Férovost politky

Datum: 14. květen 2006, 18:30
Autor: Pavel Bačkovský
Rubrika: Reportáže
Vzhledem k tomu, že byla diskuse k článku megareálu ukončena, rád bych upozornil na tento článek.... Zatímco na jedné straně pan místostarosta obhajuje investici do megaareálu tak nadruhou stranu v něj sám moc nevěří, když se snaží protlačit samostatný projekt na vybudování umělého hřiště, který by jinak měl být součástí toho velkého projektu.

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 14.05.06 22:31
Autor: Milan Linhart
Titulek: Čím dřív, tím líp.
Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše. Nebo také: "Kdo rychle dává, dvakrát dává".
odpovědět | #2 | 15.05.06 06:48
Autor: roman
Titulek: Re:Čím dřív, tím líp.
Rozumím-li Vašemu výpočtu, tak tedy dotace je vlastně 8 miliónů. To bychom byli hloupí nevzít to!
odpovědět | #3 | 15.05.06 07:08
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Čím dřív, tím líp.
Rozumím, že je to dobrý vtip. Ale víme, jaké budou ceny v roce 2012, jaký bude kurs koruny (nejspíš už žádná koruna nebude, jenom euro), jaké budou úrokové sazby (dnes jsou velmi nízké a zejména pro obce velmi výhodné podmínky úvěrových smluv jako celek), atd? A tak je skutečně možné, že v poměru k ceně je ta dotace v roce 2006 mnohem výhodnější, než si myslíme.
odpovědět | #4 | 15.05.06 08:42
Autor: Mussa
Titulek: ??
A proč nám tady cpete nějakej Megaareál , kterej nikdo nechce ? Radši nic než tohle....
odpovědět | #5 | 15.05.06 14:29
Autor: T.C
Titulek: co s penezmi
jak je videt tak mesto ma dost penez na takove voloviny jako je umely travnik...k cemu nam to bude???vzdyt ne fsechny bavi nakej ten fotbal(hra 22 hracu vs 1 mic:-D) nic horsiho neni...
odpovědět | #6 | 15.05.06 22:43
Autor: Jirka C.
Titulek: Je dobojováno
Zastupitelstvo dnes večer těsnou většinou schválilo přijetí dalšího úvěru na dar 10 MILIONŮ pro FC Chotěboř na zbudování tohoto hřiště. Každá další diskuze je zbytečná. Chotěbořáci plačte, budete dál jezdit po rozbitých silnicích a chodit po rozbitých chodnících.
odpovědět | #7 | 16.05.06 00:31
Autor: JJ
Titulek: Re:Je dobojováno
Kurna, ja chci taky 10 mega... :-/ neumim sice fotbal, ale rad se na nej koukam :-D
Btw... koho mam zazalovat za ty diry v Drazkach? Patrne jsem si tam do.urvil tlumic.
odpovědět | #8 | 16.05.06 05:29
Autor: Mussa
Titulek: ?
Důkaz toho jaký hovada tam seděj.To fakt už nemá cenu tohle.Proč se tady dále zdržovat...odmaturovat a vypadnout, protože tohle město jde fakt do pr... !!!
odpovědět | #9 | 16.05.06 08:35
Autor: roman
Titulek: Re:Je dobojováno
A kdo byl pro a kdy byl proti?
odpovědět | #10 | 16.05.06 09:24
Autor: roman
Titulek: Great Day
Dnešní den si všichni zapamatujme. S definitivní platností jsme přestali být vidlákovem a stáváme se moderním evropským městem! Otcové města nám svojí moudrostí zajistili bezproblémovou budoucnost a uváženou investicí zajištěnou extrémně výhodným úvěrem vznikne významný zdroj příjmů. Společně se zisky společnosti Teles budou vydělané peníze putovat do naší městské pokladny a až nás definitivně opustí průmysl směrem na východ ( pro přespolní - směrem přibližně na Hlinsko ) a v zemědělství zůstane jenom zlomek dnešního stavu zaměstnanců, můžeme si být jistí, že většina z nás najde konečně uplatnění ve službách, kde jsme už stejně všichni, v souladu s posledními trendy, měli být. Bystrý pozorovatel si mohl všimnout, že v našem Všesportovním areálu ( dříve u pastoušky ) již vzniká zárodek budoucího hotelového komplexu, prozatím ve formě bufetu ve stylové prkenné budově s prvky národního slohu. Konečně nám všem nemusí být trapně před návštěvníky z jiných zadluženějších měst, konečně jsme si s nimi rovni! Našli se však mezi nám škarohlídi, kteří se snaží naše společné snažení podrývat různými defétistickými řečmi o tzv. zadlužené budoucnosti. Těm říkáme rázné ne! Ne Vašim spikleneckým rejdům! Budoucnost patří dluhům, budoucnost patří umělé trávě!
odpovědět | #11 | 16.05.06 09:24
Autor: Jirka C.
Titulek: Kdo byl pro
PRO byli - pokud jsem dobře sledoval - tito členové Městského zastupitelstva:
Vilém Doležálek (nový zastupitel za Josefa Boháče), Petr Gregor , Vít Heřmanský, Václav Hochman, Vladimír Jonáš, Milan Linhart, Adolf Müller,
Ladislav Pátek, Karel Polívka, Břetislav Pour, František Tůma.

odpovědět | #12 | 16.05.06 11:04
Autor: Vincent
Titulek: No nazdar
Nejsem právník, ale neexistuje nějaká možnost trestního oznámení? A za druhé, bylo by fajn, kdyby ve volbách vyhráli lidi, kteří přemýšlejí mozkem a ne kolenem nebo naslouchají pánubohu a ty potom zarazili veškeré dotace sportovcům. Veškeré.
odpovědět | #13 | 16.05.06 11:21
Autor: Mikeš
Titulek: Rada je za denní světlo drahá
Jóóó páni radní to je elita, kam šlápnou tam deset volebních období jsou jen dluhy
odpovědět | #14 | 16.05.06 11:31
Autor: Max
Titulek: Re:Rada je za denní světlo drahá
konečně správný názor, celé čtyři roky jen dohazování kšeftů vlastním firmám, zřizování trafik pro ty co nemají firmy(Stránský) braní úvěrů a předvádění se v tisku, oko chotěbořáka zapláče
odpovědět | #15 | 16.05.06 11:34
Autor: roman
Titulek: Re:No nazdar
Trestní oznámení si myslím podat nelze - toto je demokratické rozhodnutí zastupitelstva. Kolektivní rozhodnutí, kolektivní zodpovědnost. Tzn. až s tím bude problém, tak za něj nikdo nebude moct. Toto se nechá ovlivnit pouze u volební urny.
odpovědět | #16 | 16.05.06 11:35
Autor: Hedzi
Titulek: Re:
Ptejte se kde sehnala FC projektovou dokumentaci k umělé trávě?? A za kolik? Odpověď za nic a všechno je kopie z megaprojektu za který město zaplatilo přes Milión.
odpovědět | #17 | 16.05.06 11:35
Autor: Kuba
Titulek: Re:No nazdar
Je to fakt, třeba ten zimák - město stojí miliony a výsledkem jsou 4 hodiny pro veřejnost týdně a to ještě jenkdyž správce nedostane žízeň. Tady se manipuluje s obrovskými penězi, které ve finále slouží úzké skupince lidí
odpovědět | #18 | 16.05.06 11:38
Autor: Hedzipes
Titulek: Re:No nazdar
Ptejte se kde sehnala FC projektovou dokumentaci k umele trave?? A za kolik? Odpoved za nic a vsechno je kopie z megaprojektu za ktery mesto zaplatilo pres Milion.
odpovědět | #19 | 16.05.06 11:38
Autor: Mlok
Titulek: Re:Re:No nazdar
mám obavu Romane, že na tohle už je volební urna málo, ty už si zaslouží do urny
odpovědět | #20 | 16.05.06 11:56
Autor: Vincent
Titulek: Linhart a spol.
Měl by se k tomu přinejmenším Linhart postavit jako chlap a když už mu jde tolik o blaho věci a věří tomu nesmyslu, tak ať podepíše směnku, že pokud město bude v krachu, tak ty miliony splatí ze svýho. Z cizího se to rozhazuje. Tak hlavně že ho svědomí netíží, když mu pomůže pár zdrávasů.
odpovědět | #21 | 16.05.06 12:19
Autor: roman
Titulek: Re:No nazdar
Trestní oznámení si myslím podat nelze - toto je demokratické rozhodnutí zastupitelstva. Kolektivní rozhodnutí, kolektivní zodpovědnost. Tzn. až s tím bude problém, tak za něj nikdo nebude moct. Toto se nechá ovlivnit pouze u volební urny.
odpovědět | #22 | 16.05.06 12:35
Autor: roman
Titulek: pro Webmastera
Nešlo by něco udělat s tím, že se po aktualizaci stránky po zapsání nového příspěvku tento zkopíruje ještě jednou?
odpovědět | #23 | 16.05.06 13:17
Autor: Herry
Titulek: Re:Re:Re:No nazdar
Kde jste pane Linharte?????
Tohle je rana do cerneho. Je opravdu projektova dokumentace FC kopii dokumentace mesta?????
Co na to autor!
Hlasovali jste o tom na zastupitelstvu.
A kdy?
Proc neodpovidate??????
Kde jste????
Mluvte!!!!
Piste!!!!
TOTO JE OPRAVDU PODKLAD K TRESTNIMU OZNAMENI!!!!!
odpovědět | #24 | 16.05.06 14:41
Autor: Rebel
Titulek: Milan
Vypadá to , že Linhart je někde odjetý na cestách...asi někde vykládá, jak je super, že to prošlo.Doufám, stejně jako ostatní, že to byl jeho poslední rok na tomto postu.
odpovědět | #25 | 16.05.06 14:44
Autor: Vincent
Titulek: Re:Re:No nazdar
To že je něco demokraticky rozhodnuto většinou ještě neznamená, že to nejde právně řešit. Pokud z toho někteří mají prebendy a výhody... Něžně řečeno.
odpovědět | #26 | 16.05.06 16:14
Autor: Guláš
Titulek: Re:Milan
neboj se jeho už odepsala i vlastní partaj
odpovědět | #27 | 16.05.06 16:16
Autor: Vyskoč
Titulek: Re:Re:Milan
no už lítá jak divej, kterej flek by si na úřadě ohlídal, doufám, že ho nové vedení vypoklonkuje nejméně za hranice města
odpovědět | #28 | 16.05.06 16:17
Autor: guláš
Titulek: Re:Re:Re:Milan
no v tom hlinsku odku přišel by mu to slušelo
odpovědět | #29 | 16.05.06 17:17
Autor: Vasek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Milan
To je pravda, hodně let žil v Hlinsku, tak se domnívám, že problémy Chotěboře znal stejně jen okrajově, divím se, že minulé volební období dostal hlasy.
odpovědět | #30 | 17.05.06 05:20
Autor: Mussa
Titulek: ??
Kam se poděl článek " ODS myslí na budocnost. " ????? To si už děláte srandu ne ?????????? Co v něm bylo tak hrozného kromě pravdy ???????????????????????????????????? Koukám, že tady někdo usiluje o to, aby se tady objevovaly akorát výsledky fotbalů a podobné nesmysly...Ale co se budu rozčilovat...
odpovědět | #31 | 17.05.06 06:30
Autor: ...
Titulek: ODS myslí na budoucnost
článek k aktuálnímu tématu "umělý trávník" najdete také na http://www.ods.cz/ms.chotebor
odpovědět | #32 | 17.05.06 07:38
Autor: roman
Titulek: Re:??
Zvykejte si, panstvu se to patrně nelíbilo!
odpovědět | #33 | 17.05.06 09:24
Autor: Karel Janský
Titulek: Cenzor zapracoval
Pokud chcete povolovat diskuze, tak musíte i unést názor, který se vám nelíbí a nebát se hněvu radních. Jak je lidé vidí tak to píšou. Pokud z toho chcete udělat druhé Echo, které bezostyšně Linhart cenzuruje tak toho raději nechte
odpovědět | #34 | 17.05.06 09:26
Autor: Janský Karel
Titulek: Re:ODS myslí na budoucnost
kokám, že i tady spousta článků zmizela, a nebyly tam žádné vulgarizmy, jen kritika současného vedení města
odpovědět | #35 | 17.05.06 09:33
Autor: Jurinda
Titulek: Nevadil článek
vadili asi hlavně první příspěvky, které se tam objevili a identifikovali lidem radní a zastupitele, kteří městu nejvíce škodí tzn. Gregora z ALky, Doležálka z Camony, Poura z Robotermu a další škůdce
odpovědět | #36 | 17.05.06 09:35
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Nevadil článek
halóó odesáci modří ptáci - otevřte na svých stránkách diskuzi, ať se lidé něco dozví
odpovědět | #37 | 17.05.06 09:43
Autor: Vyskoč
Titulek: A co to využít
A co takhle upozornit na místní cenzuru nějaké větší media? To by mohlo být před volbami zajímavé a určitě by zástupci politických stran na radnici od svých stran dostali "pochvalu"
odpovědět | #38 | 17.05.06 10:16
Autor: Prazak
Titulek: Linhart mlčí
Proč nejvýznamnější politik města mlčí? Asi se nehodlá s "póvlem" bavit. Škoda. Snad mu to na podzim vrátíte, voliči.
odpovědět | #39 | 17.05.06 10:46
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Zmizely clanek
nebyl cenzurovan, jen se projevila chybka v administracnim systemu. Mea culpa, mea maxima culpa. Cenzuru tady zavadet nebudeme ;)
odpovědět | #40 | 17.05.06 10:55
Autor: Mussa
Titulek: :)
Dobře, beru zpět útok na jeho smazání a omlovám se.Zajímalo by mě, kde je teď náš všude přítomný pan místostarosta, že se vůbec nevyjadřuje k dalšímu dění okolo toho nesmyslu co schválil jako jeden z ostatních, kteří zvedli ruku.Neměli by jsme si to nechat líbit chotěbořáci !!!
odpovědět | #41 | 17.05.06 11:19
Autor: Ivos Gajdorus
Titulek: Cenzura
Cenzura nazorove nevhodnych komentaru se tu zavadet rozhodne nebude; na druhou stranu musim rict, ze jsem dost zklaman kulturou projevu vetsiny komentatoru (napriklad k tomuto clanku). Z tohoto duvodu uz delsi dobu uvazujeme o zavedeni moznosti komentovat clanky jen pro registrovane uzivatele (registrovat se samozrejme muze kdokoli, u komentaru se ale bude zobrazovat plne jmeno), coz by melo vedle dalsich opatrenich pomoci tomuto portalku neutopit se v zumpe mentalnich exkrementu a vykriku mnohych zdejsich chatteru.
odpovědět | #42 | 17.05.06 11:21
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Re:Cenzura
palce nahoru
odpovědět | #43 | 17.05.06 12:50
Autor: Jana
Titulek: Cenzura fuj!
To je samozřejmě špatně a takovou diskuzi můžete rovnou zabalit. To je stejný, jako kdyby nebyla žádná.
odpovědět | #44 | 17.05.06 13:03
Autor: kujon
Titulek: Re:Cenzura
Někdo nemá potřebu se prezentovat svým vlastním jménem, tak nechápu proč mu tuto skutečnost nutit. Nejsme na žádné oficiální konferenci, kde by to třeba mohlo být považováno za nutnost, takže nevidím důvod proč slušné anonymní a napůl_anonymní komentáře rušit. Neslušné komentáře jsou věc jiná, nicméně ale cenzuru by si zasloužily jak ty anonymní sprosté, tak i podepsané.
odpovědět | #45 | 17.05.06 13:50
Autor: Mussa
Titulek: Re : Kujon
Tak tak...plno lidí svůj vlastní názor neřekne jinak než v anonymitě, protože mají strach o svojí budoucnost.Nicméně na jednu stranu s registrováním komentátorů souhlasím.Ale jen do té fáze, že ten kdo píše pod nickem, by si s ním psal i po registraci a pouze Administrátoři by věděli jeho osobní údaje pro případné jeho komentáře, které by byli v rozporu se zákonem ČR.A samozdřejmě by to muselo ošetřené tak, aby nikdo třetí nemohl jejich os. údaje zneužít, nebo se k nim dostat.
odpovědět | #46 | 17.05.06 14:37
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re : Kujon
Což ale na regionální úrovní nelze nikdy zaručit, takže to nechme jak to je
odpovědět | #47 | 17.05.06 15:18
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Cenzor zapracoval
Pane Janský, ze celou dobu, co jsme na radnici, nebyl z Echa "vyhozen" ani jeden článek! Paní Tomášková, která je v redakční radě za městský úřad a zároveň za opoziční ODS, Vám to může potvrdit. Problém je v lidech, kteří se pod případné kritické články úplně zbytečně bojí podepsat. Anonymy netiskneme, ale za celého 3 a půl roku přišly jen asi dva. Ale umožnili jsme odpovědi na anonymní dotazy. Ani anonymní dotazy však občané nevyužívají. Až budu v opozici já, budu psát do Echa velmi často a pod plným jménem. Jsem zvědav, jestli mi to nové vedení radnice bude tisknout stejně ochotně, jako my! Rovněž se všichni mohou těšit na mé neanonymní příspěvky do diskusních fór. To teprve bude pošušňáníčko kritizovat všechny a všechno z opozičních lavic! Tím spíš, že za dobu strávenou na radnici už do různých věcí vidím přeci jen lépe než laik z ulice. Toho laika z ulice nemyslím urážlivě, to je prostě fakt. Jako není každý specialista na atomovou energii, nemůže být každý specialista ani na veřejnou správu. Ale politice a fotbalu rozumí v Čechách každý!
odpovědět | #48 | 17.05.06 15:30
Autor: bleck
Titulek: Re:Re:Cenzor zapracoval
Tentokráte Vám dávám za pravdu !!!
odpovědět | #49 | 17.05.06 16:01
Autor: Patrik Fujera
Titulek: Pro M. Linhart
Vážený pane, trochu si pletete pojmy z dojmy. Fotbal je zábava. Když se vyhraje, super. Když se prohraje, nic se neděje. Jde o houby. Ovšem v politice jde o hodně. Jde o kvalitu života nás všech. A pokud je někdo neschopný přijmout jakýkoliv argument (pominu anonymní urážlivé výkřiky) a neustále si "mele" tu svou, může se stokrát rozčilovat, že mu nikdo nerozumí. Ovšem je tu jedna zásadní i pro největšího slepce jasná věc: město potřebuje stokrát víc než nějaké travnaté hřiště SILNICE, CHODNÍKY, NÁDRAŽÍ, atd. atd. Prostě věci, které slouží VĚTŠINĚ OBYVATELSTVA. Až bude toto vše alespoň trochu v pořádku, potom vám nikdo neřekne ani popel a můžete se třeba stavět na uši v tom vašem megaareálu a chodit hrát s klukama z partaje fotbálek na umělou trávu třeba i s umělým osvětlením. Kdyby jste byl alespoň trochu soudný, v životě by jste žádnou takovou kravinu, jako je umělá tráva chvíli před volbami a za situace, v jaké se Chotěboř nachází, nepodpořil. Ale je to jen a jen vaše svědomí. Asi se s ním umíte vyrovnávat lehce a s přehledem.
odpovědět | #50 | 17.05.06 16:26
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Pro M. Linhart
Opravy komunikací se provádějí každý rok. V roce 2003 šlo do dopravy 5 milionů korun, v roce 2004 to bylo 8,3 milionu, loni už 16 milionů a letos je plánováno 14,3 milionu korun. Nelze však jenom opravovat komunikace. Město se musí rozvíjet jako celek. Projekt a výkupy pozemků k realizaci generální opravy okolí nádraží běží již od jara minulého roku. Jde to ale ztuha, protože v lokalitě je zaintersováno více subjektů a ani jeden z nich nemá na opravu té své části peníze (České dráhy, Connex, Oseva, kraj Vysočina, Správa železniční dopravní cesty a samozřejmě Město Chotěboř). Již loni proběhlo na radnici několik velkých jednání u kulatého stolu na toto téma, ale v podstatě z nich vyplynulo, že když všechno a za všechny zaplatí město, tak to bude fajn a může se to udělat. A jsme zase u investic do cizího majetku. Když by všechno dobře dopadlo, mohla by být provedena generální oprava celé oblasti již v roce 2007. Ale nesouhlasím s Vaším názorem, že město má v příštích 10 nebo 15 letech jenom opravovat komunikace a nedělat nic jiného. Lidé požadují i další služby a když jim je nabídnou jiná města, tak se za těmi službami do jiných měst začnou stěhovat. Znám třeba lidi, kteří se přistěhovali do Chotěboře, protože mají kluka do třetí třídy, který chce hrát hokej, a v Chotěboři máme zimní stadion, který mu to umožní. Znám také podnikatele, který přijel do Havlíčkova Brodu s úmyslem založit tam novou firmu, ale první na co se zeptal bylo, jestli je někde poblíž k dispozici golfové hřiště, aby nemusel jezdit hrát moc daleko. Protože nebylo, tak zase odjel a založil firmu, tedy dal lidem práci, někde jinde. Chotěboř toho má na dohánění ještě hodně, ale nemůže se zaměřit jen na jednu oblast. Jsem zvědav, jestli bude mít nějaká strana ve volebním programu, že celé čtyři roky budou všechny peníze na investice dávat jen do oprav chodníků a ulic. A pokud ano, kolik procent hlasů získá.
odpovědět | #51 | 17.05.06 16:36
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Pro M. Linhart
No super....tak si tady postavte golfové hřiště, aby si sem mohl jeden podnikatel 3x do roka, když bude hezky a nebude podmáčený trávník v důsledku vlhkosti půdy a zdejšího podnebí, zahrát golf.To chce potlesk ty vaše výmluvy a nápady....
odpovědět | #52 | 17.05.06 16:43
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Pro M. Linhart
To byl jen malý příklad ze života. A nějaká firma, která by dobře zaplatila lidi, kteří jinak odcházejí za lépe placenou prací do jiných měst, by se šikla ne? Golfové hřiště kvůli tomu stavět nebudeme, ale do úplného Zapadákova nikdo podnikat nepřijde. Je to opravdu potíž, do čeho dát peníze hned a do čeho až za pět nebo deset let. Konkurence na nás čekat nebude, viz třeba Ždírec nebo Hlinsko. A také jsou v Hlinsku místa, kde ještě nemají ani kanalizaci, ale budou mít mimo jiné novou sjezdovku i s přemostěním silnice I. třídy.
odpovědět | #53 | 17.05.06 16:51
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Pro M. Linhart
To je mi vcelku jasné, že to byl příklad, protože tohle by snad nikdo říci a myslet vážně nemohl.Hlinsko si na sjezdovku a přemostěním silnice 1.třídy zajisté určitě dost přidá.Protože nepochybuji, že jim sjezdovka vynáší mnohem víc, než nám.Dle mého názoru to, jestli příjde velká firma do města , nebo ne, nezáleží na tom, jestli máme umělou trávu, nebo tak.Jde sem proto, že je zde dost nezaměstnaných a levno.Což tady je.Pokud by se sem přitáhli lidé a jezdili se sem v létě rekreovat, mohlo by to taky znamenat celkové zdražení jak v hospodách a restauracích, tak i zvýšení vstupbého například do kina a podobně.To že tady budeme mít umělou trávu, to toho podnikatele moc zajímat nebude.Hlavně mu půjde o podmínky.A pokud bych já byl podnikatel, tak sem bych nešel.Protože by mě bylo jasné, že tady utratím na opravách aut , více než vydělám.
odpovědět | #54 | 17.05.06 19:29
Autor: Patrik F.
Titulek: Pro M. Linhart
Už se musím smát. Opravdu se směji. Co směji, popadám se za břicho! Vy si myslíte, že tyto pseudoargumenty, že znáte golfistu a že znáte rodiče hokejisty a já nevím co ještě mě přesvědčí? Buďto jste opravdu zcela mimo realitu nebo ještě něco horšího. Pokud mi s čistým svědomím tvrdíte, že podnikatel založil firmu v jiném městě jen kvůli golfovému hřišti a to vás mrzí, tak už si opravdu myslím, že s vámi něco není v pořádku. Jste velice špatný politik, velice špatný argumentačně, velice špatný ekonomicky. Myslím si, že po volbách bude každý jiný člověk na vašem místě lepší. Je chvályhodné, že město každý rok přispívá do silnic. Ale bohužel pro vás je to velice málo vidět. Já někde tvrdil, že by město mělo investovat JEN do chodníků a silnic? Opravdu? A není to opět jen VAŠE špatná dedukce? Tak ještě jednou pro vás: až bude mít město v pořádku silnice a chodníky tak potom si vymýšlejte co chcete. Tím myslím ultradrahé projekty, potřebné pro úzký okruh lidí. Zároveň s tím je samozřejmě nutné investovat i do dalších potřebných věcí, ale ne do TOTÁLNÍCH NESMYSLŮ, které zbytečně zatíží rozpočet na spoustu dalších let. Nakonec to dopadne tak, že budete splácet stadiony, trávy, já nevím co ještě a opravdu na nic jiného nezbyde. A vy se budete utěšovat někde v teple své kanceláře, že jste to vlastně myslel dobře. A pokud mi zase budete chtít vysvětlovat, že peníze sehnat nelze, tak si to odpusťte. Když jdou sehnat miliony na zimní halu, na umělou trávu, na novou ledovou plochu, jde to i na novou silnici. Nebo na úpravu náměstí, které vypadá jak za krále klacka.
odpovědět | #55 | 17.05.06 21:25
Autor: Pražák
Titulek: Re:Pro M. Linhart
Z myšlenek pana Patrika vyplývá, že má přehled a stojí pevně nohama na zemi, zatímco z výpovědí místostarosty (umí vůbec starosta města taky vést internetovou diskusi?) nevyplývá nic racionálního.
Golfista a rodiče hokejisty, to jsou fakt špatné argumenty. Možná by bylo dobré, kdyby vedení města dalo při svém rozhodování na názory lidí, kteří zde diskutují, a neopíjelo se vlastními pocity z "dobře odvedené práce."
odpovědět | #56 | 18.05.06 08:37
Autor: Janda
Titulek: ale pane Linharte
nemlžte nám tu, když se solidní firma chtěla tak jste dělali vše možné aby jste to zdrželi a ona šla jinam, chráníte majitele a manažery firem ze své kandidátky před konkurencí v nabídce práce. To by vás přece Kubeš s Gregorem a další vytahali za uši jak malého kluka, jste loutkou, víte, že je to špatně ale nemáte sílu ani chuť dělat to pořádně
odpovědět | #57 | 18.05.06 12:52
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:ale pane Linharte
Nevím, kterou firmu máte na mysli a docela mě to zajímá, protože o žádné nevím! Jestli myslíte ty Japonce, těm se nelíbilo, že na průmyslové zóně ještě roste les a skončili ve Zruči. Žádná jiná firma se tady za našeho volebního období o pozemky neucházela.
odpovědět | #58 | 19.05.06 14:12
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:ale pane Linharte
A co odchod rekvalifikačního centra pánu Širokých? Jeho zásluhou do Cho přiteklo několik miliónů na rekonstrukci Sokolovny, která by jinak spadla. Jeho zásluhou se plnil hotel U zámku, který se nyní potácí nevytížením a je už dlouho na prodej. Jasně, opět napíšete, že je to soukromý spor TJ Sokol a Širokých, ale tomu snad už dnes neuvěří nikdo, že bez výrazné podpory TJ Sokol ze strany města by situace nebyla taková jaká je: Sokolovna v soudním sporu nadále nebude využívaná, zavřená a vystěhovaná od zařízení bude chátrat, Širocí stěhují své aktivity definitivně jinam a milióny z EU peněz na vzdělávání skončí v jiném městě. Co ta zakázka žďárské firmě na budovu Zvláštní školy, která se za nemalé peníze musela opravovat sotva po dokončení, protože ta "firma" nasekala neuvěřitelné stavební chyby a nikdo se nedomůže žádného penále, protože firma už je v likvidaci. Proč tu zakázku nedostala nějaká chotěbořská firma? Snad ne z politických důvodů? O tom si totiž štěbetají vrabci na střeše, stejně jako o vytopené zničené dřevěné podlaze, parapetech s obráceným sklonem, špatných svodech z okapů, střešních fóliích končících ne vně zdi, ale ještě uvnitř!, ... Pročpak jsem dosud nedostal odpověď na návrh projektu vzdělávacího centra z KD, na který jsem opakovaně dostal nabídku z MPO? Tomu říkáte zájem o firmy a peníze do Chotěboře? Pročpak město opakovaně nevyužilo nabídku mého bratra na spolupráci v oblasti získání EU fondů v době, kdy byl na ministerstvu nebo teď v soukromé firmě, která se těmito věcmi úspěšně zabývá? Kolik ještě lidí a firem chcete vyhnat, odradit a nepodpořit?
odpovědět | #59 | 19.05.06 14:27
Autor: JJ
Titulek: Re:Re:Re:ale pane Linharte
No, proc asi mesto nevyuzilo vasich nabidek... Protoze si do toho nenechame kecat od nekoho z "Prahe" ;) Jiny duvod to asi mit nebude :-D
odpovědět | #60 | 19.05.06 14:34
Autor: Mgr. Pavel Hejtmánek
Titulek: Něco na vysvětlenou k umělé trávě
Vážení čtenáři, mé jméno (PH) je v Chotěboři doufám známé a chtěl bych napsat několik řádků na vysvětlenou k výstavbě fotbalového hřiště s umělou trávou.
Jsem předsedou TJ CHS a jen několik faktů:
- v roce 1991 byl zrušen zákon o půdě podle něhož byla sportoviště na pozemcích státu v trvalém užívání sport. subjektů.
- desetiletá lhůta nebyla vedením tehdejší TJ využita a tak pozemky málem propadli do pozemkového fondu
- v roce 2002 jsem byl zvolen předsedou TJ a hned jsem podnikl kroky k záchraně pozemků pro Chotěboř. Následně tyto byly převedeny do vlastnictví TJ s podmínkou 10 let užívání jen pro účely , ke kterým byly využívány ke dni nabytí
- po snaze FC o výstavbu umělého hřiště jsem dne 10. 5. požádal Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových o souhlas s pronájmem pozemků pro toto hřiště a 19.5. jsme dostali zamítavou odpověď.

- takže pozemky na kterých má stát umělá tráva nemohu vydat pouze vrátit státu a ten rozhodne jak dál. Tam je lhůta 2 měsíce na vyřízení a tak je velmi nepravděpodobné že se celá akce podaří


Chápu argumenty, že podobná universální sportovní plocha ve městě chybí a lze ji využívat i pro školy. Nadruhou stranu můj letitý postoj k výstavbě střechy na zimním stadionu znáte - nejsem zastáncem- ale jednou to již stojí a je třeba tam dodělat sociálky a opravy konstrukce.Prostředky které má město k dispozici bych netříštil a snažil se dokončit alespoň jednu akci pořádně. Navíc Sportovní hala potřebuje také investice do oprav a ta funguje soustavně celoročně pro celou Chotěbořskou veřejnost.
Pokud to mám chápat jako předvolební kolorit tak tomu rozumím jinak jsem na rozpacích.
S Pozdravem PH
odpovědět | #61 | 19.05.06 16:29
Autor: Miulan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:ale pane Linharte
Se sporem o sokolovnu nemáme nic společného a ani jednu stranu sporu nepodporujeme!!! jestli někoho podporovalo předešlé vedení města, to mne nezajímá. Zvláštní škola se stavěla rovněž za minulého vedení města, ale to je v tomto případě jedno, protože investorem byl krajský úřad. Škola i s budovou patří kraji Vysočina. Patří mu i KD Junior jako firma. Budova patří odborářům ze strojíren. Přehrada, jak je napsáno jinde, zase patří CHS - Službám. Prostě, přestaňte si myslet, že všechny veřejné budovy a všechna veřejná prostranství patří městu.
odpovědět | #62 | 19.05.06 16:35
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
Aha, tak už to chápu.Městu vadí, že nic nemá a tak za každou cenu chce mít něco svého.Takže se postaví koupaliště a další nesmysly.Spíše by jste se měl zabývat ne tím, čí co je, ale tím, že to zde je.A pokud Vy máte zájem na tom, aby se město dostalo o něco výše, pak musíte vymýšlet věci, které tomu pomohou.Pořád akorát slyším, jak říkáte , to není města, to je soukromníka.
odpovědět | #63 | 19.05.06 17:31
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
Mussa: Pod to se podepisuji. Pan Linhart nebere Chotěboř jako celek a nechápe, že pro rozvoj nestačí hřiště a bazén, nechápe, že vše na sebe váže a že správný hospodář se musí starat o lidi i za cenu, že se bude muset věnovat něčemu, co není jeho. Myslíte, že nás těší trávit každý rok 6-7 víkendů v hotelu Vysočina? Jenže bez toho by nebyl FF. Samozřejmě vím, čí co v městě je a rozlišuji to. Ale existence různých vlastníků není důvodem k opomíjení těchto zařízení, neexistenci celkového plánu rozvoje, vyhazování peněz za nesmysly a další chyby, protože nakonec to stejně bude muset být město, kdo všechno zacáluje, vlastníci se na to vykašlou, jejich občané ta zařízení nevyužívají. A k té Sokolovně - kdyby jedna strana sporu nebyla zaměstnána na MÚ a kdyby MÚ se snažil zatlačit na TJ Sokol ve veřejném zájmu, tak by to asi vypadalo jinak.
odpovědět | #64 | 19.05.06 19:24
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
Opravdu je zarážející a úsměvné, jak na jedné straně pan Linhart odsuzuje investice do nemovitostní nepatřející městu a na straně druhé horlivě obhajuje názor, že úvěr pro letní stadion ve výši 10ti milionu je výhodný a jen blázen by do toho nešel.

Dále je pravda, to co napsal V.Pravda , že město se bude muset stejně postarat o majetek, který mu teď nepatří.Protože stejně jako chátrá usedlost Rochňovec, bude za chvíli chátrat i sokolovna a podobné nemovitosti, které jsou soukromníků a město je odsuzuje, protože vidí jen fotbalisty a hokejisty.Nemám tento názor, protože bych tento sport neměl rád, ačkoliv je pravda, že na fotbal nechodím ani ho nesleduji, mám tento sport rád.Hokejové zápasy sleduji a rád na ně chodím.Ale můj názor je takový, protože myslím, že jsou potřebnější a užitečnější věci, do kterých investovat, než je umělý fotbalový trávník.
odpovědět | #65 | 19.05.06 20:30
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
Ano, město má podporovat a podporuje neziskový sektor, tedy převážně řádně zaregistrovaná občanská sdružení. Nemůže však rozdávat peníze nebo dokonce investovat do majetku fyzických osob, obchodních společností, kraje nebo státu. Pokud jde o kraj a stát, měly by peníze téci přesně opačně. Tedy stát a kraj by měly pomáhat udržovat a rozšiřovat majetek města. Pokud jde o podnikající subjekty, to už se pohybujete na hranici narušení pravidel hospodářské soutěže, limitů veřejné podpory apod. Když přispějete jednomu soukromému zubaři na zubařské křeslo, měli byste stejnou částkou přispět všem zubařům ve městě. Když přispějete jednomu restauratérovi či hoteliérovi, měli byste přispět všem. Bez problému můžete přispívat jen zaregistrovaným neziskovým organizacím, které splňují pravidla finanční kontroly. Takových subjektů je v Chotěboři kolem šedesáti, město je podporuje a spolupracuje s nimi. Pan Pravda se ale těmto pravidlům dost vymyká. Nová pravidla, která byla schválena letos v březnu, jsou k dispozici na webových stránkách města. Ono to není legrace. Dnes byla na krajském úřadě vyřazena žádost o dotaci lyžařského oddílu TJ CHS jenom proto, že jim chybělo ověření jednoho podpisu. Dokud se chotěbořské subjekty nenaučí vypořádat s administrativními záležitostmi, nebudou dotace mít. V jiných městech i vesnicích už si dávno zvykli, jen chotěbořákům se pořád nechce a novotám se brání. To si radši o dotaci nepožádají vůbec. Ale kam peníze nasměrovat je otázka názoru každého zastupitele, každého občana. Já fotbal nehraju a nikdy jsem ho nehrál, přesto se mi zdá účelnější investovat do umělé trávy než do zříceniny Rochňovce. To je prostě věc názoru a na to má každý právo.
odpovědět | #66 | 19.05.06 20:38
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
Jo a plán rozvoje města existuje a je skoro nový. Samozřejmě v něm ale není, že budeme přebírat chátrající soukromé nemovitosti a budeme do nich investovat místo jejich majitelů, kterým nevyšly jejich podnikatelské záměry. Není pravda, že nakonec bude muset všechno převzít město. Prostě to koupí schopnější podnikatel. Nebo nekoupí, nemovitost spadne a teprve potom někdo koupí parcelu a postaví na ní něco nového. A že jedna strana sporu o sokolovnu pracuje na úřadě neznamená, že ji město podporuje. To je soukromá záležitost každého zaměstnance, čemu se věnuje ve volném čase. Soudům je to jedno a ten spor už hodně let řeší soudy, nikoliv město. I starosta musí žádat ve věcech města své vlastní úředníky, jestli mu něco povolí nebo nepovolí a našim úředníkům nedělá žádné potíže požadavek města (starosty) zamítnout! To je to oddělování státní správy od samosprávy. Jestli si tedy myslíte, že jedna strana sporu má výhodu, když její člen pracuje na úřadě, tak to je hluboký omyl.
odpovědět | #67 | 19.05.06 21:54
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
Já o voze, místostarosta jako vždy o koze. Na tu legrační podporu, kterou se ohání, si organizace stěžují. Jenže jen městu za zády, aby dostaly aspoň těch pár tisíc a aby neměly problémy. Místostarostu moc a moc zlobí, že my se vymykáme tím, že veřejně kritizujeme, tím, že pro město znamenáme reálný přínos a tím, že jsme na městě nezávislí. Pořád operuje naším přeháněným nedodržováním něčeho, místo aby se zamyslel, co říkáme a píšeme, místo aby se zamyslel, jak organizacím, včetně naší, usnadnit činnost a jak je skutečně podpořit významným způsobem tak, aby aktivity, které děláme, přinesly městu ještě více. Místo aby se zamyslel, zda podpora nějaké organizace, která třeba nefunguje v městském majetku, by neznamenala mnohem větší přínos pro rozvoj Chotěboře, než umělá tráva pro 250 fotbalistů (protože o jejím reálném využití pro školy si mohou žáci a studenti nechat zdát). Například kdyby město dalo pár desítek tisíc naší neziskové organizaci na materiál na opravy Rochňoveckého tábora, tak práci i vybavení dodáme my zdarma a už příští rok v něm budou probíhat dva tři tábory a městu se ty peníze brzy vrátí. Město radši utopí 10 miliónů, ze kterých neuvidí zpátky ani 5%. A mohl bych pokračovat dál a dál. Jenže to by město muselo o plánu rozvoje se všemi diskutovat a ne ho vytvářet od stolu úřadu. Že já se zase do té diskuse pouštěl, škoda času.
odpovědět | #68 | 19.05.06 22:42
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
O materiál na opravu Rochňoveckého tábora nás nikdo nepožádal. Podpora neziskovým organizacím za našeho působení na radnici vzrostla ve finančním vyjádření čtyřnásobně! A v přepočtu na jednoho obyvatele dáváme dvakrát víc než Havlíčkův Brod.
odpovědět | #69 | 19.05.06 22:46
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:ale pane Linharte
O opravení Rochňovce by se mělo město trošku zasloužit.Protože přeci jenom je to součástí Chotěboře.Sice,pokud se nemýlím, je Rochňovec katastrálně pod Libicí n/D , ale ta je pod Chotěboří.Pokud se jednou bude něco na Rochňovci dít, rád přiložím ruku k dílu.Je to památka a díky této památce může město získat tábořiště přesně tak , jak psal Vašek Pravda.Je to moc krásné místo jak na tábory, tak po rekonstrukci i na např. menší zasedání a podobné akce.
odpovědět | #70 | 20.05.06 10:33
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:ale pane Linharte
Já přece netvrdím, že někdo žádal o něco v souvislosti s Rochňovcem. Já jen uvádím další, už bůhvíkolikátý příklad, jak byste měli přemýšlet vy, kteří jste zodpovědní za celkový rozvoj města. Tedy tak, jak s co nejmenšími prostředky rozvinout již běžící aktivity s vysokou pravděpodobností alespoň částečné návratnosti (což vámi kritizovaný zimák rozhodnutý minulým, ani umělá tráva, rozhodnutá vaším zastupitelstvem, rozhodně není), jak zapojit občany do práce (a než začnete zase něco hanlivého o akcích Z, tak si připomeňte těch několik set lidí, co dělají zadarmo pro zábavu a sport ostatních), jak zapojit a zinteresovat aktivní lidi a rozumné podnikatele do diskuse a do vytváření reálných plánů a projektů s návratností, ... Uvádím další příklad toho, že kdybyste se skutečně s naší skupinou a s dalšími začali bavit o skutečném rozvoji Chotěboře (a že už jsem vám to nabízel tolikrát), tak byste dosáhli mnohem více, než když u stolu rozhodnete nějakou pitomost a pak ji tady musíte obhajovat (a stejně neobhájíte). Když vidím ty nevyužité možnosti Chotěboře, když znám lidi, kteří by se na rozvoji Chotěboře podíleli, když na druhou stranu vidím současnou bezradnost, neschopnost, vyhazování peněz, zaslepenost některých zastupitelů, je mi to všechno líto. Ale já holt starostou nebudu, takže se nedostanu do situace, že byste mi za 4 roky říkal: "Vidíš, já to říkal, že to nejde."
odpovědět | #71 | 21.05.06 13:59
Autor: PARAGON
Titulek: Rochňovec
Objekt Rochňovec je v majetku rodiny Blechovy(do této rodiny patří i paní Olga Blechová-manželka Wademara Matušky) a je již několik let neúspěšně nabízen k prodeji.
odpovědět | #72 | 21.05.06 18:57
Autor: Mussa
Titulek: Re:Rochňovec
Svatá pravda...objekt je na prodej za 7,5 milionu korun.O slevě paní Blecho-Matušková nechce ani slyšet.A objekt chátrá dál...a asi i chátrat bude...
odpovědět | #73 | 22.05.06 07:10
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Rochňovec
Kdyby se našel soukromník, který půjde s Libicí, Chotěboří a Ždírcem do programu Partnerství, který je orientován na turistický ruch, může na obnovu Rochňovce získat od EU až 50%. A nějaká ta pěší, cyklistická nebo koňská stezka by mohla vést přímo přes Rochňovec. Takhle se to dnes v projektech pro EU běžně dělá. Ale je zbytečné, aby Rochňovec kupovalo zrovna město Chotěboř.
odpovědět | #74 | 22.05.06 07:54
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Rochňovec
Ano, kdyby se našel soukromník...Kdyby si to koupil soukromník, tak pochybuji, že si do dalších plánů nechá kecat od měst a vesnic poddoubraví....Pár takových zájemců už bylo, kteří by to koupily.Jenže při osobní prohlídce zjistili, že 7.5 milionu by daly za nákup a dalších X milionů za opravy.To chce aby to koupil někdo, kdo bude zdejší a plno lidí se o opravu zaslouží vlastními silami.Myslím, že třeba takové město chotěboř by bylo ideální, protože přeci jenom jsme nejblíže a Rochňovec je přeci jenom historické panství, které má svojí minulost.V tomto stavu, kdy se o to nikdo nestará, to akorát chátrá a brzy už nebude co chátrat, protože to spadne.Pokud je potřeba s tím něco udělat, je potřeba to začít řešit co nejrychleji.Budouvy jsou stále ve staticky dobrém stavu a nezapomínejme, že v ceně je i mnoho pozemků a mnoho letitých stromů, které jsou také historickou památkou.
odpovědět | #75 | 22.05.06 14:06
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Rochňovec
Špatná úvaha pana Linharta, příklad jeho nepochopení principu, jak by se mělo rozvíjet město, jak lze reálně rozvoje dosáhnout, jak správně hospodařit. Město by mělo být iniciátorem podobných projektů a mělo by samo hledat aktivně takové lidi, kterým pomůže tím, že se bude podílet na jejich projektech administrativně i finančně. Místo toho si od stolu naplánuje nějaký projekt vzdušných zámků, ke kterým nemá ani reálné podklady, ani reálné partnery. A kterými dá ještě více najevo podceňování těm, co již něco dělají. Nebo vyhodí peníze za umělou trávu sloužící pár desítkám lidí a nepřinášející žádný potenciál zisku. Například rekonstrukce KD na školicí centrum (což by umožnilo i jeho další používání pro děti a akce místních), na což je možné získat od EU až 30 miliónů včetně peněz na odkup od stávajícího majitele, se neobejde bez podílu města, protože odboráři takový projekt řešit nebudou. Podobně Rochňovec a další objekty a příležitosti. Narozdíl od dárků hokejistům a fotbalistům, ze kterých neplyne žádný zisk pro město, by podobné investice jako uvádím znamenaly jednak získání a zhodnocení stávajícího majetku, jednak rozvoj a zisk pro město, včetně pracovních příležitostí a peněz přinesených do Chotěboře zvenku. A nakonec i peníze na ty dárky. Čekání na podnikatele, který přijde a dá na dřevo 8 melounů, bude marné nejen u Rochňovce. Zvláště když podobný podnikatel nemůže čekát ze strany MÚ a zastupitelstva žádnou reálnou podporu.
odpovědět | #76 | 22.05.06 15:23
Autor: Jirka Rudolský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Rochňovec
Nebím, kde berete pane Pravda jen neději, že my chotěbořáci chceme, aby se město rozvíjelo právě podle vašich představ? Nebo spíše do vašich kapes! Mylně se domníváte že váš FF městu něco přináší. Jen zmatek a chaos, možná nějaký zisk restauracím, které ale i tak si nemohou stěžovat.
odpovědět | #77 | 22.05.06 15:33
Autor: JJ
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Rochňovec
Prinos FF? To ze me na ulici prekvapi hobit nasledovany Darth Vaderem v mnohem predci fakt, ze se par stovek lidi alespon dozvi, kde Chotebor je, jak to v Chotebori chodi, ze je kolem Chotebore pomerne pekna priroda a nekteri z nich se sem treba vrati znovu. A ze ekonomicky prinos pociti jen hospody? No proc ne?
odpovědět | #78 | 22.05.06 17:52
Autor: J.R.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rochňovec
já neřííkám ne, jen se tu někdo tváří, že tu Chotěboř ty FF živí. Ne není to tak, a co se týče návštěvníků - nevystrčí nos z promítacích sálů, příroda a okolí jim je jedno, to jsou vyznavači něčeho jiného( a já jim to neberu) jen prostě ten přínos nevidím - jsou to jen něčí fráze
odpovědět | #79 | 22.05.06 18:01
Autor: Vokoun
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rochňovec
Spíš bych se pozastavil nad charakterem organizátora. Po loňské zkušenosti, kdy z ředitelky obchodky(která mu léta vycházela vstříc a loni se jí to prostě nehodilo - zatímco on má pocit, že každý je povinen mu vyjít vstříc) udělal teméř kriminálníka a nepřítele všeho dobrého, bych ho hnal nejméně za hranice okresu.
odpovědět | #80 | 22.05.06 18:48
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rochňovec
FF je jediné, co se zde koná a jediné co sem přitáhne tolik lidí z ČR.A není to o tom, že by si V.Pravda chtěl nahrabat do svých kapes.To ani náhodou.Má pravdu v tom, že plno lidí zná Chotěboř jen díky FF a FF přitáhne do Chotěboře peníze, ne že ne.Co třeba peníze za ubytování ?Co peníze za stravu ? Někde přeci jedí.Na své si příjdou i hospody.To ano.A proč taky ne?Je pravda, že plno lidí tím pozná Chotěboř a není pravda, že jsou všichni zavření v sále kina a celých 10 dní, nebo jak dlouho FF trvá, sledují filmy.Pan Pravda zde pouze hájí to, že díky němu se do Chotěboře přitáhne spousta lidí, díky tomu co dělá a má pravdu v tom, že umělý trávník a sportovní megaareál sem tolik lidí nikdy nepřitáhnou a Chotěboři na ničem nepřidá.Peníze chce proto, aby mohl zkvalitňovat poskytované služby a umožnit hostům lepší pohodlí.Opravdu to není o tom, že by chtěl peníze pro sebe do kapsy.To by měl říkat někdo jiný o někom jiným.
odpovědět | #81 | 22.05.06 20:08
Autor: kujon
Titulek: .
Myslím že FF přitáhne do Chotěboře více turistů, než za celé volební období p. Linharta dohromady (samožřejmě vyjma FF ;). Třeba já osobně se rád zůčastním jak CS turnaje, tak i pár dalších věcí, jinak jak je rok dlouhý tak do kulturáku a kina nepáchnu. A proč? Protože se tam nic zajímavého neděje. To je to, oč tu jde - zajímavost pro turisty, kterou V. Pravda nabízí narozdíl od paskvilů alá umělý trávník pro 22lidí a míč, hypostezka pro 3 napůl zdechlé valachy, co tady jsou & lezecká stěna v Libici pro 2 skalní nadšence, kteří si na ní tak 2x do roka v létě vylezou.
odpovědět | #82 | 22.05.06 22:42
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re: Jirka Rudolský
Je mi líto, ale asi jsem to dobře nevysvětlil nebo si nerozumíme. Já přeci necpu Chotěboři a jejím obyvatelům přesný rozpis jak se má rozvíjet. Já jen upozorňuji na to, že existuje mnoho desítek možností a mnoho desítek organizací, které Chotěboři mohou přinést podstatně více, než přinese zimák a umělák. Protože to nejsou generátory peněz, pouze jejich polykače. Ano, sám sportuji a sportu fandím. Ale za stejné peníze by se dalo podpořit v Chotěboři mnohem více sportovců nebo ještě lépe podpořit výdělečné aktivity a podporu sportovcům zaplatit až z výdělku. Takhle to dělá správný hospodář. Město by se nemělo chovat nezodpovědně a brát si úvěry na zábavu, když nemá na rozvoj, ale dělá to a já na to poukazuji obecně i na konkrétních příkladech. Ne já, ale právě pan Linhart a jemu podobní městu určují, jak se má rozvíjet a nejen mě se nezdá, že by to byla dobrá cesta. A ještě jeden omyl bych rád vysvětlil. FF přináší městu věhlas po celé republice a dva milióny ročně (ubytování, pronájmy, služby, stravování, vybavení, utrácení rodin, které jsou u nás na dovolené), podrobně už jsem vysvětloval. Já celou tu celoroční práci dělám zadarmo a spolu se mnou pracuje 70 mladých lidí, převážně z Chotěboře, což je také podstatný přínos v tom, co se naučí, jak tráví volný čas. Na 7-10 denní dovolenou do Chotěboře přijelo loni díky FF 313 lidí, letos už jich je přihlášených 299 a to ještě zbývá více než měsíc. Dovolte mi tedy prosím, abych tvrdil, že já vím, jak se "dělá" turistický ruch, protože nic jiného do Chotěbře takové množství lidí nepřivede. Nicméně samozřejmě FF město neživí. Ovšem neživí ji vlastně nikdo a přece všichni dohromady, z malých jsou velké. A kdyby FF dostal skutečnou podporu, nejenže by ji městu brzy vrátil, ale ještě by generoval ročně dvojnásobek i vícenásobek. Myslíte snad, že Festival dokumentárních filmů Jihlava nebo Zlínský festival pro děti začaly rovnou s mnohamiliónovými rozpočty a desetitisíci účastníků? A z tohoto důvodu se nebojím říci, že investice do FF by byla mnohem rozumnější, než utrácení za zábavu, které nepřinese Chotěboři peníze žádné a naopak je ještě bude spotřebovávat na údržbu. A ještě na závěr: součástí FF je fotbalový turnaj, airsoft, LARP - venkovní hra, šipkovaná, půjčujeme účastníkům míče, kola, badminton, pořádáme výlet na Doubravku, na Veselý kopec, turnaje v taneční hře DDR a další pohybové aktivity.Naši účastníci se jezdí koupat na přehradu, jezdí na výlety. Není tedy pravda, že jen sedí u filmů a počítačů. Odsuzovat FF bez znalosti a evidentně nesprávně není moc fér, nemyslíte? Přijďte se podívat, součástí FF je Festival Járy Cimrmana i s divadelní hrou nebo pro děti Harry Potter Festival, oba za zvýhodněnou cenu pro Chotěbořáky.
odpovědět | #83 | 22.05.06 23:04
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re: Vokoun
Spor s paní ředitelkou OA proběhl v roce 2003 a 2004, kdy byl rekonstruován internát. Ředitelka a KÚ odmítly posunout zahájení rekonstrukce o cca 3 pracovní dny (myslím, že jeden rok to byly 4 a druhý 2), ačkoliv by to pro OA znamenalo příjem cca 150 tisíc každý rok (většina na ubytování, takže hodně slušný zisk) a ačkoliv to mělo velmi negativní dopad na účast na FF, kterému prostě chyběly ubytovací kapacity. Rozvoj FF tak byl nejen zastaven, ale dokonce jsme se po roce s 1300 účastníky museli potýkat s velmi sníženou účastí 1000 a 700, což způsobilo i prodělek FF, který se doteď nepodařilo nahradit. Odmítnuti jsme byli i s návrhem, že vlastními silami pomůžeme na závěr rekonstrukce s úklidem, na který bylo počítáno 10 pracovních dní. Snad tohle lépe osvětlí situaci. Samozřejmě jsme neveřejně i veřejně poukazovali na ušlý zisk OA (obchodní akademie by měla vychovávat k obchodu, ne?), na poškozování festivalu, zbytečné trvání na zahájení prací apod. Ano, kritizoval jsem paní ředitelku, kritizoval jsem KÚ (stejně jako teď kritizuji pana Linharta), ale nedospělo to do takové roviny, abychom se s ní v roce 2005 v pohodě nedomluvili na pronájmu. I letos využijeme OA, protože zájem o FF dále roste. Nicméně myslím, že z toho, co jsem tenkrát psal a dělal nevyplývá, že by někdo, kdo mě nijak osobně zřejmě nezná, mohl posoudit správně můj charakter. Mezi mé charakterové vlastnosti sice patří bojovnost a urputnost, hledání řešení i v zoufalé situaci (nebýt našich stovek hodin práce a investic ve vybydlené, 8 let zavřené Vysočině, už by FF nebyl) a také ochota jít s problémem na veřejnost, ale to snad nejsou negativní parametry. Víte snad něco o tom, že bychom na rukoudání něco nezaplatili, někoho podvedli, něco rozbili a neznali se k tomu? Myslíte, že se špatným charakterem by se mi dařilo přesvědčit kadžý rok cca 100 pořadatelů místních i cizích a dalších 100 a více přednášejících ke spolupráci zadarmo? Že by se mi dařilo získávat důvěru partnerů, které FF má? Zas takový mizera asi nebudu, ne? :-) Ostatně, přijďte se seznámit, já se rád dozvím, kde bych se mohl zlepšit a jak bych mohl v Chotěboři získat další příznivce naší práce.
odpovědět | #84 | 23.05.06 00:41
Autor: JJ
Titulek: Re:Re: Vokoun
FF & OA => jo, tak nejak to tenkrat bylo. Tusim, ze to tenkrat viselo prave na KU, pi reditelka sice zrejme mohla udelat vic, ale taky si patrne nechtela podriznout krajskouradni vetev.
odpovědět | #85 | 23.05.06 08:42
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re: Mussa
Díky. Ještě bych jen upřesnil, že dokud jsem neviděl, jak město vyhodí obrovské peníze za zábavu pár desítek lidí místo investic do rozvoje nebo aspoň do zaplacení potřebnějších a užitečnějších věcí, tak by mě nenepadlo se vůbez zmiňovat o tom, že investice do FF by se městu vyplatila, nenapadlo mě chtít peníze. Chtěl jsem od města pomoc jiného rázu a hlavně spolupráci. Ale jak tak přemýšlím o rozvoji Chotěboře a turismu v souvislosti s megaareálem, vzdušnými zámky na Koubku a s "projektem", říkám si, že investice do FF by se městu vyplatila mnohem více, než co jiného. Ovšem i zastupitelé podnikatelé na jednáních zastupitelstva ztrácejí roli hospodářů a podnikatelů (jak vidět na příkladu uměláku) a já tedy pochybuji, že by někdo byl natolik prozíravý a ekonomicky uvažující, že by nám nějaké větší peníze poskytl. Protože evidentně je tam hodně lidí, kterým vůbec nejde o prospěch Chotěboře jako celku a o vyvážený rozvoj. Čest výjimkám. Ostatně uvidíme, co udělají s naší žádostí o několik desítek tisíc v červnu. Zatím vidíme, jak reaguje pan Linhart na opakované nabídky spolupráce, žádosti o informace, návrhy aktivit, pomoci při získání peněz z ESF. Nijak.
odpovědět | #86 | 23.05.06 08:59
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re: Mussa
Pan Linhart tady FF už kolikrát kritizval, že není schopný si zařídit vše potřebné pro konání.Při tom, jak FF "vynáší" městu a tahá do Chotěboře turisty, by se mohl někdo na MÚ trošku porozhlédnout a alespoň napsat email tobě, nebo jinému organizátorovi, typu : Je potřeba podat tuto žádost, za 10 dní je uzávěrka.Mohlo by město vyjít trošku více vstříc.A i když já nejsem členek klubu Avalon, který pořádá FF, tak peníze bych uvítal mnohem více ve vašich rukou, než v umělém trávníku, protože vím, že vy s nimi naložíte mnohem lépe a vrátí se.Vidí to každý normální a normálně uvažující člověk.Jen zainteresovaní podnikatelé sedící v radě MZ jsou slepí a cpou peníze někam, kde se ztratí ješte mnohem více po pár letech údržby.
odpovědět | #87 | 23.05.06 09:36
Autor: Vokoun
Titulek: RE:V.Pravda
Vaše argumenty nezpochybňuji, spíše jde o princip. I kdyby šlo o posunutí prací jen o hodinu! Pokud paní ředitelka nechtěla, bylo to na ní a vy jste neměl právo jí očernit, za to co pro váš FF udělala v předchozích letech. Ona prostě není povinna vám vyhovět, je to její dobrá vůle. Jak se říká pro dobrotu na žebrotu. Vyhoví vám, a když se jí to jednou nehodí, uděláte z ní zrůdu. Dokázal jste se jí alespoň dodatečně omluvit? Já nic neregistroval. Mělo by to být veřejně, když jste jí veřejně očernil.
odpovědět | #88 | 23.05.06 11:51
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re: Vokoun
Paní ředitelka pro nás neudělala nic, ve smyslu nějaké výhody nebo práce navíc nebo čehokoliv podobného. Pouze nám pronajala za komerční cenu internát, dokonce i bez jakýchkoliv množstevních slev, obvyklých u komerčních i nekomerčních subjektů. Z našeho pohledu i z pohledu prospěchu pro OA a pro město, plynoucí z FF, nešlo v případě odmítnutí posunu rekonstrukce v dalším roce o nemožnost a šlo o pohodlnost nebo jiné důvody, z našeho pohledu nezávažné nebo snadno vyřešitelné. Stejně jako měla právo paní ředitelka odmítnout, já měl právo její rozhodnutí kritizovat, ukázat ho jako nepodložené odpovídajícími důvody, poškozující školu, město a FF. Žádnou zrůdu jsem z ní nedělal, hodně přeháníte. Dále si stojím na tom, že to nevypovídá o mém charakteru ve smyslu, v jakém jste ho kritizoval. Paní ředitelce jsem se byl omluvit osobně a omluvil jsem se jí i veřejně. Pokud jí to stačilo k tomu, aby s námí v dalším roce spolupracovala a spolupracuje i letos (opět za poměrně drahých komerčních a neznevýhodňovaných podmínek), nevidím důvod, proč byste Vy měl požadovat něco víc nebo být nespokojen, navíc když ani neuvádíte vztah k OA a paní ředitelce. Nemluvě o tom, že bych v této diskusi spíš čekal debatu o návrzích, o faktech souvisejících s umělým trávníkem a "hospodařením" města, než útoky na charakter diskutujících.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
20.03.24 21:12 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky