Prodej Echa klesá

Datum: 21. březen 2006, 09:47
Autor: Milan Linhart
Rubrika: Radniční okénko
V těchto dnech vychází březnové číslo Chotěbořského Echa. Bohužel, prodejnost Echa poslední dobou poklesla o 200 až 300 kusů. Že by za tím bylo zdražení z 10 na 15 korun? Když si vezmete, kolik stojí ostatní noviny a časopisy, množství a kvalitu fotografií, je to stále příznivá cena. Navíc je to hlavní zdroj informací o dění ve městě, uveřejňují se v něm usnesení rady a zastupitelstva, různá úřední sdělení, texty nových vyhlášek, atd. Úřední desku čte málokdo, místní rozhlas funguje jen v malé části města. Proto také město hradí polovinu nákladů na každé číslo ze svého rozpočtu, aby občané měli k dispozici levný zdroj informací. Navíc v Echu neexistuje cenzura a každý si tam může napsat svůj názor na dění ve městě nebo politický příspěvek. Otištění příspěvků neziskových organizací, škol, apod. je samozřejmostí. V novém čísle například naleznete seznam akcí připravovaných v rámci oslav 675 let od udělení městských práv Chotěboři, informaci o komunitním plánování sociálních služeb, o nové školní jídelně, 3 strany informací Hasičského záchranného sboru kraje Vysočina, informace o dalším ročníku Miss Podoubraví, přehled velikonočních bohoslužeb, spostu informací ze sportu a všechny tradiční rubriky. Stále pokračuje i fotosoutěž, na duben je vyhlášeno téma Chotěbořské nádraží, na květen Kvetoucí příroda Chotěbořska.

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 21.03.06 15:09
Autor: tonda
Titulek: Echo?
jo ale dohromady v něm nic není...
odpovědět | #2 | 21.03.06 15:37
Autor: Patrik F.
Titulek: echo
Pokud najdu dostatek času, rád pošlu příspěvek. Proč si myslím, že Echo nikdo nečte...
odpovědět | #3 | 21.03.06 16:22
Autor: SockaM
Titulek: echo
Ctu kazdy mesic:))fakt supr!
odpovědět | #4 | 21.03.06 21:09
Autor: Milan Linhart
Titulek: Příspěvky do Echa
Echo nemá žádné redaktory v pravém smyslu slova. Je založeno na příspěvcích dobrovolníků. Psavých lidí je asi v Chotěboři málo nebo se specializují na Internet. Je to ale prakticky jediný způsob, jak dostat mezi lidi nějakou úřední informaci. A jak všichni víme, neznalost zákona neomlouvá. Takže je dobré si to Echo alespoň jednou za měsíc prolistovat, aby člověku nějaká důležitá informace neunikla. Chcete-li, aby bylo Echo zajímavé a nebyly v něm jen ty suché informace, pište, pište, pište! Adresa je echo@chotebor.cz
odpovědět | #5 | 22.03.06 07:39
Autor: Bivoj
Titulek: Náboženství
Já čtu Echo rád a jsem s ním celkem spokojen, ale vím , že hodně lidem na Echu vadí, že je plné náboženství.
odpovědět | #6 | 22.03.06 09:00
Autor: JJ
Titulek: Re:Náboženství
nabozenstvi, nenabozenstvi, me spis vadi, ze uz snad pet let je v kazdym cisle clanek typu "co se stalo v ulici XYZ 7. kvetna 1945" :-D
odpovědět | #7 | 22.03.06 12:29
Autor: DS
Titulek: Echo
Echo jsou priserne noviny, srovnejte nekdy s Caslavskymi novinami. Neprezentuje se tam ani cirkev a jeji odnoze, ani se tam nesklebi na kazde strane z fotografie starosta a mistostarosta.
Cena 15,- Kc je dost premrstena.
S nazorem, ze se tam porad vyskytuji nesmyslne clanky o historii cehosi, souhlasim. Pan Linhart je zcela jiste jineho nazoru.
Btw: Fascinuje me, jak se tam "redaktori" oznacuji akademickymi tituly - viz renomovane deniky a casopisy, kde zadny z redaktoru titul Mgr. a pod nepouziva. Holt male ceske pomery maleho ceskeho mesta.
odpovědět | #8 | 22.03.06 13:24
Autor: roman
Titulek: Re:Echo
A mně se ECHO líbí a cena se mi přemrštěná nezdá.
odpovědět | #9 | 22.03.06 13:42
Autor: Milan Linhart
Titulek: Obsah Echa
Redakční rada je komisí jmenovanou Radou města, obdobně jako např. komise stavební, sportovní, sociální, bytová, atd. Členové redakční rady se zabývají spíše koncepcí časopisu, ale články nepíší ani nevybírají. Nejvíce článků dodávají starší občané, kteří mají zálibu v historii. Mladých autorů je málo, ale znovu opakuji, že není důvod, aby nebyli. Každý slušný článek, tedy bez sprostých slov, urážek, rasistických nebo fašistických projevů, otiskneme. Stačí ho napsat a e-mailem poslat. Echo je jakýmsi zrcadlem chotěbořské společnosti, protože tiskne vše, co se do něj pošle. Pokud vám nějaké téma chybí, začněte o něm do Echa psát. A nejen psát. Posílejte také fotografie, hlavně z různých společenských, kulturních a sportovních událostí, aby bylo co tisknout. My nemáme žádného redaktora s foťákem, který by pravidelně navštěvoval vše, co se v Chotěboři děje. Celé Echo vzniká svépomocí občanů celé Chotěboře. Chcete mít v Echu ze své akce fotografii? Tak ji do redakce pošlete. Nečekejte, že se na Vaší akci objeví fotoreportér, který tu fotku udělá za Vás. Tak Echo nefunguje. Do Echa pravidelně přispívají nejrůznější spolky, školy a organizace. Přispívá i farnost, která má více členů než většina chotěbořských spolků. Pokud Echo sledujete pravidelně, mohli jste si všimnout, že právě farnost poslední dobou polevila a moc článků neposílá. Svoji pravidelnou rubriku v Echu ale může mít kdokoliv. Když nám třeba pan Pravda každý měsíc napíše, co je nového v oblasti sci-fi, bude to v Echu každý měsíc. Když nám ochránci přírody každý měsíc napíšou, co je nového v Podoubraví, bude to tam každý měsíc. Zahrádkáři zase mohou zavést rubriku, ve které poradí, co v kterém měsíci udělat na okrasné nebo zeleninové zahrádce. Myslivci mohou posílat fotografie svých úlovků nebo naopak zvěře v přírodě - jakési lovy beze zbraní. Námětů jsou desítky a záleží jen na tom, kdo se najde a bude mít chuť do Echa přispívat. Cena 15korun pokrývá jen něco více než polovinu výrobních nákladů na jedno číslo. Město každoročně Echo dotuje téměř 250 tisíci korunami. Nezapomeňte, že nemá takový náklad, jako celostátní časopisy. A ty celostátní časopisy jsou většinou ještě dražší.
odpovědět | #10 | 22.03.06 15:00
Autor: KG
Titulek: sport
Mě se vadí, že tam je minimum sportu, vždycky jen fotbalové přípravky a nějaký to běhání...nuda.
odpovědět | #11 | 22.03.06 15:36
Autor: DS
Titulek: Re:Obsah Echa
To je jak agitka z padesátých let.
odpovědět | #12 | 22.03.06 16:07
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:sport
Sportovci do Echa málo píšou, fanoušci se víc vyřádí tady na ichotebor. Echo žádného sportovního ani jiného redaktora nemá, je zcela závislé na příspěvcích od čtenářů.
odpovědět | #13 | 22.03.06 16:15
Autor: KG
Titulek: a co...
A co Bohumil Baumgartner ???
odpovědět | #14 | 22.03.06 16:17
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Obsah Echa
Echo je zpravodaj veřejné správy, je to časopis o místních problémech a o komunální politice. Své názory si tam může napsat každý, Echo je zcela otevřené pro názory radniční koalice i opozice, svůj názor může napsat i občan nebo spolek, který se politice nevěnuje. Pokud někdo nepíše, je to jen jeho chyba. Echo by bylo hned zajímavější a čtivější. Mimo to slouží Echo i k tomu, aby vedení města a všichni zastupitelé průběžně skládali účty ze své práce, tedy pravidelně informovali, co právě dělají, co chystají, o čem rozhodli, čeho se zúčastnili, atd. V minulém volebním období si mnozí lidé stěžovali, že ani nevědí, jak starosta vypadá a co dělá. Po Chotěboři se pak šuškalo, samozřejmě neprávem, že nedělá nic, protože není nikde vidět a není o něm nic slyšet. Souhlasím, že Echo vypadá poněkud jednobarevně a jednostranně, pokud svého práva přispívat využívá hlavně radnice. Ale těm ostatním opravdu nikdo nebrání, aby přispívali také. Za poslední tři roky nebyl otištěn pouze jeden příspěvek, ale ten se hemžil urážkami a sprostými slovy tak silně, že byl netisknutelný i ve zkrácené verzi.
odpovědět | #15 | 22.03.06 16:21
Autor: Petr Knob
Titulek: Re:sport
Že je v Echu málo sportu?Já si myslím,že dost a hlavně takového,který se neobjevuje každý den v televizi,rozhlase a novinách.Chválím všechny netradiční sportovce z Chotěboře(ne fotbalisty a hokejisty),jejichž výkony překračují často hranice města,kraje a někdy i republiky.Jedná se většinou o sportovce,kteří si vše platí sami,ať se jedná o vybavení,trénink,nebo dopravu po závodech a soutěžích.Neskuhrají nad tím,jak(a za co)se dostanou tam a tam a nic se o nich téměř neví.Proto se o nich píše v Echu.Echo lidé čtou a nejen Chotěbořáci a že klesl prodej,no máme internet a lidé jsou pohodlnější.Já Echu fandím a radím-vydržte!
odpovědět | #16 | 22.03.06 16:21
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:a co...
Bohumil Baumgartner se snaží shromažďovat některé sportovní výsledky. Ale nečekejte od něj, že bude běhat s foťákem po sportovištích a psát klasické sportovní reportáže. On také jenom shromažďuje, co mu přinesou druzí. Občas může i sám napsat o něčem, čeho se sám zúčastnil, není to však klasický reportér, který celý víkend běhá z jedné akce na druhou.
odpovědět | #17 | 22.03.06 16:26
Autor: DS
Titulek: Re:Re:Re:Obsah Echa
Pane Linharte, vy jste opravdu trapný, a to nejen s vašimi dlouhými komentáři.
odpovědět | #18 | 22.03.06 16:28
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Obsah Echa
A mohl ( nebo mohla ) byste konkretizovat čím je pan Linhart v této diskuzi trapný?
odpovědět | #19 | 22.03.06 16:56
Autor: Patrik F.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Obsah Echa
Tady se opět ukazuje velký nedostatek těchto stránek. Kdyby mohli diskutovat jen registrovaní uživatelé a automaticky by se ukazovalo jméno diskutujícího, nebyly by tady takové jalové anonymní příspěvky. Pochybuji, že by si někdo pod svým jménem dovolil urážet ostatní...
odpovědět | #20 | 22.03.06 17:13
Autor: Mussa
Titulek: Ano
A vo to to je.Nikdo by nenapsal svůj pravdivý názor ve vší parádě pod svým pravým jménem :)
odpovědět | #21 | 22.03.06 17:19
Autor: DS
Titulek: A co třeba cenzura?
A co třeba cenzura? Chtěli byste ji zase?
Diskutovat o čemkoli v Chotěboři nemá smysl. Nevím, proč by tady měli lidé uvádět svá pravá jména. Ostatně, nejsem Chotěbořák, takže je mi celé dění ve městě vlastně úplně volné.
odpovědět | #22 | 22.03.06 17:46
Autor: Patrik F.
Titulek: Re:A co třeba cenzura?
Můžete mi prosím pěkně vysvětlit jak spolu souvisí slušnost a cenzura? Pokud máte pocit, že je někdo trapný, klidně mu to řekněte. Ale připište k tomu konkrétní věc, ve které je trapný, aby dotyčný mohl reagovat. Aby vůbec věděl na co. A slušnost je připsat své jméno. Když někomu jmenovitě píšu, tak je snad normální, že se podepíšu. To je totiž ta demokracie, víme? A pokud diskutovat nemá smysl a je Vám dění ve městě volné, tak pak už vůbec nechápu smysl Vašeho konání...
odpovědět | #23 | 22.03.06 20:14
Autor: Pořízová
Titulek: to své k Echu
Bože,jsou věci nepochopitelné,ale k obsahu......v Echu se mi líbily články P.Fialy,kdy si povídal s různě zajímavými lidmi.Kde jsou?Jinak je na Chotěboř dobré,se mi zdá.Sport mě nezajímá,tudíž mi ho tam připadá moc,ale někomu ne,tak ať tam je.Kdybych uměla,tak bych taky posílala přispěvky.Nenechte se otrávit!!!!!!!!!!!!
odpovědět | #24 | 22.03.06 22:37
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:to své k Echu
Pan Fiala je pracovně vytížen v Praze a psaní rozhovorů přestal časově zvládat. Škoda! Byly moc pěkně napsány.
odpovědět | #25 | 23.03.06 10:19
Autor: Václav Pravda
Titulek: To je nápad!
Děkuji, pane místostarosto, máte pravdu, psaní do Echa zanedbáváme a píšeme jen jeden článek ročně jen o Festivalu Fantazie. Dále jsem se obával například toho, že když se pokusím popsat situaci, ze které dle mého názoru nevychází město zrovna dobře, že článek budu psát zbytečně. Ovšem je tu ještě další riziko - když už píšu, tak moc :-).
odpovědět | #26 | 23.03.06 23:07
Autor: Dušek
Titulek: Sokolovna
Chystám se napsat do Echa rozsáhlý článek o Sokolovně, konkrétně o cause s vodovodní přípojkou. Rád bych vyvrátil lži, které se objevily v Prohlášení k Sokolovně (20.3.2006, Autor: Radek Svoboda, Rubrika: kultura). Zde hned v prvním bodě se píše: "odpojení vody způsobil havarijní stav přípojky, jejíž opravu nájemce Perspektiva Šance – statutární zástupce Vladimír Široký - dle sdělení VaK odmítl zaplatit". Toto není pravda. Mám v ruce papíry (korespondenci mezi PŠ a VAK a mezi PŠ a Sokolem), které toto jasně vyvracejí. Ptám se proto, jestli je možné i tyto vysvětlující dokumenty otisknout v Echu? Protože z této korespondence je zřejmé, že p.Široký chtěl opravit přípojku na své náklady, potřeboval pouze souhlas vlastníka, tj. Sokolu. A ten tento souhlas nedal (což mám prosím písemně!!!). Nechci hodnotit spor mezi PŠ a Sokolem, protože do něj nevidím. Ale jen chci veřejnost upozornit, že v Prohlášení k Sokolovně pan Svoboda veřejnost klame.
odpovědět | #27 | 26.03.06 17:23
Autor: HonzaPerys
Titulek: Divite se?
Já ne protože,když do poloviny nacpete jen zbytečné reklamy,tak to se nemůžete divit,že to lidi nechtěji,tam nejde o to že je o 5Kč dražší...........
odpovědět | #28 | 26.03.06 17:25
Autor: HonzaPerys
Titulek: Divite se?
Já ne protože,když do poloviny nacpete jen zbytečné reklamy,tak to se nemůžete divit,že to lidi nechtěji,tam nejde o to že je o 5Kč dražší...........
odpovědět | #29 | 27.03.06 11:07
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Divite se?
Reklamy jsou placené a pomáhají snížit ztrátu. Dáváme si pozor, aby jich nebylo moc, v jiných městských časopisech je reklamy daleko více. Souhlasím, že reklamy zhoršují přehlednost časopisu. Jedna černobílá stránka stojí 2 000 Kč, barevná 3 000 kč.
odpovědět | #30 | 27.03.06 11:07
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Divite se?
Reklamy jsou placené a pomáhají snížit ztrátu. Dáváme si pozor, aby jich nebylo moc, v jiných městských časopisech je reklamy daleko více. Souhlasím, že reklamy zhoršují přehlednost časopisu. Jedna černobílá stránka stojí 2 000 Kč, barevná 3 000 kč.
odpovědět | #31 | 27.03.06 19:44
Autor: Dušek
Titulek: Dotaz na Ing.Linharta
Otázka: mohu připravit ten článek o vodovodní přípojce v Sokolovně? Když výsledek nebude příliš lichotivý pro Sokol. Viz. můj příspěvek nahoře. Uveřejníte článek včetně příloh (korespondence)? Dušek
odpovědět | #32 | 28.03.06 07:54
Autor: Vašek
Titulek: Re:Dotaz na Ing.Linharta
Jen ho udělej, publikovat se dá i tady, ne?
Vašek
odpovědět | #33 | 28.03.06 12:32
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Dotaz na Ing.Linharta
Na to se snad nemusíte ptát. Doufám, že to s těmi přílohami nebude moc dlouhé.
odpovědět | #34 | 28.03.06 19:48
Autor: Dušek
Titulek: Sokolovna pravda
Nebude. Jenom mám obavu, aby nezasáhla p.T., která je v redakci Echa. Protože pokud to uveřejníte, bude jasné, že Sokol lže jako když tiskne. Připravím to.
odpovědět | #35 | 28.03.06 22:25
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Sokolovna pravda
Hlavně to napište slušně, bez urážek, žádné smyšlenky, jenom fakta. Aby se nenašel důvod to vyřadit. Pokud jde o kritiku nějakého spolku, politické strany či osoby, zatím jsme je vždy otiskli, ale dali jsme protistraně šanci k vyjádření. Čtenář si to přebere. Uzávěrka je 7.dubna. Článek zašlete na adresu echo@chotebor.cz
odpovědět | #36 | 28.03.06 22:33
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Sokolovna pravda
Jo a hlavně se nezapomeňte podepsat celým pravým jménem, anonymy netiskneme. jenom tak si můžete za svůj názor ručit a zodpovídat. Článek, za který si nikdo nezodpovídá a není ochoten za něj nést důsledky, otisknout nemůžeme. Důsledky nemyslím úřední, ale třeba ty, že Vás někdo přestane zdravit nebo Vám dá v hospodě u piva pohlavek. To si musí každý pisatel zvážit, do čeho jde a jestli mu to stojí za to někoho naštvat.
odpovědět | #37 | 28.03.06 23:24
Autor: Ass
Titulek: Re:Re:Sokolovna pravda
Ty by jsi taky obcas potreboval pohlavek,Milane.
odpovědět | #38 | 29.03.06 07:19
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Sokolovna pravda
Třeba jo, ale jdu s kůží na trh a pod své názory se podepisuju. Samozřejmě, že se to někomu nemusí líbit, ale to je právě to mé riziko. Vzhledem k mé veřejné fukci mají lidé právo vědět, co si myslím a proč si to myslím. Z politického hlediska je to netaktické, ale já nedělám politiku proto, abych taktizoval. Mně se víc líbí politika otevřená s kartami na stole, i když se to zrovna nenosí a dávám tím politickým konkurentům do ruky munici, aby na mne mohli útočit.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky