4/7 - Je dojednáno

Datum: 27. říjen 2018, 16:41
Autor: Pojďme To Změnit
Rubrika: Komunální politika
Vážení voliči, vážení Chotěbořáci.

Je dojednáno.

Jako vítěz voleb Vám s radostí oznamujeme, že jsme vyjednali variantu, která respektuje vůli mnoha voličů i volební výsledky.

Předně si povězme o těch ostatních voličích - tedy ne Vás, našich nejmilejších, ale o nich, těch druhých.
Téměř 20% hlasů získala jak ČSSD, tak ODS. Tyto hlasy – a vysvětlují je tak oba lídři těchto stran - jsou hlasy po kontinuitě a stávající spolupráci. A je to soubor hlasů, který nemůžeme v demokratické společnosti úplně zmačkat a zahodit. To by nebylo fér.

Proto jsme k těmto hlasům přihlédli při vyjednávání nového vedení města.

Nicméně, teď se zase obracíme k Vám, našim nejdražším voličům – vyhráli jsme to my. Ne my v PTZ, ale my všichni i s Vámi. Takže i když je tu nějaká část hlasů pro kontinuitu, změna musí přijít! A hlasy pro KDU-ČSL také vnímáme jako volání po možná pozvolnější, ale rozhodně změně.

Rádi bychom Vám tedy představili variantu, která respektuje vše výše popsané.

Rada města bude složena následovně:

Pojďme To Změnit bude mít většinu čtyř mandátů.

Jeden radní bude za stranu lidovou a dva za sociální demokracii.

Na přiloženém obrázku vidíte vizuální ztvárnění rady. Naše převaha je zřejmá. Tohle je změna. Tohle je prostředek, jak změnit to, co jsme ve městě chtěli změnit.

A kde je ta kontinuita, ptáte se? Za tuto luxusní pozici v radě jsme udělali opravdu velký kompromis – ustoupili jsme v nároku na pozici starosty. Tuto pozici tak bude dál vykonávat za sociální demokracii pan Tomáš Škaryd. Bude však pracovat s radou, ve které máme většinu čtyř křesel ze sedmi. A souhlas rady starosta potřebuje.

My získáme, kromě většiny v radě, také post místostarosty, který obsadí David Šafránek.

Jsme rádi, že jsme dosáhli dohody a s výsledkem jsme spokojeni.

Dejte nám šanci dělat změny a věřte, že toto rozhodně není naposled, kdy s Vámi komunikujeme. Ostatně, není už tohle první pozitivní změna?

Tak, jako Kazma teď všude cpe 1/10, my bychom Vám rádi zdůraznili číslo 4/7

4/7.

Přejeme Vám krásnou předsváteční sobotu.
x

Komentáře:

Odpověď pro:  Jakub Pikla / Re:dotaz na vedení

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 27.10.18 17:31
Autor: volic PTZ
Titulek: nový starý starosta
Vaši radost nesdilim, jsem rpzhorcen.....
odpovědět | #2 | 27.10.18 17:43
Autor: anonymní brek
Titulek: gratulace ?
Gratuluji,

toto se naposledy povedlo v době opoziční smlouvy pánům Klaus a Zeman.

Též děkuji za informativní kolečka, bez nich bych situaci v radě nepochopil.

Teď vážně. Pokud si někdo myslí, že pro Chotěboř je změnou rozvržení neuvolněných radních s platem cca 200,-/měsíc (odhad), tak to měl říct před volbama. Koneckonců ti radní co tam byli, tam pravděpodobně budou dále (Jakeš, Albrecht, ČSSD). Změna bude v tom, že nyní nebudou naříkat nad tím, že byli přehlasováni (kdo je v té radě nutil být?), ale nad tím, že starosta je z jiné partaje.

Starým pořádkům tedy zdar a vzhůru k novým výmluvám.

PS: Jestli je pravda, co je zde napsáno od hnutí ANO, tak se nedá ani zdaleka mluvit o tom, že tato možnost byla jediná. Vybraná možnost je slabošská, bez odvahy a jedině zhnusí voliče, co si přáli změnu.
odpovědět | #3 | 27.10.18 17:47
Autor: Nevolič
Titulek: Re:nový starý starosta
Nevím, jestli půjdu ještě někdy volit.....
odpovědět | #4 | 27.10.18 17:58
Autor: Petr
Titulek:
Komedie, změna bez změny.
odpovědět | #5 | 27.10.18 18:14
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:Re:nový starý starosta
Dobrý večer, vážení spoluobčané, milí přátelé,

Díky za Vaše reakce, ale zkusme se na výsledek podívat ještě jednou, třeba s poněkud chladnější myslí.
Srovnání s tzv. Oposmlouvou rozhodně není na místě. Tentokrát si vítězné strany nerozdělili moc stylem "ruka ruku myje". Tento výsledek vzešel z dlouhých jednání, různých kompromisů i požadavků.
Změna ve složení rady je opravdu změnou, skutečná výkonná moc neleží v rukou starosty města, ale rady města. Toto si, prosím, uvědomme a najednou získáváme nový pohled na věc.
Samozřejmě příště nevolit je rozhodnutí každého občana, ale rád bych upozornil, že jsme jako PTZ nešli do voleb jako anti- někdo nebo anti- něco, ale šli jsme s pozitivním programem plným změn, který jsme připraveni realizovat.
Takže uvidíme v budoucnu, budeme rádi, když změníte názor :)

Hezký podvečer,
J.P.
odpovědět | #6 | 27.10.18 18:17
Autor: Martina
Titulek:
Možná, že to všecho nechápu zcela správně, ale ODS je kde?
odpovědět | #7 | 27.10.18 18:32
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:
Dobrý večer, Martino. Občanští demokraté se rozhodli, že odejdou do opozice.
J.P.
odpovědět | #8 | 27.10.18 18:50
Autor: Martina
Titulek: Re:Re:
Mohl byste být, prosím, konkrétnější? Měli na věc zcela odlišný názor nebo chtěli něco, co pro ostatní nebylo přijatelné? Opravdu by mě to zajímalo. Děkuji.
odpovědět | #9 | 27.10.18 18:51
Autor: tomáš hebl
Titulek: Re:Re:Re:nový starý starosta
Banda mladých rádobypolitiků se spojila s radními rutinéry a vytvořila stranu změny. Vedení města zůstává, krom pozice stafáže na pozici místostarosty.
odpovědět | #10 | 27.10.18 18:54
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:Re:Re:
To opravdu nevím, to musí být otázka na ODS, ne na nás. Nemůžeme mluvit jejich jménem...

J.P.
odpovědět | #11 | 27.10.18 18:59
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:Re:Re:Re:nový starý starosta
Dobrý večer, Tomáši,

Budeme rádi, když počkáte na konkrétní výsledky, než budete vynášet takto radikální odsudky :)

Hezký večer,
J.P.
odpovědět | #12 | 27.10.18 19:12
Autor: ANO 2011 Chotěboř
Titulek: Re:Re:nový starý starosta
Dobrý večer, hnutí ANO 2011 mělo připravenou koaliční smlouvu s hnutím PTZ a KDU-ČSL, bohužel po prvním a zároveň posledním jednání z jejich strany. Hnutí PTZ se rozhodli již jednat pouze s ČSSD a ODS. Nechápeme jakou změnu má tato koalice přinést pro naše občany. Navíc když starý zkušený městský pilot říkal, že by si s nezkušeným mladým pilotem do letadla nikdy nesedl. Máme staronového starostu, který v Chotěboři ani nebydlí.
odpovědět | #13 | 27.10.18 19:18
Autor: Martin M.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:nový starý starosta
Dobry vecer, pane Piklo.
Bohuzel me Vas clanek nepotsil. Pisete, ze "20% hlasu ziskala jak ČSSD, tak ODS. Tyto hlasy – a vysvetluje je tak oba lidri techto stran - jsou hlasy po kontinuitě a stávající spolupráci." Pokud ODS odesla do opozice, pak tento argument ztraci polovinu sve vahy. Vzali jste take v potaz fakt, ze spousta lidi volila proti soucasnemu vedeni mesta,, hlavne starostovi - tzv. negativni hlasovani? Ted uz se neda nic delat - dohody se maji plnit.
odpovědět | #14 | 27.10.18 19:26
Autor: Martina
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Chápu, že vy osobně asi informace nemáte, ale váš vyjednávací tým to určitě ví a my voliči bychom byli rádi v obraze.
odpovědět | #15 | 27.10.18 21:55
Autor: !!!!
Titulek:
Takže.. u voleb jsem byla naposled. Díky Pojdme to změnit a konečnému rozuzlení už nevěřím ve změnu!!! Velké zklamání! (než se Škarydem jako starostou jste měli jít do opozice.. né mu posluhovat!)
odpovědět | #16 | 27.10.18 22:20
Autor: lubos indrak
Titulek: Re:
To byla opravdu naivní představa, že současní radní chtějí nějakou změnu. Jen nachytali hlupáky na název "pojďme to změnit". Podle mě jen společný projekt s ČSSD a banda srabů co nikdy žádného kandidáta na vedení města neměla.

Otázka: Jak se budete jmenovat příště?
odpovědět | #17 | 27.10.18 22:33
Autor: Mladý starý pilot
Titulek: Re:Re:Re:nový starý starosta
Tak to je krásné , jak se mladý a starý pilot teď obejmou v povolenníˇ míru. Ano, je to fakt úsměvné :-)))
odpovědět | #18 | 27.10.18 22:35
Autor: Pilot
Titulek:
Tak to je krásné , jak se mladý a starý pilot teď obejmou v povolebním (s)míru. Ano, je to fakt úsměvné :-))) a nebo také možná k pláči ;-((
odpovědět | #19 | 28.10.18 07:29
Autor: Jan
Titulek: Prý změna musí přijít???
"Změna musí přijít"...Jestliže se ze 6 zastupitelů změní jeden(Šafránek za MVDr.Melounovou) Tak věřit ve změnu může jen člověk s velmi nízkým IQ. Je to prostě jen taková Chotěbořská perestrojka, aby se vlk nažral a hladová koza zůstala celá... :)
odpovědět | #20 | 28.10.18 08:25
Autor: ...
Titulek: Re:Prý změna musí přijít???
tak nová rada města by se měla změnit více než z poloviny...zůstanou teoreticky pouze Škaryd, Jakeš a Albrecht, ne? To mi docela jako změna připadá...
odpovědět | #21 | 28.10.18 08:29
Autor: M
Titulek: žádná změna na radnici
Pojďme to změnit, se měla správně jmenovat pojďme to nezměnit, aby lidé věděli,že žádná změna nebude o ní zájem. Jen tímto jejich lídr ukázal,že co prohlašoval nemyslel vážně a nelze mu věřit ještě něž bude zvolen do funkce. To jsme teda v Chotěboři dopadli. Tomu subjektu a jeho zvolením zastupitelům nelze věřit. Ideální by bylo kdyby se vzdali mandátů, zejména Ti co byli zatsupitelsvu v minulém období,a zcela jistě by to dopadlo jinak. A navíc tam zcela chybí další člen koalice Piráti. Bude zajímavé vyjádření od nich,měli by se k tomu vyjádřit ideálně vystoupit z této koalice.
odpovědět | #22 | 28.10.18 09:30
Autor: Jan
Titulek: Re:Re:Prý změna musí přijít???
Pleteš jablka z hruškama, jestliže se v radě přehodí škatulata, s PTZ tak to nemění nic na faktu, že za zastupitele PTZ je změna něco kolem 16,5% opravdu velká změna....
odpovědět | #23 | 28.10.18 10:13
Autor: V.B.
Titulek:
Obrovské zklamání, milá koalice...
odpovědět | #24 | 28.10.18 10:15
Autor: tomas vacek
Titulek: zmena
Zmeno, vemte rozum do hrsti a vyjednejte skutecnou koalici zmeny. 4 zastupitele z CSSD z 21 skutecne nepotrebujete. Vasi volici spis zvladnout radni z jinych stran nez soucasne vedeni mesta!!!

Chteli jsme aby mesto bylo schopne brat EU dotace na investice, aby fungoval mestsky urad misto kamaradskeho pristupu a kryti si zad. Misto toho zmena bude v rade hlasovat o tom jestli budou lavicky cervene nebo modre a vedeni pojede dal na vecnost.
odpovědět | #25 | 28.10.18 10:45
Autor: mJ
Titulek:
Předem chci říct, že jsem v minulých volbách volila Chotěbořskou koalici a v těchto Pojďme to změnit. A opravdu nejsem nadšená z obsazení funkce starosty. Ale.

Skutečně si myslíte, že když někdo vyhraje volby s necelými 28%, přijde a řekne "Chceme to takhle.", tak ostatní řeknou "Ano, ano, to je úžasné, rádi se vzdáme svých korýtek a bude to podle vás." ?

Politika je bohužel věcí kompromisů. Jednoduché to měla pouze vláda jedné strany a návrat takové doby by, doufám, nikdo z vás nechtěl. Většina v radě a funkce místostarosty je myslím slušný kompromis. Ano, místostarostu můžeme chápat jako fíkový list. Ale co třeba jako někoho, kdo vidí starostovi pod ruce? A to není málo.

Všichni tu vynášíte rychlé soudy. Je jednoduché někoho odsoudit dřív, než vůbec může začít něco dělat. Mají na to čtyři roky a čas ještě ani nezačal běžet.

Já jim budu fandit. A za čtyři roky uvidíme.
odpovědět | #26 | 28.10.18 11:06
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:
Souhlas s mJ :)
odpovědět | #27 | 28.10.18 11:26
Autor: Vašek
Titulek: Re:Re:
Nesouhlas s mJ
odpovědět | #28 | 28.10.18 11:38
Autor: Jan
Titulek: Re:Re:
Nikdo tu nevynáší rychlé soudy, ale když se z minulých zastupitelů Zelených a TOPky vymění jeden, jen proto aby přilákal mladé a důvěřivé voliče tak je jasné, že se o změnu nemůže jednat!!!
odpovědět | #29 | 28.10.18 11:48
Autor: Renáta Piklová
Titulek:
Myslím si, že takto rozdali karty voliči. Tito zastupitelé byli zvoleni a pokud svou kandidaturu mysleli vážně, musí se teď snažit svůj mandát vykonávat podle svého svědomí co nejlépe. A my, voliči,máme možnost celé 4 roky sledovat jejich práci, připomínat jim jejich předvolební sliby a v příštích volbách jim svůj hlas dát znovu nebo nedat. To je naše možnost, ať už si o ní myslíme, co chceme.
odpovědět | #30 | 28.10.18 11:50
Autor: Vašek
Titulek: Změna nebude
Před rokem 89 pracovalo na tehdy Národním výboru teď Mú Chotěboř celkem 42 papírožroutů, teď přesné číslo neznám(opravte mě jestli se mýlím), ale nebude daleko číslu 200 ks. Přitom ve státní správě potažmo městské nebylo takové PC vybavení jako teď a logicky při zlepšení vybavení by mělo nastat snížení lehkoživků.(alespoň při manuální pracI a robotizaci se to děje všude ve světě) Sníží tento stav "změna" nebo změna nebude?
odpovědět | #31 | 28.10.18 12:52
Autor: Martin Chalupa
Titulek: Za mě OK!!!
Je až úsměvné, kolik anonymních pisálků se tu rozepisuje a bojí se pod svůj příspěvek do debaty podepsat. Bohužel pro většinu populace je symbol starosty natolik silný, že nevidí podstatu, proč to vlastně takto dopadlo. Volič, který PTZ volil z důvodu jejich programu, může jásat. PTZ má většinu v radě a o tom, co se opravdu ve městě bude dít, bude rozhodovat rada a né post starosty. Takže prosazení programu PTZ bude o to jednodušší. Kdo volil PTZ kvůli tomu, aby se zbavil současných politických stran, má bohužel smůlu a nebo měl vzít více kamarádů k volbám, aby vznikla vláda pouze jedné strany. Kdo podrobně sledoval dílčí informace, musí uznat, že tato varianta je OK. Když si ODS nárokovala se 10% starostu a nebyla za to schopna potvrdit ani většinu v radě pro PTZ, tak co se mělo stát jinak? Raději do koalice s větším zlem, které bude mít minimální sílu, než s někým, kdo vás připraví i o možnost rozhodovat ve prospěch většiny voličů.
odpovědět | #32 | 28.10.18 13:45
Autor: Zdena S.
Titulek:
Tezko vycitat Pojdme to zmenit, na jejiz kandidatce bylo mnoho novych tvari, ze se do zastupitelstva dostaly zase jen ty stare zname tvare plus Safranek. Primarne to tedy bude problem (?) volicu a tezko to vycitat zvolenym zastupitelum, a uz vubec ne PTZ jako celku. Tezko vsak uverit, ze v tomto slozeni rady se neco zmeni. Ale treba hosi prekvapi...
odpovědět | #33 | 28.10.18 15:00
Autor: LF
Titulek: Re:Změna nebude
Co vím, tak počet zaměstnanců MÚ stanovuje RM. Myslím, že jste počet asi dost přestřelil. Ani já teď nevím jejich počet (musel bych se podívat na telefonní seznam), ale tipuji, že jich bude bez MP, pečovatelské služby atd. do cca 85 včetně uvolněných zastupitelů. Jinak jsem zvědavým, zda již ve čtvrtek sdělí pan Šafránek termíny a čas, kdy se pravidelně bude s veřejností setkávat. Přeci jen by to chtělo dodržet předvolební slib. Jsem zvědavý jak ihned splní sliby, který mají dle programu naplnit ihned po zvolení.
odpovědět | #34 | 28.10.18 15:18
Autor: Martin Pavlas
Titulek:
Já jsem rád že Škaryd zůstal. Trapnýma slibama o cyklostezce a bazénu bylo dost, ono kde bychom na to vzali, že? Ale to nikdo neřeší, ono těch 9,5 lidí co se příjdou vykoupat to utáhnou.
Komedianti....zelený, piráti, top09....
odpovědět | #35 | 28.10.18 15:35
Autor: Vašek
Titulek: Re:Re:Změna nebude
No moc jsem nepřestřelil, jestliže Mú tyto zaměstnance platí, tak tam jak MP tak pečovatelská služba a jiné patří započítat.... Před rokem 89 jich bylo 42 teď je jich několikanásobně více!
odpovědět | #36 | 28.10.18 18:10
Autor: volic/priste nevolic
Titulek: Re:
Máte pravdu, sliby o cyklostezce je už Škaryd trapný. Svetla, Pribyslav, Zdirec jich mají kilometry a jsou pred snad krachem? Bazény mají města naší velikosti snad všechna a krachuji? Mají i dopravní hřiště (napr. Libice n/D, Pribyslav), dětská hřiště ( ne občas něco rozmisteno bez konceptu), hřiště s umelou trávou pro veřejnost ma každá vesnice v okolí. Ale je dodojovano. Gratuluji vítězí voleb, tedy Skarydovi. Povodil si zastupitele jak ovce. Doktoři, učitelé, lékárnice se vrati ke svým povolanim. A starosta si Vás bude zase vodit jak ovce. Opravdu pro toto zvednete zastupitele radostne ruce? Bylo tak dohodnuto, hlava říká ano, ale me by se ruka nezvedla. Pro hnuti PTZ, změna muže být i k horšímu.
odpovědět | #37 | 28.10.18 19:22
Autor: Málková
Titulek:
Takto to tedy být nemělo! Škaryd opět starosta!!!???? Zklamání!!!!!!!!!
odpovědět | #38 | 28.10.18 19:34
Autor: Bernard Woolley
Titulek: jistě, pane starosto
Jak říkal Humphrey Appleby, s největším problémem je třeba se vypořádat hned v názvu. Navlečeme nové kabáty a do názvu si dáme slovo změna, na chotěbořské voliče (včetně mě) to bohatě stačí.
odpovědět | #39 | 28.10.18 20:04
Autor: LF
Titulek: Re:Re:Re:Změna nebude
Tak to je trochu zcestná myšlenka. Tak tam tedy počítejme i zaměstnance ZŠ, jeslí, školky které jsou zřizované městem. Protože ty jsou nepřímo také financované městem. Navíc zaměstnanci, kteří pracují na MÚ, nejsou zaměstnanci MÚ, ale města. Jsou pouze organizačně začleněni do MÚ. Ale o toto nejde. Já jsem zvědav, jak se s tím "ihned" budoucí místostarosta vypořádá. Budu PTZ pečlivě sledovat a uvidím, zda jejich program nebyl opět pouze snůškou nesplnitelných přání. Pokud někdo zde píše, že post starosty je jen kosmetický, nemá pravdu. I v rámci MÚ mají starosta a místostarosta na starosti jednotlivé odbory, které metodicky vedou.
odpovědět | #40 | 29.10.18 08:12
Autor: Martin Klepeš
Titulek: předvolební sliby
Citace z webu změny:

"OTEVŘENOU
Chceme zapojit občany do rozhodování, více s nimi komunikovat a zajímat se o to, co chtějí"

Jak toho chcete dosáhnout, když kašlete i na to co chtějí vaši voliči? Kdyby ste si udělali nějakou anketu a řídili se jí, tak by tato koalice vzniknout nemohla.
odpovědět | #41 | 29.10.18 08:19
Autor: Jano
Titulek: Zklamání
Okecáváte to pěkně ale úspěch To rozhodně není vyhrát s tak velkým náskokem a nezískat starostu svědčí buď o špatných vyjednávačich nebo špatném koaličním potenciálu vašeho sdružení a obojí je špatné odhaduji že 70% lidi kteří vám dali hlas to udělali proto aby tam nebyl současný starosta Já vím byli naivní neprohlédli že je to jenom přejmenovaná stará kandidátka a nastrčený mladý lídr aby získal hlasy mladých lidí příště snad tolik naivních nebude a dojde opravdu K nějakým změnám.
odpovědět | #42 | 29.10.18 10:09
Autor: Lukáš
Titulek: Zklamání a žádný úspěch
Tohle je velké zklamání a snaha to tak napsat, jako dosahli jsme cíle je více než komická. Určitě 70 procent lidí již tyto jména nikdy volit nebude. Dá se naletět i v komunální politice. Lepší by bylo to nekomnetovat, než si takhle vymýšlet. Je to jako si koupit dovolenou k moři, ale nakonec mi rybník musí stačit :(. A kolečka??? to už si musí z nás někdo z vítězné strany dělat asi dobrý den, protože počítat jistě po těchto "vítězných" volbách neumíme.
odpovědět | #43 | 29.10.18 11:00
Autor: Petr Vejvoda
Titulek: Voliči
Opravdu jste toto komunikovali s voliči kteří Vám dali hlas?Se mnou třeba ne.Děkuji za odpověď
odpovědět | #44 | 29.10.18 12:53
Autor: Jiří Císař
Titulek: Jsem zvědav na tu cyklostezku, už počtvrté (nebo popáté ?) slibovanou
PTZ má většinu v Radě, má tedy možnost plnit svůj volební program. Od pana staronového starosty by mi stačilo, kdyby splnil to co se nesplnilo v minulosti. Možná je dobře, že tam zůstal, aby také nesl zodpovědnost za tyto v minulosti nesplněné sliby. Postoj ODS nesdílím, ale chápu.
odpovědět | #45 | 29.10.18 13:37
Autor: lukáš švec
Titulek: nerozum?
Jestli si myslíte, že pár neuvolněných dobrovolníků co se jednou za 14 dní sejde u kafe, provede nějaké změny, tak to jste asi spadl z jiné planety. Každá změna je náročná a musí se odpracovat, což dobrovolník bez platu neudělá.
odpovědět | #46 | 29.10.18 14:26
Autor: Borda
Titulek: Jedeme dále močálem černým ......
Opravdu jste si vy, co jste dali hlas sdružení pojďme to změnit, představovali změnu tak, že se vymění místostarosta a trošku se obmění rada u které je vlastně složení úplně lhostejné neboť všechny partaje a sdružení měly téměř stejný program?
odpovědět | #47 | 29.10.18 15:16
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:Zklamání a žádný úspěch
Vážení přátelé, milí spoluobčané,

Díky za Vaše komentáře a postřehy, zde můžete vidět, že nás Vaše názory zajímají, ale zkusme se na věc, prosím, podívat ještě jednou a s chladnější myslí.
Mnozí vnímáte, že město stojí a padá se starostou. To není pravda, prostě není. Výkonná moc je na radě města, ve které máme většinu 4/7, a tudíž můžeme prosazovat náš program.
Zatím se ani nesešli nové zastupitelstvo, a Vy už nyní víte, že ke změně nedochází, že je vše při starém. Nechte nás a naše zvolené zastupitele, prosím, pracovat a možná budete velice překvapeni, neřku-li se budete třeba divit.
Díky Martinovi, Romanovi i mJ za střízlivý pohled na věc.
Ad. Pilot, Jan, ..., snažíte se navodit dojem, že voliči zvolili "mladé tváře", ale my jsme řekli ne!, donutíme je odstoupit a dáme tam tu starou gardu. Není tomu tak, prohlédněte si, prosím, ještě jednou absolutní hlasy jednotlivým kandidátům a možná budete překvapeni.

Rádi s Vámi komunikujeme, bohužel se nemůžeme ptát každého voliče zvlášť. Naštěstí se k volebním lístkům nepřikládají e-mailové adresy ani telefonní čísla.

Lukáši, můžu mít pro pochopení pro Vaše rozhořčení, ale zkuste navrhnout jinou variantu. Můžete si přečíst v předchozích příspěvcích, jaké varianty byly na stole a jaké ne.
Byl byste tedy spokojenější, kdybysme šli do opozice a nemohli prosazovat náš program? Nebo kdybysme přijali variantu velké koalice, ve které bysme měli menšinu radních?
A máte nějaký průzkum, který by dokazoval Vašich 70%? Musím znovu zopakovat, že jsme nekandidovali jako anti- někdo či něco, ale s naším programem, který nyní začneme plnit.
A, Lukáši, jestli máte pocit, že zastupitelstvo je jen spolek dobrovolníků, co chodí na kafe, tak se přijďte podívat už tuto středu, 31. Října a přesvědčíte se o opaku! :) Snad se tam potkáme :)

Hezké odpoledne všem :)
Jakub Pikla
Člen týmu PTZ
odpovědět | #48 | 29.10.18 15:53
Autor: Jano
Titulek: Re:Re:Zklamání a žádný úspěch
Ale to není pravda pane Piklo Vy jste práve kandidovali jako Anti někdo. ...... všechno co se dosud stalo je špatně aby přicházíte s tím jak je to dobře alespoň tak vyzněla vaše kampaň.....
odpovědět | #49 | 29.10.18 16:21
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:Re:Re:Zklamání a žádný úspěch
Milý Jano,

nevím, jak jste k takovému závěru došel... My jsme netvrdili, že město je v troskách. My jsme nabízeli náš pohled na správu města, který teď jdeme prosazovat, a s ním jsme vyhráli volby.
Možná jste si nás spletl s jiným hnutím, které kandidovalo ve volbách...

Hezké odpoledne,
J.P.
odpovědět | #50 | 29.10.18 16:56
Autor: jaromír starý
Titulek: dotaz na vedení
Sleduji, že sem chodí i představitelé (ne)transparentní (ne)změny, bez evidentní znalosti požadovků svých voličů (změna vedení města).
Dovolte mi následující otázky:

1. Proč jste nevytvořili koalici (ne)změna/ANO/KDU ?, se svým starostou, probíhala taková jednání, na čem se zasekla?

2. Kdo prosazoval spolupráci se současným vedením? Současní radní Albrecht?, Jakeš?

3. Budete alespoň prosazovat změnu tajemníka a metodické vedení odborů města?
odpovědět | #51 | 29.10.18 17:45
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:dotaz na vedení
Dobrý podvečer, Jaromíre,

díky za Váš dotaz. Pokusím se na něj odpovědět.

1) S hnutím ANO jsme samozřejmě jednali, jako se všemi stranami, ale spolupráce s ním byla všemi vnímána jako krajní varianta.

2) Tato varianta nebyla od začátku námi preferovaná, vzešla jako kompromis po dlouhých jednáních. Chtěli jsme tím odblokovat vyjednávání, které se dostalo do slepé uličky.

3) Samozřejmě s odbory městského úřadu spolupracovat na zkvalitňování života ve městě budeme. Proč myslíte, že by měl odejít z funkce pan tajemník?

Dovolím si zeptat se i já Vás:
Proč si myslíte, že jsme netransparentní? Máte na mysli něco konkrétního, co můžete doložit?

Díky a hezký večer,
J.P.
odpovědět | #52 | 29.10.18 17:59
Autor: jaromír starý
Titulek: Re:Re:dotaz na vedení
1. na otazku jste neodpověděl.

2. na otázku jste neodpověděl.

3. Na otázku jste neodpověděl. Pokud se nebere otázka otázkou

Myslel jsem, že si přejete i změnu ve fungování městského úřadu (asi moje chyba pardon)

Na žádnou otázku jste neodpověděl, proto jste netransparentní. A jak se zdá o žádnou změnu se též nesnažíte (krom dvou nových křesel v radě dobrovolníků) takže (ne)transparentní (ne)změna
odpovědět | #53 | 29.10.18 19:22
Autor: volic/jiz mevolic
Titulek: Re:Re:Zklamání a žádný úspěch
Od nového starosty jsem ocekaval nové nápady a vize a také 100 % práci pro město. Většinu práce pro město musí odvést starosta a místostarosta, jsou za zo slušně placeni a mají na to veškerý čas. "Nasazeni" a "vize" pana Skaryda, již známe a proto jsme volili PTZ. Myslíte pane Pikla, že jste vybrali skvělý tým???? Mladý pilote, počkej až přijdou turbulence. Starý pilot neporadí, a když poradi tak špatně.
odpovědět | #54 | 29.10.18 20:18
Autor: Borda
Titulek: Re:Re:dotaz na vedení
Tajemník by měl odejít proto že pár volebních obdobi zpět tehdy jako místostarosta v tandemu se starostou Škarydem
nováčkem poškodilii město Chotěboř jako nikdo v historii, když podlehli tlaku majitelů místních firem a zabránili vstupu noveho velkého zaměstnavatele
odpovědět | #55 | 29.10.18 20:29
Autor: LF
Titulek: Re:Re:Re:dotaz na vedení
Tajemník může být odvolán pouze se souhlasem ředitele KÚ. Není to tedy tak snadné. Navíc by muselo být zjištěno závažné porušení zákona. Pokud si někdo myslí, že změna tajemníka bude znamenat to, že se rozhodnutí budou dávat na počkání, bude si moct postavit cokoliv kdekoli, tak se mýlí.
odpovědět | #56 | 29.10.18 20:48
Autor: jak se pozna vitez?
Titulek: Re:Re:Zklamání a žádný úspěch
Vítěz nemusí nikomu zduvodnovat, že vyhrál. To pozná každý. Vítěz, který vysvětluje, že vyhrál je k smíchu i k pláči.
odpovědět | #57 | 29.10.18 22:06
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:dotaz na vedení
Jediný větší zaměstnavatel, větší nikoliv velký, který se zde tehdy objevil, byla japonská firma z oblasti automotive. To si pamatuji úplně přesně, protože přijeli, když jsme byli první den ve funkci. Vzrostlý les v prostoru dnešní průmyslové zóny se však Japoncům vůbec nelíbil. Průmyslovou zónu se nám pak podařilo vybudovat s pomocí dotace z programu Phare až v roce 2006 a dlouho zůstávala poloprázdná. Jinak o přijetí investora, tedy přesněji o prodeji pozemků, rozhoduje celé zastupitelstvo, je to jeho vyhrazená pravomoc.
odpovědět | #58 | 30.10.18 08:16
Autor: Martina
Titulek: Kdo bude odpovídat?
Dobrý den,

přijde mi zvláštní, že za stranu změny odpovídá dlouholetý městský tajemník.

Bude někdo odpovídat na Jaromírovi otázky?

odpovědět | #59 | 30.10.18 08:34
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Kdo bude odpovídat?
No, ale tajemník zcela evidentně odpovídal za sebe na osočení nicku "Borda", to je snad v pořádku, ne?
odpovědět | #60 | 30.10.18 08:57
Autor: Milan Linhart
Titulek: Upřesnění
Děkuji Romanovi. To Martina: "dlouholetý tajemník" je ve funkci přesně 4 roky, od 1. listopadu 2014. :-) Můj předchůdce Ing. Jiří Fišera byl tajemníkem MěÚ 21 let, to mi nehrozí, nárok na penzi budu mít za 7 let.
odpovědět | #61 | 30.10.18 09:01
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:Re:Re:dotaz na vedení
Dobrý den, Jaromíre,

zkuste si moji odpověď přečíst ještě jednou a uvidíte, že odpověděl na všechny tři otázky.

Vy jste mi stále neodpověděl, v čem jsme netransparentní, až doteď jsem si myslel, že transparentní se dá též vyjádřit jako průhledný. Stále jste mi neodpověděl, co zakrýváme, v čem jsme neprůhlední.
Teď to skoro vypadá, že se začne používat slovo "netransparentní" jako urážka v internetových diskuzích...

Přijdu si skoro až trapně, ale znovu a znovu musím zopakovat, že změna v radě vážně nastane. Za vše mluví číslo 4/7 :)

Přeji Vám hezký den :)

J.P.
odpovědět | #62 | 30.10.18 09:10
Autor: Věra S.
Titulek:
Pane Piklo, vaše rádobyslušné oslovování, psaní příspěvků jako nějaký oficiální dopis je opravdu směšné a slizké, nebo chcete-li podbízivé. Nehrajte si na něco co nejste. A do toho arogantní poznámky "Máte na mysli něco konkrétního, co můžete doložit?"... Ale býti politikem se učíte velmi rychle. Ty vaše odpovědi-neodpovědi jsou toho důkazem.
odpovědět | #63 | 30.10.18 09:25
Autor: Jaromír
Titulek: pikla otázky
Tak já Vám otázky znovu zopakuji, pravděpodobně ste je nečetl.

1. Proč jste nevytvořili koalici (ne)změna/ANO/KDU ?, se svým starostou, probíhala taková jednání, na čem se zasekla?

2. Kdo prosazoval spolupráci se současným vedením? Současní radní Albrecht?, Jakeš?

3. Budete alespoň prosazovat změnu tajemníka a metodické vedení odborů města?

Netransparentní jste protože na tyto otázky neodpovídáte.

Ještě vysvětlím proč jsem volil změnu (u některých zde diskutujícíh o tom silně pochybuji)

1. Aby městský úřad pracoval třeba jako ten ve Ždírci (stavební, ŽP atd), o neschopnosti a nevstřícnosti se tu vyprávějí legendy
2.Aby město našlo lidi, kteří budou hledat a žádat o EU a státní peníze na projekty
3. Aby město rozhodovalo transparentně a odpovídalo na dotazy občanů (ne tak jako vy odpovídate na moje dotazy)
4. Aby nastoupila "čerstvá krev" a přišla nějaká šance řešit i dlouhodobější otázky rozvoje (obchvat-průtah/územní plán/památková zóna aj)

To že přebarvením kroužků se tyto věci změní je zcela nesmyslná představa.
odpovědět | #64 | 30.10.18 09:33
Autor: Marta
Titulek:
Pro ty co nemají facebook, zde jsou konkrétní sliby koalice, tak se nechme překvapit:

Hned po jmenování:
• Stanovíme čas, kdy budou za starostou i místostarostou moci přicházet občané se svými podněty a problémy
• Zásadně zlepšíme komunikaci úřadu všemi prostředky, o dění budete informováni podstatně častěji a bude nás zajímat váš názor
• Budeme otevřenější při jednání s pořadateli kulturních akcí, s maximální snahou vyjít jim vstříc
• Přidáme odkaz na registr smluv na webové stránky města pro jejich snadnější dohledání
• Rozdělíme kompetence za jednotlivé oblasti v radě města tak, aby všechny priority měly svého garanta
• Oslovíme vedení partnerských měst a budeme usilovat o takovou spolupráci, která bude prospěšná pro co nejvíce občanů
• Iniciujeme jednání s majitelem chotěbořského zámku a začneme pracovat na urovnání vztahů

Během prvního měsíce:
• Zahájíme vyjednávání o změně smlouvy o zapůjčení radarů a prověříme i další smlouvy
• Zřídíme transparentní bankovní účty města
• Probereme se všemi komisemi priority pro následující rok i celé volební období
• Zahájíme analýzu možností koupání, kterou po zhotovení budeme prezentovat veřejnosti
• Dáme podnět ke změně jednacího řádu zastupitelstva, rady i komisí tak, aby zápisy z nich byly veřejné a aby bylo vždy zveřejněno jmenovité hlasování
• Komisi pro rozvoj města obsadíme odborníky (stavaři a architekty) a tím umožníme její správné fungování
• U dalších komisí přehodnotíme poměr úředníků a zástupců politických stran, tak, aby bylo dosaženo co největší odbornosti
• Připravíme podmínky pro pořádání architektonických soutěží

Během prvních 100 dní:
• Začneme připravovat participativní rozpočet vyhrazením peněz a vytvořením platformy pro sběr návrhů
• Vypíšeme architektonickou soutěž o řešení náměstí s motivujícím ohodnocením
• Vypíšeme výběrové řízení na pozici městského architekta
• Zavedeme pravidelná setkání starosty a místostarosty s významnými (nejen) chotěbořskými podnikateli za účelem oboustranně prospěšné spolupráce
• Začneme s revizí všech vypracovaných projektových dokumentací ve spolupráci s komisí pro rozvoj města
• Prozkoumáme aktuální dotační výzvy a programy a jejich možné využití a začneme připravovat projekty
• Umožníme občanům dávat zpětnou vazbu ihned po návštěvě úřadu
• Navštívíme všechny osadní výbory, kde probereme nejpalčivější problémy místních částí
• Vypíšeme motivační cenu pro studenty, kteří se ve svých bakalářských a diplomových pracích budou věnovat Chotěboři
odpovědět | #65 | 30.10.18 09:48
Autor: radim
Titulek: Re:
Ještě Marta zapomněla dodat:

Před jmenováním zamlžíme dění v naší straně prostřednictvím Jiřího Ovčáčka alias (však vy víte kdo)
odpovědět | #66 | 30.10.18 09:55
Autor: Lukáš Doležal
Titulek: PTZ
Volil jsem vás jako stranu, ale ten váš tiskový mluvčí mě svým stylem trochu znervózňuje. Nemáte tam na vysvětlování někoho kompetentnějšího, rozumnějšího?
odpovědět | #67 | 30.10.18 10:11
Autor: LF
Titulek: Re:Re:
Zastupitelé, starosta a mistostarosta jsou voleni nikoliv jmenováni. MěÚ ve Ždírci se dle mého názoru leckdy pohybuje na hraně nebo za hranou zákona (cerne stavby apod.). Uvidíme ve čtvrtek, zda pan Šafranek splní, co PTZ slíbilo.
odpovědět | #68 | 30.10.18 11:11
Autor: Milan Linhart
Titulek: Výkon státní správy na městském úřadě
Česká republika má jako jediný stát na světě smíšený model státní správy a samosprávy. Chotěboř je obcí s rozšířenou působností, proto přibližně 70% pracovní náplně úředníků MěÚ tvoří státní správa, do které nejsou zastupitelé oprávněni zasahovat. Jednotlivé odbory MěÚ jsou metodicky řízeny příslušnými ministerstvy a kontrolovány krajským úřadem. Jmenování a odvolávání úředníků se řídí Zákonem o úřednících územních samosprávných celků, který je nadřazen Zákoníku práce i Zákonu o obcích. Na záležitosti výkonu státní správy proto nemá výsledek komunálních voleb téměř žádný vliv.
odpovědět | #69 | 30.10.18 11:37
Autor: Simona Tučková
Titulek:
Myslela jsem, že se tu diskutuje o vzniku této nesmyslné koalice?

Pan Linhart zde diskutuje z pozice státní správy nebo je k tomu pověřen starostou (ve své pracovní době)? Jinak všichni vědí, že občany Chotěboře na hodnotovém žebříčku ani nemáte.

Přidávám z náplně činosti dle www.chotebor.cz

Starosta města zejména:

5. vydává pokyny a příkazy tajemníkovi městského úřadu, vedoucím odborů a samostatných oddělení k plnění úkolů plynoucích z usnesení zastupitelstva a rady města.

7.zodpovídá v samostatné působnosti za metodické řízení Odborů.
odpovědět | #70 | 30.10.18 11:40
Autor: David Šafránek
Titulek: PTZ
Dobrý den,
dění v PTZ skutečně není nijak zamlžené či netransparentní. Naopak! A je to z velké části díky Jakubovi, který tomu věnuje svůj čas.

To, že by mu zde někdo vyčítal, že všechny odpovědi prezentuje slušně, to považuji za naprostý bizár, který je ale holt spojen s anonymními internetovými diskusemi.

Varianta, kterou zde prezentujeme, je nejlepší možné řešení nastalé situace, respektující co největší počet voličů. Od začátku jsme zdůrazňovali, že náš program je pozitivní a mluvili jsme o tom, co chceme změnit a co chceme dělat. A teď máme možnost.

V tuto chvíli je tvrzení, že se nic nezmění, věštěním z křišťálové koule . My na té změně teď budeme pracovat 4 roky.

Hovoří se tu i o variantě opozice. Nikdo z nás s opozicí jako takovou neměl problém. Jenže, kdo by potom byl v koalici? Ukázalo se, že sestavit funkční vedení města bez PTZ není možné a proto jsme jako vítěz přijali odpovědnost za to, že k nějaké dohodě dojde.
odpovědět | #71 | 30.10.18 11:53
Autor: Jaromír
Titulek: Re:PTZ
Proč stále neodpovídate na vznešené otázky? Mám je opakovat? Hodně příspěvků, tak jste asi přehlédl:

1. Proč jste nevytvořili koalici (ne)změna/ANO/KDU ?, se svým starostou, probíhala taková jednání, na čem se zasekla?

2. Kdo prosazoval spolupráci se současným vedením? Současní radní Albrecht?, Jakeš?

3. Budete alespoň prosazovat změnu tajemníka a metodické vedení odborů města?


odpovědět | #72 | 30.10.18 12:03
Autor: Mirek Jašek
Titulek: Re:Re:PTZ
Jste směšný.
odpovědět | #73 | 30.10.18 12:58
Autor: Chotěborský opus
Titulek: Re:PTZ
Tak zase vyhrál Skard
Do koryta tvrdě zaryt
Drží se jak klíště
Snad vykopnem jej příště
TOPka na to jen cumi
Jak hrabat k sobě umí
A zeleni ti taky
A je zelenam vzteky
Kdyby tady byl nějaký pirat
Nemohl by tak vyhrat
Jen ja se tvářím vsele
Neb to mam u pr......
odpovědět | #74 | 30.10.18 13:27
Autor: Cloze
Titulek: Re:Re:PTZ
J. P. = J. O.
odpovědět | #75 | 30.10.18 13:55
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:
Komunikace s občany je součástí pracovní náplně všech úředníků, zejména pokud se jedná o výklad zákonů. Využíváme k tomu webové stránky města, facebook, ichotebor, Chotěbořské Echo, mobilní rozhlas, klasický rozhlas, tiskové zprávy, atd. Nakonec, všichni voláte po otevřeném úřadu, že? Body 5 a 7, které správně citujete, se týkají samosprávy, tedy těch zbývajících 30% pracovní náplně městského úřadu. Proč má státní správa nad samosprávou převahu 70:30? Protože ji vykonáváme nejen pro Chotěboř, ale pro celý správní obvod o velikosti 31 obcí, jak jsme ji převzali 1.1.2003 od zrušeného okresního úřadu.
odpovědět | #76 | 30.10.18 14:05
Autor: Mirek Jašek
Titulek:
A já děkuji panu Piklovi za komunikaci. Slušná, žádné výkřiky do tmy, vysvětlí co je potřeba. Vůbec nechápu, jak si někdo na tohle může stěžovat. Copak je slušnost už dneska sprosté slovo? Bohužel pro některé lidi asi ano.
odpovědět | #77 | 30.10.18 14:09
Autor: Jaromír
Titulek:
Jediný kdo tu někoho uraží pane Mirku, jste vy. Já stále čekám na odpovědi na otázky, vzhledem k množství příspěvků opakuji.

Proč stále neodpovídate na vznešené otázky? Mám je opakovat? Hodně příspěvků, tak jste asi přehlédl:

1. Proč jste nevytvořili koalici (ne)změna/ANO/KDU ?, se svým starostou, probíhala taková jednání, na čem se zasekla?

2. Kdo prosazoval spolupráci se současným vedením? Současní radní Albrecht?, Jakeš?

3. Budete alespoň prosazovat změnu tajemníka a metodické vedení odborů města?
odpovědět | #78 | 30.10.18 14:33
Autor: Z. K.
Titulek: Tajemnik
Proč by se měl měnit tajemník? Máte snad pocit, že svojí práci nevykonává dobře? Znáte jeho náplň práce? Nebo co vám na tajemníkovi vadí?
odpovědět | #79 | 30.10.18 15:58
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:
Vážená paní S., milý Lukáši,

pokud Vám přijdou elementární slušnost, základní stylistika a dovednost podepsat se pod svým příspěvkem slizké a směšné, pak je mi líto, ale to je věc, na které se rozhodně neshodneme.

Díky za Váš hlas ve volbách, ale nemusíte z toho být nervózní, nejsem rozhodně tiskovým mluvčím koalice PTZ, spíše se snažím s Vámi komunikovat, a plnit tak jeden z bodů našeho programu.

Pane Jaromíre, díky za Vaše opětovně vznešené stejné dotazy, na které bych Vám rád opětovně odpověděl, ale přijde mi to zbytečné, neboť bych se opakoval. Nevím, co k tomu více dodat. Co byste k tomu více chtěl slyšet?

A děkuji panu Mirkovi za milá slova. Věřím, že slušnost a úcta v lidské komunikaci je předností, nikoliv projevem slabosti.

Přeji všem hezké odpoledne,
J.P.
odpovědět | #80 | 30.10.18 16:14
Autor: Sláva
Titulek: Jaromír má pravdu, že jeho otázky nebyly zodpovězeny
...a zajímaly by i mě!!! PTZ chce býti otevřená a zveřejňovat kdo jak hlasoval v radě či zastupitelstvu, ale stále nám nechce prozradit kdo konkrétně v PTZ prosazoval spolupráci se současným vedením, na čem konkrétně pohořelo jednání s ANO a další. Tak kam se poděl váš slib o transparentním přístupu??? To nevydržel ani do ustavujícího zasedání zastupitelstva??? Skončil uzavřením volebních místností???
odpovědět | #81 | 30.10.18 16:57
Autor: M.D.
Titulek: Nové zastupitelstvo
Osobně jsem nic jiného nečekal. Starosta ukázal svoji zkušenost z politiky a upřímně řečeno, neviděl jsem nikoho, kdo by mu mohl konkurovat. Přeji mu do další práce mnoho úspěchů. A to samé přeji všem ostatním v zastupitelstvu.
odpovědět | #82 | 30.10.18 17:39
Autor: Zdena
Titulek:
Mě by také zajímalo konkrétně, proč ODS odstoupila z jednání, který ze zastupitelů ODS měl takové požadavky, že byly pro ostatní nepřijatelné, nebo to bylo obráceně? Proč je ze hry venku i ANO? Vyjednávací tým PTZ to přeci musí vědět, tak ať to sem dají, určitě si to voliči rádi přečtou.
odpovědět | #83 | 30.10.18 18:56
Autor: K.L.
Titulek:
Jsem pravidelný volič, a při čtení předvolebních slibů jsem si připadala jako pan Svěrák ve Vesničce.
Opravené chodníky? No budou..a co bazén nebo koupaliště? No bude...a co cyklostezka, že by nebyla cyklostezka? No jó, bude cyklostezka..
Ale no tak, už dost, stále dokola to samé.
Chtěla jsem změnu, proto jsem ji volila. A upřímně i proto, že jsem chtěla změnu pana starosty. A pan Šafránek pro mě osobně byl dobrou volbou. A i když jsem nebyla zdaleka sama kdo tak volil, nakonec to nestačilo. A tak jsem při čtení výsledku ...a je dojednáno..necítila zklamaní, ale vztek. A tak jsem se řídila bodem 2. a počkal se svým komentářem.
Takže s odstupem:
Pořád věřím, že nějaká změna nastane, a že ta čtyři křesla v radě města jsou lepší, než celá strana v opozici. Nezbývá, než se smířit s tím, že starostu uvidíme my obyčejní občané dál nejvíce v Echu. Se širokým úsměvem, nejlépe, když přijme ve své kanceláři někoho, kdo úspěšně reprezentoval naše město, a skutečně něco dokázal a naše město zviditelnil.
A to je možná právě ta dobrá startovací čára pro pana Šafránka, nového místostarostu. Může totiž nás a naše město reprezentovat místo starosty.
A já mu přeji, aby tuto šanci využil, jak jenom bude možné, co nejlépe.
Přeji vám všem, které jsme mi zvolili, abychom si za čas mohli říct,
dobře jsme vás zvolili.
odpovědět | #84 | 30.10.18 19:12
Autor: Petr
Titulek:
Nejsem zastáncem Ano 2011,ale také by mne zajímalo, proč jste nešli do koalice s KDU a ANO 2011. Píšete, že jste tuto variantu zamítli, ale už nepíšete proč.
odpovědět | #85 | 30.10.18 20:57
Autor: Jan Koutný
Titulek:
Pane Šafránek, můžete nám, prosím, říci, jaké jsou Vaše zkušenosti s prací na nejvyšší úrovni státní správy, jak je uvedeno v příspěvku PTZ ze dne 29. 4. 2018 na ichotebor.cz. Děkuji
odpovědět | #86 | 30.10.18 21:32
Autor: Tomáš Zábrodský
Titulek: Re:Za mě OK!!!
Máte 100% pravdu Martine ! Doufejme, že to pochopí i někteří zde úplně zbytečně rozlobení voliči PTZ. Pro změnu , jakým směrem se město dále bude rozvíjet, je nejdůležitější většina Radě města. Jen v tom případě se dají změny prosazovat ! Mít starostu, ale nemít většinu v Radě je k ničemu !
odpovědět | #87 | 30.10.18 21:49
Autor: Josef Flasch
Titulek: Re:
Jediné co pan Šafránek umí je výroba trapných videí. Máme se na co těšit. To bude místostarosta jak víno :)
To bylo kecu, že si s takovým pilotem nesedne do letadla a hleďme on ho bude spolu s ním pilotovat . Malé zhýralé dítě povede město.
odpovědět | #88 | 30.10.18 23:31
Autor: Snow
Titulek: Re:
Jaromire, Váš první bod otázek dost dobře nechápu.Vy by jste chtěl na MÚ opravdu zastupitele ANO?
odpovědět | #89 | 31.10.18 06:41
Autor: Jan
Titulek: PTZ jasně neodpoví
Také bych chtěl také znát odpověď na otázku, proč se nesložila koalice s ANO a KDU. Odpověď "nebyla námi preferovaná" není odpovědí. Jen jste odpověděli ve stylu proč? Protože PROTO! A víc se voliči nebudeme bavit! Jestli takto budete nadále odpovídat na jasné otázky voličů tak uznávám, že "změna skutečně bude" , ale jen k horšímu. Uveďte důvody proč jste nešli do koalice (věřím, že neuvedete nezkušenost ANO jako důvod) to by byl opravdu výsměch, když sami máte nezkušeného lídra! A jestli si ty důvody nedokážete najít tak než odpověď typu chytré Horákyně to radši neodpovídejte, dáte tím všem jasný důkaz jakým směrem půjde komunální politika v Chotěboři v příštích letech!
odpovědět | #90 | 31.10.18 07:01
Autor: Mirek Jašek
Titulek:
Já třeba jako volič jsem absolutně žádnou koalici s ANO nechtěl. Paktovat se s tímto spolkem není nic dobrého. Takže PTZ udělali jen dobře, kdyby šli do koalice s ANO, nevolil bych je.
A zajímalo by mě, proč tu tolik vyvádíte. To jste opravdu chtěli, aby hnutí skončilo v opozici? Nebo vy všichni, co tu nadáváte, jak jste naštvaní, tak řekněte, jak to šlo tedy udělat lépe. Osobně nechápu, co tu spouštíte za hysterické výlevy.
odpovědět | #91 | 31.10.18 07:24
Autor: Jan
Titulek: Re:
Vás se také nikdo neptal...jiné holiče ty důvody zajímají.
odpovědět | #92 | 31.10.18 07:27
Autor: Jan
Titulek: Re:Re:
Úsměvný překlep... Jasně že voliče..!
odpovědět | #93 | 31.10.18 07:58
Autor: mJ
Titulek: Re:
Výstižně napsané, souhlasím! Vy všichni, kteří teď nejlépe víte, jak by se to mělo dělat...nikdo vám nebrání zapojit se do příštích voleb. A tím nemyslím jít/nejít volit. Vytvořte kandidátku, věnujte tomu svůj volný čas, energii, zkuste si vyjednávat. Byla bych na vás velmi zvědavá :-)
odpovědět | #94 | 31.10.18 08:01
Autor: novinář
Titulek: rozhovor
včera byl zástupce "změny" v televizním rozhovoru

https://youtu.be/qrx-TCnxv9U

Je třeba zapnout titulky (pokud se nezobrazují)
odpovědět | #95 | 31.10.18 08:09
Autor: Sláva
Titulek: Transparentnost
Nejde o to jestli by jsme koalici s Ano chtěli nebo nechtěli otázka zněla tak kdo byl pro a kdo byl proti kdo prosazoval spojení s dosavadním vedením kdo prosazoval nespolupracovat třeba z ODS . Pokud chce pojďme to změnit vystupovat jako transparentní měli by své voliče informovat kdo v jejich sdružení jaké názory zastává protože sdružení je složeno opravdu velice pestře. Takto to vypadá že sdružení chce být transparentní ve ve smyslu zveřejnit kdo jak hlasuje v zastupitelstvu z ostatních stran ale dění ve vlastním sdružení tají.
odpovědět | #96 | 31.10.18 08:16
Autor: S.
Titulek: Re:rozhovor
Velmi trefné :-)
odpovědět | #97 | 31.10.18 09:12
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:PTZ jasně neodpoví
Dobrý den, vážení přátelé,

díky za Vaše rozumné a střízlivé komentáře i za Vaše opětovné dotazy na spolupráci s hnutím ANO, kterou jsem se sice vysvětloval, ale klidně to udělám znovu:

S hnutím ANO jsme nezačli spolupracovat, neboť většina kandidujících měla problém s tím, co reprezentují. Poté, co naši nabídku odmítla ODS, nám zbylo se buď domluvit s ČSSD nebo nemít před ustavujícím zastupitelstvem dohodu žádnou, což jsme jako zodpovědný vítěz voleb nechtěli dovolit, a proto jsme vyjednali za cenu kompromisů tuto výslednou variantu.

Nebo bylo možností skončit v opozici, a zde je, stejnou optikou čísel viděno, na místě zeptat se hnutí ANO, proč nespolupracovali s ČSSD a ODS, tyto strany by rovněž měly většinu v zastupitelstvu, a jednaly spolu o spolupráci.

Hezký den všem,
J.P.
odpovědět | #98 | 31.10.18 09:15
Autor: volič/nevolič
Titulek: Re:rozhovor
Díky za video, sám bych to neřekl lépe. Doporučuji všem.
odpovědět | #99 | 31.10.18 09:42
Autor: Eva H.
Titulek:
Tak to tady všechno čtu. A není mi z toho dobře. Jedna z mála věcí, která může zůstat na tomto hnutí sympatická, je to, že aspoň vystupují jednotně, ač jsou slepencem různých stran a nestraníků. Je jasné, že se to mezi nimi musí hrozně vařit. Asi si udělali mezi sebou nějaké hlasování a menšina se podvolila většině, jak už to v demokracii bývá. Je dobře, že tady neperou špinavé prádlo a nehážou vinu jeden na druhého a nevolají - to chtěl Karel, já to nechtěl! To už by byla úplná fraška. A hnůj.
odpovědět | #100 | 31.10.18 11:15
Autor: Martin M.
Titulek: Re:Re:PTZ jasně neodpoví
Dobý den, pane Piklo,
je pravda, že město nestojí a nepadá s osobou starosty, že rada města a zastupitelstvo jsou rozhodujícími orgány a tudíž je důležité, že vítěz voleb má většinu v radě. Ale starosta je také velmi důležitou osobou. Podle toho, co jsem za poslední dny vyslechl, spoustě lidem - a mně také - vadí pasivita staronového starosty. K čemu je starosta, který nemá vizi a nepracuje na ní? K čemu je starosta, který sám nevymyslí dobrý projekt pro město, neshání pro něj podporu, a není inovativní? Měl by být vlastně i diplomatem a navazovat partnerství se zahraničními městy - za poslední období jsem nezaznamenal, že by byl v Chotěboři nějaký projekt, který by řešil nějaký místní problém na základě zkušeností z jiného města (věřte mi nebo ne, i na takové věci se dají celkem snadno sehnat peníze). K tomu, aby byl starosta aktivní a dělal něco dobrého pro město, přeci nepotřebuje souhlas rady. Starosta se má v první řadě starat. Nejenom proto, že je placený z veřejných peněz. Jen se podívejte na města jako je Ždíre n.D., Havlíčkův Brod, nebo trochu vzdálenější Litomyšl. Zkuste se, prosím, na celou věc podívat z tohoto pohledu.
Přeji Vám hezký den,
Martin M.
odpovědět | #101 | 31.10.18 12:16
Autor: Jan
Titulek: Re:Re:PTZ jasně neodpoví
Takže zase žádná odpověď o důvodech nespolupráce s ANO jen, že "většina kandidujících měla problém" ? Nepleťte si komunální politiku s tou nejvyšší! Nebo vy reprezentujete politiku Kalouskovu a TOP 09? Vždyť to je hloupost, všechny strany přece reprezentujete hlavně naší místní politiku a jestli se nedokážete přes to přenést jak se chcete podílet na vládě Chotěboře? Je jasné, že důvod proč NE nemáte, jinak by jste ho uvedli!
A proč nešlo ANO s ČSSD a ODS? Zřejmě proto, že opravdu ANO chtělo změnu, jakou jste vy evidentně nechtěli.
odpovědět | #102 | 31.10.18 12:56
Autor: jarmila
Titulek:
dokonce nás to vyneslo do zpráv . Aspoň se o chotěboři mluví:-)

https://jihlava.idnes.cz/vysocina-chotebor-komunalni-volby-starosta-tomas-skaryd-cssd-pbz-/jihlava-zpravy.aspx?c=A181031_436514_jihlava-zpravy_epsal
odpovědět | #103 | 31.10.18 13:27
Autor: Mirek Jašek
Titulek:
Tak si příště volte ANO. Fuj.
odpovědět | #104 | 31.10.18 15:21
Autor: Jakub Pikla
Titulek: Re:Re:Re:PTZ jasně neodpoví
Dobrý den, Martine,

Díky za Váš konstruktivní dotaz a pohled na věc. Samozřejmě s Vámi souhlasím, víceméně ve všem. Inspirace, ale hlavně vize pro město a okolí, které bychom rádi naplňovali, jsou pro nás velice důležité. Věříme však, že tuto agendu můžeme zastávat i s aktivním místostarostou, ale hlavně také s již zmíněnou radou, která musí starostovi či místostarostovi návrhy schvalovat.

Jak si můžete přečíst ve výše uvedeném článku na iDnes, pan Škaryd na místě starosty trval a dlouho na tom vázlo vyjednávání. Proto bych chtěl znovu zopakovat, že to je výsledek vyjednávání a kompromisu, který jsme udělali, abychom odblokovali situaci, tedy to nebyla námi preferovaná varianta, za kterou jsme šli.

Od dnešního odpoledne, kdy by měl být zvolen starostou pan Škaryd, jde veškerá jeho možná pasivita na jeho vrub. Trval na místě starosty, tak nyní bude svým voličům předkládat výsledky, stejně jako to bude dělat PTZ voličům svým. Třeba budeme všichni příjemně překvapeni :)

Hezký den i Vám a ještě jednou moc děkuji,

J.P.
odpovědět | #105 | 31.10.18 15:39
Autor: Josef Motl
Titulek: Re:Re:Re:PTZ jasně neodpoví
Výše je uváděno, že PTZ je slepencem různých stran a nestraníků.
Různorodost vnímám jako věc obecně prospěšnou, pro zachování demokracie obzvlášť.
Jako důležité pojítko vidím důraz na liberálnost, pluralitu názorů a snahu o co nejvyšší průhlednost rozhodování. Vše má ale své limity, nejde přeci popisovat detaily vyjednávání.

Co se týče strany ANO, zde se liberální postoje a průhlednost zrovna nepěstují, strana křiví politickou soutěž, tíhne k zřízení vlády jedné strany. To už jsme tu měli, nemyslím, že se osvědčilo.

Nesdílím v tomto případě názor, že košile je bližší než kabát.
I na komunální úrovni je třeba reagovat na celostátní politiku, pokud se jedná o takto zásadní věc.
odpovědět | #106 | 31.10.18 18:49
Autor: M.D.
Titulek: Situace po komunálních volbách v Chotěboři.
Připadám si jak v bulvárním plátku. Komentáře na tomto fóru mi připadají nedůstojné. Někteří lidé si tu snad mastí svoje ego... Chtěli jsme demokracii, tak ji máme se vším všudy, tak co chcete. Respektujte dojednané podmínky. Ona ta demokracie možná není ten nejlepší způsob fungování společnosti, ale zatím se nic lepšího v historii lidstva nevymyslelo. Přeji všem hezký večer bez emocí. Když nejde o život, tak jde o ho...!
odpovědět | #107 | 31.10.18 19:09
Autor: Martin M.
Titulek: Re:Re:Re:Re:PTZ jasně neodpoví
Dobrý den, pane Piklo,
rozdodně jsem nepředpokládal, že by PTZ trvalo na panu Škarydovy jako na starostovi. To, že na místě starosty trval tak vehementně, není vůbec pozitvní. Politika je věcí kompromisu a jak píšete, veškerá jeho pasivita půjde na jeho vrub. Aktivní místostarosta může také leccos změnit, to je pravda. Jenom si přeji tři věci: aby byl místostarosta skutečně aktivní a také kontroloval starostu, aby si pan Škaryd přečetl komentáře na této stránce a vzal si z toho nějaké ponaučení a začal se skutečně starat, a aby se Chotěboři dařilo.
Přeji Vám hezký večer,
Martin M.
odpovědět | #108 | 31.10.18 20:17
Autor: Jan Málek
Titulek:
Opravdu doporučuji,kdo ještě neviděl.

https://youtu.be/qrx-TCnxv9U
odpovědět | #109 | 31.10.18 20:29
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:PTZ jasně neodpoví
To je až neuvěřitelné, jaké myšlenky se mohou tady tvořit. Např.kontrola starosty místostarostou - a další. To už asi opravdu normální není
odpovědět | #110 | 31.10.18 20:32
Autor: Roman Peterka
Titulek: Normální lidé
Nemohl jsem to jen tak číst.Je to trochu už bulvár,a kdo si to čte asi vidí výsledek.Jedna rodina si tu snaží něco dokazovat,na nás ostatních.Prosím pana Piklu a lidi kolem z jeho okolí pod smyšlenými jmény, aby to ukončili.Ať vám zůstane aspoň trochu dustojnosti
odpovědět | #111 | 31.10.18 21:54
Autor: Martin M.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:PTZ jasně neodpoví
Pepane, nevim, co na tom neni normalni. Na kazde normalni radnici se starosta a mistostarosta vzajemne kontroluji, doplnuji, a pomahaji si. Vzdyt nemusi byt kontrola jen v negativnim smyslu.
odpovědět | #112 | 31.10.18 22:21
Autor: Milan
Titulek:
Pan Pikla byl zvolen tiskovým mluvčím PTZ nebo proč se tady pořád tak angažuje? Kdo ho tím pověřil? Pokud vím, tak není v radě ani v zastupitelstvu, takže bych prosil, aby danou situaci komentoval někdo, kdo je k tomu kompetentní. Takže Šafránek, Jakeš, Kovačka, Albrecht.
odpovědět | #113 | 31.10.18 22:25
Autor: Martina
Titulek:
Prosím o konkrétní plán plnění těchto bodů:
Hned po jmenování:
• Stanovíme čas, kdy budou za starostou i místostarostou moci přicházet občané se svými podněty a problémy
• Zásadně zlepšíme komunikaci úřadu všemi prostředky, o dění budete informováni podstatně častěji a bude nás zajímat váš názor
• Budeme otevřenější při jednání s pořadateli kulturních akcí, s maximální snahou vyjít jim vstříc
• Přidáme odkaz na registr smluv na webové stránky města pro jejich snadnější dohledání
• Rozdělíme kompetence za jednotlivé oblasti v radě města tak, aby všechny priority měly svého garanta
• Oslovíme vedení partnerských měst a budeme usilovat o takovou spolupráci, která bude prospěšná pro co nejvíce občanů
• Iniciujeme jednání s majitelem chotěbořského zámku a začneme pracovat na urovnání vztahů
odpovědět | #114 | 31.10.18 22:42
Autor: Občanka
Titulek: Kultura
Tak na dnesnim zasedani zastupitelstva jsem byla tak trochu zaskočena oblečením novych zastupitelů. Domnivam se, že by to noví zastupitelé měli vnimat také trochu jako reprezentaci mesta. Obzvlaste na prvnim zasedani, kdy se dalo čekat, že se dostavi vice lidi z verejnosti a treba i nejaky ten novinar. Kdyz bych tedy mela sestavit svůj žebříček co se obleceni tyce, tak by byl tento:
1. ODS (vsichni v obleku, perfektni)
2. KDU (solidní vkusný)
3. KSCM (jakz takz)
4. CSSD (Sejfi v mikine a Benakovy kalhoty body dolu)
5. ANO (dva dobry, i kdyz trochu nepadnouci obleky, Kubat ve svetru a botaskach otřesné)
6. PTZ (Safranek a Jakes perfektni, ostatni s odstupem, nekteří hrůza)
Když to porovnám s noblesním oblecenim pana starosty, ale treba i tajemnika nebo devcat z uradu, tak se jasne ukazalo, ze nekteří noví, ale i staronoví zastupitelé působi svym oblecenim ponekud buransky.
Jako jednoznacne nejhure oblecen byl Mgr. Kovacka. Jetá košile, vytahané texasky a oškrundané botasky patří nekam na vesnický fotbal, ale na na první zasedaní nového zastupitelstva.
odpovědět | #115 | 31.10.18 22:56
Autor: Špaček
Titulek: Re:Kultura
Tak ještě štěstí, že jsme nevoli nějakou změnu a můžeme si to noblesní oblečení našich úředníků a starosty užívat i nadále:-) Mě se teda nejvíc líbil outfit zástupce změny na videu v rozhovoru.
odpovědět | #116 | 1.11.18 06:28
Autor: Radek
Titulek: PTZ, že prý bude transparentní
Včerejší veřejné zasedání zastupitelů města bylo chvílemi k smíchu či pláči. Čekal jsem na osobní představení kandidujících do funkcí, starosta, místostarosta a rada města, to co následovalo bylo jak z béčkového filmu. Staronový starosta (to se musí uznat) se velice kultivovaně a srozumitelně představil, v dobře padnoucím obleku a nastínil vize do budoucna, řekl o svém minulém působení a zkušenostech. Oproti kandidátu na místostarostu, který neřekl nic o své minulosti či schopnostech a dovednostech jen něco o nějaké změně, ale jaké, tak to jsme se bohužel nedozvěděli! To malé nicneříkající vystoupení bylo docela humorné! Následně byly vyzváni i kandidáti do rady města, aby využily svého práva a představili se. Tak to již z humorem nemělo co dělat, jedním slovem výsměch voličů a tragédie! Nikdo nedokázal předstoupit jako kandidát do rady a říci něco o sobě a o tom čeho třeba chce v této funkci dosáhnout a co bude prosazovat! Je pravdou, že tuto možnost nevyužili ani kandidáti za KDU a ČSSD, ale od jak hlásáte "transparetních" PTZ by to mělo být samozřejmostí! O oblečení zastupitelů města tu již psala "občanka" to byla také komediální vložka, jednoznačně vyhrává Mgr.Kovačka (nic tak jetého a nevkusného co se týče oblečení není jinde k vidění)následován Albrechtem. Tito pánové si musí uvědomit, že nebyly v hospodě, ale na prvním zasedání zastupitelstva města! Nemusíme se vším se staronovým starostou souhlasit, ale oblek a vystupování prostě má, oproti až buranskému chování vašich zástupců.
odpovědět | #117 | 1.11.18 06:55
Autor: Jana
Titulek:
Byla bych velmi ráda, kdyby se zasedání zastupitelstva nebo rady přenášelo živě na fb, domnívám se, že po zkušenostech, jaké bezesporu pan Šafránek v této oblasti má, by to pro něj neměl být problém. Myslím si, že by to řada lidí uvítala, já osobně bych si to rozhodně nenechala ujít. Apeluji tímto na PTZ a prosím, aby se tím v nejbližší době začali zastupitelé zabývat, případně prosím, aby mi někdo sdělil termín, kdy mohu zaskočit za místostarostou a o tomto s ním promluvit. Věřím, že se živého vysílání dočkáme a budou možní přínosnější než předvolební videa.
odpovědět | #118 | 1.11.18 07:23
Autor: Zdeněk Malinský
Titulek: Re:
Zvedněte zadek a udělejte něco pro své zdraví a zajděte na jednání osobně. Však jsou veřejná. Ať se příslušní lidé mohou věnovat práci a ne blbostem.
odpovědět | #119 | 1.11.18 07:24
Autor: M.M.
Titulek: Iluze
Nedělejte si iluze předvolební sliby jsou minulostí. Jak jinak si vysvětlit absenci info od PTZ z jednání zastupitelstva.
odpovědět | #120 | 1.11.18 07:49
Autor: Radek
Titulek: Re:
Zkušenosti Šafránek?A že žádné nenastínil při svém komickém představení voličům na zasedání zastupitelů.A omlouvat svou lenost online přenosem je smutné. A jestli jste nemohla přijít z důvodu zaměstnání, tak online přenos nic neřeší, přeci jste v práci! Sestříhané dění přeci nic neřeší...jedině živě, to znamená neválet se u compu a zvednout zadnici.
odpovědět | #121 | 1.11.18 08:44
Autor: LF
Titulek: Re:
Nevím, proč by se to mělo vysílat na FCB. Já ho ze zásady nepoužívám. Proto mne mrzí i ta věc, že PTZ se doslova vybodla na své webové stránky. Já bych to řešil takto http://tv.kr-vysocina.cz/?article=/vysilani/internetova-televize-kraj-vysocina/kraj-vysocina.html
Je zde přímý přenos i záznam. Nemá cenu vymýšlet něco nového, zvláště když tím zúžíte prostor ostatním, které tuto soc. síť nepoužívají.
odpovědět | #122 | 1.11.18 09:51
Autor: Lukáš Macura
Titulek: Volby očima občana
Snad se již dostane všem slibům, ale mám pocit že to bude nejdříve za čtyři roky :-(

Je to tu jako toto:

http://imgworld.cz/s3/4OGzpyIcE8.jpg
odpovědět | #123 | 1.11.18 12:23
Autor: Jarda
Titulek: Re:Kultura
Módní policie:) chtel bych videt vas jak jste byla oblečená!!! Je mi uplne jedno jak kdo je obleceny hlavne aby nase mesto bylo radne vedeno a jestli tam budd v osuntele kosili je jeho vec. Hlavne ze ma neco v hlave.
odpovědět | #124 | 1.11.18 12:32
Autor: Slávka
Titulek:
Ne každý ten zadek, bohužel, může zvednout, takže souhlasím s tím, aby se i toto bralo v potaz. Trvám také na možnosti toto sledovat jak je výše uvedeno, tedy internetová televize. A nechápu, jak si někdo může dovolit napsat, že je někdo líný, že má zvednout zadek, když třeba opravdu nemůžu. Že vás není hanba!
odpovědět | #125 | 1.11.18 12:42
Autor: Radek
Titulek: Re:Re:Kultura
Jenže bohužel ono není ani nic v hlavě! To dokazuje, že ani nebyly schopní se představit a nastínit své cíle a vize! Stejně by mě zajímalo v kterém sekáči pan Kovačka "šije" na lítačku kolem baráku to jistě stačí, ale na takovéto jednání rozhodně ne!!!
odpovědět | #126 | 1.11.18 13:53
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Kultura
S tím oblečením jste na omylu. Je známou věcí, že za 10 vteřin si lidé o vás udělají úsudek podle oblečení koho mají před sebou a jak s ním jednat. Pokud zastáváte veřejnou , nebo vedoucí pozici, je téměř podmínkou být upraven na úrovni ! V hospodě to ale určitě neplatí.
odpovědět | #127 | 1.11.18 14:09
Autor: Zdenek
Titulek: Re:Re:Re:Kultura
Souhlas s Pepanem, Radkem a dalsimi. Ja si take na obleceni moc nepotrpim a jsem spise pro neformalni styl. Ale proste na koncert vazne hudby, na ples, pro statni vyznamenani (i kdyz ?) nebo treba na verejne zasedani zastupitelstva nejde prijit v osuntele mikine a zablacenych botech. Proste k urcite funkci a postaveni patri i urcita kultura oblekani. Marna slava, je to tak.
odpovědět | #128 | 1.11.18 15:46
Autor: Masaryk
Titulek: Re:Re:Re:Re:Kultura
Já tam nebyl a dotyčné jsem tedy neviděl, nemůžu a nechci nikoho hodnotit, ale... Ano, je jiná doba, ale při příležitosti aktuálního výročí 100 let naší republiky, si jen třeba zkusme představit, jak by asi přišli oblečeni na úvodní zasedání zastupitelstva nově zvolení zastupitelé za první republiky. Jen si to malinko zkusme představit ... :-)
odpovědět | #129 | 1.11.18 18:22
Autor: Roman S.
Titulek: Chotebor
A už je to tady,prostě Češi

https://ibb.co/hjNkXf
odpovědět | #130 | 1.11.18 21:12
Autor: Petr
Titulek: dojednáno
Težko věřit,že dojednáno teprve teď, dohod abyla nejspíše,už před volbami. Ale, už nelze věřit tomu, že bylaa anketa PTZ ukadená,když stím subjektem,který jim to udělal šli do koalice. Navíc žádná změna radní zůstali stejní. Tím jasně voličům ukázali,že žádná změna se nekoná. Za změnu lze pouze považovat pouze změnu starosty,a ta nenastala. Jen to ukazuje nedůvěrohodnost tohoto uskupení.
odpovědět | #131 | 1.11.18 21:24
Autor: luky
Titulek:
Dotaz na nové zastupitele a hlavně radní albrechta, jakeše, šafráneka, kovačku.

- Myslíte si, že by vás lidi volili, kdyby věděli co uděláte?

-Jak se vám v noci spí?
odpovědět | #132 | 1.11.18 22:16
Autor: Ramos
Titulek: Estráda
Nejsem přímo z Chotěboře, i když jsem tam nějakou dobu žil, musím říct že link na tuto stránku jsem dostal od známého abych se prý podíval jak se dělá politika na maloměstě :). A dávám mu za pravdu, tahle "diskuze" to je teda řádná estráda, už dlouho jsem se tak nepobavil :-o.

Prosím zejména ještě více rozebrat oblečení nových zastupitelů, to téma mi přijde trochu odbyté, rád bych, aby se současná donebevolající situace porovnala třebas vůči zvyklostem v Rakousko-Uherské monarchii. Já bláhový jsem si myslel, že v 21. století normální lidi nemají zapotřebí řešit jak kdo vypadá a co má na sobě. Nu zřejmě jsem se mýlil :).

Každopádně přeji všem starým i nově zvoleným zastupitelům, členům rady i (místo)starostovi, aby se jim během nastávajícího volebního období podařilo odprostit se co nejvíce od rádoby-problémů a nesmyslů, které jim zde v této diskuzi jsou jejich oponenty nadhazovány a místo toho spojily všichni své síly na prosazování a podporování důležitých věcí- a tím opravdu nemyslím třebas "nutnost a potřebu" dodávat chotěbořské noviny zadarmo do každé rodiny. I já, který jezdím do Chotěboře párkrát za rok vidím mnoho jiných, důležitějších problémů k řešení (bydlení, pracovní příležitosti, možnosti vyžití v rámci volného času, podpora sociálně slabých apod.), lidé co tam žijí trvale to určitě vidí ještě lépe než já. Takže jim hlavně pořádně naslouchejte.

Víceméně téměř všem zde diskutujícím pak vzkazuji toto: Haló, probuďte se. Volby už skončily. Není potřeba dál "vést" kampaň a pomlouvat kandidáty těch stran, které se vám osobně nelíbí. Buďte raději konstruktivní...
odpovědět | #133 | 1.11.18 22:36
Autor: Lukáš
Titulek: Ramos
Hezký pokus od rodiny přispěvovačů, lepší jméno bych nevymyslel
odpovědět | #134 | 2.11.18 07:03
Autor: Mirek Jašek
Titulek: Re:
Já jako volič PTZ bych je volil znovu, vy snad ne? V dané situaci toho nešlo moc vymyslet lépe. Já opravdu nechápu, co jste čekali. Máme demokracii, nemáme většinový systém, vítěz voleb nemá automaticky zajištěné místo starosty. Taky mohlo hnutí PTZ vše blokovat a zdržovat, bylo by to lepší podle Vás?
odpovědět | #135 | 2.11.18 07:38
Autor: Jan
Titulek: Re:Estráda
Já jsem krátce žil v Praze i v Liberci to bych jim měl také radit? Ramos je ukázkový přiklad bezduchého plácání, říci nebo napsat mnoho vět a vlastně neříci nic! Souhlasím s tím, že je to zoufalý pokus, buď samotných zvolených zastupitelů za PTZ nebo jejich známých! Jestli tam u vás ti nevadí, že zastupitelé nedokáží ani zformulovat to, čeho chtějí dosáhnout a přitom jsou oblečení jak do putyky, tak tě lituji. U nás jak je patrno z příspěvků to lidem vadí, jsme asi kulturnější než ty!
odpovědět | #136 | 2.11.18 13:25
Autor: Bobeš
Titulek: Všem rozhořčeným
Chtěl bych pogratulovat vítězům voleb k tomuto odvážnému kroku. Co se proslýchá v Chotěboři i z vašich vyjádření jsem pochopil, že jednání nebyla vůbec jednoduchá! Za prvé chci vyjádřit velké zklamání z přístupu ODS, kdy jim byla nabídnuta spolupráce s PTZ ale ti odmítli všechny varianty a odešli do opozice. Vážně špatné! Je moc dobře, že se vítěz voleb nespojil s ANO a udržel si morální kredit, jelikož je potřeba si uvědomit, kdo za ANO stojí na celostátní úrovni! Tak mi povězte moji drazí stěžovatelé a rozhořčení pisálci, co asi tak podle vás měli dělat? ODS spolupráci odmítlo, s Ano se jít nedalo, takže tato varianta je jediná možná a navíc se hnutí PTZ podařilo získat maximální převahu ve spojení s Lidovci. Změna není jen starosta, ale hlavně rada. Jsem moc rád, že pan Šafránek bude místostarosta, protože v dalších volbách křik ostatních stran o mladém, nezkušeném pilotovi nebude možný. Věřím, že jejich práce bude vidět a v dalších volbách získají drtivou většinu hlasů i post starosty. Hezký den všem. PS: Modní policie v Chotěboři by se měla nad sebou zamyslet! Bobeš
odpovědět | #137 | 2.11.18 14:08
Autor: Roman
Titulek:
Milý Bobeši, člověk, který nemá alespoň základní slušnost a vychování a chodí na oficiální akci tak jako výše jmenovaní lidé, je absolutně nedůvěryhodný. Ano, jistě, je spousta lidí jako ze škatulky, jezdí v drahých autech a jsou to hochštapleři. Ale člověk může být sebevzdělanější, sebechytřejší a může to se službou pro věřejnost myslet sebelépe, ale když přijde na jakékoliv důležité jednání jako vágus, tak ho nikdo nebude brát vážně. Tečka.
odpovědět | #138 | 2.11.18 20:28
Autor: Radek
Titulek: Re:Všem rozhořčeným
Tak Ramos se už přejmenoval na Bobeše to jsou mi novoty, to že voliči prohlédli přes tu vaši transparentnost a jsou naštvaní neukecáte ani vlastními příspěvky či změnou nicků! Kde je ta vaše transparentnost? Žádné ofiko vyjádření PTZ k odmítnutí se představit zastupitelů za PTZ o ošacení ani nemluvě. Žádná omluva ani pokus o ní! Kdo může mít důvěru a ochotu k jednání při spatření Kovačky? To je tedy reprezentace, podle vás je to opravdu to co jsme chtěli mít na radnici? Dle mě ne. Jaké máme naše zastupitele tak na nás budou hledět i okolní města i obce!
odpovědět | #139 | 2.11.18 21:10
Autor: Jan Novotný
Titulek: A dost!!!
Chtěl bych tímto jako volič strany "pojďme to změnit" vyzvat aby odstoupila, protože neplní a ani nikdy nechtěla splnit volební program. Strana a její zástupci se dají odvolat, takže se nebojíme toto udělat.
odpovědět | #140 | 2.11.18 21:45
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Všem rozhořčeným
A co třebe takhle řekne na přejmenování Radek, Jan a Vašek, který nám zde furt píšou??? Taky jedna rodina???
odpovědět | #141 | 3.11.18 08:38
Autor: Pepan
Titulek: Re:A dost!!!
Milý Jene, ještě se nezačal plnit volební program a už chceš odvolávat? Můžeš vykřikovat, protestovat a stavět se na hlavu. To je asi tak všechno co s tím uděláš. Ještě bys mohl manifestovat, to tady zatím nebylo.
odpovědět | #142 | 4.11.18 07:45
Autor: Bobeš
Titulek: Re:Re:Všem rozhořčeným
Milý Radku, je mi velice líto, že jste natolik rozhořčen, že vidíte v několika diskutujících jednu osobu. Věřte mi, že může být i více lidí s jiným názorem než máte Vy. Hezký den. Bobeš
odpovědět | #143 | 19.11.18 19:51
Autor: Iva
Titulek: žádná změna pouze zas jen korýtka pro sebe
Tak se ukázalo jak tu někteří psali, o žádnou změnu nebyl zájem správně čtyřkoalici šlo pouze o koryta hned tu ukázali. A žádnou změnu, viz zápis z rady města z 7.11.2018.
Předsedou bytové komise se stal znovu Albrecht,který jím byl před chozím období, navíc má pouze bytová komise 6 členů, navíc tam figuruje Tezera Kovačková, těžko považovat v tomto sestavení tuto komisi za důvěryhodnou, když tam je stejný předseda a ještě vedoucí personálního Tereza Kovačková manželka radního Kovačky jen ukazují tito lidé pravou tvář. Bytové komisi mají být zastoupeny všechny strany,aby byla zaručena nestranost.
Likvidační komise předsedá zas Kovačková, takže tato komise je netransparentí a nedůvěryhodná holt nemá být vidět dovniř likvidační komise.
A je zvláštní ,že nezveřejnila rada města města předsedu a členy hlavní invertizační komise.
Takže žádná transparentnost není a nebude ,jen komu šlo o moc a ukazuje to hned od začátku.PTZ, ale ve svůj vlastní prospěch.
odpovědět | #144 | 20.11.18 23:00
Autor: lukas
Titulek:
pani Ivo,

absolutne nechapu jak muzete ocekavat odpoved. Je tu asi 100 otazek a odpovezena nebyla zadna. Vsechno se drzi pod poklickou, jedine snad dostanes link na statni registr smluv, politika v chotebori je total ostuda, volice tu vladnouci banda kamaradu nepotrebuje.
odpovědět | #145 | 18.01.19 11:43
Autor: VH
Titulek: Re:Kultura
Oblečení posuzovala někde paní Dostálková, která učí na Gymnáziu Chotěboř. No na jejím místě bych raději pomlčela, jelikož se prezentuje na škole v oblečení "jako strašák do zelí".


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
22.01.24 18:52 Jaroslav Ludvík
20.01.24 19:22 Jaroslav Ludvík
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POLITICKÉ ODKAZY

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky