Boj o HC Chotěboř?

Datum: 12. listopad 2010, 15:43
Autor: Pavel Marek
Rubrika: Sport
Vzhledem ke spekulacím, které se v posledních dnech objevili okolo chodu a budoucnosti HC Chotěboř, bychom tímto rádi zveřejnili současnou situaci, průběh jednání a možnou budoucnost klubu, včetně naší vize - firmy Málek&Čermák.

Klub se v současné chvíli dostal do špatné finanční situace, a proto hledá generálního partnera pro další chod. V tuto chvíli mají zájem o vstup do klubu dva partneři. Firma Málek&Čermák a německý investor zastoupený mimo jiné panem Lukášem Valkem (tento investor zde již byl před letošní sezonou).

Tento článek má za úkol ukázat, že je zde i jiná varianta, než okamžité převedení klubu na společnost s.r.o. a tím ztráta kontroly nad klubem, které je podmínkou německého sponzora.


- Nové pojetí klubu – Hokejový klub není pouze „A“ tým, ale také subjekt starající se o každodenní zábavu desítek lidí. S možnostmi, které se naskýtají, je škoda nevyužít každé situace pro zlepšení nejen hokeje, sportu ale také kultury a volného času. Klub bude pojat jako celek podporující kompletní dění v aréně a jejím okolí.

- Práce s mládeží – Základ každého klubu je mládež. V dnešní době je bohužel problém s naplněním hokejových tříd a kategorií dostatkem hráčů. Jednou z možností, jak zamezit klesajícímu počtu hráčů, je podpora mládeže materiální a psychickou podporou ( pomoc při nákupu věcí, upravené časy tréninků, pořádání turnajů, kontakt s „Á“ týmem, atd.).

- Využití Arény – Aréna není pouze hokejový stánek, ale také jedna z možností, jak prezentovat kulturu a další sporty v našem městě. Hlavním úkolem je navázání na práci organizace CEKUS, a její spolupráce nejen v rámci kulturních akcí, ale také při využití arény na další sporty (futsal, volejbal, in-line hokej, atd.) V průběhu celého roku je třeba dbát na maximální využití arény pro další subjekty formou pronájmů plochy a prostor (soustředění, sportovní kempy, srazy)

- Práce s veřejností – Informovanost veřejnosti je jednou z nejdůležitějších věcí, které předcházejí lživým informacím a nepravdám poškozujícím nejen dobré jméno klubu, ale také celého města. Z tohoto důvodu bude pravidelně aktualizován web, vycházet tisková zpráva a v případě potřeby budou také realizovány schůzky s veřejností, kde bude možno se osobně setkat s vedením klubu. Samozřejmostí je konkrétní spolupráce s FanClubem.


- Prioritní spolupráce – Jednou z hlavních priorit je kvalitní spolupráce s městem Chotěboř, místními organizacemi a pivovarem Chotěboř.


Tento článek je dodržením jednoho z výše zmíněných bodů. Tímto chceme předejít jakýmkoli dalším spekulacím ohledně našeho případného vstupu do klubu HC Chotěboř.


Za společnost Málek&Čermák
Petr Málek ředitel společnosti

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 12.11.10 15:57
Autor: pepa
Titulek:
! málek na hrad ! :))))
odpovědět | #2 | 12.11.10 16:21
Autor: jezevec
Titulek:
Společnost Málek&Čermák neznám, nikdy jsem o ní neslyšel. Na netu jsem našel že se zabývá finančním poradenstvím a pojišťovnictvím - tím se zabývá kde kdo. Co kdyby jste se trochu představili, sdělili roční obrat - stačí tisíce, statisíce, ... a hlavně by mě zajímalo, zda máte nějaké konkrétní poznatky o potřebách a rozpočtu hokejového klubu.
odpovědět | #3 | 12.11.10 21:57
Autor: Mirek
Titulek:
Co na to pan Fink?Ten je ze hry?A základem klubu je opravdu mládež,ale tady to neplatí již spoustu let.Děti nejsou,rodiče po čase utíkají,někdo odejde hrát do H.Brodu,kde je z Chotěboře kluků na jedno mužstvo.Proč ale?Zabývá se tim někdo?Rozhodně to není tim,že by většina rodičů těchto dětí chtěla mít ze svých ratolestí novodobé Jágry.V Chotěboři prostě klub dostatečně nefunguje,20 let se dělá jenom většina pro A mužstvo,mužstva řídí tatínkové a strýčkuje se jako o závod.
odpovědět | #4 | 12.11.10 22:53
Autor: rosta
Titulek:
Znám tuto firmu a vím, že ředitel se nezabývá jen finančnictvím a vím, že tam peníze budou!Já sem pro ně!!!
odpovědět | #5 | 12.11.10 23:50
Autor: libor
Titulek:
Když nic jiného,tak konečně alespon někdo po dvaceti letech přišel s nějakým návrhem.tunelů už tady bylo dost a převést hokej na s.r.o. nějakým cizincem smrdí přesně tím samím!
odpovědět | #6 | 13.11.10 09:32
Autor: Tomáš
Titulek:
Nic nemám proti firmě Málek a Čermák,ale dle mě se díky kontaktům na hráče,kteří jsou v jednání,určitě vrátí do Chotěboře investor,který se chtěl podílet již před sezonou.Ve středu sledoval zápas,po něm se údajně jednalo s vedením.Díky fámám,které tu kolují by bylo od tohodle tajemného investora na místě,aby se na stránkách klubu představil a to i vzhledem k mimořádné valné hromadě,která je svolaná na začátek prosince.Neni možný,aby se další valná hromada stala fraškou,najednou se mělo o něčem rozumně hlasovat a členové HC by se měli rychle rozhodovat.Je potřeba,aby se všichni představili a hlavně předložili svůj pohled na klub s výhledem do budoucna,plány,atd.Nebo jde oběma firmám jenom o to,aby si vzali pod křídla A mužstvo a udělali si z toho svoji firmu?Mládež pod HC,A mužstvo soukromej subjekt.Co na to zástupci města a všichni členi HC?Na valnou hromadu,která jistě bude rozhodovat o bytí a nebytí klubu,by mělo přijít co nejvíc členů,aby se nestalo to,co v květnu.
odpovědět | #7 | 13.11.10 13:24
Autor: kájík
Titulek:
at je to jak chce,tak at se představí a řeknou jak si to představujou.kdo dá lepší podmínky pro hokej.teda myslím pro "A" MUŽSTVO.nezlobte se,ale proč pro mládež?vždyt když se tu objeví někdo trochu lepší s větším talentem,je okamžitě v pryč.třeba brod.no a ten na nás pak prdí.ne,na mládež bohužel nemá cenu koukat.a nenadávejte mě moc.:-))
odpovědět | #8 | 13.11.10 19:43
Autor: petr
Titulek: Re:
Každý investor má své hráče,takže v tom bych neviděl problém!Co se týká představy investora Málka tak jeho názor na věc známe,ale proč se nevyjádří někdo ze současného HC,města nebo především druhý investor?
odpovědět | #9 | 13.11.10 22:04
Autor: jarda novák
Titulek: boj o hc
Tak v Cotěboři by hokejový stánek měl fungovat hlavně pro místní mládež a místní sportovce.Nějaká druhá liga pro Chotěboř je utopie-vyhozené prachy do cizích kapes.
Nikdo na to nechodí a všichni sou nasraní z výsledků. Stoupněme si na zem a přiznejme si na co máme a na co ne.Takže hrajme o dvě příčky níže s místními borci a bude to mít nějaký přínos a význam.
odpovědět | #10 | 14.11.10 08:00
Autor: kájík
Titulek:
to nemyslíš vážně!hrát níž?!podívej se na tu uroven kde hraje světlá!to už nemá se soutěží nic společného!že tady nechodí lidi?kdfyby byli aspon o málo lepší výsledky tak tu máme jednu z nejlepších náštěv v druhé lize! a ted právě se dělá opatření aby ty výsledky lepší byly!!!! a nevím už vůbec,proč by chotěboř nemohla mít na druhou ligu?!že hráčema?místníma?ale na to nemá osmdesát procent žádných měst,v žádném sportu.jako z místních odchovanců.myslíš že třeba plzen by měla na to hrát první ligu fotbal?neblázni.jo kdyby ty mladý co odtud,kde se naučili bruslit,neodešli jinam,tak tady tu druhou ligu hrát budem!takže proč peníze do mládeže?když rodiče můžou potom solit velký prachy když někam pak jezdí jinam tak můžou už začít hned tady aspon něco.
odpovědět | #11 | 14.11.10 09:41
Autor: Tomáš
Titulek: Re:
Souhlasim s tebou,dneska ve většině klubů nehrají jenom vlastní odchovanci.Všude je prioritou první mužstvo.Aby hráli tady,musela by se tu hrát úplně jiná soutěž v mládeži,aby bylo odkud ty odchovance brát.Bohužel co si budeme namlouvat,mládež se tady dělá v pár lidech,tátové trénujou pro to,že tam maji svoje kluky,koncepce žádná,vedení mládež skoro vůbec nezajímá a když,tak jen pro to,aby se při jednáních na městě mohlo říct-to máme dětí v klubu.Trenéry nikdo pořádně nevede,licenci C dneska daji každýmu a jedinej trenér s B licencí neni asi tim pravym.Ono to ježdění jinam,neni kolikrát ani o těch velikejch prachách,ale o přístupu právě jinde,o koncepci a jednání a vizitce klubu od vedení až po posledního ledaře.V případě kluků odtud,tohle maji v nedalekym H.Brodě.Dokud tady nebude fungovat klub právě od vedení přes trenéry,nebude daná jasná vize klubu a ti kluci a rodiče neuvidí zájem,těžko se na zimák přivedou další zájemci o hokej.Myslim si,že talentů tu máme v mužstvech dost,někdo zkouší hokej v Brodě,někdo zůstává.Můj názor je,že pokud tady nenastane v práci s mládeží radikální obrat,pár dětí odejde,skončí a můžeme to spojit s Brodem,nebo s Hlinskem.
odpovědět | #12 | 14.11.10 10:49
Autor: jarda novak
Titulek: re:
Hm, když má mít Chotěboř kvalitnější hokej tak je třeba se rozhlédnout jak to funguje jinde....

ROZHOVOR S HOKEJOVÝM TRENÉREM JANEM ŠŤASTNÝM

Rozvoj mládeže v hokejové organizaci Bílých Tygrů Liberec na sebe začíná v posledních měsících strhávat stále větší pozornost. Zdejší program rozvoje hokejové mládeže je položen na vysoce profesionálních a pevných základech. O mládež se v Liberci stará celkem 16 trenérů s licencí „A", kteří tuto licenci vlastní nebo ji studují. Dalších šest trenérů vlastní licenci „B".

Jsou rozděleni od nejmenších věkových kategorií až po juniory. V nastartovaných nebo připravovaných programech jsou zde na republikové špičce. V mnoha důležitých aspektech výchovy mládeže tady předběhli dobu - tedy alespoň v českém měřítku. Není výjimkou, že trenéři z jiných klubů doporučují svým přátelům pro jejich syny právě Liberec, pokud chtějí skutečně dobře poradit. A abych nechodil daleko, také jsem se nechal zlákat před čtyřmi měsíci atmosférou a možnostmi, kterými na nás organizace Bílých Tygrů a její představitelé zapůsobili. A mohu odpovědně říci, že se jednalo o nejlepší rozhodnutí mé jedenáctileté praxe hokejového rodiče. Nuže, pojďme na konkrétní dotazy.
Co pro Tebe osobně znamená trenérské řemeslo a jak se k tomuto odpovědnému poslání staví Tvoje rodina ?

Trenérské řemeslo je práce, která mě strašně baví a naplňuje. Přináší s sebou i spoustu negativních věcí, ale přesto si vždycky vážím příležitosti trénovat a vychovávat mladé hráče. Ať už se jednalo o moji první trenérskou štaci v Litoměřicích, čtyři roky ve funkci trenéra ve Slavii Praha, stejně jako čtvrtý rok působení v Liberci.

Jsem mladý kluk, moje rodina ví, jaký jsem. Že jsem od čtyř let žil hokejem. Podporuje mě, ono by to ani jinak nešlo. A taky můžu říct, že nic jiného než hokej mě nezajímá.

Před několika týdny jsi dostal nabídku do Mladé Boleslavi, která se neodmítá. Ty jsi ji přesto odmítl a zůstal u liberecké hokejové mládeže. Co Tě k tomuto rozhodnutí, u nás dosti netypickému, vedlo ?

Určitě si nabídky od manažera Mladé Boleslavi Milana Hniličky vážím. Jsme dlouholetí přátelé, spolupracovali jsme v jeho hokejové škole. Byl jsem kandidát na post asistenta trenéra áčka. Byla to po všech stránkách velmi zajímavá nabídka, ale na podobné posty mám ještě dost času. Před čtyřmi roky jsem dostal možnost trénovat mládež v Liberci a začít budovat systém výchovy mladých hráčů. A po tom čase, kdy jsem si tady vytvořil pozici a cítím, že jdeme správným směrem, tak stále jsme ještě na začátku a nebylo by fér, kvůli lidem tady, kteří mi dali tu příležitost, a hlavně kvůli svým svěřencům, utíkat v půli sezóny od rozdělané práce. Hlavně by to nebylo férové vůči všem těm mladým klukům, které tady trénuji a snad i vychovávám.

Jaké jsou Tvoje priority při práci s hokejovou mládeží ?

Základní prioritou na samotném začátku před čtyřmi roky bylo celkové zkvalitnění práce s mládeží. Vychovávat talentované kluky pro mládežnické reprezentace a pro naši organizaci. Chtěli jsme jít svou vlastní cestou bez toho, že bychom se snažili kopírovat zvyklosti v některých extraligových klubech.

Prvním cílem bylo propojit školu, sportovní třídy s hokejem. A zlepšit komunikaci ve směru škola - rodiče - hráči. Aby trenéři neustále sledovali prospěch svých hráčů a správně reagovali na jejich učinkování ve škole. Tohle se už podstatně zlepšilo.

Vše tady sázíme na růst hráčů. O výsledky nám v první řadě určitě nejde. Prioritou je dávat šanci talentovaným pracovitým hráčům a co nejlépe je připravovat na vyšší kategorie. Dnes se svaz brání degradaci soutěží tím, že zamezuje masivním posunům mladších hráčů v soutěžích. Přesto se snažíme dávat našim svěřencům maximum příležitostí pro jejich hráčský rozvoj.

V čem se, podle tvého mínění, nachází podstata názoru odborné hokejové veřejnosti, že v organizaci Bílí Tygři Liberec dnes mohou mladí hokejisté najít snad nejlepší podmínky pro svůj rozvoj v České republice ?

Myslím, že o těchto věcech právě hovoříme a další přijdou na řadu. Jedním z důvodů určitě bude složení trenérského kádru Bílých Tygrů. Dostali tady prostor mladí vzdělaní trenéři, kteří nejsou opotřebovaní, mají vztah k hráčům, chtějí na sobě dále pracovat, vzdělávat se. Jezdí na stáže do Kanady, Ruska nebo USA. Aby byli trenéři spokojení i po finanční stránce, dochází tady k propojování funkcí. Např. trenér 3. a 4. třídy je současně třídním učitelem 8. třídy. Učí tělocvik a další předmět. K tomu vede hodiny power skatingu pro vybrané hráče naší organizace.

Nebo trenér brankářů zároveň trénuje jednu hokejovou třídu, vede speciální brankářské tréninky a ještě asistuje u brankářů v průběhu tréninků dalších věkových kategorií.

Trenér juniorky působí také jako video kouč pro celou organizaci, a takto bych mohl pokračovat. Vytížení těchto trenérů je celodenní. Vyplatí se to v konečném součtu jim samotným i našemu klubu.

V Liberci máme fantastické sportovní zázemí. Tři ledové plochy, atletický stadion s přírodní trávou a dalších pět ploch s umělou trávou. K tomu pestrý komplex otevřených i krytých sportovišť, který nám skutečně mohou všichni závidět.

Každý rok se snažíme vybudovat něco nového. Jednou je to video místnost pro potřeby trenérů i hráčů (bylo vytvořeno z finančních darů od rodičů a klub toto moderní zařízení nestálo ani korunu).

V jiném roce jsme uvedli do života systém stipendií pro nejlepší hráče. Zde hrají roli dva základní aspekty. Sportovní úroveň hráče a prospěch ve škole. V tomto ohledu jsme se nechali inspirovat poznatky získanými na stážích našich trenérů právě v USA. Stipendia u nás udělujeme od 3. třídy až po juniory.

Máme tady dobře nastartovaný systém speciálních individuálních tréninků. Pravidelný power skating, stick handling, karate, pravidelná rehabilitace v rámci klubových tréninků.

Po vzoru zámořské praxe jsme dali do provozu velkou rozcvičovnu, kde probíhá rozcvičení našich týmů před domácími zápasy. Jsou zde kola, velká žíněnková plocha, těžké míče, hrazdy, velké míče, balanční pomůcky. Chceme přidat žebřiny a boxovací pytle.... Tyto prostory mohou hráči navštěvovat i samostatně, pokud na sobě chtějí individuálně pracovat, stejně jako posilovnu a další sektory.

Do druhé třídy se u nás neplatí příspěvky a hráči fasují veškerou výstroj zdarma.

Řídili jsme se principem „vše na jednom místě!"

Sportoviště, školy, stravovací a ubytovací kapacity. To vše v Liberci sousedí jedno s druhým.

Samozřejmě, tohle všechno se děje díky tomu, že vedení naší organizace mládež úžasným způsobem podporuje a slibuje si od nově zaváděného systému vyšší produkci kvalitních hráčů pro „A" tým.

Jak snášíš to obrovské pracovní vytížení. Jsi hlavním trenérem 7. i 8. třídy, stejně jako extraligového mladšího dorostu. Provádíš scouting pro organizaci Bílých Tygrů, řešíš problémy svých hráčů ve škole, na ubytovně, vyřizuješ stížnosti a ataky ze strany rodičů, tvoříš sestavy na utkání, posuny hráčů v ročnících. Připravuješ tréninky, jsou zde nároky na trenérské vzdělávání, cesty na semináře, zápasy a turnaje. Volno prakticky neexistuje. Kde bereš energii a motivaci k takovému, s prominutím „sebezničujícímu" přístupu ke své práci ?

Snáším to dobře, jsem ještě mladý a plný energie. Mám doma dobré zázemí a pochopení pro moji práci, což je asi hlavní předpoklad k tomu, aby to takto mohlo fungovat.

Kromě toho kolem sebe mám skvělý tým trenérů, kteří mi pomáhají a v těžkých chvílích si můžeme práci rozdělit a problémy vyřešit.

Je to tak, že hokej neberu jako zaměstnání, ale také jako zábavu a koníček. A i když jsou často chvíle, kdy by člověk se vším nejraději praštil, tak si zase znovu uvědomím, že dělám skvělou práci ve fantastické organizaci. A tohle vědomí mě zase vždycky spolehlivě vrátí do toho kolotoče kolem hokeje.

V červenci jsi působil jako asistent trenéra u českého výběru Czech Selects 96 na turnaji World Selects Invitational v Praze. V dubnu příštího roku už budeš fungovat jako hlavní trenér českého výběru Czech Selects 98 v Rize. Jaké jsou tvé trenérské záměry a ambice ?

Tady musím poděkovat Josefovi Zbořilovi, že si mě vybral do realizačního týmu jako asistenta trenéra k českému výběru Czech Selects 96. Chtěl jsem poznat fungování tohoto turnaje a práci kolem takových výběrů našich nejlepších hráčů. Chtěl jsem z blízka vidět, jak pracují hráči a trenéři předních evropských a zámořských týmů.

O turnaji World Selects Invitational jsem četl a slyšel samé superlativy. Chtěl jsem získat osobní zkušenosti, které by mi dál pomohly v mé trenérské práci, které bych mohl zúročit v naší hokejové organizaci. Této zkušenosti si velmi vážím.

Uvědomuji si, že tlak na WSI v Rize bude veliký. Ale při tom tlaku, který denně v Liberci zažívám, věřím, že jsem dobře připravený na zvládnutí také tohoto trenérského úkolu.

Kluci, kteří budou na výběru, budou snad plně spokojeni se zajištěním a servisem. Realizační tým, který jsem si vybral a který bude mít silný liberecký základ, už opravdu hodně zapracoval na finančním zajištění celé přípravy českého výběru i jeho cesty do Rigy. Samotná příprava i soustředění bude probíhat přímo v Liberci.

O mně je známo, že jsem náročný a přísný trenér s metodami, které se třeba někomu nemusí líbit. Ale pokud se hráči dokážou podřídit mé filozofii a přijmout všechny pokyny, potom na tom oni sami stejně jako celý tým vždycky vydělají.

Jaký je přístup trenérů a vedení Bílých Tygrů Liberec k současným snahám profesionálních trenérů čs. reprezentací při ČSLH o renesanci českého mládežnického hokeje.

Náš vztah k novému vedení českého mládežnického hokeje v čele se Slavomírem Lenerem a dalšími profesionálními trenéry mládežnických reprezentací je naprosto otevřený a vstřícný. Fandíme změnám, které s novým vedením přicházejí. A nejen to. Jsme v kontaktu s těmito trenéry. Jejich výstupy, pokyny a doporučení dokážeme velmi rychle v naší organizaci uvádět do trenérské praxe.

Například doporučení Slavomíra Lenera - „Škola hrou", jsme už před několika týdny uvedli do našeho pravidelného rozvrhu. V rámci školní výuky jsme zavedli každou středu ráno od osmi hodin 75 minut volné hokejové „zábavy" pro hráče na ledě. Dáme jim tam branky, překážky, puky a oni si sami řídí trénink. Někteří hrají na malém prostoru. Další se procvičují v dovednostech. Je to na nich. Řídí si to jako kdysi kluci na rybníku. My trenéři pouze dohlížíme. Je to změna, kterou hráči uvítají a v podstatě si udělají docela zábavný i kvalitní trénink.

Dnes si málokdo dovolí pochybovat o tom, že v Liberci mají mladí hokejisté ty nejlepší podmínky pro svůj rozvoj. Vy ale nespíte na vavřínech a stále směřujete dopředu. Svaz ještě ani nevyhlásil kritéria pro zřízení „hokejové akademie" ale Vy už jste v tomto směru v plné práci. Co tedy vlastně chcete v Liberci vybudovat ?

Chtěli bychom být také jedni z prvních, kteří by zvládli propojit fungování sportovních tříd na základní škole se středním školstvím, což by umožnilo fungování vrcholového hokeje společně se zajištěním dobrého vzdělání pro naše hráče. Je to jeden ze zásadních aspektů, který bude zřejmě vyžadován k udělení licence od ČSLH k provozování hokejové Akademie. Považujeme za velký a důležitý úkol Akademii zřídit, protože to všechno, co už jsme tady v Liberci vybudovali a co ještě hodláme vybudovat, ve své podstatě od začátku směřovalo do nějakého takového projektu, který v současné době představuje ne ještě úplně přesně specifikovaný pojem „hokejová Akademie."

V tomto ohledu jsme už udělali první kroky, kontaktovali jsme ředitele středních škol v Liberci, seznámili je se svými záměry a budeme společně hledat cesty, jak by všechno mohlo začít fungovat.

Ještě bych chtěl vyjádřit jednu důležitou věc, která celkovou atmosféru a práci s mládeží v naší organizaci hodně ovlivňuje. Trenéři tady v Liberci vytvořili fantastickou partu lidí, kteří jsou na jedné lodi. Nepodráží si vzájemně nohy, naopak. Radí si, pomáhají a podporují jeden druhého. To je jeden z hlavních důvodů, proč je to u nás trochu jiné, než v některých jiných klubech. A tato kolektivní jednota a soulad se pozitivně projevuje především na práci s našimi mladými svěřenci.

A co Tvoji svěřenci ?

Věřím, že po několika letech práce se začnou objevovat první klenoty libereckého hokeje. Máme tady dnes pár hráčů, do kterých vkládáme velké naděje. Chceme jim vytvořit optimální podmínky pro jejich maximální rozvoj. Připravit jejich cestu do mládežnických reprezentací, do extraligy mužů, případně do NHL. Jsem přesvědčený o tom, že máme dobře našlápnuto k tomu, aby v krátké době tento proces efektivně fungoval a aby se tyto vysoké cíle dařilo naplňovat.

Nakonec bych Tě chtěl požádat o názor na perspektivu českého hokeje, české hokejové mládeže.

V Liberci se všichni snažíme posunout náš systém hokejové výchovy o stupeň výš. Bereme to jako zásadní úkol. Podle mínění většiny odborníků nám ujíždí vlak. Ale na druhé straně, máme tady desetiletí zkušeností s výchovou hokejistů. Není to jenom o tom, přejímat novinky z venku, ale také oprášit pravdy a zásady, které fungovaly a vždycky budou fungovat. Tím mám na mysli disciplínu v týmech. Tady v Liberci do hokeje nemluví sponzoři ani rodiče. Proto je Liberec trochu jiný, než některé ostatní kluby.

Kluci musí mít v kabině pořádek, být včas na tréninku, ctít disciplínu, mít úctu k vedení i ke svým spoluhráčům. Trenéři dohlížejí na studijní výsledky, které musí být alespoň průměrné. Pokud to hráč nezvládá, je na čas vyřazen z týmu a musí studium dohnat. Pokud nepřijde do školy nebo se opozdí, hned to s ním řeší trenér, protože se k němu díky vzájemnému propojení škola - klub tato informace velmi rychle dostane. Problémy se okamžitě řeší s hráčem i jeho rodiči.

Když tento trend udržíme a přidáme nové moderní prvky ze zámoří nebo Švédska, tak to je podle mého názoru cesta, která nás zase může posunout nahoru. My máme šikovné hokejisty, ale nedokážeme být důslední. Nebudujeme v hráčích pokoru a úctu, bez které to prostě nejde.



odpovědět | #13 | 14.11.10 11:35
Autor: kájík
Titulek:
no tak toto snad nechceš srovnávat s chotěboří?právě proto jsem předtím napsal to co jsem napsasl
odpovědět | #14 | 14.11.10 11:35
Autor: Tomáš
Titulek: Re:re:
Tohle je pro Chotěboř utopie.Běžte se podívat někdy v týdnu na trénink,na Chotěbořskou Školu hrou.Děti to od trenéra přijmou,ale tatínkové ne,nic nedělat,do všeho mluvit,kliky odrazovat,tohle je tady běžný.V tomhle si pořádně fungující klub umí udělat pořádek,tady to ale nečekejte.
odpovědět | #15 | 14.11.10 16:41
Autor: jeden z rodičů
Titulek: Re:Re:re:
Přesně tak. Pokud je pro některé rodiče ještě v žákovských kategoriích samozřejmostí chodit nejen při trénincích, ale i během zápasu do kabin zavazovat hráčům brusle a utírat jim hlavy ručníkem, nemůžeme tady mluvit ani o amatérské úrovni. A o radách, které ty děti přitom od těchto rodičů dostávají si každý soudný člověk jistě udělá svůj názor. To je například ve zmiňovaném HB (nebo většině jiných klubů mimo Chotěboře) naprosto nepřijatelné. Dítě vidíte naposled hodinu před zápasem (nebo tréninkem) když ho přivezete na zimák a potom až když přijde převlečené z kabiny. Nadávat např. na to, jak málo Vaše dítě dostává prostoru nebo s jakými "kopyty" ho zase postavili do lajny můžete tak leda na tribuně. A to je podle mě správné. Když už se podaří dát dohromady těch pár lidí ochotných motat se okolo mládeže celou sezonu, měli by mít plnou důvěru a hlavně podporu klubu. Ať je to extraliga nebo krajský přebor - tam je to ještě důležitější protože ty lidi to opravdu dělají víceméně zadarmo (i když i kvůli svým dětem). Ale jestli myslíte, že trenérská licence "C" se dává každému, můžete se přes klub přihlásit, určitě Vás uvítají s otevřenou náručí. Na druhou stranu je pravda, že jedno "B" je v klubu málo a celá koncepce mládeže by neměla být jen to, aby se dohrála sezóna ve všech kategoriích a klub nedostal pokutu za odstoupení v jejím průběhu.
odpovědět | #16 | 14.11.10 17:22
Autor: Tomáš
Titulek: Re:Re:Re:re:
Tady pořádek udělá akorát trenér u přípravky a rodičum se to dost nelíbí.Snažil se o to i jeden dobrej vedoucí mužstva,kterej pro hokej žil,pro kluky a rodiče plánoval akce a dělal dost,zařídil vše možný,měl dost plánů o kterých mě říkal.Bohužel jeho kluk chtěl jít hrát do Brodu,tady mu pár lidí dělalo nohy,takže je po letech pryč.Licenci C dostanete za víkendovej kurz trenérů ale nejde o to,kolik je tu trenérů,jde o to,aby byli respektovaný,měli autoritu a podporu vedení.
odpovědět | #17 | 14.11.10 22:01
Autor: nespokojený
Titulek: :/
Protože mi na fanklubu můj článek smazali,zkusím to tady! jak je možné postavit hráče na černo ve druhé lize?nebo mi chcete říct, že Nermuť a Krpálek dnes hráli? Luxusně to vede pan Prachař a nejen on! nevím proč to bylo smazáno,ale tohle myslím vypovídá a úrovni pana trenera a vedeni,do kterého se v pátek vrátili ty lidi co na začátku sezony včetně nového sponzora!jen tak dál a nemusime řešit problémy s mládeží!
odpovědět | #18 | 14.11.10 22:24
Autor: bohy
Titulek: Re::/
to si děláte pr...??? To to jako nechaj vzít toho němce??? aha on se vratil s tima novejma hračema a ty hrajou na černo a ještě na ho...! tak to pěkně začíná a Pan "údajnej tunelář" p. Prachař? nechápu lidi ve vedení, že tohle dopustěj!!!!!!...to je to vedení slepí???nic, němec jim asi slíbil do kapsy a na Ch. hokeji jim asi nezáleží-hrozný...omlouvám se za ten výlev, ale opravdu mě to rozčílilo!!! Kdyby se aspoň někdo z vedení vyjádřil a řek k tomu něco, ale toho se v Ch. nedočkáme:-( nebo ten němec kdyby se vyjádřil co s tim teda zamýšlí? Málek aspoň ňákou snahu měl,němec žádnou, ale asi víc peněz pro vedení...ne nic, nebudu se rozčilovat. :-( jen to prostě nechápu
odpovědět | #19 | 15.11.10 03:58
Autor: kantor
Titulek: Re::/
Vážený nespokojený - V případě že je toto pravda nenese za to zodpovědnost p.Bojda ale vedoucí družstva /nevím kdo to je/ a hlavní trener- asi pan kantor Kubát. K tomu by se měli vyjádřit tito dva.
odpovědět | #20 | 15.11.10 09:47
Autor: Pepan
Titulek:
Pane Marku, takové zveřejnění před jakýmkoliv jednáním je neuvěřitelně netaktické a budu se divid, pokud ještě bude chtět jakýkoliv partner vůbec dál jednat. Budeme se v komentářích dál bavit ?
odpovědět | #21 | 15.11.10 09:57
Autor: Pavel Marek
Titulek: Re:
O zveřejnění tohoto článku jsme byli požádáni panem Málkem a nevidím důvod proč mu nevyhovět. Co se týká komentářů, pokud zde není nic vulgárního popřípadě nepřijde-li výslovný zákaz autora článku ( nebo města Chotěboř ) o zastavení komentářů, bude tato diskuse pokračovat.
odpovědět | #22 | 15.11.10 11:31
Autor: bohy
Titulek: Re:Re:
Mě to teda přijde třeba i netaktický, ale aspoň férový...ne jak současný vedení a ňákej Němčour! to se na mě nezlobte...
odpovědět | #23 | 15.11.10 11:35
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:
Já se jenom vyjadřuju k tomu, aby před jednáními nevystupovali další kritici se svými svéráznými názory a nevyděsili zájemce. Nic víc, nic míň.
odpovědět | #24 | 15.11.10 11:59
Autor: bohy
Titulek: Re:Re:Re:Re:
to máš pravdu, ale myslíš že nějákýho německýho zájemce něco vyděsí?
odpovědět | #25 | 15.11.10 13:59
Autor: Magda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Proč sem nedá pan ? také svůj článek nebo svoje jméno atd. V čem podniká ?
odpovědět | #26 | 15.11.10 15:14
Autor: M
Titulek: Re:Re::/
Za to kdo nastoupí zodpovídá trenér. Tak to bylo, je a pokud tam je černoch, tak je potrestán právě trenér.
odpovědět | #27 | 15.11.10 15:50
Autor: kantor
Titulek: Re:Re:Re::/
rozumim - ale který z těch tří to je ? totˇ otázka pro koho ? nebo společná vina ?
odpovědět | #28 | 15.11.10 16:59
Autor: bohy
Titulek: Re:Re:Re:Re::/
jakože trenér se teď prezentuje p. Prachař, ale myslím, že o výsledky mu až tak nejde..ostatně asi jako všude kde byl.
odpovědět | #29 | 16.11.10 08:47
Autor: M
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re::/
to bohy: taky bych to tak viděl
odpovědět | #30 | 16.11.10 11:07
Autor: Darzi
Titulek: Re::/
Nespokojený - Fotogalerie J.Hradec: Na foto č.5 s 27 je dle popisu hráč exligy juniorů a na 6 a 18 je s 27 Nermutˇ. Neznám ho, nemohu posoudit. Ale na jun je asi starý. Dále je tam dost pěkných fotek.
odpovědět | #31 | 16.11.10 13:12
Autor: Mirek
Titulek: Re:Re::/
To neni Nermuť,ale hráč H.Brodu Pavel Blažek,NEON extraliga juniorů.V sestavě ale napsanej neni,takže asi chyby vedoucího,jen magor by nechal hrát tohodle hráče na průkaz Nermutě,s přilbou označenou soutěží juniorů,nemyslíte?
odpovědět | #32 | 16.11.10 13:39
Autor: eda
Titulek: Re:Re:Re::/
:)) tos napsal hezky, tak aspoň víme kdo to vede :))
odpovědět | #33 | 16.11.10 14:03
Autor: Felix
Titulek: Re:Re:Re:Re::/
Co na to Gustík a C halupa že mu junci hrajou na černo ?
odpovědět | #34 | 16.11.10 18:04
Autor: Mirek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re::
Bejt na místě Chalupy a Žáka,chtěl bych vysvětlení kde se stala chyba.Ten kluk může dostat kvůli někomu i stopku.Nezavání to amatérismem?
odpovědět | #35 | 18.11.10 08:17
Autor: Tomáš
Titulek: Re:Re:
Pane Marek,proč tolik kopete za firmu Málek a Čermák,co Vás k tomu vede?Mohl by jste objasnit,jakou roli hrajete v hokejovym klubu HC Chotěboř?Scháníte sem hráče,děláte manažera,či jste jeden ze sponzorů?Dost lidí by to myslim zajímalo.Zveřejnil by jste zde i článek od druhého zájemce o vstup do HC?Díky.
odpovědět | #36 | 18.11.10 10:19
Autor: Dana
Titulek: Re:Re:Re:
Druhý zájemce zřejmě o této možnosti neví. Navštiv ho a dejte něco dohromady, pan Marek to jistě rád zveřejní. Má možnost to zveřejnit i v těchto komentářích bez p. Marka.
odpovědět | #37 | 18.11.10 13:31
Autor: Pavel Marek
Titulek: Re:Re:Re:
Pane Tomáši, zveřejním zde jakýkoli článek, ať už je to politická strana, soukromá osoba nebo nějaké sdružení - tedy pokud ten článek bude splňovat určitá pravidla. Vyjádření druhé strany jsem neobdržel, proto zde není zveřejněno. Co se týká mé role v HC Chotěboř, tak ano, sehnal jsem některé hráče kteří přišli, ale je to jediná má role v klubu. Nevím jak jste přišel na to, že "tolik kopu" za zmiňovanou firmu, ale pravda je, že jsem byl požádán o spolupráci a s panem Málkem spolupracuji.
odpovědět | #38 | 18.11.10 17:35
Autor: Tomáš
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Pane Marek,děkuju za korektní odpověď.Teď bude fanouškum asi všechno jasný.


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky