Co se starou radnicí

Datum: 24. květen 2006, 17:53
Autor: Milan Knob
Rubrika: Reportáže
Zachraňte starou radnici. Tak se jmenuje projekt, který městu předložil ředitel chotěbořské Základní umělecké školy Milan Moc.
"Budova, která z hlediska historie patří k nejstarším ve městě, je v havarijním stavu a nutně potřebuje kompletní rekonstrukci. Symbolické opravy nic nevyřeší, budova je silně zanedbaná. Například střešní krovy jsou napadeny dřevomorkou, asanace je nezbytně nutná", vysvětluje starosta Tomáš Škaryd. Budova sice patří městu, ale to na opravy nemá dostatek finančních prostředků.
Objekt potřebuje zásadní stavební úpravy, například výtah, také je potřeba zvýšit počet tříd, protože uměleckou školu navštěvuje 400 žáků a stávající prostory už nestačí. Ve staré radnici se konají i svatební obřady, které si rovněž zaslouží důstojnější prostředí. Rekonstrukce by přišla na 20 milionů korun. Jisté možnosti by plynuly ze státních dotací. Jak tvrdí starosta, projekt rekonstrukce viděli a odsouhlasili památkáři. Historická radnice má šanci být ještě letos zapsána do seznamu kulturních památek, tudíž má šance získat nějaké příspěvky z fondů ministerstva kultury.
"I město by mělo na rekonstrukci svého majetku přispět, když dokáže přispívat dokonce na majetek někoho jiného, například na umělý trávník fotbalového stadionu. Ovšem v letošním roce se s takovou investicí nepočítá. To bude úkol pro nové zastupitelstvo po komunálních volbách," uzavírá téma starosta Škaryd.

Zdroj: Deník Vysočina

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 24.05.06 23:02
Autor: JJ
Titulek: Heh, Skaryd
asi mistni fotbal nehraje :)
odpovědět | #2 | 25.05.06 09:29
Autor: kujon
Titulek: .
Jojo, moje řeč, naco zachraňovat nějakou starou barabiznu, když tady bude umělá tráva, na kterou se ty peníze sehnaly, že? :O)
odpovědět | #3 | 25.05.06 09:39
Autor: JJ
Titulek: A svatby
se můžou konat na hřišti. Umělá tráva se posype umělym kvítím, romantika jak sviňa. Vybíral bych za to buď paušálně jako za hodinu fotbalu, nebo bych ty platby nastavil individuálně podle podmínek (počet svatebčanů, míru podnapilosti, výška dámských podpatků). Navíc by se u rohovýho praporku mohly pronajímat papuče, aby se ta umělina moc nezhuntovala (čímž by se vlastně umělym trávníkem podporovalo malé a střední podnikání v počtu 1 prodavač + 1 výrobce). Jen by to ještě chtělo celý to hřiště zastřešit, ať proboha nemoknem.
odpovědět | #4 | 25.05.06 11:05
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:A svatby
Máte malou fantazii. Svatby už se několik let dělají v zámeckém parku nebo přímo v repre zámeckých prostorách a zítra je dokonce jedna svatba až v lese na Sokolohradech. Já ovšem dávám přednost těm klasickým v kostele. O starou radnici se nebojte. Projekt je hotov, žádost o peníze leží už počtvrté na ministerstvu financí, ale letos se to jeví nadějně, že by se konečně mohla dostat až do státního rozpočtu. Žádost o umělou trávu se tam dostala o rok dřív, ale to už neovlivníme. Hlavně, že se tam dostala.
odpovědět | #5 | 25.05.06 11:12
Autor: roman
Titulek: Re:Re:A svatby
Jasně, hlavně že se tam dostala, stát dá 4 milióny a my k tomu přihodíme 12-14 miliónů - tzn. skoro 2/3 částky na opravu ZUŠ. Jste příkladným hospodářem!
odpovědět | #6 | 25.05.06 11:15
Autor: JJ
Titulek: Re:Re:A svatby
Ja se o ní nebojím. Ale vysvětlete to dřevomorce... ;) Btw. fantazie mám až až.
odpovědět | #7 | 25.05.06 12:24
Autor: P
Titulek: Re:Re:A svatby
Chtěl jsem napsat nějaký komentář, ale nemá to smysl. Nic v Chotěboři nemá smysl.
odpovědět | #8 | 25.05.06 12:56
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:A svatby
Kdopak Vám dneska dá jen tak bez práce 4 milióny? A dřevomorka ten jeden rok ještě počká. Pak stát zaplatí kompletní rekonstrukci celé školy a bude vymalováno.
odpovědět | #9 | 25.05.06 13:05
Autor: Pavel Fiala
Titulek: Podrobnosti k iniciativě Zachraňme Starou radnici
Podrobnosti k iniciativě Zachraňme Starou radnici
Jsem rád, že Milan Knob zde zveřejnil text o potřebě rekonstrukce Staré radnice. Považuji za potřebné poskytnout několik upřesňujících informací.
1. Spíše než o projekt jde zatím o iniciativu, kterou její tvůrci nazvali Zachraňme Starou radnici, počátky iniciativy je třeba hledat v rámci činnosti SRPŠ při ZUŠ Chotěboř na podzim roku 2002.
2. Iniciativa je i s výčtem aktivit, které dnes v této budově probíhají, s fotodokumentací a popisem největších stavebně technických „neduhů“ prezentována
v šestnáctistránkovém materiálu. Ten byl zastupitelům předložen na jejich pravidelném jednání dne 15.5.2006. Obsahuje i přehled toho, co bylo od roku 2002 pro záchranu objektu uděláno, stejně tak uvádí konkrétní kroky, kterými tvůrci textu chtějí k záchraně přispět. Materiál je k zapůjčení na ředitelství ZUŠ, k dispozici je také na stránkách Chotěbořského Echa č.5 a 6/2006 (červnové číslo teprve vyjde) a ve prospěch další diskuze bude během tohoto víkendu uveřejněn na internetových stránkách ZUŠ Chotěboř www.zuschot.cz
Pod textem jsou jako jeho tvůrci podepsáni za ředitelství ZUŠ Milan Moc a Jan Pavlas, za SRPŠ při této škole já. Finální text vznikl úzkou spoluprací těchto tří osob, za iniciativou je však třeba hledat nápady a nezištnou práci osob dalších (z řad SRPŠ, pedagogů školy a dalších občanů Chotěboře).
3. Že tvůrcům iniciativy jde o záchranu budovy Staré radnice, nikoliv o záchranu Základní umělecké školy (zřizovatelem školy je Město Chotěboř, ve Staré radnici je těžiště výuky a provozu této školy) je z textu zmíněného materiálu zřetelně patrno. Je v něm obsažen také výčet všech nevyužitých prostor (např. druhého zcela uzavřeného schodiště vedoucího až do podkroví, velmi rozsáhlého nevyužitého půdního prostoru, návrh na účelné využití dvora za budovou atd.) Text zmiňuje také další spolky, jejichž činnost našla v budově útočiště.
4. Ke svatbám. Ve Staré radnici se nekonají dnes jen svatby (v roce 2005 jich bylo 43) ale Sbor pro občanské záležitosti zde také organizuje obřady vítání nových občánků (vloni 51 obřadů) či předávání maturitních vysvědčení (vloni 6 obřadů). Tahle čísla mne, když jsem je zjišťoval, překvapila… Pokud budete uvažovat o svatbě v reprezentačních prostorách chotěbořského zámku, musíte počítat s cenou za pronájem, stejně tak pokud budete oddáni romanticky v zámecké zahradě (počasí není garantováno…). Je naprosto správné, že zákon dnes staví na roveň sňatek církevní (před knězem) s obřadem civilním (před starostou či jeho zástupcem). Pokud jste již nějakou svatbu (v jakékoliv roli) absolvovali, můžete sami srovnávat, v jakých interiérech probíhaly.
5. K umělé trávě. Podotýkám, že uvádím svůj osobní názor. Pokud se jí dočkáme a bude sloužit občanům města v širší rovině, než jakou je činnost FC, uvítám její vybudování. Možná si trochu protiřečím, protože teď a v budoucnu chci být „lobistou“ za věc Staré radnice. Mojí poslední osobní poznámkou je: velmi mne mrzí, že v „ledové aréně“ a asi ani na umělé trávě nebudou vyvíjet činnost sportovní družstva děvčat. O tom, jak četné vyžití nacházejí nejen dívky v ZUŠ hovoří následující bod č…
6. Počet žáků ZUŠ Chotěboř k 30.4.2006:

ZUŠ CHOTĚBOŘ
celkem hudební literárně dramatický taneční výtvarný
žáci 382 235 16 74 57
z toho
dívky 276 151 12 74 39
Z čísla 382 je třeba odečíst 54 žáků studujících hudební obor na pobočce Krucemburk, která je součástí ZUŠ Chotěboř
Těším se na další diskuzi. Jsem přesvědčen, že ten dům s věží na náměstí za snahu stojí.
Pavel Fiala

odpovědět | #10 | 25.05.06 13:15
Autor: Pavel Fiala
Titulek: Počty žáků ZUŠ Chotěboř k 30.4.2006
Jak vidím, vložená tabulka se "zbortila", omlouvám se. Zde tedy znovu uvádím počty žáků, kteří jsou vyučováni v ZUŠ Chotěboř:
žáci celkem............................... 382
z toho na pobočce Krucemburk... 54
žáci dle jednotlivých oborů (celkem/z toho dívek):
celkem ....................................... 382/276
hudební ...................................... 235/151
literárně dramatický ..................... 16/12
taneční ...................................... 74/74
výtvarný ..................................... 57/39
(v pobočce Krucemburk je vyučován pouze hudební obor)
Pavel Fiala (předseda SRPŠ při ZUŠ Chotěboř)
odpovědět | #11 | 25.05.06 14:33
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Počty žáků ZUŠ Chotěboř k 30.4.2006
Rekostrukce staré radnice, rekonstrukce kina a budování rekreačně sportovního areálu včetně umělé trávy nebo koupaliště se vzájemně nevylučují. Mám pocit, že někteří lidé propadají panice a myslí si, že když bude umělá tráva nebude kino. Nebo že se nebudou zasíťovávat pozemky pro rodinné domky. Přitom se hodně věcí může dělat zároveň v jednom roce.
odpovědět | #12 | 25.05.06 14:34
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Počty žáků ZUŠ Chotěboř k 30.4.2006
Teď jde jenom o to, ve kterém, že?
odpovědět | #13 | 25.05.06 15:35
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:A svatby
Tak o kolik se vsadíte, že příští rok stát zaplatí kompletní rekonstrukci ZUŠ? Já tvrdím, že nezaplatí!
odpovědět | #14 | 25.05.06 16:04
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Počty žáků ZUŠ Chotěboř k 30.4.2006
Jenže tak, jak se nás snaží místostarosta uchlácholit, to nebude. Po obrovských výdajích na zimní stadion se také tvrdilo, zejména když nastupovalo nové vedení, že nebude podobnou chybu opakovat. A ejhle, umělá tráva dostala přednost před opravou ulic, ZUŠ, kinem a podobně.
Slibovat teď, pro co za pár let zvedne zastupitelstvo ruku, je přinejmenším zavádějící. Zrovna tak to může být golfové hřiště, basketbalová hala nebo jiný málo užitečný luxus.
Nemluvě o tom, že město s velkou pravděpodobností (viz informace pana Císaře i vlastně i vyvození důsledků z informací pana Linharta) bude už chudé a zadlužené natolik, že už ani nebude o podobných věcech moci rozhodovat. Panika je tedy naprosto na místě, protože z informacích o financích města poměrně zřetelně vyplývá, že aktivity se navzájem vylučují už teď (ještě to sám místostarostu kudy píše, tudy tvrdí) a město si nebude moci řadu věcí vůbec dovolit.
Místo skutečných investic do projektů, které by městu přinesly rozvoj a peníze zvenku, a možnost zvýšené spotřeby v době, až na to město bude mít, město teď zvýšeně spotřebovává peníze na něco, co prakticky městu jako celku moc nepřináší. Ať už se jedná o rekonstrukci plochy zimáku, která by jistě také ještě rok počkala, umělou trávu pro dvěstěpadesát fotbalistů, koupaliště uprostřed města obklopeného soustavou rybníků, předimenzovaný sportovní megaareál, koňskou stezku pro pár jedinců, více než 20 miliónovou rekonstrukci kina v době krachů jednoho kina za druhým nebo o další podobné vymyšlenosti. Kdyby město stejných 10 mega jako do umělé trávy dalo do jiných projektů, mohlo by dostat ne 4 milióny, ale 10 nebo víc a ještě by prostřednictvím těchto projektů do města mohly přijít peníze zvenku.
Ano, jinými slovy jsem to psal už mockrát u jiných článků, ale když může demagogické obhajování nesmyslů ze strany současného vedení města pokračovat, můžu jistě i já připomínat argumenty proti.
odpovědět | #15 | 25.05.06 16:14
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Re:Podrobnosti k iniciativě Zachraňme Starou radnici
napiste to jako clanek a poslete mi to na zbynek@mrkvicka.eu. Zverejnime to i se spravnym formatovanim.
odpovědět | #16 | 25.05.06 18:50
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Počty žáků ZUŠ Chotěboř k 30.4.2006
Zastřešování zimáku mělo dvě podstatné vady na kráse: zvenku na něj nepřišla ani koruna dotací a k původní smlouvě bylo asi 7 dodatků, které zvedly původní cenu o cca 6 milionů. To nemluvím o tom, že střecha byla teoreticky nadimenzovaná správně, ale v praxi se ukázalo, že to nestačí, tedy měla být ještě dražší. Plocha se dělá letos, protože panu poslanci, který na ni sehnal 11,2 milionu, příští týden končí volební období. Žádost o dotaci na opravu staré radnice byla podána také, ale té se žádný poslanec nechopil, takže se letos opravovat nebude. Jinak by plocha určitě počkala, ale je nutno uvážit, že jenom elektřina na chlazení stojí 1,5 milionu ročně! S novými agregáty by měla jít spotřeba výrazně dolů. Pro srovnání přidání granulátu do umělé trávy se provádí jednou za rok a stojí 80 tisíc. Takže bych ty provozní náklady zimáku a umělého trávníku nesrovnával k sobě. Nová plocha také konečně umožní využití haly v létě: koncerty, volejbal a podobně. Takže o rok dřív ušetříme za elektřinu, o rok dřív se konečně dočká i kultura. Ty dva loňské koncerty, to byly jen první dva pokusy nanečisto, jestli to vůbec půjde a jaká bude akustika. A v neposlední řadě si dovolím připomenout i bezpečnost. Takový únik čpavku není žádná legrace a ZŠ Smetanova i mateřská školka jsou příliš blízko! Míra zadluženosti města je na 6%, s umělou trávou to bude 8%. Banky i ministerstvo financí povolují 30% a do toho máme ještě hodně daleko. Většina měst se pohybuje kolem 20%. I do toho máme ještě daleko. Informace o přílišném zadlužení města Chotěboř jsou tedy neoprávněným šířením poplašné zprávy! Soustava rybníků je skvělá věc, ale moc se v nich koupat nedá. Zejména v případě, kdy se v nich provádí intenzivní chov ryb, tedy s hnojením a přikrmováním. A koupaliště z rybníka neuděláte, to by vás dřív hygiena zničila. Ty předpisy i kontroly jsou hrozně přísné. No a koňské stezky jsou součástí oficiální rozvojové strategie kraje Vysočina. Na jejich rozvoj byl letos dokonce vypsán speciální grantový titul.
25.05.06 20:07
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
25.05.06 20:35
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #19 | 25.05.06 22:34
Autor: Václav Pravda
Titulek: Odpovědi
Děkuji za odpověď ohledně nákladů. Možná se opravdu rekonstrukce plochy vyplatí z hlediska úspor energie. Ovšem abych uvěřil, musel bych vidět podrobný ekonomický rozbor. Mám příliš mnoho špatných zkušeností s "nepřesnými" údaji od pana Linharta.
Co se týká trávy, tak jestliže 80000 je jediným nákladem na údržbu, tak to je skutečně málo. Ovšem dost dobře nemohu věřit, že je to náklad jediný. Nicméně jen na zaplacení těch 80.000,- je třeba pronajmout hřiště ročně na 20 zápasů, při uvažované, někým zmíněné ceně 4000,-. Při pravidlech a termínech soutěží, žácích, dorostencích a mužích mi ovšem nevychází příliš možností pronájmu oddílům mimoměstským, které jen nevrátí do kasičky peníze v městě získané, ale přinesou je skutečně zvenku. Z tohoto pohledu to není vůbec výhodné a řada aktivit různých organizací je pro město mnohem přínosnějších, aniž by stály 10 miliónů.
Co se týká zadlužení - ze zprávy ing. Císaře i vlastních slov pana Linharta vyplývá, že město už teď prakticky nemá v rozpočtu rezervy a nemá na řadu věcí. Každý úvěr je ovšem nutné splácet a pro rozpočet to znamená, že ještě klesne i tak nedostatečný objem prostředků na ulice, kulturu, školy, ............ Roli tak vůbec nehraje, jestli zadluženost je 6 nebo 8 nebo 30%, protože roli hraje, zda vůbec má město na splátky a zároveň na provoz služeb a města. Jistě, z pohledu současného zastupitelstva se problém odkládá, zadluženost každým rokem stoupne o 2-3 procentní body, budeme mít umělou trávu a sportovní megaareál a rekonstrukci kina za 25 miliónů a další luxusní věci. Ovšem až dosáhne "povolených 30%", tak už zřejmě rozpočet města půjde na splátky takovou měrou, že nebude ani na ty služby, které město ještě dnes zajišťuje. Přičemž bez reálného podnikatelského záměru tyto luxusní hračky nebudou znamenat změnu chudého města na bohaté, jako koupené auto nebo domácí kino s projektorem na splátky neudělají z chudé rodiny bohatou. A troufám si tvrdit, že ani nebudou znamenat příliv nových lidí do města, protože podobné hračky mají v jiných městech, ale skutečně úspěšné a přitažlivé město dělá něco jiného.
A pan Linhart mě nepřevědčil ani o dalších bodech, ale jdu radši dělat něco co dává smysl, než dokola vyvracet polopravdy.
odpovědět | #20 | 26.05.06 08:03
Autor: Milan
Titulek: Re:Odpovědi
Nejsi sám Vašku, koho pan Linhart nepřesvědčil. A děje se to již delší dobu....
odpovědět | #21 | 26.05.06 19:36
Autor: Alex
Titulek: Re:jak to vidím Já...
Proč všichni šijete do umělé trávy?! Taky by se mohl prodiskutovat zimní stadion... Sezónní záležitost,mnohem větší náklady a těch důvodů je daleko víc.... Zdarec
odpovědět | #22 | 27.05.06 10:11
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:jak to vidím Já...
Do umělé trávy šijeme proto, že se o ní teprve teď rozhodlo, přestože už existuje nedobrý příklad rozhodnutí o zimáku před několika lety. Taky proto, že teprve bude stát město peníze, pro které by bylo vhodnější použití. A hodně i proto, jakými zavádějícími argumenty a nesmyslnými čísly je obhajována. Zimák už stojí a nemá smysl naříkat, že to stálo příliš mnoho a ročně stojí další velké peníze. Nakonec i mně přijde zimák jako lepší rozhodnutí a využitelnější zařízení, než umělá tráva, protože po rekonstrukci plochy a zřízení letní podlahy bude využitelný celoročně a pro více účelů, což se o umělé trávě říci nedá.
odpovědět | #23 | 28.05.06 22:19
Autor: Milan Linhart
Titulek: Žádost o dotaci
Žádost o dotaci na opravu staré radnice byla v březnu na ministerstvo financí řádně podána (již počtvrté) a vedou se jednání, jak ji dostat do státního rozpočtu. Například zrovna dnes jsme o ní jednali s hostem Hudebních slavností, náměstkem ministra financí Janem Málkem.
odpovědět | #24 | 29.05.06 10:16
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Žádost o dotaci
A jak to dopadlo pane místostarosto?
odpovědět | #25 | 30.05.06 09:46
Autor: Václav Pravda
Titulek: Dotace, dotace
Pane Linharte, problém celého vedení Chotěboře vidím v tom, že:
1. Příliš spoléháte na dotace.
2. Spoléháte na dotace u důležitých věcí a úvěrujete některé méně důležité.
3. Vypouštíte ze zřetele zařízení nevlastněná městem, která přitom ovlivňují skladbu nabídky kultury, sportu atd.
4. To, co děláte nebo navrhujete, neodpovídá úplně potřebám a možnostem organizací ani občanů.
5. Místo více úsporných a realistických řešení a projektů volíte méně luxusních.
6. Máte nerealistický pohled na ekonomiku, návratnost, zájmy občanů Chotěboře i turistů.
7. Nepracujete dostatečně na rozvoji, neinvestujete, pouze utrácíte.
8. Prosazujete vlastní krátkodobé zájmy bez ohledu na dopady na město jako celek.
9. Nespolupracujete s jednotlivci i zájmovými organizacemi na potřebné nebo možné úrovni, jen na minimální.
10. Nekomunikujete s občany (respektive stále nedostatečně, nekoncepčně).
11. Ve vašich argumentech a údajích je tolik snadno odhalitelných polopravd a nepravd, že jste nedůvěryhodní.
12. Nejste sebekritičtí, nevnímáte argumenty, pouze bez ohledu na cokoliv prosazujete svoji představu.
odpovědět | #26 | 30.05.06 11:18
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Dotace, dotace
Myslím, že jsou to pane Pravdo jen Vaše subjektivní pocity, protože tu nejste, žijete v Praze mimo každodenní chotěbořskou realitu. S Vámi osobně se komunikuje obtížně, o tom se už přesvědčilo nemálo lidí. Váš festival nemá, kromě několika nadšenců, mezi občany města ani u oficiálních institucí příliš dobrý zvuk. O typ klientely, kterou sem v létě přivážíte, většina lidí tady v Chotěboři moc nestojí. Jenže Vy všechno dění ve městě posuzujete právě optikou potřeb svého festivalu. Někdy mám až pocit, že se město stává rukojmím festivalu fantazie.
odpovědět | #27 | 30.05.06 14:02
Autor: Václav Pravda
Titulek: Všechno je vám dobré, že?
... jen abyste se nemusel zamyslet nad tím, že nejsem sám, kdo má podobné názory, kdo kritizuje jeden váš krok za druhým. Úhybný manévr obvinit osobně z věci nesouvisející a neodpovědět na otázky a připomínky už evidentně přešel z vládní úrovně do spodních pater politiky.
Takže:
1. Uveďte argumenty na podporu tvrzení, že nelze posoudit viditelné aktivity vedení města, pokud člověk nežije trvale v Chotěboři, ale jen do ní dojíždí, komunikuje intenzivně s několika desítkami občanů Chotěboře, čte si neustále zprávy z Chotěboře a komentáře k nim. Protože já denní ralitu Chotěboře nehodnotím, reaguji jen na viditelná témata, která jsou mi odborně nebo zájmově příslušná a ke kterým si shromažďuji informace. Pokud mé argumenty jsou chybné, uvádějte konkrétní protiargumenty a fakta, jsem připraven a ochoten připustit, že v některých věcech se mohu mýlit, v některých zjednodušuji. Velmi by se mi ulehčilo, kdybych se v některých věcech mýlil a Vy jste měl pravdu. Zatím ale?
2. Uveďte příklady lidí, kteří si stěžují na komunikaci se mnou a DŮVODY, proč tomu tak je. Pro rovnováhu pak mohu uvést seznamy lidí, kteří si komunikaci se mnou pochvalují. Zatím ovšem jen dodám - pochopitelně z komunikace se mnou nebudou nadšeni ti, se kterými jsem se dostal do věcného konfliktu. Ovšem je rozdíl forma komunikace a obsah sporu, bohužel to evidentně neumí všichni oddělit. Nicméně samozřejmě netvrdím, že má komunikace je bezchybná. Ovšem to není podstatné pro diskusi ani u umělé trávy, ani u FF, ani u kina, ani u megaareálu, ani u radnice, ani u dalších témat. Rady a pomoc ke zlepšení komunikace uvítám, rád se něco dalšího naučím, jakmile se mnou a dalšími začnete opravdu komunikovat o jednotlivých tématech a návrzích, které jsem já nebo oni načrtli.
3. Náš festival, který přináší ročně městu dva milióny korun českých (a mohl by vícenásobek), má velmi dobrý zvuk u řady renomovaných partnerů festivalu, jejichž počet neustále roste. Uveďte prosím výsledky konkrétního průzkumu, kterým doložíte tvrzení, že FF nemá u občanů a institucí dobrý zvuk, uveďte příklady a důvody a uveďte, které aktivity a proč dobrý zvuk mají, porovnejte přínos, komplexnost a rozsah přizpůsobení zákonům a vyhláškám, uveďte konkrétní příklady našich závažných porušení předpisů. Pokud máte pravdu, rádi se poučíme.
4. Jednak Chotěboř není v situaci, kdy by si mohla vybírat typ klientely. Ale hlavně: pokud občané Chotěboře nestojí o dovolené (letos již cca 400 lidí na 7 a vícedenní dovolenou) rodin s dětmi, nestojí-li o herce, výtvarníky, spisovatele, vědce, redaktory, pedagogy, prázdniny trávící vysokoškoláky a středoškoláky apod. doložte prosím své tvrzení výsledky výzkumu a konkrétní znalostí klientely našeho festivalu. Dále zvažte, zda umějí ti občané, kterými se zaštiťujete, správně posoudit přínos naší dobrovolnické práce, do které je zapojeno několik desítek mladých lidí a která městu evidentně významně přispívá, více než jakákoliv jiná jednorázová kulturní nebo sportovní aktivita. (Omlouvám se za to vytahování všem ostatním pořadatelům, ale na silná tvrzení můžu dost dobře použít jen silné protiargumenty, samozřejmě si nejsem jistý, zda to tak je opravdu).
5. Například proti rekonstrukci kina za celkem více než dvacet miliónů jsem vystoupil přesto, že zamýšlená rekonstrukce by velmi vyhovovala našemu FF. Podrobnosti jsem uváděl v diskusi ke kinu. Ve sporu o Sokolovnu jsem kritizoval více tu stranu, která má na její další provoz podstatně větší vliv a riskuji tím její nedostupnost pro FF. Na město skutečně nenahlížím optikou festivalu, kdyby tomu tak bylo, tak bych festival už odstěhoval, protože bych v řadě jiných měst získal mnohem lepší podmínky. Například Ostrava nabízela veškeré prostory zdarma, sponzorskou podporu a další bonusy, uspořádání v Praze by znamenalo nárůst účastníků na dvojnásobek a příslušný zisk festivalu.
6. Někdy mám pocit, že se Chotěboř stává rukojmím pana Linharta. Asi nemá smysl probírat pocity, že?
7. A teď se prosím vraťte zase k diskusi o radnici, umělé trávě, kinu, meagareálu a dalším tématům, vraťte se k práci pro občany Chotěboře a mě osobně vezměte jako nutné zlo, které nicméně také pracuje ve prospěch Chotěboře. Argumenty, které po vás žádám, můžete uvést v soukromé poště, nemá smysl, abychom se zde dohadovali o osobních věcech. Naopak zde uvítám argumenty proti mnou uváděným tvrzením, týkajícím se Vaší práce pro udržitelný rozvoj CHotěboře a její občany. Děkuji.
odpovědět | #28 | 30.05.06 14:56
Autor: xyz
Titulek: Re:Re:Re:A svatby
ale ale
odpovědět | #29 | 30.05.06 16:05
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Dotace, dotace
Pane Linhart, znám hodně lidí z Chotěboře a vím, že jim FF nevadí ba naopak...jsou rádi, že do Chotěboře přivede mnoho lidí.Váš osobní názor na FF, nemůžete psát, že to tak je u většiny lidí.Vy sám toho pro Chotěboř moc neděláte a kritizujete práci,která je narozdíl od té Vaší, vidět.Já osobně bych Vás za Vaše nápady a úvěry, kterými chcete uvést Chotěboř do dluhů, vykopal nejméně za hranice kraje Vysočina.Všem by se nám pak žilo určitě lépe.
odpovědět | #30 | 30.05.06 16:20
Autor: Václav Pravda
Titulek: Brzdi
Pan Linhart toho pro město dělá hodně a řada věcí je prospěšných. Samozřejmě to jsou věci, které třeba nejsou vidět nebo věci, kterým nerozumíme. Ale nedá se to takhle zjednodušit a zobecnit. Pro Chotěboř jistě dělá mnohokrát více než já nebo řada jiných lidí, to by bylo smutné, kdyby ne. Fanoušky vítám, ale reálněji prosím :-). To, že pan Linhart svoji práci pak shodí "mediálně" viditelnými případy, kde na první pohled pro spoustu lidí něco nehraje, by nemělo stačit k posouzení jeho práce. Já si na posouzení celé jeho práce netroufám, troufám si na kritiku práce související se zájmovými činnostmi a organizacemi, s rozvojem města v tomto směru. To mi ale nesmí bránit vidět ho jako schopného člověka, se kterým si vždy rád vyměním názory, i když s jeho metodami a volbami priorit a argumenty nesouhlasím.
odpovědět | #31 | 30.05.06 19:49
Autor: Mussa
Titulek: Re:Brzdi
Nemyslel jsem to tak, že by nedělal uplně nic.Ale že třeba jeho zásluhou nepřijede do Chotěboře každý rok několik set turistů, kteří zde utratí tolik jako oni.Je mi jasné, že určitě plno jeho práce je užitečná a přesně jak píšeš.Schazuje se tím co je "mediálně" vidět.
odpovědět | #32 | 14.06.06 23:25
Autor: MozziM
Titulek: Re:Re:Re:A svatby
Radši radnici, než umělku ;-)


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky