Končí lhůta připomínek k územnímu plánu !

Datum: 8. září 2010, 15:22
Autor: Jiří Císař
Rubrika: Náš region
Tak trochu nepozorovaně se blíží konečné datum, kdy skončí možnost občanů vyjádřit se k novému územnímu plánu. Tato možnost skončí 20. září, kdy na opakovaném veřejném projednání návrhu územního plánu Chotěboř bude i poslední možnost vznést připomínku. Územní plán je základním stavebně-plánovacím dokumentem o který se mimo jiné opírá všechna vydávaná stavebních povolení (či zamítnutí). Měl by proto být bezpochyby podrobně a dlouhodobě zkoumán a vystaven široké veřejné i odborné diskusi. Končící vedení radnice a zastupitelstvo by pochopitelně rádo územní plán schválilo ještě do voleb a tak je celý proces zveřejnění a veřejného projednání tak trochu na dolní hranici zákona. Úřad dělá pro seznámení veřejnosti povinné minimum, o nějakém vyvěšení plánu např. ve výkladu ZUŠ ani nemluvě. Kdo by čekal alespoň upozornění a odkaz na hlavní straně www.chotebor.cz, čeká marně. Cesta k povinně vyvěšené dokumentaci na úřední desce je dost klikatá a nemusí být pro laika úplně zřetelná. Díky komunálním volbám je i na úřední desce asi sedm stránek zpět do historie, což málokdo zalistuje, když už tedy na tuto stránku zabrousí.

Tímto nechci nový územní plán kritizovat ani chválit, jen upozornit zejména vlastníky pozemků na chotěbořsku či subjekty které zde či v okolí mají nějaký stavební záměr do budoucna na blížící se termín ukončení možnosti vznést připomínky a na ne zcela transparentní zveřejnění informací kolem návrhu ÚP vzhledem k zásadní důležitosti tohoto dlouhodobého plánovacího dokumentu pro Chotěboř.

Důležité odkazy:
http://chotebor.cz/uzemni-planovani/chotebor/novy_up_rizeni.html

http://chotebor.cz/modules/uredni_deska/uredni_deska.html?op=deska&idu=1&poc=50

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 9.09.10 07:35
Autor: Mrkvička
Titulek:
Vzhledem k obsazenim postů na radnici,mě tohle nepřekvapuje.Systém občane starej se,informace hledej kde můžeš,hlavně neotravuj úředníky,je v našem městě zajetý.Mě by třeba stejně jako schválení územního plánu o trošku víc zajímalo to,co v současný době hýbe městem,připravovaná výstavba domu pro sociálně slabé občany v Houbově ulici.Ve městě se podepisuje petice proti tomuto záměru a lidi bydlící v blízkém okolí jsou dost rozčarováni.Mohl by to tady někdo blíže specifikovat?
odpovědět | #2 | 9.09.10 08:39
Autor: Kisule
Titulek: Re:
Podívejte se na stránky města do "Dotazů a odpovědí". Máte tam oficiální vyjádření města k záměru výstavby STARTOVACÍCH BYTŮ PRO MLADÉ RODINY v Houbově ulici.
odpovědět | #3 | 9.09.10 10:46
Autor: Králík
Titulek: Re:
Mrkvičko, to chceš říci, že modré obsazení místostarostkou se páníčkovi nelíbí ? To snad ne !
odpovědět | #4 | 9.09.10 12:11
Autor: tomáš
Titulek:
myslíte si že lze budoucí uzemní plán města nějakým způsobem napadnout aby některé záměry města nebyli povoleny?viz. plánovaná výstavba městských bytů na ulici Houbova a Havlíčkova?
odpovědět | #5 | 9.09.10 14:38
Autor: tomáš
Titulek:
Ano, oficiální vyjádření města tam opravdu je, ale………………………….
Petice již byla 18.08.2010 předána a starostka města na základě projednání v radě města pozvala 06.09.2010 členy petičního výboru k projednání celé záležitosti. Jednání bylo monitorováno.
Veškeré námitky uvedené v petici proti stavbě bytového domu byly uvedeny
a podrobněji rozvedeny členy petičního výboru. Zástupce města spíše zajímalo, kdo napsal a rozšířil „ lživý panflet“. Starostka i ostatní představitelé města prohlásili, že obsah „panfletu „ je naprosto nepravdivý , že s bouráním poničeného domu na Kozinci a s přestěhováním obyvatel město v žádném případě nepočítá !!! Tento bod byl zástupci petice okamžitě vyvracen, protože v novém územním plánu se již tento dům nenachází.
Paní starostka Pavlíková hovořila o tom, že dům v Houbově ulici by byl zvelebením části města. Asi ano, ale jak podotýkali členové petičního výboru , v jiné lokalitě. Na stávající místo by se určitě více hodil rodinný domek nebo dvojdomek.
Celé jednání uzavřela pí. místostarostka Jana Tomášková informací.
„Město zvažovalo dvě varianty. Výstavbu nového domu v Houbově ulici nebo variantu B - do stávající Ligy ( plicního) po její opravě nastěhovat Romy…“ !?!

Tak komu věřit ???? … oficiálnímu vyjádření města a nebo „lživému panfletu“
odpovědět | #6 | 9.09.10 14:43
Autor: tomáš
Titulek: Re:
toto je vyjádření spoluobčanů z houbové ulice
odpovědět | #7 | 9.09.10 22:57
Autor: Petra H.
Titulek: Boží Muka
Mě by zase zajímalo,jestli podmínky pro stavění v lokalitě Boží muka platí pro všechny stavebníky stejně. Staví se tam totiž jeden dům,který vypadá nápadně jinak než všechny ostatní.Mám na mysli především sklon střechy.Podle mě tento sklon střechy neměl stavební úřad povolit.Žádám odstranění stavby a dodržení zadávacích podmínek.
odpovědět | #8 | 10.09.10 10:29
Autor: Pepan
Titulek: Re:Boží Muka
Proč se neptáte přímo úřadu ? Tam je přece povinnost odpovídat ! www.chotebor.cz
odpovědět | #9 | 10.09.10 11:10
Autor: Petra H.
Titulek: Re:Re:Boží Muka
Protože v diskuzi na stránkách města je cenzura. Spousta "nevhodných" dotazů není na stránky města "připuštěna".
odpovědět | #10 | 10.09.10 11:20
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Boží Muka
Musíte se asi podepsat !
odpovědět | #11 | 10.09.10 12:06
Autor: tomáš
Titulek: Re:Re:Re:Boží Muka
jojo oni tam nechají jen to co se jim líbí aby to nahodou nevypadalo špatně...
odpovědět | #12 | 10.09.10 12:14
Autor: Lukáš
Titulek: Re:Re:Boží Muka
Koukám Pepane,ty seš znalec přes všechno.Od hokeje přes kulturu až po město.Napiš sem svoje celý jméno a dej se na nějakou kandidátku,budu tě volit,takovýho odborníka v Chotěboři je potřeba.
odpovědět | #13 | 10.09.10 12:51
Autor: Marcela
Titulek:
Ani podpis pod dotazem nezaručí, že bude zodpovězen!
odpovědět | #14 | 10.09.10 13:13
Autor: Kadlecová
Titulek: Houbovka
Dobrý den,
přikláním se k názoru pana Mrkvičky, že by se zástupci města Chotěboř měli už konečně vyjádřit k situaci kolem studie stavby 4-patrové bytovky v Houbově ulici. Osobně jsem se byla na úřadě informovat o této záležitosti a zdá se, že ani zaměstnanci tohoto institutu nemají ty nejčerstvější informace. Chotěboří koluje několik variant jak to asi bude a jediné, za čím se zástupci města pachtí, je osoba, která šíří mylné informace. Neměli by se spíš zástupci města zamyslet a konečně vyjít ven s pravdivou variantou a neztrácet čas hledáním šiřitele mylných informací??? To, že si lidé povídají a ví mnohdy víc než by měli, to tu bylo, je a bude.
odpovědět | #15 | 10.09.10 13:29
Autor: Honza K.
Titulek: Re:Boží Muka
Jsem rád, že konečně v Chotěboři taky někdo postavil dům, který trochu vypadá, který jde trochu s dobou a je navržen možná architektem, protože ostatní jsou stejně zase klasické domky, které jsme viděli již před 20 lety.
odpovědět | #16 | 10.09.10 14:38
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Boží Muka
Díky za uznání Lukáši - mé jméno zní Lukáš Vyskoč a půjdu s tebou. Jenom naznač pod jakou barvou.
odpovědět | #17 | 10.09.10 14:42
Autor: Lojza
Titulek: Houbovka
Lidi, lidi vy ze sebe opravdu necháte dělat pitomce? Copak to nechápete a nedokážete si dát věci dohromady? Podívejte se na www.vosyka.cz na prodej baráku pod číslem N02280 (teď se trošku bojim, jestli to stihnete než to vymažou) . Kdopak nám to prodává domeček v Houbově ulici za 4,9 mil? Poznáváte? Pak se stačí podívat na www.volby.cz na kadidátku hokejistů schovaných pod topkou. A jsme doma! Řek bych, že je vtom něco jinýho - předvolební házení špíny a hledání skándálů. Pročpak obyvatel Houbovky (jen ten tomáš mi k němu nepasuje) obchází lidi a do očí jim cpe, že budou sousedit s kofolama, když sám má chuť jít do pr .... a svůj barák v klidné ulici (haha) nabízí dávno k prodeji. Kdo ještě pořád neví kdo to je tak já jo. Pojišťovací agent Novotný tam todle na potkání vypravuje. Ten novej barák jsem někde na netu viděl a že by v něm měli bydlet kofoly tomu snad může věřit jen blb.
odpovědět | #18 | 10.09.10 15:59
Autor: Alena / Houbovka
Titulek: Re:Houbovka
Vážený pane Lojzo, je možné , že vámi zmiňovaný pán opravdu prodává dům, že opravdu kandiduje, ale proč do toho proboha taháte politiku. Já se o politické tahanice nestarám , mně a ostatním jde především o klid a pohodu. Na onom jednání jsem byla a mohu jen potvrdit, co již bylo napsáno a co tam bylo řečeno. Jak by se vám líbilo , kdyby vám zabrali jediný kousek pozemku ,kam celý den svítí slunce? Nebo v případě druhých sousedů postavili před váš dům a vaši zahradu, kde si chcete odpočinout a mít trochu klidu po práci čtyřpodlažní dům ? Nedej Bože s nepřizpůsobivými, halasnými sousedy ? A co prohlášení místostarostky o přestavbě stávající ligy a umístění Romů , když se celou dobu dušovali, že dům na Kozinci bourat nebudou a jeho obyvatele stěhovat taky nebudou ?
odpovědět | #19 | 10.09.10 17:45
Autor: LOJZIČKA
Titulek: Re:Re:Houbovka

No schválně Lojzo, proč ten obyvatel Houbovky obchází ty lidi a cpe jim ten nesmysl a přitom prodává barák???
To asi proto aby mu klesla hodnota toho baráku a prodal ho silně pod cenou, viď!!
Lojzo, Lojzo mysli, tudy zřejmě cesta nevede.
odpovědět | #20 | 10.09.10 19:23
Autor: tomáš
Titulek:
tak konečně se tu něco děje :-D, ovšem taková to dizkuze je celkem o ničem to tu může být x příspěvků a stejně tu na sebe bude každý štěkat pod známkou anonymity co a jak, tak co si to příjít vyříkat toho 20.9. od 15hod do DDM kde bude veřejné projednání schválení uzemního planu města?každopádně studie projektu je krásná věc ale skutečnost je druhá věc, kterou bohužel ani sami občané chotěboře neznají a nikdo jim k tom unení ani schopen podat nějaké informace...
odpovědět | #21 | 11.09.10 10:09
Autor: pan REALITA
Titulek: schvalit, zkasirovat a zmizet
řekl bych že realita bude asi taková: město samo o sobě v tomto obsazení končí z důvodu předpokládaných změn ve vztahu k blížícím se volbám a stávající účastníci územního plánu prostě potřebujou schválit tento nyní kontraverzní projekt, protože je zde velká možnost dostat právě pro tyto soc.slabší a nebo maminky s dětma poměrně slušné dotace z EU na výstavbu, další s zelené úspory, tak nějak ty baráky postavit a hlavně profakturovat úplně něco jiného než co se zrealizovalo a zbytek (slušný zbytek) si pěkně rozdělit mezi sebe a prožrat a mnout si ruce jak si to pěkně zařídili. Tato politika se děje všude a asi i dít nadále bude, proto se podává co nejmíň informací a tutlání apod. Todle je právě ta politika a hnus!!
odpovědět | #22 | 12.09.10 12:17
Autor: Radek
Titulek: Houbovka
Mně se líbí jedna věc. Jak je spousta lidí hluchá a slepá vůči stížnostem těch, co vedle cikánů (nemyslím to nijak pejorativně) bydlí. Jakmile se ale objeví možnost, že by se měli právě oni stát jejich sousedy, řvou co plíce stačí... Ať si dělaj co chtěj, ať otravujou čtvrtinu města, hlavně, když ne moji. Pokrytci.
odpovědět | #23 | 13.09.10 06:24
Autor: Kadlecová
Titulek: Re:Houbovka
Pane Radku, když máme tu možnost vyslovit svůj názor a bránit se, proč bychom to neudělali??? Vy byste mlčel jako beránek, kdyby se mělo stavět něco proti Vaší vůli??? Neříkejte, že ne a netvrďte, že lidé, kteří se proti tomu staví, jsou pokrytci. Myslím, že takový je každý, vzhledem k nátuře a nepřizpůsobivosti romských občanů (cikánů). Nejtrpčí na tom však je, že město se vdušovalo, že nová bytovka nebude sloužit sociálně slabým lidem. A pak najednou přijde paní Tomášková s tím, že se ustoupí od plánu A a přejde se k plánu B a ke stěhování cikánů do Houbovy ulice. No nedělají z nás hlupáky?? Někdy bych město Chotěboř přejmenovala na Kocourkov. To by bylo výstižnější.
odpovědět | #24 | 13.09.10 07:21
Autor: Lukáš M.
Titulek: Re:Re:Houbovka
Souhlasim s p.Kadlecovou.Jen bych ještě chtěl podotknout,že ta skupina tzv.sociálně nepřizpůsobivých občanů se nám v Chotěboři pěkně rozrůstá a jejich chování kazí náladu všem občanům města,ať bydlí v jakékoliv lokalitě.Ale máme Městskou Policii,na úřadě úřednici která má tuto část obyvatel na starost a jde hlavně o to zkontrolovat a zjistit,kolik těchto obyvatel má v našem městě přihlášený trvalý pobyt,mě by třeba konkrétně zajímalo na adrese Dlouhá ul.834 A - B.V jiných městech řeší nepřizpůsobivé občany vždy vyhláškou,u nás by to nešlo?
odpovědět | #25 | 13.09.10 09:53
Autor: Radek
Titulek:
Proti mé vůli denodenně poslouchám příliš hlasitou hudbu, neuvěřitelný řev od rána do večera, musím se proti své vůli dívat a chodit kolem neuvěřitelného bordelu, bát se pustit své děti ven, protože každou chvíli k nim vlítnou "jejich" psi. A kdo mi pomůže? Vy? Vy jenom řvete "k nám je neposílejte, ať si nechaj oni". Kdybyste energii vy všichni co sepisujete nějaké petice vložili do konstruktivního řešení, už třeba z centra města byli naši milí romové dávno odejiti. Jenže vy řvete jen když se vás to začne osobně týkat. A co se týče policie. Jeden policajt, který na ně občas přijede udělat bububu je k smíchu.
odpovědět | #26 | 13.09.10 11:08
Autor: alena
Titulek: Re:
A kolik peticí , aby s tím město a Policie něco dělali , jste zatím podali ?
odpovědět | #27 | 13.09.10 11:49
Autor: Kadlecová
Titulek: Re:
Pane Radku, chápu Vaše argumenty a rozhořčení nad situací. Nicméně musíte začít křičet i vy a vaši sousedé, aby se s tím začalo něco dít. Je pravda, že lidé se v první řadě starají o to své, ale není pravda, že by nám bylo jedno, jak se věci mají na druhém konci Chotěboře. Toto je problematika, která musí být řešena zástupci města Chotěboř a to způsobem, aby bylo oběma stranám nabídnuto řešení. Nedivte se však, že se ozýváme my, kterým hrozí právě ono sousedství s nepřizpůsobivými občany. Spíš by mě zajímalo, co na to zástupci města Chotěboř. Tam hledejme odpovědi, protože my jsme ve finále malí páni.
odpovědět | #28 | 13.09.10 13:09
Autor: Králík
Titulek: Re:Re:
Kadlecová, Kadlecová, co takhle šíření poplašné zprávy, to vám nic neříká? Nemáte v ruce jediný trumf faktů. jenom dedukce a jenom vlastní pravdu, která je lží. Co s tím uděláme Kadlecová?
odpovědět | #29 | 13.09.10 13:56
Autor: Šťastná blecha
Titulek: Re:
To je ono! Neustále okolo sebe slyšíme, že v Chotěboři se nic neděje, samá chvála na sousední Ždírec - tam to žije, tam se staví! A když se něco budovat má, tak ano, skvělé, ale hlavně proboha ať se to mě netýká, ať je to někde hodně daleko! Půjčím si vaše slova, paní Aleno .. jde mně a ostatním mým sousedům určitě taky jen o klid a pohodu. Bydlím v blízkosti našich hlučných spoluobčanů. S radostí vám přenechám letní koncerty a produkci hudby, hromady odpadků nejen okolo nádob k tomu určených. Potěší mě, když jejich dětí využijí slunečnou plochu u vás v Houbovce. I proto by mě zajímalo, kdo ten panflet napsal. Rád bych mu poděkoval. Nejsem tak naivní, abych věřil tomu, že se pro ně bude stavět nový dům, ale ten stávající, který tam stojí je pro ně luxusní vilkou se zahrádkou, kde si můžou v klidu odpočívat a užívat sluníčka. Tak si to vyměníme, co říkáte? Nezačínal bych s tím, ale promiňte, vy sami si o to svým hloupým chováním říkáte!!! Asi napíšu petici, zdá se mi to jako skvělý nápad! Autor té pohádky o bourání domu v Dlouhé je ale nepochybně dobrý manupilátor a dokázal zblbnout spoustu lidí, jen pořád nechápu proč to dělá. V Chotěboři je hromada horších objektů než je tento. Dům v Dlouhé mi pohledově přijde na stejné úrovni jako například bytovka v Houbovce. Uvažuje se o jejím bourání???? A vůbec, nový dům bude možná stejný, možná menší, než tato zmiňovaná bytovka v Houbovce, hezčí bude určitě, tak kde hledáte problém??? Začneme v Chotěboři soutěžit, kdo je větší chudák, kdo má horší podmínky k bydlení? Obyvatelé u Penny budou protestovat proti davům nakupujících a tisícům aut, které tu projedou, bydlící u kurtů a stadionu proti hlučným sportovcům a divákům, na sídlišti proti křiků dětí na dětském hřišti, na náměstí proti opilcům, kteří se "upravili" v místních restauracích a všichni dohromady můžeme napsat petici, že místo pole u Svinného, kam jsme jezdili na běžkách, se staví baráky .... a Houbovka? Tam dáme pro jistotu ceduli zákaz vstupu, aby tu paní Alena a další obyvatelé Houbovky měli klid a pohodu (omlouvám se těm, kteří se se zmanipulovat nenechali a hloupé řeči ingnorují).
odpovědět | #30 | 13.09.10 14:11
Autor: Králík
Titulek: Re:Re:
Paní starostko, v tomhle nesmíte couvnout ani o centimetr. Držíme Vám palce! Žijeme totiž ve městě a ne na "samotě u lesa". Zdravím.
odpovědět | #31 | 13.09.10 22:18
Autor: jana p.
Titulek:
to toho starého blázna z Houbovky nikdo nezastaví????
odpovědět | #32 | 14.09.10 07:46
Autor: občan
Titulek: Re:
Souhlasím s Králíkem, vedení se nesmí nechat zastrašit ani v Houbovce ani v Havlíčkový, konečně se tu chystá výstavba nových bytů a něco se děje! Nedejte se!!!
odpovědět | #33 | 14.09.10 09:39
Autor: Roman Juránek
Titulek: Tohle je zajímavé!
http://www.jiricisar.com/blog/item.php?num=1284405418
odpovědět | #34 | 14.09.10 11:44
Autor: Kadlecová
Titulek: Re:Re:Re:
Připadám si tu jak ve škole! "Králíku", pro fakty jsem byla přímo na úřadě. Tam jsem se nic nedozvěděla. Tak sem s nimi "Králíku"! Máte prostor. Alespoň budu informovaná.
odpovědět | #35 | 14.09.10 12:10
Autor: Králík
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Kadlecová, Kadlecová, proč bych měl já dokládat Vám fakta? Já žádnou petici bez znalosti věci nesmolím.
Já jenom chci věřit, že se nakonec za ten nesmysl vedení města omluvíte. Bylo by to férové!
odpovědět | #36 | 14.09.10 12:49
Autor: alena
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Tak tedy, Králíku,Šťastná blecho a ostátní nám přející spoluobčané. Nechtěla jsem radši už ani psát, protože to fakt nemá cenu, ale ta vaše věta, Králíku, o omluvě mě opravdu nazvedla.Opět se nám projevil český človíček v plném lesku. Závist a přání toho nejhoršího druhým . Naše národní specialita. Mluví se tu o pokrytectví. Kdo je ale větší pokrytec ? Ten , kdo se ozve a brání se, nebo ten, který jen na těchto stránkách osočuje a viní duhé ze lží ? Takže za prvé, nevím nic o tom, že by v dolní části města - na Kozinci - někdy veřejně protestovali a žádali podporu ostatních ! A za druhé - nelžu o tom, co bylo
řečeno na úřadě města! Snad si rozumný občan udělá obrázek sám. Plně souhlasím s paní Kadlecovou, že tak ožehavou problematiku soužití musí řešit kompetentní orgány, nikoliv my. My se můžeme jen ozvat a dožadovat se po našich představitelích řešení. Jinak, nezdá se vám, že dva se tu perou a třetí se zase směje ? Kdo asi ?
A vám ,"Šťastná blecho", chci jen říct , při takovémto postoji nás šťastných blech bude brzy víc!!!
odpovědět | #37 | 14.09.10 13:08
Autor: Radek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Vážená paní,
jste pokrytec. Lidé jako já, kteří s cikány žijí v těsném sousedství tyto problémy řeší takřka denně. Myslím, že telefonátů na Městskou policii je za rok dost velké číslo. Osobní domluva nemá smysl. Sami si uklízíme kolem domů, v zimě vyhrnujeme sníh. Jim to bezplatně vše zařizuje město. I tak je tam bordel jak... A nechce se mi věřit, že jak vy píšete "Takže za prvé, nevím nic o tom, že by v dolní části města - na Kozinci - někdy veřejně protestovali a žádali podporu ostatních !" Vážně nic nevíte o žádných problémech, které tu lidi dnes a denně mají? V tom případě nechápu, proč sepisujete petice, když žádné problémy nejsou.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky