Stav nového obecního rozhlasu

Datum: 4. říjen 2006, 16:42
Autor: Milan Knob
Rubrika: Úvahy a glosy
V našem městě máme již nějaký čas staronovou novinku a to "Místní rozhlas". Je to opravdu novinka na úrovni! V průběhu dne je z pouličních amplionů slyšet (pouze na určitých místech) jakási změť několika zpráv opakovaných stále dokola. Na místech, která jsou vzdálenější, je slyšet pouze jakási ozvěna. Je velice s podivem, že v dnešní přetechnizované době máme opět na některých místech tradiční ampliony, které byly k vidění již za bývalého režimu, pouze byly větší a tím i hlasitější. Ty dnešní jsou malé a tím i zvuk z nich se linoucí ztrácí na intenzitě s každým přibývajícím metrem. Kdo z občanů chce tedy slyšet každý den zprávy z Městského úřadu, musí chtě nechtě vyrazit k nejbližšímu místu, kde jsou ampliony nainstalovány a bude mít zprávy z první ruky. Ne všichni mají doma internet a místní časopis ECHO a tím i novinky z města z první ruky.

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 4.10.06 17:09
Autor: Milan Linhart
Titulek: Rozhlas
Zařízení je ve zkušebním provozu. Snažíme se ho postupně vyladit, aby bylo všude dobře rozumět. Pokud se to nepovede, budeme zařízení reklamovat. Ono hodně záleží například na správném nastavení hlasitosti a dalších parametrů. Zařízení se ovládá digitálně přes počítač, nemá žádný klasický řídící pult. I obsluha se s ním musí naučit pracovat, je to prostě novinka. Občany proto prosíme o trpělivost, u každé nové věci se napřed musejí vychytat mouchy.
odpovědět | #2 | 4.10.06 17:24
Autor: kujon
Titulek:
A můžu se zeptat co za "zprávy" v rozhlase zní? :O) dovedl bych si živě představit třeba pozvnánku na koncert rádoby_pěveckého dua Evy a Vaška, nebo kupříkladu předčítání článků z tohoto portálu :)) Už se nemůžu dočkat na víkend kdy přijedu domů a vše si poslechnu na vlastní uši :O)
odpovědět | #3 | 4.10.06 17:37
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:
Bohužel Kujone. O víkendu je rozhlas hluchý :-)
odpovědět | #4 | 4.10.06 19:13
Autor: BoBo
Titulek: heh
Noo tak nic proti ale podle mne sou za todle vyhozeny penize...kdyby se pouzili na uplne jiny uceli tak by tomu bylo lip...
odpovědět | #5 | 4.10.06 20:11
Autor: roman
Titulek: Rozhlas
No mně hlavně fascinuje, že ten bastl přidělali i na křivou, rezavou pouliční lucernu. Že by ji srovnali, nebo snad natřeli? Co Vás nemá! Vždyť je to akce naší osvícené radnice!
4.10.06 23:31
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #7 | 5.10.06 00:13
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:
Vážený agente, zdržte se ve svých komentářích poznámkách o prasatech. Projevujete se jako ... musel bych nadávat. Nenapadlo vás, že místní rozhlas může sloužit nejen k vyhlašování výkupu kůží, ale i třeba k vyhlášení např. živelné či jiné katastrofy? ;) Možná budete rád, až se vám touto "kravinou a zbytečností" oznámí, kde si máte např. sehnat vodu, až vodovodní potrubí zaroste vodním kamenem :)
A vůbec budu ještě chvíli uvažovat, zda váš příspěvek nedoporučím ke smazání...
5.10.06 07:28
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #9 | 5.10.06 07:37
Autor: Siréna
Titulek: Re:
Tak hlavně jestli víš, co jaké houkání sirény znamená. Já jen aby sis např. při chemickém poplachu nešel shánět konev s vodou.
odpovědět | #10 | 5.10.06 07:46
Autor: Milan Knob
Titulek: Mazání komentářů.
Znovu připomínám pravidla pro psaní komentářů k jednotlivým příspěvkům. Jak je vidět, tak stále spousta lidí toto nechápe a pak se ertí, že jim někdo z nás něco smazal.
5.10.06 08:25
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #12 | 5.10.06 08:27
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:
S úřadem nemám nic společného, váš projev je trapný a na iChotěboři se nebude objevovat...
odpovědět | #13 | 5.10.06 08:29
Autor: Supersonic
Titulek: Re:Re:
Vážený pane, jste si opravdu jistý, že se živelná pohroma opravdu hlásí místním rozhlasem??? Já jsem bohužel prožil povodně v hlavním městě a přes veškerý chaoz, který v prvních chvílích panuje jsem rozhlas neslyšel ani jednou! Naopak byly slyšet pouze sirény!!! A co se týče vody z cisteren, tak taky nikdo nerozhlašoval, kde stojí, lidé si je prostě našli a v Chotěboři by to myslím také šlo!
odpovědět | #14 | 5.10.06 08:36
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:
Tak to zevšeobecním: místní rozhlas může sloužit jako prostředek civilní ochrany, podle mého tedy význam má.
odpovědět | #15 | 5.10.06 08:48
Autor: Václav Pravda
Titulek: Další možnosti
Nabízí se ještě další možnost - připomenutí kulturních a sportovních akcí. Řada lidí si přečte, že je nějaká akce, ale když se blíží začátek, zapomenou a pak ji propásnou. Řada lidí si ani nepřečte, že nějaká akce je. Návštěvnost většiny kulturních akcí pak není taková, jaká by mohla být. Městský rozhlas by tak mohl sloužit i jako pomocný prostředek pro propagaci kulturních a sportovních akcí. Podmínky jsou ale dvě, nevím, jestli splnitelné. 1. Aby rozhlas skutečně kvalitně fungoval - přiměřená hlasitost, kvalita zvuku, rozšíření ampliónů, ... 2. Aby byl skutečně důsledně k tomuto používán a to pokud možno nejen ve všední dny, v pracovní době úřadu a podle toho, jak se zrovna chce příslušné úřednici (ze zkušenosti víme, že i když jsme si v několika letech domluvili několikeré vyhlašování denně a poskytli několik naprosto obsahově různých hlášení, nakonec z toho bylo jednou za den nesrozumitelné zadrmolení). Protože pokud by se v sobotu ráno z rozhlasu ozvalo, že za hodinu začíná zápas pingpongistů, volejbalistů, fotbalistů a večer je film v kině a něco v KD, což by znovu bylo připomenuto hodinu před akcí, tak by byl rozhlas velmi užitečný. A jeho hlášení by prudila méně, než šílené nedělní ranní, zbytečně dlouhé vyzvánění zvonu kostela, které proklínám při každé návštěvě Chotěboře.
odpovědět | #16 | 5.10.06 11:25
Autor: roman
Titulek: Re:Další možnosti
Námět: je-li to celé digitální, tak by asi neměl být problém přehrát rozhlasem hlášení, které si dodá přímo objednatelí, takže žádné drmolení v souvislosti s FF.
odpovědět | #17 | 5.10.06 12:13
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Další možnosti
Rozhlas je digitální, umožňuje hlášení namluvit předem a spouštět kdykoliv, vše se dá naprogramovat. Lze tedy pouštět i o víkendu těsně před akcí. Hlášení jsou zpoplatněna, kulturní akce za 50 korun, komerční za 200 korun.
odpovědět | #18 | 5.10.06 12:35
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Další možnosti
Tak to jsou dobré zprávy a dobré řešení, děkuji. Až to bude vyladěné, využijeme. Poplatek beru jako bariéru proti tomu, aby tak každý chtěl vyhlašovat všechno a hodněkrát, nicméně pro kulturní akce by myslím mohlo být zavedeno třeba dvojí trojí vyhlášení bez poplatku, protože by mělo být i v zájmu MÚ a zastupitelstva, aby se kultura vzmáhala a tohle by bylo něco, čím může město pomoci na té základní úrovni. Aby to bylo účinné, tak je ale třeba aktivně o této možnosti informovat spolky, oddíly, organizátory (pomohlo by vytvořit centrální přehled akcí) a prostá ohlášení zdarma dělat i bez toho, aby o to organizátoři žádali.
odpovědět | #19 | 5.10.06 12:35
Autor: Supersonic
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Ochrany konkrétně před čím??? Myslím, že v dnešní době sdělovacích prostředků, digitální techniky a informovanosti je to celkem zbytečné! Navíc pokud se jedná o civilní ochranu jako takovou, tak informováni by měli být především hasiči a další složky záchraného systému, popř. v krizových situacích armáda a pochybuji, že by k vzájemné komunikaci použili veřejný rozhlas!
odpovědět | #20 | 5.10.06 13:52
Autor: MJ
Titulek: Re:Re:Re:Re:Další možnosti
"Centrální přehled akcí" = pořádný a ucelený seznam kulturních, sportovních a a dalších akcí. Potom já už volám léta. Hodně se to sice již zlepšilo, ale stále to ještě zdaleka není ideální.
odpovědět | #21 | 5.10.06 14:25
Autor: oběť
Titulek: pro místostarostu
Pane Linharte,jsem pracující člověk a to dost těžce narozdíl od radních atd.Pracuji výhradně na noční směny proto mě vaše rozhlasové vysílání ve 14 hodin pravidelně budí!Dá se s tím něco dělat nebo už se do důchodu nevyspím???Děkuji za odpověď
odpovědět | #22 | 5.10.06 14:33
Autor: matka
Titulek: Re:pro místostarostu
souhlasím.Mám maláho syna a rovněž ho městský rozhlas budí.Je to velice nepříjemné.Na kostel si už zvykl,ale tahle novinka mu zatím dobře nedělá.Navrhla bych vysílání posunout alespoň o hodinu na 15 hod.Děkuji
odpovědět | #23 | 5.10.06 15:14
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Vy to prostě nechcete chápat. IZS má samozřejmě svoje prostředky na svou interní komunikaci, nikde jsem netrvdil, že se mají svolávat místním rozhlasem. Přečtěte si třeba tohle a posuďte sám, kolik z těch bodů lze pomocí místního rozhlasu realizovat.
odpovědět | #24 | 5.10.06 17:10
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Kluci z gymplu vytvořili systém, do kterého je snadné zadat kulturní akce a zveřejnit je. Je to ten odkaz KULTURNÍ AKCE vlevo od těchto komenářů. Dělali ho v době, kdy ještě nezačala fungovat organizace Městské muzeum v nové podobě a kdy neměla své stránky. Bohužel Městské muzeum přes jednání nabídky kluků nevyužilo a do svých stránek tento systém nezačlenila, orientuje se zatím pouze na své akce. Z toho důvodu také tato možnost a tento systém není nijak propagován a tedy ani využíván. Uvidíme, co se změní po volbách.
odpovědět | #25 | 5.10.06 21:37
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:pro místostarostu
Nevím, jestli se dá najít ideální čas, kdy bude hlášení vadit co nejmenšímu počtu lidí. Na druhou stranu je tu samozřejmě snaha, aby hlášení slyšelo co nejvíce lidí. A protože rozhlas zatím není slyšet všude, volí se časy, kdy je nejvíc lidí ve městě, na náměstí apod. Hlášení rozhlasu mi nikdy nevadilo. Už jako malý kluk jsem zvědavě vybíhal před dům nebo otevíral okno, abych si ho mohl poslechnout. Je to jeden ze způsobů, jak zvýšit návštěvnost kulturních, sportovních a společenských akcí. Je to i způsob, jak lidem oznámit různé úřední záležitosti. Měsíčník Echo čte méně než polovina obyvatel a informace v něm už bývá zastaralá, pokud si ho nekoupíte hned po vyjítí nebo pokud nemáte předplatné, aby Vám přišlo hned domů. A úřední desku na úřadě? Tu už nečte prakticky vůbec nikdo. Všichni také nemají Internet, zejména starší občané. Je tedy velký problém, jak má město nějakou důležitou informaci rychle sdělit všem občanům. To se může týkat i uzavírek silnic, havárií vodovodního řádu, nálezu zaběhnutých zvířat, výluk v dopravě, atd. A samozřejmě nejdůležitější je využití v krizovém řízení. Rozhlas je propojen přímo s operačním pracovištěm Integrovaného záchranného systému v Jihlavě, takže některá hlášení uslyšíte přímo z Jihlavy. Například hlas, který ve středu upozorňoval na zkoušku sirén. Na jaře bude dobudována druhá etapa, která pokraje celé město i místní části. Rozhlas byl dlouho mimo provoz, takže chápu, že jste si odvykli. Máme trochu problém s nastavením optimální hlasitosti, protože rozhlas "kuňká", když je puštěn příliš potichu. Některá slova či věty se úplně ztrácejí. Proto prosím o trpělivost, než se vše vyladí. Děkuji.
odpovědět | #26 | 5.10.06 22:00
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Re:pro místostarostu
No dnes ta dívčina přidala trochu na hlase, přesto to nebylo slyšet na větší vzdálenost než nějakých sedmdesát metrů, pak to již byla změť zvuků z dálky připomínajících lidský hlas.
odpovědět | #27 | 6.10.06 07:52
Autor: Jiří Císař
Titulek: Čas vysílání
Poslední hlášení jste načasovali po 14. hodině, kdy je Chotěboř plná hluku z auťáků a přehlušovací efekt byl dokonalý. Vlastní zařízení se mi zdá dost slabé, bylo by dobré udělat jakýsi test slyšitelnosti a dodržovat určitý čas hlášení, v kterém není na ulicích příliš hlučno.
odpovědět | #28 | 6.10.06 07:57
Autor: PR
Titulek: Tak je to se vším ...
Tak je to v Chotěboři se vším. Hlavně že máte knihu s fotografiemi představitelů, která se již za dva týdny může stát neaktuální. Píšu tady o knize proto, že zpráva o ní neumožňuje komentář (původně ano, pak měl asi místostarosta strach). A proč neaktuální? Domníváte se, že nové vedení města, které bude třeba zvoleno, bude rozdávat knihu, kde trčí z každé strany vedení staré? Opravdu povedený paskvil.
odpovědět | #29 | 6.10.06 08:23
Autor: roman
Titulek: Re:Tak je to se vším ...
Přesně! Pokud se pamatuji, tak v žádné dosud vyšlé publikaci o Chotěboři se nevyskytovaly fotografie představitelů města v takovéto míře ( dokonce si myslím, že se tam nevyskytovaly vůbec ). Tam je snad dokonce i fotografie zastupitelstva! Proč? Co to komu řekne za 10 let ( ale možná i za půl roku ), až z většiny zobrazených budou politické mrtvoly? A pokud knihou listujete a už si myslíte, že sekce politiků je šťastně za Vámi jukne na Vás starosta se svým psíkem. Opravdu jiná fotografie z Mysliveckých slavností nebyla? Nejsem žádný Guth Jarkovský, ale toto je přinejmenším nevkusné ( ale nakonec je to za obecní peníze, tak proč si nepostavit pomníček, že! ).
odpovědět | #30 | 6.10.06 08:30
Autor: PR
Titulek: Re:Re:Tak je to se vším ...
Jsem rád, že můj názor není ojedinělý. Jsem z Prahy (už slyším, jak dostávám nadávky), ale asi napadají podobné věci víc lidí bez ohledu na to, odkud jsou. Jako turista nebo občasný návštěvník to nevnímám jako propagaci města, ale zviditelnění se konkrétních lidí. A jazykových mutací tam může přitom být kolik chce. Mimochodem - právě cizí jazyk přímo v textu knihu velmi zněpřehledňuje. A barvy taky nic moc. Holt malý rozhled autorů a vydavatele, napadá mě. Ale nebudu dál kritizovat, já to nedělal, jen koupil.
odpovědět | #31 | 6.10.06 08:39
Autor: Jindra
Titulek: Re:Re:Tak je to se vším ...
Romane asi si jsou jisti, že tam zase budou.
odpovědět | #33 | 6.10.06 11:08
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Tak tady se musím tvrdě ozvat, protože nemluvíte pravdu. S nabídkou programu za mnou nikdo osobně nepřišel a spolupráce s programem byla na základě mého kontaktování zahájena někdy v létě 05. Podívejte se tedy laskavě zpět, kdo tam místo naší organizace zveřejňoval programy. Pouze asi dva subjekty. Proč se nepustíte i do jiných spolků a organizací? Myslím si, že na celkový koncept tady není naše organizace, ale přece odbor kultury na MÚ.
odpovědět | #34 | 6.10.06 11:27
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Moje představa je taková, že městský úřad by měl své aktivity v oblasti kultury omezit na minimum. Z tohoto důvodu bych kompetence v oblasti kultury přesunul na odbor školství a ze současného Oddělení kultury a regionálního rozvoje bych udělal čistý regionální rozvoj. Tedy zejména záležitosti dotací, grantových programů, strategického plánování a programu obnovy venkova. Veškeré aktivity v oblasti kultury, které doposud jménem města zařizuje paní Tomášková, bych přesunul pod příspěvkovou organizaci Městské muzeum. Městské muzeum by postupně mělo zastřešit veškerý kulturní a společenský život ve městě, nejenom své vlastní akce. Tak to bylo původně i myšleno, jenom to zatím nebylo realizováno. Časem se ale k tomu musíme dopracovat.
odpovědět | #35 | 6.10.06 11:42
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
To je docela rozumné řešení.
odpovědět | #36 | 6.10.06 09:59
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
to je právě ten problém. vy jste zřídili organizaci městské muzeum, ale nestanovili jste, co přesně má vlastně tato organizace dělat. podle mě další velká chyba a přesně to vystihuje styl práce současného (zřejmě i minulého) vedení města. totiž to, že město něco chce, ale neví co vlastně chce a proč to chce. proto vznikly ty nesmysly typu sportovního megaareálu, velkolepá rekonstrukce kina, digitalizace kina, žlutá čára na níměstí (vím, to odbor dopravy...) a spousta dalších menších nesmyslů, o kterých občané ani neví.
a odbor kultury na mú nám mezitím docela slušně nabujel. a teď u tohoto odboru změníte název? fakt nestačím kroutit hlavou.
odpovědět | #37 | 6.10.06 12:54
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Pane Stransky, obavam se, ze pravdu mam, prave mi Radek Novicky odprisahl, ze s Vami tu nabidku projednavali jeste v dobe, kdy ten system dotvareli a kdy Vase stranky jeste nebyly hotove. Do jinych oragnizaci se nepoustim, protoze prave Vami vedena organizace byla zrizena s tim, ze ma postupne zastresit kulturni deni ve meste (viz i prispevek pana Linharta) a dokonce to uvadite na svych strankach. Rozumim, ze nebylo snadne zacit, vazim si Vas za to co jste uz dokazal a verim, ze jeste muzete hodne dokazat, protoze je toho jeste hodne, co je treba zlepsit. Nase spoluprace je vyborna, takze prosim neberte muj prispevek jako kritiku Vasi prace, ale jako namety na dalsi praci. Omlouvam se za chybne uvedeni mista odkazu - odkaz kultura.chotebor.biz, ktery jsem mel na mysli je naopak vpravo od sloupce komentaru a momentalne nefunguje. Odkaz Kulturni akce vlevo ma sirsi zaber, bere jak z toho samostatneho webu, tak z jinych zdroju. Pri te prilezitosti bych se u webmasteru primlouval ke slouceni odkazu Kulturni akce a rubriky kultura, i reportaze z akci a nazory k akcim mohou byt zarazeny mezi pozvanky na akce budouci, jeden odkaz bude lepsi nez dva.
odpovědět | #38 | 6.10.06 13:12
Autor: Kubík
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Pane Linharte - mohlo to být i obráceně, žádná funkce jakéhosi nadředitele či nadvedoucího pro kino a muzeum neměla vzniknout, jejich řízení mělo dostat na hrb právě oddělení kultury. Jenže to byl nebyl flíček pro předsedu místní čssd a neklaplo by uspořádání, které jste po volbách nastolili. Teď má město tolik placených lidí zabývajících se kulturou, že jich je více než těch, kteří to potom využívají. Úředníci se nudí a aby vypadali vytíženě vymýšlějí věci, které by dělat ani neměli protože je mají jiní lidé jako profesi, která je živí a oni jsou pro ně, jakožto placení z veřejného rozpočtu, nerovnou konkurencí.
odpovědět | #39 | 6.10.06 13:19
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Morousi, žádné Město s jedním mozkem a s jedním názorem neexistuje. Existují jen jednotliví lidé a ti nezřídka chtějí každý něco jiného. Výsledný stav je potom výslednicí projevů vůle jednotlivých osob. Asi jako skládání sil ve fyzice. Je to pestrá mozaika názorů, ze které vzniká výsledný obrazec. Žádný Vůdce, podle kterého by se vše řídilo, tu není. V novém zastupitelstvu budou jiné kamínky a výsledný obrazec proto bude vypadat jinak. Ale zase bude chtít každý něco jiného a realita bude zase kompromisem z toho všeho dohromady.
odpovědět | #40 | 6.10.06 13:36
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
To Kubík: Cílem nové koncepce řízení kultury bylo dostat kulturu z úřadu úplně pryč, protože to sem nepatří. Sloučením kina a muzea došlo k lepšímu využití a úspoře zaměstnanců. Toto místo nebylo koncipováno jako flíček pro předsedu ČSSD. Já osobně jsem měl vytipovaného úplně jiného člověka, který by se pro tuto práci výborně hodil, ale výběrové řízení vyhrál pan Stránský. Tak už to chodí, od toho je výběrové řízení a od toho je hlasování. Rozhodně však na tomto novém uspořádání město ušetřilo cca 600 tisíc ročně. Netvrdím, že to nemohlo být lepší, ale mohlo to být i horší. Kdyby se býval přihlásil třeba pan Pravda, mohl nám každý rok nějaký ten milion navíc vydělat. Jenže on se nepřihlásil a bylo vůbec málo zájemců. Tuším, že jenom čtyři.
odpovědět | #41 | 6.10.06 13:56
Autor: Kubík
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Jasně, že jste to nějak sehrát museli, ale že by vysloužilý nádražák byl zrovna fenoménem přes kulturu? Dostat z úřadu pryč? Stejně je to jen divadlo, protože dostávají peníze z rozpočtu.
6.10.06 14:05
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #43 | 6.10.06 14:13
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Příspěvek dostávají, ale mají jinou právní formu a samostatné hospodaření. Naším cílem je příspěvek postupně snižovat, aby byli ekonomicky soběstační a jednou úplně přestali zatěžovat rozpočet města. Jo, a nejsem členem ČSSD!
odpovědět | #44 | 6.10.06 15:41
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Já, ani další zájemci jsme se nepřihlásili proto, že výslovnou podmínkou ve výběrovém řízení byla znalost muzejnictví. To, že nakonec tuto podmínku nesplňuje ani stávající vedoucí této organizace, bez toho, aby bylo vypsáno další výběrové řízení s upravenými požadavky, jen vzbuzuje taková podezření, jaké zde bylo vzneseno. Nicméně pan Stránský a jeho tým za relativně krátkou dobu něco dokázali, narozdíl od odboru kultury za mnohem delší dobu.
odpovědět | #45 | 6.10.06 16:26
Autor: Koky
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
Jistě dokázali, ale nebyl někdo jiný ještě mnohem lepší? Neušetřilo by se místo vedoucího muzea, kdyby znalosti z muzejnictví měl přímo ředitel organizace? Prostě pomoc soudruhovi, neúspěšnému pojišťovákovi aby si zajistil lepší důchod. Je to dost konkrétní, takže to možná smažou.
7.10.06 11:10
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #47 | 7.10.06 13:33
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Další možnosti
:) Hezká reakce...
odpovědět | #48 | 8.10.06 15:07
Autor: Milan Knob
Titulek: Ulice V drážkách.
Toto s původním článkem nesouvisí, ale rád bych se zeptal pana místostarosty co je na tom pravdy, že se bude celá tato ulice předělávat, protože prý je moc široká a vyzdobí ji zelené prhy stejně jako ulici Havlíčkovu. Toto jsem se dozvěděl od několika občanů v této ulici bydlících. Děkuji předem
odpovědět | #49 | 8.10.06 19:22
Autor: Mussa
Titulek: Re:Ulice V drážkách.
No to si doufám, pane Knob, děláte srandu ? Pokud to pan místostarosta potvrdí, tak to už fakt nevím, kde bydlím.
odpovědět | #50 | 8.10.06 19:50
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Ulice V drážkách.
Musso, byl bych samozřejmě rád, kdyby to byla sranda, ale ta paní co mi to v sobotu vyprávěla k srandě měla hodně daleko. To se mi samozřejmě nelíbilo a slíbil jsem jí, že to uvedu tady na fóru a dám jí potom vědět.
odpovědět | #51 | 8.10.06 22:41
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Ulice V drážkách.
No tak to je fakt v .... . No jenže pokud to je pravda, tak s tím stejně my nic neuděláme. :-(
9.10.06 08:59
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 09:35
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #54 | 9.10.06 10:18
Autor: Mikeš
Titulek: Re:
No někdy je snažší "říci nebudu odpovídat", než trpké "máte bohužel pravdu" .
odpovědět | #55 | 9.10.06 10:25
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Koky & Mikeš
A občas je dobré sednout si, vydechnout a rozmyslet si: "uměl bych to líp?" Tahle věčná kritika všeho je nudná.
9.10.06 10:59
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 11:41
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 12:00
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 12:10
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #60 | 9.10.06 10:16
Autor: Koky
Titulek: Re:Koky & Mikeš
Pane Mrkvičko, vám se zdá kritika věčná, ale mnozí si myslíme, že je věcná.
9.10.06 13:12
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 13:18
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 13:24
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 11:26
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 13:31
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 14:02
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #67 | 9.10.06 14:03
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Koky & Mikeš
Jenže tady se má diskutovat o obecním rozhlasu. Budu na to muset pana Knoba upozornit...
9.10.06 14:08
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
9.10.06 15:12
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #70 | 9.10.06 15:50
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Koky & Mikeš
Díky za upozornění. Vymazal jsem vše co se netýkalo výše zmíněného příspěvku o obecním rozhlase. Je mi v tuto chvíli jedno, kdo všechno byl do této diskuze zapleten, smazal jsem prostě všechno, ať se to někomu líbí nebo ne a budu to dělat i nadále!
odpovědět | #71 | 9.10.06 16:31
Autor: Koky
Titulek: Jasně!!!
To samozřejmě oranžovým vonět nemohlo! Pryč s tím.
odpovědět | #72 | 9.10.06 16:35
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Jasně!!!
Ne vzal jsem to šmahem a byl tam v tom namočený i pan Stránský a pan Mrkvička jasný?
odpovědět | #73 | 9.10.06 16:36
Autor: Koky
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Koky & Mikeš
pane Knobe co třeba příspěvek 46 pana Stránského jak ten se týká rozhlasu? a další a další. Není ten klíč pro to mazání jiný?
odpovědět | #74 | 9.10.06 16:42
Autor: Koky
Titulek: Proč to klouže jinam?
diskuze sklouzává jinam velmi často, na témata, která čtenáře zajímají nebo trápí. Možná proto, že uveřejňujete pouze články bez náznaku kritiky či polemiky. Pak se návštěvníci musí ke svým problémům dostat oklikou.
odpovědět | #75 | 9.10.06 16:43
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Koky & Mikeš
Jo je to pravda, že příspěvek č.46 pana Stránského s tímto článkem nesouvisí, ale pokud tento příspěvek smažu, tak samozřejmě vymažu i příspěvek č.42 na který pan Stránský reagoval. P.S. žalování se nevyplácí..........
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
20.03.24 21:12 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky