Kinoreklama – informace pro diváky

Datum: 20. duben 2010, 15:03
Autor: Milan Stránský
Rubrika: Kino
Z důvodu kritiky některých návštěvníků filmových představení o jakési „podjatosti“ uveřejňování kinoreklamy v našem kině mi dovolte, abych zdůraznil některé, všude již běžné aspekty. Kinoreklama před filmy je uváděna na základě objednávky reklamní agentury MEDIATTA, s.r.o. s celoplošnou působností po celé ČR. Naše organizace jako provozovatel kina nijak nezasahuje do jejího obsahu a projekce objednané reklamy je samozřejmě zpoplatněna a přináší nezanedbatelný příjem financí do vlastní hospodářské činnosti.
Placená reklama je dnes běžnou součástí každodenního života a konstatování, že se upřednostňuje určitá strana, která si reklamu zadala u objednavatele je v tomto směru přinejmenším naivní.

Oficiální Informace o projektu pro Unii digitálních kin:

Projekt digitální distribuce reklamy
Medistta, člen UDK se svými partnery připravila v roce 2009 start projektu digitální distribuce reklamy, která umožní vrátit zpět do sálů placenou reklamu, která v dnešní době pomůže získat finance provozovatelům jednosálových kin. Projekt byl připravován od roku 2006 a v současné době garantuje kompatibilitu s celým světem.
Projektu se samozřejmě účastní města a provozovatelé, které již provozují kina D-cinema se serverem XP-D a E-cinema se serverem XP-E. Pozor, definice E-cinema se výrazně liší, v tomto případě je za E-cinema považována síť kin, vlastnící a provozující kinoserver. digitální projekce z DVD nebo z PC nejsou považovány za kinoprojekce
Projekt technicky postavený na nejmenším z rodiny serverů Qube Cinema – XP-S do projektu umožňuje zapojit i kina, která ještě provozují 35mm projekci, o přechodu na D-cinema uvažují a chtějí již nyní zlepšit svou finanční přijmouvou stránku. Instalací XP-S a odpovídajícího projektoru je možné také odstartovat projekci digitální reklamy řízenou centrálně společností Mediatta, kdy je do sítě zapojeno přes mediálná agenturu několik velkých národních zadavatelů. Systém umožňuje do PRESHOW bloku integrovat také reklamy lokálních inzerentů.

S pozdravem
Milan Stránský
ředitel CEKUS,Chotěboř

Komentáře:

Odpověď pro:  Milan Stránský / Re:Re:Re:Re:Stranická reklama před filmem v kině

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 20.04.10 20:43
Autor: Marcel
Titulek: kino
Dobrý večer, pane Stránský.Mám dotaz: proč většinu dobrých filmů promítáte v úterý, kdy půlka Chotěboře je mimo město (studium, práce)? A ty neznámé dáváte v pátek a sobotu?
odpovědět | #2 | 21.04.10 10:23
Autor: Jirka Císař
Titulek: Stranická reklama před filmem v kině
Stranická reklama před filmem v kině je podle mého názoru návrat ke komunistickým týdeníkům za totalitního socialismu. Jediný rozdíl vidím v tom, že není černobílá. Včera jsem to zažil a je to nevkus v krystalické podobě. Takový politický pitralon. Lži a polopravdy se servírují lidem kteří přišli na český film. Hamba!
odpovědět | #3 | 21.04.10 11:47
Autor: Deratizátor
Titulek: Re:Stranická reklama před filmem v kině
Je to pane Císaři pravda. Není nic lehčího, než to městem zakázat !!!
Mně se nelíbí ani prášky na praní - zakázat, prášky na hubnutí - zakázat, deodoranty - zakázat, zakázat...
Pokud se to bude pouštět před českými filmy - zakázat !! Jsou to lži a polopravdy - zakázat !!
Politiky před filmem - zakázat, v tisku zakázat - nejsou to přece lidé... Chce to předem kontrolovat, co se má pouštět a co ne ...vytvoříme komisi...
Běžte někam !
odpovědět | #4 | 21.04.10 13:38
Autor: Tomáš Kadlec
Titulek: Re:Re:Stranická reklama před filmem v kině
pro: Deratizátor
Pan Císař se pod svůj názor podepsal a nestydí se za něj. Proč mu to vyvracíte podepsán v anonymitě?
odpovědět | #5 | 21.04.10 13:53
Autor: Deratizátor
Titulek: Re:Re:Re:Stranická reklama před filmem v kině
Ale já mu nic nevyvracím, konstatuji svůj názor. S tímhle jménem jsem se narodil a taky se za něj nestydím.
odpovědět | #6 | 22.04.10 09:39
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Stranická reklama před filmem v kině
Dnes se dostávám k reakcím :Ani já nejsem nadšený, když jsme mleti mezi filmy a pořady soustavnou reklamou. Je to ale realita dneška, kdy je většinou kultura i sport vyloženě závislá na finančním příjmu od různých firem a agentur.
Myslím si, že každý si udělá o reklamě svůj názor, co se mu nelíbí odsoudí a s čím je spokojen chválí. S tím s Jiřím Císařem souhlasím, ale nesouhlasím, aby do toho byl zatahován osobní politický názor. Podezírání je vždycky cesta do pekel.
odpovědět | #7 | 22.04.10 11:03
Autor: Marcel
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Stranická reklama před filmem v kině
Děkuji za odpověď pane Stránský. Moc mě potěšila! :-)
odpovědět | #8 | 22.04.10 11:57
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stranická reklama před filmem v kině
Trochu se Vám omlouvám za prodlevu, ale dnes mohu dodat i odpověď. Středisko Kino řídí jeho vedoucí paní Hrušková a já předávám její odpověď:
Dobrý den.
„Dobrý film“ chtějí všechna kina promítnout pro své diváky co nejdříve od premiéry. Tento film pak putuje ze dne na den do dalších kin. Během pracovního týdne tuto službu plní Česká pošta nebo České dráhy. O víkendech však ani Česká pošta a od prosince 2009 ani České dráhy v Chotěboři neprovozují, a proto nám distributor film nepřidělí. Buď by k nám film totiž nedorazil nebo bychom ho nemohli včas odeslat.
Pokud se bavíme o Ženách v pokušení, tak uvedení měsíc od premiéry je úspěchem a ti, co mají v úterý čas, přišli a mimochodem bylo 2x plně vyprodáno. Film bude reprízován v následujícím měsíci v sobotu pro ty, kterým to v úterý nevyhovuje. Toto schéma se snažíme dodržovat u všech filmů, o které je u diváků zájem.
Hezký den
odpovědět | #9 | 23.04.10 10:18
Autor: Marcel
Titulek:
Děkuji za odpověď.
odpovědět | #10 | 25.04.10 20:58
Autor: Franta Král
Titulek: díky za nadhled
Pan Císař asi zapomněl, že je před volbami. Za měsíc už se nad reklamou nikdo nepozastaví.
Navíc by se mnozí ani nepozastavili, kdyby to byla reklama jejich oblíbené partaje, krystalizující do modra ;-)
Že by někomu trochu změkl mozek?
Zakážeme reklamu na něco nebo někoho, kdo má jiný názor nebo jiný náhled na svět?
To už tu někdy bylo ne?
Tak nevím, jestli zde uvedené názory píší lidé s IQ bublající bažiny a nebo s nízkou mírou tolerance.
Trochu se povznezte nad žabomyší války sakra.
odpovědět | #11 | 28.04.10 15:13
Autor: Dawid
Titulek: reklama v kině
politická reklama v kině je prasečina, asi jako ve škole.Nikdy předtím jsem nic takovýho neviděl a vážně jsem uvažoval o tom tam jít a pak si nechat vrátit vstupný :)
odpovědět | #12 | 28.04.10 15:57
Autor: Pepan
Titulek: Re:reklama v kině Dawid
Už jsem tady dlouho nebyl ! Chtěl jsem něco napsat, ale neprošlo by to. Uvažuj dál brouku a rozvíjej svoje teorie. Máš z toho zničenej život? Nejenom chtěj vrátit vstupné, ale i náklady na léčení. Je to šílený že se něco takovýho může vůbec odehrávat. Mě to taky úplně odtrhlo od práce. Někteří místní politici dokonce měli zkažený film a celou noc doma projednávali petice. Posledních sto let se nic obdobného v Chotěboři neodehrálo, chce to celé zdokumentovat a vyvodit důsledky !!
odpovědět | #13 | 30.04.10 14:34
Autor: Joska
Titulek: Re:Re:reklama v kině Dawid
Tak pánové, tohle až přijde do kin, to bude hit !
http://zpravy.idnes.cz/ods-burcuje-volice-klipem-s-ruskymi-tanky-horakovou-a-listopadem-1989-118-/domaci.asp?c=A100430_113930_domaci_kop
modré straky budou souhlasně pokyvovat hlavami,
socani budou klít.
Normálnímu člověku bude ale na zvracení.
Nakonec mobilizaci proti rudochům a budeme si myslet, že je konec světa.
Ještě více poplašných zpráv, ať se lidi hodně bojí !!!
Jen tak dál ;-)
odpovědět | #14 | 4.05.10 00:31
Autor: Dawid
Titulek:
kdyby tam nebylo to logo ODS na konci, tak to je skvelej klip o tom, ze kazdej hlas ma cenu a urcite by mi nevadilo ho videt pred filmem. Ale reklama na politiku do kina nepatri, asi jsem moc konzervativni.
odpovědět | #15 | 14.05.10 15:27
Autor: Švejk
Titulek: Re:
Tak nám rada zakázala veškerou kinoreklamu paní Müllerová. Voni to myslej určitě dobře, eště by to mohlo rušit, nebo urážet před filmem kulturně vyspělýho a inteligentního člověka. Ty peníze, který jinde za ni dostávaj přeci nejsou všecko, hlavně aby bylo ticho a klid. Uvařila jste divný kafe - jdu bl...
odpovědět | #16 | 14.05.10 23:20
Autor: Lukáš
Titulek: Re:Re:
Švejku, konečně nadešel okamžik, kdy dostanete takových pár facek, jaké tento svět ještě neviděl... Proč jste napadl toho pána? Vy nevíte, že je to generálmajor Von Schwarzburg?”
„Poslušně hlásim, že to vopravdu nevim... Von ráčí bejt celej pan Půlkrábek...”
odpovědět | #17 | 15.05.10 16:20
Autor: Švejk
Titulek: Re:Re:Re:
Máš bod !
odpovědět | #18 | 1.06.10 11:50
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Rozhodnutím Rady města z 12.5.10 je uloženo neuzavírat další smlouvy na kinoreklamu.
odpovědět | #19 | 1.06.10 13:36
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Rozumím tomu dobře? Je po volbách, takže kinoreklama už není potřebná? Jednosálová kina už finance nepotřebují?
odpovědět | #20 | 1.06.10 14:04
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Cituji něco z Cimrmana - my nemůžeme ani naznačovat ...
odpovědět | #21 | 7.06.10 21:46
Autor: Švejk
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Naznačte aspoň o kolik se přijde, protože zakázat všechno je blbost. Poručík Lukáš promine, ale Purkrábek není z Chotěboře, ten je z Nymburka. Tady se roděj jen samý chytrý a bohatý lidi, který peníze přímo nenáviděj. Morálka je v našem maloměstě prostě nade všechny prachy.
odpovědět | #22 | 15.06.10 18:38
Autor: Švejk
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Tak jak je to s těmi penězi, o kolik rada svým geniálním rozhodnutím připravila město?
odpovědět | #23 | 16.06.10 08:42
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Dobrý den, bylo by dobré tuto kapitolu již uzavřít a věřím, že rada v budoucnu své rozhodnutí přehodnotí.


FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky