Bludiště Na cihelně

Datum: 31. červenec 2006, 18:31
Autor: Milan Knob
Rubrika: Reportáže
Chotěboř * V loňském roce podnikla radnice rázný krok - ve čtvrti Na cihelně zavedla jednosměrný systém. Důvody pro to byly dva: Občané parkovali po obou stranách komunikace, čímž porušovali zákon a město chtělo ušetřit čas při vyhrnování sněhu. "Je to to nejhorší co tady mohli udělat," rozčiluje se jeden z obyvatelů jmenované čtvrti Josef Remeň, "místo dvouset metrů tady pomalu ujedete kilometr, abyste se dostali tam kam chcete." Podobný názor má i Zbyněk Chalúpek z Karviné, který sem přijel navštívit své známé: "Myslím, že je to skvělá kocourkovská atrakce pro místní, kteří se baví tím, že když přijede někdo cizí, nemůže se odsud vymotat.

Hrozí nebezpečí srážky.
"Na celé město máme jen jeden traktor," poukazuje na nedostatky místostarosta Chotěboře Milan Linhart. "Když se má ulice projíždět dvakrát, samozřejmě se údržba ještě více zdrží." Problémy při zimní údržbě mohou dělat také auta stojící po stranách vozovky. Pokud by řidič traktoru způsobil škodu na zaparkovaných vozidlech, podle zákona ji musí zaplatit. "Když řidič vidí, že je průjezd mezi auty příliš úzký, netroufne si do té ulice vjet, aby nezpůsobil škodu. Nahlásí to městské policii, ta se snaží vypátrat vlastníky vozidel a přesvědčit je aby vozy přeparkovali - teprve pak může pluh najet znovu. A zase jsme u zdržení.
Podle Milana Linharta jednosměrné ulice odzvonily obtížnému vyhýbání se protijedoucích vozidel. Realita je ale jiná. Někteří občané nové značky úmyslně ignorují a jezdí nadále v obou směrech. "Je to tady teď skoro nebezpečné, člověk aby se bál, že ho někdo smete," obává se obyvatelka čtvrti Na cihelně. Podle ředitele městské policie Jiřího Novotného se zde zatím nestala žádná dopravní nehoda v důsledku ignorování značek. "Pokud by při porušování dopravních předpisů někoho přistihli strážníci městské policie, měl by to drahé. Za jízdu v protisměru je, tuším, pět bodů," říká Milan Linhart.

Ulice jsou příliš úzké.
Zatímco si občané stěžují, radnice je spokojená. "Myslím, že se to osvědčilo," pochvaluje si Milan Linhart. "Občané si sice stěžují, ale na druhou stranu teď mohou parkovat v ulicích v souladu se zákonem." Zastaví-li řidič na okraji vozovky, která je obousměrná, podle Zákona o provozu na pozemních komunikacích musí zůstat průjezdný pruh široký šest metrů. "Místní komunikace v této lokalitě mají jen pět a půl metru," říká Milan Linhart. "Úzké komunikace jsou i jinde, ale nejsou tak frekventované jako tady. Navíc je to zase otázka peněz - jedna značka stojí kolem sedmi tisíc korun."

Zuzana Neuvirtová

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 31.07.06 19:32
Autor: Mussa
Titulek: Jednosměrky
Jen jsem chtěl napsat, že ty značky jsou pěkně drahé.
odpovědět | #2 | 1.08.06 09:39
Autor: majka
Titulek: Bludiště Na cihelně
No, víte, právě, že je to otázka peněz. Říká se dvakrát měř a jednou řež. Při tvoření jednosměrek ty značky opravdu něco stály a kdo by teď přiznal, že to byla hloupost a zbytečně vyhozené peníze. Teď musí být ti, co to vymysleli spokojení i kdyby nechtěli. Možná, že by ale za ty peníze šla opravit alespoň trošku ulice na Drážkách.
odpovědět | #3 | 1.08.06 10:24
Autor: Mikeš
Titulek: Kocourkov je slabé slovo
Nevím, ale púodle vysvětlení pana Linharta mi to připadá, že řidič traktoru zastaví a čeká nečinně až mu policie vozovku uvolní, třeba 2 hodiny, a mezi tím nic nedělá. Tak to jistě není. V tomto případě stačí několikrát upozornit nerjen parkujícího ale i sousedy a oni už se navzájem upozorní - jde o jejich provoz. Zdá se mi, že se šetří na nesprávných místech. Co ušetřit v personální oblasti? Například zrušit funkci místostarosty za 50000 a přijmout někoho kdo bude celý den odpovídat na internetových diskuzích dejme tomu za 15000 (Linhart stejně nic jiného nedělá a ještě se mu to moc nedaří).
odpovědět | #4 | 1.08.06 11:40
Autor: Tomáš
Titulek: jednosměrky
Jen bych chtěl říct, že v zimě traktor s pluhem jezdí v obou smerech tak jaka uspora?? A v chotěboří je mnohem víc ještě užsích ulnic tak udělejme jednosměrnou Chotěboř.
odpovědět | #5 | 1.08.06 15:15
Autor: Luky
Titulek: Nápad!!!!!!!!!!!!!!!
A co udělat jednosměrný vchod do úřadu? Samozřejmě směrem ven. To by byla úspora!!!
odpovědět | #6 | 1.08.06 15:23
Autor: nick
Titulek: Re:Nápad!!!!!!!!!!!!!!!
Good idea Luky. Ale zatím to funguje opačně...
odpovědět | #7 | 1.08.06 20:58
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:jednosměrky
Byli jste někdy v životě ještě v jiném městě než v Chotěboři? Pokud ano, tak jistě víte, že jednosměrky jsou úplně běžná věc, které se nikdo nediví. Ale tady v Chotěboři je známo, že lidé si velmi obtížně zvykají na cokoliv nového. Traktor při zimní údržbě samozřejmě odjede jinam, ale ty vynucené přejezdy stojí čas navíc a pohonné hmoty navíc. Za celý den se to nasčítá, takže do té poslední ulice pak traktor nepřijede v poledne, ale třeba až o půl třetí.
odpovědět | #8 | 1.08.06 21:04
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Bludiště Na cihelně
O ulici Na Drážkách jsem už několikrát psal, že se tam letos bude opravovat kanalizace, která jde prostředkem ulice. Vodovody a kanalizace tuto výměnu původně nahlásily na konec května, pak termín postupně odsouvaly a nakonec to vypadá, že se ulice bude dělat až v září. To je nepříjemné, ale peníze za opravu vozovky by byly vyhozené oknem. Vodovody a kanalizace jsou soukromý podnik, kterému patří kanalizační a vodovodní síť. Pokud nedodrží termín, který dali sami sobě, nemůžeme s tím nic dělat
odpovědět | #9 | 2.08.06 00:02
Autor: Musílek Petr ml.
Titulek: Re:Re:Bludiště Na cihelně
A co penále ? To jako když nedodrží termín, tak se nic neděje ? Vy tady po této komunikaci možná nejezdíte, ale já jo.Pomalu, ale jistě mě to přestává bavit, ty díry a podobně.Jsem zvědav, jestli jednou, až nezaplatím za něco co bude pro město, tak mi taky řeknete, že se nedá nic dělat a počkáte.Pochybuji.Budu platit takové pokuty, na které mít nebudu.Táži se Vás, co uděláte s tím, že nedodrželi termín?
odpovědět | #10 | 2.08.06 06:06
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Bludiště Na cihelně
No pane Linharte on problém je trochu jinde a Vy ho nechcete vidět. Bydlím v ulici U Obory na kterou navazuje ulice Žitná. U Obory je obousměrná, Žitná je jednosměrná, aby se nemusela, dle Vaší idei, vyhrnovat v obou směrech. V zimě jsou ovšem po vyhrnutí obě ulici naprosto stejně široké - pouze jeden pruh. Žádám Vás tedy aby neprodleně i naše ulice byla pouze jednosměrná. Zatímco ulice Žitná má široké chodníky, naše ulice žádné chodníky nemá ( resp. má 0,5 m široké travnaté pruhy v místech, kde by bylo lze očekávat chodník ). Zatímco motoristé parkující v ulici Žitná mohli při částečném parkování na chodníku udržet mezi dvěma parkujícími vozy ulici průjezdnou a to i v obousměrném provozu, v ulici naší nejenže nemohou parkovat 2 vozy proti sobě, ale pouhé zastavení 1 vozidla porušuje silniční zákon protože pruh široký 6 m v žádném případě nezůstane. Takže Vás tímto vyzývám k okamžité instalaci jednosměrky nejen do ulice U Obory, ale i do všech ulic, které jsou v zimě vyhrnovány pouze "jednosměrným" způsobem, anebo přiznejte, že stávající Vámi provedené úpravy silničního provozu v Chotěboři vykazují známky jisté nelogičnosti.
odpovědět | #11 | 2.08.06 08:08
Autor: Franta
Titulek: Re:Re:Re:Bludiště Na cihelně
Pro Romana : váš podiv je přesvědčivý a zdá se logický, ale pro objektivitu je třeba dodat, že obestavěnost rodinnými domky v ulici Žitné je víc než dvojnásobná oproti vaší ulici U Obory (konkrétně 5,5 bm ulice na 1 dům oproti vašim 12 bm, bráno od prodejny autopotřeb). I když situaci zblízka neznám, lze se asi domnívat, že tento zcela zřejmý nepoměr má odlišný dopad i na parkování aut a údržbu komunikací.
odpovědět | #12 | 2.08.06 09:28
Autor: Tomáš
Titulek: jednosměrky
Je to tu jak v kocourkově, radnice zjistila že je to nesmysl tak se z toho snaží vykecat. V ostatnich městech jsou samozdřejmě také jednosměrky ale jen kde jsou potřeba. Mohla by se udelat jednosmerna i brodska ulice kdyz nam ji tak pěkně zúžili i s križovatkou :)
odpovědět | #13 | 2.08.06 09:34
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Bludiště Na cihelně
To máte nepochybně pravdu, ale množství parkujících aut v ulici Žitná ani v nejmenším nemění skutečnost, že i naše ulice splňuje požadavky na zjednosměrnění. Hlavním argumentem radnice byla zimní údržba a ta z naší ulice jednosměrku beztak dělá, ovšem nikdo neví jakým vede směrem, takže to vyhýbání v zimě je zábavné. A co myslíte, je dnes situace na Cihelně lepší než před rokem? Stojí ty kilometry ujeté navíc za to? Mluvil jsem se dvěma lidmi tam bydlícími a oba se shodli na mírné uhozenosti tohoto řešení. Ale jak řekl náš "Posel Světla" Ing. Linhart, Chotěboř je známá tím, že vše nové a dobré se u nás dlouho ujímá. Jsme holt 100 let za opicemi ( ale především za Hlinskem .... -:) )
odpovědět | #14 | 2.08.06 09:39
Autor: majka
Titulek: Re:Re:Bludiště Na cihelně
Pane Linharte, já vím, že jste o ulici v Drážkách už psal, ale když Vodovody a kanalizace budou prodlužovat termín opravy ještě dále, třeba zase na jaro, tak pořád budeme čekat a jezdit přes ty díry, vždyť je to i nebezpečné.
Já jen všude slyším, co každý občan musí dodržovat, za co dostane pokutu, prostě obyčejný občan není nic, ale velké firmy si mohou dělat, co chtějí.
Městská policie může občana pokutovat, za to a támhleto, já mám někdy pocit, abych měla obavu se projít po Chotěboři, abych nedostala pokutu.Já vím, že udržovat pořádek je potřeba, ale také mít pro všechny stejný metr.
odpovědět | #15 | 2.08.06 13:02
Autor: Milan Linhart
Titulek: Ulice V Drážkách
Ohledně posunutí termínu opravy ulice V Drážkách si nerozumíme. To není akce, kterou by si město objednalo a jejíž posunutí termínu by mohlo penalizovat. To je vlastní akce majitele a správce kanalizační sítě. Tu samozřejmě musí povolit stavební úřad, ale samospráva ji pouze dostane na vědomí. O termínu akce můžeme s firmou Vodovody a kanalizace pouze vyjednávat jako rovný s rovným. Pokud ale dojde na jejich straně ke skluzu, nemáme na ně žádné páky. Je to jejich investice na jejich majetku. My jsme účastníkem stavebního řízení, protože při této akci dojde k rozkopání naší komunikace, domlouváme se na její opravě, ale termín jako takový ovlivnit nemůžeme. Nejsme ivestorem ani dodavatelem. Kdybychom tušili, že se to povleče takhle dlouho, nechali bychom komunikaci na jaře provizorně opravit s vědomím, že je to oprava jen na 4 měsíce. Ale vyhazovat peníze kvůli původně předpokládaným pár týdnům se nám nechtělo. To jsme je radši použili na jiné chodníky a jiné komunikace. Nikdy se totiž neopraví všechno, co je potřeba. V rozpočtu na tyto opravy zbývá jen kolem tří milionů a když se vyčerpají, tak se s opravami musí skončit a pokračuje se zase další rok. Roman má pravdu, že ulic vhodných pro zjednosměrnění je v Chotěboři mnohem víc. Jednosměrné nejsou jenom proto, že není dost peněz na nové značky.
odpovědět | #16 | 2.08.06 13:20
Autor: jeff
Titulek: Re:Re:Re:Bludiště Na cihelně
Docela souhlasim.Nejvic me dorazi,kdyz si jeste v ulici U Obory jeden dotycny zaparkuje uprostred cesty to sve male nakladni auto,ze se tam pomalu neda ulici projet ani osobakem!!!Dotycna osoba by mela parkovat jinde nebo byt minimalne varovana strazniky.Rozumim,ze je problemem parkovat,ale takove jsou zakony a nejde to blokovat celou ulici.
odpovědět | #17 | 2.08.06 16:22
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Bludiště Na cihelně
to není jen problém cihelny, na sídlištních parkovištích jsou to dnes samé firemní dodávky, i větších rozměrů, a není kde parkovat.
odpovědět | #18 | 3.08.06 08:28
Autor: Líba
Titulek: Re:Ulice V Drážkách
Neskutečné, co odpovídáte. K čemu tedy na radnici vlastně sedíte, když nejste schopni ani urgovat opravu kanalizace v jedné z poměrně důležitých ulic ve městě? Ze všeho se jen vykrucujete. A moc vás prosím, neodpovídejte na můj příspěvek. Dokážu si sama představit, co zazní.
odpovědět | #19 | 3.08.06 08:46
Autor: Ibiza
Titulek: Zima
Jediný co mě zaráží je to, že Chotěboř má jenom jeden traktor s pluhem. Už se těším na další zimu.
odpovědět | #20 | 3.08.06 11:31
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Zima
Máme tolik traktorů, kolik máme peněz. V tomto volebním období jme byli nuceni obměnit skoro celý strojový park technických služeb, protože před tím se do něj celá léta neinvestovalo vůbec! Od multikár, přes nákladní automobil, svozové vozidlo na odpad až po ten nový traktor. Všechno bylo shnilé, vozidlům na zimní údržbu upadávala kola...
odpovědět | #21 | 3.08.06 13:31
Autor: Urban J.
Titulek: Re:Re:Zima
Tak nakupte TELESU opět nový stroje,přidejte jim na naftu,udelejte celou Chotebor jednosmernou,botickari at chodeji pred pluhama,pokutujou a cisteji jim cestu a budeme tady jezdit jak u Kolína...
odpovědět | #22 | 3.08.06 13:50
Autor: uřád práce
Titulek: Re:Re:Zima
možná že by pěnez ve firmě TELES bylo víc jenom kdyby se tam trochu udělala čistka v administrativních pracovníkách a ne naopak ještě jednoho člověka přibrat možná za jeho plat by mohl být jeden traktor. nebo snad je tak výkonný že je nepostradatelný...........
odpovědět | #23 | 3.08.06 15:05
Autor: Luboš
Titulek: Re:Re:Re:Zima
všichni naši úředníci jsou nepostradatelní!!!
odpovědět | #24 | 15.08.06 18:20
Autor: lukyy
Titulek: Jednosměrky a zimní údržba
Jsem opravdu velice rád za jednosměrky:-((( Můžu jen potvrdit, že v zimě při napadnuti více jak 20cm ´´cestáři´´ hned vyjížděli a do 7 dnů to vyhrnuli.Takže předchozích 6 dnů jsme si s ostatními řidiči prohrnovali autem. Takže za veškerou péči o ´´báječné jednosměrky´´ děkuji.
odpovědět | #25 | 16.08.06 22:58
Autor: Tom
Titulek: Re:Re:Re:Zima
Jo něco jsem zaslechl o zaměstnávání nepotřebných pracovnic s nulovým přínosem pro TELES. Žeby snad nějaké kamaráčofty??
odpovědět | #26 | 17.08.06 07:57
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Zima
Přátelé, pletete si bývalou příspěvkovou organizaci Technické služby a obchodní společnost Technická a lesní správa s.r.o. My jim samozřejmě pracovně říkáme také technické služby, ale jinak je to úplně jiný způsob řízení, účtování i organizace práce. Obchodní společnost už není tak úzce svázána s městem, je na něm relativně nezávislá a nelze ji řídit přímými příkazy vedení města. Vše funguje na základě písemných objednávek, písemných smluv a fakturace. Z tohoto pohledu je to vůči městu firma jako každá jiná. A jako každá jiná firma je zřízena za účelem tvorby zisku. To znamená, že mohou a dokonce musí podnikat i mimo území města. Ziskem, který vydělají mimo město, si vydělávají na další techniku. Třeba na další traktor na zimní údržbu. Něco dostali od města do začátku a teď už se musí snažit sami. A ta paní je specialistka na odpadové hospodářství a na administrativu, která je nově spojená s tříděním odpadu a se zpracováváním plánů odpadového hospodářství. TELES tyto poradenské a administrativní služby nabízí za úplatu subjektům mimo město Chotěboř a o tyto služby je zájem. Město je sice jediným vlastníkem TELESu, ale není jediným zákazníkem. To má jednu velkou výhodu a jednu velkou nevýhodu. Výhoda je v tom, že vydělávají městu peníze a nemusíme všechnu techniku kupovat ze svého. Nevýhoda je v tom, že nevisí na hřebíčku a občas nejsou schopni nastoupit na povel, protože zrovna mají lidi v Krucemburku a techniku ve Ždírci. Veškeré práce si s nimi musíme detailně nasmlouvat. Povely typu "ať je všechna tráva posekaná, jinak nedostaneš prémie" už dávat nemůžeme. Teď musí být ve smlouvě číslo pozemku, počet metrů, počet sečí do roka a jejich termíny. A samozřejmě cena. A musí se odškrtávat, jestli se to plní. A když se nějaký proužek trávy zapomene a do smlouvy nedostane, tak ho prostě nesečou, dokud se neuzavře dodatek smlouvy včetně navýšení finanční částky. Tohle byl blbý příklad, protože o zeleň na tomto principu pečuje Sorbus, TELES už to pro město nedělá. Ale šlo mi o vysvětlení principu. Tohle dělám, protože je to ve smlouvě. Tohle je nad rámec smlouvy, takže čekám na písemnou objednávku nebo na dodatek smlouvy a posílám fakturu navíc. Pak samozřejmě nastávají problémy, protože rozpočet města je rok dopředu detailně schválen a pokud se s fakturou navíc nepočítalo, není ji z čeho zaplatit. Bez rozpočtové změny, kterou může, má-li z čeho, jednou za dva měsíce udělat zastupitelstvo, se často nepohneme dopředu. Je to hodně těžkopádné. Za časů příspěvkové organizace Technické služby stačilo zvednout telefon a už se nastupovalo na práci. K transformaci došlo z daňových důvodů a z důvodu přizpůsobení se legislativě EU. Pro operativní řízení úklidu a údržby města to ale moc šikovné není.
odpovědět | #27 | 17.08.06 10:40
Autor: Petr Novák
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Zima
Nevím pane místostarosto jaké máte tabulky Vy pro výpočet zisku ale u mě je to jednoduchý pakliže náklady převýšují zisk tak výsledek je ve mínus...!!! nebo se snad mílím. Vzhledem k tomu že náklady od nástupu již zminované pracovnice budou daleko přes 100tisic kč si nevydělala ješte ani na to auto...... a slovo specialista bych v tomto případě moc nepoužíval.... Podle mého názoru je to jedno velké kamarádičkování..... a jeslti jste toho specialstu tolik potřebovaly tak že nebylo vypsané výběrové řízení určitě by se někdo našel z místných lidí a možná i schopnějších....... Děkuji a příšte prosím pište pravdu a specialistech v TELES......
odpovědět | #28 | 17.08.06 13:40
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Zima
Pane Nováku, vy jste to asi nečetl podrobně. Tu pracovnici si vzal jednatel TELESu na své podnikatelské riziko. On musí splnit na konci roku nějaké ukazatele. Jak je splní, to už je jeho problém. Ta firma je na městě relativně nezávislá, město jim do jejich práce nemluví. Je to normální obchodní společnost, která jednou za rok městu skládá účty ze svého hospodaření, ale jinak je ve svém rozhodování nezávislá. Pokud si od nich něco objednáme, tak je to normální smluvní vztah jako s každou úplně jinou firmou. Jestli tam paní má nebo nemá, to je v kompetenci jednatele. On se bude na konci roku zodpovídat z hospodářského výsledku.
odpovědět | #29 | 17.08.06 14:13
Autor: Radomír Boháč
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Zima
Tím bych chtěl taky upozornit, že firma Teles ještě ani jednou za svou dobu existence nezveřejnila Hospodářské výsledky ve sbírce listin Krajského soudu. Vzdyť pan Linhart byl jednatelem společnosti až do března roku 2005
odpovědět | #30 | 17.08.06 21:44
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Zima
Jednatelem jsem byl rok a čtvrt, aby si město pohlídalo období transformace příspěvkové organizace na obchodní společnost a převody majetku mezi těmito společnostmi a městem. Do vlastního chodu firmy jsem nijak nezasahoval. To bylo plně v kompetenci tzv. výkonného jednatele, tedy ing. Sodomky. O zveřejňování hospodářských výsledků ve sbírce listin krajského soudu jsem nikdy neslyšel. Nevím, co je to za rejstřík, ani kde a jak se do něj dá nahlížet.
odpovědět | #31 | 20.08.06 20:43
Autor: Radomír Boháč
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Zima
http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index?sysinf.@typ=sbirka&sysinf.@strana=documentList&vypisListin.@cEkSub=566279
Nebylo by dobré kdyby firma plně ve vlastnictví města zveřejňovala své hospodářské výsledky? (když je to její zákonná povinnost)
(paragraf 21 zákona o účetnictví)
odpovědět | #32 | 20.08.06 22:20
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Zima
Dle sdělení jednatele ing. Sodomky je účetní uzávěrka za rok 2005 u notářky za účelem odeslání k zápisu. Doporučil jsem panu jednateli, aby zároveň odeslali i uzávěrku za první rok existence, tedy za rok 2004. Jsou to takové formální věci, u kterých plně spoléhám na účetní, že je znají a že si takové věci hlídají. Na druhou stranu se divím, že pokud to ukládá zákon o účetnictví, nehrozí firmě žádné sankce za nesplněnou povinnost. Nemyslím si, že by v tom byl záměr výsledky nezveřejnit. Obecně mám zkušenost, že na administrativní formality jsou ve společnosti TEREAL pečlivější a důkladnější než ve společnosti TELES.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky