Levné byty na Bílku?!

Datum: 9. duben 2008, 09:12
Autor: Milan
Rubrika: Úvahy a glosy
Radní v Chotěboři schválili prodej vojenských bytů - Havlíčkobrodský deník

Na základě článku o prodeji vojenských bytů na Bílku, který byl publikován v Havlíčkobrodském deníku, zasílá čtenář Milan zamyšlení nad situací:

Nevím, jestli mám mít po přečtení tohoto článku úsměv na tváři nebo slzy v očích. Chotěbořská radnice prodává byty v Chotěboři a na Bílku za cenu 300 až 500 tisíc korun.
Možná se pro mě blýská na lepší časy! Již delší dobu se pokouším koupit byt, ale ceny za byty v panelových domech, povětšinou navíc družstevní, se mi zdají přece jen nad mé finanční možnosti. Bohužel jsem neměl to štěstí, že bych se stal nájemníkem městského bytu, řadu let bydlel za symbolické nájemné, nemusel investovat do oprav domu a teď si byt odkoupil za cenu, která je téměř třetinová oproti bytům, které mi nabízejí realitní kanceláře.

K pláči je, že nájemníkům se tato cena nelíbí a argumentují, že město dostalo byty od armády zadarmo, a proto by je zřejmě těmto „vyvoleným“ mělo bezplatně převést! Jak pomůže město mně? Bydlím v pronajatém bytě, kde krom služeb, které jsou s bydlením spojeny, platím jeho majiteli čtyři tisíce korun měsíčně.

Majitel je ochoten mi byteček odprodat za 980 tisíc. Podotýkám, že se jedná o byt družstevní o velikosti 2+1. Abychom si byli všichni rovni, byl bych ochoten zaplatit částku 500 tisíc korun a zbytek ať mi doplatí město.

Kdyby na to nabyly peníze, mohl by se prodat nějaký městský majetek, třeba knihovna (beztak ji kdysi město dostalo zadarmo) a určitě by se za utrženou částku uspokojilo více čekatelů na byt!

Ještě bych rád věděl, zda si jako občan Chotěboře budu moct koupit byt, který si nájemník neodkoupí?

Komentáře:

Odpověď pro:  chudák /

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 9.04.08 11:27
Autor: Pepan
Titulek:
K pláči je to, že je to prý pro bydlící stále hodně a radnice se určitě aby se zavděčila ohne. Za stejnou dobu jsem osobně musel sám bez jakékoliv pomoci investovat veliké peníze do údržby a vylepšení vlastního bydlení. Kam dávali peníze ti, kteří chtějí tak velké úlevy? Jezdili na dovolenou ? Projedli to? Měli průběžně investovat a teď mohli bydlet v parádním bytě. Jejich výhružky jsou úsměvné, protože jejich vojenské nájemné bylo po celou dobu také úsměvné.
odpovědět | #2 | 9.04.08 12:24
Autor: Lenka
Titulek: Re:
Omlouvám se, ale musím se těch nájemců zastat v tom, že měli bydlení za hubičku. Co já vím, tak jejich nájemné bylo vždy nejvyšší ve městě. Jinak s cenami s vámi plně souhlasím. Také jsem stála před otázkou, zda bydlet jako nájemce a někomu platit nebo si koupit vlastní. To vlastní bylo za dost velké peníze, ale na druhou stranu je moje.
odpovědět | #3 | 9.04.08 13:20
Autor: Petr
Titulek:
Nejsmutnější je to,že v těch vojenských bytech na Bílku bydlelo spousta lidí,který šli pracovat do kasáren jen na chvilku,právě aby dostali byt,pak šli dělat jinam,celé roky je za symbolický nájemvý užívali a užívají dál, když si je maji nyní koupit,tak se jim i tahle nízká cena zdá vysoká.I já bych si koupil takovýhle byt,ale co se současnejma nájemníkama??Ono to dopadne stejně tak,že si byty koupěji nastrčený lidi a pak je obratem budou prodávat o několik set ticíc dráž.Myslim,že situaci s bytama na Bílku je třeba pořádně sledovat,budo to jistě mazec!!!!
odpovědět | #4 | 9.04.08 13:41
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Tak jsem to nějak myslel - souhlas. Budeme sledovat radu a zastupitelstvo, jestli podlehnou známostem. Dokonce asi poprvé půjdu na zastupitelstvo ...
Za chvíli určitě vzejde zase nějaká petice za zlevňování bytů , budu se bavit !!
odpovědět | #5 | 9.04.08 14:11
Autor: Adrian Nowak
Titulek:
Shodou okolnosti se podobnou problematikou trochu profesně zabývám. Jen bych rad reagoval na argument, že když město dostalo byty zadarmo od vojáků ( pravděpodobně od Správy vojenského bytového fondu ) mělo by logicky tyto byty dát zadarmo nebo za symbolickou cenu nájemníkům? Tohle je zcela absurdní, ikdyž majetek město nabylo bezplatným převodem, delegovaně se v tu chvíli z toho stává majetek všech občanů města, tedy logicky by mělo město postupovat tak, aby z případného prodeje vytěžilo co nejvíce, a posléze tyto veřejné prostředky utratilo ku prospěchu všech občanů města, což je trochu sci-fi představa, ale dejme tomu alepsoň je utratit tak aby z toho mělo nejaky prospěch více občanů, nežli jen několik šťastlivců z řad nájemníků. Privatizace obecních bytů není jednuchá problematika, ale osobně si myslím že hledisko ceny mělo být posuzováno komplexně, jak ekonomická tak dejme tomu i sociologická hlediska brát v potaz, ale výsledná cena by se měla pohybovat v % výjadření z ceny vzešlé ze znaleckého posudku, a určitě by neměla klesnout pod polovinu ceny ze znaleckého posudku, spíše bych preferoval cenu někde na hranici 75 - 80 % z tržního ocenění. Ale to jen muj osobní názor.
odpovědět | #6 | 9.04.08 14:18
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Adriane Nowaku - boduješ ! Tak by to logicky mělo fungovat ! Jsou to totiž peníze občanů Chotěboře. Budeme je okrádat ?
odpovědět | #7 | 9.04.08 20:03
Autor: Josef
Titulek: Re:
Naprostej souhlas!
odpovědět | #8 | 10.04.08 08:45
Autor: Ivana
Titulek: Re:
Tak Vám "vážený spoluobčane" moc děkuji za fundovaný rozbor, škoda jen, že jste si podobně neohlídali také prodej městských bytů v Chotěboři, ale to se asi chotěbořáků víc týkalo než nějaký Bílek. Je zajímavé, že na ten si vzpomenete akorát v případě, že z něj může něco kápnout. Že odtud napříkld za poslední roky zmizela veškerá obslužnost to se Vás zase tolik netýká. A že se prodej bytů začíná uskutečňovat až nyní za to opravdu nejsme odpovědní. Víc než desetlet si nás různí správci předávají jak horký brambor. Taky bych peníze za nájem dávala ty roky raději do svého.
odpovědět | #9 | 10.04.08 09:52
Autor: Adrian Nowak
Titulek:
Vážená paní nebo slečno Ivano, to že jsem naznačil že se podobnou tematikou profesně zabývám, neznamená že tak činím v Chotěboři, s privatizicí obecních bytů v Chotěboři nemám pranic společného. Sice se za chotěbořáka považuji,ale cesta života mne zavála jinam. A pokud by cena měla vycházet nějakou procentuální částí z tržního ocenění vzniklého na základě znaleckého posudku, bude v tomto posudku zcela jistě rovněž brána v úvaku i poloha předmětného bytu, předpokládám že cena podobného bytu v Chotěboři a na Bílku bude rozdílná. Dopravní obslužnost a jim podobné aspekty by případný soudní znalec zcela jistě bral v úvahu. Pujde jen o to v jaké fázi například ona dopravní obslužnost je, ale tu si netroufám hodnotit. Ale myslím si, že jádro problému leži jinde. Ze strany najemců je či bude samozřejmě snaha o co nejnižší cenu, ale snažte se také pochopit postoj zbylých občanů města. Nájemník dejme tomu koupí od města obecní byt za polovinu tržního ocenění, sleva se může pohybovat až v řádech sta ticíců ( pozor je to jen příklad ), ale co ostatní občané města, kteří bydlí v nájmu v soukromém sektoru, nebo si za vlastní peníze, bez jakýchkoli nároků na slevy pořizovali vlastní bydlení ? Budou takový občané města rovněž obdarováni? myslím si že odpověď je všem jasná. Neberto prosim paní nebo slečno Ivano za jakýkoli útok, jen jsem snažil přiblížit své zkušenosti z podobného problému z jiného města, kde rovněž onen problém není vyřešen..nedávám zde recept na řešení, pouze svůj názor...
odpovědět | #10 | 10.04.08 08:39
Autor: Marcela
Titulek: Re:Re:
Ale v tom, abyste dávala peníze do svého, vám přeci, paní Ivano, nikdo nebránil! Nebo vás někdo přemlouval a prosil, abyste bydlela jako nájemník? Stát se majitelem domku nebo bytu je mnohem jednodušší než stát se nájemníkem obecního nebo vojenského bytu! Jenže vlastnictví sebou přináší spoustu povinností s opravami a údržbou, kterých jste vy byla doposud ušetřena!
odpovědět | #11 | 10.04.08 17:04
Autor: peta
Titulek: Re:Re:
Milá Lenko, dojeďte si do Bílku a podívejte se v čem ty lidi žijí. To jsou byty skoro 60 let staré, bez topení, všude plíseň, nevyhovujícími rozvody elektriky, shnilé rozvody vody a odpadů. Chcete mít teplo, musíte si investovat min. 100 tisíc do plynu, nebo topit tuhými palivy, ale rozhodně nebudete mít doma teplo po návratu z práce. Lidi, kteří tam platí 50 let nájemné, by vám o tom mohli vyprávět. Když je někomu 70 a stále v létě chodí na dříví, skládá uhlí a v zimě tahá uhláky do bytu... Polovina obyvatel je v důchodu (za totáče určitě nejezdili po dovolených) tak jak to maji teď dělat? Podívejte na jiná města, např. HB bude prodávat obecní byty se slevou 42,5 % a navíc 10% dají ještě do fondu údržby novému společenství vlastníků. Grandi, co? Vzhledem k tomu, že jde o byty milionových hodnot!
odpovědět | #12 | 10.04.08 23:12
Autor: Pavel
Titulek: Re:Re:Re:
To je zajímavé, teď jsou byty neobyvatelné a staré a nevyhovující a plesnivé. Nechápu, proč tam ti obyvatelé doted bydleli, proč byt neopustili, aby se tam trapil nekdo jiný. Nechci těm lidem sahat do svědomí, ale ten byt je tak trochu i jejich vizitka. Prostě a jednoduše - není to moje, tak do toho nevrazím ani korunu!
odpovědět | #13 | 10.04.08 23:29
Autor: Pavel
Titulek: Re:Re:Re:
Peto, když tam ti lidé platili 50 let nájemné, tak se nastěhovali téměř do novostavby a ty byty vypadají tak, jak se o ně starali! Mnozí z nich neinvestovali ani pár korun do plechovky s barvou, aby si natřeli okna, protože nejsou jejich a až shnijou, on je někdo vymění. Vždyť je to k smíchu!
odpovědět | #14 | 10.04.08 23:46
Autor: Pavel
Titulek:
Milane, ten byt si určitě budeš moci koupit, ale z plesnivého, neobyvatelného a zchátralého domu o který se nikdo leta nestaral se stane krásný, slunný, zděný byt v osobním vlastnictví s tržní cenou nad tvé finanční možnosti.
odpovědět | #15 | 11.04.08 00:25
Autor: Filip
Titulek: Re:
Pavle a byl si tam někdy?nikdo tu nepíše, že se o byty nikdo nestará!Pouze je poznamenáno, že byty jsou bez vyhovujícího topení, izolace atd. a přímotopy byt nedokážeš vytopit tak, aby si zabránil plísním atd.. Většina nájemníků jsou důchodci a ty nejenže nemají finance na rekonstrukci, ale ani sílu! Další věcí je fakt, že v houbové ulici se prodával byt za 80tis. korun a na Bílku za 200 a vejš. Přitom na Bílku je spousta důchodkyn po vojácích a důchodců, kteří pracovali pro vojáky a v bytech dožívají. Tyto lidé těžko najdou statisíce, aby si byty koupili, i přes to, že do nich investovali statisíce za předešlé roky a vzhledem k trvalému pobytu mají odkupní právo. Rozšíříte domov důchodců? To jsem zvědav.
odpovědět | #16 | 11.04.08 06:55
Autor: Karel
Titulek: Re:Re:
Ja bych se porád neotačel po tom, co bylo před lety. To bych se musel zamyslet nad našimi kdysi směšnými platy v kolbence oproti královským platům u armády a o výsluze ani nemluvě! Co bylo bylo!
odpovědět | #17 | 11.04.08 07:29
Autor: Petr
Titulek:
A já jsem zvědavej na to,až někdo konečně píchne do vosího hnízda ohledně všech těch pozemků kolem bytovek.To bude teprve frčák a fofr na úřadech,hádky a shánění papírů!!Všude nastavěný králíkárny,všelijaký boudy,zahrádky,garáže,rozdělování zřejmě fungovalo dle pravidla,čim větší šarže,tim víc moje.Jo na rafandě bude ještě pěkně veselo a horko!
odpovědět | #18 | 11.04.08 09:36
Autor: Jirka
Titulek: Re:Re:Re:
Přesně tak Karle.Většina jich rychle zapoměla,že za to co dělali,brali královský prachy,vyhrnovali jim až pod schody,pro některý jezdili auta ke vchodum a dneska maji důchody o kterejm se lidem co celej život manuálně makali,ani nezdá.Jasně,že to nejsou všichni,ale dost jich mělo s vojskem společnýho jen to,že se dostali levně k bytum a hurá jinam.Ať to nabídnou v průhlednym řízení všem lidem a uvidíme zda se byty prodaji.
odpovědět | #19 | 11.04.08 14:00
Autor: Filip
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Ale to se pořád bavíte o vojácích, ale je spousta lidí na Bílku, kteří pouze pracovali pro vojsko na kasárnách, a žádné výsluhy nemají. Proč se nikdo nebouřil, když se prodávali byty v Houboce? Tam byla cena úplně minimální.
odpovědět | #20 | 11.04.08 15:22
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
A to jako jim bránilo si byt zvelebovat ? Co to má společného s výsluhami? Já také žádné nedostávám.
A argumentovat s Houbovkou, to už je zoufalství.
odpovědět | #21 | 11.04.08 15:30
Autor: Iveta
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Ano pane Jirko,stavební úřad se určitě zapotí a vůbec jim to nezávidim,tady si opravdu každý zabral to ,co bylo volný.Myslim,že ani dneska nájemníci nevědí,na čim pozemku si v klídku hospodaří.Jen zda se o tohle všechno někdo bude chtít zajímat.
odpovědět | #22 | 11.04.08 13:57
Autor: Filip
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Zoufalství pepane? To nevím. Ale když jsi tak chytrý, vysvětli mi prosím tě proč tam byt stál 80tisíc a všichni byli sticha a tady, když stejný byt a ještě k tomu na Bílku stojí 200 a víc, všichni remcají a jsou strašně chytří!
odpovědět | #23 | 11.04.08 16:46
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Ale Filipe, nelichoť mi tolik, tak geniální zase nejsem...
Je jiná doba, jiný náhled, jiná vláda - na to co bylo dříve rychle zapomeň, protože se všechno mění.
Co říci závěrem ? Rozjetí diskuse splnilo účel !! Jestli ses rozhlédl kolem sebe, tak už se delší dobu nic nezlevňuje, natož nemovitosti. Tož připíjím na Tvoje zdraví !
odpovědět | #24 | 11.04.08 20:09
Autor: Filip
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Ahá a co bylo před šesti lety za vládu? a že by šly nemovitosti o více jak 150% nahoru? Tak to si celkem slušný vtipálek.A když už se tu hádáš, tak mimochodem nikdo ti nebrání si byt koupit za pro tebe směšnou cenu. Stačí se domluvit s některým z desítek důchodců na Bílku, byt jim zaplatit, nechat je pár let dožít a pak budeš při svém tempu zdražování nemovitostí milionář. Pěkný víkend Pepánku :-)
odpovědět | #25 | 12.04.08 09:24
Autor: peta
Titulek: Re:
Pavle, jistě, někteří šli do novostaveb, ale za 60 let běžného bydlení se to prostě vybydlí, i když do toho strkáte peníze. Natřít okna je jen kosmetická tečka, tu si udělali i důchodci, ale vytahat hliníkové dráty elektriky a udělat novou to už je snad věc provozovatele, proto se jim platí nájem. Není možné abyste zapnul pračku a sporák (který jste si zaplatil taky sám) a vyhodilo to jističe. Řeči o tom, že nikdo neinvestoval, jsou dost stupidní. Docela se divím, že na městě ještě nikdo nepřišel s tím, že je třeba prodat dům v Dlouhé (podobné stáří, vybavenost). Na rozdíl od Bílku, tam se jezdí uklízet i komunální odpad a v případě, že by jim to chtěli prodat, to by se děly věci.
odpovědět | #26 | 12.04.08 10:10
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Ale Filípku, nějak Ti ujíždějí nervy. Já se nehádám a tvoje rady ohledně milionářů mě vůbec nezajímají ! Otevřel jsem pouze diskusi a čtu tvé názory, to je vše !
odpovědět | #27 | 12.04.08 11:15
Autor: Petr
Titulek: Re:Re:
Peto, o tom najmu prosim nemluv, nebo někdo zacne patrat, kolik to bylo a zvednes nam adrenalin. Nikdo te nenutil, tam bydlet. Zeptej se někoho, kdo vlastní domek kolik ho stojí ročně údržba, kolik stojí nová střecha, opravy. Doteď jsi si zaplatil par korun a o nic se nestaral. Přes Bílek jezdím, některé domy mají novou fasadu, střechu. Kolik te to stalo,kolik jsi do toho investoval? O vojenske bytovce u Peny ani nemluvím, tu bych za ty prachy koupil celou. Viděl jsi teď někdy ceny nemovitostí, věnuj tomu par minut a patrej, asi zjistíš, že za ty penize, ktere mas zaplatit nekoupis ani chatku u prehrady.
odpovědět | #28 | 12.04.08 14:24
Autor: Jiří
Titulek:
Vypadá to, že v Chotěboři máme nový chráněný živočišný druh - jmenuje se nájemník. Zácházejte s ním v rukavičkách, hýčkejte ho a nic po něm nechtějte.
odpovědět | #29 | 12.04.08 16:33
Autor: peta
Titulek: Re:
Super, to je přesně ono, tady si totiž všichni myslí, že ty bytovky po rekonstrukci u silnice jsou za hubičku. Omyl ! V Bílku jsou ještě jedny, zkuste sjet z hlavní a podívat se i na ty druhé, zvané domy hrůzy. Jo, a za ty u silnice chtěji podstatně víc, než bylo uvedeno v novinách a než kdy chtěli v Chotěboři. Proboha, podívejte se na současná privatizační pravidla jiných měst. Nikdo nechce nic zadarmo, ale srovnatelně s ostatními. Proč jste nedělali humbuk, když se prodávalo v Chotěboři před rokem a půl u Jara za pár korun. Nebydlíte tam náhodou??
odpovědět | #30 | 12.04.08 18:21
Autor: Petr
Titulek: Re:Re:
Peto, rohlik stal taky kdysi 0,20 hal., neohlizej se pořád co bylo. Vzdyt si protiřečíš. Dobrá, za byty u silnice, které jsou opravené chtějí víc, za ty, které opravené nejsou míň. Existuje přeci nějaký posudek, který určí cenu bytu. Kolipak po tobě chtějí za byt? Jsi schopen koupit za peníze, které po tobě chtějí byt od někoho jiného než od města? Zkus to! Do dnešní doby jsi měl všechny výhody jako nájemník, až to bude tvoje, poznáš, jaké jsou povinosti vlastníka. Byty armada převedla na město a to by mělo být dobrým hospodářem a ne zvýhodnit pár lidí, kteří měli to stěstí, že dostali dekret.Uz to, že město proda byty za odhadní cenu je pro tebe výhra, protože ta tržní je úplně někde jinde. Myslíš, že tohle rozdávání je spravedlivé vůči těm, kteří se museli zadlužit a postarat se o své bydlení sami?
odpovědět | #31 | 12.04.08 20:24
Autor: chudák
Titulek:
Vážený peto, Filipe a další. Kdysi jsem s rodinou bydlel u manželčiných rodičů. Taky výhoda, ale jediný koho to mohlo štvát a taky štvalo byla moje švagrová. Postupně nás v baráku přibývalo, tak jsem se rozhodl situaci řešit a koupil jsem starý domek. Dnes mám dluhy, sedřené tělo a ještě spoustu práce před sebou. Nikdo mi na to nepřidal, nikdo mi nic nedal zadarmo, ale chtěl jsem důstojně bydlet, tak jsem se snažil. Co jste dělali v minulých letech vy? Mohli jste alespoň šetřit a myslet na budoucnost.
odpovědět | #32 | 14.04.08 00:10
Autor: Filip
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Pepánku, bohužel jen čteš, zkus nad nima i přemýšlet!došly ti argumenty?asi ano.to nevadí, počítal jsem stím.
odpovědět | #33 | 14.04.08 07:50
Autor: peta
Titulek:
Tak od začátku. V ČR žije v nájmu víc jak polovina obyvatel. Nájmy v Bílku byly stejné jako všude. Dlouho to bylo pod městem a vojáci jedou podle stejných kritérií. Mám to štěstí, že se mě ten prodej netýká přímo, ovšem osobní zkušenost tam odsud mám. Dodnes když si napouštím vanu vzpomínám na věty - "Co plýtváš, ostatní nebudou mít teplou vodu" nebo "Kdo snědl všechno pečivo, jak teď večer nakoupím" o ježdění za prací a do škol nemluvě a posedět večer s partou, jasně taxi to vyřeší. To jsou ty peníze na údajné dovolené. Pokud tady pan Jiří něco tvrdí o posudcích, tak buď čerpá z informací příslušného úřadu a samozřejmě za ně kope. Pokud však má jiné informace, např. ze serveru Jedna paní povídala a tak jsou jeho příspěvky poněd liché a je zbytečné tady diskutovat.
odpovědět | #34 | 14.04.08 08:41
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Chlapče, tvé argumenty jsou tvé argumenty Jsou chabé a navíc mě nudíš.
odpovědět | #35 | 14.04.08 23:10
Autor: Martin
Titulek: Lidé bděte :)
Pro Peta: Reaguju jen na poslední myšlenku... Zpochybňovat obslužnost Bílku, dopravou, kulturním vyžitím atd., je fakt srandovní. Zkus se odstěhovat někam na vesnici na Železné hory, opravdu tam nejezdí vlak desetkrát za den. 

A jinak, vůbec bych se neobouval do zastupitelstva, rady. Ale proč ne? Jak říká můj kamarád: „Každý, co mu chutná.“ Jen bych si zjistil info o regulovaném nájemném, smlouvě na bydlení na dobu neurčitou, možnostech odstoupení od smlouvy atd.(www.chotebor.cz)
Aby nedošlo k mýlce, nezastávám se „nešťastných, chudých“ nájemníků bývalých vojenských bytů. Zcela dobrovolně před rokem 1989 participovali na systému, který potlačoval PRÁVA a svobody jiných občanů, proto nechápu, jakých práv se dovolávají teď. Ano, je pravda, že je velmi jednoduché si zvyknout na to, že se mám dobře a nemusím za to nést žádnou zodpovědnost, ale jen doufám, že dnes se pomalu dostáváme do doby, že mít se dobře s sebou nese určité riziko a notnou dávku zodpovědnosti. Je smutné, že lidé žijící v těchto domech jsou dnes často v důchodovém věku, ale to neznamená, že nenesou odpovědnost za svůj život před deseti nebo třiceti lety.
Na závěr: Víte jakou má kadenci samopal? Tatatata.........
odpovědět | #36 | 15.04.08 07:33
Autor: Marek
Titulek:
Nevíte někdo, kolik stojí ten byt u Peny? Myslím si, že tahle bytovka je jedna z nejlepších, které ve městě jsou, tak by mě zajímalo, jaká je cena těch bytů.
odpovědět | #37 | 19.04.08 08:58
Autor: peta
Titulek: Re:Lidé bděte :)
Nemá smysl s Vámi pokračovat v diskuzi, přecházíte od věcných argumentů k hrubým urážkám.
PS: Kde jste byl v např. při záplavách, asi jste nesl odpovědnost za to, abyste si neumazal polobotky, že? Nebo při likvidování nalezené nevybuchlé munice?
odpovědět | #38 | 20.04.08 20:19
Autor: Martin
Titulek: Re:Re:Lidé bděte :)
Nikoho jsem urážet nechtěl. Jen jsem rozvinul úvahu na téma osobní zodpovědnost za svůj minulý, současný a budoucí život. Argument o likvidaci munice nechám bez komentáře, protože opravdu netuším proč bych se měl jako totální amatér podílet na takové věci. A povodně nebyly jen na Bílku. Kde jste byl třeba vy v roce 1996? Pomáhat v Troubkách?
odpovědět | #39 | 23.04.08 18:56
Autor: ypsill
Titulek: Re:Re:Re:Lidé bděte :)
A nejen tam
odpovědět | #40 | 23.04.08 19:26
Autor: peta
Titulek: Re:Re:Re:Lidé bděte :)
jenže o rok déle
odpovědět | #41 | 2.06.08 12:56
Autor: Luba
Titulek: Re:Re:
No jo, ale když vládne socan, logika jde stranou.
odpovědět | #42 | 2.06.08 14:59
Autor: Brácha
Titulek: Re:Re:Re:
Nebudu ti říkat blbe, protože je to sprosté a blb by se urazil...
odpovědět | #43 | 2.06.08 15:01
Autor: Luba
Titulek: Re:Re:
Důchodkyně po vojákovi je movitá, ale na druhou stranu, když je prodají za víc, kdoví, kde ty peníze skončí.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky