4. Rockfest v Aréně

Datum: 18. květen 2012, 09:17
Autor: Milan Stránský
Rubrika: Koncerty
4. Rockfest v Aréně
Aréna Chotěboř – sobota 2. červen 19.00 hodin
Letos to zkusíme opět v Aréně a pokusíme se vytvořit podmínky pro hezký večer s dobrým občerstvením. Vstupné je stejné, jako bylo již v roce 2005 při 1. ročníku.

Když se v roce 2005 konal 1. ročník Rockfestu, byl to jakýsi pokus o rozhýbání v té době stagnující scény místních kapel a nastolení určité tradice. Konal se na ZS a hráli: Adrien,Deep Purple Revival, Snakebite a Nu Pagadi. Provázela ho docela bídná návštěvnost a proto jsme změnili místo.
V roce 2006 se konal druhý ročník v zámeckém parku a opět nic moc návštěvnost a ještě k tomu špatné počasí. Tehdy hrály kapely: Artery, Snebite,Titan a Big Man Band /SR/.
V dalším roce 2007 se konal třetí pokus v sokolovně – kapely Atlantic, Artery, Snakebite a Upland.
Stejný problém s návštěvnosí, takže proč by se to vlastně dělalo pro nějakých čtřicet lidí.

Letos to zkusíme opět v Aréně a pokusíme se vytvořit podmínky pro hezký večer s dobrým občerstvením. Vstupné je stejné, jaké bylo již v roce 2005 a nabízí se tedy otázka – bude zájem a naplní se solidně docela velký prostor ? Jsme si vědomi, že zvuková akustika není ideální, ale taková už je hala. Není to prostě koncertní sál, ale je to „doma“ a hrají dobré kapely.

Jsou zde tedy dvě možnosti – přijdou lidé a necháme si třeba i poradit, jaké to kapely bychom pro příší rok měli zajistit, nebo se nebude pokračovat.
Je to tentokrát opravdu pouze na zájmu veřejnosti.
Těšíme se na Vás !

Bližší informace naleznete
zde


Komentáře:

Odpověď pro:  Milan Stránský / Re:K diskusi

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 19.05.12 15:52
Autor: koli
Titulek:
pokud budou stejné kapely jako tenkrát a každý rok,tak navštěva dobrá nebude.to je každému víc než jasné.lidi dotáhne jen jo kapela.můj názor
odpovědět | #2 | 21.05.12 19:07
Autor: rocker
Titulek: pozvánka?
Tak nějak nechápu záměr místního managera kultury. Mám dojem, že forma, kterou je upoutávka této akce napsaná, má za cíl diváky odradit, nikoli je natáhnout. Přitom letošní ročník má super obsazení kapel. Na pátečním Majálfestu naprosto zazářil začínající Fofrton, který přitáhl slušnou bandu fanoušků a atmosféra byla luxusní, Civilní obrana je táhlo pro lidi, Defragment slibuje pro Chotěbořáky známou hudbu a Artery je také poslouchatelná. Problém vidím jen v nedostatečné propagaci celé akce, graficky naprosto nepovedeném plakátů bez použití jakéhokoli nápadu a loga kapel, který těžko kolemjdoucí zaujme. Možná by si organizátoři mohli vzít příklad u studentů, kteří naprosto excelentně zorganizovali páteční Majálfest. Pan Stránský by měl skončit se svým arogantním projevem, nechat si poradit, začít pořádat víc akcí, které jsou zaměřené na různé věkové kategorie a ne pouze pro jeho vrstevníky. Ale Rockfest může být právě jedna z nich. Nenechte se tedy odradit chabou propagací a mizerným plakátem, ani výší vstupného. 2.6. to v aréně rozjedeme, pozvané skupiny jsou zárukou kvalitní hudby a super zábavy. Tak dorazte! Když to jde jinde, tak proč ne právě v Chotěboři.
odpovědět | #3 | 22.05.12 14:57
Autor: majda
Titulek:
co to je rocker? To je druh psa?
odpovědět | #4 | 22.05.12 17:19
Autor: Joska
Titulek: To majda:
I kdyby byl (když ponechám tvůj pseudovtípek) rocker druh psa... Tak má stejně svatou pravdu... Bohužel.
odpovědět | #5 | 22.05.12 18:38
Autor: majda
Titulek: Re:To majda:Joska
To tvrdíš ty, já ne. Pořádej si to sám chytrej, třeba vyděláš a budeš v balíku. Žiješ chlapče v Chotěboři, takže pozor - samý radil.
odpovědět | #6 | 24.05.12 22:05
Autor: snow
Titulek: Re:Re:To majda:Joska
ten pán co to pořádá,ale do žádného rizika prodělku nejde,tomu udělají čárku jiní a někde jinde, za splněný nenákládný úkol.
odpovědět | #7 | 25.05.12 07:50
Autor: majda
Titulek: Re:Re:Re:To majda:joska, snow
On to pořářá nějaký pán? Ale vlastně je to tvůj osobní názor i když jednoduchý a hloupý. Taková "nenákladná" akce by se měla motat se vším nejmíň kolem dvaceti a to jsem mírný. Na to se ani nevybere borci, když není vlastní výčep. Bohužel zase jenom urážky a kecy, jako vždycky.
odpovědět | #8 | 25.05.12 18:03
Autor: Milan Moc
Titulek: Re:Re:Re:To majda:Joska
Při vší úctě, tento názor je, velmi mírně řečeno, neuvěřitelný ...
odpovědět | #9 | 27.05.12 14:07
Autor: Ságo
Titulek: Smysl?
Otázkou je, jestli něco takového má smysl... pořádat akci se stále stejnýma kapelama na místě které pro to není absolutně vhodné.... někdo by si mohl myslet, že je to boj s větrnými mlýny, já si myslím, že je to blbost. Omlouvám se, za ten výraz, ale z mého pohledu, je to naprosté mrhání penězi, které by se dali použít podstatně smysluplněji. Ovšem pokud náklady nejdou z obecního rozpočtu a dotují to celé sponzoři, tak chválím za snahu ;-).

Dovolím si takové malé shrnutí, proč tato akce nemůže být úspěšná (prosím, kdo to víte, tak to nečtěte a věnujte se něčemu smysluplnějšímu :-)) :

1) prostory - obdivuji pozitivní myšlení pořadatelů, kteří i přez to, že vminulých ročnících byla navštěvnost této akce kolem 30 lidí, zvolili opět prostor který je kapacitně adekvátní účasti nad 500 lidí. Zajisté tam bude panovat příjemná atmosféra, tak jako každý rok, která bude ještě podtrhnuta skvělým ozvučením akce. Teda ne snad že bych chtěl hanit zvukaře, ale ten prostor se opravdu nazvučit nedá - z hovna prostě bič neupleteš a když upleteš, tak....však to znáte.
2)Kapely - nějam mě uniká, komu je ten fesťák určenej.
3x''Rock Punk'' a ''Hard Rock Metal'' - místní kapely, neříkám že špatný. Napadlo někoho, že pokud chce, aby mu na akci přišli lidi, musím tam být někdo, kdy ty lidi přitáhne.... a to kapela za zenitem a místní kluci co tu hrajou každej měsíc asi nedokážou. Ale třeba se pletu.
3) Propagace - tak já vám nevím.... nějak sem neviděl ani jeden plagát, kdekoliv pověšenej, událost na facebooku mě taky nepotkala. Plakát, teda pokud je to to, na co odkazuje tenhle článek je sice o 100% lepší než ten minulej - ten sem si spletl s výprodejem koberců - ale grafika nebo člověka s troškou fantazie to taky nepotkalo a hlavně to prostě nikde není.... na akci o které nikdo neví, ani nikdo nepřijde.

Závěrem chci popřát pořadatelům hodně štestí. Vím, že pořádání kulturních akcí není žádná sranda, pár jich za sebou mám (kupodivu úspěšných) a moc rád jim do kasičky v sobotu přispěji, abych se přesvědčil, že můj názor byl dozajista zcestný a abych také trochu podpořil tu chotěbořskou ''kulturu'', která tu přeci spí a nejsou zde žádné nové uskupení...ať už hudební, taneční a nebo z jiných uměleckých směrů. Děkuju jim za tu uměleckou osvětu a novátorstvý, kterou zde páchají a těším se na příští týden :-)

PS: Doporučení pro pana Stránského... tenhle svůj článek smažte, PR Vám moc nejde....zkuste si přečíst nějakou pozvánku na festival. Většinou si tam pořadatel neklepé na rameno a nepochlebuje si, co všechno pro lidi udělal a jak jsou lidi hloupí, že na jeho akce nechodí. Postoj v pořádání akcí: Jestli nepřijdete, tak už na vás dlabu je unikátní :-)

PSS: prosím lidi, kteří podporují kulturu v Chotěboři, přijďte, ať to není trapas jako loni a dle přání pana Stránského, poraďte mu, co udělat, aby to příští rok nebyl propadák, sem zvědavý....jak tohle dopadne. ;-)
odpovědět | #10 | 27.05.12 19:27
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Smysl? Ságo
Reakce :Za takový názor děkuji, je váš a je slušný. Tato akce je jednou z mnoha dalších věcí, co se snažíme dělat a je toho ve třech střediscích dost. Já festival skutečně osobně neorganizuji, je za to odpovědný vedoucí střediska.
Jenom pro upřesnění článkem jsem se snažil pouze o zpětný náhled pět let dozadu, takže žádná arogance.
Dál to nechci rozebírat, reaguji na anonymy pouze jednou.
odpovědět | #11 | 28.05.12 07:56
Autor: Tonda Pleskač
Titulek: Re:Re:Smysl? Ságo
Pane Stránský,chci se zeptat co všechno uděláte v aréně než začne zimní sezona,dodělá se někdy zázemí pod tribunou a další věci?
odpovědět | #12 | 28.05.12 08:12
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Tonda Pleskač
Pane Pleskači, jenom velmi stručně : v letošním roce bude pokračováno v rámci 1.etapy v odvodnění jížní stěny, včetně konečného zaštěrkování prostoru pod tribunami.
/ druhá polovina roku/.
Pro druhou etapu dostavby je již vytvořena konečná studie. Pokud by se měla rozjet investice asi za devět milionů, musel by se nejdříve zadat projekt / asi 300.000,-/ Asi sám vidíte, že je to zatím bez dotace, jejíž případné vyhlášení si hlídáme, zatím ve hvězdách.
S tím souvisí i případné konání dalších akcí, protože současné zázemí je na hraně únosnosti. Zdravím
odpovědět | #13 | 28.05.12 08:38
Autor: Ságo
Titulek: Re:Re:Smysl? Ságo
Dobrý den.

Omlouvám se za anonymitu, nebylo to účelné. Vůbec Vám ani CEKUSu nechci upírat zásluhy, které tu jsou... jen je to občas trochu "nešikovné". Tuto reakci sem napsal pouze díky svému pocitu z tohoto článku a k tomu jsem přidal i svůj názor na pořádání této akce. Několikrát jsem se podílel na akcích pořádaných nejen ve vestibulu kina a tímto děkuji CEKUSu, že je umožňuje pořádat. Stejně tak sem se několikrát zůčastnil akcí pořádaných přímo CEKUSem za zvukařským pultem a to právě i jednoho ROCKFESTU na ZS. Chválím za to, že se zde snažíte podporovat kulturu. Ale občas se prostě podivím, co se v Chotěboři děje, jak se to propaguje a jaká jsou od toho očekávání, která nejsou zrovna moc realná.

S pozdravem

Petr Chalupa
odpovědět | #14 | 28.05.12 20:17
Autor: Milan Chladil
Titulek: Souhlas
"Postoj v pořádání akcí: Jestli nepřijdete, tak už na vás dlabu je unikátní :-)"

Souhlasím s tím, že tato forma propagace je vážně síla. To je vrchol arogance a ukázka kultury šéfa CEKUSu. Bohužel pro Chotěboř.
odpovědět | #15 | 29.05.12 07:19
Autor: Yveta Simonová
Titulek: Re:Souhlas
Chladile, ty seš ale hlupáček. Co je na konstatování v článku arogantního? Normál dnešní ekonomika. Tvoje reakce je ukázka primitivismu, bohužel zase pro Chotěboř. Bylo by dobré napadání pozastavit.
odpovědět | #16 | 29.05.12 23:09
Autor: M.Ch.
Titulek: Re:Re:Souhlas
Yveto, ty jsi ale k.á.a. Spíš si ale myslím, že nejsi Yveta, ale pěkný v.l.
odpovědět | #17 | 30.05.12 22:34
Autor: Loupežník
Titulek: Pozdě, ale přece! Bravo
Pozdě, ale přece. Nový plakát na akci je o dost lepší. Chválím snahu a za sebe říkám, že se akce zúčastním (zúčstnil bych se ale i s původním plakátem). Opravdu oceňuji rychlou reakci a akci upřímně přeji úspěch. I když jsem spíše pesimista :-)
odpovědět | #18 | 1.06.12 09:40
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:K diskusi
Dnes jsme dostali rychlou nabídku na přímý satelitní přenos posledního koncertu irské skupiny Westlife z dublinského Croke Parku. Chci využít vaši nabídku s radou...je zájem? .23.6.- 21.30 - 23.30 hod.
Vstupné je ale stanoveno na 300,- Kč.
odpovědět | #19 | 1.06.12 14:33
Autor: Saxána
Titulek: Re:Re:K diskusi
Rada: Pane Stránský, to jestli pořádat, nebo nepořádat přímý přenos posledního koncertu Westlife v kině, to Vám asi neporadím :-). Zkuste založit stránky CEKUSu na facebooku, které dozajista velmi rychle získají mnoho fanoušků a kde lépe získáte zpětnou vazbu od širšího "publika", než zde, kde návštěvnost není tak velká a design stránek není uzpůsoben k diskuzi. Navíc by se tím mohla podstatně zlepšit informovanost o akcích....a je to zadarmo ;-).

S pozdravem

Petr Chalupa
odpovědět | #20 | 3.06.12 10:06
Autor: prcek
Titulek: Rockfest 2012
Jak se dalo čekat účast na akci byla mizerná-Chotěboř je prostě Chotěboř tady lidi nepřijdou ani na akci která má podpořit dobrou věc viz loňská zábava ve prospěch stacionáře!!!!!Styďte se!!!!!Zlaté ,,vesnické" zábavy.V Chotěboři přijdou místní jen na akci zdarma nebo ,,hrabačku" v sokolovně!!!
odpovědět | #21 | 3.06.12 10:33
Autor: koli
Titulek:
dokud nebude aspon jedna pořádná kapela,nemyslím jen tu v okolí 20km,tak lidi nepřijdou!!!!!! dejte "jo" kapelu,která bude hrát dvě dvě a půl hodky,k tomu jednu z okolí třeba,vstup klidně 250 a uvidíte navštěvu.i tady v chotěboři přijdou lidi.tak jako všude.jenže všude jinde už to pochopili.a tak to dělají.myslíte že třeba v hlinsku by někdo přišel na tohleto co tu bylo včera???? :-)))))) neblázněte.víte kolik many vydělají na té letní akci co tam každý rok pořádají u pivovaru?celej cekus za rok ani za pět roků nevidělá.jen kapely a propagace.tady by nejraději z hovna vydělali a udělali super akci. jenže ta si vyžaduje trochu organizace.a to tady dělat nikdo nechce.z těch kdo tam je.a o propagaci ani nehovořím.no zkuste trochu to brobrat a třeba podiskutovat.i třeba tak že založíte si facebook.snad to nezabalíte tím,že se nedostavil úspěch z marné a z marně uspořádané akce. at se daří.


FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky