Strážník z Chotěboře zpronevěřil peníze

Datum: 18. září 2007, 22:20
Autor: Pavel Marek
Rubrika: Zajímavosti
Strážník Městské policie v Chotěboři neoprávněně vybíral peníze z parkovacích automatů, městské pokladně chybí téměř tři sta tisíc korun.

"V období od srpna loňského roku do letošního srpna měl vybírat strážník chotěbořské městské policie nepravidelně, v nahodilých intervalech peníze ze dvou parkovacích automatů, umístěných na parkovišti na náměstí T. G. Masaryka v Chotěboři. Takto získané peníze používal pro svoji běžnou spotřebu," uvedla Jana Mazourová, tisková mluvčí havlíčkobrodské policie.

Svým jednáním měl městu Chotěboř způsobit škodu v celkové nejméně 293 000 Kč. Nyní čelí podezření ze spáchání trestných činů zpronevěra a krádež.

PŘEVZATO Z Vysočina-News, AUTOR M. Pilař

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 18.09.07 22:46
Autor: HG
Titulek: ;-)
v chotebori jde vsechno, nicemu se nedivim....
odpovědět | #2 | 18.09.07 22:51
Autor: naivka
Titulek: Kdo je za to odpovědný ?
Onen stážník ? Jistě. Ale ještě víc jeho nadřízený, který by už v těchto chvílích dávno neměl na svém místě sedět. A myslím, že také finanční oddělení MÚ. Jak se vůbec může stát. že si nikdo rok nevšimne, že chzbí peníze ? To jsou opravdu u Městské policie samí imbecilové, kteří neumějí ani počítat ? Přátelé, meli bychom se vážně zamyslet nad nutností naší MP. Jeden krade, druhý musí být za radarem aby taky něco neukradl a ostatní tam prostě jsou, protože nic jiného nezvládnou....prostě ochránci jak má být. Jen tak dál, kluci a holky....vždyť Vaše práce stojí "pouze" pár milionů ročně + vykradené automaty...Hmmm..pane veliteli, odejdete dobrovolně ?
odpovědět | #3 | 18.09.07 23:35
Autor: bez naivity
Titulek: Reakce na komentář naivky
Dost přízemní házet všechny do jednoho pytle,né?Za co se schovává naivka,aby něco nevyvedl/a/.Strážník asi nebude,tak za radar to nebude. Komentář vůči ostatním strážnikům. je dost tvrdý.Udivuje mě,jak najednou maji všichni spoustu rozumů,komentářů apod.Myslím ,že je právě úspěch,že se na to přišlo.Pan ředitel MP ho k těm automatům nevodil za pacinu a neřikal:"na vem si" !Vždyt at onen ex strážník zkusí vydělávat jinde,co bude asi krást tam?Nebo si myslíte,že kradl jen tam?
odpovědět | #4 | 19.09.07 01:07
Autor: vp
Titulek: Re:Reakce na komentář naivky
Pan reditel MP je ale taky odpovedny , byl to jeho podrizeny,a jak je mozne ze se na to prislo az kdyz sproneveril 300 000,-??? A taky by me zajimalo jak ho lapli... vy to nekdo?V kazdem pripade si dotycny udelal peknou ostudu
odpovědět | #5 | 19.09.07 07:30
Autor: Pavel
Titulek: Re:Kdo je za to odpovědný ?
I já si myslím, že je správné, že na to ředitel MP přišel, ačkoli to mohlo být dříve. Ale asi to nebylo tak jednoduché a také to musíte dotyčnému dokázat. Samozřejmě je to osobní odpovědnost dotyčného, pošpinil tím všechny strážníky a to jim nezávidím. Je třeba se ale zamyslet dříve než srazíte řediteli hlavu, zda za jeho vedení nedošlo k posunu MP někam dál, zda se v našem městě vážně něco nezlepšilo, co se týče veřejného pořádku, zda to i Na Kozinci není trošku lepší. K radaru: ať měří, jsem jednoznačně pro, kdo má malé děti, tak to jedině podpoří a kdo jezdí jako prase, ať platí!!! Je to jedině správně. Myslím, že zpronevěry jsou i v PČR, těch kauz už bylo nezpočetně a také voláte po zrušení? Neplatí se náhodou také z našich daní??? Ale tím nenapadám PČR, myslím, že obě policie mají své místo a v českém národě by v případě jejich absence vzniklo naprosté bezvládí.
odpovědět | #6 | 19.09.07 08:19
Autor: Honza
Titulek: Re:Re:Kdo je za to odpovědný ?
Souhlasím Pavle, tady v Severní je jejich práce rozhodně vidět. I když pravomocí rozhodně moc nemají, svoji častou přítomností přispívají ke klidu v této lokalitě.
odpovědět | #7 | 19.09.07 08:28
Autor: Smích
Titulek: Re:Re:Re:Kdo je za to odpovědný ?
Škoda že nejde zamezit tomu, aby si sem někdo napsal 2nebo3články pokaždé pod jiným nickem:-(to by si tu pak někdo težko pochleboval, že? Ale jinak je to super že tu máme MP! Protože kdo by jinak hlídal bandy cigánů co se toulaj po náměstí atd., kdo by krotil Kikína, kdo by vybíral pokuty za parkování od lidí, kteří zastaví špatně a nejsou jejich kamarádi, kdo by vykrádal automaty a bral pokuty do kapsy? prostě ještě že tu jsou!jen čekám, kdy ještě začnou dělat rozvoz pizzy atd., aby nám za ty prachy něčemu byli!
odpovědět | #8 | 19.09.07 08:43
Autor: tom
Titulek:
Já zírám. Nejsme náhodou ve vyspělé demokracii, kde by měl být dobře placený nadřízený zodpovědný za chování strážníků ? Chlubit se tím, že právě ON na to přišel je přinejmeším k smíchu, když to trvalo rok....Kdo kontroluje součty na počítadle automatu ? Nikdo ! TO je ta největší chyba, která by měla být potrestaná. Je někdo proti ?
odpovědět | #9 | 19.09.07 09:27
Autor: Věra
Titulek: Re:Kdo je za to odpovědný ?
Dobrý den, vedu kolektiv osmi lidí, samozřejmě, že jsem jako vedoucí finančně ohodnocena, své podřízené kontroluji, ale jistý kus důvěry v jejich práci tam být musí. Někdy se možná člověk zaobírá malichernostmi a podstatné a velké věci mu uniknou. Asi to není správné, ale může se to stát. A v tu chvíli všichni zapomenou na předchozí práci a možná i výsledky, kterých kolektiv pod mým vedením dosáhl? Já doufám, že by se to v mém případě nestalo. Ale kdo ví? Chotěboř je maloměsto a možná tu hraje roli i závist. Samozřejmě, že strážník nemůže být u lidí, které pokutuje oblíbený a jejich nadřízený, pokud není úplatný už vůbec ne. Ale i já jsem zlepšení práce městské policie ve městě zaznamenala a myslím, že je to především zásluha jejího vedení, pokud srovnám léta minulá. Ale i vedení může chybovat, zvlášť když věří svým podřízeným. Ale myslím, že celý problém neřeší výměna vedení MP, pokud vím z médií, strážník byl již propuštěn a dál, ať rozhodují orgány k tomu kompetentní. Určitě není nutné vést tyto nesmyslné diskuse o odvolání vedení MP na této stránce.
odpovědět | #10 | 19.09.07 10:13
Autor: Strejček Jedlička
Titulek: k ničemu to je
MP je podle mého v Chotěboři naprosto k ničemu. 10tis. město by určitě pohlídala stejně dobře státní policie, neřku-li by se pohlídalo samo. Co vůbec strážníci v Ch dělají? Vybírají pod zámečákem? Stojí ráno u přechodu pro děti? 40x za večer vyjíždějí přesvědčovat rómské děti, aby ten koš na náměstí nezapalovali? Dávají pokuty za špatné parkování? Kolik strážníků MP v Chotěboři má? Vyplatí se? Podle mě určitě ne, když vezmu na jedné straně - platy strážníků, provoz slušebního auta, náklady spojené s celým provozem, atd., atd. a naproti tomu - výběr automatu na parkování, výběr pokut (zámečák, kopec k nádraží), tak mi logicky vychází každý měsíc pěkný deficit, který dotuje město. A k čemu? K ničemu. Jestli ste paní Věro zaznamenala zklidnění situace díky MP, tak jste asi jediná, protože ať se v CH obrátíte na kohokoliv, tak Vám poví to samé - MP prakticky nic nedělá. Nebo jste byla o pátečním, nebo sobotním večeru (noci) svědkyní toho, aby MP uklidňovala situaci na náměstí? Já tedy ne, právě naopak - projeli a když viděli že nic nezmůžou, tak radši jeli dál, než aby se zapojili do konfliktu.
odpovědět | #11 | 19.09.07 11:17
Autor: pepík
Titulek: Re:k ničemu to je
Strýčku, ty jsi ale brepta. Dej si ještě jedno a hodnoť raději jeho kvalitu ! Vlastně tobě ještě nesmějí nalévat !!
odpovědět | #12 | 19.09.07 11:36
Autor: Majer
Titulek: Paní Věro
ve vašem článku píšete o výrazném zlepšení MP po změně vedení. Musím se minulého vedení zastat. Dříve MP zasahovala kde bylo třeba asi stejně účinně jako nyní. Nebylo je tolik vidět protože neměřili rychlost, nehlídali parkování kolem náměstí apod. Ale upřímně. Rychlost a parkování většinou porušuje několik stálých místních zbohatlíků, proti kterým stejně není zakročeno. S novým vedením je MP zejména dražší!!! Více strážníků, sekretářka atd.. Minulý velitel se střídal s ostatními ve službě, aby jich nemuselo být tolik. Proto nebyla MP tolik propagována, ale to je vše. Její akceshcopnost tím vůbec nestoupla. Jak už někdo zmínil tak náměstí v pátek či sobotu večer je toho důkazem, roztaženost "diskriminované" menšiny dalším.
odpovědět | #13 | 19.09.07 12:00
Autor: Franta
Titulek: Re:k ničemu to je
Domnívám se, že je dost scestné zabývat se otázkou, jestli se MP vyplatí. Pokud by si hrála na to, aby se vyplatila, musela by nutně lpět na kvantitě udělovaných pokut a to by teprve občané města řvali. Myslím, že je v pořádku, že takovouto službu bude město dotovat, bez toho to nejde a že se na ně bude remcat, to je jasný, je to celkový odraz oblíbenosti jakékoliv policie v tomto státě plném spokojených lidí. Jednoznačně se jedná i o pochybení nadřízeného, to je holt "riziko podnikání" ve vedoucí funkci, doufám, že byl také nějak potrestán a propustit stačí pouze onoho strážníka. Nejsem si jistý, jestli by jiný ředitel dokázal víc s tím "materiálem", který tam je. Obecně jsem pro zachování MP, protože PČR rozhodně na dění ve městě nezajímá.
odpovědět | #14 | 19.09.07 12:08
Autor: Pepík
Titulek: Re:Re:k ničemu to je
Františku, máš body.
odpovědět | #15 | 19.09.07 12:31
Autor: Karel Procházka
Titulek: Re:Re:k ničemu to je
Souhlasím s Frantou, na policii sebelepší se bude nadávat, není to u lidí populární zaměstnání. A Češi remcají na vše. Potrestání ředitele je věcí jeho nadřízeného a ne občanů v internetových diskusích. Nevím, jak to vypadá na náměstí v pátek a v sobotu večer, touto dobou se tu nepotuluji, ale ve dne pořádek vidět je. Až budete mít děti, budete rádi, že stojí ráno na tom přechodu v provozu, který tu je. A když tam stát nebudou, tak kdo? A žádná policie si na sebe nevydělá v jakémkoli státě.
odpovědět | #16 | 19.09.07 12:33
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:k ničemu to je
Nejvyšším velitelem MP ve městě je starosta. Dejme tomu ať zatím neodstupuje, ale měl by přiznat svou odpovědnost když po svém nástupu angažoval do funkce velitele MP svého přítele (ač ve výběrovém řízení obsadil až páté místo - z pěti uchazečů). Takže by měl být strážník propuštěn na hodinu (asi byl) a velitel odvolán a zařazen na místo řadového stážníka. Pak je na zvážení, zda vypsat výběrové řízení na nového velitele, nebo zda by měl MP řídit starosta přímo (resp. služba jim rozepíše sekretářka a jinak byl velitel stejně jen na propagaci) a tím se ušetří. Nejde o obří útvar, který vyžaduje speciální velení. Jinak je fakt, že MP nemá být výdělečná, ale také má být co nejlevnější. Fakt že vnitro resp. PČR poskytuje menším městům za nějaké paušály zvýšenou péči (dají na stanici více lidí. aby se mohli více věnovat městu) je na zváženou. Ušetřili by se tím až dvě třetiny nákladů na MP!
odpovědět | #17 | 19.09.07 13:07
Autor: siréna
Titulek: Re:Re:Re:k ničemu to je
Tak vážení, myslím si, že bychom v této diskuzi mohli nakonec zrušit městský úřad, protože nás taky stojí strašnejch peněz. Dále můžeme zrušit finanční úřad, přece od nás vybírají prachy. Úřad práce zrušíme taky, protože je na prd někde evidovat nezaměstnaný a ještě je k tomu platit zase z našich peněz a v neposlední řadě můžeme zrušit třeba České dráhy, protože vlaky mají věčně zpoždění, tak proč je nechat na nás vydělávat.Takhle bych mohla pokračovat až ke zrušení celé republiky. Ale teď vážně, lehce se soudí a odsuzuje když máme informace podané tzv. "jedna bába povídala". Nikdo z nás přispěvovatelů (teda aspoň si myslím) nejsme do daného problému zasvěceni tak, abychom na sebe mohli brát roli soudce či kata. Spousta z vás se tu ohání Policií ČR, tak ji nechte pracovat, ať ona určí kdo je vinnen a kdo ne.
odpovědět | #18 | 19.09.07 13:16
Autor: Strejček Jedlička
Titulek:
Otázkou je, milá Siréno, jestli Městský úřad, Finanční úřad, Úřad práce, nebo České dráhy nejsou o "malinko" potřebnější věci, než MP na malo městě. Nebo mi chcete tvrdit, že všude, kde se MP ruší, budou rušit také ony výše zmiňované instituce? :-)
odpovědět | #19 | 19.09.07 13:21
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:k ničemu to je
mají parkovací automaty v sobě zabudované počítadlo? lze zjistit kolik automat vydal lístků a za kolik peněz (např. za měsíc, za den, za týden...)? pokud ano, proč to nikdo nekontroloval? přece každá prodavačka musí spočítat tržbu, než předá pokladnu další směně.
odpovědět | #20 | 19.09.07 14:16
Autor: Iveta
Titulek: Re:Re:Re:Re:k ničemu to je
Souhlasím se Sirénou, také bychom mohli zrušit školy a učitele, jsou také placeni z našich daní. Všichni o tom víme jen médií a nevíme nic konkrétního, lehko se to soudí, ale asi to není všechno tak jednoduché. Myslím, že každá instituce má svého vedoucího, ať je to škola, banka, úřad, dokonce i oddělení PČR, případně profesionální hasiči. Tak proč by starosta měl zodpovídat za MP, to by mohli zrušit všechny vedoucí na místním úřadě a mohl by zodpovídat za všechno, ne? Možná i za školy ve městě, co?
odpovědět | #21 | 19.09.07 14:41
Autor: Honzik
Titulek: k věci !
já myslím, že se tato diskuse ubírá jiným směrem. na zrušení MP to není. Spíše se bavme o jejím fungování, resp. o tom materiálu, který tam je, jak tu bylo řečeno. Lidi, kterí nenajdou uplatnění jinde (nebo byli odejiti) bez kvalifikace jako je to např. u státní policie. Ti si jen léčí mindráky na cyklystech na chodníku a nezaplaceném parkovném. A pro pořádek je to asi takto: Automat počítadlo má, ale nikoho za rok nenapadlo vyjet si kontrolní součet....Fakt chytrý. Ať žije MP
odpovědět | #22 | 19.09.07 15:14
Autor: snow
Titulek: MP4
MP by se rozhodně "zrušit" neměla,ale řiditel MP by měl nést odpovědnost za to co sestalo.Je to stejné jako u vedoucích nebo mistrů v "normální" práci.Ti všichni za to jsou také odpovídajícím (někdy také ne) způsobem finančně zainteresováni.Ale jestli řiditel MP bude nějakým způsobem potrestán i za svoji chybu to se bohužel nikdo z nás nedozví.
odpovědět | #23 | 19.09.07 15:23
Autor: siréna
Titulek: Re:MP4
Tak vážení, myslím si, že je na každé instituci zda zveřejní či nezveřejní formu potrestání svých zaměstnanců. Zkuste se zeptat v továrně, jestli vám takovou informaci poskytnou. Pokud ano, tak mi dejte vědět. Myslím si, že odvolávat toho prďolu ředitele nemá cenu. A pochybuji, zda by zrovna p. Šereda byl ten pravý, který by mohl takovou pozici zastávat.
odpovědět | #24 | 19.09.07 15:31
Autor: Honzik
Titulek: Re:Re:MP4
To si nemyslím. Narozdíl od továrny jsou strážníci placeni z městského rozpočtu, potažmo z našich daní a jsou to veřejně činnné osoby. tam bychom měli být informováni o řešení případu a trestech.
odpovědět | #25 | 19.09.07 15:32
Autor: Honzik
Titulek: Re:Re:MP4
a proč se tu píše zrovna o p. Šeredovi ? On se na funkci ředitele MP klepe ?
odpovědět | #26 | 19.09.07 15:38
Autor: Majer
Titulek: MP
Tento průšvih na zrušení MP není, ten je jen na odvolání velitele. Právě proto je velitel placen lépe než ostatní strážníci, že za ně zodpovídá! Když je velitel tak se k vyššímu platu hlásí, stejně by se měl hlásit i k odpovědnosti!! Na to zda zrušit MP nemá vliv tato kauza, ale několikaletá nulová učinnost MP. Tato kauza jen opět rozvířila debatu o tom zda městečko jako Chotěboř MP potřebuje. Zejména takovou MP, která nemá autoritu a vyhýbá se řešení nepříjemných konfliktů. Nebylo by opravdu lépe požádat o posílení místní PČR, která má přece jenom větší autoritu i pravomoce a prostředky k udržení pořádku.
odpovědět | #27 | 19.09.07 15:45
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Re:MP4
Honzíku neklepe, on je dnes asi rád, že to tak dopadlo a má klid. Ozvala se asi nějaká potrefená husa, on tenkrát bezkonkurenčně vyhrál ten konkurs, ve kterém starostoův vyvolený skončil poslední. A že trest pro dělníka co ukradl šroubovák je čistě věcí jeho a toho kdo ho platí nic nemění na tom, že máš pravdu a postihy chyb které způsobí lidé placení z veřejných rozpočtů mají být veřejnosti přístupny, ať jde o velitele policie nebo uklízečku na úřadě.
odpovědět | #28 | 19.09.07 15:50
Autor: Iveta
Titulek: Re:MP
Tak se zkuste pozeptat někde na vedení PČR, nevím zda je v Jihlavě nebo kde vlastně je, zda v případě zrušení MP posílí PČR v Chotěboři. Možná, že pak budete hovořit jinak. MP ty pravomoci, myslím, už tak malé také nemá, odvolání ředitele (jak napsala Siréna "toho prďolu") stejně nic nevyřeší. Třeba už potrestán byl, jen to neproběhlo tiskem a televizí, jako informace o okrádajícím strážníkovi. Známe všichni Novu!!!!!!!!
odpovědět | #29 | 19.09.07 16:23
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:MP
Ministerstvo vnitra to po malých městech dávno chce. Řada činností se totiž zdvojuje. Někde se posílí PČR, jinde naopak(tam kde mají silné MP). Možná díky tomu, že máme MP bude oslabeno nebo zrušeno místní oddělení PČR. To bude to horší řešení.
odpovědět | #30 | 19.09.07 16:24
Autor: kujon
Titulek:
Se zájmem a ušklíbáním sleduji tuto diskuzi :-) Kdyby někdo hledal tu reportáž, tak mu usnadním práci, je zde:

http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=17.09.2007&238m=p&238p=ODPOLEDNITN&238v=115775
odpovědět | #31 | 19.09.07 16:29
Autor: Martin
Titulek: Milí maloměstští spoluobčané
*Vážení spoluobčané, udivuje mě, kolik z Vás se zde vyjadřuje na základě vždy objektivních a pravdivých zpráv televize Nova. Doufám jenom, že informace o věcech veřejných čerpáte i z jiných masmédií. (nemyslím Blesk ...)
* Pan Majer, který všechno ví a všechno zná, je s jeho „přehledem“ alespoň pro mě ideálním kandidátem na strážníka MP, do toho „materiálu“ by se hodil, nemyslíte? A co vy pane Majer, nemyslíte?! Jaké paušály, jaká sekretářka, jaké páté místo???
* MP stojí hodně peněz. OK, ale až bude stát ještě víc a strážníci budou brát větší plat, možná se stane i to, že do MP na nastoupí i jiní lidé, ne?
*Pan ředitel cosi podcenil, nepopírám, je to problém. Ale odvolat? Já osobně se třesu strachy, kdo by nastoupil na jeho místo. Pan Šereda, no fakt sorry, ale to bych asi nerozdejchal. Mě osobně stačí jak jistě fundovaně pracuje s dětmi v dětském domově. Panu Novotnému přeju aby zvítězil rozum a spravedlnost, vpodstatě mu přeju štěstí a držím palce.
* A komu vadí, že alespoň parkování a rychlost si MP hlídá, tak ať si prosím nebere do úst slova jako demokracie. Demokracie jsou práva, ale také POVINNOSTI, což bohužel velká část občanů ČR ještě nezaregistrovala.
* Všem Vám přeji, aby se Vám v Chotěboři žilo alespoň tak dobře jako do teď.
PS: Ach ty menšiny. Nepatří do demokracie tolerance. Nejsme náhodou město plné kryptorasistů, jak se tak dívám okolo sebe nevím, nevím.
odpovědět | #32 | 19.09.07 16:42
Autor: Tony
Titulek: Kapitalismus to podporuje
Dnes se krade všude,mládež je k tomu vychovávána pod rouškou kultůry,krádež se posvětila na tunelování a to není zločin,korupce nás provází na každém kroku,v obchodech si pod skvostnou nálepkou kupujeme brak,atd......No tak proč ne strážník???
Zlatí komunisti.A bude to horší a horší.
odpovědět | #33 | 19.09.07 16:47
Autor: Martin
Titulek: Re tony
Tony souhlas, ale ten konec to si snad děláš srandu?! Doufám, že se ti za komárů nestalo, že by někoho z tvojí rodiny neměli rádi!!!!!!!
(odbíhám od tématu, omlouvám se)
odpovědět | #34 | 19.09.07 16:47
Autor: Pepík
Titulek: Re:Milí maloměstští spoluobčané
U Majera je to pořád dokola - jenom nenávist ke každému. Musí to být úplná vševědoucí nula. Když zabrousíte do archivu, jeho příspěvky jdou stále dokola už asi třetím rokem. Já si to mohu dovolit konstatovat, protože jsem Pepa jednička.
odpovědět | #35 | 19.09.07 16:50
Autor: Milan
Titulek: Re:Milí maloměstští spoluobčané
Plně souhlasím s Martinem, i já přeju panu řediteli Novotnému hodně štěstí a pevné nervy. A hlavně to nevzdávat, kus práce za vámi je.
odpovědět | #36 | 19.09.07 16:54
Autor: Václav
Titulek: Re:Re:Re:MP
Je z podivem, že stačí jeden kretén, který krade a všichni za to odsuzují ne jeho, ale přímého nadřízeného. Jak málo občanům tohoto krásného městečka stačí. Viník byl snad dopaden, tak proč linčujete ostatní strážníky a především ředitele MP? Ten viník je snad svéprávný.
odpovědět | #37 | 19.09.07 16:54
Autor: mk
Titulek: tv Nova
o tom že náš strážník krade se vědělo už pár týdnů před reportáží jen ne takhle oficiálně.Souhlasím s tím,že by mělo být potrestáno i vedení.Zase dostala reputace MP nafrak
odpovědět | #38 | 19.09.07 17:02
Autor: Martin
Titulek: ADD
Mě by osobně hlavně mooooc zajímalo, kdo to naprášil Nově, nejsou v tom osobní ambice nebo antipatie. Moc lidí o tom asi vědět nemohlo. Tím netvrdím, že by se to nemělo zveřejnit nebo ututlat. Jen tak přemýšlím?!?!
odpovědět | #39 | 19.09.07 17:35
Autor: Petr
Titulek: Re:Milí maloměstští spoluobčané
Martine, souhlas. Jirko, vydrž.
odpovědět | #40 | 19.09.07 17:36
Autor: Petr
Titulek: Re:ADD
Jo, a to by mě taky moc zajímalo, asi měl někdo pocit, že tu je příliš mrtvo v té naší vesničce střediskové.
odpovědět | #41 | 19.09.07 19:11
Autor: OBČANKA
Titulek: Re:ADD
reputace MP dostala na frak, to je fakt, ale čí zásluhou, jeden hlupáček si myslel, že se na to nepřijde a půjde to věčně, teď se pyšní zašitej v Tenezu a je mu to šumák, zkrátka po nás potopa a starejte se, odvolání ředitele nic neřeší, spíš se bude muset zkvalitnit výběr strážníků, aby se tam zase nedostal další Honzík, to už by nebyla pr........
odpovědět | #42 | 19.09.07 20:20
Autor: Russo
Titulek: Teplé místečko
No hlavně,že má teď už bývalý strážník teplé místečko...zase sedí v kanceláři,přitom je vyučen a dvouletou nástavbu.Bude to asi kvalitní pracovník,když po něm v Tenezu tak honem hrábly.
odpovědět | #43 | 19.09.07 21:00
Autor: Simon
Titulek:
To se člověk nesmí divit, když tam přijmou i kdejakého s prominutím hlupáčka bez maturity, že to takhle dopadá.
odpovědět | #44 | 19.09.07 21:27
Autor: Vydra
Titulek:
Jedinej kdo je u MP schopnej,je p.Vonka,ten vybere městu jasně nejvíc peněz a hlavně-je nekompromisní.....
odpovědět | #45 | 19.09.07 21:33
Autor: Pavel
Titulek: Re:
A když tam máte ředitele vysokoškoláka, tak ho chcete odvolat. Tak co vlastně chcete?
odpovědět | #46 | 19.09.07 21:35
Autor: kamarádi
Titulek:
Jirko, drž se, nebudeš přeci platit za chybu jiného.
odpovědět | #47 | 19.09.07 21:37
Autor: Pavel
Titulek: Re:
A vida - Voňka!!! A to tu všichni tvrdí, že je celá MP k ničemu. A vida - jeden neúplatný a nekompromisní. To asi mají zdejší obyvatelé města rádi.A jde to, co?
odpovědět | #48 | 19.09.07 21:52
Autor: Dežo
Titulek: Re:Re:
Vydro,docela rád bych viděl,jak by se tvuj pan strážník choval k místním jezdcům Horečkovi a Kulešovi,tihla dva maji z našeho města a okolí závodní dráhu!Byl by i potom tak nekompromisní a neúplatnej?
odpovědět | #49 | 20.09.07 07:09
Autor: chotěbořák
Titulek: Re:Re:Re:
Myslím, že právě místní zbohatlíky MP bere u huby jako jediná. Zkuste se jich přeptat, jak je milují. Horší to je s PČR, alespoň za Jardy Šeredy bylo. Všichni víme s kým se tak rád kamarádil. Ale možná, že mají dlouhé prsty jinde, to ale my nevyřešíme, každopádně jsem byl svědkem akcí, kdy je MP zastavovala a pokutovala (parkování, rychlost). Možná právě Voňka se s tím vážně ne....
odpovědět | #50 | 20.09.07 13:05
Autor: xxx
Titulek: zzz
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=508475
odpovědět | #51 | 21.09.07 11:09
Autor: choteboranda
Titulek: policista
zajimave je že od policie ho vyhodili ale už ma prý jiné zaměstnání.Jak to asi udělal?Použil ukradené peníze aby si našel novou práci?Ja bych lezla kanalem!
odpovědět | #52 | 21.09.07 19:59
Autor: Jaroslav
Titulek: :D
Holt jaký je "pan ředitel" takový jsou lidi pod ním. Divím se co tam ještě dělá ve funkci ředitele. Navrhuju sesadit do funce řadového strážníka. Kdyby dělal svou práci pořádně tak by na to přišel během prvního měsíce. Tak k čemu tam vlastně je? Když nad ním bohužel někdo drží ochrannou ruku tak ho asi někdo těžko sesadí :( Je zajímavé, že bývalého velitele vyhodili bez udání důvodu a Pan Novotný toto ustojí? Nechme se překvapit.
odpovědět | #53 | 21.09.07 21:40
Autor: bez naivity
Titulek: pro chotěbořandu
Taky mě napadlo,kterej inteligent z Tenezu zaměstnal onoho ex strážníka a umožnil mu dřepnout si do kanclu,kolik mu za to dal z našeho parkování?Jinak souhlasím s Karlem Procházkou,my to tady nevyřešíme.Kolik z vás ,co tu máte nejvíc řečí máte děti?At už ty ,co potřebují ještě pohlídat přes přechod nebo i ty poflakující se na lavičkách s cigem nebo lahvinou-tam MP dělá takový ten dozor za rodiče.Mě osobně se stalo že jsem na sto pro věděla,že chlapec-13let- pil tvrdý alkohol a jeho matka mi na to řekla,že ted byl doma na večeři a nic nepoznala,ale to už jsem jinde.
odpovědět | #54 | 21.09.07 21:58
Autor: bez naivity
Titulek:
Já osobně být v kůži onoho ex strážníka,tak hambou určitě nelezu do Tenezu.Sbalila bych se a šla makat někam pryč-Praha,Brno apod.,do Chotěboře bych jela jen autem před barák a zalezla.Ale on je asi silná nátura a Tenez zřejmě nepotřebuje důvěryhodné zaměstnance .
odpovědět | #55 | 21.09.07 23:46
Autor: Mk
Titulek: No bez známostí s 53 by ho asi nikam nevzali
ruka ruku myje je to humus,jako předchozím příspěvku hanbou by člověk nevyšel,no ale o čem to je?Když strážník krade žádné zábrany nemá,tak nehledejme morálku.:-(
odpovědět | #56 | 22.09.07 09:58
Autor: Majer
Titulek: Buďte rádi, že dělá
taky mohl být na pracáku, takto mu alespoň mohou strhávát ten dluh. Když tu čtu ten odpor k potrestání nadřízeného, říkám si nač vlastně ti nadřízení jsou, když nemají žádnou odpovědnost? Tedy ve veřejném sektoru. Jinak to myslím funguje.
odpovědět | #57 | 22.09.07 17:26
Autor: Karel Pribina
Titulek:
Do tenezu ho vzali ještě než se to dozvěděli, lhal jim u pohovoru, teď se uvidí, jestli si ho tam nechají, nebo ne, protože už to určitě vědí....
odpovědět | #58 | 23.09.07 14:31
Autor: mk
Titulek: 53 se píše do zápočťáku
takže jí buď nedostal nebo ho vzali i s ní
odpovědět | #59 | 23.09.07 21:59
Autor: Luboš
Titulek: Re:pro chotěbořandu
S posledním postřehem souhlasím...Bývalý velitel chodil do služby, zaskakoval za strážníky, kteří měli dovču nebo volno. Měl ale smůlu, že neprovozoval řiťolezectví v oblasti vedení města...proto byl odvolán.Odešel do Prahy a hned následující rok byl vyhlášen Strážníkem roku v Praze...Tak to tak neschopný asi nebyl...Současného ředitele nehodlám komentovat, nechci nikoho pomlouvat. Jedno je ale jisté - se starým velitelem jsem odešel i já...S novým ředitelem bych tam nevydržel. Zdar!
odpovědět | #60 | 24.09.07 07:57
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:pro chotěbořandu
Tak nějak to bylo, schopného vyhodili, udělali konkurs a vybrali toho co ho prohrál. Tomu pak dali peníze na vše, na co si předchozí nesměl ani pomyslet!!!
odpovědět | #61 | 24.09.07 10:22
Autor: Miloš
Titulek: Re:Re:Re:pro chotěbořandu
A jak vy víte, kdo prohrál a kdo vyhrál? Seděl jste snad v komisi? Myslím, že i současný ředitel v době nemoci strážníků je občas viděn ve službě, ale nic proti Bedřichovi. Docela dobře se ve službách spalo a byla pohoda, strážníci nebyli nikde vidět a lidi se nemuseli bát, že je chytí za špatné parkování.
odpovědět | #62 | 24.09.07 11:17
Autor: M
Titulek: Re:Re:Re:Re:pro chotěbořandu
to je písmenek co musíte napsat, za vyšší rychlostní limit :-)))
odpovědět | #63 | 24.09.07 12:23
Autor: hejsek
Titulek: Re:Re:Re:pro chotěbořandu
Přesně tak,bývalý velitel neměl podporu vedení...když požadoval PC do kanceláře,tak mu starosta řekl,ať se poptá někde po chotěbořských základních školách, jestli tam nemají nějaký starý počítač vyřazený...fakt to nešlo:-(
odpovědět | #64 | 24.09.07 15:09
Autor: Miloš
Titulek: Re:Re:Re:Re:pro chotěbořandu
Třeba to bylo tím, že pracoval pod starým starostou a veřejný pořádek nebyl jeho prioritou, stačilo mu, že sedí na služebně. Ono jich tam bylo, co si pamatuji, také hodně, byli tam ještě ti tělesně postižení a těch bylo také tak asi pět a obsluhovali jen ten pult a strážníků tuším asi šest, takže takový nárůst dnes již není, dokonce možná jeden minus. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Samozřejmě to zloděje strážníka neomlouvá a měl by lézt kanálama. Ale on si to asi ani neuvědomuje jak je inteligentní.
odpovědět | #65 | 24.09.07 17:37
Autor: Russo
Titulek: Re:53 se píše do zápočťáku
To se mýlíš ty doby už jsou pryč.Teď se nikam padesát trojka nepíše je to už pár let zrušené.
odpovědět | #66 | 24.09.07 18:39
Autor: myšpulka
Titulek: pracant
lidičky kdo dělá v tenezu se šikovným policistou at napiše drby jak se chová v nové práci,jestli se dívá lidem do očí a vubec jaké je dělat s takovým chnapkou?díky
odpovědět | #67 | 24.09.07 21:06
Autor: @aaa@
Titulek: Re:pracant
taky by me to zajimalo;)
odpovědět | #68 | 26.09.07 12:36
Autor: Honza
Titulek: pracant
clovek se zamejsli i nad tim jak a proc se tam skoval pan Rybar od PČR..
odpovědět | #69 | 26.09.07 12:46
Autor: ;-)
Titulek: ;-)
protoze je chytrejsi nez ty;-)
odpovědět | #70 | 30.09.07 16:15
Autor: Syn
Titulek: Re:;-)
Jestli te to hodne zajima, tak se u nej stav doma, milerad ti to objasni...
odpovědět | #71 | 30.09.07 19:30
Autor: myšpulka
Titulek: synek
milý synku pošli na tatínka adresu a ja se stavím na kávu a na pokec,važně mě to vše o tatínkovi zajímá.ahojky myšpule.POZDRAVUJ TATKU
odpovědět | #72 | 30.09.07 20:33
Autor: Dcera
Titulek:
Ja myslim,že kdyz je dotyčný Honza tak chytrý,bystrý a inteligentní tak adresa našeho tatíka pro něj nebude problém,ne?
odpovědět | #73 | 2.10.07 09:29
Autor: Hulík
Titulek: Re:MP4
Asi to sem nepatří,ale nějaká kvalifikace i u Policie bude na rozdíl od přispěvatele, že CYKLYSTO(asi vyjmenované slovo) .
odpovědět | #74 | 4.10.07 13:25
Autor:
Titulek: Re:synek
Milá "Myšpulko", synek má pravdu, jsi hrozně zvědavá. Nechci se toho chňapky zastávat, ale každý by si měl spíš všímat sám sebe, i když chápu, že tohle je dost velká senzace. Taky si myslím, že kdo chce někde publikovat své názory, měl by alespoň troch znát pravopis a vědět, kde jsou na klávesnici háčky a čárky.
odpovědět | #75 | 5.10.07 11:41
Autor: Občan
Titulek: Re:synek
Hele Myšpulko, jaké je Tvé druhé jméno, Vtěrka?
odpovědět | #76 | 5.10.07 16:19
Autor: Jarda G.
Titulek:
Každopádně pro mě je to borec.Jak se chová město k nám, tak se budeme chovat my k němu.Když město na nás kašle, tak si zaslouží zavyučenou... To že to prohrál v kartách a automatech je jeho blbost...mohl si za to koupit nějaké akcie a ještě na tom třeba vydělat.Honzo, fandím ti !!!
odpovědět | #77 | 5.10.07 18:51
Autor: neuvádím
Titulek: pro supermana ´´já"
Milý já,ty jsi v čj taky někdy chyběl!?Máš tam chybu!Nejsem sama kdo nepíše háčky a čárky ty šikulo supermane!
odpovědět | #78 | 5.10.07 16:56
Autor: chotěbořák
Titulek:
Také fandím Jeníkovi, proč ty prachy odevzdávat když v tom maj takovej bordel. Jenom nechápu proč nebyl odvolán ředitel MP. Jediné na co se zmůžou je měřit rychlost a po té zmrazovat řidičáky chudejm živnostníkům a bourat dětem domečky foto Echo 9.
odpovědět | #79 | 6.10.07 10:44
Autor: Majer
Titulek: Re:
Někdo přece musel ty peníze přebírat a kontrolovat s výpisem z automatu. Jak to že rok nic nezjistil? Jde o veřejné peníze a zaměstnance placené z veřejných rozpočtů. Proto to prochází. Jinak by byl ten zodpovědný odejit stejně rychle jako ten strážník. A je jedno jestli to měl dělat šéf MP nebo úřednice na finačním oddělení.
odpovědět | #80 | 6.10.07 18:57
Autor: Pepík
Titulek: Re:Re:
Jsem na tebe Majere alergický - zavři zobák !
odpovědět | #81 | 6.10.07 20:24
Autor: Mirek Bosák
Titulek: Re:Re:
Přesně tak Majere,někdo to měl hlídat a kontrolovat,tak je to všude a se všim,zvlášt na Měs.úřadě by se měla pravidla dodržovat.Novotný pryč!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět | #82 | 6.10.07 21:38
Autor: Jarda
Titulek: Malý dotaz
Dokáže někdo říci, kolik takové dva parkovací automaty v Chotěboři vydělají za měsíc respektive za rok? Tak mě napadá jestli bylo vůbec co z nich vybrat. :-)
odpovědět | #83 | 7.10.07 20:03
Autor: Eva
Titulek: Re:pro supermana ´´já
Hele Myšpule, překlep může udělat každý. Ale louskat něco po Tobě, to je fakt záhul.
odpovědět | #84 | 7.10.07 21:51
Autor: matematik
Titulek: Re:Malý dotaz
V době,kdy bylo parkovné 5 Kč/hodina se automaty vybíraly zhruba 3x (každý) za měsíc a při každém výběru tam bylo kolem 6 tisíc korun...To znamená měsíčně zhruba 40.000,-Kč. Při celkové sumě necelých 300.000,-Kč za rok by z automatů nevypadlo nic skoro 8 měsíců.To je fakt divný...
odpovědět | #85 | 7.10.07 22:19
Autor: afrodita
Titulek:
A já ti řeknu proč to je. Je to proto, protože těm městskejm tupounům to prostě divný nepřišlo, jelikož ani nemusejí mít maturitu.
odpovědět | #86 | 8.10.07 10:41
Autor: Karla
Titulek:
Uklidni se,bych chtěla vidět tvoje vzdělaní!Pises,ze nam povis proč je to divný a jediný co z tebe vypadlo je že je to PROSTĚ divný!to opravdi svedčí o tvé inteligence!
odpovědět | #87 | 8.10.07 11:23
Autor: Nikola
Titulek: Re:
Ty se uklidni, já myslím, že se to pochopit dalo dobře. Ale Tvoje psaní svědčí o Tvé inteligenci!
odpovědět | #88 | 8.10.07 11:28
Autor: Majer
Titulek: Vzdělání to nebude
Vzdělání bych v tom neviděl, to vypadá na celý špatně fungující mechanismus.
RE Pepík: Ty jsi asi nějaký silný alergik. Neměl jsi z těch černých výběrů provizi? Nebo jsi místní Pepek Vyskoč?
odpovědět | #89 | 8.10.07 12:37
Autor: Pepík
Titulek: Re:Vzdělání to nebude
Když nejsi pod práškama, píšeš docela k tématu. Hlavně se ale nenech unášet svým majestátem !
odpovědět | #90 | 12.10.07 19:19
Autor: bez naivity
Titulek: S kým hrál mariáš a maty?
Jsem tu po dlouhé době,ale nestačim se divit.Ty co píší Jeníkovi ,jak ho obdivují,tak to asi budou ty ,co nad"Jeníkem " vyhrávali v mariáši,no jinak si to vysvětlit neumím.
odpovědět | #91 | 13.10.07 11:38
Autor: Karla
Titulek:
Milá Nikolo,pokud posuzuješ lidi podle vzdělaní tak to si na tom opravdu spatne,ja mam mimochodem vysokoškolské a je mi opravdu jedno jake mas ty a jake maji ostatni.Taky je mi jasne,ze Afrodita a Nikola je jedna a tatéž osoba a jestli te to bavi si psat sama se sebou tak te znovu lituji.
odpovědět | #92 | 13.10.07 23:20
Autor: Afrodita
Titulek:
VŠ vzdělání a neznáš základní pravidla pro psaní na stroji/počítači? Třeba že se za interpunkčním znaménkem dělá mezera? To bych chtěla opravdu vidět tvůj diplom :-) Nebo si VŠ vystudovala z vůle strany? :-)
odpovědět | #93 | 14.10.07 19:54
Autor: Nikola
Titulek: Re:
Milá Karlo, nikoho neposuzuji podle vzdělání, ani si sama nepíšu. Afrodita má pravdu, ten Tvůj diplom je mi fakt záhadou. Já si jen myslím, že určitá kultura projevu by měla být samozřejmostí u někoho, kdo chce někde publikovat své názory.
16.10.07 19:16
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #95 | 17.10.07 08:03
Autor: Pepík
Titulek: Re:Už jste se byli kouknout jak bydlí pan architekt Stratil?
Tohle od tebe není rebelství, to je ubohá blbost !!!
odpovědět | #96 | 17.10.07 09:41
Autor:
Titulek: Re:Už jste se byli kouknout jak bydlí pan architekt Stratil?
A kde to je?
odpovědět | #97 | 22.10.07 16:03
Autor: 12345
Titulek: pan automat
tak už prej nedělá ani v tenezu,nevíte o tom někdo něco???
odpovědět | #98 | 24.10.07 22:47
Autor: Rebel
Titulek: TO PEPÍK
Jsi nějaký chytrý, Pepíku. Nebo ti mám rovnou říkat pane Stratile? Kritizuješ Majera, ale on má v mnohém pravdu. Aspoň co se týče odpovědnosti. Je to evidentní a pokud se ti nelíbí, že někdo mluví o osobní odpovědnosti toho, kdo měl kontrolovat peníze s účty, tak to bude zřejmě tím, že do toho asi nějak moc vidíš a nebo s tím máš něco společného. Můžeš říct jasné argumenty?
odpovědět | #99 | 24.10.07 22:51
Autor: Rebel
Titulek: To Já
No je to kousek pod Interlignem ve staré zástavbě první barák vlevo. Poznávací znamení: rákos a leodvné květy v oknech v přízemí - prostě vrchol estetiky hodný architekta. :-((((((
odpovědět | #100 | 24.10.07 20:53
Autor: Rebel
Titulek: To Já
pardon, přepsal jsem se. Oprava: Ledové květy
odpovědět | #101 | 29.10.07 12:02
Autor:
Titulek: Máte pravdu,
vrchol estetiky. Já si myslela, že tenhle barák je neobydlený, protože tak vypadá.
odpovědět | #102 | 30.10.07 15:51
Autor: Vašek
Titulek: To Já
a to jste to neviděla vevnitř........ :-)
odpovědět | #103 | 30.10.07 21:36
Autor: Hlásná Trouba
Titulek:
Tak prý máme nového strážníka,opět kamaráda pana velitele Novotnýho.No,nejsem si dostatečně jistej,zda pan Kaderka bude tim pravym,zkušenosti s uniformou však má,tak uvidíme.U Kubeše se sice dlouho neohřál,ale pod panem Novotnym se jistě vypracuje.
odpovědět | #104 | 31.10.07 07:39
Autor: pepík
Titulek: Re:
Typická ukázka chotěbořského Trouby - pomluvy a klepy.
Schválně : napiš svoje jméno hrdino !! ... bla,bla,bla...
odpovědět | #105 | 31.10.07 08:52
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:
Víš ono napsat Pepík, Majer, Pavel není o nic jiné než napsat hlásná trouba. Jdi příkladem.
odpovědět | #106 | 31.10.07 08:56
Autor: PEPÍK
Titulek: Re:Re:Re:
Majere, jsi mimo mísu - já alespoň nechutně nenapadám konkrétní osoby, když mě neznají. U některých borců je to pravidlo:
odpovědět | #107 | 1.11.07 06:36
Autor: rr
Titulek: Bitka
A co treba nejaka zminka,ze pani straznici dostali v patek vecer pres hubu? A zadna dohra nebude,pac se bojeji ostudy. Tak ja jim az mi zastavi taky rozbiju drzku a pojedu dal:)
odpovědět | #108 | 14.11.07 23:06
Autor: cajti
Titulek: Re:Bitka
ale to nebyla bïtka!to jen pan Voňka přišel o čepici a brejle a málem o zdraví a strážnice o hasivky když stála o dva metry dál a křičela "uklidněte se uklidněte se" mezitím co Voňkovi šlapali na brejle a málem na úsměv. a ostuda to tedy byla a bude!
odpovědět | #109 | 15.11.07 07:35
Autor: jj
Titulek: Re:Re:Bitka
dobře mu tak PANU Voňkovi:D
odpovědět | #110 | 15.11.07 07:48
Autor: pepík
Titulek: Re:Re:Re:Bitka
Pánové, je mi z vás na zvracení ...
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky