Co řešili krajští zastupitelé za KSČM

Datum: 17. červenec 2007, 11:45
Autor: Milan Plodík
Rubrika: Náš region
Co řešili krajští zastupitelé za KSČM v Kraji Vysočina za poslední období.

1)Koalice v čele kraje si schválila převod okresních nemocnic na akciové společnosti. Na návrh - stížnost komunistických zastupitelů na ministerstvo vnitra bylo toto usnesení krajského zastupitelstva pozastaveno. Po posledních celorepublikových, krajských i komunálních volbách už koalici nic nestojí v cestě, aby své záměry ohledně privatizace zdravotních zařízení uskutečnila.

2)Po sloučení zdravotní záchranné služby(ZZS) ze všech okresů do jedné krajské vznikly značné problémy zejména ve vnitřní organizaci, nehospodárnosti např. v provozování autoparku(sanity z Havlíčkova Brodu jezdily na opravu, výměnu pneu do jihlavského pneuservisu, apod.) a zejména nedodržování stanovených časových limitů při příjezdech vozidel ZZS k pacientům. Na tyto problémy krajští zastupitelé za KSČM v interpelacích tlačili na hejtmana i celou radu kraje. Teprve v součinnosti se starosty větších měst na Havlíčkobrodsku a některými novináři se podařilo vyvinout potřebný tlak a rada kraje odvolala neschopného ředitele ZZS MUDr. Sedláka. Nyní je situace na ZZS v Kraji Vysočina stabilizována.

3)Podobně se „zatím“ daří na Havlíčkobrodsku držet lékařskou službu první pomoci(LSPP), kterou zajišťuje soukromá firma Baukomplex ke všeobecné spokojenosti jak starostů všech měst, tak i spoluobčanů. I to je zásluha zastupitelů za KSČM v kraji. Otázkou zůstává, zda se tento trend podaří udržet i do budoucna. S privatizací nemocnic má koalice snahu LSPP zahrnout pod tyto nemocnice i přes to, že lékaři z nemocnic zde nechtějí sloužit a budou problémy i se zajišťováním sanitek pro výjezdy LSPP.

4)V minulosti se i díky aktivitám krajských zastupitelů za KSČM podařilo v krajském zastupitelstvu prohlasovat, že statut krajské knihovny byl i díky velmi dobrým výsledkům udělen tehdy Okresní knihovně v Havlíčkově Brodě. Dokonce bylo rozhodnuto a již byly vynaloženy nemalé finanční prostředky na projektové studie nové, velice moderní budovy krajské knihovny, která by měla stát v areálu havlíčkobrodské nemocnice. Nyní už sílí hlasy, aby statut krajské knihovny i nové budovy byly přesunuty do Jihlavy. Zatím se tomuto tlaku daří čelit.

A co se nám krajským zastupitelům za KSČM nepovedlo?

1)Aby byl zachován původní název Havlíčkovo gymnázium v Havlíčkově Brodě, ale jen Gymnázium Havlíčkův Brod(už i ten Havlíček pravicové koalici vadí), i to, že výběrové řízení na ředitele tohoto gymnázia bylo dvakrát zrušeno, protože vítězka, která z nich vzešla nevyhovovala vedoucímu odboru školství kraje i radě kraje.

2)Aby určitá „lobistická skupina“ působící ve vedení Kraje Vysočina nejprve oslabila fungování Střední zemědělské školy v Havlíčkově Brodě tím, že ji sloučila se stejnou školou v Humpolci, přičemž Humpolec byl název i sídlo obou škol. V blízké budoucnosti bude tato velmi pěkná, funkční a s veškerým zázemím(internát, tělocvična, vývařovna, jídelna, velký areál s dílnami, zázemím pro autoškolu a několika venkovními sportovišti, bytovkou) úplně zrušen ve prospěch školy v Humpolci, přestože havlíčkobrodská „zemědělka“ byla vždy k 1. září naplněna studenty a humpolecká jim je kradla. I to je výsledek práce pravicové koalice v Kraji Vysočina.

V tomto volebním období náš okres v krajském zastupitelstvu Kraje Vysočina zastupují: Zděněk Dobrý, Milan Plodík(KSČM), Josef Vašíček, Libor Joukl(ČSSD), Martina Matějková, Jana Fischerová(ODS), Josef Štefáček(dříve ODS, nyní nezávislý), Jiří Vondráček, Jaroslav Poborský(KDU-ČSL).

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 18.07.07 14:00
Autor: roman
Titulek: :))
Nebýt KSČM, sanitky snad nevyjedou. Díky!!!!
odpovědět | #2 | 18.07.07 21:19
Autor: Dawid
Titulek:
chvíli jsem sepisoval nějakou delší reakci, ale pak jsem jí smazal, ten komunista to evidentně nemyslí vážně :)
odpovědět | #3 | 18.07.07 21:33
Autor: Petr
Titulek: Re::))
Neboj Romane,ty sanitky vyjedou,ale jde hlavně o to,kdo v nich bude sedět za volantem a zda k pacientovi dorazeji.Oni totiž na záchrankách jsou prej šoféři a potom jakoby šoféři,kteří s takovejma autama nemaji najeto skoro vůbec nic,ale řídit museji,protože to maji nařízený.
odpovědět | #4 | 18.07.07 21:57
Autor: Martina P.
Titulek:
Když se tady píše o záchranné službě,tak konkrétně v Chotěboři město poskytlo na výstavbu zdarma pozemek,ale s tim,že tam budou zaměstnaný lidi odtud.Byla jsem jedním ze zájemců o tuto práci a stále jsem,ale bohužel v Chotěboři neni v současné době ani polovina zaměstnanců z našeho města,ale z H.Brodu a dalších hodně vzdálených měst kraje Vysočina!A jsem zvědavá,co bude v budově od roku 2008,když ji 31.12.2007 opustí LSPP.Pronajme se firmám z celého kraje,jenom ne místním?
odpovědět | #5 | 19.07.07 08:07
Autor: Jiří Nepovím
Titulek:
V pondělním Deníku Vysočina je na titulní stránce článek,ve kterém p.Hájek a ředitel krajské záchranky slibují,jak bude posílená záchr.služba a otevřená další stanoviště,aby lidi nedoplatili na to,že ve městech se koncem roku zavřou ordinace pohotovosti(LSPP).Tak mě jen laicky napadá,to bude záchranka jezdit lidem domů předepisovat léky,zálečovat angíny,píchat injekce,tahat klíštata,dávat rady co s průjmem a další?Myslel jsem si vždycky,že tahle organizace je zřízena k tomu,aby zachranovala nám všem občanům životy,ale pokud má nahradit i pohotovost,potom musí zákonitě někde a někomu chybět,přece nemůže být všude.Proto si myslim,že je třeba za pohotovost v našem městě taky bojovat,tím mám na mysli hlavně naše vedení měst,nemlčet a nedívat se stále do nekonečna na to,jak si s náma krajský úřad v Jihlavě hraje jako s loutkama.A je jedno,zda o budoucnost pohotovosti budou bojovat zastupitelé zvoleni za komunisty,nebo ODS.Dnes to bude pohotovost,co nám budou chtít vzít a zavřít zítra?!!
odpovědět | #6 | 19.07.07 06:54
Autor: roman
Titulek: Re:
Myslím, že můžeme bojovat jak chceme. Pokud je mi známo, systém lékařské pohotovosti v ČR je naprostá vyjímka v Evropě - historicky zdůvodnitelná, ale přesto vyjímka. Můžeme dělat co chceme, za 5-10 let budou pohotovosti pouze ve špitálech a jezdit bude záchranka. K tomu systém podle mne konverguje. Doktoři naprosto zásadně sloužit pohotovost nechtějí, každý má auto a do špitálu si může dojet. Kdo auto nemá se domluví se svým lékařem a ten k němu třeba zajede - viz. včerejší reportáž o tom doktorovi, co spáchal sebevraždu - to byl patrně pravý rodinný lékař. Obvodní lékaře donutí tato změna se změnit v lékaře rodinné. Teď jsem byl v Chorvatsku z dětma ne na pohotosti, ale v ordinaci dětské lékařky, která ovšem v domě bydlí a je k disposici 24 hod. denně. Za vyšetření jsem zaplatil 170 Kn ( tj. cca 680 Kč ) - platí i místní, snad to hradí pojistka. Lékařka je velmi dobrá, pacienti spokojení - ovšem chodí tam pouze opravdu náhle onemocnělé děti. Takže žádná klíšťata a to, že jsem jako neměl přes den čas, tak jsem si skočil k doktorovi navečer. A jestli bude někdo argumentovat čtyřicítkou horečkou u půlročního mimina - tak tam pohotovost funguje pouze v případě, že by náhodou sloužil pediatr, každý jiný soudný lékař vás odlifruje do Brodu, protože se bude bát malé dítě diagnostikovat. Když dostanete infarkt přijede záchranka - s tím stejně na pohotovost nepůjdete ...
odpovědět | #7 | 19.07.07 11:56
Autor: Majer
Titulek: Pohotovost?
Pohotovost je spíše o pohodlí, záchranka je o přežití. Vyměnit pohotovost za bližší záchranku(tedy i dřívější příjezd) je myslím plus.
odpovědět | #8 | 19.07.07 23:38
Autor: Petr
Titulek: Re:Pohotovost?
Majere,pokud by jsi pořeboval někdy záchranku,tak ti přeju aby jsi měl štěstí,aby nebyla zrovna vyjetá u někoho a s něčim,co pro ní vůbec není,to jest to,co by měla obsáhnout pohotovost,nebo si většina z nás odvézt vlastnim autem a pokud ho nemám,tak si někoho sehnat.Záchranka je na akutní věci a to,že jezdí a je posílaná skoro ke všemu,je samozřějmě dobrej byznys pro organizaci a zřizovatele(Krajský úřad),ale na druhý straně je to mrhání peněz nás všech a hazardování se životama,protože právě potom chybí u věcí,ke kterejm je zřízená.Pak se nediv,že k tobě místo z Chotěboře bude vyjíždět z H.Brodu,což je zákonitě delší dojezd a budeš se modlit,abys to do příjezdu udejchal.No a až se u tebe ve dveřích objevěji 3,nebo 2 záchranáři a ani jeden lékař,mobilem budou volat a prosit lékaře na druhym konci kraje,zda ti můžou dát nějaký lék,tak si o fungování státem financovaný akutní péče uděláš teprve obrázek.Nám se to v rodině stalo.Tak hodně štěstí.
odpovědět | #9 | 19.07.07 23:55
Autor: Bohumil V.
Titulek:
Prosim poslance z řad komunistů,aby pomohli p.Hájkovi a p. Kelnerovi sehnat dostatek lékařů.Když jste se tolik postarali o to,jak záchranka v kraji dobře funguje a je stabilisovaná..
odpovědět | #10 | 20.07.07 07:47
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Pohotovost?
Nehodnotím, jak by měla být obsazena záchranka ani to, k čemu by měla či neměla vyjíždět, jen říkám, že pokud zrušení pohotovosti bude znamenat přiblížení stanoviště záchranky tak je to plus, protože na pohotovost z 95 procent chodí ti co se jim dopoledne nechce čekat v čekárně obvoďáka, tedy z pohodlnosti.
odpovědět | #11 | 20.07.07 07:49
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Re:Pohotovost?
PS: to přiblížení vidím obrazně, tedy mělo by obsahovat i posílení - více posádek ve službě.
odpovědět | #12 | 21.07.07 14:31
Autor: Patrik C.
Titulek: Re:
Tak to mě v Chotěboři ani trochu nepřekvapuje,ale pokud byl pozemek takhle poskytnutej,mělo by to bejt snad v nějaký smlouvě ošetřený,ne?Jinak v záchrance je to asi jako v jinejch podnikách,lidi odevšud,ale proč zrovna v Chotěboři z takovejch dálek?
odpovědět | #13 | 21.07.07 15:50
Autor: Jiří Nepovím
Titulek:
Jen pro informaci ohledně pohotovosti(LSPP)v našem městě,doporučuju všem přečíst si dnešní deník Vysočina na titulní straně.Je jen s údivem,jak najednou p.místostarostka Tomášková mění názor oproti článku v pondělním deníku Vysočina.Ale pozor-článek psala nám všem dobře známá p.Saadouni,tak doufám,že informace m¨nebudou jako většinou od ní zkreslené.
odpovědět | #14 | 21.07.07 17:56
Autor: Pedro
Titulek: Re:
Tak to je moc pěknej článek.Páni radní jsou zřejmě opravdu uplně mimo dění a lidi na vesnicích a vzdálených místech nemaji za nic.
A ještě k tomu ošetřování.To budou na záchrance suplovat sestry pohotovost?A kde vezmou lékaře?Všude je jich nedostatek a zrovna do nějaký Chotěboře se pohrnou.Co jim tady kdo nabídne?Odtud lidi utíkaji za lepšim bydlenim a za prací a městu je to jedno,nic proti tomu nedělá.
odpovědět | #15 | 22.07.07 10:37
Autor: Markéta
Titulek:
Nemohlo by město a zdejší pol.strana ODS do situace kolem LSPP zainteresovat pana hejtmana?Myslim,že k místní ODS má docela velké pouto,tak proč to nezkusit využít?
odpovědět | #16 | 22.07.07 15:36
Autor: Milan T.
Titulek: Re:Re::))
Petře,oni jsou u záchranek dva druhy řidičů?K tomu snad museji mít osvědčení a praxi,ne?
odpovědět | #17 | 28.07.07 17:43
Autor: Jiřina Blažková
Titulek:
Tak jsem se vrátila z dovolené a nestačím se divit,co se v Chotěboři po necelých třech týdnech děje a proslýchá.No doufejme,že s tou záchrankou a pohotovostí to nakonec dopadne ve prospěch nás všech.
A ještě na závěr,když se tady píše o tom pozemku,proč nikdo z bývalých,či současných zastupitelů neuvede věci na pravou míru?Pan Linhart sem vždycky tak rád psal a odpovídal,najednou nic.Ale nechci mu křivdit,protože nevim,zda v době,kdy se o pozemku rozhodovalo,byl už ve vedení města.
odpovědět | #18 | 29.07.07 12:04
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:
Když se stavěla nová budova pro záchranku a pohotovost, tak jsem ještě ve vedení města nebyl. Bylo to ve volebním období 1998 - 2002. Problém je v tom, že investorem a provozovatelem těchto lékařských zařízení tehdy byl okresní úřad, který však byl v roce 2002 zrušen! Záchranka přešla pod kraj a o pohotovost se muselo postarat město. Kraj po dobu pěti let městu přispíval téměř 1,5 milionu ročně na provoz pohotovosti. Nyní se však rozhodl, že tyto příspěvky nebudou dostávat města, ale okresní nemocnice. Tyto snahy zde byly již dříve, ale politickými jednáními se nám podařilo pohotovost v Chotěboři udržet. Jaká jednání s náměstkem hejtmana pro zdravotnictví panem Hájkem (ODS) probíhají nyní mi není známo.
odpovědět | #19 | 29.07.07 17:38
Autor: Jiřina Blažková
Titulek: Re:Re:
Děkuju p.Linhartovi za objasnění situace.Jsem jen zvědavá,zda nám sem někdo z vedení města 1998-2002,dá vysvětlení ohledně toho,jak to bylo teda s pozemkem a se zaměstnáním lidí na záchrance odtud.
odpovědět | #20 | 7.08.07 12:55
Autor: Jiřina Blažková
Titulek:
Tak jsem čekala,zda se někdo nepostaví čelem k situaci kolem pozemku záchranné skužby a nikdo z tehdejšího vedení nám neni schopnej věci ujasnit.Tak to všechno zadává k různým spekulacím a zaručeným zprávám o tom,že nebylo něco v pořádku.
Taky chci opět všechny občany našeho města,tudíž voliče upozornit,že ve včerejším Deníku Vysočina se na titulní straně náš pan starosta strašně podivuje nad tím,že kraj nám zavře na konci tohoto roku LSPP(pohotovost) a že to již krajské zastupitelstvo odsouhlasilo,pan radní pro oblast zdravotnictvi Hájek město navštívil údajně již v červnu.Je to myslim tak tři týdny,kdy paní místostarostka Tomášková v tom samém deníku psala,že Chotěboře se to netýká.Tak nevim,asi vázne na radnici komunikace,nebo si najednou pan starosta uvědomil a dobře spočítal,že již se zviditelnil svoji proslulou ulicí směrem na H.Brod a všemi jednosměrkami a řekl si konečně dost,taky je třeba něco udělat pro lidi a ne proti nim?
odpovědět | #21 | 7.08.07 14:10
Autor: Jolana
Titulek: Re:
Taky mě překvapuje,co všechno se v Chotěboři ohledně pohotovosti děje,teda spíš neděje.Rozhodnutí ale asi jen těžko někdo zvrátí,jen litiju záchranáře,až budou muset jezdit ošetřovat lidi co si nebyli schopní přes den dojít ke svému obvodnímu lékaři např.s pouhym nachlazenim,angínou,nebo že je boleji kolena,či záda.Od toho určitě práce záchranné služby neni,jenomže tohle panu radnímu Hájkovi zcela jistě nic neříká,ten se řídí jen politickym rozhodováním.Hurá vstříc s ODS našemu zdravotnictví.Přeju všem pevné zdraví.
odpovědět | #22 | 7.08.07 18:01
Autor: Mirek Ficek
Titulek: Re:Re:
Jolano,přece neni možný,aby si v Chotěboři pár lidí neuvědomilo,že hazardovat se zdravim se nemá.Ve všem s tebou souhlasim,záchranka je tu na něco jiného.Na jednu stranu si páni radní myslí,kolik ušetří zrušenim pohotovosti peněz,ale už dál nikomu radši neříkají,že druhou stranou nás to všechny poplatníky bude stát mnohem víc,on provoz záchranek taky něco stojí a pokud je mi dobře známo,v té u nás neni v posádce lékař,tudíž každý pacient se odváží do nemocnice v H.Brodě.Tak nevim,ve škole jsem měl z počtů dvojku,ale jen z Chotěboře do Brodu a zpět to bude nějakých 35 km,k tomu náklady na tři lidi v sanitce,nevim jak a kde chtěji ušetřit.A šetřit na tom,že záchranka bude odjetá v Brodě třeba kvůli tomu,že si ji někdo vychytralej zavolá,protože se mu dopoledne nechtělo čekat v čekárně,mezitim se něco akutního semele,to je krajně nelidský.Ale vlastně,tady o lidi ani snad lidem na kraji nejde.
odpovědět | #23 | 8.08.07 09:38
Autor: Všeználek
Titulek: Re:Re:
Jolano,je přece jedno,zda budou hoši od rychlejch šípů vozit lidi s bolavejma kolenama,nebo jezdit do elektry pro pračky,jako se to stalo na podzim u Hošků.....
odpovědět | #24 | 26.08.07 08:10
Autor: Jiří Pospíšil
Titulek:
K místní záchrance jen tolik.Pokud je člověk nutně potřebuje,tak jsou na výjezdu a pani dispečerka vám v Jihlavě do telefonu příjemnym hlasem řekne,co máte dělat a čekáte,až k vám dorazí další posádka z Brodu,ale pozor,ty většinou po Chotěboři bloudí,takže každá minuta čekání na pomoc profesionálů ja několikanásobně delší.
odpovědět | #25 | 26.08.07 11:55
Autor: roman
Titulek: Re:
Vážení, podívali jste se někdy na ordinační hodiny pohotovosti? Vždyť většinu času jsme na záchrance závislí i dnes, protože pohotovost má ordinační hodiny velmi omezené. Děje se ve velkém to co popisujete, že se bude dít anebo ne? A jen tak mimochodem, ten kdo si zavolá záchranku, protože se mu nechtělo k doktorovi, tak si od ledna docela slušně připlatí. A k tomu bloudění po městě - myslím, že v době GPS to asi nebude tak horké - hlavně, aby měl každý na domě popisné číslo - za jeho absenci ovšem záchranka nemůže ...
odpovědět | #26 | 26.08.07 20:13
Autor: Jiří Pospíšil
Titulek: Re:Re:
A ono se tohle všechno,co se tady popisuje,Romane neděje?Připadá mi,že vůbec nevíš o čem je řeč.Máš pravdu jen v tom,že záchranka supluje pohotovost už dávno.A s tim placenim,Ty opravdu věříš tomu,že si lidi za výjezd záchranky budou muset zaplatit?Nejsi naivní?To budou záchranáři vozit sebou pokladničku a ještě vybírat?A kdo nebude chtít zaplatit,tak ho neodvezou,sepíšou s nim papíry a až se náhodou nějakej opilec do rána udusí zvratkama,tak budou chodit po soudech?A nebo ho do rána bude hlídat naše městská policie???Prober se prosim,Ty ani kapku nevíš,o čem práce záchranky je.
odpovědět | #27 | 27.08.07 10:30
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:
Milý Jiří Pospíšile, a mohl bys mi tedy popsat rozdíl mezi záchrankou a pohotovostí a přidat k tomu třeba ještě nějaké příklady ze zahraničí, kde se to provozuje obdobně? Jak jsem uvedl nahoře, nikde to takto nefunguje kromě nás. I kdyby to nakrásně byl geniální systém, tak se ho prostě nepodaří dlouhodobě udržet - což se nakonec nyní děje. A k té pokladničce - záchranka ji vozí již dnes ( mimimálně v Praze, viz. několik článků na Britských listech z poslední doby), protože pokud ošetřuje cizince, tak ti u nás platí hotově - samozřejmě pokud to není akutní stav, to se platí až potom. No a pokud přijede záchranka k někomu, kdo ji nepotřebuje, tak ho pochopitelně zinkasuje - nevím co by na tomto mělo být nemožného a upřímně řečeno, čím dříve tato praxe nastane, tím lépe ...
odpovědět | #28 | 28.08.07 09:17
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:
romane dej si pozor. trochu chytáš manýry jiného bývalého místního všeználka. :-)
odpovědět | #29 | 28.08.07 10:12
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
No tak to doufám ještě ne -:) Ale tak občas si něco přečtu a třeba o tom placení za záchranku byl docela velkej poprask na blistech. A mně se hlavně líbí ty výkřiky " buďte zdrávi s ODS". Copak si někdo myslí, že ti populisté napříč politickým spektrem by rušili tak citlivou věc jako je pohotovost jen tak z plezíru? Evidentně na to nejsou peníze. Pokud je to postaveno tak, že místo pohotovosti bude posílena záchranka v Chotěboři tak jsem já osobně pro. A pokud někdo argumentuje tím, že v Chotěboři brodská záchranka bloudí, tak by to ovšem znamenalo doktora v pohotovosti každý den po 24 hod v každé vsi. Protože stejný problém má asi chotěbořská záchranka třeba v Malči ... A pokud pamatuju, tak sídlo záchranky v Chotěboři porevoluční záležitost, do té doby tady byla skutečně jen pohotovost a jezdila záchranka ve Škodách 1203 z HB - stále si myslím, že to co je nyní je lepší i bez pohotovosti ...
odpovědět | #30 | 29.08.07 14:44
Autor: Rostík
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Romane,seš dement a nic víc.
odpovědět | #31 | 29.08.07 18:40
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Děkuji ti, Rostíku. Od Tebe to potěší!
odpovědět | #32 | 12.09.07 21:34
Autor: Pavel S.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Romane,nechceš si zajít k jedné paní doktorce a popovídat si s ní?Myslim,že to k ní máš blízko.
odpovědět | #33 | 13.09.07 06:35
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Jestli myslíš veterinářku, tak u té jsem pečenej vařenej :))
odpovědět | #34 | 2.12.07 16:20
Autor: roman
Titulek: Odkaz na diskusi o pohotovsti na blogu J. Císaře.
http://www.jiricisar.com/blog/item.php?num=1196360556#com


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
16.03.24 19:52 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky