ODS myslí na budoucnost

Datum: 16. květen 2006, 16:16
Autor: SIS
Rubrika: Komunální politika
Kolem projektu FC který má stát okolo 15 mil. Kč je mnoho nejasností. Největším problémem se jeví majetkoprávní vypořádání mezi FC a Městem Chotěboř. Je zde jasný problém s pozemky na nichž má být tento projekt realizován. Z čehož vyplývá nemožnost čerpání předběžně přislíbené dotace ve výši 4. mil. Kč od MŠTV, která může být na základě jiným ministerstvem vrácena i později. Městu by se tak mohlo stát, že kromě odhlasovaných cca. 10 mil. Kč zaplatí projekt celý. Neboť bude muset vstoupit s FC do smluvního partnerského vztahu.
Město bude mít úvěr na něco, co není a nebude jeho majetkem a co tedy bude užívat někdo jiný. Každý nový úvěr je pro město dalším závazkem do budoucna, který ho bude omezovat. ODS není odpůrcem fotbalu a ni žádného dalšího sportu v Chotěboři, naopak, ale je toho názoru, že investice musí být vyvážené. Vždyť už se dlouho mluví o potřebě oprav kina nebo ZUŠ, které jsou ve velmi špatném stavu. Úvěr pro FC bude bohužel Danajským darem pro nové zastupitelstvo v letošních podzimních komunálních volbách.
Na zastupitelstvu se odehrál jasný střet mezi lobistickými zájmy a realistickým pohledem zastupitelů za ODS a dalších soudně uvažujících zastupitelů. Proti financování umělého trávníku městem za těchto nejasných podmínek hlasovali Pavlásek (ODS), Perka (ODS), Pikla (ODS), Císař (SNK Změna pro Chotěboř), zdrželi se Motyčka (KDU-ČSL), Richter (SNK Chotěbořská aktivita), Jakeš (SNK Chotěbořská aktivita), Škaryd (ČSSD).
Pro úvěr zvedli ruku Müller (KSČM), Hochman (KSČM), Pátek (KSČM), Polívka (SNK Nezávislí Chotěbořska), Jonáš ( SNK Změna pro Chotěboř), Doležálek (SNK Nezávislí Chotěbořska), Heřmanský (SNK Změna pro Chotěboř), Linhart (KDU-ČSL), Gregor (KDU-ČSL), Pour (ČSSD), Tůma (ČSSD).
Takto se dělají předvolební úlitby a nikdo se neptá občanů města...

Proto Vás vyzýváme k diskuzi: Myslíte, že je tato investice pro Chotěboř potřebná?

(http://www.ods.cz/ms.chotebor)

Komentáře:

Odpověď pro:  Mikeš / Re:Re:Re:Re:.

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 16.05.06 16:23
Autor: Kadel
Titulek: Já to vidím takto
Jestli je umělý trávník nutný k tomu, abychom mohli radu města nakopat někam tak jsem pro realizaci.
odpovědět | #2 | 16.05.06 16:35
Autor: Guláš
Titulek: Technická poznámka
Zkratky normálním lidem nic neřeknou, je třeba hlasující identifikovat pro podzimní volby a říci na rovinu Polívka - zahradník, Doležálek Camona, Heřmanský zelinář, Jonáš (autogen-?), Gregor Alka, Pour Roboterm, - doplňte prosím ty ostatní ať všichni víme o koho jde
odpovědět | #3 | 16.05.06 17:03
Autor: Mirek
Titulek: Hrnou jen do kapes
proč nebyli pánové Gregor, Jonáš, Pour, Doležálek, a další tak aktivní, když u nás chtěla rozbalit svůj stan jedna silná firma? Protože by museli svým zaměstnancům přidat, aby jim neodešli. To byli aktivní dobrého zaměstnavatele sem nepustit.
odpovědět | #4 | 16.05.06 17:18
Autor: Kopálista
Titulek: Re:Hrnou jen do kapes
no a možná právě ta firma mohla být dnes významným sponzorem fotbalu. Když jsou tak pro ať se domluví a zajistí to sponzorsky
odpovědět | #5 | 16.05.06 18:01
Autor: Mussa
Titulek: Hlas
Dle mého názoru zcela nepotřebná.Zbytečné zadlužení města nesmyslnou půjčkou.Myslím, že je jasné, koho volit nebudu.A jsem si téměř jist, že to byla jedna z posledních věcí, na kterou zvedli ruku.
odpovědět | #6 | 16.05.06 18:25
Autor: Milan
Titulek: Re:Hlas
Přidávám se se svým hlasem proti!!!
odpovědět | #7 | 16.05.06 19:48
Autor: Radka
Titulek: protest
Myslím, že se všichni shodneme na tom, že je potřeba konečně něco dělat, aby se už neděli podobné pochybné věci. Myslím si, že jedním z nejužitečnějších tahů, jak na tuto kauzu upozornit by byla bezpochyby cílená upozornění ve formě plakátů po celé Chotěboři nebo dokonce letáků v každé schránce. Je nutné ukázat milým zastupitelům, že si nemohou rozhodovat, jak chtějí. Mohlo by se to také stát varováním i pro další generaci zastupitelů po nadcházejících volbách. Doufám, že souhlasíte s tím, že si občané Chotěboře nesmí nechat všechno líbit, jinak si podobné absurdní výmysly budou chtít realizovat další samolibí zastupitelé.
odpovědět | #8 | 16.05.06 20:57
Autor: Patrik F.
Titulek: Co chce volič víc?
Tak tady to máte. Vy, kteří nechodíte k volbám. Vy, kteří k volbám chodíte, ale necháte se nalákat na nesmyslné sliby od různých zájmových skupin, kterým je úplně jedno, že město vypadá jak výkladní skříň reálného socialismu. A svými hlasy těm chytráčkům dáváte páky k tomu, aby si s Vaším majetkem zlepšovali svůj život na úkor Vašeho. Vy, kterým ani nevadí, kolik v zastupitelstvu sedí komunistů.
Tady totiž není na pořadu dne otázka, co si myslíme o investici. Tady se už musí jednat, protože je za minutu dvanáct. Aby si všichni ti soudruzi a Linhartové a Gregorové a další uvědomili, že mají konat pro dobro VŠECH občanů. ODS by měla nasadit všechny svoje páky, jak mediální, tak politické a především právnické a dokázat voličům, kdo to s nimi myslí dobře. Pak už zbývá jedině defenestrace.
odpovědět | #9 | 17.05.06 10:22
Autor: Jan Tezner - Administrator
Titulek: Clanek nebyl odstranen zamerne
Vazeni pratele, omlouvam se za to, ze clanek nebyl k nalezeni, ale doslo k technicke chybe, kdy se clanek pokousel upravit nekdo kdo na to nemel pravo a proto byl varazen.

Diky za pochopeni
odpovědět | #10 | 17.05.06 10:51
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Re:Clanek nebyl odstranen zamerne
Sypu si popel na hlavu. Moje chyba.
odpovědět | #11 | 17.05.06 10:53
Autor: pepexx
Titulek: Re:Clanek nebyl odstranen zamerne
tak pan Linhart neměl právo upravovat článek? právo neměl ale chuť ta určitě bude, ale jak to bylo s článkem doopravdy?
odpovědět | #12 | 17.05.06 11:18
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Re:Re:Clanek nebyl odstranen zamerne
Jak to bylo? No jednoduse. Upravoval jsem cosi v textu clanku a pritom se projevila chyba v administracnim systemu. Nemel jsem primy pristup do rubriky, do ktere byl clanek zarazen a proto proto po ulozeni uprav clanek zmizel. Pana Linharta se "zmizenim" clanku opravdu nespojujte.
odpovědět | #13 | 17.05.06 11:21
Autor: mahan
Titulek: .
Taky pokládám tuto investici za zbytečnou, dal bych ji přímo k ledu... Tedy až "dozainvestujou" slavnou "halu" :-). Neví někdo kdo, či co je onen SIS, který je autorem článku?
odpovědět | #14 | 17.05.06 11:31
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:.
Článek je od ODS, takže pravděpodobně Šíp Stanislav.
odpovědět | #15 | 17.05.06 11:47
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:.
ale, vy nejste na smetišti Chotěbořských dějin? no tak obhajujte neobhajitelné jako vždy
odpovědět | #16 | 17.05.06 11:50
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Re:Re:Re:.
Zkuste se sem tam podepsat celym jmenem. Zrovna tento vas prispevek je vzorovym kandidatem na smazani podle bodu 1 a 4.
odpovědět | #17 | 17.05.06 11:54
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:.
nevidím tam nic vulgárního ani podobného tedy opravdu cenzura? nikdo se nesmí otřít o hlavy pomazané?
odpovědět | #18 | 17.05.06 12:05
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:.
Dobra, vyjadril jsem se mozna spatne. Nemel jsem pouzivat slovo "smazat", mazat vas rozhodne nikdo nebude a uz vubec ne kvuli KONSTRUKTIVNIMU "otirani se o hlavy pomazane". Osobne navic s panem Linhartem nesouhlasim, ale v zadnem pripade ho jakkoli nebudu diskriminovat v pristupu do komentaru. Proti vam ma ovsem odvahu podepsat se pod svuj nazor a vicemene jej konstruktivne obhajuje.
Zkuste si procist ty ctyri body pod formularem a zamyslete se nad tim. Bod 1 - Mikes muze byt kdekdo, prinos vaseho prispevku je nulovy, je to jenom prikladani do ohne flamewaru. Bod 4 - vas komentar neni vecny a uz vubec ne konstruktivni.
odpovědět | #19 | 17.05.06 12:15
Autor: Pavel Koďousek
Titulek: Problém hledejte na začátku!
Vše začalo volebním výsledkem, kde na kandidátkách různých sdružení a stran(ze stran zejména u KDU-ČSL) pronikli do zastupitelstva majitelé či manažeři větších místních firem a začali místo pro město pracovat pro své firmy a kapsy a vzájemně si při tom nahrávat. Do počtu je doplnilo několik jednodušeji uvažujících( Heřmanský poslušně hlasuje za přesunutou autobusovou zastávku a parkování u své zeleniny, jakýsi Jakeš zvedá aktivně ruku za pinponkový stůl aby mohl být bossem mezi svými tenisty apod.) , kteří za maličkost ve svůj prospěch podepíší zkázu pro zbytek města.
odpovědět | #20 | 17.05.06 12:27
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:.
Nemyslím, že by jste měl někomu bránit v přístupu, naopak jsem pana Linharta vyzval (i když netradičně) k tomu, aby přesvědčil o jasnozřivosti jejich rozhodnutí. Se jmény je to těžké, když napíšu cokoliv (Třeba Zbyněk Mrkvička - a jen vy budete vědět že je to faul ) tady je to prostě jedno, navíc současné vedení provozuje kádrovou politiku konce sedmdesátých let a i když nejsem přímo na úřadě , jsem v dosahu. A nejen já, je nás tu takových několik.
odpovědět | #21 | 17.05.06 12:39
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Problém hledejte na začátku!
Víte v čem je podstata zastupitelské demokracie? V tom, že se občané podle svých skupinových zájmů sdružují do politických a volebních stran, které svobodně zakládají. Každá zájmová skupina se takto může sdružit, zaregistrovat a kandidovat ve volbách. Volič pak volí tu zájmovou skupinu,jejíž zájmy stojí nejblíže jeho vlastním zájmům. Nebo nevolí nikoho, protože si nemůže vybrat. A aby si příště vybrat mohl, založí si případně zájmovou skupinu vlastní. Zájmová skupina (volební strana), která obdrží nejvíce hlasů, pak prosazuje své zájmy. Nebo se spojí s dalšími zájmovými skupinami do koalice a své zájmy prosazují společně. Za první republiky to bylo zřetelnější. To měli svoji stranu dělníci, státní zaměstnanci, agrárníci, katolíci, velkopodnikatelé, živnostníci, fašisti, atd. V Chotěboři mají zase tradičně svoji volební stranu hokejisti. Ale mohou si ji založit i rybáři, zahrádkáři, "spolek pro obnovu kina", jak je libo. Kolik kdo dostane hlasů, takovou bude mít šanci prosadit právě to svoje. Zahrádkáři si třeba mohou prosadit, že se za peníze města budou častěji přistavovat a vyvážet kontejnery ze zahrádek. Rybáři si mohou vybojovat pronájem městských rybníků pro svůj spolek, atd. To všechno je normální, legální a legitimní. Patrik Perka (ODS) na zastupitelstvu "objevil Ameriku", když prohlásil, že má pocit, že se zastupitelstvo skládá z jednotlivých zájmových skupin. Každé zastupitelstvo, každý parlament nebo senát se skládá z jednotlivých zájmových skupin!!!
odpovědět | #22 | 17.05.06 12:42
Autor: Kádrová politika
Titulek: Kádrová politika
Kádrová politika - souhlas s Mikešem.
odpovědět | #23 | 17.05.06 12:44
Autor: kujon
Titulek: .
Jo, jenže častější vyvážení kontejnerů ze zahrádek nebude určitě stát 10mega jako vaše slavná umělá tráva, která bude sloužit jen fotbalistům, načež všichni ostatní si rozbijí auta na neopravených silnicích, na které prostě peníze díky vám nezbyly. Zloději
odpovědět | #24 | 17.05.06 12:48
Autor: Pavek Koďousek
Titulek: Re:Re:Problém hledejte na začátku!
To jistě, to nepotřebuji vysvětlit. Jenže tady došlo k tomu, že jak vy říkáte zájmová skupina nevytvořila kandidátku s jasným cílem nahrabat si, ale každý člen této skupiny pronikl na kandidátky jiných skupin i když mu zájmy těchto skupin vůbec blízké nejsou (je to vina těch skupin a sdružení, nebo spíše nebezpečí ) . Bohužel se jim to povedlo.
odpovědět | #25 | 17.05.06 13:10
Autor: Stanislav Šíp
Titulek: kdo je SIS
Odpověď je jasná Milan Linhart měl pravdu. Pod značkou se opravdu skrývá Stanislav Šíp. Článek jsem nepodepsal svým jménem neboť nejsem jeho výlučným tvůrcem, jde názor MS (místní sdružení) ODS.
Každý kdo má právo zde přímo uveřejňovat články musí udat buť svou značku kterou nemůže měnit nebo jméno, což je myslím správné.
odpovědět | #26 | 17.05.06 13:19
Autor: mahan
Titulek: Jak volíme?
Výjimečně s panem Linhartem souhlasím. Kandidovat může opravdu každý. Problém je, jak se zachovají voliči. Část z nich k volbám nejde vůbec, další zatrhne stranu podle přesvědčení, stejně jako ve volbách do PS. Pokud si dá někdo tu práci, a zatrhne 19(? sorry teď nevím) jmen napříč spektrem, koho zatrhne? No přece toho, koho zná alespoň podle jména, ať proto, že ho potřebuje, nebo je ten člověk známý z důvodů renome své profese. Tak znají dělníci své manažery (ředitele, jednatele), pacienti své lékaře, nakupující své zelináře, studenti své profesory, sportovci spoluoddílové kolegy. Proto se každá strana snaží dostat na svou kandidátku lidi, kteří budou mít největší šanci posbírat co nejvíce hlasů. Voliči hlasují jakoby za známé, ale o názorech voleného kolikrát nemají ani zdání.
odpovědět | #27 | 17.05.06 13:36
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Problém hledejte na začátku!
Víte o co jde ? Jde o to, že vy tady berete úvěry a doufáte, že zbytek doplatí stát nebo EU.Z těchto peněz pak postavíte stadion, který bude využívat pár desítek fotbalistů.A co silnice ? Proč si nevezmete úvěr na silnice a jejich opravu ? To vám nedají nebo co ? Kdo tady po tom má jezdit ? Vy jste město, tak vy se starejte.Necháváte vytvářet projekty, za které zaplatíte miliony a nejste ani schopní mít ve městě opravené silnice.Vyfrézování části silnice vám trvá téměř 2 týdny.Ano, tak to je.2 týdny trvalo silničářům než vyfrézovali potřebné množství dír na jednu fůru asfaltu.Vy sám jste tady uváděl, že díry se zadělají až bude tolik dír, že to bude na jednu fůru.2 týdny to bylo, než se díry v ulici Na Drážkách zadělali.Kolik zaměstnanců tuto činost provádí ? Jeden ? Dva ? A víte co ? Až si tady na těch dírách poškodím auto, dám si ho do servisu a vám donesu účtenku.Protože to vy mužete za to, že silnice nejsou opravený, chodníky jsou děravé a podobně.Můžete za to vy, protože VY radši utratíte peníze za pitomej umělej trávník, než za to, aby se opravili silnice.A nesnažte se mě tady nic rozmlouvat.Není to jen můj názor.Jen jsem to napsal, tak jak to je.Vy za to můžete, protože právě vy jste zvedl ruku pro fotbalové hřiště.
odpovědět | #28 | 17.05.06 14:45
Autor: Otesánek
Titulek: Koukněte se na to z té lepší stránky
Pokud se fotbalisté zaváží k tomu, že nebudou usurpovat plochu jen pro sebe, ale bude mít širší využití, napříkad pro školky na válení sudů, tak už se na to budeme zase dívat jinak
odpovědět | #29 | 17.05.06 15:05
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
Opravy místních komunikací provádí TELES, chcete-li technické služby. Silničářské firmy o takovou zakázku nemají zájem. Je to pro ně moc malá zakázka a ani nemají tu malou frézu, která je na to potřeba. Při použití větší frézy padne víc materiálu a oprava je dražší. No a TELES to opravdu dělá v pár lidech a jak se říká skoro "na koleně".Na důkladnou opravu všech komunikací a chodníků v Chotěboři by bylo potřeba kolem 120 milionů korun. Dotace na tyto opravy pro města prakticky neexistují. Jen pro malé obce. Ale úvěr by si město vzít samozřejmě mohlo. Napřed by se však musely zpracovat projekty. Ty nemáme. Proto sháníme dotace na projekty, které už v šuplíku leží. Projekty na opravu komunikací ale mají nevýhodu, že hrozně rychle zastarávají. Musí totiž zohlednit každé liniové vedení, každou kanalizační, plynovodní nebo vodovodní přípojku. A tady se situace mění velmi rychle. Projekt nové stavby na zelené louce můžete mít v šuplíku třeba deset let. U komunikací to nejde. Musíte vyprojektovat a hned dělat.
odpovědět | #30 | 17.05.06 15:21
Autor: Štěpnička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
No vy nám vlastně jinými slovy říkáte, je to moc drahé tak to opravovat nebudeme, raději budeme dělat něco levnějšího. Máte snad nějakou relevantní informaci, že opravy silnic výrazně zlevní, nebo jste odhlasovali zrušení dopravy ve městě? Jinak je vaše vysvětlení jen plácnutím do vody.
odpovědět | #31 | 17.05.06 15:28
Autor: Alois
Titulek: Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
No to snad nemyslíte vážně? vy jste na to 4 roky nešahli a teď řeknete že je potřeba moc? Měli jste to dělat průběžně. Je nyjvyšší čas poslat fotbalisty i s hokejistama do kopru a hned začít opravovat, i kdyby se měli hokejistům a fotbalistům prodat dresy
odpovědět | #32 | 17.05.06 15:35
Autor: Luboš
Titulek: i dětem v první třídě
I dětem v první třídě už je vštěpováno - napřed úkoly potom zábava. Tím se řiďte páni radní. Nejprve opravte co je třeba a teprve potom rozdejte peníze různým zábavným spolkům, ať už to jsou fotbalisté, hokejisté nebo potápěči
odpovědět | #33 | 17.05.06 16:08
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
Opravy se provádějí každý rok. V roce 2003 šlo do dopravy 5 milionů korun, v roce 2004 to bylo 8,3 milionu, loni už 16 milionů a letos je plánováno 14,3 milionu korun. Nelze však jenom opravovat komunikace. Město se musí rozvíjet jako celek.
odpovědět | #34 | 17.05.06 16:30
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
A kde jsou ty miliony vidět? Nikde...Každej rok jsou děravé silnice a jen málo z nich se opraví.Být vámi, opravím je pořádně a vrazím do toho víc, třeba si i půjčím, a pak by to nebylo každý rok tak horké.Jenže když jeden rok opravíte díru, další rok je vedle další.A pak to vypadá, tak jak to vypadá...Záplata vedle záplaty.A to že by oprava silnic v Chotěboři stála 120 milionu jsou kecy.Leda, že by se dělaly kompletně nové.
odpovědět | #35 | 17.05.06 16:57
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
Pořádná oprava něco stojí, viz ulice Havlíčkova za 25 milionů. Uvedu pár položek z letošního rozpočtu: oprava chodníku proti jeslím 260 tisíc, chodníky Krále Jana 500 tisíc, oprava komunikace Na Výsluní 150 tisíc, výjezd z náměstí 200 tisíc, oprava chodníku Svojsíkova 200 tisíc, nová komunikace v ulici Wurmova 800 tisíc, oprava parkoviště u záchranky 150 tisíc, obnova příkopu U Střelnice 150 tisíc, oprava komunikace Zednická 100 tisíc, atd. Všechno jsou to samozřejmě přibližné odhady. Něco vyjde ještě dráž, jinde se ušetří. A když se to všechno posčítá i s projektovou dokumentací, s výkupy pozemků a s místními částmi, je z toho 14 milionů. Nezapomínejte, že musíme opravovat komunikace i v dalších 8 vesnicích, které pod nás patří.
odpovědět | #36 | 17.05.06 17:09
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
no právě, město se má rozvíjet jako celek, a to bez silnic nejde. Pokud město vychová fotbalistu - mistra světa tak on bude bohatý a už ho tu neuvidíme přínos pro rozvoj města 0,0000000.
Pokud budeme mít opravené chodník a ulice nebudeme mít zlámané nohy a zničená auta.
odpovědět | #37 | 17.05.06 17:13
Autor: Miloš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
Havlíčkova ulice - nejdražší byl projekt, kdybyste ji nechali jak byla, jen opravili stálo by to zlomek ceny několik milionů stálo totiž to zprznění křižovatky
odpovědět | #38 | 17.05.06 17:29
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
No snad nemyslíte vážně, že ten kousek vůjezdu z náměstí, který se už dělá asi 3 týdny stál 200 tisíc ?? To jim proplácíte každý den, který se tam nic neděje a to asi hodně tučně.
odpovědět | #39 | 17.05.06 17:32
Autor: Alex
Titulek: for: Otesánek
Umělá tráva má právě sloužit i všem školám v Chotěboři a to jak jsem se dočetl je cca 2400 žákům! Do teď chodí všichni žáci z Chotěboře (kromě Buttulky,ta má své hřiště vlastní) na tělocvik na škváru,která je v havarijním stavu a nemluvě o tom,že jsou od ní černí a nemají se jít kam osprchovat!
odpovědět | #40 | 17.05.06 17:33
Autor: Alex
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
For:Mussa
Tak v tom s tebou musim souhlasit,nic se tam neděje!!!! Nešlo by s tim pohnout?!
odpovědět | #41 | 17.05.06 17:45
Autor:
Titulek: Re:jak to vidím Já...
V tomto článku je také slovní spojení: VYVÁŽENÉ INVESTCE! To je sice hezké,ale vemte si kolik peněz se narve do hokeje a to je ta hala využívána jen v zimě! Vlastně byl tu jednou v létě Jakub Smolík a bylo na něj tušim "VYPRODÁNO" Mají novou halu,letos rekonstrukce chlazení (i když se tam zatim nic neděje),výměna mantinelů,už aspoň 3 roky slibované plexi a určitě mnoho dalších investicí,nehleděna to,že jít se po zápase Bundesligy jít vykoupat do sprchy,to je fakt pro silné nátury,to zvládnou jen odvážlivci!!! Jsou tam zaměstnaní určití lidé a ty se přez léto nesnaží tam nic opravit,nebo alespoň vzít do ruky štětku, vápno a jít vymalovat kabiny, to se jim asi musí dát příkazem!
odpovědět | #42 | 17.05.06 17:46
Autor: roman
Titulek: Re:for: Otesánek
To jsou tedy zajímavé počty: 2.400 žáků / 30 = cca 80 tříd ( minimální odhad, ve třídě je většinou méně než 30 žáků ). Každá třída má týdně 2 hodiny tělocviku, tzn. musíme na hřišti protočit 160 hodin týdně. Řekněme, že dokážeme mít vždy 2 třídy na umělé trávě současně, stačí tedy 80 hodin týdně. Výuka probíhá od pondělí do pátku, tedy 5 dní, vždy od 8:00 do 16:00. Denně tedy máme 8 hodin pouze pro školy. 5 dnů * 8 hodin = 40 hodin ( pouze ) Člověče, schází nám dalších 5 dnů v týdnu! Co teď, bude se snad cvičit na směny? Někde bude asi chyba...
odpovědět | #43 | 17.05.06 18:18
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
A co třeba technologické lhůty? Například zrání betonu apod? Jinak je vidět, že vůbec nemáte ani ponětí o současných cenách stavebních prací, asfaltové obalovačky, atd. A o tom, že když se opravuje silnice nebo chodník, tak se také vyměňují vodovodní a kanalizační přípojky, silniční vpusti, kanalizační šachty, rekonstruuje veřejné osvětlení, vkládají chráničky pro budoucí optické rozvody, aby se jednou nemuselo celé město zase rozkopat, atd. prostě se rekonstruují nebo dokonce vyměňují veškeré sítě, neoravuje se pouze chodník nebo silnice.
odpovědět | #44 | 17.05.06 18:54
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
Beton zraje 3 týdny ? Zajímavé....No každopádně je to prostě drahý.Možná máte pravdu a možná ne.Víte co je jisté ? Že komunikace a chodníky mají přednost před fotbalovým hřištěm.To co jste vy schválily je důkaz, že tam sedí lidé, kteří by tam sedět neměly.A nejsem zastáncem žádné politické strany.A koho budu volit ? Rozhodně nikoho z těch, kteří zvedli ruku pro.
odpovědět | #45 | 17.05.06 21:47
Autor: Holobrádek
Titulek: :-)
nedivím se, že Standa nechce opravit stadion, který je dnes téměř v troskách. Viděl ho snad někdo někdy sportovat? Možná by stálo za to nechovávat se za partajní stejnokroj a napsat něco rozumnějšího. Třeba nehceme opravovat stadion, jelikož chceme něco jiného. Ale zatím u úst zmiňovaných pánů slyšíme jen nechceme, nechceme, nechceme...
odpovědět | #46 | 17.05.06 21:49
Autor: .
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
nauč se pravopisu chytrolíne :-)
odpovědět | #47 | 17.05.06 21:58
Autor: Holobrádek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Problém hledejte na začátku!
ta diskuze fakt je na úrovni.
Asi by bylo lepší, kdyby žádná k článkům raději nebyla, jelikož nárory některých čtenářů vážně stojí za to.
Přeji všem příjemný pobyt v zapadákově. Dokud zde budou prudit tací hnidopichové, tak Chotěboř bude napořád prdýlka na konci světa kde lišky dávají dobrou noc :-)
odpovědět | #48 | 17.05.06 23:15
Autor: Ketiv
Titulek: zase tak vyhozeny penize to nejsou
No podle me je lepsi ,aby deti a mladez meli misto(skvara je tragicka), kde muzou delat neco co je bavi a ne se venovat jen chlastani a koureni.coz dneska pekne frci cim dal od mladsich.kdyz vidim ty 10-ti lety jak pekne drzej to cigo v ruce a pekne uprostred sidliste si vykurujou tak si myslim ze taky neni neco v poradku.tak aspon tem co se necemu venuji se podminky zlepsi(tech spuntu co kopou do meruny neni zrovna malo).chapu ,ale na druhou stranu ze penize ,ktery to bude stat nejsou maly.opravit silnice,kino by se taky melo.ale nevim proc tu vetsina z vas bruci jak to je k nicemu a jen ku prospechu par lidi s tim teda souhlasit nemuzu.
odpovědět | #49 | 17.05.06 23:21
Autor: Ketiv
Titulek: zase tak vyhozeny penize to nejsou
jinak se omlouvam tem ,kterym vadi ze pisu bez diakritiky zvyk je zvyk :-) doufam ze me tu nerozmazete je to jen muj skromny a soukromy nazor :-)
odpovědět | #50 | 18.05.06 06:20
Autor: pepexx
Titulek: dotaz na p. Linharta
pane Linharte mám dotat k té slavné umělé trávě myslíte že pro stavební povolení a pro stavbu umělého hřiště postačí Váš projekt ze šuplíku který pan vedouci investic okopíroval z megaareálu a podal se žádostí o dotaci. nebo bude nutné aby Desing vypracoval projekt nový odhaduju tak za cca 600 000 kč ???????
odpovědět | #51 | 18.05.06 06:24
Autor: Stanislav Šíp
Titulek: pro "Holobrádka"
Tvoje věta je trefná: "Asi by bylo lepší, kdyby žádná k článkům raději nebyla, jelikož nárory některých čtenářů vážně stojí za to." něco na tom je a tvůj předchozí příspěvek to dokazuje.
Ale klidně na něj reaguji, nemám s tím problém, máš pravdu, nejsem sportovní typ, no každý jsme nějaký, ale tvoje uvažování je dost nízké.
Jinak se schovávat za partajní sterjnokroj rozhodně nehodlám, ale pokud je něco "kolektivním dílem", názorem, tak se pod to nemohu podepsat sám, to dá rozum.
A hlavní problém, a zde již skutečně můj názor proti opravě stávajícího stadionu opravdu nic nemám, ale s investicí města do um. trávy mám opravdu problém, jak se píše v článku, není řádně zajištěna, je zde problém s pozemky atd. nebudu to opakovat. Samostatnou kapitolou je úvěrování města pro tento účel. Je zde nutno uvažovat také co dál, uděláme umělou trávu a co se stávajícím stadionem, nebo si myslíš, že město bude mít dalších x desítek milionů na jeho opravu při splácení např. tohoto úvěru?
Jinak souhlasím s Ketivem, pouze si myslím, že um. tráva to neřeší.
odpovědět | #52 | 18.05.06 07:46
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:dotaz na p. Linharta
Nejedná se o osamocenou a z kontextu vytrženou investici. Je to etapa "A" sportovního areálu se vším všudy a s veškerou návazností na pokračující etapy. Etapy jsou čtyři, přičemž do fáze stavebního povolení jsou vyprojektovány první tři. Fotbalový klub by si ani nemohl udělat jiný projekt než ten, který už je a má územní rozhodnutí i stavební povolení. Ke změně investora dochází z jednoho jediného důvodu: aby do Chotěboře mohla přijít dotace. Podle dotačních podmínek ministerstva školství nemůže být příjemcem dotace obec. Takže fotbalový klub o tuto dotaci požádal "v zastoupení" města. Je to samozřejmě komplikace, protože se to bude muset složitě právně ošetřit. Jde však o to najít cestu, po které do Chotěboře přitečou peníze. A složitá smlouva mezi městem a FC je cenou za ty 4 miliony, které sem do města přijdou.
odpovědět | #53 | 18.05.06 07:56
Autor: Miky
Titulek: Re:zase tak vyhozeny penize to nejsou
už tě vidím jak tam s romy hrajěš fotbálek, aby nehulili a neoplivávali náměstí, nikoho tam stejně nepustí jako nyní
odpovědět | #54 | 18.05.06 08:10
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:dotaz na p. Linharta
Vidím pane místostarosto, že volný čas je pro vás priotitou, před vším ostatním. Asi počítáte s dalším nárůstem nezaměstnanosti a tak chcete aby se lidé nenudili, zatímco silnice potřebovat nebudou - nebudou mít na benzín i to je vize, ale doufám že nebudete mít možnost ji dotáhnout do konce přesto, že jste to rozjeli jak to šlo a snahu o utopení města vám také nelze upřít
odpovědět | #55 | 18.05.06 08:13
Autor: Mikeš
Titulek: Re::-)
Holobrádku, Standa sice není sportovcem tělem, ale o to víc je sportovcem duší tady ho podezříváš neoprávněně
odpovědět | #56 | 18.05.06 08:25
Autor: Patrik F.
Titulek: Pro holobrádka
Nějak jsem nepochopil tvá slova o úrovni diskuse s tím, že bylo lepší, aby žádná nebyla. Takže jakmile má někdo jiný názor než ty, tak na něj nemá právo? A když někdo nesportuje, tak se nemůže vyjádřit k fotbalovému stadionu? No pane jo, tvé názory opravdu stojí za zapsání do kroniky. Pochlub se nám z jakého moderního velkoměsta jsi, že si bereš Chotěboř do huby. A přidej k tomu pár vět, jak jsi se o tu modernizaci sám zasloužil. Ať si o tobě vážně nemusíme myslet, že jsi jen anonymní chudáček, který se tady jen potřeboval vyblinkat.
odpovědět | #57 | 18.05.06 10:24
Autor: T.
Titulek: Re:Re:dotaz na p. Linharta
Pořád jaksi nechápu, proč se snažíte seč můžete dostat do města 4 mega (hlavní argument) za cenu 10 mega úvěru. Z čistě kupeckých počtů, mi to nějak připadá jako že se to nevyplatí:))))? Jinak ke všem zde (i jinde) diskutujícím: mrzí mě, že spousta lidí vypadá, jako že má o dění ve městě skutečně zájem a tak se ptám: "PROČ JSTE NEPŘIŠLI NA PONDĚLNÍ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA?" Na pozvánce pro veřejnost byl tento bod jednoznačně pojmenován. Myslím, že pokud je projednávána takto zásadní věc, možná by pomohla přítomnost veřejnosti. Proč se na vlastní oči nepodívat, kdo jak hlasuje a hlavně, kdo jak "argumentuje"?
odpovědět | #58 | 18.05.06 10:42
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:Re:dotaz na p. Linharta
Né každý má čas zrovna v pondělí, né každý věděl že se vlastně bude něco takového projednávat.
odpovědět | #59 | 18.05.06 10:59
Autor: Michaela Pavlasová
Titulek: Re:Re:Re:Re:dotaz na p. Linharta
Vůbec jsem do této diskuze nechtěla zasahovat, ale musím. Souhlasím s autorem článku o tom, že pokud se všichni tak vehementně snažíte diskutovat o tom, co bylo projednáváno na zastupitelstvo, měli jste u toho být. Pozvánka na ZM se vyvěšuje týden před datem konání, a to jak na úřední desce městského úřadu, tak i na webových stránkách města a mohli jste se s ní setkat i zde. Pokud byste měli opravdu zájem o daném problému slyšet na vlastní uši, určitě byste si čas udělali.



odpovědět | #60 | 18.05.06 11:01
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:dotaz na p. Linharta
Když budeme čekat, až si na investice našetříme ze svého, tak se načekáme. V dnešní době jde hlavně o rychlost a pořizování investic na úvěr nebo na leasing se stalo samozřejmostí. Obce mají v těchto letech výhodu, že jim banky nabízejí nízké a dlouhodobě pevné úrokové sazby, možnosti mimořádných splátek bez sankcí a nepožadují po nich ručení žádným majetkem! Toto z hlediska bank velice vstřícné období nebude trvat věčně. Byly doby, že úrokové sazby byly 4 krát vyšší a ještě banka chtěla dvojité ručení majetkem. Mnohým subjektům dnes banky pevnou úrokovou sazbu ani nenabídnou. Úvěr je tedy výhodnější než postupné shromažďování peněz na nějakém termínovaném vkladu v bance s úrokem nula nula nic a se spoustou bankovních poplatků. Při úvěru jsme i od těch bankovních poplatků osvobozeni. Když si k tomu připočítáte určitou míru inflace, je úvěr jednoznačně výhodný. A ty úroky, které se přeci jen zaplatí navíc? Ty hravě pokryje poskytnutá dotace a ještě zbyde. Když si spočítáte úrokové sazby, bankovní poplatky, inflaci, přidělenou dotaci, atd., jednoznačně vyděláte. Jediná nevýhoda je, že momentálně máte jiné priority, na které však nikdo dotaci nenabízí. Dotace se většinou nabízí jen na věci, které by ještě mohly pár let počkat. A pak je tu ještě jedna politická nevýhoda, protože ty úvěry budou splácet i nová zastupitelstva. To v nich může vyvolávat pocit, že si nemohli sami rozhodnout, jaké oni mají priority. Ale to je právě ta nevýhoda čtyřletých volebních období, která neumožňují dlouhodobou koncepční práci. Často je to každé 4 roky doslova ode zdi ke zdi, prootže každé zastupitelstvo vidí priority města někde jinde. Zvlášť, když dojde k takové revoluci, jako v roce 2002, kdy se vyměnila úplně celá rada města a šest ze sedmi radních sedělo v zastupitelstvu poprvé v životě. Pak je těm nově zvoleným nepříjemné, že už jim někdo před nimi závazně nalinkoval, co mají splácet a kolik prostoru jim zbývá pro vlastní rozhodování. Tady je ekonomické hledisko jednoznačně v rozporu s hlediskem politickým.
odpovědět | #61 | 18.05.06 11:08
Autor: Roteiro
Titulek: Re:Pro holobrádka
ja se divim ze si beres Chotěboř do huby zrovna ty - chudacku !
odpovědět | #62 | 18.05.06 11:22
Autor: mahan
Titulek: Profik golfik
Mrkněte zde na stránkách na článek "Noviny Havlíčkobrodska píší..." - je tam zajímavý popis megaprojektu za 260 mega. Velice důležitá bude zřejmě
"speciální turistická stezka pro jezdce na koních" nebo minigolf. Doporučení pro nespokojené se stavem silnic: sledujte plány města do budoucnosti - prodejte auto, kupte koně :-)

odpovědět | #63 | 18.05.06 12:04
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Profik golfik
je to super, v okrese je devět koní, jeden kulhá a nesmí daleko jezdit, dalších pět je těžkých pro práci v lese a tady se rozjedou stavby hypostezek mezi obcemi v době kdy není možné dojít nakoupit bez podvrtnutého kontíku či zničeného tlumiče
odpovědět | #64 | 18.05.06 12:19
Autor: Jurda
Titulek: Pane Linhart toto píšete o zimním stadionu
Dovolil jsem si vás citovat, takto pláčete kolem zimního staionu a potom zvednete ruku pro umělý trávník a podobné věci?
Vaše slova z diskuze k zimnímu stadionu:
"Především by bylo dobré vědět, že projektanta střechy zimního stadionu ani ve snu nenapadlo, že by někdy bylo potřeba ze střechy odklízet sníh. Proto na tu střechu nevybudoval vůbec žádný přístup a dostanete se na ni jen z vysokozdvižné plošiny. A to ještě ne z každé, například plošina technických služeb je krátká. Na projektantovi si ovšem nikdo nic nevezme, protože podle tabulek měl vyprojektovat únosnost 100 kg na metr čtvereční a on pro jistotu vyprojektoval 140. První tři zimy to bylo v pohodě, takže nikoho ani nenapadlo plánovat nějaké peníze na odklízení sněhu. Letos se tam ale objevilo až 300 kg na metr čtvereční, přičemž stavební norma pro Krkonoše je jenom 250 kg, takže ani to by nestačilo. Opravy pravděpodobně nic stát nebudou, protože žádné trvalé poškození konstrukce není vidět. Poslední slovo ale bude mít statik po podrobné prohlídce. Město si může dovolit provozovat jenom tolik zařízení (kulturních, sportovních), kolik jich ze svého rozpočtu utáhne. A zbytek buď budou provozovat soukromé subjekty nebo tady ta zařízení a ty služby nebudou vůbec. Chotěboř má rozpočet mizerný, takže toho utáhne dost málo. Přesto si občané vynucují, aby město cpalo peníze, které nemá, do dalších a dalších zařízení."
odpovědět | #65 | 18.05.06 12:23
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Pane Linhart toto píšete o zimním stadionu
jo tak lidé si vynucují.... aha a ne spíše my lidem vnucujeme? ptali jste se vůbec veřejnosti na takto drahý projekt, co si o tom myslí?
odpovědět | #66 | 18.05.06 12:26
Autor: Holobrádek
Titulek: Re:Re:Profik golfik
ANO, je pravda, že mám jiný názor na věc než většina diskutujících.
Stejně jako měla jiný názor městské zastupitelstvo, které odhlasovalo financování umělého trávníku.
odpovědět | #67 | 18.05.06 13:00
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Pane Linhart toto píšete o zimním stadionu
Umělá tráva si na údržbu vydělá. A cílem projektu sportovního areálu je dotáhnout do Chotěboře 130 milionů z Evropské unie. kdyby EU dávala na opravy místních komunikací nebo na výstavbu domovů důchodců, určitě bychom těmto věcem dali přednost. Jenže obcím dává EU prakticky jenom na podporu turistiky a cestovního ruchu. Ono je docela fuška zabalit sportoviště pro školy, opravu kina a koupaliště pro občany města do turistického obalu tak šikovně, aby to příslušná komise spolkla. Proto se tam přidávají takové věci jako hypostezka nebo minigolf. A také musíte mít partnery z podnikatelské sféry. Jistě jste si všimli ranče mezi Bílkem a Sobiňovem. Pan starosta tam nedávno v rámci soutěže starostů kydal hnůj. A právě tam jsou ti koně pro hypostezku a ten partner pro projekt Podoubraví.
odpovědět | #68 | 18.05.06 13:35
Autor: ble
Titulek: ble
ble
odpovědět | #69 | 18.05.06 13:48
Autor: jakub
Titulek: Počet žáků
Může tu někdo, prosím, upřesnit ten počet žáků? 2400 mi přijde moc, já jich napočítal tak 1800 a všechny školky + zvláštní (nyní už také základní) škola snad dohromady 600 nedá...
odpovědět | #70 | 18.05.06 13:49
Autor: JJ
Titulek: Re:Re:Re:Pane Linhart toto píšete o zimním stadionu
Soutěž starostů? V kydání hnoje u Sobiňova? Bože můj... nemělo by se radši vykydat přímo na radnici?
odpovědět | #71 | 18.05.06 13:49
Autor: T.C
Titulek: to je uz v pr...
tato investice je pro mesto velice potrebna...asi tak jako pro mimino pivo
odpovědět | #72 | 18.05.06 20:17
Autor: roman
Titulek: Re:ble
To: hypoareál v Sobiňově. 1. Myslíte ten do kterého zatéká, ten, jehož součástí je nikdy nedokončený bazén ve Ždírci - opravdu myslíte tento areál???? Takže odtud vítr fouká. Pan D. to ze svého neutáhne, tak se na to složí Podoubraví! 2. Kolik jste ochoten vsadit na to, že si trávník na sebe vydělá? Kolik? Jste ochoten případný prodělek umělé trávy vyrovnat ze svého?
odpovědět | #73 | 19.05.06 05:57
Autor: Jana
Titulek: Kolik to všechno bude stát?
Mohl by nám pan Linhart vysvětlit, kolik to všechno bude nakonec stát? Jednou se píše 240 milionů, podruhé 300, pak zase 260, teď v posledním příspěvku zase 130 milionů. Zdá se mi totiž, že se tady hází s milióny jako s pětikorunami. Pokud je vypracován nějaký projekt a nějaká studie návratnosti, tak přece musí být jasně určená částka, třeba i jednotlivých etap apod. Ale není možné napsat jeden den 130 miliónů a za dva dny 300 miliónů. To pak taky může být najednou 500 nebo třeba miliarda. V tomhle rozptylu je již možné cokoliv. Takže prosíme upřesnit za kolik to bude. Co přesně je v tom projektu a studii? Jestli ovšem nějaký projekt a studie vůbec existují. Jana
odpovědět | #74 | 19.05.06 07:10
Autor: Miky
Titulek: Re:Re:ble
Když pan Linhart ví, že si trávník na sebe vydělá, už musí znát nějaké sazby, zajímalo by mne kolik se bude platit třeba za kotrmelec
odpovědět | #75 | 19.05.06 07:21
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:ble
Podle toho jestli bude dopředu nebo dozadu.Ten dopředu bych řekl tak maximálně 50 kč, no a ten dozadu je těžší, takže to bude tak kolem 100kč. :D
odpovědět | #76 | 19.05.06 09:03
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Kolik to všechno bude stát?
Pro všechny projekty platí, že očekávaná dotace EU + státní rozpočet + krajský rozpočet může být až 90%. Tedy spoluúčast města 10%. Projekt, který máme, tedy etapy A, B a C sportovního areálu jsou za 100 milionů. Kraj ale může podpořit projekt až za 300 milionů. Město by si tedy do projektu chtělo přidat ještě etapu D, která zatím není doprojektovaná, je pouze ve studii. Dále rekonstrukci kina a určitý podíl na cyklo, hypo a pěších trasách. To vše dohromady cca za 150 milionů, z toho 15 milionů podíl města a 135 milionů dotace. Dále bude v projektu areál v Libici, areál ve Ždírci, již zmiňované cyklo, hypo a pěší stezky. Pokud se podaří sehnat partnera, mohl by tam být i hotel nebo penzion za nějakých 50 milionů. Když se napočítají ty další věci, které se již netýkají města Chotěboř, ale byly by pořád součástí jednoho projektu, je to 240 až 300 milionů. Kompletní projekt zatím neexistuje, existuje jen ten náš původní areál za 100 milionů, ze kterého se možná ukrojí ten umělý trávník za 14 milionů a zbyde 86. Pokud se nestihne ve spolupráci s Libicí a Ždírcem dokončit celý projekt velmi brzy, nedostaneme z EU nic, protože projekty na celé období 2007 - 2013 se musí schválit už letos. Proto už od loňského roku probíhají pod patronací kraje Vysočina veřejné schůze programu Partnerství, na které z chotěbořské veřejnosti nikdo nechodí a žádné jiné náměty na nich nedává. To rekreačně - sportovní centrum byl jediný projekt, který se dal pro tento účel použít. takže ještě jednou: může to být za 240 až 300 milionů, z toho podíl Chotěboře 100 až 150 milionů a 90% dotace. Do samotné Chotěboře by tak mohlo "přitéci" až 135 milionů.
odpovědět | #77 | 19.05.06 09:05
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:ble
Za jeden zápas se na umělé trávě účtuje 3 500 až 4 000 Kč. Školy by to pochopitelně měly zadarmo, FC také zadarmo.
odpovědět | #78 | 19.05.06 11:03
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:ble
No a kolik vybývá týdně volných hodin pro veřejnost?
odpovědět | #79 | 19.05.06 11:33
Autor: Průměrný občan
Titulek: Nabídka na skvělé bydlení za peníze EU
Příklad: Jsem průměrný občan, mám průměrný plat. Chci pro svoji rodinu zajistit vlastní bydlení. Uvažuji o stavbě normálního, spíše menšího domku. Nemám ale dostatek financí, musím si tedy půjčit. Najednou však přichází nabídka: EU mi půjčí 27 miliónů, když si za ně postavím na bydlení menší zámeček za 30 miliónů. Podmínka je, že to musí stát 30 miliónů, bude tam 5 garáží, 2 bazény, pokoje pro hosty, bar s vodotryskem, 8 koupelen, 4 kuchyně, WC s automatickým ostřikem a vysoušečem pozadí atd. Zajásám! Super, no skvělé, to musím využít! Stačí, když si 3 milióny půjčím v bance a budu bydlet jako král. Jenže pak začínám přemýšlet. No jo, hmm ... Potřebuji já bydlet jako král, hmm ... Vždyť přece by mi stačilo něco menšího, normální domek 4+1 s garáží mi přece musí stačit. A bude lepší na úklid, údržbu i na vytápění. Začínám tak trochu počítat, vyptávat se a zjišťuji, že domek, který by mi vyhovoval, bych pořídil za do 2,5 miliónu. Váhám, váhám, nabídka EU je přece tak výhodná. Už chci podávat žádost o dotaci, ale nakonec si beru v bance půjčku jen na 2,5 miliónu a postavím si menší domek 4+1 s garáží. Víte proč, vážení spoludiskutující občané?
(Ještě na vysvětlenou dodávám, že další podmínkou EU bylo, že ten luxusní zámeček nesmím 100 let prodat ani pronajímat.)
odpovědět | #80 | 19.05.06 11:45
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:ble
pro veřejnost spousta hodin, každý den od 23.00 do 5.00
odpovědět | #81 | 19.05.06 11:47
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:ble
Asi tak...hehe...Možná už od 22:00 ne ?
odpovědět | #82 | 19.05.06 11:49
Autor: Miky
Titulek: Re:Re:Kolik to všechno bude stát?
spousta milionů, ale musejí za ně být posteveny věci, jejichž provoz by neufinancovalo třicetitisícové město. To se vám to rozhoduje, když máte 100% jistotu, že se s dluhy bude potýkat někdo jiný
odpovědět | #83 | 19.05.06 11:54
Autor: Bloumal
Titulek: Re:Nabídka na skvělé bydlení za peníze EU
zámeček ne bo malý chlívek, to je jedno, jen ne v Chotěboři, hlavně utíkej jinam, tady totiž ta městská vláda černých pomerančů udělala takovou paseku, že to jen tak někdo nesrovná.
odpovědět | #84 | 19.05.06 11:58
Autor: Lupen
Titulek: Technická poznámka pro redakci
Musí to být zrovna oranžové? to je nějaká podmínka města? také už mě bolí prst od rolování, asi jste nepředpokládali tak bohaté diskuze, nemohlo by se to rozdělit na 1,2,3,4,5,6..... stran
odpovědět | #85 | 19.05.06 12:05
Autor: mahan
Titulek: Trávník si na sebe vydělá...
Za pronájem umělého trávníku se platí 3500-4000Kč na zápas. Dobře. Nejsem zainteresován do fotbalu, takže částce věřím. Ale dále: školy to budou mít zdarma, FC samozřejmě taky (včetně přípravek a pod.). Takže kdo si ho pronajme? Na nějaký přátelák typu Přední díra -Zadní díra to asi nevypadá... Počty: 10mega = 2500 zápasů á 4000,- -> tj. cca 7 let v létě v zimě 1 placený zápas denně? Pokud to někdo zaručí, tak se samozřejmě zájemci o stavbu hotelu poperou...
odpovědět | #86 | 19.05.06 13:24
Autor: Nedbalová
Titulek: Re:Re:Kolik to všechno bude stát?
Mohl by mi někdo poradit, kde najdu informace o konání Veřejné schůze programu PARTNERSTVÍ? Ani v akcích města Chotěboře, ani na stránkách Podoubraví jsem to nenašla.Nemyslím, že by neúčast lidí na této schůzi byla zaviněna nezájmem lidí.Nebude problém jako vždy ve špatné informovanosti občanů? Na co máme ECHO? a další deníky?
odpovědět | #87 | 19.05.06 13:48
Autor: Ája
Titulek: dotaz
Kdy bude dokončena ulice Věrtná?Projekt sliboval zcela něco jiného, než to co tam je nyní.(Obytná zóna,parkoviště-ostrůvky atd.) Dokončete nedokončené a pak se vrhejte na další.Proč nejsou součástí nových chodníků cyklotrasy(část chodníku pro cyklisty)?Bylo by to lepší než speciální turistická stezka pro jezdce na koních.
odpovědět | #88 | 19.05.06 13:49
Autor: Nedbalová
Titulek: Re:Re:Re:Kolik to všechno bude stát?
Asi jsem si odpověděla sama. Kdo má zájem o neaktuální stránky programu Partnerství jsou zde www.partnerstvi-vysocina.cz .O nějaké aktuální schůzce se zde ale nedočtete.Že by moje detektivní pátrání mělo někde chybu?
odpovědět | #89 | 19.05.06 14:00
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:ble
Takže nejenže je to celé drahé a zbytečné, ale ještě na vodě. Žádný celkový projekt neexistuje, veškeré úvahy o návratnosti, hotelu na Koubku a dalších věcech jsou utopie pan Linharta, ale žádné návrhy nejsou přijatelné, město ani nechce začínat diskusi se sportovci a kulturně činnými o tom, co do projektu dát a jak tuto možnost využít. Dosud jsem nedostal odpověď na vážně míněnou nabídku pomoci jak s přípravou plánů, tak samotného projektu, nedostal jsem žádný solidní argument proti předkládaným návrhům a nápadům. OK, o mě ani tak nejde, já nejsem na Chotěboři naštěstí závislý. Ale že žádné pořádné informace a návrhy a spolupráci nedostanou ani občané ani aktivisté v různých organizacích a město si podobné megaprojekty peče jen od stolu místostarosty Linharta a jemu podobných socialistických snílků, to je tedy vrchol.
odpovědět | #90 | 19.05.06 14:02
Autor: mahan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Kolik to všechno bude stát?
Taky jsem pátral, se téměř stejným výsledkem. Na webu www.partnerstvi-vysocina.cz jsou informace z loňského roku, k Místímu operačnímu plánu Chotěboř je uvedeno: "Informace o vznikajících integrovaných projektech nemáme oprávnění zveřejnit, proto v materiálech chybí příloha číslo 6 i další zmínky o konkrétní podobě těchto projektů." !?!?!?! co tím chtěl básník říci ?!?!?! Jinak je tam uvedena jako kontaktní osoba pan Lukáš Fiala z MěÚ, takže případně snad on podá info...
odpovědět | #91 | 19.05.06 20:45
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Kolik to všechno bude stát?
Schůzky Partnerství organizované krajem byly vloni, byly tuším tři, ta hlavní byla začátkem srpna v hotelu U zámku. Nějaká propagace byla, ale je možné, že lidi z textu nepochopili, o co jde. To jsem totiž nevěděl ani já, když jsem na tu schůzku poprvé šel. Bylo to v režii kraje a my jsme také zpočátku nechápali, co se po nás chce a o jak závažné věci se má rozhodovat. Bylo to všechno hrozně narychlo, tak trochu šité horkou jehlou. Ale tady v Chotěboři prý byla snad nejnižší účast ze všech 15 míst v kraji, kde ty schůzky proběhly.
odpovědět | #92 | 19.05.06 20:47
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:dotaz
Větrná bude dokončena až všichni postaví, aby nám po nové ulici nejezdila těžká technika a těžká nákladní auta.
odpovědět | #93 | 19.05.06 21:07
Autor: roman
Titulek: Re:Re:dotaz
Stejně jako Haškova, že - tak tam už to říkáte 6 let.
odpovědět | #94 | 19.05.06 22:39
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:dotaz
Veďte seriózní diskusi. Haškova ulice tu není. Na radnici jsme 3 a půl roku, takže šest let nic říkat nemůžeme.
odpovědět | #95 | 19.05.06 23:28
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:Re:Re:dotaz
Opravdu tu Haškova ulice není, pane místostarosto? :D

http://beta.mapy.cz/?query=ha%C5%A1kova,%20chot%C4%9Bbo%C5%99&portWidth=682&portHeight=507&zoom=3&mapType=base¢erX=134217728¢erY=138412032
odpovědět | #96 | 19.05.06 23:29
Autor: kujon
Titulek: .
Do komentu se nevešla celá adresa, ale sem si jistý že si poradíte sám na adr. beta.mapy.cz ;)
odpovědět | #97 | 20.05.06 10:04
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:dotaz
No vidíš...tak to jsem nevěděl ani já, že zde je....A to je to pár metrů od našeho baráku :D
odpovědět | #98 | 20.05.06 10:12
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:dotaz
Takže Petr Holub ( Nábytek Kristína ) bydlí na poli?
Já, že tou ulicí denně chodím.
odpovědět | #99 | 20.05.06 10:27
Autor: jouda
Titulek: jak to vidím já
Ať žije naše zastupitelstvo!! Připadá mi, že v tomto městě jsou jen hokejisté a fotbalisté, pro ty se dělají podmínky, ale na ostatní se kašle. Silnice, chodníky využívají všichni, ale na ty peníze nejsou, ale pro pár vyvolených je peněz dost. Co např. dodělat ulice Haškova, Větrná opravit ostatní a pak až začít utrácet za nesmysly. U Větrné se slibovalo, že to bude unikátní projekt, všichni se na ní budou jezdit dívat - cha, můžou, to něco uvidí. Zimák, kolik stála střecha? Nedávno jsem navštívil zimák v jiném městě, který byl zkolaudován nedávno a celá stál 25mil. Nechal bych všechny tyto předraženéakce zaplatit zastupitelstvu a hned by se vidělo, jak to jde
odpovědět | #100 | 20.05.06 10:47
Autor: Karlos
Titulek: Re:jak to vidím já
zimák dělalo minulé zastupitelstvo - ale princip je stejný - do zastupitelstva pronikla kandidátka hokejistů - Heřmanský a jeho Timurové - a prosadili to. Přemýšlejte více u voleb - kdo chce dělat pro město a kdo potřebuje jen něco pro úzký okruh lidí i když je to třeba známá persona
odpovědět | #101 | 20.05.06 10:54
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:dotaz
No jo, jenže ty tady neděláš místostarostu... To je ale panečku ostuda, místostarosta Chotěboře ani neví, že je tady taková ulice. Hlavně že ví všechno, umělou trávou počínaje, přes jednosměrky, až po znalosti s hypostezkou a lezeckou stěnou :O)
odpovědět | #102 | 20.05.06 10:57
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:dotaz
:D :D No to nedělám....Ale co není, může být :D :D
odpovědět | #103 | 20.05.06 20:50
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:dotaz
Omlouvám se. Je to jedna z nových ulic nedaleko AZ Parket, ale její název schvalovalo ještě předchozí zastupitelstvo a zatím se nedostala na tištěné mapy. Větrná nebo Polní tam také nejsou, ale ty jsme už schvalovali my, takže to si pamatuju. Obecně platí, že definitivní úpravy komunikací se dělají až po dokončení všech domů. Jinak by se ta komunikace musela platit dvakrát. Proto se teprve letos dělá Wurmova na Letné. A ten kousek ulice bez chodníků bude pro zajímavost stát skoro celý jeden milion korun. Opravovat komunikace nebo dělat nové není nic levného, asfaltový koberec je hrozně drahý. Ale na chodnících je pořád ještě výrazně levnější než dlažba.
odpovědět | #104 | 22.05.06 06:13
Autor: Pražák
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:dotaz
Opravdu jste trapný, místostarosto! Na všechno máte odpověď, ze všeho vylížete. Holt lidovec- kam je potřeba, tam se přikloní.
odpovědět | #105 | 22.05.06 07:25
Autor: ASFALTOVÉ CHODNÍKY
Titulek: ASFALTOVÉ CHODNÍKY
Asfaltové chodníky jsou sice o něco levnější než dlážděné, ale ten cenový rozdíl není takový. Bohužel v Chotěboři se dělají chodníky zásadně asfaltové. To už i na každé vesnici vědí, že dělat asfaltové chodníky je nepraktické a prozíravě chodníky dělají jedině dlážděné – viz. Rozsochatec, Česká Bělá, Nová Ves a další. Ano jsou výjimky, kde se ještě dělají asfaltové chodníky, např. obce Bílek, Příjemky, Dobkov, Počátky, ale toto jsou místní části Chotěboře! A proč dělat chodníky dlážděné z betonové (zámkové) dlažby? Jsou to především dva důvody. 1. Dlážděné chodníky vypadají mnohem lépe. 2. Dlážděný chodník se dá kdykoliv v budoucnu rozebrat a opět položit, takže nejsou na něm vidět překopy apod. Do každého chodníku se dřív nebo později stejně kopne (poruchy inženýrských sítí, nové sítě apod.) a jak po tomto zásahu vypadají asfaltové chodníky je jasné. Stačí se podívat po Chotěboři. Ptejme se proto, proč se v Chotěboři dělají asfaltové chodníky? Důvody jsou zase dva. První důvod je ten, že asfaltový chodník je opravdu o něco levnější než dlážděný ze zámkové dlažby. Ale tento rozdíl není zase takový. Druhý důvod je tak trochu Kocourkovský, totiž že TELESu se prý asfaltové chodníky v zimě lépe vyhrnují. A prý dlážděným chodníkem občas proroste travička a TELES by jí musel vytrhávat. Toto je ale nesmysl, protože pokud se dlážděný chodník udělá tak, jak se dělat má, tak k prorůstání trávy nedochází. Ptejme se proto, proč naše město je hyzděno asfaltovými chodníky?
odpovědět | #106 | 22.05.06 08:00
Autor: Mussa
Titulek: Re:ASFALTOVÉ CHODNÍKY
Tady se musím trošku zastat města, protože, pokud se nemýlím, tak chodníky kolem Havlíčkovy ulice jsou dělané kompletně z betonové zámkové dlažby.Spíše si myslím, že se městu nevyplatí dělat kousek, nebo část chodníku ze zámkové dlažby.Při renovaci celé části chodníku při velkým úseku jí zde položí(viz. Havlíčkova ulice).Jinak souhlas s rozebíratelností a podobně.Je to velká výhoda a určitě bych souhlasil s tím ,že takovéto chodníky by se měly stavět.
odpovědět | #107 | 22.05.06 09:50
Autor: roman
Titulek: Re:Re:ASFALTOVÉ CHODNÍKY
I chodníky u hasičárny jsou dlážděné.
odpovědět | #108 | 22.05.06 11:07
Autor: x
Titulek: x
Ale celá Smetanka je asfaltová a všechny nové chodníky, které se plánují mají být asfaltové. protože to požaduje Sodomka.
odpovědět | #109 | 22.05.06 11:38
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:ASFALTOVÉ CHODNÍKY
havlíčkova ul. se dělala dle projektu kraje, do toho město nemělo co mluvit (viz. příspěvky místostarosty), akorát těch 7 mega, co stály chodníky, město zacvakalo. i s kamennými obrubníky, který jsou zhruba 6x dražší. a že jich tam byloa přitom zrovna tam mohly být klidně betonové. ale třeba ulička z náměstí směrem k fotbalovému stadiónu je vyasfaltovaná, a tam zase (u náměstí), by podle mě byla hezčí dlážděná. dokonce si myslím, že každé jiné město by v podobném případě jedině dláždilo.
odpovědět | #110 | 22.05.06 11:39
Autor: Mussa
Titulek: Re:x
Tak ať si je sodomka zaplatí a ať taky pak platí opravy těchto chodníků, až se rozkopou, protože pod nima praskne voda nebo tak něco...Nechápu...
odpovědět | #111 | 22.05.06 11:40
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:ASFALTOVÉ CHODNÍKY
a myslím, že chodníky u hasičárny budou podobný případ. tzn., že to bylo součástí nějakého většího projektu (silnice), a proto do toho město nemohlo mluvit.
odpovědět | #112 | 22.05.06 12:28
Autor: mahan
Titulek: Re:Re:Re:Re:ASFALTOVÉ CHODNÍKY
Mezi chodníkem u hasičárny a silnicí došlo k vysypání pruhu cca 50m x 1m oblázky. Nevím jaký to mělo smysl, je teprve květen /a zima byla dlouhá/ a už nám tam prorůstá hojně jakéhosi vysokého plevelu... Kdopak to bude vytrhávat...?
22.05.06 12:44
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
22.05.06 23:13
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #115 | 22.05.06 23:17
Autor: Pražák
Titulek: Smysl debaty
Nejsem přesvědčený, že další debata má smysl. Vím, že spousta lidí má co říct, ale když na to nikdo z radnice neslyší, je to zbytečně investovaný čas.
odpovědět | #116 | 23.05.06 12:26
Autor: D.P.
Titulek: Re:Smysl debaty
Souhlasím. Přesto by mě zajímalo, jaký chodník udělá město před stacionářem. Právě se buduje. Snad nezapomene na bezbariérové nájezdy!!!
odpovědět | #117 | 24.05.06 15:39
Autor: Alex
Titulek: Re:Trávník si na sebe vydělá...
For: mahan
1 zápas denně,to je dost málo! Taky FC jezdilo hrát do Kolína, Jihlavy, Pardubic a do Čáslavi a třeba tam bylo na umělé trávě několikrát i 6-8 zápasů v jeden víkendový den a to taky neni málo...
odpovědět | #118 | 24.05.06 17:37
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Smysl debaty
Někde tady v té záplavě komentářů se myslím nachází jeden, kde se píše o vyfrézovaných dírách v ulici V Drážkách. Tyto díry se ale objevují nyní po celém městě. Kdy je hodlá někdo vyspravit? Protože jezdit po místních komunikacích začíná být poslední dobou větší zábava než třeba na rally Monte Carlo!
odpovědět | #119 | 24.05.06 17:51
Autor: kujon
Titulek: Re:Re:Trávník si na sebe vydělá...
8*90min. (čistá hra)= 720min + dejme tomu 8*20min. na přípravu + 8*15min. (poločas. pauza) + 8*+-2min. prodloužení = skoro 17hodin. Takže předpokládám že podle toho co řikáš hráli tak od 3ráno do 8mi do večera :D :D
odpovědět | #120 | 24.05.06 21:39
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Smysl debaty
Postup TELESu při opravách komunikací jsem tady myslím již jednou vysvětloval. Fůra teplé obalovačky se musí dovézt a zpracovat najednou. Vyfrézování děr, do kterých se ta obalovačka bude sypat, však trvá několik dní. Fréza pracuje pomalu a kromě TELESu ji tady v okolí žádná jiná firma nemá. Silničářské firmy mají jen moc velké frézy, které se pro tyto drobné opravy nehodí a výrazně je prodražují. Takže díry se budou lepit hned, jak jich bude na celou fůru obalovačky. Jako poslední se bude dělat ulice Tyršova a Železnohorská, aby tam byly díry co nejkratší dobu, protože je tam největší provoz.
odpovědět | #121 | 26.05.06 07:43
Autor: Pupek
Titulek: Komunální politika?
Tento odkaz mi prijde spise jako odkaz na místní stránky ODS. Existují v Chotěboři i jiné strany než ODS? To je zřejmě ta rovnost šancí.
odpovědět | #122 | 26.05.06 12:54
Autor: Simon
Titulek: Re:Komunální politika?
Podle toho jak jsou aktivni na internetu to opravdu na existenci jinych stran moc nevypada...
odpovědět | #123 | 26.05.06 16:26
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Komunální politika?
ale jo jsou tu, ale nemají nikoho, kdo je schopen dát dohromady pár souvislých vět - vždyť se na ně podívejte, teprve pár dnů před komunálníma volbama se přetrhnou jak budou psát - to se zase nasmějeme
odpovědět | #124 | 26.05.06 16:31
Autor: Vokoun
Titulek: Re:Komunální politika?
Chotěboří hýbou nezávíslí s různými přívlastky a ti teprve přemýšlí o co by mohli město pumpnout a pak se teprve začnou sdružovat, aby si k tomu vzájemně přihráli, nemají čas tu tlachat.
odpovědět | #125 | 1.06.06 12:26
Autor: CHODNÍK
Titulek: CHODNÍK KE ŠKOLCE UL.BŘEZOVÁ
Ještě k těm chodníkům. Ctěl bych se zeptat, zda se neuvažuje o vybudování chodníku ke školce v ul.Březová. Mám na mysli provedení chodníku od křižovatky Březová/Severní směrem podél fotbalového stadiónu ke školce. Je tam prudká zatáčka, do které přes kopec není vůbec vidět. Chodci (děti s rodiči) musí jít po silnici, která je v tomto místě nepřehledná a nebezpečná. Takže....?
odpovědět | #126 | 1.06.06 17:53
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:CHODNÍK KE ŠKOLCE UL.BŘEZOVÁ
S podnětem na vybudování chodníku v ulici Březová přišla před dvěma dny za panem starostou jedna paní. Do té doby ho nikdo nepožadoval. Asi byla chyba, že se neudělal hned při výstavbě školky nebo zároveň se silnicí. S určitou stavební úpravou této lokality včetně chodníku je uvažováno i v projektu sportovního areálu. Samostatně se o tom zatím neuvažovalo, protože chybějících nebo nedokončených chodníků je v Chotěboři a zejména na místních částech velmi mnoho. Přednost pak dostávají lokality, kde je zaznamenáno nejvíce požadavků od občanů. V Březové je to druhá žádost během jednoho týdne, ale před tím celé roky nic... Letos už nejsou v rozpočtu volné finanční prostředky ani na projektovou dokumentaci, takže příští rok. Rozpočet se vždycky sestavuje napevno koncem předchozího roku a během roku už do něj nelze žádné nové věci zařazovat. Chcete-li něco mít v roce 2007, musí se požadavek dostat na radnici nejpozději během září 2006. V opačném případě to bude nejdřív v roce 2008. U státního rozpočtu je to ještě zdlouhavější, tam se příjem požadavků uzavírá už v březnu předcházejícího roku. Takže dneska už můžete ministerstvo financí žádat jedině o peníze na rok 2008, rok 2007 byl uzavřen před dvěma měsíci.
odpovědět | #127 | 2.06.06 10:44
Autor: CHODNÍK
Titulek: Re:Re:CHODNÍK KE ŠKOLCE UL.BŘEZOVÁ
To, že se vám sešly na úřadě dva podněty k vybudování tohoto chodníku není samozřejmě náhoda. Bavili jsme se o tom s více rodiči ve školce. Takže těch žádostí může být třeba i ještě více. :-)
odpovědět | #172 | 27.09.17 04:11
Autor: word-cookies-answers.com
Titulek: Re:Re:Re:Profik golfik
Thanks for sharing the information. It is very useful for my future. keep sharing

http://word-cookies-answers.com
odpovědět | #173 | 10.01.18 04:17
Autor: Linda
Titulek: Re:Re:Re:Profik golfik
Thank you for that information you article great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share
www.baixar-whatsapp.com.br
odpovědět | #174 | 10.01.18 04:31
Autor: Anna
Titulek: Great
It is a great article. You will surely like this also because it is a great stufff
run3unblockedgame.com
odpovědět | #175 | 10.01.18 04:39
Autor: Marian
Titulek:
You’ve written nice post, I am gonna bookmark this page, thanks for info. I actually appreciate your own position and I will be sure to come back here.
sushi-cat2.com
odpovědět | #176 | 10.01.18 04:42
Autor: Phanan
Titulek:
I understand what you bring it very meaningful and useful, thanks.
www.appbaixar.com
odpovědět | #177 | 12.02.18 09:43
Autor: Linda
Titulek: Re:Re:Re:Profik golfik
This is extremely helpful info!! Very good work. Everything is very interesting to learn and easy to understood. Thank you for giving information.
http://potaca.com/
odpovědět | #178 | 22.02.18 11:14
Autor: pocatravel
Titulek: Thank
I have read your article, the information you give is very interesting. http://pocatravel.com
odpovědět | #179 | 9.04.18 08:30
Autor: miss rose
Titulek: nabídka půjčky
Ahoj,

Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčku, hypotéku, úvěr na auto, půjčky, půjčky na konsolidaci dluhů, nezajištěné půjčky, rizikový kapitál atd. .. Nebo máte úvěr od banky nebo finanční uspořádání bylo odmítnuto nebo více důvody, Nechte si své úvěrové řešení! Jsem slečna Roseová, soukromá věřitelka, půjčuji podnikům a jednotlivcům za nízkou a cenově dostupnou úrokovou sazbu ve výši 2%. Zájem? Kontaktujte nás, abyste s úvěrem po převodu do 48 hodin vyměnili. Kontakt: missroseloanfirm@hotmail.com
aplikací

Název:
Datum narození:
Rod:
Stav:
Adresa:
umístění
Postavení:
Poštovní směrovací číslo:
Země:
Telefon:
E-mailem:
Uveďte účel úvěru:
Částka půjčky:
Doba trvání úvěru:
Měsíční čistý příjem.

Zpět na mě co nejdříve s výše uvedenými informacemi pro více informací.

Slečno Rose
odpovědět | #180 | 9.10.18 11:56
Autor: Ladiya
Titulek: Help
Takže tato spolecnost je skutecná a dobre duveryhodná! Jsem (Ladiya) z Prahy Ceská republika. Obdržím zprávu od jednoho informacního plavidla pres e-mail, zatímco jsem se snažil zjistit, že je skutecná. Práve dostávám svuj úver od ní 2 dny zpet po nekolika slibách od jiné firmy pred mnoha mesíci. Nikdy jsem nemohl duverovat nikomu až do tohoto dne. Takže slibuji, že sdílet toto svedectví s každým, kdo také celí nejakým financním problémum, jako jsem byl od listopadu lonského roku. Prosím, pokud máte špatný úver a potrebujete pujcku, rád byste se obrátil na pana Thomase Andersona, kde jsem dostal pujcku ve výši 20 000 Kc 2 dny zpet. Její úroková sazba ciní 2% s maximální dobou trvání pujcky 25 let. tak ji mužete kontaktovat prostrednictvím e-mailu: info.cashcraft84@gmail.com


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
23.09.24 14:40 Petr Kletečka
18.10.24 00:01 Petr Ďoubal
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POLITICKÉ ODKAZY

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-07-15 01:04:14 Hansek
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky