Malé zamyšlení

Datum: 16. srpen 2006, 19:08
Autor: Milan Knob
Rubrika: Úvahy a glosy
Již nějakou dobu sleduji komentáře, které píší čtenáři k jednotlivým článků a musím říci, že se mi to celé nějak nelíbí. Již několikrát jsem žádal administrátory tohoto webu, zda by nebylo vhodné zavést registrovanou diskuzi k jednotlivým článkům. Bohužel se tak dosud nestalo a taky to podle toho vypadá. V mnoha komentářích figurují jedni a titíž stálí stěžovatelé, kteří brojí proti všemu a všem a hlavně se pod své příspěvky nepodepisují a ještě jsou dotčeni, když jim tyto administrátoři a nebo správci jednotlivých sekcí maží. Z tohoto důvodu budu stále pro to, zavést zde registrované komentáře k jednotlivým příspěvkům. Vím předem, že to nebude lehké, ale někde se začít musí. Všichni si myslí, že když se pod to co napíší nepodepíší, jsou hned mistři světa a všichni je budou za to či ono velebit, ale jsou na velkém omylu. Za sebe mohu říci, že pokud se u mého článku objeví nějaké nepřístojnosti, budou hned smazány, ať se to líbí nebo ne! Milan Knob

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 16.08.06 20:36
Autor: roman
Titulek: Komentáře
Skoro si myslím, že by ta registrace nebyla od věci - občas se podívám na novinky.cz a tam je to naprostý úděs. Byla by škoda, kdyby se to tady zvrhlo tímto směrem.

Roman Juránek
16.08.06 21:23
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #3 | 16.08.06 21:25
Autor: milan
Titulek: registrace
Jak si takovou registraci představujete? Myslím aby byla co nejvíce efektivní a splnila svůj účel. Jinak souhlas.
odpovědět | #4 | 16.08.06 21:25
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Souhlasím
Registrace je nutná. Připravuje se, pánové Gajdorus a Tezner na tom dělají.
odpovědět | #5 | 16.08.06 21:30
Autor: René Kopčem
Titulek: Ale copak?
Opravdu se Vám něco nelíbí? Ono to není jenom o lidech, kteří občas píší pravdu a občas nějaký drb, ale také o vás autorech, který se nelíbí pravda nebo drby.

Promiňte, ale pokud zavedete registraci, tak to tu pěkně "pohřbíte". Nepřemýšlíte spíše o hodnocení komentářů, kdy dobrý a k věci komentář bude ohodnocen kladně od uživatelů a zobrazí se. A na druhé straně špatný komentář, když bude v mínusu, tak se zobrazí pouze malá lišta a uživatel si ho vždy může vysunout. Protože registrace je s odpuštěním naprostá blbost...

Příklad je na http://www.digg.com/software/Firefox_2_0_Delayed_to_Late_October
16.08.06 21:39
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #7 | 16.08.06 21:44
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Ale copak?
Jenže tenhle web si musí udržet určitou úroveň, pokud chce sloužit svému účelu. A ať to je jak chce, nechutnostmi v komentářích jí ztrácí. Nemám ponětí, kolik lidí chodí denně na tvůj blog, ale pokud jsem si stačil všimnout, nelezou tam profesionální prudiči. A kdyby lezli a komentovali, dělal bys s tím co?
odpovědět | #8 | 16.08.06 21:49
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Ale copak?
Ad hodnocení komentářů: aby fungovalo správně, muselo by se stejně řešit přes registraci, protože potom by nic nebránilo našemu profesionálnímu prudiči naklikat si kladných nebo záporných hlasů tolik, kolik by on sám uznal za vhodné.
odpovědět | #9 | 16.08.06 21:54
Autor: Ivos Gajdorus
Titulek: Re:Ale copak?
Na registrovane verzi pracujeme a mela by byt hotova v brzke dobe. Hodnoceni komentaru (na nekterych forech se tomu rika "karma") je sice pekny napad, ale neni slozite prihlasovat se z jinych pocitacu a hlasovat pro sebe, pripadne se domluvit s partou (treba ze tridy) a prehlasovat ostatni.
Premysleli jsme o zobrazovani komentaru az po potvrzeni klikem z mailove adresy, ale nejjedodussi bude zavest registrace.
odpovědět | #10 | 16.08.06 21:59
Autor: René Kopčem
Titulek: Re:Re:Ale copak?
Přesně to, co jsem napsal. Mám pár zkušeností s nepříjemnými komentáři, ale ty opravdu jenom ignoruji a snad svět ví, jak to je. Ale opravdu toto mě dokáže rozčílit, když někdo chce cenzurovat web nebo obecně. Já občas tady ty diskuze sleduji a vím, že to tu zrovna není růžové, ale lidi mají svůj názor a svůj pohled na věc. Někdo se vždy bude rozčilovat a někdo zase podporovat. Ale zavést registraci to tu jen bude to podporování a žádné špatné komentáře, které se nelíbí. To je opravdu hloupost...
odpovědět | #11 | 16.08.06 22:30
Autor: Ivos Gajdorus
Titulek: Re:Re:Re:Ale copak?
Na internetu se pohybuji temer deset let a o problemu volne diskuze jsem diskutoval nescislnekrat s mnoha lidmi. Bohuzel zadne jine ucinne reseni nez zavedeni registrace uzivatelu neznam. Neco jako zavadeni _karmy_, potvrzovani prispevku pres email atd jsou kratkodoba reseni, ktera muzou mit uspech; ale jedine za predpokladu jiste moralni urovne zucastnenych (ktera se dokonce i u nas vyskytuje na uzavrenych diskuznich serverech). Samozrejme jde svindlovat zaregistrovanim vice identit atd atd, ale je to o poznani tezsi a toto budem nemilosrdne trestat.

Tento web jsme vytvorili abychom zacelili jiste vakuum, ktere tu vzniklo po odchodu Harryho a take proto aby meli obyvatele Choteborska nastroj, kde muzou sledovat aktualni denni, vyjadrovat se k nemu ci se na nem podilet. Ne proto aby se tu mohli navzajem urazet a prekrikovat anonymove - bohuzel se tak deje. Ja osobne komentare uz nekolik mesicu nesleduji a kdyz se na ne nahodou podivam, nemam z toho vubec dobry pocit a neni to kvuli nazorum ktere se mi nelibi, ale kvuli jejich urovni, resp. mentalni urovni nekterych jednotlivcu schovavajicich se za prezdivky. Pokud se nekomu zavedeni registraci nebude libit, muze jit jinam nebo si vytvorit vlastni web. Mimoto nazyvat to cenzourou je zcestne, registrovat se muze kazdy.

Na tento webu je prumerne okolo 300 unikatnich pristupu denne, kolik tipujete ze sem prijde lidi po zavedeni registraci? udelame tipovaci anketu ?:o)

Pri pisemne komunikaci vsak temer vzdy dojde k disinterpretaci nazoru a stanovisek druhe strany.
odpovědět | #12 | 16.08.06 22:38
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Ale copak?
Když sem kdokoli, Kopčeme, napíše, že je někdo idiot, tak to prostě smažu. A myslím, že nejen já. To prostě není názor, to je zbytečný výkřik. A nazývat to cenzurou? No to snad ne. To bychom tady za chvíli mohli polemizovat o tom, jestli máme ponechat komentáře navádějící třeba k jakémukoli druhu trestné činnosti. Navíc, člověk, který má co říct, může kdykoli napsat článek a publikovat ho na zdejším webu. To chce ovšem trochu víc, než anonymně plkat pod článkem.
odpovědět | #13 | 16.08.06 23:07
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Ale copak?
Vyvozovat z registrace to, že budou jen podporující komentáře a nesouhlasné zmizí, není ani příliš logické, ani konkrétně podložené a dle mého názoru to ani tak nebude. Jednak proto, že nejsou správné a nesprávné názory (jeden článek bude říkat A je správně, druhý že B, ale opačný komentář u obou nebude automaticky nesprávný, automaticky to nevyplývá z osoby autora ani z ničeho jiného a teprve diskusí a argumenty se dá zjistit, že třeba aaabb je správně pro 2/3 lidí, abbb pro 1/4 a aaa pro zbytek, za podmínky, že cccddd), ale komentáře nepodložené a podložené, slušně a neslušně formulované, k věci a mimo mísu, ... Za druhé proto, že ani registrovaný uživatel se nemusí bát projevit negativní názor (sám jsem příkladem). Ovšem bude vědět, že to musí udělat nějakou formou. Protože pokud bude jen plivat jedovaté sliny bez obsahu (a právě o eliminaci těchto rádoby komentářů jde), bude nějak sankcionován - ať už tím, že si udělá ostudu, nebo tím, že bude snadné ho z diskuse vyřadit. Křičet o cenzuře (zvlášť od těch mladých, kteří naštěstí nevědí, co to skutečná cenzura je) a zastávat se těch, kteří v podstatě ani neprojevují názor, jen popírají názory jiných a to ještě bez faktů, může vypadat ušlechtile, ale je to spíš hloupé a neušlechtilé. Mnohem ušlechtilejší je myslím zastávat se těch, kteří seriózně diskutují, uvádějí celá jména a své názory mají podložené fakty. Proč se nebijete v prsa v zájmu těchto lidí, kteří patrně nechtějí číst bláboly, ale fakta a skutečné odůvodněné názory, informace s hodnotou k obsahu článků, třeba i podezření, kritiku, opačné názory, ale vždy na alespoň základní úrovni? Protože je jednodušší vykřikovat CENZURA a REGISTRACE ZABIJE WEB? Bez uvedení konkrétních příkladů, bez uvedení odkazů na statistiky, čistě jen v anarchistickém manýru podpořit možnost anonymně se vykřičet a urážet ostatní? Jistě, je to jednodušší. Webovou diskusi ale nezabije dle mého názoru registrace, nýbrž záplava vulgárních nebo nanicovatých příspěvků od noname uživatelů. Autoři webu sice registrací do určité míry riskují, je hezké, že je na to někdo upozorní, ale tím by to mělo končit. Nelze od nich cokoliv vyžadovat a každému je do toho s odpuštěním kulové, protože tento web není obecným majetkem a jestliže se autoři ho rozhodnou úplně celý zavřít nebo na něm zakázat diskusi nebo jen zavést registraci, je to čistě jejich věc. Hodnocení článků ze zkušeností nikam nevede, protože velká část uživatelů vůbec nehodnotí kvalitu příspěvku, ale spíš kontroverznost, černobílost a další podobné aspekty. Ani tady u tohoto článku se v podstatě seriózně nediskutuje. Protože k tomu by nejdříve bylo nutné vědět, jak bude vypadat registrace, jaké údaje se budou zveřejňovat, jaká budou pravidla, kdo bude posuzovat a jak, jaké budou sankce atd. A teprve pak má smysl začít argumentovat, že tento typ registrace se tam a tam neosvědčil, že existuje lepší řešení, že tohle řešení by mohlo odradit lidi. Ale tvrdit s jistotou, že to bude právě tak a tak, aniž by byly dostatečné informace, je zřetelný důkaz toho, že jen málo lidí umí skutečně diskutovat o problému a většině slouží web jen jako ventil pro uvolnění. Proto jsem jednoznačně pro registraci.
odpovědět | #14 | 16.08.06 23:09
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Ale copak?
Oprava: Na 12. řádku odspoda jsem měl na mysli Hodnocení komentářů, nikoliv článků, pochopitelně. Omlouvám se.
odpovědět | #15 | 16.08.06 23:36
Autor: René Kopčem
Titulek: Posledni komentar
Opravdu chápu, co tím myslíte. Jen mi to opravdu nejde do hlavy, ale to je jenom můj problém. A abych pravdu řekl, tak lidi jsou lidé a lidmi zůstanou, jen mě to může mrzet, ale to už je život. A asi nejlepší řešení by bylo zrušit komentáře úplně, pak by každý mohl klidně spát. V této době není žádné účinné východisko. S registrováním to zůstane stejné! Každý si může vymyslet cokoliv za své údaje. A pokud ho hned smažete, tak stejně na tom nic nezměníte a zaregistruje se znovu. A IP adresu nemůžete blokovat... Je to smutné a asi to tak bude!

Zbyněk Mrkvička
re: Ad hodnocení komentářů: Ne, tak to by se dalo ošetřit. I když také to není 100% metoda...

Asi o tomto moc nevím a jak říká pan Pravda nemám to podložené, takže přeji hodně štěstí s bojováním a snad se někdy lidé dostanou rozum... :-( Toto jsou poslední moje slova...
17.08.06 07:54
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #17 | 17.08.06 08:05
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Zapomněli jste
Pokud Ti tohle vadí, tak já se smažu sám.
odpovědět | #18 | 17.08.06 08:17
Autor: Luboš
Titulek: Re:Re:Zapomněli jste
No já nevím, ale když před časem někdo naznačil, že Paroubek je trouba, tak to zmizelo hned. Ty pravidla by měla být daná velmi jasně.

Pro administrátory:
Zajímalo by mne, zda pouze uveřejňujete články dodané někým, nebo zda sami vyvíjíte jakousi zpravodajskou aktivitu a informace sháníte. Děkuji
odpovědět | #19 | 17.08.06 08:32
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Zapomněli jste
Za sebe říkám, že informace nesháním, a) nejsem v Chotěboři, b) nemám na to čas, c) nemám ambice být novinářem.
odpovědět | #20 | 17.08.06 08:34
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Zapomněli jste
A zabilo by Vás, kdy místo prohlášení: " Paroubek je trouba ", bylo uvedeno: " o jeho inteligenci lze s úspěchem pochybovat ". V Anglii snad existovaly, nebo ještě existují diskusní kluby a předpokládám, že tam lidé vystupují pod svými jmény, v každém případě osobně - myslíte, že jim to brání vyslovit opačné názory? Já myslím, že ne. Ovšem riskují, že pokud někomu řeknou, že je idiot, tak od dotyčného inkasují. Jistě však uznáte, že je těžké inzultovat osobu např. "huhu", nevíte-li kdo to je. Předpokládám, že zavedením registrace diskuse neutrpí a přibude-li inzultací, přispěje to ke zpestření našeho společenského života!
odpovědět | #21 | 17.08.06 08:41
Autor: Luboš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Zapomněli jste
Děkuji pane Mrkvičko, a komu je tedy možno posílat tipy, které je před uveřejněním nutno ověřit? Dělá to pro vás někdo?
odpovědět | #22 | 17.08.06 08:45
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Zapomněli jste
Nejradši samozřejmě máme zprávy ověřené :) Můžete využít formulář na http://ichotebor.cz/publikujte.php, nebo zaslat svůj článek na info@ichotebor.cz.
17.08.06 09:33
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #24 | 17.08.06 10:20
Autor: fero
Titulek: Re:Re:bububu
Pane Milane Knobe, proč mě oslovuješ jako troubu i když asi nevíš jestli trouba opravdu jsem. Je zvláštní, že při téhle debatě se pan Mrkvička dušuje jak kohokoliv kdo napíše o druhém, že je idiot hned smaže. Buď to platí pouze u nadávky idiot, nebo jsme si rovni a někteří holt rovnější...
Neumím si to vysvětlit, ale pokud mě někdo nazve idiotem nebo troubou, oboje mě uráží.
A jestli se pane Knobe zlobíš kvůli tykání, tak ti už jde opravdu o všechno ostatní než je podstata věci.
Pokud někdo pod jakýmkoliv jménem napíše cokoliv, nejde povrchně pohrdat jeho názorem proto, že neznám jeho identitu. Jde především o ten názor samotný. Když je k věci a má jakýoliv (pozitivní i negativní) přínos, měl by být respektován jako plnohodnotný názor! A s registrací se toho zase tolik nezmění, nechá se to obcházet.
17.08.06 10:24
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
17.08.06 11:36
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #27 | 17.08.06 13:00
Autor: Řezník
Titulek: Mazání
Mazání článků a komentářů je velikou oblibou pana Mrtvičky...neberte mu tuto jedinou radost :-D
odpovědět | #28 | 17.08.06 14:08
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Mazání
Jasně, neberte mi tuhle mojí jedinou radost... Co bych si potom počal, jak bych mohl žít... Vy jste ale divná osoba... :-D
odpovědět | #29 | 17.08.06 16:12
Autor: Lojza
Titulek: Re:Re:Mazání
no tak dobrá pane Mrkvičko, ale maximálně 3 denně :-)))
odpovědět | #30 | 17.08.06 16:19
Autor: Luboš
Titulek: Pane Mrkvička
Já nechci publikovat, spíše jsem měl na mysli zda např. sledujete vývoj některých kauz, které tu prolétly. Zda se třeba dozvíme jak se vyvíjí situace s tím zákazem na náměstí apod.(diskuze byla zastavena, a nikdo neví jak to pokračuje.
odpovědět | #31 | 17.08.06 17:49
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Pane Mrkvička
Zeptejte se pana Jiřího Proška, to byla jeho _kauza_ a článek, nikoli můj.
odpovědět | #32 | 17.08.06 19:03
Autor: nick
Titulek: Re:Re:Pane Mrkvička
A to pan Prošek zakázal diskuzi...???
odpovědět | #33 | 17.08.06 19:38
Autor: Ferda
Titulek: dotaz
proč je smazaný příspěvek u článku Letní žurnalistická škola a co tam bylo???
odpovědět | #34 | 17.08.06 20:34
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Pane Mrkvička
Dotaz zněl na vývoj _kauzy_ (to už je jak Občanské judo...). Tam směřovala moje odpověď. A nemám dojem, že by se tento kvaziproblém vyřešil zrovna v komentářích na iChotěboři.

Ferda: příspěvek je smazaný, protože to byl s tématem nesouvisející výkřik jakéhosi pobudy.
17.08.06 22:40
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
17.08.06 22:42
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
17.08.06 22:52
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
17.08.06 23:02
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
17.08.06 23:33
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 00:11
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 00:16
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 00:42
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 00:44
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 00:45
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 00:46
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 07:15
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
18.08.06 08:03
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #48 | 18.08.06 08:25
Autor: Vašek H.
Titulek: Re:Mrkvičkovi zlatý hřeb večera
Milý Spídy, je radost číst Tvoje příspěvky, ale je z nich cíto Tvoje omezená znalost pořádání jakýchkoliv akcí. Dávat proti sobě pouze počasí a hudební produkci, s Tvojí zahořklostí proti všemu se mi zdá, že jsi prodělal v mládí či dětství děsivé trauma. Díváš se na vše jen velmi zjednodušeně a pouze ze svého úhlu pohledu.
Já sám za sebe opět přeji pořadatelům pěkné počasí, hodně spokojených motorkářů, návštěvníků a konec konců i dobrý zisk. A to i přes to, že jsem měl s touto akcí i nějaké rozepře s kolegy.
Spídy a ostatní, mějte se, a až budete dělat nějakou akci dejte vědět, rád se zůčastním.
Vašek H.
odpovědět | #49 | 18.08.06 08:32
Autor: Jarda
Titulek: Re:Mrkvičkovi zlatý hřeb večera
Spidy hrál si někdy na něco? nemyslí teď nervy, hřeben ani na indiány
odpovědět | #50 | 18.08.06 17:17
Autor: Dawid
Titulek: ...
právě kvůli několika posledním příspěvkům (cca 16), který vypadaj jako gay_chat, by se hodila nějaká úprava diskuse... nejlíp nestrannej moderátor,nebo tak něco...
odpovědět | #51 | 18.08.06 18:27
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Mrkvičkovi zlatý hřeb večera
A Ty si Vašku myslíš, že ti dotyční na to budou mít? :-)
odpovědět | #52 | 18.08.06 18:57
Autor: spídy
Titulek: Re:Re:Mrkvičkovi zlatý hřeb večera
Budeš se divit, ale pár mega akcí jsem pořádal. Řekl bych, že podobného rozsahu, jako pořádáte Vy. Nikdy ne pro peníze ale pro zábavu. Svou běžnou prací si vydělám dost.Lidi, kteří ukradnou tradici mě fakt štvou.
odpovědět | #53 | 18.08.06 19:21
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Re:Mrkvičkovi zlatý hřeb večera
Například spídy? Pochlub se, přeháněj, ať to taky všici víme :-)
odpovědět | #54 | 18.08.06 20:43
Autor: Jirka S.
Titulek: Cenzura???
Takze zase cenzura? ok, ale myslim ze vsem doporucim se temto strankam vyhybat. Mozna ze napad Kopcema udelat vlastni a open by bylo super.
odpovědět | #55 | 18.08.06 22:41
Autor: Mussa
Titulek: Re:
No nevím, myslím, že zde odsuzujete pořadatele, kteří si chtějí nahrabat.Dle mého názoru mají spíše zájem o zachování tradice a jelikož nejsou už jako jedna parta, nemají nárok na příspěvek od města a tudíž nemohou pořádat akce jako kdysi.Pokud vše organizují na vlastní triko, tak to také není sranda.Určité investice a rizika do toho vnášejí a je dost pravděpodobné, že z toho budou mít zisk.Ale proč ne? Nikdo vám, zde kritizujícím, nebrání v tom, udělat např. Na nádržce akci, kde bude hlavním cílem výdělek.Mám takovej pocit, že Nádržka je k pronájmu za 3500,- na víkend.Pozvěte si kapelu a zorganizujte koncert na své triko a je to :) Proč kritizovat někoho, kdo si chce, nebo nechce vydělat ?Dnes je všechno o penězích.Tak proč když je mám, je neinvestovat do něčeho, co mě vynese třeba 2x tolik ? Vy kritizující : " Nekoupili by jste barák, kdyby jste věděli, že ho za 2 dny prodáte za 2x tolik ? " To je prostě Business :)
odpovědět | #56 | 19.08.06 01:00
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: motopárty5
První den motopárty pro seniory se vydařil. Eva a Vašek to rozjeli.Za to pátek tragédie. Snakebite začali hrát, lidi žasli, že ani tančit nemohli. Parket byl úplně prázdný. Kolem se potácelo sotva 200 lidí. Areál zel prázdnotou. V pozdějších hodinách hráli Faraoni doprovázeni hloučkem tančících čtyřicátníků. Pár motorkářů pokukovalo a nevěřícně kroutilo hlavou. Spousta jich do areálu ani nešla a odjeli. To víte kvalita kapel je pro hojnou účast důležitá.
odpovědět | #57 | 19.08.06 01:38
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:motopárty5
Takže, Spídy / dvokdvok.cho.bezdrat.net /, vy jste tam opravdu byl? A že jste se nepřišel představit :-D. Mám vás prý pozdravovat od celé kapely :-D
odpovědět | #58 | 19.08.06 09:30
Autor: Toma
Titulek: Re:motopárty5
nevim co se Vám pane Coufale nelíbilo na vystoupeni Snakebitů...hrali moc dobre...nevim jestli se to hodilo na motosraz, ale za ten hudební zážitek jsem rád!!!
odpovědět | #59 | 19.08.06 17:43
Autor: spídy
Titulek: Re:Re:motopárty5
Já jsem tam nebyl, ale internet je firemní a má kněmu přístup více lidí. (zaměstnanců)
20.08.06 13:57
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #61 | 21.08.06 00:41
Autor: Dawid
Titulek: OT
Tohle je diskuse k článku, který se zabývá problematickými komentáři.Nezdá se vám pánové,že probírat tady Motoparty je mírně Off Topic ?
odpovědět | #62 | 22.08.06 10:14
Autor: Milan Moc
Titulek: Re:motopárty5
Pane Coufale, sice se tady probírá něco úplně odlišného od tématu článku, ale mohl byste mi napovědět, která kapela by, podle vašeho názoru, mohla na motopárty zajistit hojnou účast? Díky, jako senior se rád poučím (ale Evu a Vaška opravdu nemusím).
odpovědět | #63 | 22.08.06 21:24
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: Re:Re:motopárty5
Pro Chotěboř, je super tahák a jistota Kyvadlo, které hraje i na spoustě jiných srazů. Dále mohu doporučit Alkehol revival, Tři sestry revival, Krucipüsk, Raimstain revival, atd. Ovšem u těchto kapel musí pořadatel přitlačit, zisk je daleko menší, ale návštěvník za 200,. kč na dva dny je spokojen. Prostě kapely a doprovodný program táhnou. Proti Faraonu a Snakebitu nic nemám. Já nejsem znalec hudby, ale motorkáře z dálky fakt nepřitáhnou.
odpovědět | #64 | 23.08.06 11:24
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:motopárty5
trestuhodné je, že si pořadatel nezajistil kyvadlo. třeba rok dopředu, vždyť o tom, že bude pořádat motopárty se vědělo. kyvadlo se dneska s kabátským repertoárem hodí přesně na motorkářské akce a také je často obráží. proto pořadatele v tomto nutno nepochválit. nezajistit si místní "motorkářskou" kapelu je nerozum.
odpovědět | #65 | 23.08.06 12:50
Autor: Milan Moc
Titulek: Re:Re:Re:motopárty5
Díky za informaci.
odpovědět | #66 | 17.06.07 22:58
Autor: Michal
Titulek: REGISTRACE
Takže pánové, pokud si myslíte, že když zavedete registraci a anonymita tím pádem nebude, tak jste na omylu. Pokud se budu registrovat a zadám tam jakékoli jméno a podobně tak stejně si může každý vymyslet co chce. Např. Jméno LAMA, Příjmení DJ.. takže k čemu vám vlastně ta registrace bude ?
odpovědět | #104 | 22.07.15 07:32
Autor: Smitha651
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Zapomněli jste
Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you helped me. dddfdadgeaefedda
odpovědět | #106 | 29.07.15 21:37
Autor: chotěbořák
Titulek: vše zakázat
Ano to je chotěboř, zakázat kouření ve městských restauracích, zakázat pití alkoholu na veřejnosti, oplotit hřiště a ty zamykat, umlčet inernet, jen tak dál socani.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky