Sen o finále se rozplynul

Datum: 25. únor 2007, 19:54
Autor: Milan Knob
Rubrika: Hokej
Po středeční prohře se domácí chotěbořští hokejisté postavili v druhém semifinále proti nepříjemnému soupeři z Chocně, kterému ve středu podlehli v Chocni 2:4, s cílem zvítězit v řádné hrací době a vynutit si prodloužení v něm rozhodnout o postupu do finále přeboru Pardubického kraje. Ale opak byl pravdou. Choceňští přijeli do Chotěboře s cílem neprodat svojí kůži lacino a to se jim od začátku zápasu dařilo a po třetinách 1 : 1, 1 : 2 a 0 to byli nakonec oni, kdo postoupil do finále krajského přeboru Pardubicka, ve kterém se střetne s lepším z dvojice Staré Jesenčany - Litomyšl. Z tohoto souboje vzešla vítězně Litomyšl, protože ve druhém semifinále zvítězila 4:5. Na Chotěboř tedy čeká souboj pouze o třetí místo se Starými Jesenčany. Je to škoda, protože na toto utkání přišla zatím největší návštěva v této sezoně, ale chotěbořští příznivci se nechali úplně zahanbit skupinkou příznivců z Chocně, kteří svůj tým neúnavně hnali dopředu za vidinou finálových bojů. Chotěbořští by se měli stydět a chytit se za hlavu, protože v takovémto zápase by měli být právě fanoušci tím šestým hráčem, který svému týmu vlije do žil novou krev a sílu do boje o příčky nejvyšší. Ale čemu se vlastně divíme, když se toto samé v Chotěboři děje i na fotbalových zápasech.
No popřejme našemu soupeři hodně štěstí ve finálových bojích přeboru Pardubického kraje a našim, aby jim vyšel boj o třetí příčku v přeboru Pardubického kraje.
Za celou sezonu: HOŠI DĚKUJEM!!!

Střelci domácích:Marek Pavliš a Pavel Prachař

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 25.02.07 20:08
Autor: hokejistka
Titulek: škoda :-((
Sen se rozplynul..Musím říct, že Chocen vyhrála zcela zaslouženě..Byli na tom líp v bruslení a měli větší štěstí ve střelách..Gratuluju jim k výhře..Chotěbořákům se bohužel nedařilo, jak si představovali..Byla vidět nervozita a i přes snahu se nepodařilo zvítězit..Za dnešní zápas patří velký dík Hamardovi, který ač dostal 6 golu, předvedl skvělé zákroky a rozhodně nemusí mít výčitky svědomí..Ale jinak DÍK všem..Prohra zamrzí moc, ale to je hokej..Nicméně bych chtěla našim klukům moc poděkovat za krásné výkony, které po celou sezonu předváděli, za jejich vítězství a za pěkné hokejové zážitky..DÍKY KLUCI!!!!!!!! CHOTĚBOŘ CHOTĚBOŘ!!!!!
25.02.07 20:10
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #3 | 25.02.07 20:28
Autor: tom
Titulek: to si nemusel
sport je sport.to se stává.i když to po supr sezoně nechápu.ale to,abyste urážel lidi,kterých přišlo dost a dost za to že neřvou jste nemusel.není každý jako vy.a že někde řve celej stadion?prostě je tam víc bláznú do hokeje.ale víc jich tam určitě nepřijde!!! PÁNI HOKEJISTI UPŘÍMNĚ DÍK ZA KRÁSNOU SEZONU.na postup by to stejně asi nebylo. tomáš novotný
odpovědět | #4 | 25.02.07 20:34
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:to si nemusel
Musel!
odpovědět | #5 | 25.02.07 20:38
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:to si nemusel
Tobě se to Tomáši zřejmě líbí, když je to na hokeji jako v kostele co? Ale máš pravdu, jen jsem to musel nějak ventilovat, protože mě tohle už dlouhou dobu docela štve, hlavně ve chvíli, když přijedeš na jiný stadion a slyšíš, jak se tam zvedne 600 hlasů na podporu svého týmu, ale tady se stále mlčí! To si opravdu naši nezaslouží a je jim to v tu chvíli dost líto. Zamysli se nad sebou než příště něco napíšeš. Jasan? Milan
odpovědět | #6 | 25.02.07 19:45
Autor: 66
Titulek: Re:Re:to si nemusel
Milane,tak jdi řvát na náměstí ke kašně.Zařad se tam mezi místní rozrůstající se skupinu osadníků a křič a křič,M.Policie tě nechá.Hlavně Milane,at nám tě nevezme ufo,kdo by sem dál psal.Cus.
odpovědět | #7 | 25.02.07 20:46
Autor: Lívanec
Titulek:
Lidi,nevíte někdo kam zmizel president Drahoš a pan Cakl po zápase?
odpovědět | #8 | 25.02.07 20:48
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Re:to si nemusel
Já se apsoň podepíšu, ale co Ty? Bojíš se, že tě někdo pozná?
odpovědět | #9 | 25.02.07 20:51
Autor: Ferda
Titulek:
Pane Halamko starší,za vše veliký díky,jako bývalýmu hráči,tak i trenérovi.Myslim,že 5,nebo 6 sezon je až moc,klukum nemáte už co dát,chce to změnu.Hlavně si prosim Vás vemte sebou syna,protože to,co předvádí on a předvedl dneska,to bylo vyvrcholení jeho neschopnosti na ledě cokoliv kromě bruslení předvézt.Lituju všechny,který s nim museli hrát a klobouk před nimi,že vydrželi s nervama a nevypakovali ho z ledu i z kabiny!!
odpovědět | #10 | 25.02.07 20:53
Autor: 66
Titulek: Re:Re:Re:Re:to si nemusel
Milane,já tě neurážim,tak se zbytečně nezlob,nemáš proč.Ber to tak,že je to jen sport,jdi v klidu spát a věř,že to příště bude lepší.Dobrou.
odpovědět | #11 | 25.02.07 20:55
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:škoda :-((
Děkuju že ste(si) mě pochválila ale neni to pravda kdybych chytal líp mohlo to bejt o něčim jinym prohrál sem to a moc mě to mrzí nejradši bych si hodil mašly všem se omlouvám
odpovědět | #12 | 25.02.07 20:59
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:to si nemusel
Ne mě neurážíš, jen mě to štve. Nevím jak Tebe ale mě jo. Patříš-li k mlčící většině, tak je to oravdu smutné. Naši opravdu chtěli a měli možnost, ale lidi jsou prostě hrozný a v Chotěboři dvojnásob. Chodíš taky na fotbal? Tam je to úplně stejné, kritizovat umí každý, ale aby podpořil svůj tým, to ne, to by se zase mluvilo, že tam řval jako blázen. No a? Chtěl bych poděkovat těm, kdo fandili po celou sezonu a těm kdo mlčeli, tak taky, ale jen za to jen, že přišli a přispěli do pokladny HC nějakou tou pětkou. Mohou být hrdí na to co pro klub udělali!!!
odpovědět | #13 | 25.02.07 21:01
Autor: Jarda
Titulek: Re:Re:škoda :-((
Tomáši,neber to na sebe,nebýt Tebe,tak to bylo mnohem horší.Tady se jasně ukázalo,jak rozhodující je proměnování šancí,přesilovek,kterých bylo dost a hlavně,ve třech obráncích(Fibikar,Novák a Hospodka)se to hrát nedá.Myslim,že největší tragédie byl ml.Halamka a Dušan.Každopádně Tobě díky za výpomoc,nevěš hlavu,to je sport,jednou si dole,jindy nahoře a věřim,že ty budeš mít ještě hodně parádních sezon.
25.02.07 21:02
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #15 | 25.02.07 21:03
Autor: Petr M.
Titulek:
Prosim Vás,nevíte někdo jak to bude ted dál s ledem,kdy se přestane mrazit?(prázdniny)A ve středu se hraje s Jesenčanama?
odpovědět | #16 | 25.02.07 21:04
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:škoda :-((
Tome, opravdu nemusíš být smutný..mrzí nás prohra (určitě i vás), ale nebyla to tvoje chyba..Udělal jsi pro to maximum a protože obrana téměř nefungovala,dopadlo to tak, jak dopadlo...DÍKY!!
odpovědět | #17 | 25.02.07 21:06
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Došlo na moje slova
Když jsem tady psal,že se budu řechtat až do rána,tak jste psali že tomu nerozumim...Ale hoši,co teď?? Celou sezonu hrajeme dobře,souhlsim..ale na postup potřebujeme SRDCARE a ty nemáme,potřebujeme TRENERA a toho nemáme,a hlavně potřebujeme golmana typu NOVOTY toho nevim proč taky nemáme...Doufám že se nám to za rok snad podaří!! Hoši díky!
odpovědět | #18 | 25.02.07 21:09
Autor: Vševěd
Titulek: Re:
Asi šli slavit do hospody s Níčou,že je konečně konec sezony a budou mít klid,ne?
odpovědět | #19 | 25.02.07 21:12
Autor: Jirka B.
Titulek:
Zastavte prosim ty nechutný komentáře,tohle je diskuse o ničem,která nikomu a ničemu stejně nepomůže,jen nadělá zlo.
odpovědět | #20 | 25.02.07 21:12
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:škoda :-((
Ještě souhlasím s Jardou, že nebýt Tebe, tak to bylo daleko horší a přeju hodně uspěšných sezon, protože ty na to opravdu máš!!
odpovědět | #21 | 25.02.07 21:13
Autor: Petr Brukner
Titulek: Jsme ve finále,fanoušek Chocně
Gratuluji Chocni k postupu.A i zároveň Chotěboři za to,že utkání se dohrálo bez záludných zákroků,čímž bych si v případě jiného mužstva za takto se vyvíjejícího se utkání nebyl jistý! V součtu obou utkání ale musím podotknout,že Choceň postoupila zaslouženě.Je výborné,že Váš správce webu, takto brzo komentuje utkání.
odpovědět | #22 | 25.02.07 21:20
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Jsme ve finále,fanoušek Chocně
Nejsem správce webu, to je někdo jiný, ale mám přístup a snažím se aby bylo vždy co nejdříve zpravodajství o veškerém dění. ne vždy se samozřejmě všem zavděčím, ale snažím se, aby to bylo včas. Takto to vždy dělal můj velký kamarád Jirka Poděbradský, který již není mezi námi. Milan
odpovědět | #23 | 25.02.07 21:27
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:škoda :-((
Moc děkuju snad jo domluvil sem se na příští sezoně tady v Chotěboři protože v Brodě už mi smlouvu nenabídnou a i kdyby tak bych to nestíhal se školou a hlavně v Chotíbce se mi líbí sou tu super kluci nikdo si na nikoho nehraje i diváci sou fajn na to že je to kraj chodí lidí skoro jako v Brodě snad se nám to povede příští rok a postoupíme moc bych si to přál Chotěboř si to zaslouží a já bych pro to udělal všechno ale to i dneska a jak to dopadlo :o((
odpovědět | #24 | 25.02.07 21:29
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:škoda :-((
Nene golman je od toho aby pochytal co se dá nejlíp všechno a proto tam je když chybujou ti přede mnou já to musim napravit a to se mi dneska nevedlo a navíc ty goly byly moje stydim se za sebe chodim trénoovat s prvoligovejma hokejistama a pak dostanu šest kousků a je mi do breku
odpovědět | #25 | 25.02.07 21:32
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Tak to bude fajn, jestli tu budeš i příští rok..Kluci jsou v pohodě, to máš pravdu a myslím, že jste tu měli skvělou partu..Škoda, že už se v Chotěboři tolik často ukazovat nebudu, protože taky budu na škole, ale srdíčkem určitě zůstanu pořád s vámi..Dneska jsi do toho všechno dal, to bylo vidět a že jsme nepostoupili, za to opravdu nemůžeš!
odpovědět | #26 | 25.02.07 21:36
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Si moc hodná moc ti děkuju za podporu, ale potřebuju slyšet taky na svojí kedlubnu nějakou kritiku ať vim co sem udělal za chyby a snad se i pro příště poučil jako ten rus co to sem psal :o)) jo jasně nejsem Novota takovej je jen jeden každej chytá jak umí a bohužel se to někdyi nepovede jako mě. Škoda že budeš na škole takovýhlech fanoušků si moc vážim který stojí za mnou moc za všechno děkuju
odpovědět | #27 | 25.02.07 21:38
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Od nás z modré se jí asi nedočkáš Tomáši...
odpovědět | #28 | 25.02.07 21:40
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
ty goly nebyly tvoje!! Tohle na sebe nemůžeš házet..Hokej je týmovej sport..V bráně je velký nápor, to vím, ale nedařilo se dnes nikomu,ani těm, kteří celou sezonu vynikali..je to smůla a bohužel jsme na to doplatili..
odpovědět | #29 | 25.02.07 20:45
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Myslím té kritiky. Kritizovat Tě budou asi jiný lidi. My už jsme si na kritiku zvykli, že tam řveme jako blázni, ale o tom to je a jiný nebudeme.
odpovědět | #30 | 25.02.07 21:47
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Tome, nemáš za co děkovat..píšu co je pravda..Opravdu není co bych ti vytkla..jestli s váma ve středu pojedu, tak hodíme řeč:o))
odpovědět | #31 | 25.02.07 21:47
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
jojo asi tak ale každopádně děkuju
odpovědět | #32 | 25.02.07 21:49
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Jojo platí už se těšim ale já nevim jestli ve středu pojedu víš přijde mi to nefér vecpat se sem takhle v rozehraný sezoně vim že o tom rozhoduje trenér ale
měli by chytat golmani co tu chytali což je Trťa a Opi
odpovědět | #33 | 25.02.07 21:51
Autor: Vsetíňák
Titulek: Finále LTM-CHN
Je to pro nás absolutní šok!!! Že vás někdo vyřadí sem si ani nemyslel ale že by to mohal bejt Choceň....to kdyby mě někdo řekl tak se mu vysměju. No uvidíme s čím příjdou na nás. Trošku škoda, že jsme na semifinále měli zrovna Jesenčany. Bylo to dost draze taplacený vítezství...Pavlák a Dítě sou po dnešku nejspíš ze hry. Když k tomu Přičtu Joudala s Drobným tak fakt nevim kdo bude za nás hrát to finále....nic...mějte se Chotěbořáci...berte to tak, že nemusíte vyhrávat pořád. :)
odpovědět | #34 | 25.02.07 21:53
Autor: Vsetíňák(LTM)
Titulek: Re:Finále LTM-CHN
Nepůčíte nám na hostovačku Řehoře?...:)))
odpovědět | #35 | 25.02.07 21:53
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:
udelame ti radost neboj!!!!!!!!odchazime,ja urcite
odpovědět | #36 | 25.02.07 21:55
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Vím, že ti to přijde vůči druhým nespravedlivý, proti Trtovi nic nemám, ale chytáš líp, proto tě tam i trenér dal..On má Trta skvělý zákroky, ale poslední dobou byl dost nerozní a to se projevovalo na jeho výkonech..Takže jen do toho!! Zasloužíš si ještě zahrát
odpovědět | #37 | 25.02.07 21:59
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
No já od tý doby co sem v Chotíbce tak Trťa chytal moc dobře a že v prvnim zápase dostal blbej gol??no dobře ale dalších nejmíň pět golovek chytil je to super kluk jak kamarád tak brankář a nechytal sem že sem lepší měli sme se s trťou střídat protože sme prej chytali oba dva dobře o trťovi nepochybuju
odpovědět | #38 | 25.02.07 21:59
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Snaha
Tome,snažil seš,otom žádná,ale promin prostě nikde letos ani nikde jinde si prostě nikdy nechytal a je to kapánek znát.Mančaft,kterej chce postoupit potřebuje osobnost v bráně a tou ty bohužel nejseš(prej se oblíkáž na chodbě!!!!!).Máš pravdu že Novota je jeden,bohužel jsme o něj přišli a já do dnes nevím proč...?Mostík mi to do dnes nebyl schopen vysvětlit....
odpovědět | #39 | 25.02.07 22:02
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Snaha
Ne na chodbě se neoblíkám máte(máš) pravdu letos sem nikde nechytal i když mi to pořád v Brodě slibovali ale věř nebo ne chtěl sem pomoct a udělal bych pro to všechno a moc mě mrzí že sme nevyhráli a já to pokazil a sem s kritikou budu jen rád aspoň se ponaučim děkuju za názor a asi i pravdu
odpovědět | #40 | 25.02.07 22:06
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
je pravda, že co jsi přišel, tak měl skvělý zákroky, to bych mu křivdila, ale stejně si myslím, že jsi v bráně jistější!!! Já o něm taky nepochybuju, je dobrej, s tím souhlasím..Ale dobře dneska, že jsi chytal ty..
odpovědět | #41 | 25.02.07 22:09
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Snaha
osobnost v bráně je výhra, ale když nefunguje obrana, tak je málo platná..Ani Novota nechytal tak, aby se obešel bez obrany
odpovědět | #42 | 25.02.07 22:11
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
No právě že asi ne dyť vidíš jak to dopadlo kdyby tam byl Trťa mohlo to vyjít aůe já vim to je kdyby a čas bohužel nevrátíš no co se dá dělat ale moc děkuju za všechno moc si mě potěšila jako dneska málo lidí děkuju
odpovědět | #43 | 25.02.07 22:14
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Snaha
Jo to třeba jo ale víš třeba si na ně víc řval víc by je hnal hecoval a pochytal by toho víc asi jo musim se ponaučit a kdyby eště někdy se mi vyskytla šance chytat o nějaký postup tak aby to bylo lepší.
odpovědět | #44 | 25.02.07 22:14
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Jak už sem psala dřív, tak kdyby jsi dneska nechytal, tak by to dopadlo ještě hůř, než jak to skončilo..Opravdu nemáš zač, sem naopak ráda, že tě to potěšilo, aspon tak ti můžu vyjádřit DÍK!!
odpovědět | #45 | 25.02.07 22:15
Autor: Tomas
Titulek: Re:Re:Re:škoda :-((
jojo ve středu s jesenčanama ale ne doma
odpovědět | #46 | 25.02.07 22:19
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Připojuju se Tomáši k hokejsitce. Díky!!!
odpovědět | #47 | 25.02.07 22:23
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
já děkuju vám bez vás by mi teď bylo hodně špatně sem rád že to tu s vámi můžu ventilovat a snad vám eště pomůžu když ne tuhle sezonu aspoň ke třetímu místu tak tu příští děkuju za vše a za podporu
odpovědět | #48 | 25.02.07 22:27
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
v tu středu musíš jet, ještě o tom poklábosíme:o))..
odpovědět | #49 | 25.02.07 22:28
Autor: jarda
Titulek:
A je to,čekali jsme že je roznesem a my dáme jen dva goly to nebylo golmanem .Ale za celou sezonu díky
odpovědět | #50 | 25.02.07 22:31
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:
Jo golman neumí dát gol když ho dá je to štěstí, kluci asi měli proměnit ty šance co měli ale šest kousků dostat doma??za to se stydim.
odpovědět | #51 | 25.02.07 22:32
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Konečně
Zázraky se dějí!!!Halamka ml. končí!!! a prosimtě vem i taťku,prej vás chtěj......NIKDE!!!! Vy dva s radostí vypadněte třeba do Hlinska a místo vás ať pošlou Kubise s Novotou! Jo v Hlinsku jsou sice negramotci ale aby udělali takovej kšeft...to asi nevyjde! U vás dvou(Halamků) se 100%potvrdilo pravidlo o tom jablku se stromem!!!
odpovědět | #52 | 25.02.07 22:33
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Jojo rád bych jel ale tak to se uvidí až na trenérovi v úterý přijedu na trénink a uvidí se možná budu muset zůstat v Bodě protože se standa nerudů zranil ale spíš ne spíš si myslim že pojedu musim si s sebou vzít termosku s něčim teplym jinak bych umřel zimou v Chrudimi je zima jak na Čukotce :o))
odpovědět | #53 | 25.02.07 22:36
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:
Měli jsme smůlu na střely..bylo dost šancí, ale nešlo to..Nevím čím to,ale fakt tam puk nechtěl spadnout..Není se za co stydět..Udělal jsi co jsi mohl..A už se pořád neobviňuj:o))
odpovědět | #54 | 25.02.07 22:39
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
tak uvidíme..jj, v Chrudimi je fakt šílená zima, ale větší je možná v Moravský Třebový :o))
25.02.07 22:41
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #56 | 25.02.07 22:42
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:
Ale tak dobře nebudu už se obviňovat ale ...... no tak dobře :o)) snad to půjde vyřídit abych tady mohl být i příští rok snad nebude Trťa naštvanej nebo nechtěj aby sem šel někdo jinej ale mluvil sem v třebový s prezidentem a řikal sem mu že bych tu chtěl bejt i příští sezonu a on řikal proč ne a že se mnou teda počítá tak snad si to nerozmyslel a nesežene někoho jinýho kdo bude krejt trťovi záda bo dokonce chytat
odpovědět | #57 | 25.02.07 21:43
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:škoda :-((
Tam sem chytal takže sem se kapku zahřál :o))
odpovědět | #58 | 25.02.07 22:44
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Soulož
To se sem nehodí :o)) a nedělá se to .o)) ale moc se omlouvám za ten výkon mám se hodně co učit ale snad příště to už bude lepší a budeš mě brát jako posila a prosim nevysměj se tomu co sem napsal
odpovědět | #59 | 25.02.07 22:46
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Soulož
ha ha ha..už sem si říkala, že se je tady nějak klidná atmosféra..K tomuhle já se vyjadřovat nebudu!! Někdy je dobré pomoc druhému..To ty asi neznáš..Navíc Tom je moc fajn kluk a zaslouží si to!
odpovědět | #60 | 25.02.07 22:55
Autor: jarda
Titulek:
Tomaši bylo by jen dobře kdyby jsi tu zustal ,ale co zbytek týmu ,chtěj tady vubec pokracovaT
odpovědět | #61 | 25.02.07 22:57
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:
No to je blbí řikat kdo bude hrát a kdo ne. Rád bych to řekl ale nemůžu neni to má věc a nechci aby kdyžtak na mě byli kluci naštvaní ale snad nebudou když řeknu že asi pár kluků chce zkončit.
odpovědět | #62 | 25.02.07 22:58
Autor: Hokejstka vs. Tom
Titulek: Hokejstka vs. Tom
možná by jste se mohli sejít někde na soukromém chatu nebo si poslat čísla na icq a litovat se v soukromí. Protože to všechny nemusí zajímat. Je škoda, že jsme nepostoupili, ale tak to prostě chodí. Každý den není posvícení a sport je hra, kde vyhrávají lepší a chyby se trestají goly, jinak by to ani nešlo. Jednou vyhraje tenhle, zítra zase tamten a za rok? za rok jim můžeme ve finale dnešní porážku oplatit. Ted co mohu jedině doporučit je jít spát a připravovat se na 3.místo. Sportu zdar a nazdar.
25.02.07 22:59
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #64 | 25.02.07 23:02
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:
máš icq? :o))
odpovědět | #65 | 25.02.07 23:03
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Hokejstka vs. Tom
Ty se na mě zlobíš??ale já to nemyslel nějak zle. omlouvám se jj už si du lehnout a vyspat prohru brou a promiň!!
odpovědět | #66 | 25.02.07 23:08
Autor: hokejistka
Titulek: Re:Re:Hokejstka vs. Tom
to jestli se zlobím je na mě?..
odpovědět | #67 | 25.02.07 22:15
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Hokejstka vs. Tom
Jo jo na tebe estli myslíš to jak sme si psali s tim rusem bo co to nebylo ve zlym
odpovědět | #68 | 25.02.07 23:16
Autor: hokejsitka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Hokejstka vs. Tom
já vím, že to nebylo ve zlým..nezlobím se na tebe:o))..a nemáš icq?
odpovědět | #69 | 25.02.07 22:19
Autor: Tomáš Hamarič
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Hokejstka vs. Tom
Mám mám chtěla bys??:o))
25.02.07 23:19
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
25.02.07 23:23
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #72 | 26.02.07 15:11
Autor: simi
Titulek:
jojo tak se hokej nedělá snad to v chotěboři ještě tento rok zjistí
odpovědět | #73 | 26.02.07 16:16
Autor: Miroslav Dvořák
Titulek: to snad neni pravda
Upřímně musím konstatovat, že hokej v Chotěboři=bída a utrpení.Už dokonale obehraná písnička nudí snad i ty nejvěrnější diváky a ta zní: každý rok je Chotěboř v základní části neporazitelná do světa se vyhlašuje věty tipu: sme prostě neporazitelný, ted už určitě postoupíme, ale ptám se sám sebe? K čemu nám je fakt že drtíme v základní části týmy tipu Poličky 8: 0 když v rozhodující chvíli klasicky selžeme? Sečteno podtženo - vedení pryč a to do posledního člena.
odpovědět | #74 | 26.02.07 16:23
Autor: MarBor
Titulek: I toto řekl mistr Halamka
"Na možnost samostatných nájezdů choceňští hokejisté možná spoléhají"

nespoléhali:-)
odpovědět | #75 | 26.02.07 17:08
Autor: hokejsta
Titulek:
my by jsme fandili ale bohuzel nebylo cemu
odpovědět | #76 | 26.02.07 17:10
Autor: jááá
Titulek:
choteborsky acko vse se smeruje jen k memu ale je v nedeli porazili chocensti juniori vo tom uz nikdo nevi!!!
odpovědět | #77 | 26.02.07 17:28
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Konečně
konecne se dockas,neboj,muzes hrat a nebo to trenovat,nevim kdo jsi,protoze se neumis podepsat,ale to nevadi,me nerozhazis.verim tomu ze otec taky skonci a udela vam taky radost.aspon neco dokazal a i diky tomu ma hodne nabidek,jen si vybrat,a ja uz jsen skoncil tak bud rad
odpovědět | #78 | 26.02.07 18:14
Autor: Krol
Titulek: Milanovi
Možná jsi, Milane, mohl den počkat, trochu zchladit emoce a pak by Tvoje kritika některých diváků nebyla tak ostrá. Taky jsem nějakou tu hodinu strávil v hledištích zimáčků a měl možnost vidět i jako divák velké množství zápasů vyšších soutěží včetně mezinárodních a zápasů MS. Zažil jsem obrovské hokejové euforie i obrovské hokejové tragedie, to když někteří fanoušci této krásné hry přišli na stupních stadionu o život.
Jenže tehdy byla trochu jiná doba, lidé neměli tolik zájmů a stadiony praskaly ve švech. Vypravit například na zápas do Jindřicháče přes dvacet autobusů pro fanoušky nebyl i pro poměrně malé město problém.
Také každý fanoušek byl jiný. Jeden za celý zápas ani nemuk, druhý řval už před zápasem tři hodiny a třetí, který se pořádně nepopral, nebo aspoň při zápase neuškrtil policajtům psa, tak nebyl ve své kůži. O válečném stavu při derby zápasech, ani radši se nezmiňovat.

Chotěboř, jako jedna z mála měla vždy při zápasech na cizím hřišti své zastoupení a mnohdy pro své hráče vytvořila domácí prostředí. Ale, vždyť to víš! Včera jsi se ale na diváky zlobil neprávem. Na žádném hokejovém stadionu nefandí všichni. Vždy je to jenom určité procento, těch hlasitých a ti si zaslouží obdiv, protože to mužstvu strašně pomůže. Ostatní budou chroustat popcorn, ale i bez nich by to nešlo. Takže nesortuj fandy na ty dobrý-fandící, a špatný-tichý. Fanoušek mužstva buďto JE nebo NENÍ. Někdo má rád hokej, příjde, někdo jede do Oudoleně na koncert, někdo stihne oboje, a někdo prostě sedí doma. Jejich volba!

Atmosféra při včerejším zápase, včetně zvukového doprovodu, roztleskávaček a dalších věcí, včetně návštěvy, byla taková, že by nám ji mohlo závidět 90% týmů druhý ligy. Nevěříš? Věř! Horší to bylo s předvedenou hrou našeho mužstva. To je v obrovským útlumu už od Moravský a bohužel to přišlo v nejnevhodnější dobu. Nedáme góla, kdyby tam byla vrata od stodoly. Dát Chocni dva, tři fíky v první desetiminutovce, zůstali by jejich věrní fans s otevřenými ústy, bez kyslíku a my na ně dělali dlouhý nosy. Ale je to jen sport, takže zamáčknem slzu, popřejeme soupeřovi, kterého stejně nemáme rádi a JDE SE DÁL!.
Přeji chotěbořským fandům , půvabný blondýnce s šálou klubu, Tobě, hráčům, všem co tam s něma mrznou na střídačce, hodně štěstí a hokejovou pohodu do dalších let.
odpovědět | #79 | 26.02.07 18:29
Autor: blondýnka
Titulek: Re:Milanovi
děkuju:o))
odpovědět | #80 | 26.02.07 17:40
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Jedinej odborník
Hoši,hoši..když jsem psal že vyhoříme a budu se tlemit až do rána tak jste psali plni očekávání(způsobeno totální neznalostí!!!) že jsem plácal!! A ted když se ukázala pravda tak nepíšete že měl slavnej SERGEJ pravdu! Nevěšte hlavu,za rok další pokus! Hlavně to nechte trénovat Halamku,podrží tam mladýho a bude o prdel postaráno! Jo a ze zazadu at to jistí slavnej Mostovoj Zdenda!!!
odpovědět | #81 | 26.02.07 19:15
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Jedinej odborník
trenuj si to sam ubozaku potroublej
odpovědět | #82 | 26.02.07 19:28
Autor: Milan
Titulek: Re:Milanovi
ďpg...
odpovědět | #83 | 26.02.07 20:23
Autor: simi
Titulek: to:Halamka Vl.ml
Že se Láďo rozčiluješ kašli na ty jejich blby keci.oni sou někteří chytrý jak prase ale postavíš je na ně a vypadaj jak když zdrhli z jedlárny užívej volna a měj se.
odpovědět | #84 | 26.02.07 20:28
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:to:Halamka Vl.ml
ja se nerozciluju,nerikam,ze sem hral dobre,ale clovek se snazi a je to na nic!chteli sme vyhrat,proste nam to v rozhodujici chvili neslo.ale je jisty ze v Chotebori koncim!a myslim ze uz se tam takovej mancaft nikdy nesejde!!!
odpovědět | #85 | 26.02.07 20:32
Autor: chotěbořák
Titulek: Halamka ml a Halamka str...
Vůbec si z toho nic nedělejte, že Vám to ted každý vyčítá. Po porážce je každý generál a každý by to udělal takhle a tamten zase tak... Já můžu jenom říct, že od té doby co tu nastoupil jako trenér pan Halamka, tak se Chotěbořský hokej více než zvednul a to může potvrdit snad každý chotěbořský fanda hokeje..... Nebýt pana Halamky tak by dnes v Chotěboři nehrál tak skvělý tým jako v současné době. I když se prohrálo, tak se prostě prohrálo. Každý by se s tím měl smířit, chleba nám stejně nezlevní tak o co jde? Prostě lepší vyhrál a tak to má být....A ne že se to bude svádět na trenéry? Může mi potom říct, kdo by to Ačko chtěl trénovat???? Budte všichni rádi za to co máme.. Věděl bych o jednom trenéru - J.Holík. Kdysi jsem ho viděl trénovat H.Brod a můžu říct, že ten by do Chotěboře potřeboval jako sůl. Ten by se tu vyřídil, to by byl řev na střídačce, že by nám nepomohlo ani kdyby fandila celá hala...(smích). No nic - tak ještě jednou díky ml. a str. Halamkovi!!! Je to jen sport. za rok to snad vyjde..
odpovědět | #86 | 26.02.07 20:37
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Halamka ml a Halamka str...
asi mas pravdu,ale pristi rok bez nas......
odpovědět | #87 | 26.02.07 21:00
Autor: Lívanec
Titulek: Re:Re:Halamka ml a Halamka str...
Konečně ty vyvalený poleno,který neví ani malinko co s pukem,hlavně ho rychle někam odehrát,zbavit se ho.Tobě obzvlášt to nejde celou sezonu a měl jsi jen obrovský štěstí,že tě kluci nevyhnali jako tenkrát v N.Městě z kabiny,když jsi to tam zaříznul.Nemáš ani na vaši vesnickou ligu a můžeš jen podávat puky,lemple jeden vykulenej.
odpovědět | #88 | 26.02.07 21:22
Autor: jarda
Titulek: lívanec
Ty seš ale pako,že ses do tý obrany nepostavil sám chytrolíne. Machrovat teda umíš ale na ledě bys mohl dělat akorát KLAUNA...
26.02.07 21:56
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #90 | 26.02.07 22:38
Autor: Krol
Titulek: lívanec
Já nevím, jak tady můžou psát takoví dementi, jako lívanec. Zápas se nepovedl nikomu, ale na tapetě jsou jeden nebo dva hráči. Zrovna Halamka těch chyb udělal včera nejmíň, pokud vůbec nějakou. Viděl jsem tam minely od takzvaných nedotknutelných nepočítaně. Jestli to nemáš lívanče dědičný, tak se občas koukni na led. To je takový, co se leskne a sou tam čáry.
odpovědět | #91 | 27.02.07 09:01
Autor: Lívanec
Titulek: Re:lívanec
Krole,ty jsi byl asi na jinym hokeji,kdyz takhle obhajujes ml.Halamku.Jeho neslo prehlednout,takovyhle chyby nedelaji snad ani kluci v zacich.
odpovědět | #92 | 27.02.07 15:59
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Re:lívanec
asi jsi byl na jinem hokeji tralalaku!!!
odpovědět | #93 | 27.02.07 16:52
Autor: Mike
Titulek: Junioři
proč tu není článek o finále juniorů?
odpovědět | #94 | 27.02.07 17:26
Autor: Lívanec
Titulek: Re.Halamka ml.
Ty by jsi se neprosadil ani v místní Bundes,v týmu Krapet ze Zdáru jsou lepší beci jak ty,vykulenče vyblázněněj.Běž radši podávat puky,nebo omotávat hokejky borcum,který něco uměji.(Fines,Mára,Klepetko,Fibikar,Vomela,Manas,Prachař,Trta,atd.).Ale na tvoji obhajobu musim po oprávu uvézt,že od trenérů jako je tvuj otec a Hospodka,toho moc pochytit nejde.
odpovědět | #95 | 27.02.07 18:41
Autor: brunetka
Titulek: Re:Re.Halamka ml.
Koukám že jsi zaujatej na Halamku ml.!!Já bych chtěla vidět tebe, co by jsi předváděl na ledě, to by se potom vidělo kdo je tady poleno!
odpovědět | #96 | 27.02.07 21:24
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Re.Halamka ml.
ses fakt livanec magore
odpovědět | #97 | 27.02.07 21:32
Autor: jarda
Titulek:
Lívanče řekni si to s Halamkou z očí do očí na zimáku ,tady se schovávat nemusíš
odpovědět | #98 | 27.02.07 21:47
Autor: Holoduke
Titulek: Re:Re:Re.Halamka ml.
Souhlasím s lívancem, ale alespoň jsi se nezachoval jako Meky, ikdyž škoda že to s Vámi nebylo naopak. Zkus být alespoň trošičku soudný a uznej, že jsi možná nějakou chybu udělal. Jinak měj se hezky a děkuji Ti že nás opouštíš
odpovědět | #99 | 27.02.07 22:20
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:
souhlasim!!!
odpovědět | #100 | 27.02.07 22:22
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: Re:Re:Re:Re.Halamka ml.
taky jsem nikdy netvrdil nic takoveho,ale snazil jsem se aspon,hraju na co mam,je lehky to hodit na me,neuspech...
odpovědět | #101 | 27.02.07 21:28
Autor: Halamka Vl.ml
Titulek: for-fanklub
jeste jednou dekuji fanklubu,i kdyz me moc nemuseli,a loucim se,preju vetsi uspechy v dalsi sezone!!!!!!
odpovědět | #102 | 28.02.07 06:37
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:for-fanklub
My Ti taky přejem vše aby se Ti vyvedlo. Nevzpomínej na nás ve zlým. Za Fanklub Milan
odpovědět | #103 | 28.02.07 10:47
Autor: magoři z Chotěboře
Titulek: magoři z Chotěboře
tak jak to tu pěkně čtu, tak bych Vám nejradši všem dal do drž** (teda těm co pořád někoho kritizujou). Jen si vzpomeňte na ty časy, kdy za místní áčko hrálo pouho pouhých 12 borců a sestava se lepila jak jen to šlo. A to hlavně z juniorů, kde ten počet byl uplně stejný. Místo toho , aby jsme byli rádi, že aspon přišel někdo hrát, ať už kdokoliv, tak ho tu sprostě urážíme a pokřikujeme na něj. Zkuste se milý spoluobčané vžít do jeho situace a zamyslete se jak by jste se cítili VY!!! Ovšem je vidět co udělá prohra, kdyby se vyhrálo tak tu každého bude vynášet do nebes nebo já nevím kam.... ale když se prohrálo tak si zasednete na jednoho hráče toho tu pořád kritizujete. tak já Vám ted něco řeknu: na ledě je 5 hráčů plus golman. Tak se ted ptám: kde byli útočníci, že dali jenom dva goly? no? to už tu nikdo nic nekritizuje co? kdyby třeba utočníci dali 8 golu tak jsme mohli vyhrát 8:6, ale to tu už nikoho nezajímá. Samozřejmě, když se dostane 6 golu, tak je to největší chyba obrany a pak ještě možná golmana, ale utočníci, že nedávají goly, ty prostě zůstávají nedotknutelní. Když tu chcete někoho kritizovat "burani z chotěboře" (to je pořád myšleno na ty jelimany co tu jenom kritizují) tak kritizujte celý tým a ne jenom dva hráče. Takže budte trochu soudní a přestaňte sem už psát takovéhle kecy, stydte se!!!
odpovědět | #104 | 28.02.07 11:10
Autor: pro mag.ora ne z Chotěboře
Titulek: Re:magoři z Chotěboře
asi potrefená husa...
odpovědět | #105 | 28.02.07 11:12
Autor: RE: potrefená husa
Titulek: Re:Re:magoři z Chotěboře
bohužel tě asi zklamu, ale i já jsem z Chotěboře.
odpovědět | #106 | 28.02.07 11:31
Autor: Ryba
Titulek: Re:Re:Re:magoři z Chotěboře
Říká se že ryba smrdí od hlavy!A tady je to přesný příklad!Vedení svým skvělím přístupem sice přilákalo pár zlatokopů typu Prachaře,ale odradilo spoustu lidí a hlavně několik dětí!Proč všichni odcházejí pryč?protože tady se těžko někdo něčeho dočká,maximálně urážek a podrazů!Jak tu již někdo poznamenal,dalo se to letos čekat a bude hůř!Sice tu byly hvězdy typu Klepetka,Prachaře,Hamariče,Nováka,Halamky a podobně,ale jediný kdo držel tým nahoře bylo pár statečných(Pavliš,Pokorný,Fink,Kubát,Vomela...)ale to je málo!A to co předvedla valná řada ostatních,by uhráli i místní jako Musílek,Slavík,Fejfar...a Choceň by potrápili víc,protože by do toho dali srdíčko,což se o spoustě ostatních říct nedá!A v neposlední řadě se nedá hrát bez trenéra a bez brankáře!Ani jeden tento post nebyl oporou!Tah s Hamaričem,který letos skoro nechytal, malinko nevyšel!No nic,snad za rok,pokud tu někdo zbude a bude se na co koukat!
odpovědět | #107 | 28.02.07 17:21
Autor: Alex
Titulek:
Nevim jestli někoho pořád zajímá, že mladej Halamka končí! Napsal to tady aspoň 5x! Za rok si na tebe nikdo nevzpomene!!! Přál bych Mostíkovi aby se mu letošní kádr rozutekl (což se beztak stane) a až půjde za klukama co tzv. odepsal (Musílek, Fejfar, Slavík...), tak doufám, že mu tito zmiňovaní řeknou ať se jde vycpat....!!! Třeba ani nedostane tolik peněz od města, když se nepostoupilo,kdoví??! Nechtěl bych být v kůži pana PREZIDENTA Zd. Drahoše. Rád bych si někde poslechl nebo se dočetl, kteří hráči z letošní sezóny zůstanou, ale na to je asi ještě brzy! A taky by stálo za to s odstupem času zhodnotit tuto sezónu a zveřejnit ji např. zde na ichotěboř.cz
odpovědět | #108 | 28.02.07 17:50
Autor: Krol
Titulek: Lívanec
Přesně tak jak píší magoři z Chotěboře. Koho tady budete kritizovat za rok? První útočná zvadla v posledních třech zápasech. Ze dvanácti gólů dostali deset. Ale kritika je na dvou hráčích. Trochu se proberte! Můžeš mě lívanče vyjmenovat ty beky z Krapetu? No nic, nemám čas, start směr Chrudim.
odpovědět | #109 | 28.02.07 17:51
Autor: Tony
Titulek: OBEHRANÁ PÍSNIČKA
Alexi kde žiješ???Tady vedení nikdy na nic nereaguje a to už tvrdím 3 sezony.Nikdy se k ničemu nevyjádří a na veřejnost hází bobek.A proto ani nevíme jaké měli cíle pro letošní sezonu.A to pro jistotu,aby někdo nemohl říci,že se nesplnily.A to se donekonečna opakuje rok co rok.A vzpomeňte si na diskuzi před 2 lety o záchodech na zimáku.Jsou zasraný tak jak byly.TO NEMÁ CENU-s tím tu nikdo nehne,dokud tu budou násosky pod velením abstinenta ,který si nechává říkat prezident.
odpovědět | #110 | 28.02.07 18:12
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Týmové hvězdy
U nás v CCCP jsem hvězdou já,Larionov a Krutov.V ČSSR to je Hašek,Jágr a Kaberle.No a vy hold máte Halamku ml.,Halamku st. a Drahoše!
odpovědět | #111 | 28.02.07 19:40
Autor: jarda
Titulek: Re:Týmové hvězdy
cau
odpovědět | #112 | 28.02.07 19:45
Autor: chotěbořačka
Titulek: Re:Týmové hvězdy
Tak mám tady z těch diskuzí pocit, že v Chotěboři dokáží všichni jen kritizovat a pomlouvat. Ono je strašně jednoduché sednout k PC a od stolu psát, jak je všechno špatné, jak všichni všechno dělají a rozhodují špatně, stále urážet, pomlouvat a schazovat lidi, kteří se snaží, aby se v Chotěboři něco dělo. Je samozřejmé, že se někdy něco povede víc a jindy zas míň, ale to už je život. Zkuste se zapojit a udělat něco pro to, aby to všechno bylo lepší. Ti, podle Vás "špatní funkcionáři" věnují spoustu svého volného času, spoustu energie tomu, aby se tady alespoň něco dělo, snaží se získat finance na provoz ZS, snaží se, aby se naše mládež zajímala o sport, atd. To všechno dělají zadarmo, což si většina z nás neumí představit, protože žijeme v době, kdy všichni dělají všechno pro peníze a když se parta nadšenců, kteří se tomuto věnují od svého mládí, celý svůj život obětovali sportu a práci kolem, snaží, tak je dokážeme pouze urážet a kritizovat. Osobně se stydím za ty, kteří dokáží pouze urážet a pomlouvat. Vůbec se nedivím, že nikdo z vedení HC nereaguje na tyto pomluvy a kecy a nediskutuje tady s Vámi.
odpovědět | #113 | 28.02.07 19:50
Autor: jarda
Titulek:
ja mam jeden vzkaz pro toho mimozemstana KNOBA, prosim te pis o necem cemu rozumis a nehraj si na fandu choteborskyho hokeje,protoze kdyz o necem pisu,tak se alespon zminim jak hrali juniori v Chocni,nech to nekomu vzdelanejsimu!!!!! ty na to nemas....
odpovědět | #114 | 28.02.07 20:47
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Dobře Jardo
Souhlasim s Jardou! Radši se na to vyse.! Přeju Litomysli a Chocni ať si užijí parádní a ZASLOUŽENÉ finále!! Přece by ho nechtěli hrát tupý chotěbořáci s ještě tupějšíma jakobyfandama!!! Škoda že to tam loni nespadlo....
odpovědět | #115 | 28.02.07 20:56
Autor: jarda
Titulek: Re:Dobře Jardo
sergej se mi zacina libit!! jsem sice choteborak,ale za prve ti takzvani fandove,kteri nedokazi ani prekricet tu hrstku lidi z Chocne,tak si snad ani nemuzou rikat fandove,ne? a taky nekteri kralovsky placeni hraci v krajskym preboru ani nedokazou rozhodnout jeden dulezitej zapas v sezone,tak to u me nejsou hraci.Nekdo by mohl zverejnit platy nekterych hracu,to bychom se tady asi vsichni divili!!! Takovej NOVOTA tady hral zadarmo a alespon nekam ten tym dotahl!!! Tady se musi neco zmenit,jinak to spatne dopadne
odpovědět | #116 | 28.02.07 21:22
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Konečně
Jardo,ty seš odborník! Nevim kolik těm rádobyhokejistům Mostík dává,ale za to že dávaj goly jenom Poličce,Skutči apd bych jim dal hovn.! Tady chybí opravdovej střelec pro důležitý zápasy.Napadá mě jediný jméno: Kubát!!!
odpovědět | #117 | 28.02.07 22:22
Autor: nakoputiprdel.cz
Titulek: makarov&jarda
hmm panove, ty vase komentare je zajimave cist. Predevsim to jak zesmesnujete fanklub, ze je prekricela hrstka chocenaku. Proc jste nepridali svoje hlasy vy??JJ wole kubat to tady urcite uhraje--haha proberte se;-)Vy prechytraceli a drzte <> hrdinove, nic jste nedokazali a ani nedokazete, jen mrmlat chytry kecy..je mi vas lito panove;-)aspon ze existuji lidi jako vy, rad se pobavim
odpovědět | #118 | 1.03.07 16:22
Autor: Sergej Makarov
Titulek: Re:makarov&jarda
Až uděláš pro chotěbořskej hokej aspon 1% toho co mi s Jardou tak tady žvaň nějaký nesmysli ty hovad.!!!!!
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
16.03.24 19:52 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky