Informace z ARÉNY

Datum: 14. srpen 2009, 10:00
Autor: Milan Stránský
Rubrika: Sport
Nezadržitelně se blíží zahájení zimní sezóny, a proto finišují přípravné práce, které mají zajistit větší spokojenost a informovanost pro návštěvníky ARÉNY.
Od letošního ledna převzala správu nad budovou zimního stadionu organizace CEKUS Chotěboř / střediska-Kino,Muzeum,Aréna/ a její snahou je postupně odstranit některé letité nedostatky, které se nahromadily nedostatečnou průběžnou údržbou objektu a halu celkově celoročně využívat pro sportovní, kulturní, ale i komerční účely.

Odstraňované nedostatky jednou větou:
Oprava střechy a svodů u hlavní zděné budovy, oprava svodů dešťové vody ze střechy haly tak, aby se zabránilo průnikům do prostor pod tribunou, odstranění nebezpečného odpadu a vyčistění prostor kolem haly, oprava popraskané ledové plochy speciální pryskyřicí, ucpané kanalizace, okapy a svody celého objektu, vymalování a položení nové dlažby na chodbě v 1.patře, oprava jámy na sněhový odpad včetně jejího ohřevu, oprava dveří objektu.

Co připravujeme letos:
Nová vlastní trafostanice pro odběr elektřiny, nové ozvučení haly, instalace projekční plochy pro reklamu a informace včetně videoprojekce, nová rolba, úprava stávající rolby tak, aby se zabránilo poškozování mantinelů, …
Výroba ledu bude zahájena v pondělí 7.září a dá se předpokládat, že první bruslení pro veřejnost s hudbou / 12 reproduktorů/ by mohlo být již v neděli 13.září 2009 a jako dárek ZDARMA !!!

Co připravujeme na příští rok:
Projektovou dokumentaci na dokončení jižní strany haly, zajištění generálního partnera pro chod multifunkční haly, celkovou opravu plynové kotelny, odvodnění jižní strany haly, a tím zabránění povrchové vodě v průniku do spodních prostor stavby.

Plány do budoucna:
Dokončení stavby haly tak, aby odpovídala současným požadavkům na provozování sportovních a společenských aktivit, poskytování rehabilitace a potřebných služeb s tím souvisejících.

Z výše uvedených informací vyplývá, že letošní rok byl a bude pro naši organizaci důležitý hlavně tím, že jsme museli v našem středisku Aréna stabilizovat kádr zaměstnanců, včetně jejich odborného proškolení, odstranit nedostatky v údržbě objektu, vytvořit si novou ekonomickou vizi o celkové správě a hlavně připravit se na rok příští, kde by se již měly promítnout vložené investice.

Všichni věříme, že návštěvou Arény budete příjemně překvapeni a bude to pro Vás i pozvánka na další akce, které pořádáme.

Milan Stránský, ředitel
CEKUS Chotěboř
www.cekus.eu

Komentáře:

Odpověď pro:  jarda /

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 14.08.09 19:56
Autor: Milan
Titulek: Díky...
Budeme se těšit!!!
odpovědět | #2 | 15.08.09 08:50
Autor: snow
Titulek: Re:Díky...
za co děkuješ milane?Vždyť to by mělo být samozřejmostí,udělat úklid a údržbu mimo hlavní sezonu.
odpovědět | #3 | 16.08.09 14:21
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Díky...
Kde to žiješ chlapče?
odpovědět | #4 | 19.08.09 17:15
Autor: Dominik
Titulek:
Nevíte kdo dělá správce na zimáku?Vim že p.Ninger,ale snad někdo místo Jirky Němce.Děkuju.
odpovědět | #5 | 20.08.09 18:50
Autor: pol
Titulek: supr
Supr to se jako na hokeji budou promítat góly atd...?:-)
odpovědět | #6 | 21.08.09 07:34
Autor: Pepan
Titulek: Re:supr
Nejen goly...
odpovědět | #7 | 31.08.09 18:09
Autor: Julek
Titulek:
Tak to je bomba,místo p. Němce další abstinent p.Dolejší,to už vážně nemá chybu.Co tenhle pán ví o provozu zimního stadionu,byl tam vůbec někdy?Máme se jistě na co těšit.
odpovědět | #8 | 31.08.09 18:48
Autor: Jarda
Titulek: Re:
a kdo je p.Dolejší? a to bude správce nebo ledař nebo co?
odpovědět | #9 | 1.09.09 12:14
Autor: Petr
Titulek:
ani já nevim kdo je p.Dolejší,ale třeba to bude fungovat....
odpovědět | #10 | 8.09.09 22:27
Autor: Lukáš S.
Titulek:
Tak už se nám pomalu,ale jistě zrcadlí ledová plocha,brzo vše vypukne.
odpovědět | #11 | 4.10.09 11:37
Autor: Petr
Titulek:
Ledová plocha se zrcadlí,ale po mládežnickejch kategoriích chtěji za jejich ratolesti nekřestanský prachy.A to jim město dalo dost peněz na mládež,fotbalu taky.Ale kde tyhle prašule skončeji?Jinde než kde mají být použitý?V prvnim mužstvu?
odpovědět | #12 | 5.10.09 07:17
Autor: Karel
Titulek: Re:
Petře,tak to by nebyl první případ,kdy si to zaplatili rodiče a svezlo se s tim áčko.Hrajou kraj,kde se hraje za párek a pivo,na víc stejně neni a nebude,snad už to Most pochopí.
odpovědět | #13 | 6.10.09 14:46
Autor: Mirek
Titulek:
Kolik stojí Halamka,jeho cesťáky a měsíční plat?Na to klub finance má?!!!!!!
odpovědět | #14 | 11.10.09 22:28
Autor: Vincent
Titulek: Re:
Nemáte pánové tak trochu pocit, že pláčete na špatným hrobě?
odpovědět | #15 | 4.11.09 20:52
Autor: pepa z depa
Titulek: Je to na hovno
Je to úplně k hovnu, na fotbal serou a na zimnim staďáku vymejšlej píčoviny. Kdo tu obrazovku kupoval???
odpovědět | #16 | 4.11.09 20:58
Autor: Pepan
Titulek: Re:Je to na hovno
Ty ses teda povedl....Musejí mít z tebe doma radost........
odpovědět | #17 | 9.11.09 19:42
Autor: Pedro
Titulek:
Litovat museji ti,kteří si nechali ujít v aréně show v podání mistra volantu p.Doležala,kterej bavil mužstva i ochozy svojí jízdou zručnosti.Za velkých ovací všech přítomných nakonec předváděcí jízdu zdárně kupodivu dokončil,ledová plocha se třpytila a rolba skončila nakonec také na svém místě.Nuž Pepiku,klobouk dolu a jen tak dál,ty jsi ikona arény.
odpovědět | #18 | 10.11.09 13:16
Autor: Mirek
Titulek: Re:
Pedro,nemáš o čem jinym psát?Leje celej národ,tak to dopřej i našim ledařum.Já tam náhodou taky byl a náhodou to byla parádní jízda a zpestření hokeje.
odpovědět | #19 | 23.11.09 12:11
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:
Pokud nedojde k řádnému řezu, dávám hokeji v Chotěboři tak půl roku na dojetí...Pesimista ale nejsem a věřím na zlom...Peníze nejsou, vedení s nějakou představou nefunguje. Asi se drží odvážných slov z cimrmanovského dramatu " Svou pravdu (ne)budeme skrývat" před veřejností...
odpovědět | #20 | 25.11.09 06:36
Autor: Pedro
Titulek: Re:Re:Re:
Pepane,já myslim,že po dnešnim večeru už na hokej nepřijde potom nikdo,ani fanklub.A o vedení?Radši nic nepsat,to je 25 let stejný a bude s největší pravděbodobností dál,protože to s nima nechce nikdo dělat.Myslim tim toho,kdo má chuť se zapojit,jenže tam nevydrží.A jarní výměna dvou lidí ve výboru nevyřešila vůbec nic.Fink nechodí,vedení ani fanouškum neřekne proč,nebo co za tím je,takže sliby o 2.lize jsou fuč.
odpovědět | #21 | 25.11.09 10:33
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Pedro, ještě navrhuju počkat, třeba půjdou do sebe. Je to škoda pro celou sportovní veřejnost, protože historie hokeje v Chotěboři je velká! Amatérsky se to ale dneska už nedá dělat a kdo si myslí opak je divnej.
Chce to asi tvrdou ruku v řízení a ne naříkání.
odpovědět | #22 | 25.11.09 14:07
Autor: Jirka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Pepane,máš pravdu.Ale co s timhle kádrem maji trenéři dělat a dokázat?Vedení jim nepřivede nikoho,na tréninku si jezdí po ledě ani né 10 hráčů,na zápasy na dvě lajny a je ještě horší,že na střídačce stojí pro klub moc drahej trenér ze Žďáru,kterýmu se platěji cesťáky,vozí sebou svýho synáčka,o kterym raději nepsat.Místo aby takovouhle soutěž odkoučoval někdo z místních,dle mě,kdokoliv,nebo samotní hráči.Karel ,kterýmu to nešlo,má svoji firmu a asi když vidí,do čeho tady šel a kam se to dostalo,nemá už ani chuť,ale třeba se mýlim.Jedině chodit na mládež,ale i ty děti se časem rozutečou jinam,protože když jejich rodiče vidí,jak se to tu vede,myslim ze strany vedení,tak jim nic jinýho nezbývá.A to ještě buďme rádi,že pár obětavců trénuje několik mládežnickejch mužstev najednou.
odpovědět | #23 | 25.11.09 18:48
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Jirko, s Tvým názorem nenám problém.Sám jsem zvědavý, jak dlouho bude trvat vytvoření pravidel, záměrů, ale i osobní odpovědnosti v místním hokeji. A to ještě má oddíl dnes ustláno na růžích, protože se o nic na zimáku nemusí starat. Ono je to vlastně dneska dobře, protože roky zimák jenom chátral a nikdo nic nekontroloval. Je to pořád dokola, chotěbořský hokej ve všem za ostatními zaostává. Zase bych ale jenom nenadával i 4- v hodnocení je určitý nástin zlepšení. Je dobře, že tohle všechno vyplavalo a mluví se o tom.
odpovědět | #24 | 4.06.10 12:49
Autor: jeg
Titulek:
Mohl by se někdo kompetentní vyjádřit k zakoupené 2. hokejové lize u Ačka od Kadaně B? Nástin hráčů, trenéři, ve které skupině se bude hrát ... . Veřejnost by to zajímalo. Nebo vedení HC nezajínají fanoušci?
odpovědět | #25 | 21.06.10 08:58
Autor: Lukáš Souček
Titulek: Re:
Stránky HC se již dělají měsíc a nikde nic,jenom oslavnej nápis máme druhou ligu.Prostě to funguje dál tak jako v předešlejch letech,na fanoušky se tady kašle,ktomu neni víc co říct,ani psát.
odpovědět | #26 | 21.06.10 10:29
Autor: Jožin
Titulek: Re:Re:
Ví někdo, kdo to bude všechno cálovat? Provoz stadiónu atd. Náklady budou na všechno určitě vyšší. Zřejmě to zase bude dotovat město. Ptal se ale někdo od hokeje města? Je zpracovaná nějaká finanční analýza? Rozpočet na sezónu apod.? Pochybuji
odpovědět | #27 | 21.06.10 10:37
Autor: Tomáš K.
Titulek: Re:Re:Re:
Jožine,co takhle přijít na valnou hromadu?Ale ta už byla.Cálovat to bude Cekus,teda pronájmy ledů,takže vlastně město.A inkasovat bude úzký okruh lidí okolo mocnýho pána ze Zdáru a Sedletína.
odpovědět | #28 | 23.06.10 11:03
Autor: Neznalec
Titulek: Re:Re:Re:Re:
kdo je Tomáši z toho Sedletína a Ždáru,sponzoři?
odpovědět | #29 | 23.06.10 13:47
Autor: Fanynka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Přečti si včerejší Cestu Vrchovinou,ten pán ze Sedletína je mezi kráskama.
odpovědět | #30 | 7.07.10 09:51
Autor: Martin
Titulek:
Nevíte někdo kdy konečně už budou nový stránky HC?Jsme myslim akorát všem oddílum pro ostudu.Dneska udělá stránky 8 letej kluk a tady si s tim neuměji poradit.
odpovědět | #31 | 30.07.10 19:48
Autor: Jirka Pospíšil
Titulek: Ostuda,nebo neschopnost?
Stejně jako spusta místních fandů hokeje,tak i mě vadí,že nové vedení hokejového klubu neni schopné jakékoliv komunikace a informovat veřejnost je pro ně stejný problém,jako mělo vedení předchozí.Blíží se den,kdy bude v aréně led,přípravné zápasy a stále se nedozvídáme jména hráčů pro letošní sezonu,jen bezvýznamné články v Havlíčkobrodském deníku s kterých se vlastně fanoušek nedozví nic.Stále dokola se píše o deseti hráčích z minulého kádru,o spolupráci s H.Brodem a nic víc.Nové stránky klubu jsou jen pro smích a neřeší vůbec nic,odkazy téměř žádné.Jestli tohle má být vizitka klubu,který bude hrát po 17 letech II.ligu,tak to vidim na velikou ostudu a šanci tomuto urychlenému projektu dávám maximálně do konce roku.
odpovědět | #32 | 31.07.10 19:30
Autor: Libor
Titulek: Re:Ostuda,nebo neschopnost?
O jakejch hráčích z Brodu přemejšlej?Pustěji jim nanejvejš čtvrtou lajnu z juniorů,nic víc.S těma to chtěji uhrát?Budou jen za kašpárky a skončí to velikym fiaskem.Když vidim to složení výboru,kde půlka lidí neví o hokeji nic,nemůže to dopadnout dobře.
odpovědět | #33 | 1.08.10 22:10
Autor: tomáš pavlík
Titulek:
je pravda,že na to že se bude hrát nově 2liga,tak informace žádné.a to má být už brzy led.fanklubácké stránky úplně mrtvé,jen to co ví každý už dávno předem, a o ofic.stránkách ani nemluvím.začátek jak hrom.to v minulém roce bylo na těch stránkách co už jak vypadá nejsou živo.tam bylo co číst.člověk se tam něco dozvěděl.asi to dělali lidi pro radost a že je to bavilo.to pro tento rok asi skončilo.hlavně že se budem zas scházet si udělat žízen na modrééé.
odpovědět | #34 | 3.08.10 13:15
Autor: Josef Hájek
Titulek: Re:Ostuda,nebo neschopnost?
Jistěže ostuda.Dokud se nebude komunikovat s fanoušky a na klubových stránkách nebude kompletní info,nemáme v druhý lize co dělat.Jen aby to nebyl výdělečnej podnik pár jedinců a pračka peněz.
odpovědět | #35 | 4.08.10 18:29
Autor: Libor
Titulek:
Další posilou bude Dušan Řehoř,neuvěřitelný.
odpovědět | #36 | 5.08.10 11:28
Autor: Mirek
Titulek: Re:
Dušan bude potřeba,nejsou prachy ani hráči,projekt jde ke dnu,aby se nerozpouštěl nakonec led.Část výboru odstoupila,Kavalír,Prachař a další.Jen pan Fink věří v zázrak stejně jako v zápasech se Světlou.
odpovědět | #37 | 5.08.10 11:56
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:
Mirku, ty dokážeš skutečně hokej podpořit!! Je to vlastně u nás zvykem pást se na případných neověřených nezdarech. To by se asi jinde nestávalo, tam mají totiž i jakousi hrdost ( u nás je to blbost...)
odpovědět | #38 | 5.08.10 17:42
Autor: Mirek
Titulek: Re:Re:Re:
Pepane,jaký neověřený nezdary?Zoodpovědnej je výbor,což je dost lidí.O hrdosti tu nic nepiš,ještě se nezačalo hrát a několik funkcionářů už svoji hrdost ke klubu ukázalo.
odpovědět | #39 | 6.08.10 08:16
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:
S tím výborem máš pravdu, ale přece si přejeme aby se tady hrála dobrá soutěž, ne? To co se předvádělo loni byla tragedie a tak chci kritizovat až po letošní sezóně - dejme hokeji asi poslední šanci a buďme rádi, že se někdo o něco snaží!
Finkovi chci věřit, že mu to dopadne ! Zdravím a myslím, že všechno je to v týmu. Kavalír prý odstoupil z důvodu voleb sám ....
odpovědět | #40 | 6.08.10 09:40
Autor: jaromír
Titulek:
ano,dejme jim šanci.to je jasný.a věřme jim.hlavně at z toho není komedie.určitě se tu moc lidí těší na na ligu.to to kavalír nevěděl dřív?jestli je to kvůli tomu.a proč?a opět se tu po chotě. jen cosi šušká ale info nebo cosi nikde.
odpovědět | #41 | 6.08.10 11:14
Autor: Kopecký T.
Titulek: Re:
Nový vedení HC dostalo důvěru členů.p.Kavalír musel vědět,že budou na podzim volby.V tom je něco jinýho a dokud se vedení oficiálně nevyjádří,dává stále větší prostor ke všemožnejm spekulacím.A tohle by se v klubu,kterej má za zádama dost věrnejch fanoušků stát nemělo.
odpovědět | #42 | 6.08.10 12:00
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:
A co Otto? Stále mlčí.... Karle Finku už se vzpamatujte a reagujte, pokud chcete něco dělat na úrovni. To vás nebudeme mít rádi.....asi.
odpovědět | #43 | 6.08.10 20:52
Autor: Luboš
Titulek:
V pondělí to v kanceláři na schůzi pěkně hřmělo,kolemjdoucí se pěkně bavili.A výsledkem byla hádka Prachaře s mecenášem klubu a zlatokop prásk do koní a bude trénovat a hrabat pod sebe v cizině.
odpovědět | #44 | 7.08.10 19:38
Autor: Kauly
Titulek: Re:
Na stránkách fanklubu píše p.fink jména místních,co jsou v přípravě.Asi jen v přípravě,protože při vší úctě ze jmen co napsal,možná Venc a Bělohlávek,zbytek neměl ani na přebor.Z 20 jmen napátečnim tréninku bylo 12 hráčů a tenhle odpad.
odpovědět | #45 | 9.08.10 22:30
Autor: Míra Klabeneš
Titulek: Re:Re:
Na dnešnim tréninku skoro půlka loňskýho kádru včetně ml.Halamky,Řehoře,Kubáta,Slavíka a dalších druholigovejch plejerů...Snad jen 5 jmen je hodno hrát v pohodě druhou štaci,zbytek odpadlej odvar z kraje.Tohle p.Flink dost podcenil.Syn zelináře bude hrát ve Zdáře.
odpovědět | #46 | 13.08.10 20:58
Autor: Pedro
Titulek:
Cirkus měl první zastávku v Kolíně,dostali jich 8.Nevsadili si na prohru?
odpovědět | #47 | 14.08.10 13:43
Autor: Kauly
Titulek: Re:
V přípravě se nesází Pedro,až od mistráků.Odpad to tady ale je opravdu,trénujou tady kluci,který čekaji na angažmá a odtáhnou jinam.Do přípravy se zapojí další lonský hvězdy,Hurda a Fibikar,pivovarník Řehoř už trénuje.
odpovědět | #48 | 23.08.10 16:11
Autor: Milan
Titulek:
ahoj neví někdo jak to vypadá s ledem na zimáku prý se jim to tam nějak pokazilo
odpovědět | #49 | 24.08.10 06:46
Autor: Radek
Titulek: Re:
A bude ještě hůř.
odpovědět | #50 | 24.08.10 07:59
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:
Radku, jsi skutečná opora - hlavně brepta a typická chotěbořská figurka...
odpovědět | #51 | 24.08.10 20:50
Autor: Radek
Titulek: Re:Re:Re:
A neni snad Pepane dnes ještě hůř?Asi chodíš několikrát za den na stadion,pokud jo,tak si sundej ty růžový brejle a podívej se hezky z blízka na led,ty brebto a chotěbořská figurko!
odpovědět | #52 | 25.08.10 07:57
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Tady to není o tom, že se rozbilo mrazení, tady je to o tom, že máš radost a to tě lituju...
odpovědět | #53 | 2.09.10 07:12
Autor: Honza Krejčí
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Trapas,zklamání,ostuda,nic víc.
odpovědět | #54 | 2.09.10 20:22
Autor: Mudrc
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Honzo v čom je problem?Včera hrál každej kdo šel kolem zimáku,výsledek je ještě dobrej ne?
odpovědět | #55 | 7.09.10 12:29
Autor: Mirek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Pepane víš něco o tom,že to nevypadá s hokejem růžově?Do Pelhřimova se dnes snad nejede,hráči si scháněji po včerejší schůzi angažma,vedení se nedohodlo a sponzor odchází.Dík za informace.
odpovědět | #56 | 7.09.10 12:55
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Tak o tom nic nevím, nechám se příjemně překvapit !!!
odpovědět | #57 | 7.09.10 14:29
Autor: Mirek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Jestli to je pravda,tak to asi nebude moc příjemný překvapení.Ale na každym šprochu je pravdy trochu.
odpovědět | #58 | 7.09.10 18:03
Autor: Drahoš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
problémy jsou údajně značný,nevíte kdo to odjel odehrát do Pelřimova?
odpovědět | #59 | 8.09.10 06:51
Autor: Jirka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Sestavu máš na stránkách Hc,nehrál Zůbek,Valko,Malý,Nakládal,jak už tu někdo psal,asi se něco fakt dělo.
odpovědět | #60 | 8.09.10 12:26
Autor: Jirka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Těch kluků skončilo asi 8,to je zářez jako svině.To nejsou prachy,nebo co se děje,co se stalo?Hlavně to tady nesvádějte jako všechno na pana Prachaře,zodpovědnost mají jiný páni.
odpovědět | #61 | 8.09.10 19:28
Autor: Honza Krejčí
Titulek:
Byli jsme ostudou v kraji,tak v tom budeme pokračovat v lize.Bez peněz,hráčů a nakonec to bude i bez diváků.Na židlích se v kanceláři střídá kde kdo,podle toho to pak vypadá.
odpovědět | #62 | 9.09.10 02:46
Autor: Karel Fink
Titulek: Re:
Dobrý den. Byl jsem dnes několika dobrými přáteli požádán o příspěvek na této diskuzi. Z tohoto důvodu zde píši.Obdobných diskuzí kolem hokeje je více a není v mých časových možnostech na vše odepisovat a ani nechci s ohledem na to k čemu tyto diskuze slouží a o čem se zde píše. V Chotěboři máme snahu vybudovat atraktivní sportovní představení pro fanoušky a občany města. Stejně, tak i zajistit co největšímu počtu dětí začít trávit volný čas sportem. Dnešní doba ekonomicky sportu nepřeje. To se potvrdilo i dnes, když město zamítlo žádost o dotaci pro hokejový klub. V ostatních městech jako například Světlé n.S. město podporuje hokej několika násobně více než v Chotěboři, přitom i mládežnická základna je daleko větší v Chotěboři! Rozpočet klubu je cca 2,5 mil. a bude velmi těžké ho bez podpory města pokrýt. Proto jsme hledali významné partnery, ale nakonec jsme se rozhodli nepřistoupit na nevýhodné podmínky, které nám byly nabídnuty od jednoho zahraničního zájemce a s tím souvisí i odchod některých hráčů, z důvodů neadekvátních finančních požadavků! HC Chotěboř je nováček ve druhé lize a jak bylo od začátku proklamováno, budem stavět na spolupráci s H.Brodem a Třebíčí. Všichni hokejoví činovníci dělají své funkce zcela zdarma a po práci, proto si myslím, že kritika není zcela na místě. Budeme se snažit hrát důstojnou roli se všemi mužstvi. Budeme potřebovat nejen podporu města, fanoušků ale i náklonost místních podnikatelů a firem, které mohou pomoci při zajištění rozpočtu. Budeme chtít do týmu zapojit i místní hráče. Všechny aktuality ohledně dění v klubu jsou pravidelně předávány prezidentovi Oficiálního fanklubu panu Knobovi. Chci poděkovat lidem, kteří nás podporují a myslí to s klubem dobře. Jmenovitě chci poděkovat panu Stránskému a panu Pospíchalovi, také všem činovníkům, kteří v klubu působí. Budu rád, když nás přijde podpořit na první nedělní ligové utkání co nejvíce skutečných fanoušků, kteří chtějí fandit svému klubu v druhé lize stejně když vede i když se mu nedaří. Karel Fink
odpovědět | #63 | 9.09.10 06:31
Autor: Honza Krejčí
Titulek: Re:Re:
klasický žvásty,těch tady bylo od presidenta napsaný už dost v minulý sezoně,kdyby scháněl radši hráče na kraj
odpovědět | #64 | 19.09.10 20:26
Autor: Mirek
Titulek:
Ostudou skončil dnešní nedohraný zápas kvůli díře v ledu.Jak je tohle vůbec možný?Doporučil bych panu Stránskýmu častější návštěvy v aréně a nejlíp s trubičkama na alkohol.Nebo se v Chotěboři bude hrát hokej na kolečkovejch bruslích,když neuměji místní chlapíci ani udělat led a prořežou ho na dno?
odpovědět | #65 | 19.09.10 20:49
Autor: Macek
Titulek: Re:
To se dalo čekat,hokej na hovno,led to samý,lidi naštvaný a některý hráči taky.Jen tak dál,vyžeňte fanoušky uplně ze stadionu,už dávno je zdejší hokej jenom pro smích.
odpovědět | #66 | 19.09.10 21:05
Autor: jarda
Titulek:
Ale Macku jestli se ti hokej nelíbil tak radši na ten zimák nechod a jezdi do Světlí
odpovědět | #67 | 20.09.10 07:02
Autor: Macek
Titulek: Re:
Na stránkách klubu lžou fanouškum,prej porucha na chladicim zařízení.Přitom to bylo rolbou profrézovaný.Jardo,až to v Chotěboři skončí,hlavně abys měl ty kam jezdit na hokeje a třeba do tý Světlý rád nejel.Zase mě přesvědčili,že s fanouškama si vytírají zadky a ještě až napíše zahraniční sponzor jak všechno bylo,o co panu Finkovi šlo,tak se budeme divit co vyleze na povrch.
odpovědět | #68 | 20.09.10 08:50
Autor: Roman
Titulek: Re:Re:
To ja neskutečný , to se stane snad jenom v Chotěboři
odpovědět | #69 | 20.09.10 13:16
Autor: Milda
Titulek: Re:Re:
jakej zahraniční sponzor? Napište pravdu o co Finkovi šlo
odpovědět | #70 | 20.09.10 13:21
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Roman,Mirek,Macek
Dobrý den. Máte skutečně pravdu v tom, že závada se stala profrézováním a to budu řešit. Za vzniklou situaci se chci fanouškům za organizaci omluvit , ale určitě není férové házet anonymně pomluvy na naše zaměstnance. Pokud máte skutečný důkaz o požívání alkoholu sem s ním, jinak je to zase jenom pomluva.
Budu rád, pokud toto vysvětlení vezmete. Je nyní jenom na Vás, zda chcete pokračovat v rámci prospěchu věci, nebo se kochat napadáním.8
Hezký den
odpovědět | #71 | 20.09.10 16:45
Autor: Mirek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Roman,Mirek,Macek
Ale pane Stránský,on tady někdo napadal zaměstnance?Jenom je tady psaný doporučení víc navštěvovat zimní stadion a třeba i s trubičkama na alkohol.Přeberte si to jak chcete.Dneska je svoboda slova a názoru,v opačnym případě by jsme se vraceli do dob nechvalně známejch.
odpovědět | #72 | 20.09.10 20:35
Autor: Průša
Titulek:
Když nemáte problém s anonymytou řediteli,tak nám sem napište jméno toho kdo ten led prořezal a kdo je za to zodpovědnej.Vrátíte lidem taky vstupný?


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky