Poděkování

Datum: 5. červen 2006, 14:52
Autor: Milan Stranský
Rubrika: Komunální politika
PODĚKOVÁNÍ .

Děkujeme touto cestou všem, kteří nepropadli předvolební negativní atmosféře, nedali na pomluvy, falešná obvinění a podpořili Českou stranu sociálně demokratickou v letošních parlamentních volbách.
Tomu, že jsme v našem městě zvítězili pomohlo určitě i to, že zde dýcháme nezkažený zdravý vzduch, jsme odolní vůči hlouposti a proto musíme mít i rozumný úsudek. Současně děkujeme za velké množství preferenčních hlasů pro Ing. Tomáše Škaryda, našeho kandidáta, který se jimi vlastně umístil na šestém místě v kraji !!
Ještě jednou děkujeme a do dalšího života zdraví a optimismus ! Jedeme dál !!!!

Za Místní organizaci ČSSD Chotěboř
Milan Stránský, předseda

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 5.06.06 15:11
Autor: Jana
Titulek: Rovněž poděkování
Já rovněž děkuji všem, kteří podpořili ODS, i když na ni byly rovněž házeny pomluvy atd. Díky všem občanům, kteří dali svůj hlas.
odpovědět | #2 | 5.06.06 15:26
Autor: JJ
Titulek: Odolni proti hlouposti?
Coze? Spis to vypovida o tom, ze lakadlo _jistoty_a_prosperity_ je mocna vejicka ;) Dik, radsi budu ale poctive makat, abych zvysoval svou zivotni uroven sam a nenechal to za sebe delat ostatni...
odpovědět | #3 | 5.06.06 16:55
Autor: Musílek Petr
Titulek: Prosperita
Myslím, že o prosperitu a vlastní věrohodnost se musí vždycky přičinit jednotlivec. Výsledný efekt však není dílem jednotlivců, ale celku. O těchto záležitostech nevypovídají emoce, ale statistika a pohled z časového odstupu. Věci se nedějí vždy tak jak bychom si přáli, ale mají svou logiku a mimo chvilkové úlety vždy navazují na to co je účelné a nezbytné. Kdyby tomu tak nebylo, neexistovala by ani civilizace ani morálka, ani budoucnost
odpovědět | #4 | 5.06.06 20:09
Autor: Fid
Titulek: Pravá levá
Nebýt předsedy strany Paroubka, tak proti sociální demokracii nic moc nemám, ale i přesto jsem spíš pravicový volič a mrzí mě, že tu levice má až tak hluboko zasunuté drápky:)
odpovědět | #5 | 5.06.06 20:30
Autor: JJ
Titulek: Re:Podekovani
vy jste ctyrcata? :-D
odpovědět | #6 | 5.06.06 20:38
Autor: PARAGON
Titulek: volby
Poděkování patří všem voličům NEKOMUNISTICKÝCH stran,kteří nepodlehli histerii soc.dem. a předsedovi Paroubkovi.
odpovědět | #7 | 5.06.06 20:59
Autor: kujon
Titulek: Re:volby
Jo, tak pod to se klidně podepíšu ;) Čest těm, kdož volili NERUDĚ a nepodpořili pupkatého rádoby_führera paroubka (KSČSSD) a hanba těm ostatním ;)
odpovědět | #8 | 5.06.06 21:42
Autor: Jirka C.
Titulek: Že by zdravý vzduch ???
Že by za vítězstvím ČSSD v Chotěboři mohl být i čistý vzduch, ten padouch ? Je to průlomové a neobvyklé, nicméně možné je všechno. Pravdou je, že já osobně prozatím těžko chápu pohnutky které mohly vést většinu k volbě této strany, čistý vzduch by tedy mohl být za určitých okolností vysvětlující. Jinak si to opravdu neumím vysvětlit, protože odolnost proti hlouposti bych v tomto případě nepodezíral....
odpovědět | #9 | 5.06.06 23:24
Autor: Dawid
Titulek: čistý vzduch ? kde ?
Teda taky nevim, jestli je na místě tady děkovat.Já osobně se za to, že žiju v kraji kde zvítězila levice docela stydim :))) radši bych dal hlas i straně s nejdelším jménem - panu Cibulkovi, než podpořit ČSSD :))
odpovědět | #10 | 6.06.06 06:11
Autor: Vašek
Titulek: Nejízda
Já, ač donedávna levicový volič s jasným profilem doleva (nepodnikám a mám rodinu), jsem volil pravici. Neboť je více než jasné že:"NENÍ JÍDLA ZDARMA!" I jako zaměstnanec jsem si této pravdy vědom a proto jsem musel volit vpravo...
Vašek
odpovědět | #11 | 6.06.06 08:28
Autor: Vít Boček
Titulek: fuj fuj !
... trochu mě překvapuje, že se v článku praví o nepropadnutí negativní atmosféře, pomluvách atd... abych pravdu řekl, byla to právě kampaň ČSSD, založená zčásti na plivání na jiné strany, jenž ve mě tyto pocity vyvolávala :(
odpovědět | #12 | 6.06.06 09:57
Autor: Patrik F.
Titulek: Pane Stránský,
volby byly demokratické a proto akceptuji výsledek Vaší strany. Vaše slova ovšem může přijmout jen zaslepený obhájce neobhajitelného. Určitě je ve Vaší straně spoustu schopných a slušných lidí. To nepopírám. Ale pevně věřím tomu, že žádný z nich by nezdůvodnil vítězství tak dětskými argumenty jako Vy. Tak čest, jeďte dál.
odpovědět | #13 | 6.06.06 10:58
Autor: ramirez
Titulek: buldozer
Největší štěstí je, že ačkoli je tu tolik slepých a hloupých lidí, kteří tuto stranu volili, nevyhrála volby a její předseda dopremieroval.
odpovědět | #14 | 6.06.06 11:16
Autor: guidee
Titulek: dusivé obětí
Těžko se chápe jak můžou někteří rozumní lidé inklinovat k levici, ne-li rovnou ke ke komunismu po tom co na životech miliónů napáchalo špatné uplatnění krasné teorie.

Citát:
"Bylo by krásné a ideální, kdybychom u tohoto mohli skončit a konstatovat, že sociální demokraté jsou demokraty především a socialisty až v druhé řadě. Že jsou – jako demokraté – důslednými antitotalitáři a tedy i antikomunisty."

Více na:
Dusivé objetí: spolupráce komunistů a sociálních demokratů

Možná znáte pěkný článek předsedy ČSSD: Únor odkazem i výzvou
odpovědět | #15 | 6.06.06 18:40
Autor: Fid
Titulek: Dodatek
Vím jakou opovážlivost si dovoluji, když pod poděkováním ČSSD voličům zveřejním tento odkaz: http://www.dostparoubka.cz/ ale přece jen se to sem pod ty komentáře hodí:)
Nikoho nenavádím, pouze upozorňuji...
odpovědět | #16 | 6.06.06 21:00
Autor: Tony
Titulek: Okamzite smazat
Nechutna dekovacka od CSSD!!!! tohle sem nepatri, hned bych ten prispevek smazal a redaktor natrvalo BAN!!!!
odpovědět | #17 | 6.06.06 21:29
Autor: M.S.
Titulek: Re:Pane Stránský,
Pane Patriku F, jste někde úplně mimo. V žádném případě nestojím o vaši kritiku mého poděkování. Měl by jste pochopit, že je to slušnost.
A berte prosím věci také s recesí a nadhledem, ono to někdy uklidní.
Nic není jednoduššího, než bloknout komentáře, ale proč ? Necháme to ještě ne? Jednotvárnost sama skončí !
Jenom vás chci upozornit, že politici přicházejí a odcházejí, ale politické směry zůstávají. Sociální demokracie je nejstarší stranou u nás a bláboly o nedemokratičnosti může tvrdit jenom fanatik. Přeji hezké dny.


odpovědět | #18 | 6.06.06 21:31
Autor: M.S.
Titulek: Re:Pane Stránský,
Opravuji chybu v textu - správně = byste.
odpovědět | #19 | 6.06.06 22:43
Autor: Hvězdář
Titulek: Re:Re:Pane Stránský,
ČSSD je starou historickou stranou, která na své oběžné dráze v politickém vesmíru opsala nejednu elipsu. Občas se jí ale přihodí, že se na své pouti vesmírem nebezpečně blízko přiblíží rudému slunci. Jednou se jí už dokonce stalo, že ji rudé slunce zcela pohltilo. A v těchto měsících se onomu nebezpečnému rudému slunci začala zase velmi nebezpečně přibližovat!
odpovědět | #20 | 6.06.06 22:57
Autor: guidee
Titulek: Jeste ze ne Národně socialistická německá dělnická strana
Fid: uz je tam tech "fanatiku" 27 tisic, za 2 dny docela slusne

MS: Ano, ta strana ma dlouhou tradici :)) .

O čem je vlastně politika?

Podnikatelů ubývá i letos, do dubna jejich počet klesl o 13.000. Kdyby cssd vyhrala, hazim flintu do zita a bud odjedu do zahranici nebo se necham zamestnat statem. Ci chleba jis, toho pisen zpivej, ze ? :o)
odpovědět | #21 | 6.06.06 23:56
Autor: Patrik F.
Titulek: Milane Stránský
pro lidi jako jste Vy budu vždycky mimo a svým způsobem jsem za to rád. Nebudu komentovat Vaše těžko srozumitelné věty, to ať posoudí čtenáři sami. A pokud uznám za vhodné něco kritizovat, udělám to. Pokud Vám to nevoní, pláčete na špatném hrobě. Co se týče vychvalování ČSSD v rámci historie, byl bych být Vámi velmi opatrný. A nakonec jedna otázka. Jaké že to bláboly o nedemokratičnosti jsem prosím pěkně napsal?
odpovědět | #22 | 7.06.06 06:46
Autor: Petr Musílek
Titulek: poděkování
Ta diskuse je poněkud ujetá. Pan Stránský poděkoval voličům své strany. To se mi zdá slušné a korektní. Poděkujte prosím ve vlastním článku také těm kteří jsou vám ideově blízcí. A neagresivní vyjádření, které se vás ani náhodou netýká ponechte pro příště bez povšimnutí.
On vás přece neobrací na svou víru. Nebo ano?
odpovědět | #23 | 7.06.06 08:18
Autor: M.S.
Titulek: Re:Milane Stránský
Pane anonymní Patriku F, jestli hledáte konfrontaci, jste někde úplně jinde. Mám jiné starosti, než se s vámi vybavovat.
odpovědět | #24 | 7.06.06 08:23
Autor: Roteiro
Titulek: Re:Re:Milane Stránský
Fujera je to - FUJERA !!! Ačkoliv jsem ksčssd nevolil - souhlasím...fujera je mimo!
odpovědět | #25 | 7.06.06 09:21
Autor: Patrik F.
Titulek: Diskuse na vysoké úrovni
Anonymní jistě nejsem. To za prvé. KOnfrontaci nehledám, jen diskutuji. Pokud Vám to nevoní, neměl jste na mě vůbec reagovat. Co se týče toho anonymního osla, co mě tu neustále napadá - je jeden povedený manželsky páreček. Velmi závistivý a co se týče inteligence velmi slaboduchý. Nevím přesně jestli to píše ona nebo on, ale na tom nesejde. Až začnu vykřikovat jejich jména, možná se leckdo pobaví.
odpovědět | #26 | 7.06.06 12:59
Autor: D.
Titulek: Re:Jeste ze ne Národně socialistická německá dělnická strana
Přečetla jsem si Vaše odkazy a jsem si jista, že pan Milan Stránský a i jiný volič levice si je nepřečte. Nechce znát pravdu, protože ji podvědomě tuší.Chce,abychom se měli všichni stejně dobře.(jenže všichni nejsme stejní-vždy se najde pan Snaživý a pan Lenivý)V Chotěboři zvítězila závist.Vzduch s tím nemá nic společného.
odpovědět | #27 | 7.06.06 13:27
Autor: M.S.
Titulek: Re:Re:Jeste ze ne Národně socialistická německá dělnická strana
D , jste si jista, že to nečtu ? Vaši pravdu jsem si samozřejmě přečetl, nějak mě podceňujete....
odpovědět | #28 | 7.06.06 18:52
Autor: Holobrádek
Titulek: ...
Ještě by mě zajímalo, kdy napíše děkovačku ODS. Asi by tu bylo méně nespokojených diskutujících. Modrá šance je přeci záchrana nás všech, co nemáme svůj vlastní rozum a úpíme pod šikanou státní zkorumpované byrokracie. Hele hoši, nežijete náhodou v jiné zemi? Mě osobně se v téhle zemi žije nádherně. A to že se strídají vlády, je naprosto normální. Dnes bude modrá totalita a zítra třeba zase něco nového...
odpovědět | #29 | 7.06.06 18:53
Autor: Občanka Chotěboře
Titulek: volby
I já se domnívám, že jde o poděkování voličům, kteří ve svobodných volbách dali svůj hlas ČSSD. A nebylo jich málo!!! Nechte členy ČSSD i ostatní jejich voliče žít, spíš bychom my - střední vrstvy, měly mít strach, co nás čeká nyní, pokud se vlády zhostí ODS. Panu Fujerovi bych doporučovala, aby méně diskutoval a pokud možno nikoho alespoň ve svých diskusích neurážel. Z jakéhokoli dialogu by se nikdy neměla vytratit slušnost.
odpovědět | #30 | 7.06.06 21:20
Autor: Roteiro
Titulek: Re:volby
Pan Fujera bohužel není slušným člověkem.
odpovědět | #31 | 8.06.06 01:59
Autor: Patrik F.
Titulek: Vážená občanko Chotěboře.
Ještě že vás Chotěboř má.
odpovědět | #32 | 8.06.06 14:54
Autor: Tereza
Titulek: Re:volby
Ať čtu, jak čtu, nechápu proč je pan Fujera obviňován z toho, že někoho uráží. Dle mého názoru je více urážející reakce pana M.S. - viz. "je mimo", "nedemokratické bláboly" apod. Navíc pokud nechtěl aby na tento článek navazovala diskuze, neměl ji povolovat, na což má jako autor článku jistě právo. Pokud ji jednou povolil, přijde mi nekorektní reagovat "nestojím o vaši kritiku". Výstup pana M.S. je prostě jednoznačně v duchu současné ČSSD.
odpovědět | #33 | 8.06.06 18:35
Autor: Holobrádek
Titulek: Re:Re:volby
na takovýto komentář všichni čtenáři jistě netrpělivě čekali. Bylo potřeba oživit usínající diskuzi.
Diskuze je ale o ničem. Většina diskuzí na internetu je totiž o ničem. Věcná diskuze může být vedena pouze osobně a ne anonymně na internetu. Pokud se chcete zasmát, otevřete si někdy diskuze na stránkách www.novinky.cz a nebo www.idnes.cz Jmenovitě tam to stojí za to. Jeden chytřejší než druhý. Většina "diskuzí" je však silně konfrontační a mnoho příspěvků i vulgárních.
Alespoň tady se píše slušně.
Ahoj
odpovědět | #34 | 9.06.06 09:00
Autor: JJ
Titulek: Re:volby
Co to, osobo, s prominutim, melete? Stredni vrstvy se prave ted klepou hruzou, protoze je ten nas _socialismus_ zdime, jak muze. Vy se mozna mezi stredni vrstvy radite diky tem nejruznejsim socialnim davkam a prispevkum, nebylo by mnohem rozumnejsi radit se mezi ne diky svoji praci?
odpovědět | #35 | 9.06.06 10:44
Autor: xxx
Titulek: to MS
Je smutne ze jedna z nejsilnejsich politickych stran ma uspech jen tehdy, stoji-li v jejim cele lide, kteri nestoji za uctu.
odpovědět | #36 | 9.06.06 11:25
Autor: Žabák.
Titulek: Re:to MS

Máš pravdu, ODS by se měla nad tím zamyslet?
odpovědět | #37 | 9.06.06 12:52
Autor: jakub
Titulek: ;-)
Jak mě tyhle plamené diskuze baví. Na iDnes.cz ani no Novinkách to není ono, názorů až moc, ale tady, tady je to fajn.

Roteiro mě tu už baví opravdu dlouho, jméno Fujera je snad v každém jeho komentáři. Děkujme mu, že odkrývá anonymitu komentujících, díky jeho iniciativě si pod Patrikem F. představím Patrika Fujeru okamžitě, i když stejně vůbec nevím, kdo to je.

Každopádně doporučuji mu projít se ven, třeba mu ten proklamovaný čerstvý vzduch taky pomůže :-).

jakub aka Jakub Danielka (ať nejsem anonymní)
odpovědět | #38 | 11.06.06 08:13
Autor: Jirka S.
Titulek: 100 vs 100
My, zoufalí voliči pravice, máme právo zazlívat voličům KSČSSD jejich volbu, neboť realizací svého volebního práva zasahují do našich životů i životů našich potomků, neboť demokracie je jen diktaturou většinového názoru, řekněme nejvlídnější formou kolektivistického násilí, ve které trpí názor menšinový. Naše hodnocení takové volby je projevem realizace našeho práva na svobodu projevu, které, pokud se drží hodnotících úsudků a nepracuje s fakty, je nad případným zásahem do subjektivně vnímané ochrany osobnosti člověka, jak judikuje Ústavní soud ČR. Voliči KSČSSD se ve své volbě také neomezují. Komunismu a socialismu se velice daří v demokratickém prostředí. Pro tyto obdobné ideologie je demokracie přímo geniálním životním prostředím. Čile využívají veškerých možných svobod a práv, které demokracie obvykle přináší, a velmi se na ně odvolávají, dokud se samy nedostanou k moci, pak je začnou krok za krokem omezovat a likvidovat, vedle celé řady dalších destruktivních dlouhodobých efektů na společnost.



Občan, který není krátkozraký a který si podobná nebezpečí uvědomuje a snaží se na ně upozornit a postavit se jim, přesně v duchu parafrázovaného Čapkova „hloupost se nesluší chápat, nýbrž vyvracet“, je často lacině obviňován z netolerance takového rudého názoru a doslova umlčován jako „nedemokrat neuznávající jiný názor“, a to jak v tom krutém omylu žijící části společnosti (obvykle méně vzdělané a inteligentní, výjimky se najdou, ale jsou to jen výjimky potvrzující pravidlo, výjimky v něčem nanejvýš erudované, ale v politických, společenských a ekonomických vědách pořád nevzdělané, neorientující se nebo ideologicky zaslepené), tak i nezřídka kdy zástupci té více osvícené části společnosti, kteří si sice jsou vědomi aspoň částečně podstaty věcí, nicméně už nepamatují na Čapkovu moudrost a hloupost se snaží chápat, respektovat a omlouvat žijíc v domnění, že daný postoj je postojem slušným. Jenomže tolerance hlouposti na nesprávné místě je cestou k vlastní smrti, neboť jak správně říká Roman Joch http://fragmenty.cz/j1155.htm „Máme-li shrnout: socialisté (sociální demokraté) a komunisté sdílejí stejné cíle (socialismus, státní řízení společnosti, odpor ke svobodnému trhu a svobodnému vývoji); sdílejí stejný odpor k tradici, tradiční podobě společnosti a zděděným hodnotám; v čehož důsledku rozdíl mezi nimi je jen rozdílem v prostředcích (komunisté jsou netrpěliví, unáhlení, radikální a poněkud násilní socialisté; černé ovce rodiny, ale tedy vlastně bratři); a proto socialisté, sociální demokraté a lidé z demokratické levice obecně jsou neschopni, nezpůsobilí vést a bránit svobodnou společnost proti komunismu; jsou neschopni v praxi nabídnout efektivní odpor proti komunistické snaze o ovládnutí jak sociální demokracie, levice celé, vlastní země, tak i celého světa.“
odpovědět | #39 | 11.06.06 11:52
Autor: Žabák
Titulek: Re:100 vs 100
Jirko S., jsi perfektní pravicová kádrová reserva a určitě to někam dotáhneš. Chce to ale ještě více článků, třeba si tě někdo všimneš !!
odpovědět | #40 | 11.06.06 11:53
Autor: Lolek
Titulek: Re:100 vs 100
Ještě větší blbec, než jsem si myslel ....
odpovědět | #41 | 12.06.06 12:31
Autor: guidee
Titulek: Re:100 vs 100
jirka s.: vetsina nazoru snazicich se slusne a na zaklade faktu vysvetlit levicovym volicum, ze je obcas dobre na veci se divat v sirsich perspektivach zde byly pokazde argumentovany ubohymi narazkami (snad az na reakce M.S. o dlouhe tradici Strany:), takze necekejme od teto diskuze nejaky prinos. presne jak se tam pise, hloupost nema smysl chapat a vyvratit jsme se ji alespon pokusili.

larva (nebo v tomto pripade spis pulec, ze:) nikdy nepochopi motyla...
odpovědět | #42 | 13.06.06 15:07
Autor: jakub
Titulek: Re: 100 vs 100
S názorem se nedá, než nesouhlasit, ale Jirko S. ty jsi Shadow?

http://www.shadowblog.cz/?p=94
odpovědět | #43 | 13.06.06 15:29
Autor: Zbynek Mrkvicka
Titulek: Re:Re: 100 vs 100
Ale pokud není, nemusí snad ten příspěvek redakce mazat ;)
odpovědět | #44 | 14.06.06 23:52
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Rovněž poděkování
Já bych též chtěl připojit poděkování všem kteří volili ODS. Chápu, že každý volí podle svého stylu života. Tím chci říct, že lidé, kteří potřebují aby za ně neustále někdo rozhodoval co je pro ně nejlepší, tak volí ČSSD, protože u nich je těch nejchytřejších nejvíc, např. Paroubek, Rath, Sobotka , Škromach atd. Já ale nechci aby mě někdo neustále házel klacky pod nohy, nechci tu obrovskou byrokracii, nechci dělat na spoustu tkz. nezaměstnaných, kteří, aspoň většina z nich, nemá nic jiného na práci než vysedávat po hospodách. Proto jsem pravicový volič a jetě jednou děkuji těm, kteří smýšlejí stejně.
odpovědět | #45 | 19.06.06 14:26
Autor: Rýpal
Titulek: Když už se pan Stránský ozval
Je třeba připomenout, že mezi místní a celostátní ČSSD je jistá paralela. Oba předsedové jsou zasloužilí členové KSČ, oba mají pár lidí nepodporujících režim na svědomí, oba bojují o korýtko(teda tomu místnímu už ho spřátelení radní zřídili - jakýsi místní Jandák), oba jsou svým názorem mimo realitu, oba svým působením zhoršují kvalitu života ostatních.
odpovědět | #46 | 19.06.06 15:08
Autor: Chotěbořák
Titulek: Re:Když už se pan Stránský ozval
Já pana Stránského osobně neznám, ale tebe mě je líto, jsi anonymní chudák, který mu nesahá ani na paty. Ty paraelo ...
odpovědět | #47 | 19.06.06 17:50
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Když už se pan Stránský ozval
jo jo ty neanonymní chotěbořáku, od tebe ta kritika anonymu sedí. Hezký den Milane.
odpovědět | #48 | 20.06.06 07:01
Autor: Jan Bukač
Titulek: ODS velmi ztížila občanům dát jí hlas.
ODS na Vysočině prohrála všechny volby do kterých jako lídra postavili paní Němcovou. O co se Chotěboře týče - lídr místních ptáků a kandidát na poslance je typiický státní úředník a jeho iniciativa ve funkci(té úřednické) je silně levicová (podotýkám iniciativa - ne plnění pokynů vedení) . To v Chotěboři odradilo řadu pravicových voličů od účasti nebo dali hlas malým pravicovým stranám, které pak bohužel z 50% připadly levici
odpovědět | #49 | 20.06.06 09:46
Autor: M.S.
Titulek: Re:ODS velmi ztížila občanům dát jí hlas.
Pánové a dámy, myslím si, že jsme vyřešili poděkování a současně vypustili svoje myšlenky. Budeme končit jednak proto, že na to jako autor článku mám právo a jednak proto, že se mně nelíbí anonymní osočování kohokoliv.
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
20.03.24 21:12 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POLITICKÉ ODKAZY

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky