Doplnění statistiky komunálních voleb

Datum: 19. říjen 2006, 15:05
Autor: Václav Pravda
Rubrika: Komunální politika
Jedna poznámka v komentářích k původnímu článku pana Linharta mě ponoukla ještě k dalšímu pohledu na kandidátky.
Nejdřív mě zaujalo, že na kandidátkách se objevují i jména úředníků MÚ nebo „městem“ zřízených organizací (TERES, Městské muzeum), nemluvě o lidech na „městě“ do určité míry závislých (vedoucí různých organizací, učitelé ZŠ apod.). To by mohlo napovídat, že svoji prací žijí a chtějí ještě přidat něco navíc, ale třeba i to že v případě městských úředníků nejsou fér vůči voličům, protože pokud by se dostali do zastupitelstva, museli by rezignovat na svá místa. To se předpokládat asi moc nedá, takže mohou možná sloužit jen jako vějička na voliče, protože se jedná o lidi všeobecně známé. Z tohoto pohledu je „pozoruhodnou“ kandidátka ODS s dokonce čtyřmi úředníky MÚ a jednatelem městem zřízené organizace, následuje ČSSD s třemi vedoucími funkcemi v městských organizacích, v ostatních je podobné zastoupení minimální nebo samozřejmé (místostarosta v KDU-ČSL a starosta v ČSSD). Nicméně výklad je na každém čtenáři a motivace věcí každého z kandidátů.
Předem upozorňuji, že jsem se mohl splést, někoho vynechat, někoho zařadit omylem, v tom případě se omlouvám za neúplnost.

Jak to tedy vypadá na jednotlivých kandidátkách?
Komunistická strana Čech a Moravy
Jaroslav Šereda, správce dětského domova, Chotěboř, bez politické příslušnosti

Nestraníci
Zde jsem vynechal paní Čermákovou, protože zřizovatelem KD Junior je kraj a ne město.

Křesťanská a demokratická unie - Československá strana lidová
Ing. Milan Linhart, místostarosta, Chotěboř, KDU-ČSL
Jan Pavlas, učitel hudby, zástupce ředitele ZUŠ, KDU-ČSL

Česká strana sociálně demokratická
Ing. Tomáš Škaryd, starosta města, Chotěboř, ČSSD
Eliška Pavlíková, vedoucí Městské knihovny, Chotěboř, bez politické příslušnosti
Milan Stránský, ředitel Městského muzea, Chotěboř, ČSSD
Markéta Pfefferová, vedoucí městských jeslí, Chotěboř, bez politické příslušnosti
Aleš Vencelides, hasič-záchranář, Chotěboř, bez politické příslušnosti

Občanská demokratická strana
Jana Tomášková, vedoucí oddělení MěÚ, Chotěboř, ODS
Tereza Kovačková, personalistka MěÚ, Chotěboř, ODS
Jaroslav Nikl, provozní ředitel TELES, Chotěboř, ODS
Ing. Jozef Pikla, jednatel TERES, Chotěboř, bez politické příslušnosti
Ing. Zdeněk Stejskal, vedoucí oddělení MěÚ, Chotěboř, ODS
Miroslav Uchytil, vedoucí odboru MěÚ, Chotěboř, ODS

Sdružení nezávislých kandidátů - Nezávislí Chotěbořska
Josef Doležal, vedoucí zimního stadionu, Chotěboř, bez politické příslušnosti

A dále jsem se podíval, kdo ze stávajících nebo v průběhu volebního období odstoupivších zastupitelů kandiduje znovu:

Komunistická strana Čech a Moravy
Ladislav Pátek, technický pracovník, Chotěboř, KSČM
Václav Hochman, důchodce, Chotěboř, KSČM
Adolf Müller, technicko hospodářský pracovník, Příjemky, KSČM
Ing. Jan Tůma, podnikatel, Chotěboř, bez politické příslušnosti

Nestraníci
---

Křesťanská a demokratická unie - Československá strana lidová
Ing. Milan Linhart, místostarosta, Chotěboř, KDU-ČSL
Ing. Petr Gregor, obchodní ředitel, Chotěboř, KDU-ČSL
Ing. Stanislav Motyčka, učitel v důchodu, Chotěboř, KDU-ČSL
Mgr. Markéta Valtrová, lékárnice, Chotěboř, bez politické příslušnosti

Česká strana sociálně demokratická
Ing. Tomáš Škaryd, starosta města, Chotěboř, ČSSD
Ing. František Tůma, ředitel společnosti, Chotěboř, bez politické příslušnosti
Ing. Břetislav Pour CSc., ředitel společnosti, Chotěboř, bez politické příslušnosti
Milan Stránský, ředitel organizace, Chotěboř, ČSSD

Občanská demokratická strana
Jana Tomášková, vedoucí oddělení MěÚ, Chotěboř,ODS
Jiří Pavlásek, stavitel, Chotěboř,ODS
Patrik Perka, konstruktér, Chotěboř,ODS
Pavel Halama, restauratér a hoteliér, Chotěboř, bez politické příslušnosti
Ing. Jozef Pikla, jednatel, Chotěboř, bez politické příslušnosti
Ing. Zdeněk Stejskal, vedoucí oddělení MěÚ, Chotěboř,ODS

Sdružení nezávislých kandidátů - Nezávislí Chotěbořska
Vilém Doležálek, manažer, Chotěboř, bez politické příslušnosti

S překvapením zjistíte, že Nezávislí Chotěbořska mají na seznamu ze svých kandidátů jediného současného zastupitele. To mě přivádí k omluvě Nezávislým, které jsem zahrnul do jednoho pytle se stranami, když jsem v komentářích k původnímu článku pana Linharta přemýšlel o tom, že volbou profláklých lidí půjde jen těžko změnit v některých oblastech neuspokojivou situaci v Chotěboři. Omlouvám se.
Dalším překvapením pro informované je fakt, že několik kandidátů Nestraníků před 4 roky kandidovalo za KDU-ČSL. To může být vnímáno jako geniální volební tah KDU-ČSL nebo naopak jako velký rozkol v názorech. Tomu by ostatně nasvědčovalo i spojení autora tohoto článku s Nestraníky, protože je obecně znám nesoulad mezi ním a hlavním kandidátem KDU-ČSL a řada kritických připomínek k jeho práci a k práci celého zastupitelstva.
Politické strany pochopitelně nasazují své zastupitele znovu do volebních bojů, bez ohledu na to, jak jsou vnímáni veřejností a bez ohledu na to, jak úspěšní ve své práci ve skutečnosti byli. Voliče hodně ovlivňuje posledních pár týdnů volebního období a volební kampaň, byť v podmínkách Chotěboře hodně skromná. Otázkou je, zda voliči budou volit znovu své strany a úspěšné a schopné lidi na jejich kandidátkách, nebo zda si uvědomí, že volbou svého oblíbence z určité strany volí zároveň v některých případech kandidáty na špičce kandidátky této strany, kteří se zrovna nemohou moc chlubit výsledky své práce. Ale to uvidíme už za pár dní.

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 19.10.06 16:44
Autor: Milan Linhart
Titulek: Chyby ve statistice
Abychom byli objektivní, je potřeba některé věci upřesnit. Například Nezávislí měli jen 2 zastupitele, takže jeden znovu kandidující člověk = 50%. Tereza Kovačková za ODS v zastupitelstvu nikdy nebyla. U KDU-ČSL chybí ve výčtu zaměstnanců města zástupce ředitele ZUŠ Jan Pavlas. U ČSSD je to velitel dobrovolných hasičů Aleš Vencelides - SDH je organizační složkou města. U ODS chybí provozní ředitel TELES Jaroslav Nikl a přebývá Ing. Zdeněk Janovský, protože zřizovatelem zvláštní školy je kraj.
odpovědět | #2 | 19.10.06 18:11
Autor: Občan Chotěboře
Titulek:
Pane Pravdo, já na rozdíl od Vás jsem občanem Chotěboře a nemám trvalé bydliště v bohaté Praze. Nechte nás, chudé chotěbořáky, ať si rozhodneme koho chceme v zastupitelstvu a na radnici mít!!!!! Přestaňte se, prosím, už konečně vměšovat do politiky našeho města, přestaňte sem zanášet Vaši nevraživost a schizofrenní sklony. Přstaňte už psát a věřte, že se občané Chotěboře rozhodnou správně!!!!! My "Chotěbořáci" to zvládneme i bez chytrých "Pražáků", kteří si léčí své vlastní mindráky tím, že napadají lidi, kteří tu žijí a pro své město něco dělají. Pardón, zapomněl jsem na Váš Festival fantazie. Domnívám se a věřte mně, že bez něho se většina obyvatel ráda obejde, svýma příspěvkama jste již zakopal kino, umělou trávu a možná i ublížil mnoha lidem. My to fakt zvládnem bez VÁS, věřte nám! Dejte nám šanci bez Vaší asistence a obhajoby nestraníků. I oni to zvládnou bez Vás, myslím, že po Vašich intervencích ty voliče spíš ztrácí. Občané Chotěboře, mějte vlastní rozum!!!!!
odpovědět | #3 | 19.10.06 18:17
Autor: Láďa
Titulek: Re:
Plně souhlasím, pan Pravda nechť volí v Praze a nás nechá žít.
odpovědět | #4 | 19.10.06 19:05
Autor: Agent
Titulek: Re:
Vážený Občane Chotěboře.Pan Pravda Chotěboř a její problematiku zná určitě lépe než Vy.On nás do ničeho nenutí, ale poukazuje na určité věci.Jsem zvědav, jestli až se do zastupitelstva dostanou lidé, kterým nepůjde o rozvoj města, ale o své věci, napíšete, že to zvládneme samy.Jeho podpora Nestraníků je určitě přínosná a s tím, že se zasloužit o zrušení digikina, plně souhlasím.Stejně tak i s jeho názorem na umělý trávník, který je nesmyslnou investicí města. A to, že nedělá nic, je holý také nesmysl.Sice má trvalé bydliště v Praze, ale jen kvůli práci.
odpovědět | #5 | 19.10.06 17:07
Autor: Jitka Bočková
Titulek: re: občan Chotěboře
To se nesmi? Zajimat se o rodne mesto a snazit se ho propagovat i kdyz uz v nem trvale nebydlim? To abych tam i prestala jezdit, kdyz je jen pro ty, kteri jsou v nem prihlaseni. ...Mimochodem, mate rad/a fotbal, ze?
odpovědět | #6 | 19.10.06 19:48
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Chyby ve statistice
Děkuji, pane Linharte, za doplnění a opravy, pošlu během chvilky na iChotěboř opravu, ať je to správně i v článku.
odpovědět | #7 | 19.10.06 20:12
Autor: Taky Prazak :-)
Titulek: Divim se ...
Divim se, panu Pravdovi, ze se vubec namaha. Vsechno, co mysli dobre, je spatne. Jak to tak pozoruju, v Chotebori nema smysl cokoli menit, a uz vubec ne kritizovat. Doufejte, Choteboraci, ze si zvolite jine vedeni mesta, ne partu neschopnych malomestaku. Zalezi opravdu na vas.
odpovědět | #8 | 19.10.06 20:20
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:
To Občan Chotěboře: Ponechám bez odezvy začátek, soudný čtenář si sám uvědomí, kdo z nás dvou si léčí mindráky.
Odpovím jen na druhou část. Jistě, Chotěbořští občané se asi bez FF a dalších aktivit obejdou, stejně jako se asi obejdou bez Divadlení, bez plesů a koncertů v Sokolovně, bez diskoték a bez řady dalších aktivit. Ale taky to znamená, že se Chotěboř postupně bude muset obejít bez řady lidí, kteří prostě půjdou žít jinam, protože jim Chotěboř nic moc nabídne, kromě zapšklosti některých Občanů Chotěboře. Tušíte aspoň, kolik vysokoškoláků a středoškoláků se ročně nevrací do Chotěboře? Mluvil jste s některými z nich, proč? Možná i restauratéři, hoteliéři, obchodníci, školy, hala, KD Junior a další subjekty se bez cca 2-2,5 milińů příjmu ročně ze dvou akcí obejdou, možná se obejdou bez dalších miliónů z dalších akcí. Ale spíš asi ne, spíš asi chtějí více a větší takové akce, takže přinejmenším nemluvíte za ně. Stejně jako nemluvíte za cca 80 pořadatelů z Chotěboře a spousty dalších lidí, kteří nám fandí a kteří vidí, že městu by stačila rekonstrukce kina za 8 a k tomu třeba oprava silnic za 10, další dětské hřiště a vybavení škol nějakou moderní technikou. Je trochu legrační, když mně vytýkáte vměšování se a najednou sám mluvíte a rozhodujete za všechny, chcete někoho připravit o příjem zvenčí, odsuzujete něco přínosného, co v každém normálním městě vítají a hýčkají si, protože vědí, že to je jedna z cest rozvoje. Já narozdíl od vás se svým vměšováním snažím něco budovat, šetřit, přinášet a ještě to nedělám tak, že bych si myslel, že mám ve všem pravdu. Nechci mít vaši jistotu, protože je to pouze ubohá uprděná maloměšťácká samolibost a ješitnost. Jestliže víte o ekonomických, technických a dalších souvislostech zmíněných kauz nějaká skrytá fakta, rád se poučím, ale zatím to spíš vypadá, že jsem spolu s dalšími pomohl Chotěboři před vyhozením poměrně velké sumy miliónů za věci, které Chotěboř potřebuje méně než řadu jiných (jak je vidět z řady komentářů jiných) a nebo v podstatně menším rozsahu. A už nemohu za to, že zastupitelstvo nebylo schopné navrhnout realistické a hospodárné řešení. Vy jste asi nečetl, že návrh na podstatně skromnější rekonstrukci kina vzešel z velké diskuse organizátorů kulturních akcí v kině a že je tedy v zájmu Chotěboře i s ohledem na stav rozpočtu, se kterým by splátky rekonstrukce a digitalizace kina a umělé trávy zacvičily stejně jako zimák. Vy jste asi nečetl argumenty, že pro FF by bylo lepší, kdyby rekonstrukce i digitalizace proběhla jak byla naplánovaná a tedy v zájmu obecném jsem šel proti zájmu svému. Je trochu legrační, jak jste si ze mě udělal toho, kdo za všechno může, přestože stejné a podobné názory zastává spousta lidí. Je trochu legrační mi přikládat takový vliv na dění v Chotěboři. A je spousta dalších legračních věcí na vašem komentáři, který se opět nezabývá obsahem, ale mnou. Věřím, že se soudní a informovaní občané Chotěboře těm legracím zasmějou. :-)
odpovědět | #9 | 19.10.06 20:28
Autor: "Prazak 2"
Titulek: Re:Divim se ...
Naprosto souhlasim.Jakmile se nekdo zmini a upozorni na problem,je za nej tvrde trestan a kritizovan.Ryba smrdi od hlavy...V Chotebori se nic stejne nezmeni a dale se budou zbytecne utracet penize za sport,kteremu holduje pouze omezeny okruh lidi.
odpovědět | #10 | 19.10.06 20:28
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Divim se ...
To Taky Prazak: Dík :-). Naštěstí je takových lidí jen určitá část. Je bohužel významná, protože je mimo jiné masírovaná několik let z úřadu (dle zpráv zevnitř i z poměrně vysokých míst a poměrně značně), jak jsme špatní a jak je FF na nic atd. Jenže si myslím, že by každý člověk měl něco dělat proti nespravedlnostem, nesmyslům, lenosti, hlouposti, neinformovanosti, zlým úmyslům ..., aby bylo líp. Postupně se snažím informovat, do nekonečna otravně dlouze vysvětlovat s nadějí, že aspoň něco bude přijato a pochopeno. Není jistě náhoda, že se část kritiků po vysvětlení odmlčí. No a až to na mě bude moc, poslechnu doporučení pana Občana Chotěboře a půjdu do pr.....hy aspoň s pocitem, že jsem to zkusil :-).
odpovědět | #11 | 19.10.06 18:42
Autor: Taky Prazak
Titulek: Re:Re:Divim se ...
Obdivuju Vasi trpelivost, ale opravdu si myslim, ze energie se da vyuzit jinde nez v Chotebori :-).
odpovědět | #12 | 20.10.06 00:20
Autor: Chotěbořák
Titulek: Pro Pra,vdu -hu:
Doufám,že je toho na Tebe opravdu moc a konečně odejdeš.Doufám, že dodržíš slovo!!
Pro: Taky Pražák: Ano, vemte si ho,energii jistě využije
ten hoch zajisté jinde.Ale předem lituji ty všechny kam
ta jeho sch.padne.Mám nápad,vezmi sebou svoují matku!
Budete potom moci brečet ve dvou!!
odpovědět | #13 | 20.10.06 05:26
Autor: áclav Hochman
Titulek: Re:Pro Pra,vdu -hu:
Škoda slov pro "Chotěbořáka". Je mi líto,že i tací se vyjadřují na ichotebor.
Jen o jedno žádám (jako vždy), co jsi udělal Ty pro Chotěboř? Nazývat se "hrdě" Chotěbořák? Pro mne dosti málo, Tvůj nick by lépe zněl "nevolnost žaludeční". Já jsem rád v Chotěboři a rád se zúčastním jakékoliv akce, která se zde uskuteční. A že si jí vymyslí práglista? No a co, buďme rádi, že tu alespoň něco je.
V. Hochman ml.
odpovědět | #14 | 20.10.06 07:02
Autor: Komentátor
Titulek: Podívejte se k Císařovi
Podívejte se na blog Jirky Císaře www.jiricisar.com/blog/. Jirka Vám prozradí, koho bude volit on a proč.
odpovědět | #15 | 20.10.06 07:00
Autor: Newman
Titulek: Re:
Myslím "občane Chotěboře", že máte vážný psychický problém nebo spíše komplex. Soudit někoho jen kvůli tomu, že pracuje v Praze není správné a už vůbec ne, pokud tento člověk má stále zájem o dění ve svém rodném městě a není mu lhostejné.Dále musím jen souhlasit s názorem "Agenta" a "Jitky Bočkové", vystihují Vás dokonale. A můj názor je takový, že my se raději obejdeme bez Vás, protože to co tu hlásáte Vy, nemá s dobrou věcí pro město pranic společného (viz. příspěvěk "Agenta")!
odpovědět | #16 | 20.10.06 09:00
Autor: Jarmila Nedbalová
Titulek: Re:Re:Pro Pra,vdu -hu:
Také bych si ráda přečetla co zorganizoval"Chotěbořák" pro nás občany aby mohl ukázat, že to jde jinak a lépe.Protože, kdo již připravoval nějakou akci pro veřejnost, musí souhlasit s panem Pravdou. A vůbec mi nevadí,když bude z Aše, Písku nebo z Ostravy.
odpovědět | #17 | 20.10.06 10:35
Autor: Taky Pražák
Titulek: Re:Pro Pra,vdu -hu:
Trošku problém s vyjadřováním, ne? Nechápu, co chtěl autor říct. :-)
odpovědět | #18 | 20.10.06 11:13
Autor: kasha
Titulek: Re:Pro Pra,vdu -hu:
U mě jste klasický případ člověka,který se snaží dost uboze a trapně komentovat cizí ůspěchy od hospodského stolu. Být vámi, milý Chotěbořáku, ani v té hospodě bych takovéto ubohosti neříkal nahlas. On by ten hostinský, který se celé léto živí na festivalu fantazie, mohl reagovat a zcela po právu by vás mohl odkázat tam, kam patříte. Na Kubu.
odpovědět | #19 | 20.10.06 13:04
Autor: Taky Pražák
Titulek: Ještě k volbám...
Fascinuje mě, jak soudruh Linhart vede v pracovní době diskusi sice se svými občany, ale na soukromých webech. Opravdu si asi sahá na dno sil, když sedí celý den u počítače a neustále mele svou ... Teď mlčí, předvolební kampaň skončila.
20.10.06 16:57
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #21 | 20.10.06 20:27
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Ještě k volbám...
To Taky Pražák: Toho soudruha si vyprošuji! 1) Nepásli jsme spolu krávy. 2) Nikdy jsem nebyl členem KSČ a naše strana má naopak antikomunismus v programu. A dokud se neseznámíte s pracovní náplní místostarosty města, nezabývejte se tím, kdy a kam co píšu. Rozhodně to není úřednické místo s pracovní dobou od - do a s konkrétní úřední agendou. Na úrovni Chotěboře už to je klasická manažerská a politická funkce, zatímco konkrétní úřední agendy zpracovávají jednotliví úředníci, nikoliv starosta s místostarostou. Ale to už jsem tady vysvětloval asi stokrát, takže se nebudu opakovat.
odpovědět | #22 | 20.10.06 22:53
Autor: Holobrádek
Titulek: Re:
fakt skvělý stránky! Jen jsem nepochopil o co tam kráčí. Takže naprostá ztráta času jak pro tvůrce, tak i pro čtenáře :-)
odpovědět | #23 | 20.10.06 23:01
Autor: jan hnus
Titulek: Re:Re:Ještě k volbám...
Milane ,že by nervy jak dopadnou volby?! V tvém případě bych to dvakrát neřešil! Šifra mistra Leonarda koukni na to je to sice americkej kýč ,ale na každym šprochu ....tak se vykašly na kapličky a začni dělat něco pro lidi!
odpovědět | #24 | 21.10.06 05:51
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Ještě k volbám...
Co sem pleteš šifru Mistra Leonarda? A ty kapličky jsem už vůbec nepochopil. Ono by vůbec asi bylo dobré znát strukturu rozpočtu města a jednotlivé výdaje. Pak bys možná pochopil, že pro lidi se dělá maximum možného. Šetří se všude možně, ale na víc už příjmy města nestačí.
odpovědět | #25 | 21.10.06 10:28
Autor: jan hnus
Titulek: Re:Re:Re:Re:Ještě k volbám...
promiň za ty keci byl jsem trochu zhulenej...
odpovědět | #26 | 21.10.06 17:33
Autor: Pavla
Titulek: Re:Re:Divim se ...
Pana Pravda, nenechte se prosím znechutit řečmi některých anonymních "Chotěbořáků". Myslím, že je spousta i takových, kteří jsou rádi a ocení, že toho pro Chotěboř děláte mnohem víc, než kdejaký "Chotěbořák".
odpovědět | #27 | 21.10.06 17:55
Autor: Simon
Titulek: VOLBY
Chtěl bych se zeptat, jestli se připravují ke zveřejnění na tomto webu nějaké výsledky dnešních voleb? Případně kdy?
odpovědět | #28 | 21.10.06 18:21
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:VOLBY
Výsledky voleb můžete průběžně sledovat na www.volby.cz
odpovědět | #29 | 21.10.06 22:13
Autor: pan K
Titulek:
tak volby jsou zanáma.a kdo konečně udělá pořádek v okolí fot.hřišt tenisovejch kurtů atd. hrozná ostuda!!!!!takovej krásnej plac.každé jiné město by toho dokázalo využít.a to si pište!!!ne jen o tom pořád kecat!!!! ale to chce schopné lidi a to bohužel opět nejsou!!! hrúza a děs!!!a nehledě na to že občani bydlící v okolí mají okna pořád celé od antuky a toho zbytku škváry co tam je!!!ale on tam nikdo ze zastupitelú nebydlí že?
odpovědět | #30 | 22.10.06 03:04
Autor: benda
Titulek: Re:
no jej ty musis bejt fakt zakomplexovanej choteborak, co si prosimte pro chotebor dokazal ty, dokazes to vyjmenovat stejne jako to co se ti nelibi? Trosku si mi svymi slovy pripomel ignata hermana ktery se o typickych choteboracich jako ty vyjadroval velmi negativne. Proste malomestak co jeste nepochopil ze si muze cist co chce a ne co napise kde kdo. Jinak sry autorum webu za komentar spadajici do kategorie 2 a 3, po nekolika sklenickach vina jsem se snazil najit vysledky voleb...
odpovědět | #31 | 22.10.06 22:56
Autor: Taky Pražák
Titulek: Re:Re:Ještě k volbám...
Už ani neceknu, ostatně já Chotěboří jen občas projíždím ... To vy tam skádáte účty. Podle počtu odevzdaných hlasů právě vám se nezdá, že byste byl populární "politik" a "manažer".
odpovědět | #32 | 23.10.06 06:37
Autor: Patriot
Titulek: Re:Pro Pra,vdu -hu:
Myslím, že už bylo dost zbytečných urážek a pro pana Pravdu by spíš náležela slova uznání, že dokáže město zviditelnit svým festivalem, takové lidi je třeba podporovat,mimochodem hlavně ze strany vedení města, a né je znechucovat , takže jen tak dál, pane Pravda
odpovědět | #33 | 23.10.06 21:06
Autor: přistěhovalý chotěbořák
Titulek: Re:Pro Pra,vdu -hu:
ten pán co se vydává za "PRQVÉHO cHOTĚBOŘÁKA" BY SE MĚL PODEPSAT, AŤ JE VIDĚt KDO MÁ TAK FANTASTICKÉ NÁZORY A JE TAK HLUBOCE OBJEKTIVNÍ A CHYTRÝ!
odpovědět | #34 | 9.11.14 18:19
Autor: Luboš hospodka
Titulek: Re:Re:
prosím o zaslání na pana Adolfa Mullera z Přijemek jestli mezi lety 1990až2014 nekandidoval za jinou stranu než KSČM. předem děkuji.Luboš Hospodka.


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POLITICKÉ ODKAZY

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky