Broďáci za studiem do Chotěboře

Datum: 29. leden 2006, 21:01
Autor: Martina Hromádková
Rubrika: Reportáže
Havlíčkobrodské gymnázium započalo svou činnost již v roce 1735. Jeho dozajista nejslavnějším studentem byl Karel Havlíček Borovský. Podle něj bylo později toto gymnázium pojmenováno.
Výuka na této škole trvá téměř nepřetržitě 271 let. Škola se tedy mimo slavného žáka může chlubit i bohatou historií a v důsledku historických událostí i mnoha vyhranými boji o svou existenci. Přesto dává v dnešní době spousta mladých lidí z Havlíčkova Brodu přednost studiu na gymnáziu v Chotěboři, které má o 178 let kratší dobu svého působení.

Hanka Filipi si odchodila na Havlíčkově gymnáziu v Brodě čtyři roky. Po těchto letech se rozhodla, že studium v Brodě ukončí a pokusí se složit přijímací zkoušky na chotěbořské gymnázium. Byla úspěšná a do Chotěboře teď dojíždí už druhým rokem.
K důvodu změny školy a k rozdílům obou gymnázií říká:
„Výuka byla vždy na profesorech, v Brodě někteří projevovali absolutní nezájem o žáka a mám pocit, že tady v Chotěboři se ti víc věnují, mají zájem ti pomoct a snahu aby z tebe něco bylo.
Předměty byly asi tak se stejnou obtížností jako tady, akorát v Brodě vždy bazírovali na detailech. Učitelé nám tam pořád vtloukali do hlavy, že jsme trochu víc, když jsme se dostali na tenhle gympl a když už jsme tady, tak musíme dokázat, že jsme ti nejlepší. Což tady v Chotěboři není, tady tě berou jako normálního člověka.“
Hanka přiznala, že ačkoliv se pohybuje v o rok mladším kolektivu spolužáků, je spokojená a už by neměnila.

Na vlastní kůži zažila výuku v Brodě i Andrea Štická. Ta si však svůj přestup z Havlíčkova gymnázia rozmyslela až po termínu podání přihlášek na střední školu. Rozhodla se tedy o přímý přestup. Přiznala se, že nevěděla, kam přesně jít, proto podala žádosti hned na několik škol.
„Přijatá jsem byla do Světlé i do Chotěboře, Humpolec byl daleko, Jihlava taky a nakonec to kvůli spojení a reputaci vyhrála Chotěboř.“
Když psala Andrea o prázdninách žádost o ukončení studia na Havlíčkově gymnáziu v Brodě, uvedla, že se jí nelíbí styl výuky některých profesorů:
„ Například jsem nebyla nadšená výukou profesora fyziky. Názor, že holky jsou méněcennější než kluci mi vadil. A schopnost dát mi pětku, i když jsem to uměla na tři mě taky netěšila. Jediné za co jsem mu vděčná je, že mě nenechal propadnout. Jiní takové štěstí neměli,“ říká k tomu.
V Chotěboři pak Andrea přistoupila do třídy osmiletého gymnázia.
„Dostala jsem vybrat, jestli chci do prváku, nebo do kvinty. Ani nevím proč, ale vybrala jsem si kvintu. Do zajetého kolektivu jsem vstupovala se smíšenými pocity, ale přijali mě dobře,“ zakončuje.

Pohodlí mít školu ve městě vyměnila za každodenní dojíždění z Brodu do Chotěboře i Radka Pilařová.
Říká, že k rozhodnutí jí pomohly rady rodičů, kamarádů a známých.
„Přesto, že mám v Brodě gympl pět minut od domu, rozhodla jsem se kvůli jeho pověsti a tomu, co jsem slyšela od známých, raději dojíždět. Dala jsem také na zkušenosti kamarádů a na doporučení rodičů.“
Co se týče špatné pověsti Havlíčkova gymnázia, vysvětlila to Radka takto: „Myslím si, že je to hlavně kvůli tomu, že tam jsou učitelé, kteří učili už naše rodiče a ti s nimi mají špatné zkušenosti.“

Ve třídách čtyřletého studia Gymnázia Chotěboř mají studenti z Brodu již svůj stálý podíl. Chotěbořáky to může těšit, protože z většího města sem mladí lidé dojíždějí kvůli kvalitnější výuce. Naopak mrzet to může nové uchazeče o studium, kteří mají procento úspěšnosti u přijímací zkoušky zmenšené o počet zájemců z Havlíčkova Brodu.

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 29.01.06 23:08
Autor: jakub
Titulek: Aha ;-)
Já jsem si vždycky myslel, že jsou to ti, co nebyli v Havlíčkově Brodě přijati. A zatím sem jezdí kvůli reputaci školy, která mě také docela překvapuje, protože se mi zdá, že to jde tak trochu od 10 k 5...
odpovědět | #2 | 29.01.06 23:24
Autor: Wara
Titulek: Chot Gympl
No, možná tam studuješ teď, a tak ti to přijde tak jak ti to přijde, ale věz, že nynějším studentům občas závidím možnosti a vymoženosti, které za nás (maturoval jsem 2001), ještě nebyly :). Hned po našem odchodu na vejšky se totiž změnilo celé vedení a co slyším, tak každopádně k lepšímu...
odpovědět | #3 | 30.01.06 08:06
Autor: Milan Linhart
Titulek: Chlouba města
Kvalita výuky na Gymnáziu Chotěboř vždy byla chloubou města. Já jsem na něm studoval v letech 1976 - 1980 a byl jsem velmi spokojen. Byl to vynikající odrazový můstek pro studium na VŠ. Pak jsem tam v letech 1986 - 1990 externě vyučoval informatiku. To bylo ještě v době, kdy PC bylo vzácností. No a dnes jsem jako místostarosta členem školské rady gymnázia, kde spolu s panem starostou zastupujeme zřizovatele, tedy kraj Vysočina. Již tři roky na kraji bojujeme o výstavbu tělocvičny s učebnou fyziky, letos už to bylo na spadnutí a na poslední chvíli nám ji kraj z rozpočtu vyndal. Tak snad příště. Možná je to odveta za to, že jsme kraji zabránili sloučit gymnázium s obchodní akademií. V mnoha městech již podobné slučování proběhlo. My jsme kvůli tomu řvali jako tuři, protože kvalita výuky by pak šla zákonitě dolů. Škola má vynikající výsledky při přijímání studentů na vysoké školy, loni to v jednom ročníku byla téměř 100% úspěšnost! Ale i v době, kdy jsem tam studoval já, stačilo na některých vysokých školách zmínit, že jste z Chotěboře a byli jste přijati. Takový zvuk škola měla! Také já jsem měl několik spolužáků z Havlíčkova Brodu a nebylo to proto, že by se v Brodě nedostali.
odpovědět | #4 | 30.01.06 13:49
Autor: SOUt
Titulek:
Viva la CHEPOS !!!!
odpovědět | #5 | 30.01.06 14:58
Autor: BoBo
Titulek:
Hehe velice zajimaví ale tak nejak by me zajimalo jak má nezor nekdo kdo přestopil s chote do brodu a nebo se rozhodl o studium v brodě...Ale tak to asi nedopadne...Jinak ja sem "vystudoval" na ty ruhy univerzite v chotě a sem naprosto pokojen a byly to fakt husty 4 roky:D Noo ale myslim ze to se asi s Gymplem srovnat nedá... ale jak řikám jinej clověk, jinej nazor;-)
odpovědět | #6 | 30.01.06 16:23
Autor: jan
Titulek:
Ano, rozdíl je vidět na první pohled, protože ty jsi postach české mluvnice...
odpovědět | #7 | 30.01.06 17:11
Autor: lama
Titulek:
to Jan: Jo jo zase ta mluvnice. Kdyz kazes chtel si napsat postrach, nebo potach...;-)
odpovědět | #8 | 30.01.06 17:31
Autor: kujon
Titulek:
Potah (ve smyslu potahu na gauč), když už, pánové, né "potach" :) Myslim že byste neměli rejt do Bobka, když oba z toho víte lautr ..... :O) K tématu - článek pěknej, ale jak už zaznělo - chtělo by to sehnat i někoho, kdo přestoupil na opačnou stranu, tedy z CH do HB.. Jeho (její) názor by mě zajímal. Nicméně k té kvalitě výuky - nevím kde už jsem to slyšel, ale za dob mých studií na SŠ (2000-2004) se mělo za to, že CH gympl je jeden z nejhorších školních ústavů v ČR vůbec, co se kvality výuky týče a hlásili se sem jen "outsideři", kteří nebyli přijati do HB :O) Jestli se to ovšem změnilo výrazně ve prospěch CH, tak smekám klobouk, ač ho nenosim :O)
odpovědět | #9 | 30.01.06 17:31
Autor: BoBo
Titulek:
A vi ze me to ani nejak zili nerve...chces si to precist tak si to prectes...nechces tak to cist nebudes...Ale rejpat umí kazdej a pak jeste udělá chybu sám...:D jako ses dobrej joker:)
odpovědět | #10 | 30.01.06 17:54
Autor: Martina Hromádková
Titulek:
Popravdě:O žádném člověku, který by přestoupil z Chotěboře do Brodu nevím...Co jsme mluvila s Broďákama, řikali, že by to musel být blázen, kterej přiletěl z měsíce...Nechci se nějak chvástat, ale Brodskej gympl je vážně postrach! Ale pokud pánove nějakého takového člověka znáte, sem s ním!
odpovědět | #11 | 30.01.06 18:21
Autor: Vaclav Motycka (tpk)
Titulek: pohled z brodu
ano, profesori na GHB byli obcas tvrdi - ale ferovi... zmineny profesor Lank (ten - jehoz jmeno se cely brodsky okres boji vyslovit) mel ve fyzice vysokou umrtnost, ale ta byla vzdy dana ABSOLUTNIM nezajmem o predmet - a to predevsim Lank a par dalsich profesoru v HB odmitaji tolerovat.

co je spatneho na tom, ze Te nekdo od zacatku pripravuje na to, ze budes studovat vysokou skolu, mit vysokou funkci a ze budes patrit k elite naroda? myslim si, ze je lepsi zaky nutit i pod tlakem k sebezlepsovani, nez je celou dobu studia placat po ramenou, jak jsou dobri a nakonec jim gratulovat, ze ty prijimacky na vyssi odbornou skolu v chotebori zvladli slusne, ze to odvolani urcite vyjde.
odpovědět | #12 | 30.01.06 18:22
Autor: Vaclav Motycka (tpk)
Titulek: pohled z brodu - cast 2
z plnych plic se smeju slecne, ktera vymenila "pohodli mit skolu v miste bydliste za kazdodenni dojizdeni". podle meho nazoru se otocila zady k vyzve a z POHODLNOSTI odesla studovat jinam, kde se k ni i jeji nadrizeni (ucitele) budou chovat jako kamaradi a pomohou ji, aby z ni neco bylo :o) uprime, jsem zvedavy, az se slecna stretne s realitou - bude to velmi tvrda srazka, kdyz najednou nadrizeni neco budou chtit a rozhodne se jako kamaradi chovat nebudou :o))
odpovědět | #13 | 30.01.06 18:33
Autor: Vaclav Motycka (tpk)
Titulek: pohled z brodu - cast 3
mila Martino, nevim na jak seriozni informacni zdroj si tento server hraje (toto je moje prvni setkani s nim), ale tento jednostranne zamereny a nevyvazeny clanek tvrdici, ze Vase gymnazium vlastne neni tak spatny ma k clanku popisujicimu skutecnost velmi daleko. hlavne me pobavil Tvuj zaver. Ty vazne veris tomu, co jsi publikovala?
odpovědět | #14 | 30.01.06 19:09
Autor: Martina Hromádková
Titulek: Vaškovi
Podle závěrů lidí z Brodu...jo věřím:) Navíc podobná reportáž běžela už i na rádiu, ačkoliv ji dělal kolega z Brodu, takže nevím nakolik tam vyzdvihl ghb či naopak. Jen bych chtěla podotknout, že serióznost tohoto informačního serveru a můj článek jsou dvě věci, takže pokud máš ještě nějakou konstrukční kritiku, směřuj ji na mě. Web za to nemůže...
odpovědět | #15 | 30.01.06 20:22
Autor: Vaclav Motycka (tpk)
Titulek:
naopak si myslim, ze serioznost tve reportaze a tohoto webu jde ruku v ruce...

a tento clanek naplnuje mnoho znaku bulvaru - aspon podle meho pojeti (protoze ucebnicovou definici vyrazu bulvar neznam)
odpovědět | #16 | 30.01.06 20:41
Autor: Martina Hromádková
Titulek:
Co ti na vyzpovidani trech holek, ktere se rozhodly namisto v Brode studovat v Chotebori prijde bulvarni..? Bulvar pracuje s nepravdivymi informacemi(!), upravenymi fakty a predevsim pritahuje ctenare na senzacni nadpis, pod kterym se skryva naprosto odlisna informace...Navic dava prostor pouze pro ty nejvetsi katastrofy a hned potom pro celebrity, aby mel stale cim ohromovat!
Tot z me strany asi definice a rekla bych k tomu jedine - trochu neni od veci vyjasnit si pojmy pred vyrcenim tvrdych soudu:)
odpovědět | #17 | 30.01.06 21:31
Autor: no
Titulek:
Podle mě i na chotěbořském gymplu je pár profesorů, kteří tam nemají co dělat.
odpovědět | #18 | 30.01.06 21:32
Autor: Anna Březinová
Titulek:
No, Martino, souhlas s tpkem :) ve všec bodech. Protože je vážně laciný říct, že jsme škola, která žáky tejrá a tak dál. Co třeba zeptat se druhý strany? Broďáků? zajímalo by mě, kolik bys na našem gymplu našla lidí, kteří by ti řekli, že se jim u nás nelíbí, nejsou spokojení s výukou... Jsem v maturitním ročníku, pěkně nás berou, chtěj toho po nás hodně - ale proč? Abychom vyšli ze školy a nebyli za blby, abychom se někam dostali... Nutěj nás být lepší než ostatní, ale mají důvod.
GHB nás připraví na vejšku, tím jsem si jistá. Zkus se podívat na statistiku přijatých žáků na VŠ na náš web... 90%? a kolik má chotěboř?
Ten článek je hodně jednostrannej. Zkus třeba na jeden den přijet k nám a zkusit si u nás sedět osm hodin. A možná zjistíš, že z Brodu odcházej hlavně ti, co tam, choděj kvůli čtyřem předmětům a ostatní se odmítaj učit (pojem všeobecně vzdělávací gymnázium jim nic neříká) nebo si hodiny vykládaj jako prostor pro lakování nehtů a prohlížení katalogu Oriflame.
Asi tak.
odpovědět | #19 | 30.01.06 21:38
Autor: Vaclav Motycka (tpk)
Titulek:
ok. nebudu uz znova rozepisovat, kde se dle meho pohledu odpovedi slecen rozchazi s mymi zkusenostni, a uz vubec se nechci rozhadat s Tebou kvuli takovehle chujovine, ktera mi navic muze byt uplne ukradena... jen me mrzi, ze po precteni tohohle clanku se par lidi poplaca po ramenou a reknou si "ja to vedel vzdycky, jsme lepsi nez ty snobove v tom Brode..."

podle me tenhle clanek vazne nema vetsi vypovidaci hodnotu nez obycejne PR sdeleni, jeho obsahem je jediny: ano ano, nas gympl je nejlepsi siroko daleko, brodaci (co se radujou, ze je v hb nenechali propadnout) k nam chodej a jsou tady stastni :o)
odpovědět | #20 | 30.01.06 22:07
Autor: D.u.d.o.
Titulek: Student GCH
Tak jak na to koukám, tak Martina napsala dva články a u obou se docela strhla bitva v komentářích. Docela zajímavý...Tak chci taky přispět svou troškou do mlýna :-)) Jsem student GCH, jsem v maturitním ročníku a rozhodně se nedá říct, že by nás profesoři nějak šetřili. V maturitních předmětech makáme, jak jen to jde, a myslim si, že na přijímačky na VŠ budeme připraveni velmi dobře, nejméně tak dobře jako studenti brodského gymplu :-)
A ostatní předměty?? O žádných úlevách nemůže být ani řeč, o tom profesoři nechtěj ani slyšet. Od půlky dubna máme upravenej rozvrh, tak to nám musí bohatě stačit. To je vždycky jejich odpověd.
Prostě ani na chot. gympl nechodí lidi kvůli pohodě, jak by se mohlo z článku zdát, ale kvůli tomu, že škola dokáže své studenty velmi dobře připravit na studium na VŠ. A já mám spoustu kámošů, kteří vystudovali GCH a teď jsou na vysokých školách,a každý vám může potvrdit, že chot. gympl jim položil vynikající základy...
odpovědět | #21 | 30.01.06 22:21
Autor: Milan Linhart
Titulek: Úspěšnost
V roce 2005 se z 28 absolventů oktávy GCH přihlásilo 27 studentů na VŠ a všichni byli přijati. Jeden student šel rovnou na VOŠ, údajně z rodinných důvodů. Ale i tak je to úspěšnost 96,4% !!!
odpovědět | #22 | 30.01.06 22:28
Autor: Wara
Titulek: Když už jste se pustili do pře...
No, koukám, že na tý rivalitě mezi Chot a HB gymplem asi opravdu něco bude :). Měl bych k tomu asi takovou jen jeden malý dovětek- srovnávat školy z pohledu úspěšnosti přijetí na vysokou je sice pěkné, ale mnohem více by mě zajímalo srovnání studentů, které posléze danou vysokou školu i úspěšně dostudovali- ono totiž dostat se někam a následně tam vcelku úspěšne obstát jsou imho dost odlišné věci.

Nehledě na to, že mně osobně oba gymply připadají v tomto měřítku v podstatě na stejné úrovni- GHB- 86,0, GChot pak 82,4% (počítáno jako průměr přijatých maturantů z osmiletých i čtyřletých oborů na vysoké školy za poslední tři roky, čerpáno z webových stránek škol), což je zcela zanedbatelný rozdíl :-o.

Jinak je škoda, že se lidi ze dvou tak blízkých měst zabývajíc spíše tím, jak naházet na druhé špínu, místo toho, aby zkusili nějak spolupracovat a tím vylepšovat společné renomé.

Možná jsem trochu naivní, třebas do toho jaksi "správně" nevidím, ale možná by nebylo od věci, zkusit nějakou formu spolupráce mezi oběmi zmíněnými "ústavy" ;-). Napadají mě nějaké společné semináře apod. Určitě by to mohlo pomoci oběma stranám, už jen z toho pohledu, že by studenti, a potažmo i učitelé, zjistili, že "ONI z druhého gymplu" jsou taky vesměs úplně normální :).
odpovědět | #23 | 30.01.06 22:52
Autor: Martina Hromádková
Titulek: Aničce
Úspěšnost Chotěbořáků při přijetí na vejšku byla 96,4% (jak mluví statistika z minulého roku)...Článek JE jednostrannej, protože JE o jedný straně!Nenapsala jsem, že je v Brodě výuka nekvalitní a že vás týraj..tak zněla pouze výpověď jedné ze slečen, je to její osobní pohled, není to smysl celé reportáže.
Článek nemapuje rivalitu gymplů, ale je o lidech, kteří se rozhodli pro jednu ze stran na úkor tý druhý!
Chápu, že jakožto Broďáci k tomu máte skeptický postoj, ale proti vám a potažmo ani proti celé vaší škole to nemá vůbec být nějaká kampaň..chjo!
odpovědět | #24 | 31.01.06 00:44
Autor: yber
Titulek:
Kdyz uz se tedy sama autorka textu pustila do debaty, rad bych zeptal, jaky skutecny smysl ten clanek mel? Kdybych studoval v HB, asi bych taky v reakci pouzil konfrontacni ton ; a nedivim se studentum z HB, ze prave takhle reaguji. Na druhou stranu jako absolvent GCH rikam narovinu, ze jsem (byl) pro studium na VS pripraven dobre. A uspesnost mych spoluzaku mluvi jednoznacne pro kvalitni vyuku, i kdyz nepopiram, ze spektrum vysokych skol, ktere si vybrali, by mohlo byt sirsi. Ale prijde mi nanejvys zbytecne se tady hadat, kdyz nikdo nemuze objektivne porovnat uroven vyuky na obou skolach. Zalezi snad na kazdem, jakou skolu si vybere, tohle tady uz nastesti funguje. A nikomu neprislusi mu jeho rozhodnuti vyvracet. Zkuste se na obou skolach zamyslet nad tim, co napsal Wara, nezbyva mi nez souhlasit...
odpovědět | #25 | 31.01.06 18:13
Autor: Weu
Titulek:
Maturovala jsem před 3 lety a už v naší třídě byla třetina Broďáků. Souhlasím s Martinou a jen dodávám, že mi místní gympl dal výborné základy pro studium na VŠ. Hlavně v oblasti matematiky...
odpovědět | #26 | 31.01.06 18:19
Autor: Dawid
Titulek:
Mě naprosto odzbrojilo vylíčení učitelů na GCH jako "hodných kamarádů,co nás mají rádi a mimoto nás i něčemu přiučí".To asi chodím na jinou školu, nebo nevím.A jestli se milá otázaná ze septimy na našem gymplu ještě nesetkala s názorem že holky jsou míň než kluci, tak se asi vyhýbá hodinám anglického jazyka.Bazírování na detailech jsem si taky užil dost u jednoho ne zrovna jednoduchého předmětu vykládaného od jedné ne zrovna aprobované učitelky (nelze použít slovo profesorka).Navíc v některých předmětech je dost patrný přístup "jste nejlepší, tak makejte".Všecko co je vyčítáno kantorům v GHB se děje dnes a denně i u nás, jen asi v menší míře..V jistých ohledech bych naší školu nevyměnil za žádnou jinou, ale tohle ? :)))
odpovědět | #27 | 1.02.06 08:59
Autor: Milan Kaktus
Titulek:
Ono je to přelétávání ze školy na školu i o něčem jiném - podvody úplatky apod. Nyní máme v tercii studentku, která u příjímaček skončila 45 bylo přijato 30. Tak naoko nastoupila na jakési soukromé gymnázium v Jihlavě (kde měli rodiče známou ředitelku) a po třech dnech ve škole přestoupila do Chotěboře kam vlastně nebyla regulérně přijata. Ono když je maminka známou dětskou lékařkou a tatínek bohatý podnikatel tak jde vše!!!!!!!!!! A vedení školy? Ani se nezačervená!!! Fuj
odpovědět | #28 | 1.02.06 15:10
Autor: Mussa
Titulek: Heh
Tak takové rodiče bych taky teď před maturitou bral :))
odpovědět | #29 | 2.02.06 18:17
Autor: obchodka
Titulek:
A proč někdo nenapíše, proč dávaj Broďáci přednost Chotěbořský obchodce před Brodskou?!?!?!?!
odpovědět | #30 | 2.02.06 18:50
Autor: Loleq
Titulek: Chepos vs. Gymnazium Chotěboř
A proč dávají studenti přednost Cheposu před Gymplem ?...Protože Chepos je nejlepší :D :D
odpovědět | #31 | 3.02.06 07:18
Autor: zipp
Titulek:
No kolikrát jsou kluci z cheposu mnohem inteligentnější, než gympláci a to tvrdím, ač jsem chepos nestudoval...
odpovědět | #32 | 3.02.06 20:09
Autor: Ibiza
Titulek:
for Zipp: nemyslis to vazne,ze??? pobavil jsi me...velmi
odpovědět | #33 | 3.02.06 22:27
Autor: kujon
Titulek:
Inteligentnější asi těžko, ale spíš semtam mají někteří více zdravého rozumu :O)
odpovědět | #34 | 4.02.06 14:17
Autor: Mussa
Titulek:
No pánové, zase bych ten chepos moc nekritizoval !!! Je to dobrá škola, ale má debilní vedení a hlavně vymatlaný mistry na praxi.Až na 2 výjimky.
odpovědět | #35 | 6.02.06 08:52
Autor: Jirka C.
Titulek: Spíše neš reportáž jde o názor
Někoho odsoudit či na něj naházet špínu je to nejlehčí na světě. Jsem také absolvent GCH ale nejsem si jist zda je to tak či jinak. GHB neznám vůbec, nicméně jedním jsem si jist - článek tohoto typu by neměl být prezentován v rubrice "Reportáže", ale v rubrice "Názory" či tak nějak.
odpovědět | #36 | 6.02.06 19:25
Autor: Fidunka
Titulek:
Vždyť je to reportáž o tom, proč se Broďačky rozhodly tak, jak se rozhodly...ano, jsou to jejich názory, ale jsou v rámci reportáže reprodukované čtenářům.
odpovědět | #37 | 7.02.06 14:09
Autor: SockaM
Titulek:
To koukam:)))jinak pekny clanky Martino jen tak dal:))
odpovědět | #38 | 8.02.06 11:19
Autor: jakub
Titulek:
Musím to rozseknout - GCH je jednoznačně lepší v otázce maturitního plesu...;-)
odpovědět | #39 | 8.02.06 17:13
Autor: kujon
Titulek:
4Jakub: A to jako jooo, byl jsem na obou (předminulý ročník) a to nešlo porovnávat, GCH jednoznačně vede ;)
odpovědět | #40 | 13.03.06 20:14
Autor: kruppi
Titulek: Plesy
koukam panove ze se nebyli na brodskych plesech :D
odpovědět | #41 | 14.03.06 00:13
Autor: Inteligent
Titulek: Re:
no jo vy gymplacky dixxx musite bejt ve vsem nejlepsi:-)
kde to bere to sebevedomi?ve skolnich lavicich?dyt si neumite pomalu ani zavazat tkanicky!!
odpovědět | #42 | 24.03.06 15:53
Autor: Jilda
Titulek: Autorko článku,
nenechte se otrávit negativními komentáři na kvalitu vaší reportáže, zvláště chcete-li být novinářkou. Většina čtenářů si po přečtení jakéhokoliv článku, který se jí nějakým způsobem dotýká, myslí, že by měl vypadat jinak a že autor problému vůbec nerozumí. Stejně tak se nebojte nařčení z jednostrannosti. Objektivní snad může být jen zpráva (ale šikovní novináři umějí i zprávu orientovat podle potřeby), anebo předpověď počasí. Reportáž je subjektivní žánr, je to pohled autora, takže jakápak vyváženost nebo požadavek dát slovo i druhé straně... Něco jste chtěla sdělit, to jste sdělila - a navíc vás může těšit tak velká odezva.
odpovědět | #43 | 19.04.06 15:04
Autor: Pavel Lorenc
Titulek: jsem z GHB
Ja bych taky přidal svoji trošku do mlýna:
S výše jmenovanými se OSOBNĚ znám.páč to byli spolužačky popř z paralelní třídy.
Adrea Štická prostě jen kašlala na fyziku. Sice je Lank naladovej, ale povětšinou dá všem to co si kdo zasloužil(většinou ;-) ) jinak jak jsem se tak ptal, tak si nepamatuju že by upřednostňoval kluky před holkama. Co takhle udělat i reportáž z druhého břehu? GHB má procentuálně větší uspěšnost u přijimacích zkoušek nežli Choťka.
ano lidé z něj do chotěboře odcházení a jak zde píšete: protože je Chotěboř holt lehčí, lehčí na studium, kantoři určitě toliko neotravujou...kdyžto v GHB jste NUCENI(ano opravdu nuceni, ale i to ma sve klady) do toho se něco naučit, jinak tu holt neprolezete.
ANO,profesoři na GHB apelují na DROBNOSTI, ale nikdo mi nepopře že často i drobnosti rozhodují o tom kdo je lepší.rozhodují často o přijetí na vysokou školu kde vám mohou nahnat další body navíc.
takže co takhle kdyby ste se na to koukali objektivně-i z té Brodské strany?...
odpovědět | #44 | 19.04.06 16:24
Autor: chytrolíno
Titulek: Re:jsem z GHB
né to radši né... :-)
odpovědět | #45 | 19.04.06 18:55
Autor: no name
Titulek: Andrea
tak ten váš zdroj Andrea Štická je tak hloupá,že to snad neni ani možný!!!!!Takže bych jí to ani moc nevěřila
odpovědět | #46 | 5.05.06 15:10
Autor: no name 2
Titulek: Re:Andrea
a s tou druhou výše jmenovanou to neni o nic lepší


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky