Areál pro skejťáky bude ještě letos

Datum: 25. leden 2008, 02:19
Autor: Martina Hromádková
Rubrika: Ostatní
Skate park jako místo určené všem příznivcům „jízdy na prkně“. Takový je projekt, který by se měl v průběhu tohoto roku stát součástí letního stadionu.

„Vzdali jsme se myšlenky kamerového systému, která nemá podporu u vedení kraje, a namísto toho jsme se v rámci prevence zaměřili na vybudování skate parku,“ sdělil ředitel Městské policie Chotěboř Jiří Novotný.

Skateboardisté sepsali na začátku loňského roku petici za vybudování speciálního plácku a po kladné odezvě začali s ředitelem městské policie jednat.
„Považuji za dobrou věc, že od začátku s těma klukama komunikujeme, dokážeme reagovat na jejich požadavky a nacházet kompromis,“ řekl k tomu Novotný.

Betonový plac o přibližné rozloze tři sta metrů čtverečních dostal zelenou. „Rozhodnutí o výstavbě skate parku vítám, protože v Chotěboři je nás skejťáků celkem dost a nemáme kde jezdit,“ prohlásil sedmnáctiletý Tomáš, který se před rokem pod petici podepsal.
„Jsem rád, že nám město vyšlo vstříc, bylo ochotno jednat a v podstatě si skate park určilo jako současnou prioritu,“ vyjádřil se Martin Klepetko, který za komunitu skejťáků vyjednával s radními.

Realizace skateového areálu je zakotvena i v rozpočtu města Chotěboře na rok 2008, zastupitelé pro tento účel schválili dotaci šest set tisíc korun.
„Původně tato částka měla vystačit na celou výstavbu, avšak po započítání stavebních prací se zjistilo, že konečná suma se šplhá k milionu. Jako vedoucí sociálně patologických jevů musím teď najít další finanční prostředky, které pokryjí zbytek nákladů,“ informoval Novotný.

Nejsložitějším krokem v cestě za skate parkem bylo určení lokality. „Museli jsme přihlédnout k hluku a tomu, aby to nevadilo lidem. Komise pro prevenci kriminality nakonec jako nejmenší zlo vytipovala pozemek v blízkosti tribuny na letním stadionu,“ vysvětlil ředitel městské policie.

Upravený povrch s několika atrakcemi by měl vzniknout co nejdříve. „Určitě bychom rádi, kdyby to na léto už bylo k použití,“ naznačil Klepetko.

Ředitel městské policie i skejťáci věří, že díky investici ze strany města bude mít areál profesionální úroveň, která poslouží k pořádání závodů a soutěží.

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 25.01.08 07:32
Autor: Lukas
Titulek: Dost dráhá legrace!?
Zajímalo by mne, než se k tomuto tématu vyjádří jiní (případně i já), kolik lidí bylo pod peticí podepsáno. V létě jsem bych odhadl počet skejťáků na plácku u kurtů na dvacet!
odpovědět | #2 | 25.01.08 07:38
Autor: Lukas
Titulek: Re:Dost dráhá legrace!?
Nedá mi to. Otázka pro radní. Co takové multifunkční hřiště, které by vyšlo cca na 1,5 mil Kč. Kolik je v chotěboři hřišť třeba na basketbal? V kdejaké vesnici multifunkční hřiště je, sloužilo by opravdu široké veřejnosti a né bohužel je úzké skupince nadšenců.
odpovědět | #3 | 25.01.08 07:40
Autor: Lukas
Titulek: Re:Re:Dost dráhá legrace!?
Omlouvám se za chybky, byl jsem rozrušen :-)
odpovědět | #4 | 25.01.08 08:58
Autor: Rafan
Titulek: Re:Re:Dost dráhá legrace!?
Multifunkčí hřiště v Chotěboři určitě chybí. Také by mě zajímalo, kolik je v Chotěboři "skejt´áku", kteří budou tento prostor využívat. Řekl bych, že je určitě více lidí, kteří by si šli raději zahrát basket, volejbal nebo fotbálek. Moc toto rozhodnutí o výstavbě nechápu...
odpovědět | #5 | 25.01.08 09:29
Autor: Profesor
Titulek: Re:Re:Re:Dost dráhá legrace!?
Basket bych podpořil, to tady skutečně není... I já bych si zahrál !!!
odpovědět | #6 | 25.01.08 09:38
Autor: Julius Fučík
Titulek: Cyklostezky
Další chotěbořský nesmysl! Byl bych pro podobné zařízení, až všechno ostatní potřebnější již budeme mít, ale toto je jen další politická předváděčka, která nahoní politické body a bude mediálně zajímavá. Skate park = digitální kino!
Ať se zkusí město např. zamyslet nad vybudováním nějaké plnohodnotné cyklostezky. Osobně doporučuji směr Ždírec n/D., kde by bylo možné napojit se na rozsáhlou síť ždíreckých cyklostezek (ať již vybudovaných, nebo těch, které budou v brzké době realizovány). To znamená cyklostezky ze Ždírce v těchto směrech: 1.směr Studenec, 2.směr Krucemburk, 3.směr Nové Ransko, 4.směr Údavy, 5.směr Benátky a Kohoutov. Vidíte tu smysluplnost akcí prováděných ve Ždírci oproti Chotěboři? Taková cyklistická stezka může sloužit pro pěší, cyklisty, in-line (kolečkové) brusle a třeba i ten skate. A pro všechny! Ale skate park bude sloužit opravdu jen pro pár jedinců.
odpovědět | #7 | 25.01.08 09:56
Autor: booča
Titulek:
hehehehe... já těm klukům skejtovejm fandím....
a víte proč?
protože jako jedni z mála se zvedli a začali pro svojí myšlenku něco dělat (petice, komunikace s MP) - a to je mi opravdu sympatické !!!
Fučíku pláčeš tu hezky ale nějak my chybí výčet toho, co jsi pro svoji ideu udělal... peace!
odpovědět | #8 | 25.01.08 10:01
Autor: Fučík
Titulek: to booča:
Nauč se češtinu a pak diskutuj!
odpovědět | #9 | 25.01.08 10:03
Autor: pepexx
Titulek: Re:
co má nějaká parta feťáku co komunikovat s MP městu vládne zastupitelstvo ne pan "ředitel" MP!!!!!!!!!!!!!! další politické body pro pana starostu a jeho pohůnka pana "ředitele" MP.
odpovědět | #10 | 25.01.08 10:10
Autor: jana
Titulek:
ať se pan Novotný zajede podívat na bet. plácek u kurtů a zhluboka se nadechne a ucítí jak voní travička.
přeji krásný den
odpovědět | #11 | 25.01.08 10:10
Autor: kujon
Titulek:
A bazén zas v nedohlednu :-) :-(
odpovědět | #12 | 25.01.08 10:17
Autor: xxx
Titulek: Re:
kujone začni komunikovat s MP a napiš petici a máš bazén ještě do léta.
odpovědět | #13 | 25.01.08 11:19
Autor: JIMMY
Titulek:
Jo,ale maximálně tak nafukovací:-)
odpovědět | #14 | 25.01.08 11:20
Autor: Klepetko Martin
Titulek: Skatepark
Vážení spoluobčané k tomuto tématu mohu akorát podotknout, že bohužel ti z Vás kteři by v našem měste chteli neco vylepšit, pro sebe, ale i pro ostatní, nejdou a nevyjádří svůj názor na radnici, jako jsme učinili my. A to, že se tu něco nestavi jako multifunkční hřiště, je samozřejmě škoda. Ale na druhou stranu se domnívám, že kdyby nechyběla iniciativa právě Vás, mohlo by i to možná neco zmenit... Je úplně přirozené, že s projektem nebudou spokojeni všichni, ale velice me těší, že se nám na radnici podařilo návrh prosadit. A duležitý dodatek - první krok k úspěchu je nebat se, nemam pravdu?
odpovědět | #15 | 25.01.08 11:33
Autor: booča
Titulek:
Pokud bude ve městě většina takovýchto fu(ck)číků, kteří kydají na cizí zájmy aniž by sami šli něco dělat pro svou věc, tak budeme mít v chotěboři opravdu prd.


odpovědět | #16 | 25.01.08 12:12
Autor: Julda Fulda
Titulek: Re:
Boočo já přece nemusím nic, pro to, aby se Chotěboř vzmáhala, dělat. Mám na mysli petice apod. Máme řádně zvolené vedení města a to má naše město někam vést. Řediteli podniku také nikdo neříká, jak ho má řídit (a když ten podnik řídí špatně a nemá výsledky, tak je odvolán). Chci tím říct, že vedení města má mít nějakou vizi a za tou jít. Samozřejmě může přihlédnout k požadavkům občanů, ale tu hlavní rozhodnost, ale i odpovědnost musí nést vedení města. A ne např. vybudovat digitální kino za 2 mil. a potom naříkat, že "lidi do kina stejně nechodí".
odpovědět | #17 | 25.01.08 12:16
Autor: Fučík
Titulek: Re:Re:
Ještě k těm cyklostezkám. Jmenujte mi jedinou silnici v Chotěboři, kde by se děti mohly učit jezdit na kole bez toho, aby potkávaly auta? A ukažte mi jediné místo v Chotěboři, kde je možné se věnovat in-line bruslení? A porovnejte např. se Ždírcem, Havl.Brodem, Žďárem atd.!
odpovědět | #18 | 25.01.08 13:32
Autor: Profesor
Titulek: Re:Re:
Juldo, od tebe bych si nenechal zapálit ani dýmku. Asi by ses popálil. Tvoje jediná šance je chodit na zastupitelstvo a veřejně promluvit. Ale bude to asi obrovský problém, viď ? Schovej se za roští a mlč radile...
odpovědět | #19 | 25.01.08 14:42
Autor: Tezi
Titulek:
Zdravím, jako jeden ze zmíněných skejťáků Vám chci říct že jsem jedině rád že se to konečně k něčemu pohlo.
Protože když sme neměli kde si kvalitně zajezdit, s vyjímkou bet. plácku který je v létě často využívaný jinými spoluobčany ke hrám typu nohejbal, volejbal a tam se o kvalitním ježdění mluvit také nedalo. A když sme byli na nějakém jiném místě tak si lidé stěžovali, že tam nemáme co dělat a podobně. Prosil bych o vysvětlení jesli je to tím že skateboarding je pro většinu našich občanů neznámý nebo proč nás vyhazují. Také by mě zajímalo jesli by vyhodili i partu nějakých fotbalistů, podle mě by je tam nechali protože fotbal je naš tzv. národní sport. Děkuji za článek i panu Novotnému
odpovědět | #20 | 25.01.08 15:28
Autor: tpk
Titulek: Re: Tezi
skejtak = fetak = strikacky zapichany v lavickach, spousta kriku a posprejovany baraky ;o)
odpovědět | #21 | 25.01.08 17:09
Autor: Santa Claus
Titulek:
Já bych to viděl spíše tak, že prostě Chotěbořáci jsou už takový.Musí pořád do něčehe rýpat a podobně.Skejťáci chtěli skejtpark, vybojovali si ho, tak proč ne? Vím že o to už pěknou dobu také usilují, ale nikde jsem nečetl ani neslyšel, že by někdo chodil s peticí na to, aby se zde takové multifunkční hřiště, jako mají třeba ve Vepříkově, mělo udělat. Přijďte někdo zamnou s takovou peticí a já jí podepíšu.Až to budou dva roky, co jsem jí podepsal a nic se nebude dít, tak potom tady možná budu psát, že nějaká petice byla stejně k prdu, protože se nic nestalo.Peníze v rozpočtech jsou a věřím tomu, že něco málo by určitě byly schopné investovat i místní velké podniky, kde vlastně ve vedení sedí například rodiče těch dětí, kteří by takové hřiště využívali a i oni samy. Příjde mi trapné, tady kritizovat někoho za to, že si něco vybojoval. Zkuste se sami snažit, spojte se lidi a jděte do toho po hlavě.Myslíte že město pro to nic neudělá, když tady bude mít archiv podpisů lidí, kteří takové hřiště chtějí ? A když nebudou peníze, jste ochotní také přidat ? Co takhle sbírka ? Chotěboř má cca 10 tis obyvatel, když každej druhej dá 10 kč, tak už máme 50 tisíc do začátku :) Lidi spojme se a dělejme něco pro volný čás v Chotěboři, je to naše město, tak se snažme a nekritizujme pořád jenom !
odpovědět | #22 | 25.01.08 18:43
Autor: Tezi
Titulek: to >tpk
ty o tom víš asi to co sis přečetl/a v nějakým časopisu co? Nevim kdo si, neznám tě a podle tvého názoru ani nechci soudit lidi podle toho co kde píšou... s prominutím to je ubohé.
odpovědět | #23 | 25.01.08 19:20
Autor: buSHIT
Titulek: Re:to Santa
Hele, určitě dobrý nápad, ale nejsem si jistej jestli je vubec v tomhle světě toto možné, lidi už sou prostě takový, jen se koukni na jedince kteří tu hýří slovy jako že kdo jezdí na skejtu je smažka, feťák a kdo ví co ještě, lidi by se měli spíš nejdřív podívat sami na sebe a pak něco říkat....Tím chci říct, že lidi se prostě nedohodnou a vždy budou ti kteří budou danou věc odsuzovat a ti kteří prosazovat a tak to prostě je ... štěstí přeje odvážným a tak to dopadlo i v příapdě sk8parku za což jsem vděčný....jo a lidi když už mluvíte o těch drogách, řekl bych, že pokud můžete označovat skejťáky feťáky, tak v tom případě můžete fotbalisty, atlety....zamyslete se...
odpovědět | #24 | 26.01.08 11:19
Autor: klepetr
Titulek: suma sumárum
Ahoj, mám dojem, že tu někdo zcela nepochopil účel parku, ten má mimo sportovní, také sociální a proti kriminání účel. Hodně trestné činnosti mladistvých vzniká z nudy. Vandalizmus je především projev nevzdělanosti, ignorance a nevážení si práce druhých.
Mládež, která se bude věnovat intenzivně sportu, nebude mít na kriminální činnost čas, protže se budou předhánět v tom, kdo předvede lepší kousek na prkně. Ti, kteří si sami zajistili postavení parku, rozhodně nepatří mezi lidi, kteří si neváží hodnot, nebo dokonce kteří by vkládali energii do vandalismu. Také zapomínáte, že dnes tu možná mnoho skejťáků není, ale jakmile bude kde jezdit, jistě jich přibude => ubyde těch, kteří se chovají asociálně (proč myslíte, že park podporuje policie?). Doufám, že se budou pořádat soutěže, aby měi kluci a holky motivaci a měli se s kým srovnávat.
Multifunkční hřiště, ANO – musí se postavit, ti kdož o něj stojíte, spojte se a prosaďte si to!!
Pokud se týká cyklostezek samozřejmě, vše co se dělá pro lidi je dobrý, nicméně stezky jsou, čistě lajcky, mnohonásobně nákladnější než park (stejně tak bazén). Zaznělo tu taky o in-line, pokud vim, tak nikdo nezakazuje bruslařům, aby jezditli parku, ostatně je běžný, že na bruslích a kolech se jezdí ve s8parku.
odpovědět | #25 | 26.01.08 11:49
Autor: won
Titulek: Re:Re:Bazen je
Bazen máš ve Svinném a dokonce ti obarví vlasy na zeleno
odpovědět | #26 | 26.01.08 12:33
Autor: lol
Titulek: huhzv uhz
skejtaci tu zadni nejsou.......kdyby to ratsi dali na umelku...nebo na bazen..a ja pokut vim tak se mel dost dobre vybudovat letni stadion.......
odpovědět | #27 | 26.01.08 20:45
Autor: antifotbalista
Titulek: Re:huhzv uhz
Jasné, umělou trávu pro tu pralesní ligu co se tu hraje :-) To je něco co je opravdu "potřeba", kvůli tomu by se mohli vybodnout na opravy silnic, nebo bazén pro všechny.
odpovědět | #28 | 26.01.08 21:17
Autor: Dusan
Titulek: Re:Re:huhzv uhz
Sem zjedav kolik lidu bude vyuzivat skejtpark a podivej se kolk vyuziva letni stadion...Myslim ze trosicku nepomer, takze nejaka umelka i treba mensi by tady nebyla vubec od veci, kdyz ne pro cutalisty, tak aspon proty decka o telakach co chodej na skvaru a sou pak ja prasata...
odpovědět | #29 | 26.01.08 23:30
Autor: antifotbalista
Titulek: Re:Re:Re:huhzv uhz
Už vidím Dušane nadšení místních fotbalových bossů, když by jim děcka ze škol ťapaly po umělé trávě :-)
odpovědět | #30 | 27.01.08 01:27
Autor: Pavel Marek
Titulek: Re:Re:Re:Re:huhzv uhz
Když jste u toho multifukčního hříště, tak až bude zájem, mám k dispozici cca 550m2 (cca 2x tak velká plocha jak ve Vepříkově) umělého povrchu, za zanedbatelných 360tis. Kč. (nákupka cca 800) jenže to by musel někdo chtít, sehnat plac a polžit to. Ale toho se asi nedočkáme, protože to by nešli využití tenisti, volejbalisti, fotbalisti hokejisti. školy atd. atd. atd. a to tu nikdo nedopustí.
odpovědět | #31 | 28.01.08 00:41
Autor: jj
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:huhzv uhz
Cece, to uz ses pustil i do umelejch povrchu? :-D Ja myslel, ze jen dodavas vagony spojovaciho materialu :-D
odpovědět | #32 | 28.01.08 15:11
Autor: Emil
Titulek: Feťáci????
no....zajímalo by mně kde nekteri clenove teto diskuse prisli na to ze to sou fetaci...?kolikpak jich znate co??
odpovědět | #33 | 31.01.08 22:09
Autor: franta
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:huhzv uhz
Pane Marku, upoutala mě malá nepřesnost ve vašem údaji - tedy pokud máme na mysli stejné hřiště za úřadem ve Vepříkově (oplocené, s kurtem uprostřed). Ono hřiště má mezi oplocením délku 34 a šířku 24 metrů (820 m2), tedy řekněme že by vašich 550 m2 pokrylo necelé dvě třetiny vepříkovského plácku...Kdybyste nabízel 1550 m2, už by to bylo pro multifunkční hřiště za dvě vepříkovské o něco věrohodnější
odpovědět | #34 | 1.02.08 10:49
Autor: ehm
Titulek: nj
me by hlavne zajimalo jak se k tomu budou chovat nasi romsti spoluobcane
odpovědět | #35 | 1.02.08 15:07
Autor: kujon
Titulek:
Tak to by mě zas tak nezajímalo, neb sem ještě neviděl spoluobčana_tmavší_pleti se "skejtem" a tipuju že bloumat po skokáncích pěšmo by je asi moc dlouho nebavilo :-)
odpovědět | #36 | 1.02.08 17:07
Autor: a
Titulek: Re:to booča:
a ty se fuciku nestarej o veci o kterejch nic nevis...booca ma pravdu...vsichni si jenom stezujou na to proc se to bude stavet...ale ze by se nekdo z vas sebral a sel si to zaridit sam, tak to ne...takze PST...
odpovědět | #37 | 2.02.08 07:55
Autor: človíček
Titulek: další hřiště?
čtu to jen z rychlíku nemám čas.kde by nové hřiště v Chotěboři mělo být postaveno?bude se uzavírat jako hřiště na Chmelnici?to se potom vubec nemusí budovat!investujte peníze někam jinam!
odpovědět | #38 | 17.03.08 14:21
Autor: hmmm dobre
Titulek: lol
lol vy si myslite ze to jsou fetaci ale nejsou jsou to borci ne
odpovědět | #39 | 1.05.08 17:30
Autor: llllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaa
Titulek: Re:Dost dráhá legrace!?
no docela je to draha legrace ale ja proti tomu nic nemam ted by me jen zajimalo kde a kdy se zacne s vystavbou
odpovědět | #40 | 3.05.08 19:18
Autor: v.Chotěbořský
Titulek: Dost drahá legrace
Stavět drahé hřiště pro několik skejťáků je mrhání prostředků v situaci, kdy v Chotěboři není koupaliště pro širokou veřejnost. A stav chodníků a ostatních komunikací je zřejmý (i když někdo chytrý napíše, že na to jso peníze z jiného pytle, ale jsou to stále peníze)
odpovědět | #41 | 4.05.08 10:04
Autor: rofl
Titulek: Re:Dost drahá legrace
ty ses upe mimo chlape
odpovědět | #42 | 4.05.08 18:49
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:Dost drahá legrace
Bohužel mimo není, je to přesně tak jak říká...
odpovědět | #43 | 7.05.08 08:47
Autor: petr
Titulek:
to snad neni pravda nakej vymrd skejpakr dete do vola....chtelo by to tartan umelinu jako ve vepřkově bazejn boulink.a ne skejtpark heil
odpovědět | #44 | 7.05.08 11:51
Autor: 161
Titulek: Re:
ty ses zrejme moooc inteligentni kluk vid? a podle textu docela i vzdelanej:D holt ta bila rasa, elita naroda:D:D:D
odpovědět | #45 | 7.05.08 20:28
Autor: Janička
Titulek: Luxus nápad..:-P
No nevim,ale podle mě vybudování sk8 parku vyřeší dost problému..navíc..kluci chtěj jezdit..tak aspoň budou mít kde,ne?Chcete bazén??Jo..já taky..ale nebudu proto kritizovat ostatní jako některý umělci..:) to je asi tak všechno..
odpovědět | #46 | 24.05.08 11:52
Autor: lol
Titulek: kdy a kde bude posatven skatepark
chci se zeptat kdy a kde pude postaven skatepark a na jakym miste bude postaven dekuju za odpoved myslim si ze to zajima i ostatní
odpovědět | #47 | 27.05.08 17:55
Autor: Martina
Titulek: blbost..
Milý lidičky, bazén nebude..A víte proč?Je tady pár lidí kteří mají prostě větší vliv než mi normální občané, kteří chceme bazén pro širokou společnost a nejen z Chotěboře.(Ať netvrdí že petice a snahy o bazén nebyly, byly) Bazén by městu vydělavál a skatepark nikoliv. Takže si tady někdo namastil kapsu a bude skatepark..Skatepark pro dvacet skejťáku nebo bazén pro denně stovky lidí, pro rodiny s dětmi a prostě pro nás všechny?
odpovědět | #48 | 27.05.08 19:45
Autor: LuckyLuk
Titulek: Re:blbost..
Vážená Martino,
chci reagovat jen na jeden z Vámi zmíněných aspektů, který se týká provozních nákladů skateparku a krytého bazénu nebo koupaliště. nesouhlasím s Vaším trvzení, že by bazén (koupaliště) mohlo v podmínkách (geografických, klimatických, společenských) být pro město ziskové. Stačí se podívat na provozní náklady obdobných zařízená například do Havlíčkova Brodu. Tato zařízení jsou zde ztrátová i přesto, že spádové území je podstatně větší, něž je možné dosáhnout v Chotěboři. Dále i ke snížení nákladů krytého bazénu v Havlíčkově Brodě je využíváno odpadní teplo z chlazení ledové plochy. V klimatických podmínkách Chotěboře je možné venkovní koupaliště i se s příhřevem vody provozovat tak cca 3 měsíce.
Souhlasím však s tím, že by podobné zařízení výrazně zlepšilo kvalitu života ovybatel města a jeho okolí. Jen je otázkou, jakým způsobem toto zajistit. Částečným řešením by mohlo být i využití chotěbořské přehrady. Tolik jen mé zamyšlení nad tímto tématem.
odpovědět | #49 | 27.10.08 11:59
Autor: Jeden ze skejťáků
Titulek: Skatepark
Já jsem náhodou moc rád že tu skatepark bude. Kdo z rodičků kterému jezdí dítě na sk8 by chtěl aby jezdilo na silnici??


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky