Festival fantazie: novináři ven

Datum: 4. červenec 2007, 16:49
Autor: Milan Knob
Rubrika: Úvahy a glosy
Jsou dva druhy novinářů. Ti "šťouraví", co se nespokojí s "hlasem jedné strany". Pak ti, co pozváni na tiskovku se těší hlavně na chlebíček a v rámci dobrých vztahů jsou ochotni psát cokoliv. Co kdyby příště chlebíčky nebyly?

Možná s takovou představou pořádal organizátor chotěbořského Festivalu fantazie Václav Pravda tiskovku pro novináře.

Je pochopitelné, že se asi cítí dotčen, když se pak v novinách dozví, že nejsou jen škrobení úředníci, ale i organizátoři velkých společenských akcí, kteří zapomínají, že musí dodržovat mantinely.

Odvody ze vstupného se platí včas. Neznalost neomlouvá ani mimozemšťany, novinář není od toho, aby psal jen to, co se mu zpoza chlebíčků diktuje. Jenže pan Pravda se zřejmě zlobí. Možná proto si fotograf Deníku, který přišel festival zdokumentovat, musel zaplatit vstupné. Protože s novináři, jako zvláštním druhem, se prý jaksi na festivalu nepočítá. Byť v minulých letech nikdo tisku taková omezení nekladl.

Nejde o vstupné. Málokterý novinář navštěvující kulturní akci tam jde s úmyslem vloudit se dovnitř bez placení a užívat si to, co jiní draze platí. Většina novinářů chodí na podobné návštěvy pracovně, často dělat reklamu pro pořadatele a ze samotného společenského požitku nemá nic. To by pak v takovém případě musel platit i dělník, který se každé ráno staví ve fabrice k pásu!

Štěpánka Saadouni

Převzato z Deníku havlíčkobordska

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 4.07.07 22:03
Autor: jj
Titulek:
Stepo, Stepo, proc te nikdo nema rad? :-D

Mimochodem, odvody ze vstupnyho na kulturni akce jsou zvracenost ze strany mesta. Asi tak stejna jako radar v ruce mestskyho policajta...
odpovědět | #2 | 4.07.07 22:19
Autor: Všeználek
Titulek: Re:
Tak to se mejlíš kamaráde. Spíš Pravdu tady moc lidi nemusí a co si na úřadě vymyslí, holt s tím nikdo nic obyčejnej neudělá. Já s tím docela souhlasím, ale měli by všichni ty pravidla dodržovat. Proč například všechny organizace ve městě musí tyto pravidla dodržovat, jen páně Pravda musí mít stále nějaké vyjímky to teda nechápu a stále někde brečí, že se mu ubližuje. Nedávno jsem někde v novinách četl, že se s panem starostou dohodl na pravidlech při pořádání těch jeho festivalů. Mě by zajímalo, kolik tohle úsilí pana Pravdu stálo?
odpovědět | #3 | 5.07.07 07:56
Autor: HAHA
Titulek: to tak není
Studentům je při maturitním plese poplatek odpuštěný. zmatlají si tlamy, vyvaří pěkný prachy a městu nezaplatí nic. :-)
odpovědět | #4 | 5.07.07 19:33
Autor: jj
Titulek: Re:Re:
Vseznalek> ja netvrdim, ze nesouhlasim s odvodem ze vstupnyho pro Pravdu. Ja s tim nesouhlasim vseobecne. Chapu to jako debilni vizitku kazdyho mesta, protoze to v podstate blokuje kulturni akce.
odpovědět | #5 | 5.07.07 17:53
Autor: HAHA
Titulek:
souhlas
odpovědět | #6 | 5.07.07 20:49
Autor: Václav Pravda
Titulek:
Pan Pravda se nezlobí proto, že by nesouhlasil s tím, že se odvody ze vstupného mají platit včas, ale s tím, že paní Saadouni ve svém článku lže. Pan Pravda nedluží městu desetitíce. SFK Avalon, o.s. městu rovněž neduží desetitisíce, žádný dluh nebyl právně a účetně definován. SFK Avalon má požádáno o prominutí poplatku ze vstupného s ohledem na obrovský finanční i nefinanční přínos, které Festivaly fantazie pro Chotěboř mají. Kdyby se paní Saadouni nespokojila s vlastními úvahami, ale skutečně pracovala s fakty a hlasy obou stran, zjistila by, že mezi městem a SFK Avalon panuje v podstatě shoda a předešlá nedorozumění se vyjasnila a příslušné administrativní úkony byly učiněny.
odpovědět | #7 | 5.07.07 20:55
Autor: Václav Pravda
Titulek:
Novinář má na FF přístup jako každý jiný. Vstupné si platí i přednášející a další autoři pořadů, kteří na FF pracují a přispívají mu mnohem více, než poslední hloupé články paní Saadouni, které pomíjejí fakta a jsou jen negativní, ačkoliv si snaha a výsledek práce stovek mladých lidí zaslouží úplně něco jiného. Titulek článku a článek celý je nesmyslný.
odpovědět | #8 | 5.07.07 21:24
Autor: Milan
Titulek: Re:
Dost drsný někoho obvinit ze lži. Hmmm... co když lžete Vy pane Pravdo?
odpovědět | #9 | 5.07.07 22:52
Autor: jj
Titulek: Re:Re:
Milan> pani Saadouni se uz toho nalhala dost, takze ji neverim ani clanek o programu kina
odpovědět | #10 | 5.07.07 22:59
Autor: mp
Titulek: Re:Re:Re:
paní saadouni bohužel chce být čtená a dělá vše pro to!a bohužel 85% obsahu jejich článků buď není pravda nebo je ukradena někomu jinému a přepsána!ale to už tak u bulváru, kterým se díky této ženě noviny vysočiny stávají, bývá normální.
odpovědět | #11 | 6.07.07 11:14
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:
Milan: Stačí si zjistit fakta. Zda já jako fyzická osoba dlužím městu desetitisíce, jak paní Sadouni ve svém prvním článku tvrdila. Zda existuje pohledávka, příslušná položka v účetnictví města a úřední komunikace města vůči SFK Avalon o dluhu. To jsou snadno zjistitelné údaje, které by si měl seriózní novinář zjistit, než někoho veřejně zostudí. Ano, nedodali jsme správně včas výkazy a pokud se město rozhodne, že za to udělí pokutu, je to v pořádku. Ale je rozdíl mezi pokutou za nedodání výkazů a případným dluhem plynoucím z výkazů. Teprve na jejich základě se vyčísluje poplatek a teprve po tom vyčíslení a úředním záznamu a poté, co město rozhodne o naší opakované žádosti o prominutí poplatku, se dá tvrdit, zda SFK Avalon městu dluží nebo ne a kolik. Hůře se už dá zjistit, jaká byla dohoda mezi městem a SFK Avalon z roku 2005 a jak probíhala komunikace a co zadrhlo. Respektive zjistit se dají tvrzení města a SFK Avalon, nedá se asi zjistit, jak to opravdu bylo. Nicméně doporučuji můj podrobný popis na Noteblogu pana Císaře zde http://www.jiricisar.com/blog/item.php?num=1176835143. Dále by si novinář měl zjistit, jaký je současný stav, jaké jsou aktuální dohody atd. Jenže to by pak nebyl článek jaký je. Netuším, co proti nám paní Saadouni má, ale pokládám za ošklivé opírat se do v Evropě ojedinělého festivalu, který ve svém volném čase zdarma připravují stovky mladých dobrovolníků.
odpovědět | #12 | 6.07.07 16:55
Autor: Anděla
Titulek:
Milan: Tentokrát je pravda na straně Pravdy, Milane. Štěpánka Saadouni si prostě jen vytrhla pár vět, které zazněly na tiskové konferenci, z kontextu a ani se nenamáhala ověřovat si fakta - což potvrdili i jiní lidé, kteří se konference účastnili. Ono je to pak strašně jednoduché psát články a někoho očerňovat, když si člověk neověří, jak to doopravdy je. Pak by totiž nemělo smysl ten článek ani psát, kdyby se zjistilo, jak se orpavdu věci mají - protože by se přišlo na to, že by v něm nebylo nic extra zajímavého. Ale o to přece jde - článek na titulní stránce musí být zajímavý. Proto je lepší informace neověřovat a raději zatepla několik vět, které slibují nějaký skandál a tím pádem i čtenost, zpracovat a vydat - alespoň dle Štěpánky Saadouni.
A k té glose - za prvé, nikdo nevěděl, že fotograf na festival přijede, protože se nám nikdo nehlásil předem. A za druhé - není takový problém sehnat si Pravdovo číslo a podmínky si s ním dohodnout. Tady udělali chybu novináři Deníku a ne Pravda.
odpovědět | #13 | 6.07.07 20:39
Autor: Milan
Titulek: Re:
Děkuji Anděle za odpověď, přesto mne nepřesvědčila...
odpovědět | #14 | 7.07.07 08:31
Autor: Majer
Titulek: Poplatek ze vstupného ano, Sadouni ne!
Nějak mi uniká, jak zde posledních několik dnů díky festivalu všichni bohatnem, jak nám tu pan Pravda tvrdí.. Poplatky ze vstupného rozhodně ano, protože městu vznikají s každou akcí náklady, zejména za úklid. A to v případě tohoto festivalu platí dvojnásob. Právě v době konání festivalu je každoročně v našem městě největší nepořádek v roce. Ale jsou tu i omezení pro občany města (např. průjezd Železnohorskou) a to by také nemělo být zdarma. Odpuštění poplatku bych nepřipouštěl.

Co se novinářky týká, kdo čte deník ví, že paní nebo slečna Sadouni píše na objednávku vedení jednotlivých měst. Jako příklad od nás uvádím anketu a tom co obyvatelům města chybí. Tam zaznělo vše možné (od kvality silnic až po bazén) jen autobusové nádraží nikdo nezmínil a tak musela mezi dotázané zařadit dva návštěvníky města (někde z okolí), kteří autobusy zmínili, a už mohl titulek hrdě znít Lidé chtějí autobusové nádraží. To vše jen proto, že radnice potřebovala vnutit toto téma veřejnosti. Články a ankety z jiných měst regionu jsou na tom stejně.
odpovědět | #15 | 7.07.07 10:54
Autor: arnošt ze zadnic
Titulek:
pane Knobe, chápu, že fantastický úspěch festivalu vás nenechává klidným, avšak uchylovat se ke lži a plivání na někoho bez důkazu je ubohost !!! bleble
odpovědět | #16 | 7.07.07 11:53
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Poplatek ze vstupného ano, Sadouni ne!
To, že vám to uniká, pane Majere, neznamená, že to není pravda ani to neznamená, že to uniká městu. Znamená to jen, že máte zřejmě jen málo znalostí o ekonomice a přínosech turistického ruchu, nejste informován a zavíráte oči před několikrát uvedenými a vyčíslenými přínosy, které mnohonásobně převyšují náklady vznikající městu. Vy konkrétně možná nezbohatnete, pokud účastníci nevyužívají vašich služeb a nekupují vaše zboží, ale fatkem je, že účastníci platí za jídlo a ubytování mnohasettisícové částky a z nich plyne zisk i daně. Plus opravy a investice, které na naše náklady děláme. Plus smysluplné zaplnění volného času a získání schopností a znalostí pro část chotěbořské mládež. Nepořádku není o mnoho víc než běžně a samozřejmě k úklidu festivalu patří i úklid okolí programových budov. Nutno dodat, že v době festivalu máme především problém s Chotěbořáky, kteří využívají příležitosti se za někoho schovata dělají nepořádek. Nutno dodat, že přes naše žádosti nám byly kontejnery vyvezeny pouze jednou. Atd., ale škoda mluvit. Takové jaky vy nepřesvědčíme a nezbývá než věřit, že o poplatku rozhodují chytřejší.
odpovědět | #17 | 9.07.07 09:24
Autor: Pavel Široký
Titulek: Re:Re:Poplatek ze vstupného ano, Sadouni ne!
V příspěvcích ostatních čtenářů již bylo uvedeno vše podstatné, proto pouze krátce doplním fragmenty svých dojmů z celého článku "novinářky" Saadouni.

Uvedený článek je pouze jedním z řady výtvorů bulvárního novináře, který píše podle své aktuální nálady, s jasnými znaky degenerace logického myšlení. Navíc je zde cítit i osobní "pachuť" paní Saadouni z předchozí komunikace s pořadateli FF (asi ten chlebíček neměl správnou pomazánku). Vědom si právních následků jakýchkoli veřejných výroků o konkrétní fyzické osobě proto pouze dodávám řečnickou otázku, "co nutí pí. Saadouni k neustálé anální speleologii u vedení města?"

Ostatní reakce čtenářů (ekonomický přínos FF pro město, omezení pro občany atd.) jsou pouze dokladem klasického českého přístupu k úspěchu druhých. Místo aktivní snahy úspěchy druhého napodobit se raději hledá jakákoliv příležitost, jak druhého kopnout do zadnice. Pro pana Pravdu snad může být útěchou, že ony kopance do zadní části alespoň potvrzují, že je stále napřed.

Myslím si, pane Pravdo, že je opravdu nejvyšší čas přemýšlet o tom, zda FF je pro Chotěboř tou pravou kulturní akcí. Zda by nebylo lepší FF lokalizovat tam, kde (pro některé chotěbořské občany) stále přeživají "nesmyslné" kapitalistické zákony a marketingové myšlení, kde akce podobného rozsahu "nelogicky" chápou jako reklamu daného místa a tudíž ji podporují (nejen organizačně, ale dokonce i finančně). V Chotěboři Vám to asi neuvěří, ale takových míst je u nás dostatek.
odpovědět | #18 | 9.07.07 10:13
Autor: ...
Titulek: Re:Re:Re:Poplatek ze vstupného ano, Sadouni ne!
jasně odstěhujte si ten bordel někam jinam...
odpovědět | #19 | 9.07.07 16:00
Autor: Wara
Titulek: FF a Chotěboř
FF je skvělou akcí, která výborně propaguje zapadákov typu Chotěboře, to je bez debat. Ten, kdo je proti němu si neuvědomuje, že mnoho lidí tráví svůj "festivalový" čas nejen v Chotěboři, ale v jejím blízkém okolí a že pokud se jim v těchto lokalitách líbí, budou se tam i vracet. Mně osobně vůbec nevadí, že ve městě potkávám konečně i jiné lidi, než na které tu narážím pomalu každý týden, aspoň se totiž v Chotěboři "něco" děje, a nepanuje tu obvyklý mrtvolný klid, díky kterému dost velká skupina lidí považuje za největší odvaz jít se pravidelně každý pátek opít do některé z hospod. Říkám to i přesto, že se osobně z časových důvodů nezúčastňuji žádných akcí, pořádaných v rámci festivalu, i když by mě pár z nich určitě lákalo.

Pokud někomu vadí ona jedna uzavírka v blízkosti kulturního domu, která navíc trvá pouhý týden, tak mu doporučuji si zapřemýšlet například nad dobou uzavírek ostatních silnic například při jejich rekonstrukcí, nehledě na to, že zrovna uzavírka této silnice nijak drasticky neovlivňuje plynulost dopravy v městysu.

A pokud si někdo myslí, že díky návštěvníkům FF rapidně ve městě vzrostl nepořádek, tak mu doporučuji jít se projít po městě například během některého teplého pátečního či sobotního pozdního večera (či brzkého rána) a jistě sám uzná, že ani v těchto dnech nepanuje v chotěbořských ulicích klid.

A ohledně obsahové hodnoty článků od p. Saadouni- k tomu se prostě snad ani nehodí psát nějaký komentář.
odpovědět | #20 | 9.07.07 17:53
Autor: Milan Moc
Titulek: Re:FF a Chotěboř
Myslíte si, že v našem mrňavém desetitisícovém měsečku je opravdu tak mrtvo? Já zastávám názor, že kdo chce (a hlavně - kdo si chce udělat čas), si vždycky může v "oblasti kultury" v Chotěboři něco zajímavého najít! Nebuďme nespravedliví a nepodléhejme pořád onomu chotěbořskému názoru TADY SE NIC NEDĚJE, TADY CHCÍP PES (mimochodem tato formulace mne dokáže celkem spolehlivě vytočit). Srovnáme - li poměry v Chotěboři s podobnými městy (Humpolec, Hlinsko, snad i Čáslav, a nebál bych se srovnání ani s HavlBrodem), Chotěboř by určitě nepropadla. Jiná otázka je četnost a kvalita kulturních zařízení v našem městě. A co se týká FF - klobouk dolů!
odpovědět | #21 | 9.07.07 18:21
Autor: Wara
Titulek: Re:Re:FF a Chotěboř
Asi jsem se špatně vyjádřil, měl jsem spíše formulovat ve stylu, že pro určitou generaci, do které se počítám třebas i já (dejme tomu 20-25let) není v Chotěboři zase až tolik zajímavých událostí a akcí, na které bychom měli opravdu chuť zajít.

Souvislost s četností kulturních zařízení ve městě je opravdu nasnadě a je bohužel pravdivá :-(.
odpovědět | #22 | 11.07.07 00:33
Autor: Sirien
Titulek: zkušenosti z druhé strany

Musím říct, že jsem se při čtení této rubriky docela bavil, hlavně protože jsem si nechtěl kazit náladu brekem.

Na Festival fantazie jezdím již šest let, poprvé v roce 2002, a jezdím i na FF Speciál pořádaný na konci října. Doteď jsem nevynechal ani jednou.

Neustále se kolem mě míhají informace o tom, jak hrozně se my, fanoušci, chováme, jaký to děláme bordel, jak vyřváváme do noci, jak...atd.
Ano. Příznávám se, děláme trochu nepořádku. Nakonec - většině z nás je pod 25, jsme studenti, je začátek prázdnin, chceme se trochu bavit... ano, občas pijeme do pěti do rána, a ano, dostal jsem před rokem pokutu 100kč za rušení nočního klidu při jednom malém incidentu, spíše žertíku, který vaše policie vzala trochu vážněji než musela - ale je pravda, že byla v právu.

NA DRUHOU STRANU - na FF jezdí již roky přes tisíc účastníků, letos dokonce tisíce dva. Neznám jinou akci s takovým počtem lidí, kde by se návštěvníci chovali tak umírněně a byli tak vstřícní vůči požadavkům organizátorů. Popravdě znám akce kde je jen tři sta lidí a bordel, který vytváří, je mnohem větší.

Na to, že pijeme i do čtyř do rána necháváme v noční chotěboři značný klid. Mimochodem - pijeme ve vašich non-stopech, případně na Festivalu na baru zásobeném z vašich obchodů. Snídáme pečivo koupené ve vašich obchodech a kocovinu si léčíme kávou pitou ve vašich restauracích. Každý rok nechám vaší chotěboři minimálně 3000Kč, jen za svou valstní osobu.

Nicméně letos ke konci FF mě zarazila jedna jiná zkušenost. S přítelkyní jsme v noci ze soboty na neděli nespali a ráno jsme si zašli do restaurace na náměstí vedle Tip-sportu (bohužel neznám jméno) na kafe. V restauraci byla dvojice mladíků, kteří se mlátili. Jeden z nich byl vykázán, posléze se vrátil, rvačka s přerušeními pokračovala, zaznamenal jsem údery do obličeje, včetně jednoho kopnutí do tváře. Celou dobu jsme to ignorovali - rvačky jsou všude a od ženy-barmanky se nedá čekat, že by je dokázala rázně utnout (proto by měly být v noci za barem IMO muži, ale to je jedno). Poté se ale stalo něco, co by v některých jiných barech, které znám, dopadlo velmi špatně - světlovlasý kudrnatý účastník rvačky vzal půllitr, chrstl jej na toho druhého, pak jej rozbil a vrhl se na něj se střepem v ruce. Znám podniky, kde by po něčem podobném šly na scénu nože a teleskopické tyče a krev by tekla obratem. To se zde naštěstí nestalo, přesto incident pokračoval.
Bar jsme raději opustili. Minutu na to přijel do baru jeden (!! jeden !!) příslušník vaší městské policie.Jak byl konflikt řešen jsem už dále nesledoval.

Každopádně, co tím chci říct. Za šest let mé účasti na FF nepamatuji, že by se kdo z nás účastnil nějaké rvačky, a pokud ano, jsem si docela jistý, že v ní nefigurovaly nože, střepy nebo podobné věci (jsme malá komunita, podobné věci se roznesou). Potom, co jsem se stal svědkem tohoto incidentu, mi stížnosti Chotěbořanů na to, že děláme ve městě výtržnosti, přijdou dost směšné. Spíše než nad naším chováním byste se měli zamyslet nad tím, jakou vizitku v návštěvnících FF zanechávají někteří vaši spoluobčané, protože ačkoliv, jak jsem psal, přiznávám, že se nechováme svatě jako návštěva malých dětí s učitelkami, tak rozhodně nevyvoláváme hospodské rvačky ani jiné obdobné incidenty, nepořváváme agresivní nadávky na náměstích ve snaze vyvolat konflikt atd.
odpovědět | #23 | 11.07.07 21:13
Autor: cooo???
Titulek: co to je?
Co kus, tedy člověk, to zvláštní týpek,nebo jak slušně mám nazvat účastníky toho festivalu.Při procházce naší cikánskou obcí jsem se až nestačil divit co potkávám za opravdu povedené " kousky" z celé ČR.To je opravdu festival fantazie .....
odpovědět | #24 | 11.07.07 21:41
Autor: ...
Titulek: Re:zkušenosti z druhé strany
Je vidět Siriene, že žiješ ve sci-fi světě. Hahahahaha
odpovědět | #25 | 11.07.07 23:06
Autor: mk
Titulek: festival fantazie
tak to je teda přesný!!
Ještě by se tahle díra mohla jmenovat Pravdov a né Chotěboř.Máme štěstí že vás učastníky máme jinak by jsme tady kulturně úplně zakrněli.A hospody by neměli útratu a podnikatelé zkrachovali.Příští ročník vyvěsíme vlajky a balonky různě barevný a připravíme uvítací řeč
odpovědět | #26 | 11.07.07 23:21
Autor: mk
Titulek: Re:zkušenosti z druhé strany
čekáme na to až se vaši účastníci převlečou za MP a udělají v naší prohnilé dědině pořádek
odpovědět | #27 | 13.07.07 11:28
Autor: Majer
Titulek: Re:festival fantazie
Vlaječky s písmeny VP a FF bych prosil povinně na všechny okna, prosím jednotně VP vlevo a FF vpravo. A všem dětem do rukou třepetalky a nahlas křičet! Třeba "Pravda vítězí" (myslím samozřejmě V.Pravda)
odpovědět | #28 | 14.07.07 20:34
Autor: jj
Titulek: Re:Re:festival fantazie
majer> to te fakt tak stve, ze nekdo neco dela? :-D
odpovědět | #29 | 15.07.07 15:05
Autor: Patriot
Titulek:
Už se opravdu páni Majerové a spol. vykašlete na hloupé řeči a urážky p.Pravdy a všech, kteří se na festivalu podíleli, jen se zařazujete na stranu těch šikulů,kteří sedí na radnici, jen si hrají na politiky a z města za svého panování dělají vesnici. Pomáhejte, organizujte nebo zkuste propagovat město minimálně z desetiny, jak se to povedlo organizátorům festivalu, nebo alespoň nesnižujte zásluhy druhých, neplácejte nesmysly o uzavírce silnice nebo nepořádku ve městě. Jsou to hlouposti a jen odrazujete tvořivé a nadšené lidi, takže raději přiložte ruku k dílu. A jak napsal ing. Široký, jiná města by propagaci takového rozsahu přivítala s nadšením,ale jen hlupáci by jí naopak ze svého města vyštvali. Páni radní, přemýšlejte s rozhledem dál než do Nové Vsi.
odpovědět | #30 | 15.07.07 15:11
Autor: Pepík
Titulek: Re:
Správně, festival si rozvracet nedáme !! Všichni ostatní jsou nenávistní přisluhovači radnice a nic neumí !! Jen víc takových "Patriotů" .... Čekají nás potom světlé zítřky ...
odpovědět | #31 | 15.07.07 20:01
Autor: jj
Titulek: Re:Re:
pepik> hele, jozef, tady nejde o festival, jde mi jen o princip.
odpovědět | #32 | 16.07.07 08:34
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Re:
kdo nejde s námi jde proti nám!!! To už tu ale bylo!!!
odpovědět | #33 | 16.07.07 10:04
Autor: pepík
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Neříkají ti Majere také "Blesk" ?
odpovědět | #34 | 16.07.07 10:38
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Ne Pepíčku, blesk je můj pomalejší bratr
odpovědět | #35 | 16.07.07 10:48
Autor: ...
Titulek: Re:Re:
Hele Ty festivale jeden. Jdi někam...
odpovědět | #36 | 23.07.07 18:10
Autor: Jilda
Titulek: Nekamenujte novinářku
Je zajímavé, jak se debata hezky rozkošatila, ačkoliv původní článek byl o tom, že novinář musel zaplatit vstupné. Jako by novinář byl něco extra, ať si vstupenku koupí, požaduje-li to pořadatel, dělat z toho humbuk, je blbost. Ale... Nevzpomínám si za téměř třicetiletou praxi, že by mě někam jako novináře nevpustili takzvaně zadarmo, a to ani v zahraničí (Kdysi, v zábavním parku Madurodam na francouzsko-švýcarsko-německých hranicích říkali u pokladny: "Vy jste novinář? A z Československa?" Nezaznamenali ještě rozpad? "Proč byste si měl kupovat vstupenku? A počkejte, tady vám dám ještě propagační materiály, no ona je to vlastně moc velká taška, tak až se budete vracet, tak se tady pro ni stavte." Koukal jsem jak vejr.). Ale do galerií si vstupné platím, to není můj profesní zájem, nýbrž zábava (ač jsem jednou v Jízdárně PH potkal známou, anžto tam kontrolovala vstupenky u vchodu, povídá: seš padlej, novináře pouštíme normálka - tak nevím). Tolik na obranu ubohé novinářky... Ne, ale vážně, FF v Chotěboři fandím a držím palce, ač jsem se ho nikdy nezúčastnil (páč by po mně chtěli vstupný). :-)
odpovědět | #37 | 23.07.07 20:50
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Nekamenujte novinářku
Pořád nevidím důvod, proč by neměl mít novinář vstupenku, když chce vstoupit do prostor, do kterých se smí jen se vstupenkou. Služba u vchodu koná jen svou práci a je dobře, že ji koná dle pokynů. Vstupenky nosily i pracovnice KD Junior, když šly do práce, rovněž naši hosté. Aby pořadatelská služba měla snadné rozlišení, kdo do budovy smí a kdo ne. Novinář není nic speciálního a ohánět se tím, že nemusí mít vstupenku, protože dělá svou práci, je dost málo, zvlášť když ta práce je tak mizerná a škodí festivalu, jako práce paní Saadouni. Služba u vchodu nebude chtít vstupenku po policistech v uniformě, ale jinak po všech. Všechny náklady se platí pouze ze vstupného, takže ano, po lidech, kteří se festivalu účastní, musíme chtít vstupné. Přijde mi zvláštní se nad tím takto pozastavovat.
odpovědět | #38 | 23.07.07 22:22
Autor: Jilda
Titulek: Re:Re:Nekamenujte novinářku
A přece se nad tím pozastavuju... Jen pozastavuju. Prostě zkušenosti z praxe. Ale to neznamená, že to odsuzuju. Zkrátka jste si to tak nastavili, tak to tak je a novinář to musí respektovat. Stejně jako musí respektovat třeba to, že mu někdo odmítne poskytnout rozhovor, nebo se nechat fotografovat. Nebo mu cokoliv říct. Když to chce, musí si to zjistit jinak. Jen bulvární novináři mají výjimku. Ti nerespektují nic. Proto jsou taky jejich plátky nejčtenější a reklama v nich nejúčinnější. Jejich čtenáři věří všemu. Sakra, to už jsme ale někde jinde. A vlastně možná ani ne - kdybyste novinářce Saadouni poskytli informace šikovněji, napsala by to tak, jak potřebujete. To jsou taky zkušenosti z praxe. P.S.: Podotýkám, že Štěpánku Saadouni neznám, takže v tom není nic osobního.
odpovědět | #39 | 24.07.07 09:03
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Nekamenujte novinářku
Já ale neříkám, že ten novinář/fotograf nemohl dostat vstupenku zdarma, kdyby o to redakce požádala. Já jen říkám, že kdo chce dovnitř, musí mít vstupenku. Služba u vchodu není povinná poznat novinářský průkaz (pokud ještě něco takového existuje) a ani ten není vstupenkou. Služba má určitou zodpovědnosta předepsané povinnosti, protože pořadatel má řadu povinností a zodpovědnost za majetek a bezpečnost. Proto nemůže dovnitř každý, komu se zachce. Vstup a tedy možnost vykonat svou práci (jakkoliv mizernou a jakkoliv zamířenou proti festivalu) jsme novináři neodmítli. Článek dělá z komára velblouda. A dále - vůbec nejde o to, aby paní Saadouni psala jak potřebujeme. Já bych jen chtěl, aby nepsala vyložené lži a aby si ověřovala fakta. Ano, potěšilo by mě, kdyby nás chválila a propagovala, ale nechci to po ní, na to nemám žádné právo. Chci po ní jen to, na co se domnívám, že mám nárok, a to je objektivita a fakta. A toho se nám od ní opakovaně nedostalo.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky