Chotěbořský stadion přejde pod muzeum

Datum: 8. červenec 2008, 13:22
Autor: Martina Hromádková
Rubrika: Náš region
Pod správou městské příspěvkové organizace městské muzeum bude od října chotěbořský zimní stadion. Rozhodlo o tom zastupitelstvo na svém červnovém zasedání.

Městské muzeum tak vystřídá dosavadního provozovatele, kterým byl až dosud hokejový klub HC Chotěboř.

„Dohodli jsme se na tom po jednání s hokejovým klubem. Klub není schopen z příjmů, které má, provozovat stadion a ještě vynakládat peníze na svoji sportovní činnost,“ vysvětluje starosta Chotěboře Tomáš Škaryd.

Starosta se domnívá, že pokud by klub pokračoval, byl by to zřejmě konec hokeje v Chotěboři. Jenom náklady na elektřinu za pětiměsíční zimní sezonu byly jeden a půl milionu korun.

„Pro klub už byla ta situace neúnosná. Víceméně se od října pro klub nic nezmění. Pouze ta obrovská starost, kterou klub měl, zda bude moci zaplatit elektriku, tak ta odpadne. Víc času teď budeme věnovat sportovní činnosti a práci s mládeží,“ poznamenal Vilém Doležálek, prezident hokejového klubu HC Chotěboř.

Zastupitelé proto rozhodli, že veškeré náklady na provoz zimního stadionu převezme město prostřednictvím příspěvkové organizace, kterou je městské muzeum. To zajišťuje provoz kina, muzea a pořádání kulturních akcí. Teď jim přibude i sport. „Příspěvková organizace převezme úhradu veškerých nákladů s tím, že příjmy, které jsou ze zimního stadionu, jako jsou pronájmy ledu, budou jejími příjmy. Město jim bude ztrátu vyrovnávat zvýšeným příspěvkem na činnost,“ popsal nový systém starosta Škaryd.

Hokejový klub měl v pátek valnou hromadu klubu a tento týden by chtěl začít vyjednávat s městským muzeem a městem o nových nájemních smlouvách.

Milan Stránský, ředitel Městského muzea Chotěboř, by rád zimní stadion využil nejenom ke sportovním účelům. „Stadion fungoval jenom pět měsíců v roce a sedm měsíců ležel ladem. To budu chtít změnit. Chtěl bych využít prostor nejenom pro sportovní akce, ale i kulturní. Nebráním se ani komerčnímu využití - pro nejrůznější výstavy a salóny,“ přiznal Stránský.

Bohužel zimní sportovní hala má pro koncerty špatnou akustiku. „Pro koncerty to není příliš vhodný prostor. Ale mám v plánu zde v příštím roce udělat vystoupení dua Eva a Vašek,“ prozradil.

Umělá ledová plocha stadionu byla otevřena v roce 1983. V roce 2002 byla plocha stadionu zastřešena. Kapacita na tribunách je 1 200 lidí, míst na sezení je 400.

převzato z MF Dnes: Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Českomoravská vrchovina

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 8.07.08 16:05
Autor: Emil Olešný
Titulek:
Jo,takže já budu chodit po zdecimovanejch chodnících,nebudu se mít v létě kde vykoupat a hokejistům bude jejich ztrátu za elektriku dotovat město,paráda.
odpovědět | #2 | 8.07.08 16:17
Autor: Luba
Titulek: Aha
Takže ´dosud jsme na hokejisty dopláceli skrytě a teď už se to bude smět snad i říkat. HC dostane nějaké smbolické nájemné a jedeme dál. Jo a pan Trafikant asi bude potřebovat vyšší plat.
odpovědět | #3 | 8.07.08 17:27
Autor: Pepan
Titulek: Re:Aha
Hele, hleďte si toho, aby ste měli příští rok lepší známky ve škole a neunavujte svými přiblblými poznámkami, když tomu ještě nemůžete rozumnět...
odpovědět | #4 | 8.07.08 17:33
Autor: jakub
Titulek:
Tohle je úžasná zpráva :-D.

Nejdřív do hokeje a místní pralesní ligy město nasype 20 mil. Kč, aby klukům nebyla zima a mohli začít bruslit o týden dřív a skončit o týden později a teď do nich bude do skonání světa sypat min. 1,5 mil. Kč ročně za elektřinu a bůh ví co ještě. A by to nebylo tak napřímo, proženou se peníze nejdřív přes muzeum.

Hezky vymyšlené.

Nájemné vidím na 1 Kč/rok, není se čemu divit, z čeho by si mělo HC Chotěboř něco vydělat? Ze vstupenek to nebude, od sponzorů taky ne...
odpovědět | #5 | 8.07.08 17:35
Autor: jakub
Titulek:
Dovolte mi ještě dotaz - kolik teď stojí vstupenka na hokej a na kolik přijde na hodinu pronájem ledu?

Díky.
odpovědět | #6 | 8.07.08 17:39
Autor: Pepan
Titulek: Re:Aha
Lubo, čekám na tvoji reakci a stále nic! Mně to chybí, protože nevím, jestli jsi přerostlý chlapeček, nebo holčička. Každopádně musíš mít nepřetržité životní komplexy, když špiníš,špiníš, špiníš . Nikdo tě nechce viď? Prostě učit se, učit se, jinak nemáš nárok !!
odpovědět | #7 | 8.07.08 17:53
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Mě to dneska nějak baví. Jen víc dedukcí, víc předvídání, víc představ, víc... Nebylo by lepší se do toho pustit, až budeme vědět, jak dopadla jednání ? Vím, že to v našem městě není zvykem, ale posečkejme chvíli, nadávejme, nebo jásejme - ale až se bude vědět o čem !! Zatím se vám vážení "honí" tělem pouze jakési představy. Přiznejte, že jste mimo, že nevíte nic, ale víte to přesně!!
odpovědět | #8 | 8.07.08 20:56
Autor: S. Petrlík
Titulek:
Tak nám pane Pepan řekněte, jak to ve skutečnosti bude. Když nikdo z nás nic neví. Naprosto souhlasím s Emilem Olešným, ať už je to pravé jméno, či cokoliv jiného. Sportu hurá a vy ostatní ,,líní" si trhněte nohou.
odpovědět | #9 | 9.07.08 07:59
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Patriku, budeme to určitě vědět min.do konce července a já jsem taky zvědavý.Vydržať a třeba budeme mile překvapeni i když stejně nějaká dotace asi musí být, protože tohle určitě není výdělečná sféra . Docela lituju muzeum a držím mu palce, protože to nebude mít s hokejisty lehké! Oni totiž už nebudou rozhodovat a tam se bude lámat chleba...Zatím si muzeum jako takové nevede špatně /pomluvy jsou blbostí/ a myslím si že to srovnají.
odpovědět | #10 | 9.07.08 09:11
Autor: alan
Titulek:
Jistě jste slyšeli, že v Chotěboři se střídá pouze jaro a podzim. Tudíž není potřeba stavět letní koupaliště. Jak je tedy možné, že se dotuje zimní stadion?! Koupaliště by dle mě bylo využíváno mnohem víc, než stadion pro hrstku "hokejistů".
odpovědět | #11 | 9.07.08 09:37
Autor: tom
Titulek: Re:
Nevím proč nadáváte na stadion jako takovej a že je jen pro hrstku hokejistů!?!? To prostě k městu jako jsme my patří. Krytou halu mají všechny podobná i menší města, ale otázka je spíš v tom jaktože mají i koupaliště a umělé trávy a další sportoviště a přitom i celkem dobré( oproti Chotěboři) silnice a chodníky. A pěkná, upravená náměstí, nádraží, parky apod. Nad tím bych se zamyslel...
odpovědět | #12 | 9.07.08 14:41
Autor: Jirka Dobrovolný
Titulek:
Tak už přeně vidim,jak to bude vypadat.Rodiče zaplatěji letos mnohem větší příspěvky,aby bylo na A mužstvo,všude se bude jezdit autama,o ledu raději nic nepíšu.Uvidíme,koho p.Stránský nechá dělat vedoucího zimáku,kdo bude dělat ledaře,kolik bude cena ledu za hodinu a zda bude sleva ve večerních,či ranních hodinách.Přeju mu a městu štastnou ruku při výběru osazenstva a věřim,že si zajistí pořádek,ne jako tomu bylo za p.Prachaře,toho snad už nikdy víc!!
odpovědět | #13 | 9.07.08 19:24
Autor: MILAN
Titulek:
Ví někdo, nakolik by přišel provoz krytého koupaliště a kolik by musela stát vstupenka, aby si to na sebe vydělalo.
A stejně by se našlo potom pár rejpalů jako jsou tady.
odpovědět | #14 | 9.07.08 19:37
Autor: kujon
Titulek:
Za předpokladu náštěvnosti v létě a zimě je kryté koupaliště (bazén) 100x lepší investice než celý zimní stadion a umělá tráva dohromady...

Ale proč bazén stavět, že? Chce ho 99% obyvatel a byla by to, jak už sem psal, dozajista nejlepší možná investice :-)
odpovědět | #15 | 9.07.08 21:29
Autor: LuckyLuk
Titulek: Re:
Vážený Kujóne,
myslíte si že krytý bazén je 100x lepší investice? Celkem bych o tom pochyboval. Jak sám píšete, vše záleží na návštěvnosti a využití daného objektu. Ten stejný aspekt hraje velkou roli v provozu zimního stadiónu. Bilance nákladů a přínosů by byla jiná, pokud by se využíval nejen k hokeji. Je třeba najít využití i v letních měsících. Tím by se mohla snížit i cena za hodinový pronájem haly. Za tu cenu, jaká byla nastavená, jsem měl pronajaté celé brněnské Rondo v nočních hodinách.
Provozní náklady na krytý bazén jsou enormní. Všude v okolí jsou tato zařízení ztrátová, přestože pokrývají větší spádovou oblast.
Co se týká prospěchu chotěbořské veřejnosti, tak já bych osobně raději dal přednost kvalitní atletickému zázemí. Toto zařízení je využitelné nejen pro širokou veřejnost, ale i pro žáky všech škol. Navíc je atletika hlavním z odrazových můstků k dalším sportům. A to upozorňuji, nejsem členem žádného atletického oddílu.
odpovědět | #16 | 9.07.08 22:41
Autor: petr
Titulek: stadion
je dobre ze stadion spada pod muzeum,protoze kdyz se na nej ted podivam,tak za dva roky je to taky krasne muzeum.a bude to chlouba vysociny :-),i s mostikem :-)!!!!!!!
odpovědět | #17 | 10.07.08 05:32
Autor: alan
Titulek:
Proč stavět rovnou krytý bazén, jen koupaliště, aby se v létě dalo kde koupat.
odpovědět | #18 | 10.07.08 06:33
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:
Já se domnívám, že v porovnání s výše jmenovanými je bazén rozhodně lepší investice. Je sice pravda, že se zimák dá využít jinak, leč otázkou zůstává, jestli je to v Ch podnímkách realizovatelné (viz. kupříkladu koncert Arakainu - nebo Argemy, už přesně nevím) a jeho "vysoký" výnos. Ztrátovost bazénů v okolních městech je sice jedna věc, ale když bysme si měli vybrat mezi tím, aby město dotovalo bazén pro všechny, nebo elektřinu na hokejovém stadionu, tak si myslím že vím co by byla jasná volba. Atetické zázemí, jak píšete, si nemyslím že by bylo využitelné pro širší veřejnost... Resp. asi bylo, jenže nikdo ze širší veřejnosti by ho asi nevyužíval :-)

Inu každý má něco co prosazuje, ale bazén (koupaliště) asi nejvíce lidí...
odpovědět | #19 | 10.07.08 09:11
Autor: Luba
Titulek: Muzeum!!!
Možná je to myšleno tak, že se chladicí zařízení prodá firmě Kovošrot a muzeum se ze zámku postěhuje do upravené haly. Tím se uspoří za elektřinu, vydělá na šrotu, znovu ušetří za pronájem prostor v zámku. Pak je převedení stadionu pod muzeum krok správným směrem. Co na to Pepan? :-)
odpovědět | #20 | 10.07.08 10:25
Autor: fanynka
Titulek:
Já myslím, že stadion není jen pro hokejisty, ale i pro veřejnost. Zajímalo by mě, kam by měli rodiče s dětmi jinak chodit v zimě za sportem než na stadion - např. na veřejné bruslení. Sjezdovka je v provozu tak maximálně měsíc a jinak....nic.Asi bude lepší, když si sednou třeba do hospody, ne? Myslím si, že chodí na zimák i hodně fanoušků a to taky nejsou hokejisti. V porovnání s fotbalem, kam přijde pár fanoušků, kteří se ještě můžou dívat na tu okresní ligu...Ale nechci pomlouvat. Myslím si, že je dobré podporovat všechny sporty, aby děti měli kde sportovat. A zajímalo by mě, jestli se někdo taky zamyslel nad tím (když už pomlouvá některé lidi, kteří určitě pro chotěbořský hokej a vůbec pro sport ve městě udělali hodně), kolik času ze svého volna tomu věnují, samozřejmě bez nároku na nějakou odměnu. Dělají to prostě z lásky ke sportu. Ale bohužel takových už je málo. U mladší generace už jde spíš o to, kolik z toho můžou mít a kde se můžou zviditelnit.
odpovědět | #21 | 10.07.08 11:17
Autor: Pepan
Titulek: Re:Muzeum!!!
Názdar!! Je to tvůj nápad a asi hovoří za vše. Pošli to zastupitelům a podepiš se...Jinak proč by si nemohl zaměstnanec depozitáře muzea zabruslit, nebo zařvat na hokeji ?- Je tam tak sám !
Je jedno, jak se v tomto případě organizace jmenuje, ale věřím ve změnu názvu.
odpovědět | #22 | 10.07.08 17:04
Autor: Emil
Titulek: Re:
no fanynko...ty mas napr. o verenem brusleni hoodne zkreslene predstavy :D....pokazdy kdyz sem se tam sel podivat tak tam nebylo vic jak 25 bruslicich lidi :D
odpovědět | #23 | 10.07.08 19:02
Autor: S.Petrlík
Titulek: Re:fanynka
Tak oni to dělají z lásky? To já se taky z lásky koupu v létě v zelené či hnědé přehradě, z lásky ničím auto na rozpadlých komunikacích v Chotěboři a jejím okolí. Zaplatí snad mně někdo opravy?? Ve městě je , troufám si tvrdit, většina lidí, kteří prostě sport ke životu nepotřebují. Ale to né-to je pořád jenom zimák, umělá tráva, nová sportovní hala pro gymnázium atd. Mimochodem-na Vysočině jsou ještě dost silné zimy na to, aby třeba zamrzaly rybníky:-) (reakce na veřejné bruslení) A to přece sportovcům a jejim dětem nemůže vadit, si na nějaký-byť třeba vzdálenejší dojít. Jo sport je sport, ale že se lidé přijíždějící do města směrem od Prahy, díky vizáži Riegrovy a Palackého ulice, bojí jen na chviličku zastavit a podívat se ...třeba na náš krásný zimní stadion-to nikoho nezajímá.
odpovědět | #24 | 10.07.08 19:18
Autor: fanda
Titulek: Re:Re:fanynka
seš trouba Petrlíku!!!
odpovědět | #25 | 10.07.08 22:03
Autor: Břečka
Titulek: Nechápu..
Proč mi přijde, že město vráží snad jen do hokeje? Je tu tolik dalších věcí, který by byly při nejmenším stejně potřebné jako hokej,pro nějaké seskupení lidí. Teď vypadá, že se bude stavět skatepark, beru, je to asi dobře, i když pro 30 lidí max..ale no dobře.. ale nikoho ani nenapadne třeba postavit, nebo jen vyhradit místo pro zkušebny mladým kapelám. V poslední době se kapely v Chotěboři rozjíždí, ale častým problémem je nedostatek prostor. Podívejte se v Brodě, tam to jen jede.. Z bývalých kasáren město udělalo zkušebny a kapely "si žijou".. Tady musí kapely "bojovat" o každý prostor, kde by se nechalo trochu hrát..
odpovědět | #26 | 10.07.08 22:04
Autor: Pražák
Titulek: Re:Re:fanynka
To Petrlík: Naprostý souhlas!!! Příjezd od Prahy je doslova děsný a to, že má město zimní stadion, je, myslím, bohužel vedlejší.
odpovědět | #27 | 11.07.08 17:04
Autor: S.Petrlík
Titulek: Re:Re:Re:fanynka
Těší mě :-)
odpovědět | #28 | 11.07.08 22:18
Autor: fanda
Titulek: Re:Re:Re:Re:fanynka
nemá co troubo!!!
odpovědět | #29 | 13.07.08 14:29
Autor: Kvasky
Titulek: Re:
Je pravda, že příjezd o Prahy je katastrofa. Domy rozbombardované jak za války. S tím by asi chtělo něco dělat. Ale co s občany co se nechtějí přizpůsobit?

Bazén: Nemyslím si, že je to rozumný nápad. Město by nemělo náklady na provoz. Hold nemusíme chodit tak daleko. Ve Ždírci n/D. je krytý bazén a jak mnozí ví tak nikdy nebyl a jak to zatím vypadá nikdy nebude otevřen. Náklady na provoz zřejmě převyšují předpokládané zisky. Co jsem zaslechl tak nyní tam bazén slouží jako sklad obilí :-)
odpovědět | #30 | 14.07.08 08:51
Autor: Jirka C.
Titulek: Pomník patří do muzea ...
... i když se jedná v tomto případě o pomník osob živých :-)
odpovědět | #31 | 14.07.08 14:10
Autor: Dawid
Titulek:
no jo,protože ždírec se rozvíjí sice rychle, ale ne zase tolik.asi si řekli "ha, to se nám to město zvětšuje, postavíme bazén, ono se město ještě zvětší a bude tam plno" a kapku se s tim předběhli.U nás je situace velmi jiná, bazén tady chce hodně lidí a naopak se do jeho stavby nikdo bohužel nehrne.a nejde o výdělečnost, jde o přínos.dotace co se cpou třeba do "zimního ehm stadionu ehm" určitě taky nejsou nijak extrémně vratné.
odpovědět | #32 | 13.08.08 16:08
Autor: boni64
Titulek: Re:Re:
Fakt jsi znalec poměrů v okolí, než něco plácneš, tak si to zjisti.
odpovědět | #33 | 17.08.08 17:03
Autor: MILAN
Titulek: CO SE PIŠE NA JINÝCH STRÁNKÁCH
Zastřešení zimního stadionu bude stát další miliony (15.07.2008)
Pod firmu "Městské muzeum" přejde od října provoz zimního stadionu, neboť hokejový klub už není schopen provoz utáhnout. Elektřina jde nahoru a tak Městské muzeum bude mít o velkou starost navíc - kde sehnat peníze (více než 1,5 mega) na provoz chlazení na ZS. To tedy bude zajímavé. Dovoluji si odhadnout, že se každoroční příspěvek z městského rozpočtu na toto sportovní zařízení dramaticky zvýší. A to není všechno. V usnesení z řádného zasedání rady města z 18.6. je uvedeno:

389. Rada města ukládá předložit zastupitelstvu města změnu rozpočtu, kterou budou prostředky ve výši Kč 3.300.000,-- ze skupiny 2 MHD realizace – převedeny do skupiny 3 na zpevnění střechy zimního stadionu.

a v usnesení z mimořádného zasedání rady z 2.7. je uvedeno:

395. Rada města schvaluje návrh výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku s názvem Zpevnění střechy zimního stadionu v Chotěboři. Rada města zároveň schvaluje oslovení uchazečů podle předloženého seznamu: České dřevařské závody Praha, závod TESKO, Přátelství 551, 104 00 Praha 10 – Uhříněves, HAAS Fertigbau, spol. s r.o., Chanovice 102, 341 01 Horažďovice, Dřevěné konstrukce s.r.o., Havlíčkova 447, 264 01 Sedlčany, TAROS NOVA s.r.o., Chodská 697, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm.
Co k tomu dodat? Udělat se to zřejmě musí, přejme městskému rozpočtu, aby ty 3,3 mega stačilo. Jsou to obrovské peníze, nicméně ještěže ta střecha o předloňské zimě vydržela...

Nedá mi to ovšem, abych si "nerejpnul" - zařazení zimního stadionu pod Městské muzeum mi připadá až příliš příznačné
odpovědět | #34 | 17.08.08 20:40
Autor: chotěbořák :(
Titulek:
V Chotěboři nebude prostě nic, peníze se tu dávají jenom na hokej a bůh ví kam ještě .Půlka Chotěboře se jezdí koupat do Havlíčkova Brodu a okolních koupališť. Na umělé povrchy se jezdí sportovat do okolních vesnic. Brzo se budeme jezdit koupat na koupaliště do Ždírce kde ho nejspíš postaví do dvou let a pak se divíte, že tu nikdo nechce stavět. Za 1. není kde a za 2. tu chcípl pes
odpovědět | #35 | 17.08.08 21:07
Autor: Milan
Titulek:
Jo Chotěbořáku kvůli takovým jako ty,
budeme dávat tisíce aby malí hokejisté mohli trénovat na cizím ledě .
protože sem slyšel že ta firma nabídla městu že se střecha opraví až na jaře aby mohli začít mrazit a udělat led .
nikdo nepomyslet že kluci musei taky natrénovat aby něco zahráli . bude to pěkný když budeme mít bazén ale a co hokejisti
dneska odsuneme hokejisty a co zítra fotbalisty a pak třeba zavřeme kino ale budeme mít bazén a hromadu hospod

odpovědět | #36 | 18.08.08 09:53
Autor: Agent
Titulek:
Když máme idiota starostu a celý osazenstvo MěÚ, tak se není čemu divit.Vždyť ten si chce akorát nahrabat sobě a přitom by se sám viděl někde v Praze na úřadě.My Chotěbořáci mu jsem u zadku, toho jste si už mohly všimnout.Ale nevím proč tady všichni nadáváte a potom u voleb ho stejně zase zvolíte.... Chtějte změnu a dělejte pro ní taky ale něco !!
odpovědět | #37 | 18.08.08 10:25
Autor: Oracle
Titulek: Re:
Kolik tady Milane těch hokejistů/fotbalistů/sportovců obecně, v přepočtu na obyčejné lidi, je? Hrají opravdu tak zajímavou ligu? Ne, hrají přímo ligu pralesní. Čí zájem by tedy měl být v popředí? Už se proboha probuďte z toho svého sportovně iluzorního světa. Třeba se Vám poté podaří vidět v Chotěboři místa, kde jsou peníze opravdu 100x víc potřeba než právě ve sportu.
odpovědět | #38 | 18.08.08 20:01
Autor: chotěbořák :(
Titulek: Re:
To je těžký když má někdo v hlavě jenom hokej. Hospod tu bude pořád dost dokud lidi do nich budou chodit,ale to se tebe asi netýká. Jenom pro příklad fotbalisti jsou poslední v okolí kdo hraje v zimě na škváře.basketbal,házená,florbal by se dali hrát na umělém povrchu za kterým se dojíždí do okolních vesnic. Hlavně,že tu máme halu do které se ještě dlouho budou cpát miliony a nevrátí se z toho ani koruna
odpovědět | #39 | 18.08.08 21:46
Autor: LuckyLuk
Titulek: Re:Re:
Aj, opět tolik hořekování, ale jako vždy, nikdo, kdo by se nějak aktivně zapojil do rozvoje města. No nic, na to si už asi musíme zvyknout. Když jsem dával výzvu na blogu pana Císaře ke spolupráci, tak žádná reakce. Bez spolupráce to tiž nikdy nepůjde. Ale z ato všichni umíme nadávat, jak někteří ti magoři to zase vymysleli. Co se týká umělého povrchu, tak jen podytýkám, že Havlíčkův Brod umělý povrch buduje až nyní a to jednu sezónu býval divizní.
odpovědět | #40 | 1.09.08 10:40
Autor: Petr D.
Titulek:
Nevíte někdo,kdy se začne mrazit a kolik po nás budou letos chtít za hodinu pronájmu ledu?
odpovědět | #41 | 5.09.08 13:08
Autor: Pelikán J.
Titulek:
Vážení,nedá mě to,abych sem nenapsal to,co jsem včera navečer viděl při mé každodenní procházce se svym pejskem.Tak jako většinou,šel jsem kolem zimního stánku.Už z dálky bylo slyšet hluk z haly,bouchání,nějaký kompresor a potom děti.Nakouknul jsem teda dovnitř a to co jsem spatřil,mě nenechalo v klidu.Na ploše právě popojížděla jakási plošina,na protější straně postavené lešení z kterýho dělníci zatloukali do prken hřebíky.Nejhorší je,že na ploše se prohánělo asi 10 malých dětí,zřejmě probíhal trénink.Ptám se zda je tohle normální a jak je vůbec možné,že na stavbě si hrají děti?Kdo je za tohle vše zodpovědný a kdo by měl na zimní stadion dohlížet,čí je to vlastně budova?Zda hokejistů,tak bych bral to,že chtějí někde trénovat,ačkoliv na staveništi...A pokud je budova města,potom už se v Chotěboři nedivim snad ničemu,ale hazardovat a pustit do stavby nejmenší,to je na pováženou.Ale zvykejme si,žijeme v Chotěboři.Odpoví mi na tohle vůbec někdo?
odpovědět | #42 | 5.09.08 13:42
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Čí je zimní stadion
Budova je města, ale má ji na 20 let pronajmutou hokejový klub HC CHotěboř, který ji provozuje. Letos se jedná o změně, tedy o zrušení nájemní smlouvy oboustrannou dohodou a o přechodu stadionu pod správu města.
odpovědět | #43 | 5.09.08 19:08
Autor: Petr K.
Titulek: Re:Re:Čí je zimní stadion
To je všechno hezký,ale kdo teda je konkrétně za tenhle bordel,co se děje na zimáku zodpovědnej?Vždyť je to na katastru města,nemýlím se?
odpovědět | #44 | 8.09.08 15:30
Autor: Kulhánek P.
Titulek:
A jako vždy,když se v Chotěboři něco děje,klid po pěšině.Nikdo ze zoodpovědnejch lidí se neumí vyjádřit,prostě klasika našeho města.
odpovědět | #45 | 8.09.08 16:13
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Ale brouku, možná kdyby ses zeptal oficiální cestou, dostaneš odpověď . Napiš na úřad, nebo ti to nejde? Musíš se aleš podpsat ...Mají tam jakási pravidla...
Máš s tím problém ?


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky