Neúspěch mužského hokeje

Datum: 5. duben 2008, 11:48
Autor: Pavel Marek
Rubrika: Hokej
Chotěbořský hokej má v kraji dobrý zvuk, v minulých sezonách patřil vždy ke špici a bojoval i v kvalifikaci o postup do II. hokejové ligy. Letošní sezona se ale Chotěbořským vůbec nepovedla, hráči i vedení na ni chtějí co nejrychleji zapomenout.

Přitom začátek sezony ještě za vedení Milana Kraučuka nebyl špatný, s účastí ve finalové skupině se stále počítalo. Jenže...Potom trochu nepochopitelně spadla na tým psychická deka, přestalo se dařit, sedm porážek za sebou vykonalo své. Kalich hořkosti přetekl po prohře v Hlinsku 3:5, kdy došlo ke změně. Trenér Kraučuk odstoupil a žezlo trenéra v posledním kole základní části převzal sedmačtyřicetiletý Václav Hospodka.

„Byl to skok do tmy, kluci byli psychicky na dně, navíc jich bylo málo a účast na trénincích byla slabá. Rozhodně však nebyli rozhádaní, nechyběla snaha z krajně nepříznivé situace, kdy se již bojovalo o záchranu, se nějak dostat. Nakopl nás úspěch na ledě přeborníka ve Žďáře nad Sázavou, kde jsme pouze ve dvanácti lidech vyhráli 4:2,“ vzpomíná na situaci po svém příchodu Václav Hospodka.

Pomohla i hostování

Zkušení hráči si uvědomovali, že do chotěbořské hokejové lodi teče voda ze všech stran, semkli se, začalo se bojovat a konečný úspěch v podobě záchrany se dostavil. Osu mužstva tvořili ti zkušení Pokorný, Vomela, Pavliš, Řehoř, Domkář, Kubát, dobře však zapadli i mladí bratři Hospodkové, junior Hájek, Slavík a Musílek.

Týmu pomohlo i hostování brodských juniorů v závěru sezony. „I když hovoříme o nepovedené sezoně, je nutno klukům poděkovat za obětavost a výkony v deseti důležitých zápasech, kdy šlo o záchranu,“ zdůraznil chotěbořský kouč, který velel svým svěřenců ve třinácti zápasech.

„Chápu, že pro mnohé příznivce chotěbořského hokeje byla letošní sezona trochu šokující, ale mělo to své příčiny.

Především úzký hráčský kádr hned na začátku sezony, častá zranění i fakt, že hráči dojíždějící na hostování nebyli vždy uvolněni. Nastupovali jsme k některým zápasům jenom s dvanácti lidmi,“ hodnotí neúspěšnou sezonu bývalý předseda Zdeněk Drahoš.

Pro doplnění áčka z vlastních řad je však kam sáhnout. „Máme dobrou mládežnickou základnu, všechna družstva hrají v krajském přeboru. Junioři skončili v KP I. třídy na výborném třetím místě,“ pochlubil se.

Převzato z havlíčkobrodského deníku. Autor Alois Svoboda.

Komentáře:

Odpověď pro:  Martin / Re:umělka

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 5.04.08 14:26
Autor: ida
Titulek:
ale tak co hokeji se nedarilo....ale i tak si zaslouzej nejaky ty penize od mesta ne?.....prijde mi ze mesto vrazi penize jen do hokeje a jiny sport se tu pomalu nezajima...nebo ne?
odpovědět | #2 | 5.04.08 16:44
Autor: S.Petrlík
Titulek:
Můj názor je takový,že město vráží peníze ,,jenom" ¨do sportu,ať už je to hokej,či něco jiného.Je to můj názor a nehodlám se o tom s nikým hádat,každý si myslí svoje.
odpovědět | #3 | 5.04.08 22:45
Autor: Agent
Titulek:
Jeste chvili me ty silnice tady budou srat a podpalim radnici !!!! Ty diry me fakt serou !!! Skaryde udelej s tim neco !!!!
odpovědět | #4 | 6.04.08 10:04
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Správně, na kraj se vy... a díry si zalepme sami !!!
odpovědět | #5 | 6.04.08 17:03
Autor: snow
Titulek: hokej
jenom jsem zvědav jak to s doplněním mužstva "dobrou mládežnickou základnou" bude doopravdy.jestli zase všichni skončí v odborářské lize tak už by to bylo zralý dát někomu pořádně přes držku!!!
odpovědět | #6 | 6.04.08 18:45
Autor: Ruda
Titulek: Re:
Souhlasím, že se cpe spousta peněz do hokeje. Kdysi se zde hovořilo o vybudování umělé trávy a výsledek? Chotěbořská družstva jezdí hrát do Vepříkova. Není to trochu trapné? Neměla by se i nad tím radnice zamyslet? Přitom mladší přípravka získala titul Krajského přeborníka a mladší žáci jsou v současné době také první. Bohužel ale podmínky jsou zde takové, že to mnohé odradí a pak je na tom A tak jak je, protože dorost už nevydrží. Ono drbat po každém tréninku kopačky od škváry, které jsou orvané a odřené až by jeden brečel, to fakt časem přestane bavit. A zamýšlí se někdo nad tím? A to nemluvím o tělocvikách ve škole, o atletických drahách apod.. Opět není kde. Panu Linhartovi se to mělo v minulém volebním období podařit, mohlo tu být alespoň něco. Teď je z nás vážně vesnice a myslím, že se ani v budoucnu o nějaké větší investici neuvažuje. Nebo se o tom alespoň nemluví. Nic proti opravě ZUŠ, to je samozřejmě také potřeba a proto to bylo zvoleno jako priorita č. 1. V pořádku. Ale bude se někdy řešit umělka, bazén, případně jiná sportoviště? To je otázka pro naší radnici.
odpovědět | #7 | 6.04.08 20:49
Autor: ida
Titulek: Re:Re:
presne tak Rudo, moje rec.....sam ty kopacky po kazdym treninku drbu. Nemluve o tom ze je totalne vsechno od ty skvary zniceny!No at si zastupitelstvo zkusi drhnout treba nohy kartacem.Neni to moc prijemne!
odpovědět | #8 | 7.04.08 09:39
Autor: Wara
Titulek: Umělá tráva
No sice to do téhle diskuse úplně zase až tak nepatří, ale je pravda, že zrovna umělá tráva mohla sloužit pomalu po celý rok a všem, tj. nejen fotbalistům, ale i školám, různým dalším kroužkům malých sportů apod. Sám si ještě dobře pamatuju doby, kdy jsme si o tělocviku šli zahrát fotbálek na "hřiště" vedle škváry, a tam se to většinou spíše zvrhlo v to, aby si náhodou někdo nezvrtnul kotník v těch dírách, co tam obvykle bývají. Nehledě na to, že v zimě by se ten povrch asi i docela rychle "splácel", jelikož by na něj jezdili hrát své přípravné zápasy mužstva z celýho širokýho okolí- ti všichni teď jezdí do Žďáru, Humpolce, případně do Kutné Hory... Za pronájem umělky se platí přibližně 2000-3000Kč za zápas, když to vezmeme tak, že hlavně přes víkendy se na nich hraje v podstatě od rána do večera, tak se ta celková doba splatnosti myslím celkem razantně snižuje...
odpovědět | #9 | 7.04.08 09:31
Autor: Adrian Nowak
Titulek: re : umela trava
Wara ma vícemene pravdu, je by stalo za doplnění kdo defacto muze zato že tu uměla tráva není? Těžko to budou hokejisté.
A k článku..holt nemůže být každý rok dobrý, léta hráli chotěbořští hokejisté prim ve své lize, věřím že přistí rok bude lepší.
odpovědět | #10 | 7.04.08 12:29
Autor: Martin
Titulek: Re:Re:
Ptejte se, kdo zaplatí přestavbu ZUŠ, když si město opět nechalo protéct dotaci mezi prsty (resp. dotace se nestihla vyčerpat z důvodu možná špatného projektu, který nepočítal s tím, že krov bude shnilý)? Ptejte se, kdo za to bude odpovědný?
odpovědět | #11 | 8.04.08 05:10
Autor: Vincent
Titulek: tráva
Každopádně je velmi komické, že v 21. století je ještě město, kde se hraje fotbal na škváře. Když jsem to uviděl, nevěděl jsem jestli jsem nějakou červí dírou neskončil v komunistickém ráji. Nerozumím tomu, proč má město trávu a hraje se na škváře. Pamatuju si, že jako prcek nás správce vyháněl z trávy, abysme mu ji náhodou nepoškodili, že se musí šetřit na nedělní zápas dospělých. Ale dnes? Brečíte tady po Linhartovi, že mohla být umělá tráva. Když nemůžete hrát na trávě, kterou máte, myslíte si, že by vás jen tak pustili na umělou? Ha ha ha. Každopádně hokejová hala za x milionů a vedle fotbal na škváře - dva extrémy na malé město, které hovoří o jeho obyvatelích za vše...
odpovědět | #12 | 8.04.08 09:31
Autor: x-f
Titulek: Re:tráva
ty kluku vůbec nevíš....
odpovědět | #13 | 8.04.08 12:20
Autor: Martin
Titulek: Re:Umělá tráva
Souhlasím, umělka by se tu řešit měla. Nebo snad město chce otrávit děti škvárou tak, že se raději budou potulovat po sídlišti, kouřit trávu a popíjet alkohol než aby se věnovali sportu? Nebo mají hrát za Jihlavu a pod. mančafty, když tu nejsou vytvořeny podmínky. Musí všechno sežrat jen HC? Umělka si sice na náklady s pořízením i s provozem nevydělá, ale to asi žádné kulturní ani sportovní zařízení. Ale pronajímat by se mohlo. Nebo čekáme, až jí vybuduje Hlinsko s Brodem? Pak už jí okolním klubům fakt nepronajmeme. FC a RADNICE dělejte s tím něco!
odpovědět | #14 | 8.04.08 13:33
Autor: Adrian Nowak
Titulek:
Doufam že sem uz nekdo konečne napise jak to s tou umelou travou bylo, protože v chotěboři uz davno mohla byt, a to že není, neni určitě vinou hokejistů...snad se fundované odpovědi dočkáme, než to tu zaplní spam od přispěvovatelů viz výše....
odpovědět | #15 | 8.04.08 12:38
Autor: Martin
Titulek: Re:
Jak to bylo je už asi jedno, důležitější je, jestli v budoucnu umělka bude nebo ne a jestli se pro to ze strany FC něco dělá, jestli za ní jak se říká"někdo kope". Hokejisti za to nemůžou, ale cpát jim město tolik peněz taky nemusí. Asi umí lépe argumentovat.
odpovědět | #16 | 8.04.08 12:40
Autor: Jirka C.
Titulek: Re:Re:Re:
Odpověď od starosty je na www.chotebor.cz v otázkách a odpovědích. Zodpovědný za to podle starosty není nikdo, "z objektivních příčin" musela být stavba zastavena a musel být přepracován projekt. Hledat zodpovědnou osobu či firmu a nedejbože na ní vymáhat nějakou škodu, která městu prokazatelně vznikla vřádech milionů Kč, je zřejmě zcela nemožné. Podle mého názoru je možno projektanta smluvně zavázat, aby k něčemu takovému nedošlo, a hlavně jej smluvně opatřit odpovědností krytou dafinovanou smluvní pokutou v takovémto případě. Shnilé či napadené trámy nejsou podle mého názoru natolik skrytou záležitostí, že se na ni muselo bezpodmínečně přijít až při samotné stavbě.
odpovědět | #17 | 8.04.08 17:04
Autor: Martin
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Ale tady se teď řeší umělá tráva, ačkoli vlastně do této diskuse také nepatří. Znovu se ptám, co dělá FC a RADNICE pro to, aby tu někdy v budoucnu byla.
odpovědět | #18 | 8.04.08 15:30
Autor: Hráč FC
Titulek: umělka
Tady bylo skoro vše na umělou trávu hotové i dotaci si na to vedení FC vyběhalo a i s městem to bylo na dobré cestě. I se všemi školami, které v Chotěboři sídlí, bylo dohodnuto spolužívání umělky, protože to bylo jednou z podmínek získání dotace. Ale pak to ztroskotá na pozemku, který patří, řeknu volejbalistům protože nevím přeně jak se ten spolek celý jmenuje. Největší podíl kdo ten projekt zhatil má pan Hejtmánek, jako jejich vedoucí, tam vznikly spory o pozemek, protože část kde měla umělka stát je v jejich majetku a tento pozemek nechtěl pustit! Jen se zeptejte kteréhokoliv hráče FC jak mají pana Hejtmánka za tento čin rádi! Myslím, že když to bylo v určité fázi tak se pak najde někdo, kdo to celé zabrzdí! I ve Ždírci mají i když malé, ale pěkné ,,oranžové hriště¨ od ČEZu! I tento projekt se FC chtělo pokusit zrealizovat, ale kam jsme to chtěli na stadioně umístit my, zase bude stát skatepark! V celé Chotěboři je to postavené na hlavu i projekt Boží Muka je ,,krásné dílo¨ pozemky budou k dispozici až ve 3 čtvrtletí, a lukrativněší pozemky obálkovou metodou. Určí Vám výšku štítu, druh krytiny atd....Hlavně aby tam někdo vůbec chtěl něco stavět!!!!!! Ale to by tady mohl člověk psát a nadávat donekonečna!!!!
Hezký den.
odpovědět | #19 | 8.04.08 17:58
Autor: Martin
Titulek: Re:umělka
Nevím, kdo se na tom podepsal, jestli pan Hejtmánek, který stojí za tělovýchovou, ale asi se musí otravovat i nadále, jinak nic nebude. Jak je možné, že pár skejťáků si dokáže prosadit skejtpark a tolik fotbalistů nic? Boží Muka je sice také ukázka, ale stavět nechci, tak mě to nebolí ani to 3.čtvrtletí, třeba je to jen fáma. Ale fakt se o to nezajímám, tak nevím. Hráči i funkcionáře, sepište nějaké petice a pojďme do toho. Všichni hráči, včetně rodičů mládežnických mužstev a dětí ze škol vám to jistě rádi podepíší. Ale musí se něco dělat!
odpovědět | #20 | 8.04.08 18:11
Autor: Petr D.
Titulek: Re:umělka
Jo pan slavnej tělocvikář a dealer Hejtmánek,to je někdo,po něm tady zbejvaji akorát.....No však všichni víte.
odpovědět | #21 | 8.04.08 17:07
Autor: Hráč FC
Titulek: Re:Re:umělka
Taky je tady problém v tom ,že umělka stojí několik miliónů oproti skejtparku, ale zase je dobré, že by to využilo daleko víc lidí než nějakej plácek na prkna s kolečkama. A taky že oprava staré radnice vyjde na pár milionů navíc oproti původnímu rozpočtu, když dělají celou novou vazbu. A myslím že si finance vyčerpají na dlohou dobu dopředu! Takže stejně pochybuji, že by do té umělky město šlo! Musí jít o spolufinancování, to jsem nahoře nenapsal!
odpovědět | #22 | 8.04.08 22:58
Autor: Ketiv
Titulek: zavist
Nechapu jednu vec tady v chote se pro nekoho neco udela a hned se ozvou hlasy, proc to pro nej delaj,proc to delaj tak, je jich jen par proc neudelaj radsi tohle, to je mnohem lepsi. Podle me by se lidi meli snazit, aby doslo k rozvoji vsech odvetvi a ne si hazet klacky pod nohy ci zavidet si, ze jim nekdo neco udelal ci ne.Protoze s timhle pristupem bude Chotebor furt jedna velka prdel s prominutim. A vesnice okolo nas zacnou predbihat ci uz predbihaji
odpovědět | #23 | 9.04.08 00:38
Autor: ida
Titulek: Re:tráva
videl si stav ty travy ty srando?
odpovědět | #24 | 9.04.08 00:41
Autor: 2. hrac FC
Titulek:
zdar jak cyp...hele a co tu umelku zacit realizovat jako si zacali skateboardisti resit svuj plac...ty toho dosahli svym usilim....tak proc to neudelat taky tak:)
odpovědět | #25 | 9.04.08 05:09
Autor: Martin
Titulek: Re:
Souhlasím, já si myslím, že je správné vybudovat skejtpark, opravit radnici a třeba i postavit domov důchodců. Jsem rád za cokoli, co v Chotěboři přibyde. Je mi taky jasné, že rozpočet není nafukovací a nelze z něho udělat všechno, na co si kdo vzpomene. Skejťáci si to vyšlapali, protože byli vytrvalí a šli tvrdě za svým. A to se musí jen chválit, fotbalisté to nedokázali a když to nevyšlo, tak se rychle smířili se špatnou trávou, ale hlavně ještě horší škvárou. Takže nám to vlastně patří.
odpovědět | #26 | 9.04.08 08:08
Autor: Vincent
Titulek: To: Ida
A co má být, experte? To omlouvá to, že v 21. století někdo hraje fotbal na škváře? Díky za pobavení.
odpovědět | #27 | 9.04.08 09:32
Autor: alan
Titulek:
V Chotěboři je plno důležitějších věcí, než umělá tráva pro fotbalisty, kteří stejně hrají kulový. Stejně by na ní případné další zájemce o užívání nikdy nepustili...
odpovědět | #28 | 9.04.08 11:27
Autor: Pedro
Titulek:
Smutný je,že se tady většina lidí ohání do nekonečna zimákem,ale běžte se tam podívat.Copak je dodělanej???Projděte si tribunu,kabiny,šatny,hlavně těch nejmenších a když budete mít na to žaludek,tak nakonec sprchy a wc.Nebylo by dobrý dodělat nejdřív pořádně jednu věc a pak začít další,at už plac pro skejtáky,či umělou trávu?Potom to dopadne tak,že budeme mít všechno možný,ale nic nedodělanýho.A hlavně,zimák se musí konečně využívat celoročně.Jedte se podívat do Ledče na zimák,Světlá ho bere od skláren a budou stavět,tady se zaplatpánbu udělala alespoň oprava plochy a chlazení,ale myslim,že již nikdy se víc nedodělá.
odpovědět | #29 | 12.04.08 10:35
Autor: pavel
Titulek: Re:
ale tady nejde o fotbalisty, kteří hrají kulový, aleo využívání mládeží. Jefakt potřeba a musí se nad tím už někdo zamyslet. Martin má pravdu, mělo by s tím FC něco dělatg.
odpovědět | #30 | 12.04.08 10:53
Autor: Hráč FC
Titulek: Re:Re:
Už se něco zkoušelo, ale někdo byl proti, ale neříkám, že to byla zkouška poslední! Něco v plánu je...
odpovědět | #31 | 12.04.08 15:22
Autor: Martin
Titulek: Re:Re:Re:
To jsem rád, že FC neusnula a snad něco udělá i v budoucnu. Ten, kdo otravuje tak má, kdo ne, tak nemá nic. A hokejisti otravují stále, proto jsou úspěšnější.
odpovědět | #32 | 13.04.08 22:46
Autor: Karel
Titulek: Re:Re:Re:umělka
Tady nejde o to, že ZUŠ bude stát o něco víc, když se nepočítalo s vazbou. O tu vazbu vůbec nejde. Jde o to, že se zastavily práce, než se přepracoval projekt. Tím nestihla vyčerpat dotace - nevím kolik, ale odhaduji, že tak 15 milionů. Dotace propadla. A tuto částku, kterou měla pokrýt dotace. Tuto částku, opakuji mnou odhadnutých 15 mil. teď bude muset město zacvakat. Zřejmě si na to vezme úvěr. Možná tedy nějakou chybou, třeba něčí lajdáckostí či nekompetentností, se město bude muset zadlužit. Možná nemám tak úplně pravdu, ale takto jsem to slyšel. Město ale veřejnost neinformuje, proč taky se chlubit tímto faux pas za "pár" milionů.
odpovědět | #33 | 12.06.08 09:00
Autor: Petr D.
Titulek: nová sezona
No hlavně aby měl p.Drahoš kam sáhnout v letošní sezoně.Kádr se rozpadá,jedině,že by Halamka s Prachařem za ty prachy co dostávali(dostávají..) někoho sehnali.myslim,že letos to bude nejslabší mančaft za poslední roky,takový torzo doplněný klukama s místní Bundes.Ono zadarmo to tu nikdo hrát nebude a nevim o nikom,kdo by strkal svoje peníze do něčeho,o čem nemá přehled.A divil bych se,kdyby město něco dalo,když,tak by bylo rozumný jenom na mládež.
odpovědět | #34 | 12.06.08 12:43
Autor: ???
Titulek: Re:nová sezona
coze?..ty jim za ty vykony chces jeste platit?
nebo jak mam chapat tohle?...:"Ono zadarmo to tu nikdo hrát nebude...."......?
odpovědět | #35 | 12.06.08 13:29
Autor: Petr D.
Titulek: Re:Re:nová sezona
Ty jsi trošku naivní ne?Nebo si myslíš,že sem jezdili hráči z Brodu hrát zadarmo,za svůj benzin,kupovali si za svoje hokejky,atd.?Takhle to funguje akorát u mládeže,kde museji rodiče zaplatit příspěvek,koupit si většinu výstroje a kolikrát jezdit na zápasy ven vlastníma autama.Právě proto,aby bylo na A mužstvo.Jo takhle to v Chotěboři bohužel je,proto si myslim,že pokud se najde někdo,kdo dá svoje peníze,tak nad nima bude chtít mít přehled a tak by to taky mělo být.
odpovědět | #36 | 14.06.08 20:44
Autor: Mirek
Titulek:
Prej tady Turek nakrmil všechny mladý kluky,jak udělá dorost a pak jako vždycky nic.Někdo říká,že mu nemůžou rodiče a vedení zapomenout to,jak odtud utekl se čtyřma klukama do Brodu,se švagrem Pilařem je na kordy a v Brodě mu kolegu posunuli k juniorum a o něj už najednou nestojeji,Mečiara tam odstavili taky.Takže kdoví jak to tady nakonec s mládeží bude,když se podíváte od těch nejmenších,tak to asi nebude to pravý ořechový.
odpovědět | #37 | 14.06.08 22:06
Autor: Filip
Titulek: Re:
Myslím že tu jsou schopní lidé a kvalitní mládež,ale není to jen o tom!uvidíme co se bude dít,až přebere zimák město za chvíli.třeba to bude lepší,třeba ne!snad se tu některé věci změní a začne se dít i něco jiného než nesmyslné utrácení za áčko,které nic nehraje a ani tu téměř nehrají místní.
odpovědět | #38 | 16.06.08 09:58
Autor: J.Turek
Titulek: Re:Re:
Prosím tě neplácej tady nesmysli.Dorost není protože většina lidí si to nepřálo a raději chtěli juniory obě mužstva nešli udělat najednou nejsou děti.Můj kolega trénuje Extraligový dorost a mě nabídli 8 třídy které trénuji.Tak si to raději příště zjisti pořádně než začneš psát takové nesmysli.
odpovědět | #39 | 16.06.08 20:24
Autor: Honza
Titulek: Re:
Ty seš uplnej magor a nic nevíš o hokeji a otom jak to opravdu je a jestli tady oněkom píšeš tak se alespoň pod příspěvek podepiš vlastní jménem.
odpovědět | #40 | 18.06.08 13:37
Autor: Pedro
Titulek: Re:Re:Re:
Turku Turku,koukám,že nebýt tebe,tak to v Brodě nemá kdo trénovat.No hlavně,aby jsi jim otamtud zase s některejma klukama někam nepřeběhnul,jako tomu bylo tady.A nezapomeň,v Chotěboři ti tohle nikdo nikdy nezapomene.A ještě k tomu zájmu o dorost.Ty jsi snad myslel,že o tebe budou mít děti a rodiče zájem?
odpovědět | #41 | 27.06.08 13:35
Autor: J.Turek
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Je zajímavé že tady napadáš jenom mě a když rok a dva roky předtím odešli jiní tak to za vinu nikomu nedáváte?Kluci se rozhodli samostatně a nikdo je tam ne odtah.Většina kluků ten dorost chtěla ale lidi jako jsi ty to nechtěl a zajímalo by mě kolik jsi pro hokej v Chotěboři udělal ty když to tak dobře znáš! A jestliže o někom píšeš a napadáš ho tady tak se podepiš vlastním jménem a neschovávej se za smyšlený jména .
odpovědět | #42 | 27.06.08 13:43
Autor: J.Turek
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Ještě k tomu dorostu.Nešlo přece o mě ale o to aby měli kluci kde hrát a nemělo by to být v zájmu mém ale celého oddílu?Jestli si myslíš že trávit celí rok několik desítek hodin týdně zdarma je nějaký med tak si to zkus a pak uvidíš jaký to je a nebudou problémy kde sehnat ternéry.
odpovědět | #43 | 2.07.08 15:00
Autor: Vašek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Jirko,kdybys aspoň nekecal!!
odpovědět | #44 | 7.07.08 12:34
Autor: J.Turek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
A včem kecám?
odpovědět | #45 | 15.09.08 16:14
Autor: Tony
Titulek: Letos bude propadák zase!
To není trenérama,ale vedením hokeje a celkovou atmosférou.Dostalo se to na tu nejnižší úroveň.Ale za trenéra Kraučuka se bojovalo o Play off do poslední chvíle a ve Žďáru se vyhrálo také.Když odstoupil,tak se najednou bojovalo o záchranu.Chotěboř totiž málem potopila Světlá,se kterou se za sezonu neudělal ani bod!!!
odpovědět | #46 | 19.09.08 11:39
Autor: Karel P.
Titulek: Re:Letos bude propadák zase!
Přesně tak Tony,celý vedení je tu k ničemu,hráči jako Řehoř a Fibikar hrajou ve Žďáře,tady to povede opět pan super trenér Halamka,beztak si zase sebou přivede u nás tak oblíbenýho synáčka,no a o šéfovi zimáku,o něm nemá snad ani cenu sem psát.K němu se hodí jen to-přišel pro prachy,dostal je a zvítězil.A divim se,že tohle bude museum...od ledna 2009 podporovat.
odpovědět | #47 | 19.09.08 15:59
Autor: Jirka B.
Titulek: Re:Re:Letos bude propadák zase!
Tak Vám se nelíbí Bojda a Halamka.U nás ve Žďáře se s Prachařem zametlo a máme pokoj,jde to i bez něho.A jakou má u Vás v Cheze smlouvu?Zda dělá jen pár hodin za veliký prachy jako když byl kdekoliv jinde,tak jste pěkný blbci,že ho tam držíte.Pokud to nevíte,tak on má ještě dost veliký prašule u našich rivalů ve Velmezu za trénování.Na jak dlouho nevim,ale nemaji ani bod po dvouch kolech.Jinak Vám přeju letos hodně dobrejch výsledků a je škoda,že nebudou s Váma derby.Čus.
odpovědět | #48 | 19.10.08 17:32
Autor: Tony
Titulek: Bundesliga
Tak slavná Bundesliga prý letos nebude!Opravdu skvělá strategie HC Chotěboř.A to není vše-info o hokeji žádné,to vypadá na totální krach.Tak jste to pánové přeci dokázali dovést do absolutních sra-ček.
odpovědět | #49 | 19.10.08 20:21
Autor: Nerozumim hokeji :)
Titulek: Re:Re:Letos bude propadák zase!
myslim ze pan "super" trener Halamka byl pro vas tym opravdu super protoze jen za nej jste meli aspon vysledky cos se o lonsku neda rict :)))) kde je nejaky vdek krupani ? ;)
odpovědět | #50 | 5.12.08 16:59
Autor: Jirka B.
Titulek: Prachař
Tak jsem u nás na zimáku slyšel,že u sousedů ve Velmezu skončil Bojda Prachařu,no snad jako sám,ale skutečnost je asi vzhledem k postavení v tabulce jiná.A u vás v Chotěboři asi taky dlouho nebude,prej má zajímavej kšeft v Pelhřimově,tak se ho konečně zbavíte taky.Jenom se divim,že jste ho dávno nevyhodili.


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky