Vyjádření ODS k povolební situaci

Datum: 22. říjen 2018, 07:41
Autor: Zastupitelé za ODS
Rubrika: Komunální politika
Vážení občané města Chotěboře,
chtěli bychom se vyjádřit k povolební situaci a k vyjednávání o novém vedení našeho města.

ODS i ve výrazně nepřehlednější situaci, kdy kandidovalo více subjektů než v předchozích volbách, získala díky vám čtyři mandáty, a obhájila tak svou pozici z předchozích voleb. Ještě jednou vám patří poděkování.

Bývá zvykem, že po volbách vítěz jedná s ostatními subjekty a hledá možná řešení. I my jsme byli osloveni koalicí TOP09, Zelení a Piráti – tedy uskupením Pojďme to změnit. Tato koalice od samého začátku vystupovala i jménem KDU-ČSL s tím, že s touto stranou tvoří pevný blok, čítající osm mandátů.

Koalice předložila návrh absolutního přečíslení v Radě města Chotěboře a zároveň nedokázala navrhnout starostu s alespoň minimálními zkušenostmi s řízením města. Domníváme se, že město naší velikosti si již v dnešní době starostu bez jakýchkoli zkušeností s řízením města dovolit nemůže.

Koalice rovněž od počátku absolutně negovala a odmítala některé naše představitele.

Na tyto podmínky jsme nebyli ochotni přistoupit. Vnímáme to jako pozici, v níž bychom nebyli schopni řádně prosazovat zájmy města a občanů a kdykoliv bychom mohli být přehlasováni.

Navrhli jsme řešení v podobě širší koalice, kde se rozšíří názorové spektrum, budou dostatečné zkušenosti pro řízení města, nedojde ke ztrátě kontinuity řízení a koalice Pojďme to změnit přitom bude mít dostatečný prostor pro prosazování svého programu a adaptaci nezkušeného zástupce ve vedení města.

Nabídli jsme několik kompromisních řešení, ustoupili jsme i z uvolněné pozice, abychom byli městotvorní, konstruktivní a řešení mělo „hlavu a patu“.

Bohužel dosavadní jednání směřují stále jedním směrem a momentálně uvázla na mrtvém bodě.

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 22.10.18 09:04
Autor: Milan Stránský
Titulek:
Tady s vyjádřením ODS plně souhlasím. ČSSD je stále připravena k dalším "konstruktivním" jednáním.
odpovědět | #2 | 22.10.18 09:42
Autor: Mirek Jašek
Titulek:
Jo, takže jinak řečeno: My ODS nic měnit nechceme, chceme, aby vše jelo potichu jako dosud se stejným starostou. Tohle jsme v Chotěboři opravdu nechtěli.
odpovědět | #3 | 22.10.18 09:47
Autor: V.B.
Titulek:
Sklouzáváte k onomu hloupému a ničím nepodloženému tvzení o zkušeném starostovi. Kdo ze zvolených zastupitelů za ODS má zkušenost na postu starosty ... ?
odpovědět | #4 | 22.10.18 10:35
Autor: NV
Titulek:
1. Jako volič ODS nesouhlasím s vytvořením koalice s ČSSD. Pakliže koalice Pojďme to změnit současně s KDU-ČSL získala ve volbách tak silný mandát (prvních pět, tedy téměř první čtvrtina zastupitelů s nejvyšším počtem hlasů), tak je nabíledni, že bude usilovat i o „přečíslení“ (termín je tak trochu nejasný) v radě města, ne?
2. To se doba od prvního zvolení Ing. Škaryda natolik změnila, že co bylo možné tehdy, není možné dnes? Tedy že tehdy byl starosta bez zkušeností akceptovatelný a dnes již ne? A prosím jasněji definovat termín „minimální zkušenosti“. Jsou to zkušenosti s jakýmkoli vedením, nebo zkušenosti v působení zastupitelstva? V situaci, kdy zastupitelé málokdy vůbec vědí, co se bude projednávat? Spokojí se se zpracovanou důvodovou zprávou, pokud si ji aspoň předem přečtou? Kolik z nich zajde prověřit situaci na úřad nebo na místo záměru a udělá si vlastní úsudek? A to už vůbec není řeč o tom, jak se účastní jednání? Co je tedy „minimální zkušenost“? Protože je-li myšleno minimální zkušeností s vedením to, že dotyčný již vykonával funkci starosty, tak podle Vás je jediným akceptovatelným Ing. Škaryd? Ale nelze než souhlasit – jeho zkušenosti jsou i po tak dlouhé době ve funkci skutečně minimální J.
3. O jaké kontinuitě řízení je řeč? Voliči jasně ukázali, že právě o KONTINUITU jim nejde. Kontinuita je dle slovníku cizích slov: „spojitost, souvislost, nepřetržité trvání, plynutí“. Nepřetržité trvání dosavadního vedení je to, co voliči vítězné strany odmítli, ne?
4. Kdo konkrétně jedná za ODS? Proběhla alespoň diskuze se všemi kandidáty za Vaši stranu? Nebylo by slušné zeptat se na názor osob, které Vám byly dobré na to, abyste naplnili kandidátku?
odpovědět | #5 | 22.10.18 11:09
Autor: David Šafránek
Titulek: Pár poznámek
Krátce za PTZ:
1) Noví politici přicházejí (což je dobře) a politiku se učí od začátku. I starostové. Za sebe můžu říct, že čím dál tím víc vnímám jako podstatnou část práce starosty komunikaci a práci s informacemi. A v těchto oblastech patřím mezi nejzkušenější kandidáty jak díky studiu, tak díky praxi.
2) Velká koalice a zároveň zachování současného starosty nám přijde z mnoha důvodů jako špatné řešení a snaha co nejvíce zakonzervovat současný stav. A vnímáme, že to tak cítí i naši voliči.
3) Jsme ale více než ochotni jednat o dalších variantách. Bez jakýchkoliv personálních negací. Rádi budeme stavět na programové shodě, kterou jsme si vzájemně potvrdili.
odpovědět | #6 | 22.10.18 11:15
Autor: JD
Titulek:
Tady přesně vidíme,jak ODS a ČSSD drží spolu a figurka,jménem Škar.. jim dělá ....! Prosím ODS o vysvětlení,jaké zkušenosti by měl mít starosta!
odpovědět | #7 | 22.10.18 11:33
Autor: OH
Titulek:
Já bych udělal petici,že si nadále už nepřejeme mít za starostu p. Škaryda a viděli bychom,kolik lidí je spokojeno s jeho dlouholetou érou,kterou tak vvycerpavajic vykonával pro blaho města a ne někam jinam
odpovědět | #8 | 22.10.18 11:37
Autor: OH
Titulek:
Já bych udělal petici,že si nadále už nepřejeme mít za starostu p. Škaryda a viděli bychom,kolik lidí je spokojeno s jeho dlouholetou érou,kterou tak vvycerpavajic vykonával pro blaho města a ne někam jinam
odpovědět | #9 | 22.10.18 11:40
Autor: KO
Titulek: Re:
Už těch blábolů nechte, je to pořád dokola. Že ta povolební dohoda fungovala přes dvanáct let, to jste nezaregistrolali? Tak se na to mrkněte. Teď vykřikujete .Zase osočování - dodejte ještě něco třeba o potrefené huse. Bez zkušeností v oboru bych toho vašeho nejzkušenějšího kandidáta poslal do zácviku a ne do řízení pověřeného města.
odpovědět | #10 | 22.10.18 11:40
Autor: OH
Titulek:
Já bych udělal petici,že si nadále už nepřejeme mít za starostu p. Škaryda a viděli bychom,kolik lidí je spokojeno s jeho dlouholetou érou,kterou tak vvycerpavajic vykonával pro blaho města a ne někam jinam, že? A hlavně si ČSSD a koneckonců i ODS uvědomila,že občané Chotěboře chtějí a také i tak volili změnu!
odpovědět | #11 | 22.10.18 11:57
Autor: Osočovatel
Titulek: Re:Re: Osočování
,, Náš,, kandidát ač je mladý, měl by jistě větší snahu pro Chotebor neco udělat a ne se jen pasivně podilet na stříhání pásek pro ECHO a hrabat si pro vlastní kapsu, nebo presneji-firmu. Vsichni z teplých křesel se bojí toho, že jim skonci jejich korupční sestava. Neni tomu tak?
odpovědět | #12 | 22.10.18 12:04
Autor: Jarka
Titulek:
KO ->
Povolební dohoda fungovala dvanáct let tak skvěle až se veřejnost jasně vyslovila pro změnu.
odpovědět | #13 | 22.10.18 12:28
Autor: Tereza Jechová
Titulek:
Vážení, každý máme svůj názor. Jen mi přijde trochu zbabělé, že se autor schovává za monogram nebo přezdívku. Plně se ztotožňuji s názorem, že by se měl pan Šafránek nejdříve trochu porozhlédnout po úřadě a pak klidně kandidovat na starostu. Myslím, že dosavadní vedení funguje dobře a možná si jen někteří z Vás vůbec nedokáží představit, co tato funkce obnáší. Jsem tak trochu otrávena průtahy a dohady o křesla.
odpovědět | #14 | 22.10.18 12:36
Autor: Bobeš
Titulek:
Jak velké měl zkušenosti se starostováním současný starosta, který získal post také ve velmi mladém věku? Chodil se někde nejdříve zaučovat myslíte? Důvody ODS proč se nedohodnout s jasnými vítězi voleb jsou směšné a jasně ukazují na záměr nezměnit ve vedení města vůbec nic.
odpovědět | #15 | 22.10.18 12:41
Autor: Vladislav Řípa
Titulek: Re:
Naprosto s Vámi paní Jechová souhlasím. Nikdo by se neměl stydět za svůj názor ať je jakéhokoliv rázu. O kompetentnosti pana Šafránka jako starosty nemohu vyvodit závěry, nicméně by se, dle mého názoru, nejdříve měl spokojit s funkcí místostarosty, a tak získat potřebné zkušenosti s vedením města.
odpovědět | #16 | 22.10.18 12:50
Autor: Jirka
Titulek:
Dám menší příklad:
Tomášek přijde k tatínkovi a povídá. Tatínku,nepůjčil bys mi prosím tě auto? Tatínek odpoví,ne Tomášku nepůjčil. Tomášek odchází smutně pryč. Druhý den přijde Tomášek znovu a pta se tatínka. Potřeboval bych půjčit auto. Tatínek mu jasné dá najevo,že mu auto nepůjči. Tomášek se diví proč? Vždyť papíry na auto má. Nedá mu to a ptá se tatínka. Tati,proč mi nechceš půjčit auto? Tatínek mu odpoví, vždyť nemáš žádné zkušenosti s ježděním,ještě bys mi ho rozbil,až budeš starší,tak jo. Tomášek mu odpovi. Jak můžu mít nějaké zkušenosti,když mi nedovolíš řídit?!
odpovědět | #17 | 22.10.18 12:52
Autor: Mirek Jašek
Titulek:
Nevolili jsme hnutí PTZ proto, aby když vyhrají volby jejich první člověk na kandidátce dělal místostarostu. To je přeci blbost. Nechceme ať je vše jak bylo dosud, chceme p. Šafránka jako starostu.
odpovědět | #18 | 22.10.18 12:56
Autor: Milan Stránský
Titulek: Povolební stav
Vážení, chtěl bych pouze připomenout, že proběhly demokratické volby s určitým výsledkem. Úkolem subjektů, které uspěly nyní je najít v povolebních jednáních asi kompromisní výsledek přijatelný pro někoho méně, pro někoho více. Tak už to prostě v politickém dění bývá. Určitě tomu neprospějí výkřiky kdo že by to dělal lépe . Byly vytvořeny vyjednávací týmy a já věřím, že jsou stále ochotny se nějak dohodnout. Pokud jste jim dali důvěru, nechte je jednat a nehroťte situaci nevhodným napadáním, osočováním a oboustranným vychloubáním, kdo je lepší. Jde nám přeci všem o všestranný rozvoj města. Konečný výsledek by bylo dobré vždy respektovat !
odpovědět | #19 | 22.10.18 13:02
Autor: KH
Titulek: Re:
Ano, ať z Vašeho příkladu Tomášek řídí, ale i tak musel nejdříve absolvovat autoškolu, poté jezdit s někým zkušeným a následně s jistotou sobě vlastní řídit sám.
odpovědět | #20 | 22.10.18 13:16
Autor: Jirka
Titulek:
Ale Tomášek přeci naskočil do auta hned,nebo se mi historie plete? Tak proč by to nemohlo jít i např. u jiných?
odpovědět | #21 | 22.10.18 13:23
Autor: Olga Hylišova, alias osočovatel
Titulek:
Každopádně můj osobni dojem z tohto celého je, ze i kdyby se na post starosty hlasil jakýkoliv člověk zkušený s praxi desitek let ve ,,starostovani,, , starostou by nemohl byt, jelikoz by naboural 12 let fungujici nefunkčnost vedeni města.
odpovědět | #22 | 22.10.18 13:29
Autor: volič ODS
Titulek:
Jsem volič ODS. Ale za takovéto vyjádření se teda upřímně stydím. Nechte si laskavě nicneříkající politikaření. Nestydíte se za takové žvásty? Neuvědomujete si, že tím jen prohlubujete nedůvěru v ODS? Vy se domníváte, že řídit město nemůže někdo bez jakýchkoli zkušeností. OK. Takže z toho mi vyplývá, že město může řídit Škaryd nebo Janovský. To co ale tvrdíte je samozřejmě alibistická hloupost. Jemně řečeno. Pokud bude starostou nějaký "nováček", samozřejmě se bude učit za pochodu. Ale nebude vařit z vody. Další lidé na městě snad nejsou roboti, kteří nemyslí a nemluví. Takže budou nápomocni. A výkřiky typu "já si myslím, že starosta je OK..."? To tvrdí voliči ČSSD. Ale volby vyhrál někdo jiný. A vyhrál je proto, protože většina lidí si nemyslí, že starosta je OK.
odpovědět | #23 | 22.10.18 17:47
Autor: jirásek tony
Titulek:
starosta se toho bude držet zuby nehty!!!! za každou cenu.
odpovědět | #24 | 22.10.18 17:55
Autor: jirásek tony
Titulek:
a místní ODS velké zklamání.velké. naposledy co jse jim dal hlas.pane Kozube a spol, stydte se!!!! toto jste do těch svých plátků před volbami nenapsali co!!! takové kecy co ted vedete. ponižovat vítěze voleb. místo aby jste nabídku od nich přijali,tak vy takto!!!! hnus.tak mladý a už tak ......škoda
odpovědět | #25 | 22.10.18 18:00
Autor: jirásek tony
Titulek:
https://fotbal.idnes.cz/ponedelnik-glosar-jana-dockala-12-kolo-roman-berbr-f6a-/fotbal.aspx?c=A181022_124855_fotbal_vp2

ta podoba
odpovědět | #26 | 22.10.18 20:06
Autor: Jiří Tecl
Titulek:
Karty jsou rozdány.. Tak doufám že nám teď naši nově zvolení zastupitelé ukáží, že s nimi umí hrát.. ;-)
odpovědět | #27 | 22.10.18 21:22
Autor: Petr Jun
Titulek: Jsou volby o hodnotách nebo ne?
Čím dál více si myslím, že volby, tedy i komunální, jsou hlavně o hodnotách a ne pouze o tématech. /jak nám politici snaží vnutit/ K čemu jsou témata bez hodnot. Protože pouze skrze hodnoty, které politik zastává, je volím, protože jsou pro mne předvídatelní.Trochu mi zůstává rozum stát nad tímto prohlášením. Poukazují zde na nedostatečné zkušenosti....tak zkušenosti v politice bývají velmi často diskvalifikujícím pohledem na "věc", pohledem skrz začouzené sklo, kde se nevidí už jasné hranice mezi pravdou a nepravdou - lží. Mohu říkat -tvrdit cokoli, abych dosáhl zamýšleného výsledku.. nesmíte ovšem připustit diskuzi.Toto prohlášení ve mně vzbuzuje podezření, že jednání nezamrzly na mrtvém bodě, že ODS v Chotěboři je rozhodnuta. . Starosta bude jeden./asi/.. ale kolik bude potom místostarostů?...
odpovědět | #28 | 23.10.18 06:46
Autor: Jano
Titulek: NV Blbější a další
Na jednu stranu máte pravdu že nezkušenost a mladí Škaryda byly tehdy stejné..... Na druhou stranu všichni víme jak katastrofálně to dopadlo ....tak proč chybu opakovat???
odpovědět | #29 | 23.10.18 06:51
Autor: Jano
Titulek: Re:NV Blbější a další
Omluva za titulek ne blbější píšu z telefonu a nevšiml jsem si že mi změnil slovo ..... Měli být NV Bobeši a další....
odpovědět | #30 | 23.10.18 08:12
Autor: Jirka
Titulek:
Jano
A myslíte si,že p Škaryd se od té doby nějak poučil?
odpovědět | #31 | 23.10.18 15:33
Autor: Jano
Titulek: Re:
Jirko tak jsem to nemyslel ale jsou tam lidé a to i ve vítězném uskupení kteří mají alespoň zkušenost s prací v zastupitelstvu třeba Jakeš nebo Albrecht
odpovědět | #32 | 23.10.18 17:01
Autor: Petr Jun
Titulek: Re:zkušenostz?
Díky té zkušenosti někdy vítězí tzv. pragmatičnost /není to , prosím, pochvala/.. Moje osobní zkušenost s jednáním s radnicí. Dodnes nevím/ nepravdivá argumentace/, jestli to byl záměr nebo neznalost... obojí je asi špatně.. taková zkušenost, asi cítíte, není úplně košér,.. ... pokud to byl záměr, tak je v tom pokřivený charakter a pokud neznalost, tak je to diletantismus. Asi cítíte, že obojí je špatně... ale dosáhli čeho chtěli....a to chtěli... a to je asi ta zkušenost?
odpovědět | #33 | 23.10.18 18:24
Autor: Ludik
Titulek: Re:Re:
Je trochu smutne, ze z kazde strany je vicemene vzdy jen jeden kandidat na uvolnena mista. Ze ty strany nemaji k dispozici jine varianty. Pak se obcan logicky pta, proc proboha ti lidi vlastne kandidovali? Nechteli snad vyhrat? A nebo chteji jen tahat za šňurky a nekoho chraneni pekne ve stinu stromu vodit a ovladat? Je to neodvážné až srabácké. A nebo take treba vychcané.
To uz vychazi jako vetsi bouráci ti, kteří rovnou reknou, ze do toho chte jit. I kdyz zase u nekterych techto “bouraků” mam pocit, ze je to spise obrovska naivita (a mnohdy take nezdravé sebevědomí), se kterou se domnivaji, ze post starosty (a mistostarosty) devitianeco tisicoveho mesta je jen takova normalni brnkacka.
Navrhuji, at kazda strana predhodi druheho mozneho cloveka pro jednani na uvolnene posty a pokud takoveho nema, tak at tahne do opozice.
odpovědět | #34 | 23.10.18 19:41
Autor: Jano
Titulek: Re:Re:Re:
S tím lze jen souhlasit
odpovědět | #35 | 24.10.18 07:27
Autor: Borda
Titulek: Barvy
Zapomeňte na barvy dresu ty jsou v městečku jako Chotěboř k ničemu. Je tu jednadvacet zvolených tak vyberte ty nejšikovnejší nejpoctivější a nejzkušenější ať jde město dopředu.
odpovědět | #36 | 24.10.18 14:06
Autor: Jirka
Titulek: Re:Barvy
To je rozumný nápad, ale takové vlastnosti se přeci v našem městečku (soudím podle téhle diskuse) neuznávají! Když je někdo pracovitý a poctivě hromadu let podniká a zaměstnává lidi, tak je terčem kritiky (nebo závisti?). Možná by lepší vizitka pro kandidaturu do místního zastupitelstva byla, kdyby otec starosty seděl na pracáku, v hospodě nebo v kriminále.
odpovědět | #37 | 25.10.18 16:08
Autor: Tip Miloše Z.
Titulek: Re:Re:Barvy
Tip prognostickeho ustavu je tento:
Skaryd starosta (cssd), Safranek mistostarosta (ptz), dale v rade Kozub, Sip (ods), Albrecht, Jakes (ptz) + nekdo z KDU (Gregor, kdyz odstoupi lekarnice, jinak Janda)
odpovědět | #38 | 25.10.18 18:31
Autor: prognostik 2
Titulek: Re:Re:Re:Barvy
Tak to asi dopadne, ale doufám, že se mýlím a hnutí PTZ má koule na víc než na další úpadek Chotěboře.
odpovědět | #39 | 25.10.18 23:36
Autor: Málková
Titulek:
Dobrý den všem... nechtěla jsem se vyjadřovat, ale nedá mi to. Volila jsem totiž i hodně lidí z ODS, včetně pana Kozuba, kterého jsem ovšem neznala osobně. Přišlo mi, že je to člověk, který žije aktivně a ve svém volném čase dělá věci prospěšné pro Chotěboř /divadelní spolek/, je spojen se skautingem /kde je důraz kladen i na osobní hodnoty/, tak jsem mu věřila. Věřila jsem, že chce změnit věci v našem městě k lepšímu a chce být prospěšný. Když nyní ale ze všech stran slyším, jak je při jednáních arogantní, narcistický.. a že není vůbec ochoten určitých ústupku pro dobrou věc. Je mi to upřimně líto. Je vidět, aspon v mých očích, že i on vše dělal jen pro svůj vlastní prospěch.. nikoliv pro prospěch Chotěře. (To stejné cítím i u pana Škaryda - musí vidět, že lidé chtějí změnu a "drží se" stůj co stůj.) Jsem volič, byla jsem u voleb..ale podle výsledků a následovného jednání mám pocit, že to vše bylo marné a stejně to zůstane tak, jak to bylo. ODS to mohla změnit, neudělala to!

odpovědět | #40 | 26.10.18 08:03
Autor: Drahoš
Titulek:
Plně souhlasím s p. Malkovou, i já mám pocit,že p. Škaryd a spol to dělají pro svůj prospěch a na občany v uvozovkách prdí,prostě mi to tak přijde poslední x let,proto jsem si přál,aby se tu stala změna. Vždyť poslední roky je to tu jak v Kocourkově,co se má dělat,se nedělá, žádná zeleň,parky, hřiště, cyklostezka se jen slibuje,silnice se jen platujou a stejně další roky jsou tam díry,chodníky to samé,kruhak je jen pro smích,velké auta tam mají problémy, křižovatky na Růžku a Čerťáku,tam měli být semafory,nebo aspoň příprava pro ně. Proč se to nedělá systematicky a pořádně? Další věc, to kino mě opravdu dostalo! Barva fasády ke střeše, budiž, ale co ty vynechané minimálně dva schody z pravého pohledu do kina? To mě hlava nebere. Je tam nality beton do svahu,jak vlastně jsem koukal,že je všude! Až přijde sníh,mráz,tak jsem zvědav,kolik tam bude úrazů. Škoda,kdyz se dělá rekonstrukce kina,tak se neudělá před ním i pořádně parkoviště a tohle staré dělá stále ostudu! Krizovatka u p. Voldana. Proč proboha,když se tam už konečně někdo se odhodlal namalovat žluté pruhy,proč ty pruhy nejsou od kina až k druhé křižovatce u parkoviště,vždyť tam pořád stojí několik aut a pořádně se tam nedá jezdit z obou pruhů a navíc,je vedle hned parkoviště. Tohle mě také hlava nebere,a ten skokanek na silnici,o tom nemluvě. Mám prostě pocit,že starosta a spol asi moc nechodí,nejezdi,neptají se lidi,co by opravdu město potřebovalo a hrabou si jen do svych a je mi z toho už zle!
odpovědět | #41 | 26.10.18 09:02
Autor: Jezinka
Titulek:
Pane Drahoši opravdu si myslíte že zato vše může starosta? Jste velice naivní. Ale zpět k ODS. Její největší chybou je volba lídra kandidátky. Ale zřejmě to nebyla dobrovolná volba. Jako občanka Chotěboře děkuji p. Janovskému za odvedenou práci pro město, za jeho charakterové vlastnosti, za poctivost a skromnost se kterou funkci místostarosty vykonával. Ale to se dnes asi nenosí. Chápu že mládí je dravé, ale někdy je třeba více přemýšlet.
odpovědět | #42 | 26.10.18 10:24
Autor: Drahoš
Titulek:
Nesvadim to jen na p Škaryda, ale pisu (a spol), takze I jeho spolecnici.
odpovědět | #43 | 31.10.18 22:02
Autor: Josef Flasch
Titulek: Re:
Jistě vždyť soudruh Janovský dobře vykonával stranickou práci v KSČM tak byl dokonale zocelen a připraven, takový soudruh se jen tak nevidí :)


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POLITICKÉ ODKAZY

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky