Chotěboř první semifinále prohrála

Datum: 22. únor 2007, 05:24
Autor: Milan Knob
Rubrika: Hokej
Chotěbořští začali semifinále přeboru Pardubického kraje prohrou na ledě Chocně. Choceň postoupila do semifinále čtvrtfinálovým vyřazením Moravské Třebové a brousila si zuby na dalšího soupeře, kterým bohužel byli chotěbořští hokejisté. Ve velice rychlém zápase hosté doplatili na časté vylučování, které bylo z větší části zaviněno hlavním sudím a po třetinách 1 : 1,1 : 0 a 2 : 1 podlehli svému soupeři z Chocně 4 : 2. Domácí byli hnáni za vidinou vítězství skvělým domácím publikem, kde snad nebylo člověka, který by nepozvedl svůj hlas na podporu svého týmu, což v našem prostředí nemůžou chotěbořští očekávat. Těm nyní nezbývá nic jiného, než že v nedělním odvetném zápase porazí Chocěň jakýmkoliv výsledkem, aby bylo možno toto semifinále prodlužovat a potom v prodloužení, nebo případných samostatných nájezdech rozhodnout ve svůj prospěch. V opačném případě sezona pro chotbořské skončila. Přijďte tedy podpořit náš tým v neděli!!!

Druhé semifinále:
Litomyšl - Staré Jesenčany 8 : 3

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 22.02.07 06:49
Autor: Jarda
Titulek:
No tak já myslim,že je dohráno.V neděli Chocni dáme pořádnej příděl,ale mám obavu,že potom v prodloužení,nebo v nájezdech dopadneme jako M.Třebová.V Chocni hokej asi dost bolel,na to naši hoši nejsou,k tomu špatný sudí a překvapení bylo na světě.
odpovědět | #2 | 22.02.07 08:29
Autor: Milan Knob
Titulek: Střelci
Za Chotěboř dali branky Honza Hospodka a Karel Fink.
odpovědět | #3 | 22.02.07 08:12
Autor: Jan
Titulek: Re:
Jardo,ty jsi na tom hokeji v Chocni byl?Myslím,že ne,jinak by o nějaký bolesti nemohla být řeč.Stěžovat si na rozhodčího,když jste hráli 3 dlouhé přesilovky 5:3 to je síla.O stejnou výhodu rozhodčí minimálně jednou připravil právě Choceň.Vzkaz vašim hračům:Když nejsou schopni uznat porážku a po zápase sportovně podat ruce soupeři,tak by to byl špatný přeborník.Byl to výborný hokej,ale toto gesto je na úrovni odborářské ligy.
odpovědět | #4 | 22.02.07 09:31
Autor: Juchajda
Titulek: Re:Re:
A co ten váš gól z třímetrového ofsajdu? Nikoho z našeho týmu vaši rádoby pořadatelé nepustili k rozhodčím. Je i tohle normální?
odpovědět | #5 | 22.02.07 09:37
Autor: 11111
Titulek:
Já bych řek že když se hraje na víc zápasů tak se ruce podávat nemusí. Podávaj se až na konci série.
odpovědět | #6 | 22.02.07 09:58
Autor: Jan
Titulek: Re:Re:Re:
Aha.Omlouvám se.Já byl na jiným zápese.
odpovědět | #7 | 22.02.07 10:07
Autor: martinek
Titulek: Re:Re:
Ruce se podávají až na konci serie,je to myslím zvykem ve všech ligách po celém světě....
odpovědět | #8 | 22.02.07 10:20
Autor: Juchajda
Titulek: Rozhodčí
Zajímalo by mne zda trojice z Litomyšle byla na toto utkání nominována krajským svazem a pokud ne, proč?
odpovědět | #9 | 22.02.07 10:26
Autor: Krol
Titulek: Komedie
Když se podívám třeba na VČ kraj, tak tomu rozumím. Semifinále na tři a finále na pět zápasů, s bonusem pro lepšího v základní části. V týhle soukromý Kusýho soutěži se vlastně zaklad i finálová pětice hraje zbytečně. To se můžou mužstva sejít a rozdat si to rovnou v nájezdech, protože takhle bude vypadat i druhý zápas. Choceň hrát nemusí a budou se připravovat na nájezdy, kde to je o štěstí. Bohužel vedení soutěže nereagovalo na přání některých mužstev aby aspoň semi a finálové zápasy pískal rozhodčí. To co pískalo to pruhovaný vemeno z Litomyšle byla parodie vhodná tak do soutěže Natočto. Foukání podle ohlasu diváků, třetí branka Chocně z evidentního offside a kdyby se to pruhovaný občas podívalo na hokej v televizi, vidělo by, že poslední dvě minuty už se nechává hokeji volný spád a nepískají se ani drobné fauly, pokud to není faul vysloveně likvidační.
odpovědět | #10 | 22.02.07 11:01
Autor: tom
Titulek: váš názor
JE TU NĚKDO Z HRÁČŮ?JAKEJ JE VÁŠ NÁZOR?
odpovědět | #11 | 22.02.07 11:11
Autor: Jan
Titulek: Re:váš názor
Plně souhlasím..
odpovědět | #12 | 22.02.07 11:28
Autor: Jarda
Titulek: Re:Re:Jan
Jane,já na hokeji u Vás nebyl a co jsem mluvil s klukama,tak jsem ani o nic nepřišel,nebot tohle utkání bylo opravdu jen a jen v režii pruhovanýho pána z Litomyšle a režirovat mu to pomáhalo ještě před 14 dny vedení Litomyšle na krajském svazu v Pardubicích!!!!A jinak,hokeji musíš opravdu dost rozumět,když ani nevíš,že ruce se podávají až po ukončení celé série.A věř,že tentokrát udělaji i naši hráči,dívaci a funkcionáři uplně vše pro to,aby Vám v neděli sklaplo a pak to ještě vyřídíme s Litomyšlí,za to jak pomohla tohle semifinále rozehrát.....Těšte se na to pravý peklo!!!
odpovědět | #13 | 22.02.07 12:05
Autor: Lívanec
Titulek:
A už je to tady,je tady to,v co málokdo věřil.Ze může někdo zrežírovat semifinále.Holt už nás maji všude dost.
odpovědět | #14 | 22.02.07 12:07
Autor: romík
Titulek: chocenák
je to tak jak se tady říká . vše se dělalo pro to aby jsme postoupily my.Litomyšl má pak rozhodně větší šanci postoupit přes nás než přes chotěboř.je to vše dohodnuté hodně vysoko.tak se stím musíte smířit.
odpovědět | #15 | 22.02.07 12:12
Autor: chocenák
Titulek:
jo a nejsem jen tak nějakej chocenskej fanoušek.prostě to vím.
odpovědět | #16 | 22.02.07 12:13
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: :-(
Nemůžeme se vymlouvat na rozhodčího. Choceň měla větší štěstí než my. Nemůžeme vyhrát venku na 2 góly. Měli jsme spoustu šancí a nespadlo to tam. Doma jim napráskáme a věříme, že postoupíme.
odpovědět | #17 | 22.02.07 13:27
Autor: Milan Knob
Titulek: Re::-(
Budeme držet palce...
odpovědět | #18 | 22.02.07 12:50
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Re::-(
Věříme, že nás konečně podpoří VŠICHNI, kteří přijdou v neděli na zápas s Chocní.
odpovědět | #19 | 22.02.07 14:24
Autor: 111
Titulek: re:
Já taky věřím, že by vás konečně mohli podpořit VŠICHNI a ne jen fanoušci z modrý..Na všech stadionech řvou všichni, jen u nás v Chotěboři to je poněkud jinak..Když slyšíte, jak řve celá tribuna, tak je vás z toho smutno a do breku..Nenechávejte je v tom samotný a snažtě se je povzbudit,POTŘEBUJÍ TO!!..Jsme s vámi!!!!!!
odpovědět | #20 | 22.02.07 15:03
Autor: Tony
Titulek: Zamindrákované stydlivé publikum
Ano,hrobové ticho provází hokej v Chotěboři.Lid jen čumí a stydí se zařvat "do toho a jedééééém"Ale dělá pro to něco vedení???Na tak důležitý zápas musí sehnat aparaturu a udělat bengál alespoň tímto způsobem.A on se někdo chytne,tomu věřte.Když jeden zařve v hrobovém tichu,půl stadionu se otočí a kouká kdo to řve.
odpovědět | #21 | 22.02.07 15:14
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Zamindrákované stydlivé publikum
To máš pravdu. Je potřeba to vyhecovat v neděli. Lidi koukají jako kdyby byli v divadle.
odpovědět | #22 | 22.02.07 15:55
Autor: Noel
Titulek: ??
Tak jak si to tu tak pročítám, tak mě to přijde tak, že do Litomyšle připlulo pár kapříků z Chocně a není co řešit!
odpovědět | #23 | 22.02.07 15:30
Autor: james
Titulek: oprava
goly chezy:mára a hospoda
odpovědět | #24 | 22.02.07 17:02
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:??
prohrali jsme si to jen sami!!!!!!!!!!!
odpovědět | #25 | 22.02.07 17:03
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Hurá
Jestli vypadnete tak se budu tlemit celej nedělní večer!!!Jo a ty mladej halamko drž radši pusu protože na ledě to je jedna velká trgedie,to ti řikám zcela upřímě!
odpovědět | #26 | 22.02.07 17:14
Autor: 111
Titulek: Re:Hurá
Takovou radost ti nikdo neudělá!!! Chocenáci, at si koupí velkou zásobu pampersek at nemají podělaný bus..
odpovědět | #27 | 22.02.07 17:23
Autor: 111
Titulek: Re:Re:??
Prohráli jste, protože jste měli smůlu..měli jste několik šancí a neproměnili jste je..Chocen měla bohužel větší štěstí,jinak byl zápas vyrovnaný..Je to škoda,ale není třeba ztrácet naději, v neděli je dáme!!!
odpovědět | #28 | 22.02.07 18:27
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Re:Hurá
aspon se podepis,at vim co jsi za chytraka....
odpovědět | #29 | 22.02.07 18:16
Autor: Alex
Titulek: For: Vl.Halamka ml.
Jseš Pako, nevim co tam, na to ledě ještě děláš!Škoda že má teď Chotěboř málo beků,Meky skončil,Alda je zašitej,prej se taky vrátil Kudla, ale ty se tam motáš jak vítr v bedně, vždyť sotva couveš na tom ledě....
odpovědět | #30 | 22.02.07 19:55
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:For: Vl.Halamka ml.
to je tvuj nazor,ty jsi asi lepsi!!hraju na co mam,aspon se podepisu..........
odpovědět | #31 | 22.02.07 20:00
Autor: 111
Titulek: Re:Re:For: Vl.Halamka ml.
napsal jsi to hezky..je dobře, že ze sebe neděláš něco víc..
odpovědět | #32 | 23.02.07 08:31
Autor: MÁRA P.
Titulek: TAK TO VIDÍM JÁ
Zdravím všechny naše příznivce.pokud jde o 1.utkání v Chocni tak moje subjektivní hodnocení je:na utkání play-off venku celkem obstojný výkon hlavního sudího-hráli jsme 2x5-3 a tam to měli rozhodnout,náš nedůrazný útok,chaos v obraně=polízanice je na světě!Pokud jde o neděli tak myslím že to bude 60 minut o ničem a slibuju že na prodloužení zkusíme něco vymyslet,protože pecky to je loterie..každopádně myslím,že ten kdo chce vidět náš tým v současné sestavě ať radši v neděli přijde,neboť se možná takhle sejdem naposled!!nakonec bych chtěl zpětně pochválit Choceň.publikum-u nás si asi o podobném pekle můžem nechat jen zdát..tak v neděli
odpovědět | #33 | 23.02.07 10:06
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:TAK TO VIDÍM JÁ
Díky Marku. Modrá vás požene a věří vám...
odpovědět | #34 | 23.02.07 10:25
Autor: Jirka B.
Titulek: Re:TAK TO VIDÍM JÁ
Zdravim Tě Máro a v neděli budu fandit jak o život.Jen sem prosim Tě po pravdě napiš,zda vy hráči stojíte o to jít v soutěži dál,nebo jste spokojený s touhle soutěží a vyšší soutěž hrát ani nechcete.Je mi jasný,že nemůžeš vědět názor všech spoluhráčů.Tady po Chotěboři se totiž dost mluví o tom,že zájem nemáte,že Vám tahle soutěž vyhovuje,nebot dobře víte,že by 2 ligu polovina současnýho mančaftu nemohla hrát,atd.Já každopádně držim palce,juniorum taky a věřim,že tenhle víkend to bude v aréně frčák.
odpovědět | #35 | 23.02.07 11:04
Autor: choceŇák
Titulek:
zdravim všechny.......jen bych chtěl vyjádřit svůj názor po přečtění některých příspěvků zde. myslim, že hokejově je chotěboř o stupínek vejš než všechny týmy ( o tom není debat), ale u nás se bohužel pro vás ukázalo, že je taky v těchto zápasech velmi důležitý dát do hry trochu toho srdíčka a to sem opravdu viděl více u našich, kteří tam padali do střel, dohrávali souboje(čistě) a na ledě se nehádali, jako někteří vaši hráči....každopádně si myslim, že to byl velmi dobrej hokej s výbornou diváckou kulisou( což tu taky není zvykem, aby každej opravdu fandil) a o tom to přeci je a proto na to chodíme. pro nás je tahle sezona po letech bídy už takhle úspěšná a touto výhrou nad vynikajícím soupeřem se nemusíme už stydět i kdybychom skončili nakonec čtvrtý. pravdou je a co považuju za neštastný je trochu ten systém play-off, protože nedělní zápas vidim opravdu jako loterii do prodloužení nebo nájezdů a tam při kvalitě vašeho golmana nevim nevim.........chci tim říct, že když postoupíme budu fakt štastnej, ale z hlediska celé sezony by to bylo nespravidlevé.....ale to je ta krása play-off a mohli by o tom vyprávět i kdekoliv jinde.....tak sportu zdar a pěknej zážitek v neděli.čágo
odpovědět | #36 | 23.02.07 11:24
Autor: 111
Titulek: Re:
ještě pohodový chocenáci nevymřeli, jak je vidět...takovýhle názor by měl mít opravdu každý člověk, pro kterého hokej něco znamená..Díky za fajn příspěvek..Tak v neděli..hokeji zdar
odpovědět | #37 | 23.02.07 11:48
Autor: MÁRA P.
Titulek: Re:Re:TAK TO VIDÍM JÁ
zdravím Jirku a všechny ostatní.pokusím se alespoń v něčem odpovědět.tak především nehodláme skončit s Chocní(ikdyž to v 1.zápase tak nevypadalo)a pokud mohu mluvit za tým tak se budem snažit dojít co nejdál a třeba i postoupit do 2.ligy-ikdyž s tou kritickou situací v obraně...ale je jedna věc postoupit a druhá věc je mít podmínky pro 2.ligu-to je otázka pro vedení a o odpovědi na tuto otázku si každý udělejme představu sám..a pokud jde o to kdo by to hrál a nehrál tak to je na delší povídání asi spíš někde u piva než na netu.v neděli
odpovědět | #38 | 23.02.07 12:02
Autor: Frenk
Titulek:
Choceň dotoho
odpovědět | #39 | 23.02.07 12:06
Autor: xxxss
Titulek: Re:Re:Re:TAK TO VIDÍM JÁ
Obrana je asi hrozna,ale utok nedal goly v Chocni nebo se pletu.......
odpovědět | #40 | 23.02.07 12:08
Autor: fanynka
Titulek:
Ja si myslim ze to sudim nebylo. Chocen vyhraje!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět | #41 | 23.02.07 12:14
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:
Souhlasím se 111 a jsem přesvědčenej, že naši nedelní zápas zvládnou na jedničku a že se ve finále postaví proti Litomyšli. Právě proti Litomyšli!!!
odpovědět | #42 | 23.02.07 12:21
Autor: 111
Titulek: Re:
sudí to jen zbytečně kazili( na obou stranách)..ale ta naše obrana je fakt neštěstí:-((..kruci,kdybych aspon byla obránce:-)) ne, blbá sranda:-))..Chotěboř to zvládne!!! Věřím jim!!
odpovědět | #43 | 23.02.07 12:28
Autor: Jirka B.
Titulek: Re:Re:Re:TAK TO VIDÍM JÁ
Máro,ale vždyt president Drahoš(Mostík) kudy chodí tak říká,že finance na příští rok nejsou problém,že má dojednanýho velice silnýho sponzora,kterej to ale podminuje postupem,tak nevim.Tak někdy u pivka třeba pokecáme,měj se a v neděli čus.Myslim,že i na dnešní trénink se přijde podivat dost lidí.
odpovědět | #44 | 23.02.07 12:31
Autor: Ferda
Titulek:
Proč nehraje Mečiar,to se na to vykašlal?To v obraně hraje Rehoř,kterej celou sezonu skoro nebruslí a jen na všechny kolem sebe řve a machruje?A vidět ho na tréninku,tak to je fakt síla,lokty na dresu,pod ramenama melouny,samý vole vole,prostě machr jak má bejt...
odpovědět | #45 | 23.02.07 12:44
Autor: 111
Titulek: Re:
Ted vubec není duležitý rozebírat kdo hraje v obraně, hlavní je, že tam aspon trochu maj koho dát..Ale je to bída..Duležité je ted podržet naše áčko a pomoc jim k postupu..Chotěboř do toho!!!!!!!!!!!!
odpovědět | #46 | 23.02.07 13:14
Autor: MÁRA P.
Titulek: Re:Re:TAK TO VIDÍM JÁ
ano už jsem to taky zmiňoval-nedůraznost v útoku byla osudová milý xxxss,nebo milá xxxss.a Jirko na rovinu.to cos napsal o tom sponzorovi atd.je pro mě a řadu dalších hráčů novinkou..a takhle to máš se všim!a ještě jedna věc pro "fanoušky"D.Řehoře-v Chocni to byl jeden z našich nejlepších obránců....
prosím přijďtě v neděli a trochu nám pomozte..díky Mára
odpovědět | #47 | 23.02.07 13:29
Autor: 111
Titulek: Re:Re:Re:TAK TO VIDÍM JÁ
Souhlasím s Márou, že Dušan Ř. hrál v obraně velice dobře, společně s Honzou Fibikarem a taky bylo fajn, že mohl nastoupit Roman Kudláček..škoda, že se nedařilo..CHOTĚBOŘ!! CHOTĚBOŘ!!!
odpovědět | #48 | 23.02.07 13:45
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Re:Re:TAK TO VIDÍM JÁ
Go Chotěboř Go. A to samé platí pro juniory, kteří dnes zajíždějí k finálovému zápasu právě proti Chocni. Popřejme i jim hodně zdaru v souboji s nejlepším týmem přeboru Pardubického kraje juniorů.
odpovědět | #49 | 23.02.07 13:55
Autor: tom
Titulek: podpora
všichni kdo můžete a hlavně chcete,zburcujte kdo koho můžete.at nás je tam co nejvíc.díky díky.A TROCHU SE ODVAŽTE!!!!!
odpovědět | #50 | 23.02.07 14:12
Autor: Fines
Titulek: Pěkná polízanice.
Tak se nám ukázalo jak to ve sportu chodí. Ani největší favorit to nemá jasné. Bohužel podle mého názoru se sešlo několik faktorů a náhod, které rozhodly o výsledku v Chocni. Určitě jsme nepromněnili jasné šance nebo zvonily břevna, ale jejich golman měl také parádní den. Za další vedení našeho klubu mělo posílit v obraně a ne sem tahat další útočníky i když na kraj slušné, ale k čemu je nám, že můžeme postavit čtyři útoky, ale obrana hoří. Škoda Aleše. Musím hodně vyzvednout Dudánka, hrál s Efkem moc dobře, ale zbytek nemá cenu komentovat, také naše neukázněnost ve vylučování je dost hrozná! Třetí gól z rohu byl taky zbytečný. Rozhodčí pískal blbě na obě strany na to se vymlouvat nebudu. Ještě jednu věc bych chtěl zmínit. V Chocni byli suer diváci a hnali jejich tým. U nás jsem za 2 roky nic podobného nezažil což mě mrzí s ohledem na fakt, že jsme dva roky pořád na špici soutěže!!!
odpovědět | #51 | 23.02.07 14:39
Autor: 111
Titulek: Re:Pěkná polízanice.
Podpora diváku v Chotěboři nikdy nebyla a myslím, že se to ani nezmění..Tady se dokáže jen pomlouvat a trochu vás podpořit, to ne..V Chocni, ale i kdekoli jinde- Litomyšli, Moravské Třebové..., je uplně jiná atmosféra, lidi tam rozkřičí celý stadion a je z toho nepřekonatelný celek..Někdy z toho jde mráz po zádech..Ale taky máte slzičku na kraji, když tohle nikdy nezažíváte doma..A když se zrovna hokejistům nedaří, tak jim trochu stoupne sebevědomí, právě díky podpoře diváku..Hodně lidí by si přálo, aby tady byla konečně 2.liga, tak se nenechte přemlouvat a změnte "kostelní " atmosféru!!!
odpovědět | #52 | 23.02.07 14:41
Autor: xxxss
Titulek: Re:Pěkná polízanice.
slusne utocniky......to jako ma byt Prachar a Klepetko...tak to jo....obranci tady chybi,to je jasny,ale zas tolik golu v Chocni nedostali
odpovědět | #53 | 23.02.07 14:55
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Pěkná polízanice.
co sazis tralalaku.ja Vary1
odpovědět | #54 | 23.02.07 16:30
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Pěkná polízanice.
Slyšel jsem i názor, že by k tomu mohl přispět i hlasatel v kukani a trochu diváky vyhecovat, ale pokud tam budou chlapi sedět a hřát se u topení a jen hlásti oficiální hlášení, tak se lidi nerozhoupou a naše malá skupinka to nezachrání. jen jedinkrát jsem tady zažil, že fandilo skoro všechno osazenstvo, ale to bylo jen jednou. Nenechte se prosit a začněte povzbuzovat, když už konečně o něco jde!!!
odpovědět | #55 | 23.02.07 16:34
Autor: Pudla
Titulek: Re:TAK TO VIDÍM JÁ
Konečně soudný hodnocení tragického využití všech přesilovek. Co se diváků týká, taky to vždy není takové peklo. V neděli vyhraje ten kdo bude mít více sil a takticky lépe zvládne konec. Když už se soutěž hraje takto stupidnímsystémem, který všichni odsouhlasili, tak už nebrečte ahrajte. Ahoj Choceň do TOHO
odpovědět | #56 | 23.02.07 17:59
Autor: Holoduke
Titulek: Obránci
K tématu obránci - znáte nějaký klub, který má na tomto postu přetlak? Ono sehnat slušnýho beka je skoro nadlidský úkol, pokud samozřejmě máte dostatek peněz tak jde vše
odpovědět | #57 | 23.02.07 20:16
Autor: Alex
Titulek:
Mečiar prj nehraje proto, že nedávno v Litomyšli hrál 3 lajnu, která dostala 3 goly i když třeba on za to nemohl, jenže na lavici to koučujou tatínci a tak musel na bidlo mekky....
odpovědět | #58 | 23.02.07 20:19
Autor: Alex
Titulek:
Junioři: Choceň - Chotěboř 0:0 (1.tř.)
odpovědět | #59 | 23.02.07 20:40
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:
Díky za info.......
odpovědět | #60 | 23.02.07 23:12
Autor: Tomáš (DJ Fantom)
Titulek: Diváci
Přátelé, musíme přidat klukům šestého hráče, tj. pořádnou diváckou kulisu. Už jsem namixoval na neděli nový songy a zkusíme i diváky pozvbudit i přes mikrofon (už to tady bylo kritizováno Milanem). Snad to probudí všechny ty spící strejdy......a nebude to letos naposledy. TAKŽE PŘIJĎTE VŠICHNI !!!
odpovědět | #61 | 23.02.07 23:23
Autor: Choceňák
Titulek: Re:
Junioři:
Choceň - Chotěboř 4:3
odpovědět | #62 | 23.02.07 23:53
Autor: Halamka ml.
Titulek: Re:
to je jasny ze musim hrat ,kdyz to tatka trenuje a ja jsem nejlepsi tak co chces ty lojzo ............
odpovědět | #63 | 24.02.07 00:05
Autor: tom
Titulek: Re:Re:
hlavně se nenech vytočit.to píšou jen antisportovci a pupkaři.nebo co se tady v chotíbce nechytaj.
odpovědět | #64 | 24.02.07 06:02
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:
Díky za info o výsledku.
odpovědět | #65 | 24.02.07 07:05
Autor: Jirka B.
Titulek: Re:
To svědčí jen o tom,jak to má v hlavě Mečiar srovnaný...Než by uznal špatnej výkon,tak radši nechá kluky na holičkách,radši bude stát za mantinelem a přiblble se tlemit,inteligent.
odpovědět | #66 | 24.02.07 07:08
Autor: Lívanec
Titulek:
Včera se opět ukázalo,jak máme perfektní funkcionáře,když juniorum zapomněli objednat autobus do CHocně,to je fakt bez komentářů.Co by jsme dělali v 2 lize?Akorát byli všem pro srandu,zvlášt s tímhle souborem věčně vylitejch Pepíků.
odpovědět | #67 | 24.02.07 08:50
Autor: Lolek
Titulek: Re:
Nechci vam tu do toho kecat ale koukam ze je tu dost LAIKU :))) radoby fanousci tu kritizujou obranu ale ja se ptam kdo je horsi obrana ktera pustila 3 goly nebo utok ktery dal JEN 2 goly ????
odpovědět | #68 | 24.02.07 08:53
Autor: Lolek
Titulek: Re:Re:
Koukam ze slecna 1111 sezrala "hokejovy" rozum :)))
ale na 2 goly se VAZNE neda vyhravat ani doma natoz venku !!! a 3 obdrzene goly nejsou moc nebo kolik by melo byt 0 jako ve fotbale ?????? loooool
odpovědět | #69 | 24.02.07 08:59
Autor: Bolek
Titulek: Re:Re:Re:
Hlavně, že Ty jsi ho sežral co?
odpovědět | #70 | 24.02.07 09:05
Autor: Lolek
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Nesezral ale zamysli se nad tema kravinama co tu nekteri pisou je to k smichu ;)
odpovědět | #71 | 24.02.07 20:55
Autor: 111
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:lolek
Já ho nepotřebuju sežrat, mám ho už od narození:-))..
odpovědět | #72 | 24.02.07 21:58
Autor: Bolek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:lolek
ha ha ha!!!
odpovědět | #73 | 25.02.07 08:50
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Trapný keci Halamky ml.
Prosim tě Ládo,nepiš do tyhle diskuze,na ledě seš fakt trapnej,skoro nikdo z kabiny tě nemá rád,o fanoušcích ani nemluvim,radim ti nestrapnuj se...skonči na tyhle diskuzi a hlavně skonči v Chotěboři!Díky za spoluhráče,sedím kousek od tebe v kabině,ale pochop že se nepodepíšu ty kašpare!
odpovědět | #74 | 25.02.07 08:55
Autor: Alex
Titulek:
Konečně se našel někdo rozumnej... Snad si to vezme mistr Halamka k srdci... :-)
odpovědět | #75 | 25.02.07 11:56
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Trapný keci Halamky ml.
uz se dockas,jen to jeste chvili vydrz,potom koncim,udelam ti radost a ty si zahrajes treba
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky