Byl jsem při tom – jako nováček

Datum: 14. listopad 2012, 07:49
Autor: Mgr. Pavel Hejtmánek
Rubrika: Komunální politika
Vážení spoluobčané

Je klasické listopadové ráno – šedivé nebe, prší nebo možná i poletuje sníh – v televizi poslouchám projev nově zvoleného prezidenta Obamy a to mi připomnělo předcházející víkend. Byl jsem na kongresu ODS v Brně. Byl jsem tam poprvé a ve své nováčkovské nervozitě jsem poslouchal dělal si poznámky a proto mi dovolte, abych se s Vámi podělil o své pocity.

Měl jsem velké štěstí, protože jsem mohl jako delegát z Vysočiny sedět u jednoho stolu s pro mne velkými osobnostmi jako je Miroslava Němcová předsedkyně poslanecké sněmovny , Jana Fischerová poslankyně parlamentu z HB, Miloš Vystrčil bývalý hejtman Vysočiny. Znovu jsem se přesvědčil jak velké a přitom skromné jsou to osobnosti. Děkuji.

Na kongresu zaznělo mnoho projevů a v nich ještě více myšlenek. Je asi přirozené, že některé mému uchu lahodily, k některým jsem byl opatrný a a někde jsem nesouhlasil.

Líbilo se mi vymezení pojmu pravice a levice od pana knížete Schwarzenberga (toto pojmenování pochází z francouzské revoluce a je to pojmenování pro girondisty a jakobíny) a dnes to již neodpovídá původním významům těchto slov. Měl jsem pocit, že předseda KDU se ve své projevu distancoval od pravice a jen potvrdil moje přesvědčení o větru a směru větru.

Kongres pro mne volal po větší komunikaci mezi lidmi ve republice. Potvrdil důležitost důvěryhodných lidí (Němcová, Nečas…) a jsem moc rád, že vyškrtal z vedení delegáty jako Langer, Šnajdr, Tluchoř, Dlouhý – to pro mne velmi dobrá zpráva.

Co to znamená pro nás v Chotěboři?

Setkal jsem se s lidmi, kteří nám mohou pomoci s financováním I. etapy přestavby letního stadionu. Pokud budeme vybráni v grantu, pak by příští rok měla začít stavba umělé travnaté plochy. Ve spolupráci s FC bychom rádi připravili další etapu – atletická dráha, in-line dráha, víceúčelové hřiště pro potřeby škol a veřejnosti.

Do budoucna bychom rádi diskutovali o stavbě pečovatelského domu v návaznosti na „ rehabiliťák“ a park na „koubku“. A proč nepřemýšlet o spalovně odpadu v prostoru za fabrikou???? Jsou to jen myšlenky a rád bych vyvolal diskuzi k nim.

Prostě měl jsem možnost být u toho a potkal jsem se velkými vzory v jednání a vystupování.

Mgr. Pavel Hejtmánek

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 14.11.12 12:33
Autor: Pepan
Titulek:
Tak nadšený příspěvek nově mladého člena ODS jsem už dlouho nečetl. Světlé zítřky jsou tedy určitě před námi. Kéž by obdobných kádrových rezerv bylo více a více a více a více a více.
odpovědět | #2 | 14.11.12 12:47
Autor: občan z Letohradu
Titulek:
Pan Hejtmánek v ODS?Neni to nějaký omyl?Je to ten co má u nás v Letohradě kořeny?Pokud ano,nespletl si barvy a vstoupil tam,kam měl?
odpovědět | #3 | 14.11.12 12:54
Autor: jj
Titulek:
S ohledem na to, co ti vasi moralni giganti provadi ve snemovne, je vas clanek naprosta tragedie.

Duveryhodna sice Nemcova mozna je jako knihkupec, ale nejak si nevzpominam, ze by nekdy neco durazne a vyrazne prosazovala v PS. Je tak trochu se vsemi a proti vsem... kladeni vencu by ji slo.

Duveryhodny Necas - to jeho kasparkovske moralizovani o Pekarkovi v momente, kdy mel jeho hlas v kapse? Ten hlas, kterym navysil na pristi rok dane, ackoli volice pred volbami lakal na neco jineho?

Dalsich tragickych postav je mezi vami dost, jako ostatne u vsech parlamentnich stran.

O cem vlastne pisete? Jestli to mela byt informace, ze jste se snazil lobbovat za sportovce v Chotebori, tak k cemu ta stupidni politicka omacka?
odpovědět | #4 | 14.11.12 12:58
Autor: Pavel Hejtmánek
Titulek: Re:
Vážený pepane , slušnost považuji za základ komunikace mezi lidmi a to koho považuji za osobnosti tak za tím si stojím PH
odpovědět | #5 | 14.11.12 13:03
Autor: Ph
Titulek: Re:
A jaké řešení navrhujete vy? Nechám se rád poučit nebo budem všichni jen nadávat? To já nechci je to příliš laciné a navíc jen anonym hm co dodat.
odpovědět | #6 | 14.11.12 13:09
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:
To je naprosté, ale naprosté nedorozumění. Já přece jenom chválím vaši vyspělou dvacetiletou komunikaci.
Vaše soustavné změny pro město jsou přímo fascinující a nezapomenutelné.
odpovědět | #7 | 14.11.12 13:15
Autor: jj
Titulek: Re:Re:
Jakoze co navrhuju ja? Ke sportovnimu centru opravdu nic, je mi to ukradene.

A pote, co jste znicili obraz ceske pravice, vam jako nadsenemu ODSmanovi nenavrhuju taky nic. Mozna jen to, abyste se zamyslel nad tim, proc se o vas porad mluvi jako o pravici, kdyz pravicovou politiku nedelate. A tlumocte to Nemcove & spol., az je budete obdivne sledovat na dalsim kongresu.

odpovědět | #8 | 14.11.12 14:01
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:Re:
Říkáte naprosté nedorozuměni hm a zmiňujete moji 20 letou komunikaci -tak jen pro vás - ano 20 let jsem pracoval pro TJ a volejbal vychoval 3generace dorostenců do I ligy juniorů i když mi všude tvrdili že to v Ch nejde, udržel jsem TJ v chodu a černých číslech - byl jsem proti způsobu financování střechy na zimáku ( platba za akcie města nebyl dobrý nápad - viz Světlá a její zimák) a nedovolil jsem převedení pozemků pod škvárovým hřštěm na pozemkový fond kde by zmizelo hřiště a dnes by tam asi stály rod domky. Dnes ve spolupráci s vedením FC pracuji na projektu umělé trávy -jen ptám co jste těch 20 let dělal vy když mne kritizujete???
odpovědět | #9 | 14.11.12 15:08
Autor: Jirka K.
Titulek:
Pane Hejtmánek,Vy jste byl vždycky proti hokeji a fotbalu,jenom hala a volejbal.Proč jste se najednou nacpal k místnímu FC a kopete za ně,co vám slíbili,funkci presidenta FC?Nezlobte se na mě,ale pokud budou takový obdivovatelé lidí z ODS jako jste vy,je to o ničem.V politice neprorazíte,zůstaňte u toho co děláte.
odpovědět | #10 | 14.11.12 15:29
Autor: Pepan
Titulek:
Jste skutečným strůjcem dějin v oblasti modrého plácání do mičudy. Jste tady jediným neotřesitelným zachráncem jakéhosi sportu, který nemá diváky.
odpovědět | #11 | 14.11.12 16:35
Autor: Ph
Titulek: Re:
Trochu Vás zkusím opravit - nikdy jsem nebyl proti hokeji ani fotbalu jen jsem byl proti investování peněz tak jak se na zimáku stalo a kdokoli bude mít starosti ho dokončit podle puvodního projektu - a fotbal nikdo mi nic neslíbil ani o to nestojím jen pokud jste mne někdy slyšel tak jsem vždy vysoko zvedal fotbal protože pracuje s odchovanci o to až po dospělé a teď se jim daří což jim moc přeju a do politiky taky nejdu jen jsem napsal že setkání s velmi vzdělanými osobnostmi byl a je pro mne příjemný zážitek a za to se nestydím :-)
odpovědět | #12 | 14.11.12 16:37
Autor: Ph
Titulek: Re:
Dík za podporu :-))))) a pokud jde o diváky tak na ligu chodila plná hala - vy jste tam asi nebyl a tak chápu Váš pesimismus
odpovědět | #13 | 14.11.12 19:01
Autor: Vašek
Titulek: Re:Re:
Vraťme se k vašemu článku, proč to cpete na íčko? Když jste u toho byl, nechte si to radši každý večer pro sebe. Něco tak prostoduchého jsem už dlouho neslyšel..
odpovědět | #14 | 14.11.12 20:19
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:Re:
Díky za názor a proč na íčko ?? Do Echa to neprošlo jako moc politický článek a to už bylo upraveno na minimální a nekonfliktní pak se může zdát banální ph
odpovědět | #15 | 14.11.12 20:22
Autor: Vašek
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Myslím si, že bychom to mohli uzavřít ,bylo toho dost
odpovědět | #16 | 14.11.12 21:00
Autor: Holky z gymplu
Titulek:
Pane profesore,proč politika a zrovna modrý ptáci?
odpovědět | #17 | 14.11.12 21:32
Autor: Pamětník z gymplu
Titulek: Pamětník z gymplu
Proč jste odešel (byl odejit) z gymplu?
odpovědět | #18 | 14.11.12 23:36
Autor: Historie voleb
Titulek: Historie voleb
2002:
http://harry.ichotebor.cz/harry/volby02/kandtjchs02.htm
http://harry.ichotebor.cz/harry/volby02/fotkandchotaktiv02.htm

1998:
http://harry.ichotebor.cz/harry/volebarchiv/kandus.htm
odpovědět | #19 | 14.11.12 23:44
Autor: taky historie
Titulek: taky historie
http://www.ichotebor.cz/zajimavosti.php?cla_id=469
odpovědět | #20 | 14.11.12 23:53
Autor: Karolína
Titulek: Re:taky historie
Jestli pan Hejtmánek nechce být někdy v budoucnu hejtmanem. Že je najednou tak politicky aktivní. Ale myslím, že zvolil špatnou stranu. Pro politický úspěch bych doporučila spíše KSČM :-)
odpovědět | #21 | 15.11.12 09:58
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:taky historie
Ovšem ta diskuse, na kterou odkazujete, byla hustá :)) To je zas třeba říci, že dokud byl pan Linhart místostarostou tak skutečně diskutoval a svůj názor obhajoval.
To naprosto vymizelo a je to škoda. Na druhou stranu, my, účastníci byvších diskusí máme mnohem víc času :)
odpovědět | #22 | 15.11.12 10:40
Autor: ph
Titulek: Re:Pamětník z gymplu
ano odešel jsem z gymplu a jsem tomu dnes rád - tehdy na mne napsal někdo anonym a už to jelo - myslím že všichni vědí že anonymu se nedá bránit a čím víc se bráníte tak tím hůř
odpovědět | #23 | 15.11.12 10:45
Autor: ph
Titulek: Re:Re:taky historie
nevidím nikde svoje příspěvky v této diskuzi
cítím z toho jen zlobu a tzv blbou náladu a to není moje parketa
odpovědět | #24 | 15.11.12 10:48
Autor: ph
Titulek: Re:taky historie
ano hezká historie ale jen se podívejte na fotku a kolik je tam dnes uznávaných lidí a nukde není moje členství v jiné straně - ale díky za archiv :-)))))
odpovědět | #25 | 15.11.12 11:23
Autor: Ph
Titulek: Re:
Děkuji za oslovení pane profesore :-) dlouho jsem ho neslyšel
K Vaší otázce - po mém odchodu z gymplu jsem byl 2roky ve státní zprávě a pak 10 let u velkých mezinárodních firem a to mi hodně pomohlo v nadhledu - celou dobu jsem inklinoval k pravici (US) nebo jsem zkusil se podílet na nezávislé kandidátce mých přátel a podle fotky v odkazu jsou z nich dnes uznávaní lidé v Ch nebo ve svých oborech - a pak závidí britské demokracii kdy volí ze dvou stran ( labour nebo conservative party) nemají tam po 300 letech problem s nezávislou politikou protože nezávislá politika neexistuje - přál bych si situaci u nás podobnou jednu tzv pravici a jednu levici ( Čssd a Ksčm) už pracují na sloučení napravo to bude trvat dýl ale uvidíme co bude . A nezávislé jako pana Okamuru budu sledovat ale nevěřím jeho slovům o zavírání lupů atd nechám se překvapit jak dlouho to vydrží vždyť ( OH ODA US VV atd) už ukázaly svoje historické ulohy :-))))
odpovědět | #26 | 15.11.12 11:32
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:Re:taky historie
Jen malou drobnost ta diskuze p Linharta s jeho oponenty byla "hustá" ale já mluvím o jiném návrhu - je dnes někdo kdo popírá potřebu škol po universalnim hřišti a nebo po potŕebě opravy atletické dráhy třeba jen pro účely školních hodin TV???
odpovědět | #27 | 15.11.12 11:50
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:
Jen na vysvětlení - v roce 98 jsem byl na kandidátce US jako nestraník a nezávislý kandidát
odpovědět | #28 | 15.11.12 12:55
Autor: Pedro
Titulek:
Je pravda, že dnešní politikou hýbe populismus. Že se neříkají slova pravdivě, že se slibují sliby, které jsou nereálné. (Volební hit KSČM- zrušená pracovní místa obnovíme) Vždy mne zarazí hrubost těchto diskuzí. Jsem rád, že paní Němcová zůstává v užším vedení ODS. Pro mne je to člověk, jeden z mála, který má vizi -směřování. Etika a politika u ní pro mne splývají. Pan Kuba a Blažek jsou pro mne spíše zájmovou vlivnou skupinou. Ale to je věc této strany. Sebelepší reforma vždy selže na lidském faktoru, pokud se vezme lidem víra ve smysl dění, /což se děje/ pokud přijdeme v politice o lidi, kteří mají vizi, kteří tomu všemu dávají smysl nebo směr, jsme v průšvihu. Po státu- vládě nechci podrobné rozpalcelování našeho života do zákonů, kde se stát hrabe úplně do celého našeho života a neustálým vylepšováním zákonů a vyhlášek přicházíme jako společnost o svobodu, která je velmi cenná, protože pokud bude smyslem našeho dění jen to, abychom se měli lépe a lépe, tak jsme vedle. Co dělá rodinu šťastnou? Co myslíte? Nebo je to nepřiměřený příměr? Ke sportovcům. Jsem rád, že se něco děje, ale jedna věc je umělý trávník pořídit, druhá věc je ho obnovovat a starat se o tyto plochy. př. Město Opava je v česku jedno z nejúspěšnějších měst co se týká dotací. Ale teď zjišťují, že jim peníze chybí na běžný provoz. Výsledek? Úzká skupina získá dotacemi nebo grantem velmi zajímavý majetek-sportovní nářadí. Důsledek? Bude se šetřit v městském rozpočtu na provozní nákladech města..Chodníky, silnice.... Nevěřím, že by Sportovci sami dokázali utáhnout tuto investici. Je spočítáno, kolik bude stát ročně tato plocha včetně obnovy této plochy po x letech užívání? A je zajištěné potom další financování této plochy? Nebo se bude čekat na náhodu, že peníze se vždy z něčeho vezmou, kkdyž už tuto plochu máme?
odpovědět | #29 | 15.11.12 13:29
Autor: Pedro
Titulek: Re:Re:Re:
Ještě ke sportování mládeže. Už jste člověk, který má kus života za sebou. Když jste byl mladý, potřeboval jste mít k volejbalu špičkovou halu, moderní kurty? Nebo jste volejbal hrál "pouze" ze zápalu pro hru? A bylo celkem jedno jestli je hřiště regulérní. Není dnešní absence mladých na sportování obecném-nepíši o špičkovém sportu-spíše záležitost této generace, že jim chybí duch sportovní....? Nebo zájem o cokoliv dalšího, že si žijí ve svém virtuálním světě s PC, který si sami staví, ale s životem, opravdovým životem, to nic moc nemá? Moje dva příspěvky vypadají tak, jako když jsem proti sportování. Ale můžu se pohybovat sportovat a mimo tartanové dráhy. Před 35 lety jsme s klukama museli zavézt pořadník, abychom si každý užili tenis na kurtech. Volejbal jsme plácali v průjezdu. Hokej v zimě jsme hráli na vybetonovenám dvoře, kde jsme si museli nanosit vodu kbelíkama a po každé oblevě jsme "obnovovali"... Kvalitu i zájem výrazně nezvýšíte špičkovými zařízeními, maximálně je prodražíte... /Konice fotbalové hřiště, které vzniklo tzv. porcováním medvěda v posl. sněmovně pan Vlček za to tehdy mohl/
odpovědět | #30 | 15.11.12 15:25
Autor: ph
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Díky a víceméně souhlasím - jen bych rád aby v dnešné době měly školy v Ch alespoň hřiště kde může probíhat školní TV v dnes uznaných hygienických podmínkách - chci toho příliš????
A k umělí trávě by se měl vyjádřit někdo z FC protože já nechci být vševědoucím :-) PH
odpovědět | #31 | 15.11.12 19:29
Autor: Souhlas
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Na osobu autora článku mám svůj spíše negativní názor, ale nelze mu upřít to, že je a byl aktivní (viz. výše historické volební kandidátky), byť mu vždy šlo zřejmě především o ten jeho volejbal. A souhlasím s jeho názorem, že by se něco mělo udělat se škvárovou atletickou dráhou kolem fotbalového hřiště. To je naprostá tragédie. Nerovný povrch, louže, škvára - tedy špinavé boty, ponožky, zvýřený prach ... Tady snad není nutné ani čekat na nějakou dotaci, proč už tam dávno není lepší povrch?
Takže tady PH fandím, i když jinak je mi nesympatický. :-)
odpovědět | #32 | 15.11.12 19:31
Autor: Souhlas
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
samozřejmě prach je "zvířený". Sorry :-)
odpovědět | #33 | 15.11.12 19:35
Autor: Pedro
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Nechtěl jsem se Vás nijak dotknout. Jde mi jen o to, aby malá, ale vlivná skupina, která nenese moc odpovědnosti na fungování města, nevtáhla a potom následně nevydírala rozpočet města... viz slavná Aréna, která se dnes schovává za hospodaření asi Cekusu... Když se to rozjede, je nutné to dokončit a ono se to potom řetězí. A ty moje ukázky z mého mladistvého "sportování" byly jen proto, abych naznačil, že to může dobře fungovat i v relativně skromnějším prostředí. A jsem u podstaty věci, o které jsem psal na začátku. Je potřeba lidí v politice / i na sportovištích/ s vizí, kteří dokáží lidi pro danou věc nadchnout-strhnout. Kde cítím, že jejich postoje jsou pevné-neměnné. Ale to je úkol pro někoho jiného. Tzv. pragmatickým politikům se moc totiž věřit nedá, protože se Vám spojí s kýmkoli, aby dosáhli svých cílů a ty si můžeme kolikrát tak domýšlet. Pro nás ne-politiky platí jediná povinost, jak říká NORMAN DOUGLAS: „Nedůvěra k vládě musí být první občanskou povinností“ a to platí, myslím i na nižší úrovně politiky.
odpovědět | #34 | 15.11.12 19:45
Autor: Pedro
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Nepolemizuji s obsahem přispěvatele...Proč musí být někdo sympatický a pak souhlasím snadněji s jeho názorem, nebo je mi nesympatický a pak s jeho názorem se mi souhlasí méně dobře? Jako by to byl podvod na vlastní osobě...
odpovědět | #35 | 15.11.12 20:34
Autor: EH
Titulek:
A teď tu o hodném králi a krásné princezně.
odpovědět | #36 | 16.11.12 17:04
Autor: LanaLee
Titulek: Volebni "úspěch" PH
1998
http://volby.cz/pls/kv1998/kv111111?xjazyk=CZ&xid=1&xdz=2&xnumnuts=6101&xobec=568759&xstrana=102
2002
http://volby.cz/pls/kv2002/kv111111?xjazyk=CZ&xid=1&xdz=2&xnumnuts=6101&xobec=568759&xstrana=901
odpovědět | #37 | 16.11.12 17:41
Autor: ph
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Díky za názor - nemusím být každému sympatický ale dík za upřímnost - doufám, že mi věříte že 20 let ve sportu mi nešlo jen o volejbal a před 10 lety jsem byl ve skupině lidí co připravovala celý projekt na sportovní areál . bohužel nevyspořádané pozemky ho tehdy zastavily a tak je dnes doba kdy se dá pokračovat ve zlepšení stavu kolem škváry a atletické dráhy - jde mi o podmínky k životu v Ch jako takové a nejblíže mám ke sportu ale to asi všichni ví
odpovědět | #38 | 18.11.12 12:47
Autor: Radek
Titulek: článek
Začátkem devadesátých let minulého století bylo takovéto nadšení milé a přijatelné, dnes po zkušenostech s českou nejen vrcholnou politikou je to dětinské, trapné, až nebezpečné. Pisatele vůbec neznám, ale odhadl bych to tak na 18 let, a to ještě musí mít klapky na očích. A ta adorace Němcové, atd... To už mi přijde spíše jako recese.
odpovědět | #39 | 18.11.12 12:51
Autor: Radek
Titulek: Dotaz
Dovolte mi ještě otázku pane Hejtmánku. V čem tkví velikost např. paní Němcové?
odpovědět | #40 | 19.11.12 16:51
Autor: Ph
Titulek: Re:Dotaz
Jen otázka -byl jste s paní Němcovou někdy v rozhovoru? Nebo je třetí nejvýše postavený ústavní cinitel ve státě jen tak někdo? Je to asi dětinské ale já si těchto lidí vážím
odpovědět | #41 | 19.11.12 18:24
Autor: Iva D.
Titulek: Re:Re:Dotaz
Hlavně že víte pane Hejtmánek,na jaký straně ve správnou chvíli stát.Dříve to byl volejbal,teď to vypadá na fotbal a už i trochu na hokej.
odpovědět | #42 | 19.11.12 21:48
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Dotaz
Pan Hejtmánek provedl opět takzvaný úkrok stranou, bohužel pro něj tradičně do propasti.
odpovědět | #43 | 19.11.12 21:55
Autor: fanda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Pane Hejtmánku, mohl byste nám prozradit, jakou konkrétní činnost jste vykonával u velkých mezinárodních firem? Mám ještě jeden dotaz: je někde k vidění projekt (studie, dokumentace) přestavby sportovního areálu? Když se hlásíte ke spoluautorství a hodláte pokračovat, tak nejspíš nějaké podklady máte a zapomnětlivcům jako já byste tím pomohl oprášit ponětí, o co se konkrétněji jedná. Určitě na tak velkou akci proběhla veřejná soutěž jak se patří (a jak se asi musí... - na projekt i dodávku), včetně diskuze. Ta věc mě zajímá, ikdyž jsem t.č. sportovec jen platonický.
odpovědět | #44 | 20.11.12 08:18
Autor: Radek
Titulek: Re:Re:Dotaz
Odpověď jste začal otázkou. Jak typické.... A obdivovat někoho jen proto, že je ve vysoké státní fuknci... A co že v ní tak skvělého dokázala? Ve vysoké státní funkci bude po příštích volbách do sněmovny JUDr. Vojtěch Filip. Už si připravte oslavnou řeč, jak skvělý a skromný je to člověk.
odpovědět | #45 | 20.11.12 09:07
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Dotaz
Tady je to Radku na bod!
odpovědět | #47 | 21.11.12 21:13
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Mohu Vás ujistit že studie je dostupná na Měst Uřadě a jedna na TJ a projekt zpracovával Design stačí se zeptat pani ing Pospíchalové
odpovědět | #48 | 21.11.12 21:14
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:Re:Dotaz
To asi nemyslíte vážně
odpovědět | #49 | 24.11.12 15:48
Autor: Radek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Dotaz
Samozřejmě, že to nemyslím vážně. Chtěl jsem touto absurdností poukázat na to, jak nesmyslně a hloupě vyznívá vaše adorace zmiňovaných. Dostat se vysoko v politice a tím spíš v té české, neznamená dobrou kvalitu člověka. Řekl bych spíše naopak. Určitě nebudete hloupý člověk a už vůbec ne zlý, ale naivní zcela určitě...
odpovědět | #50 | 26.11.12 10:29
Autor: fanda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Pane Hejtmánku, děkuji za tip, kde si můžu dohledat další informace. Pokud se má něco z toho realizovat za finanční účasti města, uvítal bych, kdyby ta studie byla k dohledání na stránkách městského úřadu - už jenom z vlastního zájmu radnice o informovanost veřejnosti. Technicky je to nenáročné. Ne každý je ve všední dny v Chotěboři (týká se i mě). Vás se ještě zeptám, jestli jde o toto řešení: http://www.designchotebor.cz/assets/files/pdf_projektove-studie/01-areal_pro_sport_a_rekreaci_chotebor.pdf
Také jsem se nic nedověděl o povaze vaší činnosti ve velkých mezinárodních firmách. Vím jenom o prodeji cévních implantátů - stentů a pod. - a to asi není zrovna ta činnost, která vám umožnila získat nadhled vedoucí vás až k některým špičkám regionální politiky.
Nevím, jak si správně vyložit váš možný politický přerod. Za pikantní okolnosti totiž považuji vaši někdejší komunální kandidaturu za US (kudla do zad ODS na celostátní úrovni) a pak za Chotěbořskou aktivitu, o které se důvodně domnívám, že "aktivně" a zištně posloužila k potopení ODS na úrovni komunální. Třeba to zkusíte v dalších volbách a rád bych věděl, jestli a proč vás volit.
odpovědět | #51 | 27.11.12 18:49
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Takže - s vaším odsudkem všech co jsou v politice nesouhlasím jsou tam lidé velmi kvalitní a také opačně
Ve firmách pracuji 10 let a to od stentů po biologické léčby - je max možné medicíny
Studie s designem je 12 let stará a dnes již není realizovatelná jako celek ale dá se z ní čerpat pro jednotlivé etapy
Vždy jsem tíhnul k pravici a v Chotěboři byla ODS dlouho uzavřená lidem od sportu takže US byla pro nestraníka možnost a Aktivita byla akce mladých lidí z Ch co měli chuť pracovat - dnes jsou z ní mnozí v zastupitelstvu - pokud budu za dva roky v Ch tak bych chtěl kandidovat ale to nezáleží jen na mém rozhodnutí kandidátku bude dělat místní rada ODS a tam nejsem
odpovědět | #52 | 27.11.12 19:02
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Tak to ODS gratuluji, už se těším na volby
odpovědět | #53 | 28.11.12 10:00
Autor: fanda
Titulek: ještě jednou Re:
Pro PH:
Díky za nápovědu, už mám v otázce vaší případné volby jasno. Potápějící se kocábka nabrala na svou palubu torpédo určené jí samotné.
Můj odsudek lidí v politice je blbost. Vadí mi pijavice a štěnice. Naproti tomu znám lidi z komunální i vrcholové politiky, kterých si mám proč vážit.
Tvrzení z příspěvku č. 11, že vy do politiky nejdete, vydrželo 13 dní - dobrý výkon! Dlouholetá dealerská praxe (= pracuji ve velkých mezinárodních firmách) určitě vylepšila vaši dravost a obratnost, čich na dobrý byznys a odhad, co se vám vyplatí. Tak jen doufám, že to není ten váš zmíněný nadhled.
Zkusil jsem si spočítat spousty bývalých chotěbořských aktivistů v zastupitelstvu. Mnó, můžu porovnávat jenom podle kandidátní listiny z r. 2002 a vidím tam akorát zeleného pana místořídícího Jakeše. Před tím čtyři roky nikdo a ještě předtím po r. 2002 pánové Jakeš a Richter. Celá plejáda významných lidí, že jo ... Chotěbořská aktivita byla napoprvé úspěšná, ale pak utrum, ani volební pokus se nekonal. Vyschl pramen vody živé (zeleno černo bíle sponzořivé)? Bylo odpracováno. Tak jo.

Koukl jsem na situační výkres areálu sportu a rekreace z. r.2004, asi dopracovaná verze té vaší řečené iniciativy. Studie takto nesmyslně vydesignovaná vyhovovala možná vkusu a naturelu tehdejšího zadavatele. Naštěstí skončila v šuplíku. Její zmrtvýchvstání je ale vlastně docela možné - vrchní stavitel města je původem chemik a přišel z designu... Přimlouval bych se za jednodušší a účelnější řešení, pokud to fakt myslíte vážně. Radši bych ale, abyste se v té záležitosti angažoval jako sportovní bafuňář. Váš vstup do politiky mi zavání soukromou investicí unaveného obchodníka. Takže ve volbách u mě zatím palec dolů, třeba překvapíte. Ve sportu vám dál fandím.
odpovědět | #54 | 3.12.12 19:22
Autor: Jakub Hubner
Titulek:
No Pavle, to jsem nevěděl, že jsi se znovu dal na politiku. I když má Pavel jisté charakterové handikepy, zvlášť jeho cholerická povaha, jež ve vypjatých situacích s ním činí komunikaci velmi obtížnou. Já radši hodnotím lidi podle činů. A kdyby každý udělal pro Chotěboř alespoň polovinu toho co on tak si budeme všichni v Chotěboři chrochtat. Takže z tohohle pohledu si pisatele velice vážím. Nějak se mi ale v diskuzích ztratili ty témata. 1! A popravdě víceúčelové hřiště "klec" už má každá malá víska dokonce i na Borku se najde. Chotěboř nic. Atletická dráha je v žalostném stavu i umělý trávník je fajn věc. Inline dráhu jsi myslel, kde postavit? Mě napadá jedině postavit jí kolem přehrady i když dole pod hrází by to byl docela hardcore :) 2. Jsem spíš zastáncem ambulantní péče. A další park podle mě Chotěboř nepotřebuje. Do lesa je fakt kousek. A louku na Koubku mám fakt rád tak jak je. Takže tady spíš ne. 3. Spalovna je určitě zajímavý nápad - máš nějaké konkrétní kalkulace ? Kdo by to provozoval atd.
odpovědět | #55 | 4.12.12 09:38
Autor: Pepan
Titulek: Re:Hubner
Chrochtat - televizní propagace- hnus.
Co konkrétního bylo p. Hejtmánkem pro občany tedy vykonáno, mimo bla bla?
odpovědět | #56 | 4.12.12 18:30
Autor: Ph
Titulek: Re:Re:Hubner
Kubo díky za podpis a objektivitu a pepane Vaše neobjektivita a negativita ke všemu už není ani zarážjící - vypadá spíš prvoplánová sorry
odpovědět | #57 | 5.12.12 11:59
Autor: Jan Polívka
Titulek: Klepy mě nezajímají... podstata reportáže ano
Ke sportu se vyjádřit neumím, debata o spalovně mě zajímá, i když mám obavy, kam to taky může dojít.
K osobě Pavla Hejtmánka... z vlastní zkušenosti vím, že můj učitel biologie na gymplu si odlišných názorů vážil, pokud jsme moc nedrnkali na ješitnu strunku:) Anonymní kverulanty a drbny vůbec nemám rád, míč vždycky kopnou do autu. A to v tom lepším případě.
odpovědět | #182 | 19.12.15 20:44
Autor: Pepan
Titulek:
Ten článek nemá ani po třech letech chybu....
Stále se chechtám a dávám k dobru...


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POLITICKÉ ODKAZY

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky