Názor na letošní taneční

Datum: 17. říjen 2008, 18:10
Autor: čtenářka
Rubrika: Kultura
Opravdu nechápu kam zachází organizátoři tanečních kurzů. Vzít si 1700 Kč za taneční kurs a nevytvořit při tom podmínky, aby se zúčastnění mohli hnout, natož tančit, mě nutí položit otázku: Citíte se jako taneční mistr pane Černý? Nebylo dřív prioritou odvést kvalitní práci za důstojnách podmínek než touha po rychlém zisku?

Chápu, že vydělat za jeden taneční kurs stejný balík peněz jako za dva, (které by se nepochybně z tohoto množství párů udělaly) je pro Vás příjemné, ale já cítím velké zklamání a lituju děti, které se tam musí dusit za příšerných podmínek.

Četla jsem článek z roku 2006, kde někdo považoval za přehnané aby 37 párů tančilo na tak malém parketu. Nyní je tam párů 62 !!! Je to vůbec možné? Apeluji na ostatní rodiče , či přímo tanečníky aby vyjádřili svůj názor k této kulturní události roku.

Komentáře:

Odpověď pro:  chytry clovek / tanecni

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 19.10.08 15:33
Autor: kujon
Titulek:
Já bych zase apeloval na tebe (Vás), aby si se při takovéto kritice alespoň podepsala :-)
odpovědět | #2 | 19.10.08 19:24
Autor: J.P.
Titulek:
Pokud člověk nemá sluch a rytmus v těle, nenaučí se tančit, ani kdyby byl na parketě sám. Pokud je naopak nadaný, kroky pochopí i na malém prostoru. Na tanečním parketě o bálech bývá občas také pořádný pres, mladí alespoň hned na začátku poznají, jak to chodí v reálu. Ale vážně, taneční by si měly děti užít se vší parádou. Není to ani levná zaáležitost - kurzovné, šaty, dojíždění atd. Pan mistr by si to měl vzít k srdci. Je to rok od roku horší. Peníze jsou ve všem až na prvním místě.
odpovědět | #3 | 19.10.08 19:27
Autor: Luca
Titulek:
Tohle me nejak moc ani netizi, me spis stve na tech tanecnich, ze kazdym rokem to je porad stejny. Stejny povidani. Stejny pisnicky.Stejny tance. Porad kazdym rokem to samy. Vubec to neni nijak zabavny, na proti tomu Brodsky tanecni me bavi vic kdyz uz se na to divam. Uz bych to trochu ozivila:P
odpovědět | #4 | 19.10.08 20:53
Autor: Joska Dekl
Titulek: Mám pravdu ten chlapec..
Na tom článku, potažmo na tom, co se v něm píše něco je. Já si taneční prožil, bylo tam méně párů, ale občas ta tlačenice se nadala snést. A to když na prodloužené tancují rodiče se svými dětmi (tudíž se počet všech tanečníků zdvojnásobí) je to ještě o mnoho zajímavější :)
odpovědět | #5 | 20.10.08 06:18
Autor: Dáša
Titulek: Re:
Kujone,co kdyby ses zase jednou vyjádřil k danému tématu a jen nekritizoval, jestli se někdo podepíše,nebo ne??Čtenářka není o nic víc anonym, než kujon!!!!!!!!
Ta paní nebo slečna má pravdu.Úroveň tanečních v Chotěboři nestojí zanic.
odpovědět | #6 | 20.10.08 09:20
Autor: Roman Juránek
Titulek: Taneční.
Tak moje dcera do tanečních chodí a vypadá docela spokojeně, stejně jako její kamarádky. Problém se mi zdá být pouze při prodloužené, kdy tančí rodiče s dětmi - to tak asi nejvíce připomíná skutečný ples. Taneční mistr o tom množství lidí prý hovořil a údajně platí teorie, že pokud se na židle okolo parketu vejdou všichni tanečníci, tak se zároveň vejdou i na parket. Jinak zájem o taneční mne mile překvapil - to jsem si myslel, že dnešní mládež se bude zabývat vším možným, jenom ne tancováním ...
odpovědět | #7 | 20.10.08 09:44
Autor: Eva Caklová
Titulek:
Že je na parketech narváno, je pravda. Ale mladí se snad mají učit - a je logické, že se budou učit od jednodušších věcí v "ideálních" podmínkách po složitější kroky v podmínkách horších. Ty by mohly simulovat např. prodloužené, kdy se párů sejde víc, sukně jsou jaksi širší a pan mistr jim nebude "telit", že to, co přijde, bude polka. To už by snad mladí mohli poznat. Pro srovnání je to totéž, jako byste malé děti učili chodit rovnou po schodech, protože jednou ty schody stejně přijdou, že? Na to, jaký tady v Chotěboři je kolem tanečních cirkus (ne všude se z toho dělá taková událost), jsou ty podmínky opravdu špatné. Když nebudou mladí namačkaní vedle sebe jako sardinky, aby se mohli trochu hnout, nevejdou se vedle sebe ani do jedné řady - to pro výuku. A pro samotné tancování - jsem zvědavá, jak budou tancovat různé figury např. v džajvu - to si asi vyrazí zuby. Nebo je pan mistr rozpůlí? Ale všechno je jen o možnostech: proč nebylo možné udělat taneční v sokolovně? Je to opravdu otázka sociálních zařízení? Jak je potom možné, že pro koncerty to stačí? Nebo to bylo o výši nájmu? A co chudáci, kteří nedojedou autem? Věřím, že dojít si na první taneční kolem těch zbořenišť, když je mokro, nechat se ohodit od projíždějícího náklaďáku ... To by opravdu sokolovna v centru města byla lepší. Občerstvení by určitě ráda zajistila některá z chotěbořských firem.
odpovědět | #8 | 20.10.08 12:22
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:
Těžko se Dášo budu vyjadřovat k něčemu, kde jsem letos ani jednou nebyl a tak to nemůžu fundovaně posoudit :-) A k nicku - už sem to tady psal minule, spousta lidí mě jako kujona zná a ví o koho se jedná. Ten kdo to neví to ani vědět nemusí ;) BtW: Podepsat se jako "Dáša" je taky prudce informativní, jen co je pravda :D
odpovědět | #9 | 20.10.08 18:32
Autor: Lucie Ondráčková
Titulek: Taneční
Za stranu tanečníků můžu říci že je to vážně humus příkladem může byt právě polka při které jste rádi že přežijete a v lepším případě odejdete jen s okopanýma nohama ! ! !
odpovědět | #10 | 20.10.08 19:54
Autor: Viola Vonná
Titulek:
Tak já mám to "štěstí" být jednou z tanečnicí a nevim, nevim. Pan Černý nechce do Sokolovny mimo jiné, že tam prý neník klimatizace,tak ale nechápu, proč jsme na Zámku, když se tam stejně nepouští. Ty tanečníci a tanečnice tam jsou pak chudáci zpocení jak kdyby na ně někdo chrstnul kbelík s vodou. A navíc, je tam tam těch tanečníků mnohem víc, než je jich přihlášených, když si tam jde zatancovat i někdo z přihlížejících například.
Řekla bych že celkově ty organizační schopnosti tam stojej za prd.
Čekala jsem od toho něco jiného..
odpovědět | #11 | 20.10.08 20:59
Autor: rejpal obecný
Titulek: Re:Taneční.
No pane Juránek , jen se přiznejte, že už máte smlouvu s panem Moutelíkem na pokládku nových parket až tyto vezmou po letošní zatěžkávací zkoušce za své:))))
odpovědět | #12 | 20.10.08 21:00
Autor: anonym
Titulek: Re:
rejpal obecný , prosím
odpovědět | #13 | 21.10.08 06:34
Autor: R. Juránek
Titulek: Re:Re:Taneční.
Bohužel, o parkety se již drahně let stará pan Moutelík sám, zkouška, nezkouška ...
odpovědět | #14 | 21.10.08 09:29
Autor: Dáša
Titulek: Re:Re:Re:
Tos mi to teda nandal KUJÓNE!!!!Nebo spíše Brouku Pytlíku????
odpovědět | #15 | 21.10.08 12:00
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Obávám se že na tohle už ani nemá cenu reagovat :-)
odpovědět | #16 | 22.10.08 16:43
Autor: Hanka Marková
Titulek: Taneční
Plně s paní, která napsala výše uvedený článek, souhlasím. Jelikož sama nejsem spokojená s organizací a úrovní tanečních, tak si už téměř měsíc dopisuji s Juniorem. Zatím, bohužel, s nevalným výsledkem.
Nelíbí se mi především nadměrný počet účastníků kurzu, vedro a dusno na sále, a v neposlední řadě i to, že na parketě tančí, nebo se spíš předvádějí, páry, které tam rozhodně nemají co dělat. O tom, že klidně zasednou místa těm, kteří si taneční zaplatili, ani nemluvě. Takovým „zlatým hřebem“ (nebo spíše hrůzou) byla minulý týden prodloužená. Spousta lidí, neúnosné horko! Jediný, komu asi byla zima, byl pan taneční mistr (doporučuji vybavit se na příští lekce teplým Jägerovým prádlem). Jinak by snad nestřídal tance v takovém tempu a pořadí. Po polce dát jive, za chvíli potom promenádní polku….? Nebo, že by se chtěl před rodičema předvést?! Děti byly uhnané a zpocené jak závodní koně. Pochybuji, že takováto výuka tance a společenského chování se může někomu líbit.
Jak se mají v takovém počtu a na tak malém parketě naučit různé taneční figury? Vždyť i taneční mistři potřebují pro své kroky dostatek prostoru (např. waltz s otočkami)! Pokud tedy tancování nemá připomínat spíše šlapání zelí.
Když už organizátoři z nějakého důvodu neuspořádali kurzy dva, mohli využít nabídky sokolů (viz článek v Echu) a taneční mohly být v sokolovně. Ano, pan Černý ji sice při první lekci zkritizoval pro nevhodné podmínky (málo WC a zima). Cožpak se ale sál v Hotelu U zámku, za dané situace, dá považovat za důstojené prostředí? Z výše zmíněného článku v Echu je zřejmé, že sokolové investovali do oprav sociálního zařízení a topení zřejmě také funguje, i když asi ne tak výkonně jako v hotelu. Co je ale lepší? Ze začátku si přes ramena přehodit nějaký šál (u děvčat), a pak být v pohodě, nebo se potit jako dveře u chléva už od začátku? Toť dilema!

odpovědět | #17 | 22.10.08 20:04
Autor: Viola Vonná
Titulek: Re:Taneční
*THUMBS UP*
odpovědět | #18 | 22.10.08 20:20
Autor: XXX
Titulek: Taneční
No já bych se nejprve pozastavil nad tím, zda by tedy bylo možné pořádat kurzy tance a slušného chování někde jinde v Chotěboři? Podle mě tu žádné jiné vyhovující prostory nejsou. Někdo by mohl oponovat že je tu sokolovna, ale to by se zase snesla vlna kritiky na nedostatečné sociální zařízení. Já pana mistra znám určitě více než autor tohoto článku a musím říct že dělá pro všechny první poslední a pokud vím tak ani jemu se moc nezamlouvá tento prostor, snažil se najít jiné prostory alespoň na prodloužené, ale po zkušenostech z loňska z toho nejspíš sešlo. Proto bych se chtěl mistra Černého zastat.
odpovědět | #19 | 22.10.08 21:56
Autor: Zdeňka Běloušková
Titulek: Taneční
Zcela souhlasím s uveřejněným článkem a hlavně se mi nelíbí velké množství párů. I pro mě jsou letošní taneční velké zklamání. Podmínky jsou opravdu hodně špatné, což se nejvíce projevilo o prodloužené, kde bylo přelidněno, nedýchatelno.
Klimatizace prý byla puštěna naplno, ale bohužel to nebylo nic platné a vzduch byl jak ve skleníku.
Byl to výkon nejen pro tanečníky, ale i pro rodiče a prarodiče.
odpovědět | #20 | 22.10.08 23:38
Autor: Piklis
Titulek:
Když sem před lety chodil na taneční já, zdálo se mi tam narváno, a to nás bylo tak o polovinu míň. Na prodloužené sem teď byl, při tanci s rodiči sem taky tancoval, ale co je moc to je moc. Ono je to taky skoro o zranění. Při polce se člověk už trochu "otáčí" takže pošlapané nohy, nejsou nic vyjímečného. Ale možná až někomu prošlápnou achilovku, nebo nějaké jiné zranění, tak teprv se tím stavem někdo začne zabývat
odpovědět | #21 | 23.10.08 06:22
Autor: ročník 69
Titulek: Jó sokolovna
Chjo... když jsem chodil na taneční já, učili mne Tancmajstři Holanovi ze Světlé. Osobně jsem jim blahopřál k 25. sezóně v Cotěboři a naučili nás tančit i v přeplněné sokolovně, stejně jako naše rodiče.
Jen si to shrnu. Hic jak v sauně - znám, pošlapané nohy - pamatuji, přeplněný sál - pěkně se dalo přimáčknout... a ty stereotypy? Snad každý (taneční mistry nevyjímaje) má své stereotypy a postupy. Výše jmenovaní manželé Holanovi je měli také a my se na některé těšili a na některé naopak. A na taneční mám jen ty nejlepší vzpomínky a dokonce někde i několik fotek, tak pokud je najdu spočítám kolik nás chodilo do té sokolovny.
No konec vzpomínání, dobrá rada na konec. Ač to nerad říkám, máte v podstatě dvě možnosti. Jděte jinam (Brod, Čáslav, Chrudim, Hlinsko a další), nebo si ty taneční uspořádejte sami dle svých snů a přání v Cotěboři v Sokolovně...
Váš silný ročník 69 chodící do tanečních v 85 a 86 a 87.
odpovědět | #22 | 23.10.08 11:51
Autor: Jitka
Titulek:
I já musím souhlasit s článkem o letošních tanečních. Sál ,kde se nedá dýchat a co teprve mládež, která v tom vedru musí tančit! A mládež, která nemá na parketě co dělat a jěště z toho má psinu . Asi by to chtělo lepší organizaci. Vždyť tam tančí 62 párů, není to příliš?
odpovědět | #23 | 23.10.08 21:49
Autor: Lucinka P.
Titulek:
Zkuste si tohle všechno připravit samy,,, organizátoři s tím mají spoustu zařizování a vy umíte jenom kritizovat,,, Letos do tanečních chodim a moc se mi tam líbí,,, newim, ale nechápu vás,,, komu se tam nelíbí, ať tam nechodí a zamyslí se nad sebou,,, Neni to od vás vůbec fér, protože newíte, kolik námahy takové taneční stojí,,,
odpovědět | #24 | 24.10.08 07:57
Autor: eva caklová
Titulek: Re:
Vážená Lucinko, jen malá poznámka: všichni, kteří taneční připravují, to mají jako své zaměstnání - placené. Spočítejte si, že jen na tanečnících vybrali téměř 211 tis Kč. K tomu odhadem dalších 100 za návštěvníky? Ale ať si vyberou třeba půl milionu, je klidně možné, že sokolovna by opravdu lepší nebyla. Jde opravdu jen o to, že je tu na taneční monopol a je otázka, kdyby se toho půl milionu vybralo, zda by to bylo lepší. A moje kritika nesměřuje k organizaci kurzu jako takového - výuka je fajn, ale to prostředí je fakt otřesné: židle každý pes jiná ves, vedro i těm, kteří jen sedí (to když mají štěstí). A poznámka nakonec: mezi obvodem a plochou útvaru není přímá úměra. To znamená, že argumentovat tím, že vejdou-li se židle kolem parketu, je parket dostatečný, asi bude taky záležet na tvaru plochy. V případě této nudle je tam opravdu málo místa. Jinak ale výuka opravdu dobrá!
odpovědět | #25 | 24.10.08 09:19
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Re:
Včera bylo řečeno, že prodloužená bude v sokolovně. Bude tedy experimentálně ověřeno, který ze sálů je pro daný účel vhodnější.
odpovědět | #26 | 24.10.08 10:06
Autor: Lucinka Pelikánová
Titulek:
Vážená Evo Caklová,,, :D tohle je vážně dost trapný,,, když nejste spokojená s tímto objektem, tak si vybudujte nový a lepší,,, v Chotěboři prostě nic lepšího neni a z toho důvodu sou taneční v Zámku,,, a s tím obvodem tanečníků kolem sálu,,, nezáleží na tvaru, ale na obvodu, jestli to chápete,,, Sokolovna není o moc lepší, ale můžete bejt spokojená, jak vidíte, prodloužená i věneček budou v sokolovně, jak sem psal pan Juránek,,, uvidíme, jestli ste vaším názorem přispěla ke zlepšení situace nebo jestli to bude ještě horší a dost lidí na vás bude naštvanejch,,,
odpovědět | #27 | 24.10.08 10:08
Autor: Lucinka Pelikánová
Titulek:
btw, máte dobrý počty,,, ale myslím, že to nebude nejlevnější záležitost,,, pronájem prostor, plat tanečníků, pana mistra všech organizatoru + hudba a poplatky za ni,,, newim, ale kdyz do tehle veci nevidite, tag se do nich nenavazejte,,,
odpovědět | #28 | 24.10.08 10:37
Autor: Marta
Titulek:
To je ohnivá obhajoba,slečno LUCINKO. Ale myslím, že je doba ,kdy má každý z nás právo na svůj názor, byť Vám se to nelíbí.
odpovědět | #29 | 24.10.08 11:14
Autor: Lůca Pelikánová
Titulek: Re:
Jo, ja wim, diky,,, :D ale ja nikomu svuj nazor neberu,,, kdyz se to nekomu nelibi, tak at tam nechodi,,, nemuzu jim neco narizovat, ale je to hnusny vuci TS Bohemia, protoze oni sem dojizdi a delaji co muzou a vy jim za to pisete dost hnusny komentare,,, fakt super,,,
odpovědět | #30 | 24.10.08 11:27
Autor: Marta
Titulek:
Slečno Lucinko, já jsem žádný hnusný komentář nenapsala,jenom to ,že každý má právo na svůj názor, tak si to nepleťte.Mě se výuka pana Černého líbí ,já proti němu ani jeho kolektivu nic nemám. Ale je fakt ,že názory na taneční ,co jsem slyšela, byly, že sokolovna je lepší. Takže počkejme ,jak to dopadne na prodloužené a potom těm, co sem napíší své názory,můžete psát v klidu, že u Zámku se Vám to osobně líbí víc,ale pište pouze za sebe.Slyšela jsem od účastníku Vašeho kurzu, že je to v Zámku šílený, ale i přesto se jim taneční líbí a baví je to !
odpovědět | #31 | 24.10.08 15:06
Autor: Katka
Titulek:
Pro Lucinku Pelikánovou: Jediné o co se tu snažíte je omlouvat, chyby kterých se dopostili. A PROČ? Protože patříte mezi ně! Jste členka taneční skupiny, kterou vede mladý pan Černý a to znamená, že prostě bude obhajovat vše co se týče tanečních a narážek na ně. Sama tedy dobře víte, jak je důležité mít vhodné prostory pro tanec a celkový pohyb a že pan mistr Černý si myslí, že v Sokolovně je to špatné se sociálním zařízením, tak může přidat nějaké ty peníze, které vybral za taneční. Souhlasím plně také s tím, co zde psala jedna slečna. Hudba je již několik let stejná a měla by se změnit a tím pádem celé taneční oživit! Také by jste nedělala svá dvě vystoupení na stejnou písničku. Tyto komentáře jsou mnohdy drsné, ale každý se tu chce vyjádřit k celé situaci. Pan taneční mistr by měl toto celé brát jako inspiraci a snažit se s tím něco udělat.
odpovědět | #32 | 24.10.08 16:09
Autor: Daniela
Titulek: Re:
Vážená Katko,k Vaší poznámce, že pan mist Černý by mohl přidat nějaké peníze na opravu sociálních zařízení v Sokolovně je potřeba si uvědomit, že vybrané peníze -tedy kurzovné, nejdou do kapsy panu Černému.
Jinak jsem velmi spokojená, jak se pořadatelé snaží reagovat na poznámky kritiků a také s tím něco dělat. Sice pánové "označkovaní" žlutými cedulkami vypadají celkem nevkusně,ale je přehled, kdo do kurzu patří. Myslím si, že i starší ročníky jako jsem já zažili v tanečních pekelné teplo a pošlapané nohy, ale velmi ráda vzpomínam i na tyto zážitky.
odpovědět | #33 | 24.10.08 17:03
Autor: XXX
Titulek: Taneční
Tak podle toho se jsem se tady dočetl se Vám nelíbí prostory ve kterých se taneční odehrává??? Tak tam prostě nechoďte, nebo postavte něco lepšího a jestli se Vám nelíbí jak to pan Černý vede tak přihlašujte svoje děti jinam. Pan Černý je férový pán a snaží se co může, aby vytvořil ty nejlepší podmínky, ale se špatným materiálem se špatně pracuje! Nesypte popel na hlavu jenom jemu, ale zamyslete se sami nad sebou jeslti byste chtěli dojíždět někam jinam, když je možnost mít taneční v Chotěboři! Já si myslím že to není tak špatné, aby se tu pořádali i po další léta.
odpovědět | #34 | 24.10.08 17:23
Autor: anděla
Titulek:
To snad nemyslíte vážně? Když se Vám to nelíbí odejděte?!! Je to zaplacený kurs a ne zrovna malými penězi, je to společnost chlapců a dívek, kteří chtějí být pohromadě.Pokud velebíte pana Černého, tak on samozřejmě předvádí pěkný tanec na prázdném sále, at to zkusí mezi všemi tanečníky.Bylo na něm aby odhadl počet párů a vyhásil stopstav. Je to jeho obor a měl by vědět co si může dovolit.Nikdo neupozoril na stav věci při příjímání přihlášek. Ty děcka mají taneční poprvé, jdou do toho s důvěrou k Vám, že jim vytvoříte kvalitní zázemí. To co předvedl mistr na tanečních, ten pokus o obhajobu, či co, bylo trapné a krom jiných nepříjemných vzpomínek se zapíše do paměti tanečníků.
Zkuste jiný nápad, třeba nechat tančit kratší čas vždy polovinu tanečníků.když už jste to tak pohnojili nebo nevím.
odpovědět | #35 | 24.10.08 18:17
Autor: XY
Titulek: Re:
Pokud jste se byla podívat tento týden na tanečních, tak mistr nechával tančit páry na dvě poloviny a jak jsem na vlatní oči viděla páry stejně tančili v jednom hloučku. Jestli ono to nebude tím, že taneční páry neumí a nebo nechtějí používat celý taneční prostor a pokud jim mistr říká ať jdou po celém parketě stále tančí co nejvíce na prostředku aby na ně nebylo vidět. Tedy si myslím, že Váš návrh ať tančí na dvě skupiny by se stejně minul účinkem
odpovědět | #36 | 24.10.08 18:54
Autor: Mno
Titulek: Re:
ty si ale.......
odpovědět | #37 | 24.10.08 18:56
Autor: dodatek
Titulek: Re:Re:
anděla...nad tím se dá jenom pusmát...počkej na prodlouženou až budeš kolem záchodků čvachtat ve vodě tak ti bude vadit toto a tamto a tak dál:-D...bože
odpovědět | #38 | 24.10.08 19:37
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:
A sakra - omlouvám se dámám, že jsem přehlédl na dveřích panenku a vtrhl do jejich diskuse.
Jdu čvachtat k panáčkovi !
odpovědět | #39 | 24.10.08 21:01
Autor: simi
Titulek: Taneční
Tak jako nevím co Vám na těchto tanečních vadí, mě se zdají vcelku v pohodě, obzvláště potom mistr. Prostory sice nejsou ideální ale stačí to !!! Hudba že je pořád stejná? No a co! Každý rok jsou páry nové takže co vám na tom vadí? Pokud vím tak taneční se mají líbit hlavně tanečníkům a tanečnicím, na obecenstvu nezáleží! A když už to nemůžete unést tak máte během lekce vystoupit a veřejně do mikrofonu říct svůj názor, takhle na netu to dokáže každý t...!!! Jo a ještě pro ty co rejpou, příští taneční si zorganizujte sami když to zvládnete lépe! Toť vše.
odpovědět | #40 | 25.10.08 13:58
Autor: anděla
Titulek: Re:Re:Re:
Tak hele chytrý troubo, já nemluvím o sokolovně ani ji nepropaguji, mluvím o nadstavu v tomto kurzu pro lidskou nenažranost.
odpovědět | #41 | 25.10.08 14:00
Autor: anděla
Titulek:
ten předchozí příspěvek patří autorovi zn. dodatek
odpovědět | #42 | 25.10.08 23:55
Autor: chytry clovek
Titulek: tanecni
tanecni sou o nicem vaše deti fetujou
odpovědět | #43 | 26.10.08 19:06
Autor: jakub
Titulek:
Jenom k těm milionům, co údajně TS Bohemia inkasuje - neplatí se peníze náhodou Junioru?

Předpokládám, že Junior je organizátorem celé akce a pan Černý je víceméně dodavatel...
odpovědět | #44 | 29.10.08 10:01
Autor: XXX
Titulek:
Přesně tak pan Černý z toho má jenom minimum, většina padne na zaplacení nájmu, toho aby vůbec mohli pouštět hudbu a část jde Junioru. Ale jestli si myslítě že se na to chce pan mistr nahrabat tak se sakra pletete.
odpovědět | #45 | 29.10.08 13:28
Autor: X
Titulek:
XXX je blázen
odpovědět | #46 | 30.10.08 07:24
Autor: Alena
Titulek:
V dnešní době nikdo nedělá a ani dělat pro druhé zadarmo nic nebude, zvykněte si , že za všechno se platí.Kdo něco umí tak to holt musí zpeněžit a kdo nic neumí a chce poskytnout službu tak ať platí a čuší.
odpovědět | #47 | 21.11.08 11:56
Autor: návštěvník
Titulek: úroveň prodloužené
děkujeme organizátorům včerejší prodloužené za lístky na stání. Spousta příbuzných taneční čtyři hodiny přešlapovala. Místa na parketu bylo dost, okolo sálu taky, jenom si nebylo kam sednout nebo kde vypít kafe. Ale co by lidi chtěli, pár narvaných židlí na pódiu musí stačit. Chyba asi nebude v tom, kde se taneční konají, ale KDO je pořádá. Nemluvě o přístupu k tanečníkům a návštěvníkům, kteří museli v dešti stát venku, než někdo odemkne dveře. Typická chotěbořská kultura. Ještě jednou děkuji
odpovědět | #48 | 21.11.08 13:10
Autor: X
Titulek:
co udělat věneček na zimáku ???
odpovědět | #49 | 21.11.08 14:46
Autor: Rob
Titulek: Re:
Myslíš jako na bruslích, nebo aby město koupilo něco za 2 miliony, čím potáhnou led, aby neklouzal ? JEště je taky možnost, že by udělali věneček na jaře, až led nebude... Jsi vážně chytrý :)
odpovědět | #50 | 22.11.08 13:43
Autor: Lucka Pelikánová
Titulek:
Pro návštěvníka a ostatní: Nejdříve byl problém prostor pro tanečníky. S tím se Vám organizátoři snažili vyjít vstříc a vy si místo vděku stěžujete na prostory pro diváky. Měli byste si uvědomit, co vlastně chcete,,,
Nejdříve problém prostor, teď organizátoři? Tohle už je vážně moc, nemyslíte? Už to vypadá, že problém není vlastně žádný, ale prostě si tady musí někdo rejpnout, že? Za chvíli budete snad vyčítat i nám, tanečníkům, že taneční navštěvujeme rádi? (alespoň já ano)

Pro Katku: Nesnažím se obhajovat ničí chyby, jenom vyjadřuji svůj názor jako vy,,, A máte pravdu, tančím pod Taneční školou a jsem na to hrdá,,, :)
odpovědět | #51 | 23.11.08 19:03
Autor: XYZ
Titulek:
Když si zaplatím, tak si chci sednout. pokud to neumějí zařídit, tak by měli rozlišit vstupenky na stání a na sezení. A musí počítat s tím, že na prodlouženou přijdou i starší lidi, kteří jinak na taneční nechodí. Jak to probíhá na plese? Taky všichni stojí okolo sálu celý večer, nebo se tam vejdou i stoly? Tak nějak mám pocit, že jim tam ty lidi vadí.
odpovědět | #52 | 23.11.08 20:08
Autor: Hm...
Titulek: Re:
tady někdo chytrej jak rákoska...řpines si raději stoličku:-D
odpovědět | #53 | 23.11.08 21:48
Autor: Lucka Pelikánová
Titulek:
Kdyz tam date stoly a zidle, tak tam bude stejný prostor jako v zámku, takže byste si asi moc nepomohl,,, jinak souhlasim s Hm,,, :D
odpovědět | #54 | 23.11.08 22:01
Autor: Robert
Titulek: Re:
Já jsem toho názoru, že by na taneční měli chodit jen rodinný příslušníci. Protože z 50% procent těch, co koukají, jsou akorát nadržený prasata, co se chtěj podívat na hezky obléklé a upravené holky s hlubokým výstřihem. Zavedl bych něco jako vstup pouze na pozvání, tomu bych přizpůsobil vstupenky, něco jako třeba na taneční, ale ne volně na prodej a problém s přeplněnými sály by byl vyřešen. Jenže to by se už potom Junioru finančně nevyplatilo, takže pochybuji, že se to tak zavede. Když se na to ale podíváme z druhé stránky, tak pokud by byly taneční v sokolovně, mohl by KD Junior slušně profitovat z prodeje nápojů a jednoduchých jídel. Toť vše. Pokud toto čtou organizátoři, tak popřemýšlejte. Je třeba si uvědomit, že taneční se dělají kvůli tomu, aby se účastníci naučili tančit. Ne proto, aby na ně chodil někdo koukat.
odpovědět | #55 | 24.11.08 16:41
Autor: Fandy
Titulek:
jasně, proč by se v Chotěboři dělalo něco pro lidi. Ať si to mladý odtancujou, mažou domů a nikdo žádný očumování. Kulturu si udělejte doma u televize, nebo jděte za zábavou někam na vesnici. Tam se nikoho nezříkají a lidi tam jsou vítáni.
odpovědět | #56 | 25.11.08 17:20
Autor: Slávka
Titulek: Re:úroveň prodloužené
O tom, že se sokolovna na prodlouženou otevře až v 17,30 hod. věděli všichni tanečníci i garde, takže tam mokli zbytečně. Myslím, že není problém připravit pouze místa na sezení. Problém bude přes zamčené dveře vysvětlovat těm, kdo by chtěli dovnitř, že už tam bohužel není místo. Ale zase by to bylo dobré téma, jak někoho zkritizovat a jak to pořadatelé nezvládají.
odpovědět | #57 | 14.12.08 17:44
Autor: ACEman
Titulek: Re:Re:úroveň prodloužené
Vždy bude někdo nespokojen a něco se někomu nebude líbit. Takový člověk by si ale měl uvědomit, že organizovat ať už cokoliv není jen tak. Většinou právě ti, co si samy nevidí do pusy a nejvíce se rozčilují, by určitě každou věc zvládli na jedničku...Každý takový trapný cholerik by se nad sebou měl zamyslet.


FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky