Vadí - nevadí

Datum: 17. srpen 2007, 05:06
Autor: Milan Knob
Rubrika: Úvahy a glosy
Piště sem co vám vadí v našem městě, na co jste naštvaní, ale také co vás v poslední době potěšilo, nebo vás i pobavilo. Prostě všechno s čím byste se chtěli svěřit. Můžete psát otevřeně.

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 17.08.07 06:14
Autor: Janika
Titulek:
Opravdu mi vadí, když romští obyvatelé v Dlouhé ulici pořádají velmi hlasité večírky a bohužel s nimi nikdo nehne (ani Policie). Je to velmi smutné, ale doba je holt taková, že se pořád někdo někoho bojí. Chudáci všichni sousedé okolo.
odpovědět | #2 | 17.08.07 10:01
Autor: MK
Titulek: městská policie
vadí mi a rozčiluje,že je vidět jen přes den u vybírání pokut za špatné parkování.U nočního řádění ve městě takřka nikdy není a pokud je neumí si zjednat pořádek.
odpovědět | #3 | 17.08.07 10:35
Autor: Jarda
Titulek: Re:městská policie
Myslím, že MP zase tak špatně nepracuje, kdy jste naposledy viděli PČR v našem městě? Jejich působnost v Chotěboři je fakt minimální. A MP dělá jen svou práci (pokud se někomu nelíbí pokuty za parkování, ať parkuje tam, kde má) jako každý z nás. Rómové jsou problematická skupina a komplikuje život lídí ve všech městech. Ale tento článek mi přijde jen jako rozvášnění davů v době okurkové sezóny. Vzkaz panu Knobovi: mně vadí, že když dáte na stránky pozvánku na letiště, tak tam není uvedena hodina, kdy se to bude konat. Ale to jen tak na okraj. Jinak myslím, že je to maloměsto s běžnými problémy, jako všude jinde. A Chotěboř je navíc plná nenávistných lidí a klepen a o to je to horší. Ale tyto diskuse toho fakt moc nevyřeší, každý musí začít sám u sebe. Zkuste to!
odpovědět | #4 | 17.08.07 11:39
Autor: morous
Titulek: Re:Re:městská policie
mě spíš mrzí, že městská policie využívá jakékoliv způsoby na získání (vybrání) pokuty. to znamená, že se např. schovává v uličce na náměstí, ve výklencích apod. a číhá na to, až někoho uloví. je to přinejmenším trapné, spíše bych to nazval podlé a podrazácké. městská policie je placena z našich daní, měla by být vidět, měla by mít respekt, měla by být nekompromisní, měla by trestat za přestupky, ale neměla by na lidi líčit pasti. to je srabácké a nedůstojné.
odpovědět | #5 | 17.08.07 12:00
Autor: Andrea
Titulek: Re:Re:Re:městská policie
Souhlasím s Jardou, ale možná má v něčem i pravdu Morous. Je fakt, že když se nad tím zamyslím, tak PČR opravdu vidět není. Jediný kdo tu na ten pořádek dohlíží je jen MP. Kdyby MP byla zrušena, kdo by řešil noční nepořádek, kdo by "pokutoval" neukázněné majitele čtyřnohých mazlíčků za neuklizení exkrementů, kdo by hlídal tu kolikrát zmiňovanou rychlost v obci, kdo by vykonával dohled nad "životem" ve městě? Já nevím, ale myslím si, že MP má své oprávnění. A zatím když jsem cokoli potřebovala řešit a obrátila jsem se na strážníky, vždy mi vyšli vstříc. Třeba vy máte jiné zkušenosti, ale já se jich opravdu musím zastat.
odpovědět | #6 | 17.08.07 13:03
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Re:Re:městská policie
Policie ČR hřeší na to že tu je MP. Platíme si vlastně za udržování pořádku dvakrát, ale výsledek dvojnásobný není. Není ani 100%. Myslím, že pokud město platí MP, měla MP řešit to co občany města trápí. Tedy ne to, že si tu řidič z jiného města na pět minut zastaví, kde by neměl (je to přestupek ale není to věc, která nadzvedává chotěbořáky), naopak ten pořádek zejména ve večerních a nočních hodinách by uvítali mnozí. Já myslím posílit noční hlídky na úkor těch přes den!!!
odpovědět | #7 | 17.08.07 13:45
Autor: Ivana
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:městská policie
Myslím, že v momentě, kdy se posílí noční hlídky, což by bylo fajn, to povede k nekázni ve dne. A možná, že i vám by vadilo, že si zastaví "někdo tam, kde nemá". Noční neklid mě také štve, ale je to v lidech. Já když jdu z disca nebo z hospody, tak žádný vyrvál nedělám a polici na mě nikdo volat nemusí. Jefakt, že dvoučlenná hlídka toho moc nezmůže a nemůže být všude.
odpovědět | #8 | 17.08.07 14:35
Autor: Jeremenko
Titulek:
vadí mi cikáni!!!!!!!
odpovědět | #9 | 17.08.07 15:00
Autor: choteborak
Titulek: co mi vadi...
vadi me mestska policie a jeji cinnost a cikani...
odpovědět | #10 | 17.08.07 15:25
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:městská policie
Ivana:Ba ne to stání mne žere opravdu mnohem míň. Přes den je to jednodušší, co se týče hluku tak ten ve dne tolik nevadí, co se týče nepořádku a ničení majetku tak to ve dne také není takový problém, protože všude je spousta očí, které mohou označit pachatele. Navíc spousta těch co nepořádek a škody dělají nechodí dělat a když se po obědě probudí tak se do ulic dostanou až k večeru.Noc je mnohem problematičtější a čtyři četníci místo dvou by určitě situaci alespoň částečně zlepšili.
odpovědět | #11 | 17.08.07 14:30
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:městská policie

Pro Jardu: za ten neuvedený čas se omlouvám, ale kdo chtěl přijít na letiště, tak tam bylo k vidění spousty modelů v kteroukoliv denní hodinu. Ne vlastně ne, protože jsme museli čekat do dvanácté hodiny a to po oba dny, než se rozplynula mlha a mohly začít soutěžní lety.
odpovědět | #12 | 17.08.07 19:28
Autor: MP
Titulek:
Co zkusit před přechody do vzdál 5m namalovat žlutou čáru :o) (alespoň na náměstí) Sice by ubylo pokut vybraných MP, ale nepřibylo by spokojenějších lidi???? Upozornit??? nebo trestat????
odpovědět | #13 | 17.08.07 19:58
Autor: Karas ml.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:městská policie
Tak mám pocit, že v Chotěboři všem vadí jen MP. A to, že tu není pořádná restaurace, že chotěbořáci nikam nechodí, že tu není, kde se vykoupat, že tu není atletická dráha, že se hraje fotbal na škváře, že veškeré peníze spolkne zimák, že to ve školách není všechno OK - to nikomu nevadí??? Asi ne, co?
odpovědět | #14 | 18.08.07 22:05
Autor: fanda
Titulek:
Stěžuješ si ,že lidi nikam nechoděj , ale zrovna na ten zimák přijde v sezoně každý týden 500 lidí !!!
odpovědět | #15 | 19.08.07 14:22
Autor: Chotěbořak
Titulek: Re:
no mne zrovna vadí, že je tu málo pracovní příležitosti. A že musím jezdit za prací jinam...
odpovědět | #16 | 20.08.07 11:27
Autor: Siréna
Titulek: Re:Re:
Zkuste taky někdo napsat něco pozitvního. Vždyť snad není všechno jen černé.
odpovědět | #17 | 20.08.07 12:08
Autor: Pepík
Titulek: Re:Re:Re:
To je trend dneška, který podporují i média !! Jenom nadávat a hledat negativní věci. Co se povede, to není atraktivní......
odpovědět | #18 | 22.08.07 13:53
Autor:
Titulek:
Chotebor je nahodou docela super mesto..je fakt ze tu chybi koupani,i ve vesnicich jako je Svinnej maji koupaliste,ale nemuzeme mit vsechno,mame stadion:)Myslim ze restauraci je tady dostatek stejne jako jinych baru a hospod..tak si lidi nestezujte a bezte se bavit:)
odpovědět | #19 | 26.08.07 19:32
Autor: Pavel Lacina
Titulek: romové
Vadí mi romší obyvatelé se kterými si neví rady ani Policie.Je to strach nebo co v tom vlastně vězí?Před čím nás chrání?Romové řeknou,že je to diskriminace a všemu je konec a kde je jaké právo na straně spolusousedících spoluobčanů?Romské děti zmlátí bezdůvodně Vaše dítě a čím se můžete bránit?No ničím,protože se to odloží jako přestupek nezl.dětí.Není šance se proti nim bránit.Nikdo mi nevysvětlí kde berou finanční prostředky na auta na satelity a jiné nadstandartní vymoženosti,přičemž pobírají pouze soc.dávky a nikdo z nich nepracuje.Pokud se náhodou stane,že se do fin,tísně dostane jiná rodina,všechno se propočítává,úřednice jsou nepříjemné a nakonec se zjistí,že "Vy" jako normální občan nemáte na nic nárok jen proto,páč nejste romského původu?Je to jeden veliký problém.Problém vidím i nad dnešní mládeží,všade jim nalejou alkohol a nikdo s tím nic nedělá,všechno se pak svede na rodiče,že je to špatnou výchovou,ale že za účelem výdělku se naleje nezletilým to je všem jedno.Za stupidní považuji i fakt,že na úvodu svých stránek píšete,že je třeba se řídit pravopisnými pravidly,to jako už jiný občan,kterýmu moc pravopis nejde,nemá právo na názor?To potom nemělo smysl aby zde jakýkoliv občan sdělil co mu vadí.Vadí mi toho mnoho,přesto si myslím,že to bude zase a opět tam,kde to je bez ohledu na můj názor.
odpovědět | #20 | 26.08.07 20:01
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:romové
Formulace o dodržování pravopisných norem je pouze doporučující. Sám za sebe ovšem tvrdím, že pokud v názoru vidím chybu v každém druhém slově, vypovídá mi to i cosi o vzdělání diskutéra a názor samotný je zčásti degradován. Neovládání mateřského jazyka opravdu za stupidní fakt nepovažuji.
odpovědět | #21 | 27.08.07 10:34
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:romové
Máš recht, jako každá dobra čecha máme umět píše bez chyba ale ta překlepa se stat každý ale on s tyma morama ma taky pravda
odpovědět | #22 | 27.08.07 15:08
Autor: Honza
Titulek: Bydlení
No,podle mě je tady málo bytů,nic se nikde nestaví a když se už nějakej objeví k prodeji, tak cena 3+1 je přez mega,na to že Chotěboř je celkem město bez ničeho ,je tu bydlení opravdu drahý....A S těma cikánama by se něco udělat mělo,kdybych tu napsal názor na ně na "plnou" hubu,tak bych nejspíš spáchal trestní čin.
odpovědět | #23 | 28.08.07 12:40
Autor: ja
Titulek: Romové
Pokud si jich nevsimate nic vam neudelaji..dite vam zmlati i bílé dite ve skolce nebo ve skole a taky stim nic neudelate,maximalne dojdete za rodici..videla jsem spostu deti bílých jak romské normalne provokuji a nadavaji jim a od koho to maji?Oni si ty nadavky sami nevymysleji,ano maji to z domu,kdyz deti vyrustaji v prostredi kde rodice porad nadavaji na ty cikany z Kozince atd.ty decka pak pujdou a zakonite je nekdo zmlati,kdyz budou ty vyrazy pouzivat..Nekdy je chyba na te strane a nekdy na te druhe..ale rozhodne bych je nehazela do jednoho pytle
odpovědět | #24 | 28.08.07 13:59
Autor: Majer
Titulek: Re:Romové
Byl bych rád, kdyby moje dítě mohlo vyrůstat v prostředí, kde jsou romové nepřetržitě chváleni, kde se nenadává na cikány. Ale to musí zmizet důvod k nadávání a objevit se důvod ke chvále. Zase to vidím na jejich straně.
odpovědět | #25 | 31.08.07 13:50
Autor: Míla
Titulek:
není cikán jako cikán někteří chodí do práce a chovají se slušně ale v Chotěboři jsem to ještě nezažil,
a mimochodem Chotěboř asi schání nové občany v řadách romů jejích tady čímdál víc a víc
odpovědět | #26 | 3.09.07 08:49
Autor: Majer
Titulek: Re:
i já znám takové, co chodí do práce, posílají děti do škol, dokonce u mě pracovali tací, kteří byli mnohem spolehlivější než ostatní, ale bohužel v Chotěboři takové neznám! Možná to je špatným působením města. (my máv dávky dáme, na vaše potřeby přidáme, jen nám sem moc nechoďte, ať máme klid.)
odpovědět | #27 | 3.09.07 20:47
Autor: W
Titulek: Re:Není ti 18 let?Tak 22.hodině běž domů.
A kam!Když neni člověku 18let tak ho hned vykopnou.Když sedí po 22.hodině na chmelnickém sídlišti na lavičce tak ho hned MP chytne a obvyní za rušení nočního klidu.TAK KAM MÁME CHODIT????
odpovědět | #28 | 22.09.07 19:19
Autor: Lucka
Titulek: Re:Re:Není ti 18 let?Tak 22.hodině běž domů.
jj presne tak
odpovědět | #29 | 23.09.07 14:23
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Není ti 18 let?Tak 22.hodině běž domů.
Včera byl u Nádržky perfektní country festival, 10 kapel, včetně špičkového Copu z Plzně. Doprovodný program, pivo, gulášek, klobásky, nádherné počasí. Za celé odpoledne a večer přišlo jen něco málo přes sto platících diváků!!! A pak si stěžujte, že v Chotěboři není kam chodit.
odpovědět | #30 | 24.09.07 07:37
Autor: L@
Titulek: Re:Re:Re:Re:Není ti 18 let?Tak 22.hodině běž domů.
zase ne kazdy ma rad lisci ocas na klobouku...
odpovědět | #31 | 24.09.07 21:03
Autor: @aaa@
Titulek: Re:Re:Re:Re:Není ti 18 let?Tak 22.hodině běž domů.
lol to si myslite ze Vam mlady prijdou na country??
to ste teda dobry;)

odpovědět | #32 | 26.09.07 23:34
Autor: Martin
Titulek: Co vám konkrétně udělali?
Přátelé, kteří jste tak znechuceni a otráveni z našich chotěbořských romů, zajímalo by mě, co konkrétního vám jako jednotlivcům za poslední rok toto etnikum provedlo? Já osobně bydlím nedaleko od nich a nic. Za to na ty hnusný bělochy bych mohl za poslední rok nadávat hodiny. Uznávám, že se jistě někdo ozve, že ho v noci vzbudili a sprostě nadávali jeho dětem. Běžte o půl třetí na náměstí a chvilku poslouchejte. Jenže vaše dítě vám nebude vyprávět, že mu hnusnej bílej parchnt řekl, že je hajzl.
Já znám chotěbořské cikány, kteří pracují, ale jestli závidíte těm co nepracují, dělejte to jako oni. Oběhejte úřady kvůli penězům, pořiďte si víc dětí, atd. Nikdo vám v tom nebrání. Chyba není v nich, ale v systému. A ruku na srdce systém vytváříme my bledé tváře. Ať žije Martin Luther King, Nelson Mandela a celá tahle "sebranka" :)
odpovědět | #33 | 27.09.07 04:47
Autor: roman
Titulek: Re:Co vám konkrétně udělali?
Souhlas!
odpovědět | #34 | 27.09.07 07:04
Autor: Patrik
Titulek: Re:Co vám konkrétně udělali?
Svět není černobílý a platí to i v cikánské otázce. Zmetci jsou jak mezi bílými, tak mezi cikány. Ale omlouvat někoho, že jen zneužívá systém, je přinejmenším zarážející.
odpovědět | #35 | 27.09.07 08:06
Autor: ;-)
Titulek: ;-)
to martin: vis vubec kdo to byl Martin Luther King a proc ho nazivas "sebrankou"?
odpovědět | #36 | 27.09.07 12:53
Autor: ema durisova
Titulek: Co konkrétně udělali?
Co udělali naši milí romští spoluobčané? Na to by snad bylo nejlepší se zeptat přímo těch, kteří bydlí v Dlouhé ulici naproti nim nebo v Zámecké. Zkuste naplácat na zadek 4letému romovi, který vám bezostyšně přeleze plot a trhá si vaše třešně nebo vaše kytky nebo jahody..... uvidíte co se bude dít.... a běhat s každým takovýmhle mrnětem za nějakým takovým jejich bossem aby to vyřešil za vás? To vás nebude dlouho bavit....
odpovědět | #37 | 27.09.07 16:30
Autor: Martin
Titulek:
to;-) :Kdo je Martin Luther King vím a Nelson Mandela taky, ty taky? :) Myslím, že když je něco v uvozovkách, tak to dostatečně značí nadsázku. Jinak těm, co to urazilo se omlouvám. Byl to žert.

to Patrik: Já neomlouvám, zneužívání systému, to v žádném případě. Ale pokud to systém umožňuje, je každého věc jak se k tomu postaví, netahal bych do toho ani morálku, protože to je velmi subjektivní věc. Mě vadí porušování pravidel systému a za to žádám tresty pro všechny barvy pleti.

to E.Durisova: Pokud chcete vidět řešení ve fackování cizích dětí, pak upozorňuji, že porušujete zákon. Bylo asi lepší, když to takhle fungovalo, ale dneska vám to vrátí i každý druhý bílý rodič. Jeho dítě je sice zloděj, ale vy na něj nemáte co sahat. Netvrdím, že s tím souhlasím, ale je to tak.
odpovědět | #38 | 28.09.07 17:44
Autor: kujon
Titulek:
Mám sen, ám sen, ve kterém mladí lidé bez rozlišení rasy přijdou panu Linhartovi na jeho country festival :-D :-D Omlouvám se za tento žert, ale musel sem :-D
odpovědět | #39 | 28.09.07 20:36
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:
Když už jsem povýšil na pořadatele country festivalu, tak to se budu muset Vaška zeptat, jestli se se mnou rozdělí o výdělek. :-)
Ale jestli se nepletu, ve velkoměstyse Libice nad Dobravou také každé léto pořádají cosi "country". A bývá tam rozhodně víc lidí než 109. Dokonce i já už jsem tam byl a to je co říct!
odpovědět | #40 | 28.09.07 23:09
Autor: Agent
Titulek: Re:Re:
Pane Linhart, jsem Chotěbořák, každý den se pohybuji na náměstí několikrát za den.To že je zde nějaký country večer jsem se dozvěděl až od dvou slečen, které se mě při obědě v Hotelu Vysočina zeptali, kde je tady ten festival, či jak to nazvali.Nemyslíte, že může být třeba také chyba na dostatečné propagaci ? Rádio poslední dobou neposlouchám, ale vsadím se, že plno Chotěbořáků denně v zaměstnání poslouchá třeba rádio Vysoč... , Pokud tam reklama byla, tak se omlouvám, já jsem na žádnou reklamu nikde nenarazil.
odpovědět | #41 | 29.09.07 16:52
Autor: @
Titulek: Re:Re:Re:
Kdyby tady radsi udelali nejakej punkovej festacek:)
odpovědět | #42 | 29.09.07 19:53
Autor: Jirka
Titulek: Tak nevim
To se vážně s těma cikánama zde v Chotěboři nic dělat nebude??? Uvědomte si ,že jednoho dne tiu budeme jako malorita a cikánské město z toho tu bude.
odpovědět | #43 | 29.09.07 21:06
Autor: blink
Titulek: Re:Tak nevim
No to jsme už teď. Lidi z okolních měst nás tak už nazývají...fuj...cikánské město... fuj
odpovědět | #44 | 29.09.07 23:27
Autor: Strejček Jedlička
Titulek:
Malorita těžko, Jirko. Určitě si měl na mysli to, že tu bílí obyvatelé budou tvořit minoritu. Člověk se ale bohužel nemůže ubránit pocitu, že už tomu tak nějaký ten pátek je...
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky