Volby do zastupitelstva města se blíží

Datum: 1. září 2014, 22:38
Autor: Tomáš Dostálek
Rubrika: Náš region
V minulém týdnu byly na stránkách Českého statistického úřadu zveřejněny kandidátky jednotlivých stran a koalic do komunálních voleb, které se budou konat 10. – 11. října 2014.

V Chotěboři se letos budou o naše hlasy ucházet čtyři subjekty – tři samostatně kandidující politické strany (ČSSD, ODS a KSČM) a jedna koalice složená ze tří politických stran (KDU-ČSL , TOP 09 a Strana zelených).

ČSSD letos do voleb jako volební lídr povede bývalý starosta Chotěboře Ing. Tomáš Škaryd. Na druhém místě kandidátky kandiduje dosavadní starostka Eliška Pavlíková a na třetím místě pak Ing. Břetislav Pour, CSc. ČSSD bude v letošních volbách obhajovat v zastupitelstvu města osm míst z celkového počtu 21.

Na prvním místě kandidátky ODS, která má v současném zastupitelstvu šest svých zástupců, kandiduje Ing. Ondřej Kozub, kterého následuje současný místostarosta Chotěboře Ing. Zdeněk Janovský a Stanislav Šíp.

KSČM do voleb nasadila na první místo kandidátky Ing. Jana Tůmu. Na druhém místě nalezneme Adolfa Müllera a na třetím pak Jindřicha Pospíchala. KSČM má v současnosti tři zastupitele města.

Novinkou letošních voleb je kandidatura koalice tří politických stran, z nichž každá má své zástupce i v současném zastupitelstvu (TOP 09 dva, KDU-ČSL a Strana zelených po jednom). Lídrem kandidátky se stal Zdeněk Matějka z KDU-ČSL, na druhém místě následuje Petr Albrecht z TOP 09 a na třetím pak Mgr. Michal Jakeš ze Strany zelených.

Kompletní kandidátky si můžete prostudovat zde.

Dá se očekávat, že nás velké personální zemětřesení v zastupitelstvu města nečeká (vždyť z dvanácti jmenovaných volebních lídrů pouze jeden není členem současného zastupitelstva), ale kdo ví - třeba se dočkáme nějakého překvapení.

Ať už je Váš favorit kdokoliv, určitě k volbám dorazte a nenechte si ujít příležitost, jak ovlivnit budoucnost našeho města…

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 19.09.14 12:22
Autor: Píba
Titulek: Kandidátky
Celkem smutné čtení .....opravdu nás asi nic dobrého nečeká. Zaráží mne i to že tu nehoří debata plná emocí, to už opravdi všichni znechuceně rezignovali???
odpovědět | #2 | 21.09.14 18:42
Autor: Pepan
Titulek: volby
No jo, budu kroužkovat. "Prověření" korýtkáři nemají šanci.
odpovědět | #3 | 22.09.14 08:40
Autor: kotrouš
Titulek: dobrou volbu
Mně se náhodou kandidátky líbí. Sestavit hned čtyři, to je slušný úspěch. Kandidáti jsou připraveni jistě zasáhnout do dění v Chotěboři, posunout ho vpřed, v případě nezvolení usednout do odborných komisí města. A to je dobře. Většinu z nich znám, jsou to pozitivní, dobří, úspěšní lidé. Držím palce!
odpovědět | #4 | 25.09.14 22:57
Autor: pepan
Titulek: Kotroš
Kotrouši po kolika pivech to píšeš? Nebo snad kandiduješ?
Dobré čtení je to pro úředníky radnice, kteří dál budou mít své zapšchlé teplé místečka, neboť se nezmění vůbec nic.
Dobré čtení je to pro všechny, kteří si hlídají své i malé korýtka. Většina z nich stejně kandiduje. Smutné čtení je to pro Chotěboř, neboť zde nevznikne zase téměř nic. Není tam nikdo, kdo by chtěl a byl schopen pro Chotěboř něco udělat, snad jen pro sebe a své kámoše. Gratuluji ing. Škarydovi k vítězství ve volbách.
odpovědět | #5 | 26.09.14 06:38
Autor: Alena
Titulek: Re:Kotroš
Hlavně jestli nekandiduješ Pepane za někoho ty,docela mi to podle tvých příspěvků připadá.
odpovědět | #6 | 26.09.14 11:46
Autor: zasněná matka
Titulek:
Sen Chotěbořské matky :
Jedu s kočárkem a přemýšlím zda pojedeme na nové dětské hřiště v přírodním stylu nebo na to další nové s pružným povrchem, jedu kolem bazénu, kam si moji rodiče šli zahrát skvoš, pak si skočí do sauny a nakonec si zaplavou. Prarodiče mě mávají z parku u domova důchodců. Starší syn jel na kole na svatou Annu projíždět nově zřízené singl treky. Dcera hraje volejbal na hřišti s umělým povrchem. Odpoledne až přijde muž z práce, tak si zajdeme do procházkové a rekreační zóny vytvořené kolem celé přehrady s odpočinkovými místy, lesoparkem a místy s zařízením na cvičení ve volné přírodě.
Zítra je volný den tak přemýšlím zda pojedeme cyklostezkou do Bílku, do Svinného, do Libice n/D, do prdele teď jsem se probudila.
Vyzvednu dítě ze školky a jdu rozmlácenou ulicí Úzkou, přes blátivé parkoviště před ekonomkou, kde mě čeká kamarádka. Jdeme rozbitou ulicí Na Valech na náměstí. kde v krásné kavárně přemýšlíme zda by nešel uskutečnit ten sen. Šlo by to, stačí jediné – odstěhovat se.
odpovědět | #7 | 27.09.14 14:29
Autor: kotrouš
Titulek: Nebuď nespravedlivý Pepa Pepane
Nebuď nespravedlivý Pepa Pepane. Díval jsem se tuhle na fotky chotěbořského náměstí z doby těsně před demolicí Sokola a náměstí vypadalo, jak kdyby bylo před demolicí celé. Chotěboř je od té doby jiné. Má náměstí, sice s autobusy, ale skvělé. Zimní stadion je zastřešený, buduje se hřiště s umělou trávou, hasiči mají krásnou zbrojnici, policie novou služebnu. Bazen je ve Svinném, koupat se dá u přehrady, s trochou odvahy i u brigáďáku (Svinský rybník), na kole se dá jezdit i po silnici, chce to ale mít helmu. Chotěboř má i krásné místní části, Bílek (1500 ha (romantického vojenského rozpadlého areálu) Svinný(bazen, hřiště), Rankov (ten má i sjezdovku, s rolbou), Klouzovy - bezva zahrady, Chotěboř pořádá pravidelně proslulý festival fantasie, má skvělou uměleckou školu, školství je úplně úžasné, město Chotěboř není vážně zadlužené, je slavné díky pivovaru, má fungující sběrný dvůr, funguje dobře i po kulturní stránce. Lidé v Chotěboři jsou slušní, pohodoví, v pořádku je hřbitov i kraje města. Funguje městská policie, hasiči, policie. Hlavně je důležité pro život radovat se z maličkostí, nepořizovat mnoho zjevně do budoucna prodělečných zařízení, která nakonec ti, kdož je prosazují, nepoužijí. Myslím, že žijeme na dobrém místě.
odpovědět | #8 | 28.09.14 10:42
Autor: r.j
Titulek:
kotrouš....ty si tele.neskutečné.
to jsem se fakt zasmál.si se probudil z dlouhého spánku ne?
odpovědět | #9 | 29.09.14 08:41
Autor: Aaron
Titulek:
pro r.j.: Nějaký argumentík by nebyl? Bez argumentů jen urážky, že?
pro zasněnou matku: A co vám brání, abyste např. ten bazén za své postavila? Nebo squash? Jistě jste šikovná dáma a měla byste neustále plno a vydělávala spoustu peněz. Nebo jste jen další kecálek, který chce vše, ale za cizí, nejlépe z EU?
odpovědět | #10 | 1.10.14 13:56
Autor: Píba
Titulek:
Možnost kompletní výměny tu je a teď nelobuji pro žádnou partaj. Museli bychom tam poslat komplet nové složení, prostě profláknuté lídry všech stran vynechat.
odpovědět | #11 | 2.10.14 23:28
Autor: zasněná matka
Titulek:
Ano samozřejmě za evropské peníze. Tak staví úspěšná města, která chtějí pro občany za jejich daně pořídit něco více než opravit cca tři chodníky a dvě ulice. On takový chodník taky nevydělává a přesto je dobrý. Ovšem chce to mít vize, připravit projekty a sehnat dotace. Prostě spousta práce a nadávání některých občanů, kteří jsou pro, ale stavět hlavně ne vedle nich (viz. např. Koubek). Vize, které nedohlédnou dál než k regálu knihovny, vize, že je lepší být starostou, poslancem či senátorem, je lepší než pracovat a pak se fotit u práce jiných, nám v Chotěboři moc nepomohou. I tyto vize v Chotěboři ovšem postačují. Jistě v Chotěboři se žije celkem dobře. Ale při srovnání s Přibyslaví, Ždírcem n/D (s těmi raději ne, mohli by jsme závidět) nebo Světlou n/S ( s tou raději také ne), vychází Chotěboř celkem tristně. Srovnání s městy obdobné velikosti je pro Chotěboř až trapné (Hlinsko, Nové Město n/M). Proto je dobré neopouštět Chotěboř a pak je člověk spokojený. Pro tebe Aarone, evropské peníze nejsou cizí, neboť my jsme v Evropě.
odpovědět | #12 | 3.10.14 11:06
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:
Ad Zasněná matka:
Mohla byste nějak upřesnit, co lze závidět obyvatelům Ždírce nad Doubravou?
odpovědět | #13 | 3.10.14 13:04
Autor: Aaron
Titulek: Re:
Zasněná matko, jistěže jsou evropské peníze cizí. Jsou to peníze lidí, jako jste vy a já. Vy chcete aby se z vašich daní postavila v Portugalsku cyklostezka za 100 milionů, která za 10 let bude jak tankodrom, na její opravu tamnější městečko nebude mít a jediný, kdo z toho bude mít profit budou stavební firmy, nepojené na lidi, kteří o směr dotací rozhodnou? Já tedy ne. Pokud má být Chotěboř živá z dotací, tak je to cesta do pekel.
odpovědět | #14 | 3.10.14 13:47
Autor: Spokojený občan?
Titulek:
Nemyslím si, že je naše město na tom tak špatně. Osobně bych ve Ždírci či Světlé bydlet nechtěl. Líbí se mi v Chotěboři a proto tu žiju. A že je co zdokonalovat, tak to je všude. Jde spíš o to, soustředit se na smysluplné projekty, které nezačnou velkolepou (a drahou) studií, aby se záhy přišlo na to, že kritizované stávající řešení je ze všech hledisek nejvýhodnější. Doufám, že setkání s kandidáty do zastupitelstva budou mít hojnou účast nejen díky dárečkům (kytky, balónky, živá hudba), ale že se obyvatelé přijdou zeptat jednotlivých kandidátů na jejich názory na to, co oni sami - voliči, považují za problém, který je nutné řešit. To je to, co ze stranických letáků nikdo nevyčte.
odpovědět | #15 | 3.10.14 19:18
Autor: zasněná matka
Titulek:
Ždírec např. nedávno zrekonstruoval celé náměstí, jejich cyklostezky darmo mluvit, to v Chotěboři neznají, jejich domov důchodců, rozhledna, průmyslové zóny a i to fit centrum už se staví a ochránci bodláků nediskutovali za kolik prodat pozemek atd. Světlá n/S např. komfortní nový zimní stadión a ta cyklostezka až na stvořidla, dvě průmyslové zóny, ale máš pravdu proč hledět tak nízko a srovnávat se skoro z vesnicemi!?
pro Aarona : Jsem velmi rád, že se z mých peněz postavila např. cyklostezka v Přibyslavi. Stejně spokojeno je tisíce cyklistů, bruslařů, chodců i matek s kočárky. Zajdi někdy o víkendu a uvidíš ten šrumec. A kdyby za 10 let zpustla, tak to bude deset krásných let. Nezávidím ani Portugalcům. Ještě raději bych byla kdyby i něco v té Mé Chotěboři. Příští volební období to dle kandidátek nebude, tak snad další. Naděje umírá poslední a já jsem ještě mladá.
odpovědět | #16 | 4.10.14 09:51
Autor: Aaron
Titulek: Re:
Zasněná matko, jste mladá, je to z vašich řádků patrné. Přejdu tykání, každý jsme jinak vychovaný. Jde o to, že postavit za spoustu milionů z dotací něco, co tu bude 10 let, je prostě plýtvání veřejnými penězi. Jste typická ukázka dnešního rozmazleného člověka, který kouká jen sám na sebe a je mu jedno, že zadlužuje několik generací do budoucna. JÁ SE CHCI MÍT TEĎ DOBŘE A JE MI JEDNO, JAK SE BUDOU MÍT ZA 30 LET MOJE DĚTI. Kdyby bylo na hypotetické chotěbořské cyklostezce tisíce bruslařů a cyklistů, tak už tady nějaký šikovný podnikatel dávno něco takového zprovoznil. Jenže ty vaše počty jsou samozřejmě jen vaše romantické zidealizované představy. Občas zajedu do Ždírce na cyklostezku a je nás tam i s mými dětmi max. 8. Žádný šrumec se tam samozřejmě nekoná. A mohl bych pokračovat dále. Komfortní zimní stadion? Za čí peníze? Samozřejmě z dotací. A kolik bude stát údržba? Bude na ní město mít peníze? Průmyslové zóny? Jak to s tím souvisí? Pokud to nevíte, průmyslovou zónu vybuduje soukromá sféra. A pouze tam, kde k tomu jsou volná místa. A mohl bych s vámi pokračovat donekonečna.
odpovědět | #17 | 4.10.14 09:54
Autor: Další matka
Titulek:
Zasněná matko, předně si ujasněte, jestli jste matka nebo otec (viz Vaše "jsem velmi rád..."). K Vašim připomínkám: shodou okolností jsem si v zářijovém echu přečetla, co všechno se v Chotěboři vybudovalo za poslední čtyři roky (dopodrobna jsem to v průběhu času všechno nesledovala) a to mě donutilo nyní reagovat, protože mi to od Vás nepřijde zcela objektivní. Docela bych Vám doporučila si to přečíst, potom byste nemohla vypouštět Vaše moudra o neexistujících hřištích, nerekonstruovaných náměstích (to jsem moc nepochopila, co byste rekonstruovala na tom našem) a nevyužívání dotací (využívány byly a jsou připraveny další projektové dokumentace, pro které je možné dotace čerpat). Vaše srovnávání s jinými městy je vážně úsměvné. Každé město má něco. Proč vyčítáte zastupitelstvu (dokonce i tomu budoucímu), že tu nemáme domov důchodců, který jak vidno JE vůle v Chotěboři vybudovat. I startovací byty. I to fitness. A vidíte, kolik je kolem toho řečí. Zmínila jste hrací hřiště - no jako sorry, ale mám si tady kde zahrát volejbal, tenis, je tu hala, skatepark, zimní stadion. Kolikrát jste tam byla? Jsou nacpané k prasnutí tak, že potřebujeme další? A cyklostezky radní určitě řešili, doporučuji Vám vygooglit si článek z února 2014 - mám pocit, že si někteří obyvatelé myslí, že veškeré pozemky v Chotěboři a okolí patří právě jen a jen městu (proto padla vlečka na Bílek a navrhovaná varianta je jiná - moje gusto cyklostezka teda není, než si užívat onen "šrumec", jak píšete, to půjdu s dětmi raději do lesa). A Vás jako matku by také mělo zajímat, že byla vybudovaná nová třída ve školce a že byla navýšená kapacita městských jeslí. Celkově shrnuto - než začnete vynášet soudy, možná by neškodilo se nejdříve informovat. Nebo se odstěhovat do Ždírce či Světlé. Vaše vize jsou dosti krátkozraké, myslíte jen na rekreaci a volný čas. A pro rýpaly, ne, nepracuju (ani jsem nikdy nepracovala) jako úředník na radnici.
odpovědět | #18 | 4.10.14 19:12
Autor: frk
Titulek: Re:Re:
Ždírci se může závidět například stavební úřad.To co sedí v Chotěboři to je katastrofa,neochota někoho podpořit v rozvijení firmy.Z člověka dělají blbce a smějou se mu do očí.Oslovil jsem 8 projektantů z celé republiky,a když jsem jim řekl,že spadáme pod stavební úřad v Chotěboři,tak stím nechtěli mít nic společného,Tak kde bude chyba??Jen se ohání zákony přitom je vůbec sami neznají.Podívejte se co se za posledních 5 let vybudovalo ve Ždírci a co v Chotěboři?????A také se mi zdá že jedna stavební firma v Chotěboři má poslední dobou nějak moc zakázek od města,není to divné před volbami??Určitě každý ví o jakou firmu jde.
odpovědět | #19 | 6.10.14 10:35
Autor: Průša M.
Titulek: Re:Re:Re:
Každý úředník se musí držet zákonů a různých vyhlášek, bohužel někdy nesmyslných.S tim se nedá nic dělat.Naopak si myslim,že současné obsazení stav.úřadu,zvlášť na pozici vedoucí je o mnoho lepší než v minulosti a dost se změnilo směrem dopředu a ke spokojenosti občanů.Alespoń já to tak vidim a mám ze stav.úřadu dobrý pocit.
odpovědět | #20 | 7.10.14 14:59
Autor: Píba
Titulek: Šance
V každém případě tu šance na změnu je. Je ale třeba jít k volbám a vybrat jednotlivce, jednotlivce, kterým věříte, kteří v minulosti neselhali. Napříč kandidátkami se taková sestava najde. V maličkých městech jako Chotěboř ba se nemělo hrát na partaje, ale na lidi. Dohady o tom co se povedlo a co né samozřejmě jsou na místě také je konec volebního období a hodnotit se musí. O tom to celé přece je. Důležitý je vždy i úhel pohledu. Například hezky zní, že Chotěboř ivnestuje do kultury jako 30 tisícové město. Druhý úhel pohledu je, že výsledek je jako ve vsi kde ji mají na starost dobrovolní hasiči. A tak by se dalo pokračovat....
odpovědět | #21 | 7.10.14 15:42
Autor: žába
Titulek: souhlas
S tou kulturou naprostý souhlas! Možná by měl pan MS přehodnotit priority a odebrat se na zasloužený odpočinek. Co takhle dát mládí zelenou, nehodilo by se to do volebního programu?
odpovědět | #22 | 8.10.14 10:31
Autor: MS
Titulek: Re:souhlas
Žábo zdravím, protože se celkem slušný příspěvek týká mé osoby reaguji. Určitě to už to plánuju. Kulturu ale nedělá jenom CEKUS s vlastním týmem / tři střediska/ a vlastním rozpočtem. Je zde další velké množství subjektů, včetně města. Ale máte vlastní názor, jiní mají odlišný.
odpovědět | #23 | 8.10.14 13:45
Autor: Píba
Titulek: To jste trefil přesně
...že CEKUS kulturu spíše nedělá ...ale z rozpočtu na to saje nemalé finance.
odpovědět | #24 | 8.10.14 14:18
Autor: kulturista
Titulek: skvělá zpráva
pro kulturu v Chotěboři! Jen to trochu konkretizujte, protože chystat se můžete třeba deset let.
odpovědět | #25 | 8.10.14 14:19
Autor: havran
Titulek: Re:To jste trefil přesně
Píbo, vaše komentáře snad ani nejdou komentovat.
odpovědět | #26 | 8.10.14 14:50
Autor: masér Tomáš
Titulek: Re:Re:souhlas
Pane MS,je veliká škoda,že Cekus nemá pod křídly i knihovnu,veřim tomu,že by už byla celá pozlacená.Stejně jako brzy bude kino.No a zámek je pana hraběte,tam jste asi v nájmu a o zimáku se nemá snad ani cenu bavit,protože ten se dostaví předpokládám až bude komplet zralej na generální opravu a bude v havarijnim stavu.Opravdu to nechte už někomu mladšímu,po volbách to ostatně jinak dopadnout nemůže.Ale jsem taky rád,že tady vždycky po každym něco zůstane,po někom knihovna, po dalšim krásná stezka s křižovatkou směrem na Brod,po jinym digitální kino.A tak by to asi mělo být.......
odpovědět | #27 | 9.10.14 18:36
Autor: žába
Titulek: ??????
Tak pane MS, dočkáme se odpovědi, jak jsou ty vaše plány na odchod dlouho/krátkodobé?
odpovědět | #28 | 9.10.14 22:09
Autor: jezevec
Titulek: Re:??????
no a že kromě toho plivání bychom se dozvěděli, co jste udělali vy?
odpovědět | #29 | 10.10.14 09:54
Autor: sojka
Titulek: Re:??????
Pan MS žije v současnosti určitě jen volbama tak ti sem nebude odepisovat.Copak necítíš to předvolební napětí jak se line městem a ten strach spousty lidí o korýtka?Navíc po těch kauzách a odvedený práce za období se některym asi hůř spí a co potom v sobotu večer,po výsledku voleb?
odpovědět | #30 | 10.10.14 10:09
Autor: Ohon
Titulek: Re:Re:??????
Já doporučuju všem, aby na pubertální výkřiky anonymů nereagovali. Je to ztráta času a stejně si odpovídají sami -jako alias. Jsou to nic neznamenající nuly
odpovědět | #31 | 10.10.14 11:24
Autor: Koky
Titulek: Re:Re:Re:??????
Doporučení odborového svazu anonymů: neberte vážně anonymy !!! :-D
odpovědět | #32 | 11.10.14 14:01
Autor: Věrný volič
Titulek: Zase u voleb
O účasti voličů v letošních, nejen komunálních, volbách bude řečeno i napsáno ještě mnoho. Co mě však zarazilo (odmítám řešit volební programy a kandidáty jednotlivých stran) bylo chování některých členů volebních komisí. Nejedna strana chce vtáhnout do politiky mladé občany, resp. voliče. Ovšem když už se někdo takový, zřejmě poprvé, objeví ve volební místnosti, odhodlán uplatnit poprvé své volební právo, slyší místo odpovědi na pozdrav "Zavřete dveře!" či "Pokud dveře byly zavřené, tak je opět zavřete!" Chápu, sedět v průvanu, je dost nepříjemné, ovšem slyšet sekýrování i ve volení místnosti, je snad ještě horší.
odpovědět | #33 | 11.10.14 20:26
Autor: starochotěbořák
Titulek:
Ty lidi jsou nenapravitelní.zas Škaryd a knihovnice,tak nezbývá než věřit v lepší budoucnost za čtyři roky.
odpovědět | #34 | 11.10.14 21:07
Autor: luk
Titulek: Re:
A byla nějaká alternativa? Nebylo z čeho vybírat. Z ostatních leadrů o funkci starosty popřípadě místostarosty s výjimkou Matějky (KDU) nejspíš nikdo nestál. Je to smutný, ale je to prostě fakt. Chotěboř je prapodivná.
odpovědět | #35 | 12.10.14 02:13
Autor: Tereza
Titulek:
tak jsme opět tam kde jsme byli.tak hlavně že ve vsi bude fajn a knihovna a cesty k dětem budou v cajku.zřejmě to tady lidem vyhovuje a jsou spokojený.ale co,třeba by mohlo být i hůř.at se mají když jsou schopný pro sebe něco udělat.kéž bych se pletla.
odpovědět | #36 | 13.10.14 21:47
Autor: Spokojený občan?
Titulek: A co Rada????
Ještě záleží, které strany budou v Radě města a které zvolené kandidáty do ní dosadí...
odpovědět | #37 | 20.10.14 13:28
Autor: Milena P.
Titulek:
Tak kdy se dozvíme jaký je pokrok v povolebních jednáních stran a jak bude vypadat obsazení v radě města?Starostenská židle byla asi předem jasná,vždyť kdo další kromě p.Škaryda měl ambice?Nebo že by snad p.Matějka?Jak úsměvné,že nás zřejmě bude zase po několika letech reprezentovat dvojice Š a L.
odpovědět | #38 | 22.10.14 21:20
Autor:
Titulek: Ždírec a DD - "technická"
Jen pro upřesnění - ve Ždírci N/D žádný domov důchodců není.
odpovědět | #39 | 23.10.14 23:35
Autor: zasněná matka
Titulek:
Jen pro upřesnění ve Ždírci n/D domov důchodců je a pěkný, nyní mají na náměstí vodotrysky, večer s barevnými světly s dřevěnou sochou, dokončili sáňkařský svah a bude osvětlený, doplnili svoji síť cyklostezek o cyklostezku Údavy - Rovný atd. Ale proč se srovnávat skoro s vesnicemi. Havl.Brod - sportovní zařízení Plovárenská - hřiště na softbal, několik volně přístupných několik hřišť s umělým povrchem, pár travnatých hřišť pro fotbal, dětské hřiště, zdarma si můžete půjčit pálky, míče, příjezd auty nebo po cyklostezce..... pro Chotěboř scifi. V Chotěboři ještě nic nemáme, ale už to oplotíme, abychom to mohli zamykat - viz. plocha vedle fotbalového hřiště, oplocený skatepark.... Darmo mluvit, darmo psát.
odpovědět | #40 | 24.10.14 06:57
Autor:
Titulek: Re:
Zasněná matko ve Ždírci N/D skutečně žádný domov pro seniory není. Jedná se o dům s pečovatelskou službou. O potřebnosti klientů v tomto zařízení lze polemizovat (není to myšleno negativně, ale určité rezervy tam vidím). Domov důchodců(domov pro seniory) je pro Chotěbořáky nejbližší v HB a v Hlinsku v Č. Toto je jiná služba, mýlíte se. Domov důchodců je služba sociální s 24 hodinovou péčí a se středním zdravotnickým personálem. Dům s pečovatelskou službou je dům de facto s nájemním bytem a nějakou podporou "pečovatelek" (vetšinou dopoledne a krátce odpoledne).
Nic méně Váš argument chybějícího domova pro seniory v Chotěboři chápu a jsem stejného názoru.
odpovědět | #41 | 25.10.14 12:21
Autor: Jirří
Titulek:
A po dvou týdnech od voleb jsou korýtka rozdělená,starosta a místostarosta jmenovitě,rada města zatim bez zveřejněných jmen,tak s čim na nás voliče vyrukujou?


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky