Tisková zpráva ČSSD Chotěboř

Datum: 19. říjen 2010, 18:21
Autor: Milan Stránský
Rubrika: Komunální politika
V rámci výsledku komunálních voleb ve městě Chotěboř, byla dne 19. října uzavřena „Dohoda o povolební spolupráci“ mezi vítězem voleb Českou stranou sociálně demokratickou a Občanskou demokratickou stranou. Dohodu podepsali oba předsedové stran.

Obě strany si jsou vědomy, že k dohodě dochází v rámci důležitosti udržení stability povolební situace ve městě a nic jim nebrání v plnění jejich volebních programů. Dohodly se na následujícím personálním obsazení funkcí starosty, místostarosty a členů rady města Chotěboř :

Funkci starosty obsadí zastupitel zvolený za ČSSD,

Funkci místostarosty obsadí zastupitel zvolený za ODS,

Další tři místa členů rady města budou zastávat zastupitelé zvolení za ČSSD,

Další dvě místa členů Rady města budou zastávat zastupitelé zvolení za ODS.

Tato dohoda je platná po celé komunální volební období 2010 – 2014.

Komentáře:

Odpověď pro:  Roman Juránek / Re:Re:Re:Re:Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 19.10.10 19:20
Autor: Mirek
Titulek:
Takže p.Tomášková zde bude vládnout dál,ach jo,máme se na co těšit.
odpovědět | #2 | 19.10.10 19:42
Autor: LL
Titulek: Re:
Paní Tomášková určitě ne, To pan Šíp a jeho "mladá" klaka, jejíž mládí mělo být podle místní ODS výhodou.
odpovědět | #3 | 20.10.10 08:14
Autor: Roman Juránek
Titulek:
V roce 2006 byla uzavřena koalice mezi ČSSD a ODS. To byl stav ODS:ČSSD 7:5 mandátů. Po čtyřech letech koalice je výsledný stav 6:8. Dá se očekávat, že v příštích volbách může mít ČSSD tak 48%, bude-li tento trend pokračovat. Nevím jak vy, ale já bych tedy takovou koalici neuzavíral.
odpovědět | #4 | 20.10.10 08:26
Autor: jANEK
Titulek: Re:
Romane, Romane, vy jste zase ten nejchytřejší. A jaká koalice by se podle Vás měla sestavit? Když ČSSD nechtějí s komunisty, tak už těch variant moc nezbývá, nemyslíte?
odpovědět | #5 | 20.10.10 09:08
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Re:
Opravdu jsem nejchytřejší? Děkuji :)
Podívejte, já jsem se jenom zamyslel nad vývojem volebních výsledků. Co myslíte, až se ČSSD dostane, mimo jiné i zásluhou s ní spolupracující ODS, na absolutní většinu v zastupitelstvu, vezme ČSSD ODS do koalice i potom? Já bych to neřešil - Tvůj problém, že nechceš do koalice s KSČM - rétoriku máte stejnou, tak ukažte co umíte! :))
odpovědět | #6 | 20.10.10 10:51
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:
A což až budou mít 100%, vezmou? To jsou teda dedukce..
odpovědět | #7 | 20.10.10 11:04
Autor: Jirka Císař
Titulek: Re:Re:
Ani já bych takovou koalici za ODS neuzavřel. Dává straně ČSSD moc prosadit v podstatě cokoliv, pokud mají starostku i většinu v radě. A ODS jí tu moc předala. Nechal bych ČSSD ať se vykoupe v rudé koalici. ODS touto koalicí nic mimo křesla místostarosty nezíská. Menšina v radě je k ničemu. ČSSD ač minulé volby prohrála, získala křeslo starosty a stejný poměr v radě jako ODS. Tomu se říká solidní výsledek koaličních vyjednávání!
odpovědět | #8 | 20.10.10 11:28
Autor: Občan
Titulek: Re:Re:Re:
Můj názor je ten, že s takovým výsledkem má právo ČSSD mít ve vedení většinu. Tady jde o realitu. Je to všechno o solidnosti, podívejte se kolem, jak to patlají! Gratuluju oběma stranám, že se dokázaly dohodnout. To je umění a ne jakési teoretické osobní představy.
odpovědět | #9 | 20.10.10 12:38
Autor: Kiryl
Titulek:
Myslím, že rada ve složení 3,3,1 (ať SZ, TOP nebo KDU) by byla pro město užitečnější. Ale představy ČSSD byly asi jiné. Uznávám, že díky výsledku voleb měla ČSSD velkou vyjednávací sílu, ale být vyjednavačem ODS, tlačil bych na jiné složení rady nebo ať si sestaví jinou koalici, duhovou, oranžovo-rudou. Co se dá dělat?!
odpovědět | #10 | 20.10.10 12:50
Autor: Pepan
Titulek: Re:
To je celkem rozumný osobní příspěvek.
odpovědět | #11 | 20.10.10 14:19
Autor: Kisule
Titulek:
Nevím, jak ostatní voliči, ale já jsem využila možnosti křížkování napříč politickým spektrem. Volič tak má jedinečnou šanci zvolit dle svého uvážení schopného potencionálního zastupitele bez ohledu na stranickou příslušnost. Skutečnost, že se kandidáti s nejvyšším počtem hlasů bez větších problémů dohodli, je jen potvrzením důležitosti možnosti volby křížkováním.
odpovědět | #12 | 20.10.10 18:40
Autor: Jarda Novák
Titulek: Re:
Jací knadidáti?
Vždyť i na osmém místě Milan žák z ČSSD má víc hlasů
než Kozub i Šíp. Tito pánové maji tak malý mandát, že mohou být jen vděčni, že je ČSSD vzala namilost.
Jak je uvedeno výše, důstojnější pro ně by bylo jít do opozice.
odpovědět | #13 | 20.10.10 22:54
Autor: Jakub
Titulek: Re:Re:
Doporučuji si nejprve zjistit, jak se vlastně přepočítávají hlasy na mandáty a až potom psát moudra.
Ad Kisule - problém je, že hlas se vždy dává předně straně a až pak může pomoci kandidátovi, proto např. jen u ODS došlo k výraznějším přesunům kandidátů.
odpovědět | #14 | 21.10.10 08:18
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:
Na osmém místě a ještě k tomu náhradníků, neuvěřitelné.
odpovědět | #15 | 21.10.10 08:24
Autor: Miroslava
Titulek: Re:Re:Re:
Mě překvapilo, že tak hodně ztratila "dvojka" na kandidátce ODS. Že se ani nedostala do zastupitelstva. Zřejmě je nějak neoblíbená či co?!
odpovědět | #16 | 21.10.10 11:47
Autor: Petr
Titulek: 2 miroslava
A nebo je jediná normální a to se v zaprděné Chotěboři nenosí?! AŤ Žije oblíbená paní Tomášková....pan Stránský a .... spol
odpovědět | #17 | 21.10.10 12:12
Autor: Baron
Titulek: Re:2 miroslava
Petr se mně líbí i se svými trvalými následky po operaci mozku. V mládí ho tloukli trochu moc do hlavičky, ale jinak je to fešák. Petře džíme ti v zaprděné Chotěboři palce, dostaň se z toho, ty to určitě dokážeš chlape.
odpovědět | #18 | 27.10.10 16:08
Autor: Radek
Titulek: ODS
Místo, aby šli do opozice a nechali, ať se ČSSD "vybarví", tak se hrnou na placený funkce... To o něčem vypovídá, že?
odpovědět | #19 | 31.10.10 07:40
Autor: Tomáš
Titulek: Pozitivní posun.
Dobrý den.
Domnívám se, že podstatné na této dohodě je, že ČSSD nechtěla jít do koalice s komunisty. Tento trend by měl fungovat i na celostátní úrovni. Dokud se komunisti nedistancují od KSČ a jejích zvěrstev během, totality.
Tato koalice je logickým vyůstěním výsledků voleb. Aspoň bude mít zastupitelstvo silný mandát.
Nashledanou
odpovědět | #20 | 31.10.10 07:50
Autor: Tomáš
Titulek: Re:Re:Re:
Měl jste tři možnosti jak hlasovat:
1) zaškrtnout pouze stranu - hlas dostali všichni kandidáti dané strany
2)zaškrtnout stranu a libovolné kandidáty napříč pol. spektrem (mohl jste zvolit dalších třeba 1-21 kandidátů) daný počet kandidátů mimo stranu se sečetl a a stejný počet kanidtáů vámi zvolené strany se od spodu kandidátky odečetl a ostatní z vámi zaškrtnuté strany dostali hlas. Pokud byl mezi zakříškovanými kandidát, který byl na konci kadidátky tak samozřejmě dostal preferenční hlas.
3)zaškrtnout 21 kandiátů napříč politickým spektrem.
odpovědět | #21 | 3.11.10 22:04
Autor: realista
Titulek:
Diskuse o ničem. Ať tam z těcho kandidátů bude Pepa nebo Franta či snad Jarmila v Chotěboři se nic nezmění. Dobrá zpráva je, že už to snad nemůže být horší. Občas se vyvasfaltuje chodník, snad i stromeček se zasadí, knihovna se rozšíří, opery dál poběží a žádný stavební ruch nás tady nebude rušit. Nějaké vize či směrování města nelze čekat. Přečte li si například vize starosty Bystřice p/P, je Vám trochu smutno. Ale jinak nic, pivo dobrý.
odpovědět | #22 | 4.11.10 08:09
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Ty realisto, ono se nic nedělá ? Vem si prášek.
Že by to mohlo být pružnější, to je pravda, ale blábolit jako ty je zoufalství. Chtělo by to taky otevřít oči, jinak tvůj příspěvek pokračuje v tradici negací všeho v Chotěboři. Hele máš možnost si připravit vystoupení na zastupitelstvu, když jseš tak odvážný...realisto. Dej jim to sežrat. Oni by tě ale viděli, co potom?
odpovědět | #23 | 4.11.10 08:22
Autor: HODINY
Titulek: Re:Re:
Už zase nejdou na věži ZUŠ hodiny!!! To je ostuda. První překážka a pro Vás výzva pane Šípe. Udělejte s tím něco!!! Hanba, fuj.
odpovědět | #24 | 4.11.10 08:28
Autor: Realista
Titulek:
Pepane asi ti stačí fakt málo. Projdi se třeba Přibyslaví neb Světlou n/S a nebudeš mít jen otevřené oči, ale i ústa.
odpovědět | #25 | 4.11.10 08:55
Autor: Pepan
Titulek: Re:
To se můžeš procházet pořád dokola. Já to beru jako výzvu k pokračování dobrých věcí a ne špinění. Za chvíli budeme zase někde lepší atd. je to pořád o penězích. Takže chci jenom hodnocení reálu a v tom si naše město nestojí vůbec špatně.
odpovědět | #26 | 4.11.10 08:58
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re: Hodiny
Pan Šíp je hodinář? Na radnici jsem ho taky ještě nezahlédl...Výzva na volební období - spravit hodiny. Tady vidíte třeba jedinečnost našeho města - je pořád za pět minut dvanáct.
odpovědět | #27 | 4.11.10 10:53
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé
Dnes souhlas s Pepanem!
odpovědět | #28 | 4.11.10 12:25
Autor: HODINY
Titulek: Re:Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé
Když nejdou hodiny na náměstí, tak to znamená hned na začátku cosi shnilého v tomto městě. To je jako kdyby v Praze nefungoval orloj. Souhlas s reakistou
odpovědět | #29 | 4.11.10 12:41
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé
Aspoň nestárnete.
odpovědět | #30 | 4.11.10 19:53
Autor: Francouz
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé
Pepane a Romane. Už se proberte. Realista má pravdu. Ať už je to Hlinsko, Přibyslav, Světlá, samozřejmě Ždírec. Ale také už např. G.jeníkov a další menší města a obce. Například hřiště s umělým povrchem mají vesničky jako Vepříkov, Jílem, ... A my máme hodně pochybné digitální kino, hru loupežníka Mikeše a teˇprý už i karty "kvarteta". Bravo, jen tak dál :-(
Tady se opravdu zastavil čas a nejen na věži...
odpovědět | #31 | 4.11.10 21:44
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé
Ad Světlá, Přibyslav, G. Jeníkov, Ždírec: A kolik tam mají mateřských, základních a středních škol? Kolik tam mají kroužků pro děti? Mají tam FÚ? Mají tam sociálku? Mají tam pracovní úřad? Mají tam základní uměleckou školu? Mají tam pracovní příležitosti? Mají tam dopravní inspektorát? Sídlí tam policie? Jaká je tam struktura služeb? .... Srovnáváte nesrovnatelné. A Hlinsko, to má z hlediska spádovosti a i jiných ukazatelů odjakživa charakter okresního města - Chotěboř se po této stránce nemůže Hlinsku nikdy rovnat, leda by byl úředně zrušen Havlíčkův Brod :) A nezlobte se na mně, umělá tráva město nedělá. A hlavně město nedělá městský úřad - město dělá aktivita jeho občanů, podnikatelů, spolků apod.
odpovědět | #32 | 5.11.10 08:56
Autor: Lucka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé
Ty Romane,že ty už dávno nejsi v politice.Všechno víš,všechno znáš,všude jsi byl.Neříkají ti kamarádi Brouk pytlík?
odpovědět | #33 | 5.11.10 09:37
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re: chození po Přibyslavi a Světlé
Romane, za tenhle příspěvek máš bod, protože borci, kteří srovnávají město jenom podle hřiště, nebo podle počtu pořádaných rockových koncertů mě nestojí vůbec za reakci. Pohrdají věcmi, které tady jsou a to je vizitka jejich tragičnosti a malosti.
odpovědět | #34 | 5.11.10 14:51
Autor: Karel
Titulek: Parkety
Tady nikdo ničím nepohrdá, ale je normální, že člověk chce něco lepší, něčeho víc, větší kvalitu apod. Když to vezmu Romanovou optikou. Taky chci mít doma parkety nebo alespoň plovoucí podlahu, když to mají všichni sousedi v paneláku. Podle Romana a Pepana bych ale měl být rád, že mám podlahy betonové pokryté levným linoleem? Samozřejmě i v bytě s touto podlahou se dá bydlet. To souhlasím. Člověk nemusí mít auto a přece ho chce. Jíst se dá i chleba s vodou ...
Přklad: Právě teď se rozhodla jedna firma v Chotěboři, že udělá dobrý skutek a nabídne případným zájemcům podlahu z kvalitních parket s tím, že já zaplatím jen 20 % nákladů a zbytek (80 %) mi doplatí ta firma. Všichni moji kamarádi a sousedi tuto možnost využijí a pořídí si nové podlahy. Já si ale říkám, že ta moje betonová podlaha je vlastně dobrá a kdybych si pořídil parkety, tak bych si vlastně nevážil toho, co mám...
I takhle se na to dá podívat.
odpovědět | #35 | 5.11.10 15:36
Autor: Pepan
Titulek:
Bratře Karle, ty nejsi vhodný typ na briefing..
odpovědět | #36 | 5.11.10 21:13
Autor: Maďar
Titulek: Re:
A ty Pepane budeš asi pěknej magor
odpovědět | #37 | 6.11.10 10:25
Autor: Kiryl
Titulek:
Doufám, že už se tu neoběví podobný edukativní příklad jako od Karla. Krásně nám to názorně vysvětlil, ale řekl bych, že na úrovni vhodné pro třetí třídu. Proto se ptám byl to záměr a nebo nám Karel tímto způsobem opravdu přemýšlí? Souhlas s Pepanem a Romanem.
odpovědět | #38 | 6.11.10 16:15
Autor: Karel
Titulek: Re:
Možná by jsi se Kiryle měl vrátit do třetí třídy a "objevit" gramatiku. Pro takové jako ty, byl můj příspěvek určen. Protože ty by jsi nic intelektuálnější zřejmě nebyl schopen rozpoznat.
odpovědět | #39 | 6.11.10 17:50
Autor: Kiryl
Titulek:
A to mě těší Karle, že ses ozval. Ta chyba tam pro tebe byla úmyslně a chytil ses, jak jsem předpokládal. Udělal si mi veeeelkoooouuuu radost. A tvoje reakce je přesně taková jak jsem čekal, možná dvě tři slova jsem čekal jinak, ale jinak to bylo přesné.
odpovědět | #40 | 7.11.10 19:38
Autor: Novozélanďan
Titulek: Re:
Kiryle, ty jsi taky pěkný pako.
odpovědět | #41 | 9.11.10 17:26
Autor: Kiryl
Titulek:
Já vím. Odpověď na kontrolní otázku při zadávání textu jsem trefil až na třetí pokus.
odpovědět | #42 | 10.11.10 19:01
Autor: Martin
Titulek: Re:
Dobře vy všichni Pepanové, Romanové a Kirylové. Nebudeme tedy srovnávat co mají všude jinde v okolních městech a zaměřme se na Chotěboř. Navnaďte mě jako nechotěbořáka na něco, co je v Chotěboři skvělé a úžasné a proč je tak skvělé v Chotěboři žít. V celé této diskuzi jsem se to nedozvěděl. Děkuji.
odpovědět | #43 | 10.11.10 22:30
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:
Chotěboř je skansen, pravil kdysi Harryho pán.
odpovědět | #44 | 11.11.10 07:52
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:
Můj čas je tak drahocenný, že jakákoliv vysvětlovací diskuse se nedá nezaplatit. Kdo chce vidí, kdo nechce skáče a blábolí. Je to pořád dokola, bla, bla, bla, v některých případech ble, ble, ble. Tvrdím, že v Chotěboři stojí za to žít a kdo si myslí opak, má právo odjet třeba do Kanady, aby měl výhled ze svéh okna na jezero. Domluvil jsem.
odpovědět | #45 | 11.11.10 08:32
Autor: Kino
Titulek: Re:Re:
Jediná věc,kterou by nám mohl snad někdo závidět,je to digitální kino,které je tak mohutně propagováno a vyzdvihováno v médiích.Už nikde se ale nedozvíme,kolik toto kino prodělává,nikde se nepíše o dikutabilní kvalitě obrazu a především zvuku.Nikde se nezmiňuje,že pro technologii našeho digitálního kina v podstatě neexistují digitální filmy,takže nyní již se téměř žádné "digitální" filmy v našem digitálním kině nepromítají.99 % filmů,které se v našem kině promítají je nedigitálních,tedy klasických.Z metropolitních oper měla jako jediná slušnou návštěvnost opera "Carmen",za prvé je to slavný operní kus a za druhé na toto představení šli se slevou žáci z lidovky.Proto tam bylo asi 200 diváků.Jiné opery však takovou návštěvnost v žádném případě nemají.Tak toto je to naše slavné digitální kino,kterým je Chotěboř proslulá.Cekus se bude za má slova zlobit,třeba nemám ve všem pravdu,berte to tak,že je to můj subjektivní názor.
odpovědět | #46 | 11.11.10 09:47
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:
Upozorňuji, že diskuse nesouvisí s článkem. To tady můžeme diskutovat o sběru hub, které jsou v městských lesích málo vyvinuté. Co na to Teles?
odpovědět | #47 | 11.11.10 15:42
Autor: Martin
Titulek: Re:Re:Re:
Milý Pepane. Tvůj čas je drahý, ale plýtváš s ním bezduchými komentáři v této diskuzi. Jestli je Vás v Chotěboři víc takových inteligenčních impotentů, tak už se ani nedivím, že to tam vypadá tak, jak to tam vypadá. Chtěl jsem jednu věc, kterou ty osobně považuješ v Chotěboři za skvělou. Ale buď o žádné nevíš nebo žádná není. Tak se trochu zamysli a zkus to prosím ještě jednou. Děkuju.
odpovědět | #48 | 12.11.10 08:07
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Pouze jediná věc plodných chlapče, odkud jsi?
odpovědět | #49 | 12.11.10 08:25
Autor: Roman Juránek - Brouk Pytlík
Titulek: Proč žít v Chotěboři.
Chotěboř je malé průmyslové město na úpatí Železných hor s rozvinutým ... :)) - ale teď vážně.
Chotěboř má solidní strukturu služeb. To znamená například, že víceméně vše, co potřebujete k životu pořídíte ve městě a nemusíte nikam jezdit. Jsou tu školy, základní i střední, takže do svých 18-ti let nemusíte vytáhnout paty z domova. Je tu docela dost obchodů - opět, ani pro víkendový nákup nemusíte z města, případně vyřídíte pěšky. Je tu hodně kroužků pro děti, hudebka a hlavně nízká kriminalita - takže ty děti tam mohou docházet samy a většinou po nich nepátrá rojnice policistů. Obvykle tu jsou pracovní příležitosti, většina firem ve městě svůj produkt vyváží jinam, jsme tedy "exportní" město. Takže jinými slovy, chcete-li prožít klidný život ve zdravém prostředí, je Chotěboř ideální místo. Jistě namítnete, že ve spoustě měst je to ještě lepší - máte pravdu, ale dodávám, že jinde je to zase mnohem horší. A je-li Vám to málo, musíte do Prahy, tam je to totiž stokrát lepší, protože je tam všeho stokrát víc :)) A k tomu debilnímu příkladu s 80% dotací na parkety - někdy si poslechněte ty informace o nutnosti škrtání veřejných rozpočtů - všechny ty dotace, bazény a sportoviště a jiné skvělé úlitby politiků svojí popularitě budeme všichni splácet do konce života, třeba i tím, že budeme mít vysoké daně a nízké důchody. Takže milý Karle, Hlinsko má bazén, Přibyslav sportovní halu, Světlá zimák a Ty budeš mít doma do smrti beton, protože tvoje peníze, za které by sis ty parkety v klidu (a v případě naší firmy ve špičkové kvalitě :)) ) pořídil, Ti seberou, aby mohli poplatit dluhy!
odpovědět | #50 | 12.11.10 21:52
Autor: Martin
Titulek: Re:Proč žít v Chotěboři.
Pepane, Pepane. V diskuzi trochu pokulháváš. A to ti lichotím. Spíš jsi úplně mimo a na diskutování se mnou nejsi rovnocenný partner. Vezmi si příklad z Romana. Ten to pochopil hned. Romene děkuji, ale myslím si, že v dnešní době to trochu nestačí. Souhlasím s tebou, že základní školy a k tomu třeba ta hudebka jsou v Chotěboři v pořádku. S těmi středoškoláky už je to asi horší. Co oni můžou dělat ve volném čase?? Maximálně skatepark a když je dost sněhu, tak sjezdovka. Ale stačí to??
A jak píšeš, kdo chce prožít klidný život, v Chotěboři na to má ideální podmínky. Mně je 33 a do důchodu se ještě nechystám :-))
odpovědět | #51 | 13.11.10 14:02
Autor: Pejřil Karel z Manětína
Titulek:
Martine, a mohl bys mi prosím napsat, co by sis tedy jako představoval? Ono tahnout město není asi jen o tom, abys měl co dělat ve volném čase...
odpovědět | #52 | 14.11.10 10:15
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Ale Martine, tys nepochopil, že o diskusi s tebou nemám zájem. Ve 33 letech jak píšeš, už bys měl mít rozum a hlavně přehled. To ti chybí, ale třeba to časem doženeš. Držíme ti všichni ve tvém dospívání palce a brzo se ožeň.
Jinak Pejřilova poznámka je trefrná.
odpovědět | #53 | 14.11.10 17:21
Autor: Martin
Titulek: Re:
Ale tady nejde o to, co si představuju já. Někdo v diskuzi Chotěboř kritizoval a někdo zase bránil, jak tam skvělé žít. Tak jsem chtěl jen vědět proč. Ale nic jsem se nedozvěděl.
odpovědět | #54 | 14.11.10 17:51
Autor: realista
Titulek:
Martine přeci proto, že zde máme nejlepšího sládka. Kdo z těch ostatních měst to má? Žít se dá v Choěboři dobře a na to ostaní si zajedete jinam.
odpovědět | #55 | 14.11.10 19:44
Autor: Martin
Titulek: Re:
Asi tak :-))
odpovědět | #56 | 14.11.10 22:19
Autor: Ivánek
Titulek: Re:Re:
A taky tady máme Romana,Pepana,Kiryla,Francouze, Maďara,Novozélanďana a další chytrolíny
odpovědět | #57 | 15.11.10 07:27
Autor: franta
Titulek: Re:Re:Re:
Zaplať PB za ty chytrolíny. Jinak by ti blbolíní měli dost navrch a bylo by tu pak opravdu k nežití.
odpovědět | #58 | 15.11.10 12:04
Autor: Hodinář
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Hodinář Šíp už asi opravil hodiny,hodiny ukazují správný čas. Konečně!!! Bravo!!!
odpovědět | #59 | 15.11.10 19:05
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Konečně skvělá zpráva, která zdrtí kritiky žití v Chotěboři na generaci dopředu.


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POLITICKÉ ODKAZY

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky