Dopravní nehoda v Havlíčkově ulici

Datum: 1. září 2008, 11:42
Autor: Martina Hromádková
Rubrika: Krimi
K vážné dopravní nehodě došlo v neděli okolo půl sedmé večer v ulici Havlíčkova v Chotěboři.

Dvaatřicetiletý řidič motocyklu Yamaha jel ve směru od centra města a přijížděl ke tříramenné křižovatce s tím, že bude odbočovat vpravo na vedlejší komunikaci. Poté najel do vyústění vedlejší komunikace, zapnul levý ukazatel směru s tím, že odbočí doleva na hlavní komunikaci.

V té době po vedlejší komunikaci přijelo osobní vozidlo Škoda Fabia, jehož řidič chtěl odbočit doprava a zastavil před příčnou čárou. Motocyklista vlivem nepřiměřené rychlosti nezvládl manévr odbočení a předním kolem narazil do levého boku stojícího vozidla Škoda. Řidič motocyklu byl s těžkým zraněním převezen do nemocnice v Havlíčkově Brodě. Lehce zraněni byli i dva spolujezdci a řidič z osobního vozidla.

Ohledáním místa nehody a výslechem svědků bylo zjištěno, že řidič motocyklu neměl na hlavě bezpečnostní přilbu. Hmotná škoda na vozidlech byla vyčíslena na 85.000 Kč.

Zdroj: Policie ČR
x

Komentáře:

Odpověď pro:  Viktor H. / Re:záchranka

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 1.09.08 13:38
Autor: Jirka
Titulek:
Pani,nebo slečno Hromádková,než sem něco napíšete,tak si napřed zjistěte pravej stav věcí.Tím myslim to údajný úmrtí.
odpovědět | #2 | 1.09.08 14:16
Autor: Martina Hromádková
Titulek:
Byla to nepotvrzená informace, za dezinformaci se omlouvám
odpovědět | #3 | 1.09.08 15:44
Autor: Jan
Titulek:
Ale zmínka o rychlosti nebo jestli mel alkohol v krvi by tu taky mela byt zminena. Protoze vetsina neho je nasledkem prave techto 2 veci
odpovědět | #4 | 1.09.08 15:53
Autor: Jan
Titulek:
omg mel bych se neucit cist :D
odpovědět | #5 | 1.09.08 16:40
Autor: Tono
Titulek:
Tak tohle je vrchol všeho.Paní,nebo slečno Hromádková umíte se vžít do situace, kdy tento článek čte manželka,nebo rodiče motorkáře?Hnus
odpovědět | #6 | 1.09.08 17:09
Autor: Honza Bartošek
Titulek: Re:vrchol všeho
Jakej vrchol vseho? ja sem sel vcera kolem a to ze ten clovek je po smrti sem slysel snad od 5 lidi. Proste se chyba nekdy stane. A pribuzni urcite vedeli sami dobre jak na tom je. Kazdopadne jestli byl pod vlivem a bez prilby tak je to jen jeho problem. Takovej clovek nema na silnici co delat dobytek.
odpovědět | #7 | 1.09.08 17:19
Autor: abcd
Titulek:
tak jak na tom teda je??? také jsem slyšel že je po smrti..
odpovědět | #8 | 1.09.08 17:58
Autor: Martina Hromádková
Titulek:
Ano, do situace příbuzných se vžít umím, proto se tu také pod svým jménem důrazně omlouvám. Každopádně chyba je někde uprostřed, informace jsem také měla od několika lidí...a příklad z minula ohledně smrti dělníka v areálu společnosti NATE: po zavolání do nemocnice nejprve řekli, že je v pořádku a není v ohrožení života. Když to člověk použil, dozvěděl se za pět minut, že dělník večer zemřel.
Bohužel se takové chyby stávají a já se za ně znovu omlouvám.
odpovědět | #9 | 1.09.08 18:24
Autor: Karel P.
Titulek: Re:
Tak jsem raději příště takový slinty slečno nepište,je to hnus nejvyššího kalibru.Zrovna jako to,když si někdo natáčí takovouhle událost z paneláku na video,nebo fotí.
odpovědět | #10 | 1.09.08 19:18
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:
Je to takovej hnus jako kdyby vám takovej blázen srazil dítě nebo někoho z blízkých!jediný co je smutný je že stále jsou lidi kteří nepřemejšlej a riskujou nejen svoje ale hlavne zraví jinejch.a jestli si to někdo fotí je jeho věc. alespon se o tom bude vědět a třeba to odradí další dělat takovýhle kraviny
odpovědět | #11 | 1.09.08 20:14
Autor: jiri
Titulek:
Jesli že slečna Martina udělala neco hnusného,co si mám myslet o někom kdo jede jako šílenec a ohrožuje životy dalších lidí.
odpovědět | #12 | 2.09.08 08:47
Autor: Luba
Titulek: Buďme rádi, že to nedopadlo hůř
Kolega ho viděl, na náměstí prolétl prý jistě kolem 100 a pak slyšel ránu. Taky se na některém z přechodů mohlo objevit dítě apod. Motorkáři přeji brzké uzdravení a aby už chodil jen pěšky.
odpovědět | #13 | 2.09.08 18:44
Autor: Tomáš
Titulek:
Mě docela zaráží to,za jak dlouhou dobu přijela záchranná služba.Zřejmě byla odjetá,vždyť jinak to má necelých 100 m.
odpovědět | #14 | 2.09.08 23:32
Autor: ...
Titulek:
a když se něco stane, čeká se 20minut na sanitku....
http://www.vysocina-news.cz/clanek/chotebor-prijde-s-novym-rokem-o-pohotovost/
není nad spokojené obyvatele...
odpovědět | #15 | 2.09.08 23:33
Autor: ...
Titulek:
http://www.vysocina-news.cz/clanek/chotebor-prijde-s-novym-rokem-o-pohotovost/
odpovědět | #16 | 2.09.08 23:34
Autor: ...
Titulek:
http://www.vysocina-news.cz/clanek/
chotebor-prijde-s-novym-rokem-o-pohotovost/
odpovědět | #17 | 3.09.08 06:45
Autor: kubik
Titulek: nazor
Myslim,ze ten clanek tady nema v kazdym pripade co delat,tim spis,kdyz cela zprava nebyla radne podlozena. Nejhorsi je,ze jedna pani povidala a ta co to od ni slysela to uz zase rika jinak. Pokud vim,tak ale ridic motorky neprezil uz prevoz do nemocnice. A zajimalo by me,jak mohlo dojit ke dezinformaci,kdyz je uveden zdroj: Policie ČR ,myslim,ze ti by to meli vedet. Otazkou je jak se informace k autorce dostala a jestli je vubec zdrojem Policie ČR,myslim ze pokud ne,tak by to policistum urcite nemelo byt jedno. Nicmene se muze stat,ze dojde k mylne informaci,ale myslim,ze u techto pripadu by si na to autori meli dat pozor. Autorka zminila pripad s delnikem v NATE,puvodne bylo zmineno,ze se vec stala v arealu firmy Tenez,nechapu,jak ale nekdo mohl napsat,ze delnik je v poradku a neni v ohrozeni zivota,kdyz spadl z 10-12m na ocelove zabradli u schodu, z te vysky by to bylo vazny i na samotny beton,navic udajne neprezil uz na miste. Podle mych informaci motorkar pred jizdou pozil alkohol a jel celkem slusne rychle (cca 110km/h), ridic,ktery jel za nim vse udajne videl. Myslim,ze slecna Hromadkova nemusela clanek uvadet, vuci rodine motorkare je to urcite neprijemne,na druhou stranu poukazuje na skutecnost,s tim se neda nic delat,ta zprava tu proste koluje. Spis by se meli zamyslet lide na svymi komentari. Nemyslite si,ze si ten clovek zaslouzi klid? Jezismarja,dyt to neprezil. Dobra,byl vul,ze na to vlezl,ale stejne jako kazdy,nebo snad vetsi nez ostatni?? Rekne si to asi kazdy,ale myslim,ze tim by to melo koncit. Kdyby to prezil,dobra,smlsnete si na nem,dejte mu to sezrat,ze je dobytek,ale takhle? Lidi co si foti a nataci cizi nestesti tohoto typu?? ...skoda mluvit... Jeste beru,kdyz nekomu stoji auto na spalkach. Ano mohlo to dopadnout hur,ale budme radi,ze nedopadlo,ze ucastnici nemaji zadna vazna,ci trvala zraneni, ze motorkar nikoho nezabil. Mohl srazit neci deti,ale dikybohu nesrazil,tak to nechte byt a nechte klid jemu a jeho rodine. Tim bysme se mohli dostat i k tomu,ze dnes dospeli i deti bezhlave vleti do vozovky, me doma ucila rozhlednout se doleva,doprava,kdyz nic nejede,jeste jednou doleva a pak prejit,v pulce vozovky opet doprava. A pani ci slecne Lube, ci snad panu Lubovi bych doporucil,kdyz uz nema ty hlavni informace,precist si aspon komentare,aby nepral brzke uzdraveni cloveku,ktery je mrtvy. Na zaver bych vsem doporucil,nez dotycneho nazvou volem a dobytkem,at si nejdrive sahnou na svedomi,kdo z vas ci vasich znamych sedl nekdy za volant byt i po jednom malym pivu,ci stopovym mnozstvim alkoholu,nebo druhy den rano se zbytkovym alkoholem,ktery necitil a tezko tak vedel,ze ho vubec ma?? Je jedno jestli mate vecer po trosce alkoholu 0,3 nebo rano zbytkovy 0,3 situace je stejna. Malo kdo muze zvednout ruku,ze to nikdy neudelalo. Ten motorkar mohl klidne mit k obedu 3 piva a uz si rek,jako vetsina ze je to v pohode,bohuzel 0 promile = neni alkohol 0,1 promile = alkohol je,jinej stav se nerozlisuje. Napisou,ze mel alkohol v krvi a vsichni hned vidi,ze mel dvojku,kdyz mel mnozstvi,s kterym spousta lidi ridi.
Lidi proste kraviny delaji a delat budou,je ale potreba dat jim sanci si to uvedomit,pokud vse "dobre" dopadne.
odpovědět | #18 | 3.09.08 07:46
Autor: RE: kubik
Titulek: Re:nazor
bohužel s tebou souhlasím tak na půl, nevím proč by to tu nemělo být zveřejněné. Vždyt je to informační portál o Chotěboři a okolí. To je něco jako chtít po TV NOVA aby nevysílala dopravní nehody !! Bohužel nemůžu si pomoct, ale jet na motorce bez přilby ve vysoké rychlosti a ještě k tomu s kapkou alkoholu si říká o pořádný malér !!! Já říkám jenom jedno, proč takový řidič na silnici leze a když už vleze tak proč to musí nabourat třeba do auta, proč to nenapálí do škarpy nebo do stromu !!! Takových lidí, kteří se na silnici neumí chovat mi líto není, bohužel dělají si to sami. A komu není rady tomu není pomoci !!
odpovědět | #19 | 3.09.08 08:24
Autor: Martina Hromádková
Titulek: Re:nazor
Jen pro info:http://www.policie.cz/clanek/or-havlickuv-brod-zpravodajstvi-vikendove-dopravni-nehody.aspx Toto byl zdroj, k němuž byl přidán dodatek o údajném úmrtí, které jsem však po zdejších reakcích stáhla, protože informace nebyla potvrzená. Co se týče dělníka - o jeho "stabilizovaném stavu" podal informaci zaměstnanec havlíčkobrodské nemocnice, přičemž jiný zaměstnanec následně potvrdil, že dělník zemřel...Takže se nejlze spoléhat vůbec na nic.
odpovědět | #20 | 3.09.08 09:09
Autor: morous
Titulek: Re:nazor
tři piva k obědu už je podle mě alkoholismus. a dle mého názoru, většina lidí, když pije alkohol, tak neřídí. a ne naopak, tak jak nám to podsouvá kubik.
odpovědět | #21 | 3.09.08 09:21
Autor: Lída
Titulek: Re:Re:nazor
Souhlasím s morousem a já osobně znám hodně lidí,kteří by tu ruku s klidným svědomím mohli mohli zvednout!
odpovědět | #22 | 3.09.08 09:59
Autor: kubik
Titulek: ...
no dnes nelze verit asi nikomu a nicemu... uz jsem slysel tolik verzi,ze nevim kde je pravda... a to je nejhorsi,ze si kazdej neco prida a nereprodukuje vec tak,jak ji sam slysel... jen od meho prispevku jsem slysel nekolik verzi... ze ridic automobilu pil taky, pak ze neridil on,ale jeho dcera... ze auto bylo sluzebni a ne soukrome a dokonce,ze ridic motocyklu zije,ale s cetnymi zranenimi... tak a ted si vyberte... (omlouvam se,nejak se mi z nazoru vytratila jedna veta... chtel jsem rict,ze na druhou stranu je jedno,ze tady ten clanek je,kdyz se o tom stejne bude mluvit)... nepozaduju,aby se mnou nekdo souhlasil,jen rikam svuj nazor,jestli ma nekdo podobny nebo vsichni jiny,tak prosim... myslim,ze ten clovek to nikam narvat nechtel a vetsinou si bonuzel nikdo nevybira,kam to narve... lidi maji ruzne duvody proc za to vlezou, kolikrat jde o vec s uslechtilym zamerem ve spatnou chvili... v kazdem pripade je to jedna z nejvetsich blbosti,kterou clovek muze udelat... a lide preci blbosti delaji... taky mi neni lito lidi,kteri nedodrzujou predpisy,bohuzel jich je dost a kde kdo jezdi jako prase... sahneme si do svedomi a rekneme si,kdo z nas jezdi v meste 50 (to asi vetsina), ale mimo 90 a na dalnici 130
4morous: 3 piva alkoholismus?? podle ceho soudis?? nikdy sis nedal 3 piva? co by jsi rekl o cloveku,ktery vypije pul flasky rumu za vecer... "dle tveho nazoru" by me zajimalo kde jsi dosel k podkladum... "dle meho nazoru to rozumny clovek neudela,bohuzel dle mych zkusenosti to lide delaji"
4Lida: dobra,budiz jim to chvalou... je otazkou,jestli jim to vydrzi... nechci te chytat za slovo,ale z toho vyplyva,ze znas i lidi,kteri to uz udelali...
odpovědět | #23 | 3.09.08 11:09
Autor: Lída
Titulek: Re:...
Samozřejmě,i takové znám.
odpovědět | #24 | 4.09.08 10:04
Autor: M
Titulek: Žije
Jen pro upřesnění motorkář žije, byť má relativně malé šance na přežití. Zdroj: Jeho blízcí příbuzní.
odpovědět | #25 | 4.09.08 13:52
Autor: Vincent
Titulek: Re:nazor
"Ano mohlo to dopadnout hur,ale budme radi,ze nedopadlo,ze ucastnici nemaji zadna vazna,ci trvala zraneni, ze motorkar nikoho nezabil. Mohl srazit neci deti,ale dikybohu nesrazil"
Ano buďme rádi, že nikoho nezabil, tak se vlastně nic nestalo. Člověče, uvědomujete si vůbec, že takto bagatelizovat něčí absolutně zhovadilé a bezohledné chování může zase jen někdo podobný? Nechte si laskavě vaše hraběcí rady a doporučení co kdo má a nemá dělat nebo si myslet. Většina lidí NEJEZDÍ pod vlivem a ne naopak, jak se nám to tu snažíte podsunout. A vše poslední věta "Lidi proste kraviny delaji a delat budou,je ale potreba dat jim sanci si to uvedomit,pokud vse "dobre" dopadne." je vrchol trapnosti. Takže pokud vše dobře dopadne, může si každý dělat co se mu zlíbí? No pane jo. Vy musíte být šťastný člověk.
odpovědět | #26 | 5.09.08 07:13
Autor: kubik
Titulek: Re:Re:nazor
Ja preci nerikam,ze se nic nestalo,ze je vse v pohode a v zadnem pripade nechci omlouvat motorkaruv cin,to co udelal je proste kravina nejvetsiho kalibru.Ale tim,ze se tady bude opakovat,ze je to vul,nikomu ani nicemu nepomuzete.V pripade,ze by to neprezil si myslim,ze je to dost nevhodne.Motorkar sice zije,ale podle vseho mu moc sanci nedavaji. Pokud to prezije,myslim,ze bude dostatecne poucen,pokud ne,bude to dost smutne. Kazdopadne by mel dost sanci,moznost zaclenit se zpet do spolecnosti a k tomu mu pripominani cinu,nadavky a odmitave postoje lidi kolem rozhodne nepomuzou.Reknete si,ze je to vul,mate na to pravo a pravdu a dost... Nevidim duvod,proc by se to melo omilat. Dikybohu nikomu jinemu vazne neublizil,tudiz si vse odnese jen on a mozna cenou nejvyssi. Motorkar se svym cinem zachoval bezohledne vuci ostatnim,ale vsimnete si,jak se kolikrat chovaji lide na ulici a v obochodech,jak jsou bezohledni a lhostejni vuci ostatnim,vuci okoli,s cinem motorkare se to srovnavat neda,ale spousta lidi to ma v sobe. A pane Vincente,zkuste se vzit do situace motorkare,nebo jeho blizkych. Jak by Vam bylo,kdyby se to stalo Vam,nebo nekomu blizkemu pribuznemu.Kdybyste pri ceste do centra jen slysel: to je ten vul,co se tamhle rozsekal... nebo ...hele to je otec toho hov*d*,co nemel prilbu a jel nalitej... myslim,ze by Vam taky nebylo nejlip. Preji Vam,aby se Vam to nikdy nestalo,ale pokud ano,tak abyste to poznal.
Omlouvam se,nechci nikomu nic vnucovat a doporucovat,priste pouziji jine slovni spojeni,treba: ..myslim,ze bychom si nejdrive meli sahnout na svedomi,nez sami nazveme motorkare volem... napsal byste mi ted,at si necham doporuceni? nechtel jsem nikomu nic rozkazovat,doporucovat,ze to musi udelat,jen jsem slovo pouzil v jinem vyznamu...
Nechtel jsem rici,ze lide JEZDI permanentne pod vlivem,ze vetsina jednotlivcu jezdi opakovane pod vlivem,chteli jsem rici,ze lide JEZDI pod vlivem,jako ze vetsina alespon jednou pod vlivem jela a spousta dalsich aspon jednou pojede.
Rikate,ze jsem trapny a stastny clovek,tak to jsem nedopadl nejhure,lidem,kteri jsou stastni nic nechybi a maji skvely zivot a spousta takovych lidi je trapnych.
Lidi kraviny DELAJI a ne ze ne,nechci opet rici,ze kazdy opakovane a porad dokola.Nekdo udela mensi,nekdo vetsi,nekdo jednu,nekdo vicero,nekdo udelal,nekdo teprve udela,ale vetsina lidi si vezme ponauceni,nekdo.Motorkar udelal jednu z nejvetsich. Nebo mi snad chcete tvrdit,ze jste pan Neomylny,a ze jste nikdy v zivote zadnou blbost neudelal?? V tom pripade si zaslouzite moji poklonu a smekam pred Vami.
Nikde jsem nerekl,ze kazdy muze udelat vse co se mu zlibi a ze je to spravne,to jste rekl Vy ne ja.I kdyz jak sam vidite,svym zpusobem kazdy muze udelat co se mu zachce,kdyz chce udela to a spousta lidi nepremysli,zda jedna spravne ci naopak.
Chtel jsem rict,ze pokud dopadne vse dobre,a vsichni zucastneni odejdou po svych,mel by dostat moznost uvedomit si to a nejakym zpusobem napravit,pokud to udela znovu,tak si ho treba zlyncujte.
odpovědět | #27 | 5.09.08 12:48
Autor: Vincent
Titulek: Re:Re:Re:nazor
Vážený pane, co jste svým sáhodlouhým elaborátem chtěl vlastně říci? Já se nemusím vžívat do situace motorkáře, který je natolik bezohledný k ostatním, že jede pod vlivem, bez přilby a určitě ne 50-kou. Pokud něco takového udělá, musí počítat s tím, že to má svá rizika. Každopádně se hluboce mýlíte v tom, že pokud takovou prasárnu udělá, má právo na to, aby si okolní svět řekl - "nikomu se nic nestalo, odpusťme mu, on už to nikdy neudělá". Jste naiva a blázínek.
odpovědět | #28 | 5.09.08 13:46
Autor: kubik
Titulek: Re:Re:Re:Re:nazor
Nejdriv trapny,presto stastny clove, ted naivka a blazinek... co to bude priste,musim se uz smat. Pane Vincente mam trochu pocit,ze se vzdy chytnete kousku meho prispevku a na nej reagujete. Navic mam pocit,ze me chytate za slovo a prevadite si to jak potrebujete. Co jsem chtel elaboratem rict??(mimochodem to slovo znamena neco jineho) Mozna,kdyby jste ho cetl cely,vedel byste to. Myslim,ze motorkar o rizikach vedel,jako kazdy a ted je na sobe pocituje a dlouho bude. Mimochodem,vime vubec,ze byl pod vlivem?Zatim to vypadlo pouze ze spekulaci a informace je nepotvrzena.
"nikomu se nic nestalo, odpusťme mu, on už to nikdy neudělá" -projdete si muj "elaborat" tohle tam nenajdete... ja preci nechci,aby se mu odpoustelo,ani jsem se preci nezarucil,ze to nikdy neudela... a proc ja se tu sakra namaham,kdyz nejste schopny si to poradne precist... jak uz jsem rekl, v kazdem pripade je to pruser a hovadina... bezohledny je tim,ze jel i bez prilby?? to snad nemyslite vazne... kdyby se to nestalo,nestekne po nem ani pes,tim chci rict,ze je nescetne ridicu,kterym to proslo,urcite nejake znate,rekl jste jim,jaky to jsou bezohledni volove??
pane Vincente,chtel jsem jen rici,ze nevidim duvod,proc by to dotycny mel mit porad na taliri... vsichni si zanadavali a to podle me staci,nebo Vam ne?... vzhledem k tomu,ze to dopadlo jeste "dobre" si myslim,ze dotycny,pokud to prezije by tu sanci dostat mel...
odpovědět | #29 | 5.09.08 16:52
Autor: Vincent
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:nazor
S vámi je to těžké, člověče. Evidentně ani sám nevíte, co vlastně chcete říci. Něco řeknete a o pár řádků dál vlastní slova vyvrátíte. Proč bych někomu říkal, že je bezohledný vůl? Abych sobě nebo vám něco dokázal? Pokud vy nevidíte důvod, proč to nedat bezohlednému řidiči sežrat jen proto, že nikoho nezabil, já ano. A věřte, že bych to řešil mnohem tvrději, než mu říci, že je vůl. A nemyslím tím samozřejmě vaše dojemné bláboly o lynčování. Druhá věc je, že naše zákony mají tak směšné postihy, že není třeba to komentovat. Pokud pojedu opilý stovkou městem, to zn. veřejným místem, kde jsou i další lidé, musím v případě průšvihu počítat s následky, ať jsou jakékoliv. I s tím, že mi pár anonymů na netu vynadá do debilů. A to je dle mého skromného názoru to nejmenší. Když se ho tady tak vehementně zastáváte, co na vaše obhajoby mají říkat zranění lidé z toho auta?
odpovědět | #30 | 6.09.08 10:43
Autor: Josef Král
Titulek: kubíkovi
Kubík by se měl dát na politiku, mnoho slov a vlastně nic řečeno.
odpovědět | #31 | 11.09.08 21:24
Autor: Joska Dekl
Titulek: Kubíku, Kubíku...
V jednom příspěvku Motorkáře pohřbíš a sám všem div nenadáváš, že tady šíří desinformace a po přečtení a možná doslechnutí další informace začneš tvrdit, že Motorkář vlastně ještě mrtvý není... Co si o tom má zdravě smýšlející člověk myslet? Navíc jestli Vincent nečte celé tvé příspěvky, ani se mu nedivím.. Já to zvládl, ale s velkým odporem - za prvé opravdu mletí v milionu slovech, ale o ničem (to je dar, to se jen tak někdo nenaučí) a navíc to, že nepoužíváš interpunkci.. to bych blil Ivane... (ty tlačítka s ˇ a s ´ máš na klávesnici nad písmenkama bez interpunkce ;) ) A jinak k tomu Motorkáři - každý může udělat chybu, připouštím, ale někdy je ta chyba neomluvitelná...
odpovědět | #32 | 12.09.08 06:28
Autor: kubik
Titulek: Re:Kubíku, Kubíku...
snad jen dve veci: 1)nemohu za to,ze motorkare pohrbili vsichni prede mnou,od kterych jsem informaci dostal,i nekolik lidi tady.... "jedna pani povidala",co vic rict...
2)fascinuje me,ze jsou lide zde pri svych komentarich,ktere zpravidla nekomu nevyhovuji hodnoceni za to jak pisi... myslel jsem,ze se jedna o diskuzi,ne opravu slohovych praci... lide az prilis davaji na prvni dojem,naservirovani a uz nikdy nepomysli na to,ze v tom je neco jineho...
to ze pisu bez hacku a carek ma svuj duvod... tak bych si prosim "bych blil Ivane" vyprosoval...
odpovědět | #33 | 12.09.08 21:28
Autor: Libor
Titulek:
Nehádejte se a přejte motorkářovi,aby se uzdravil,je na tom už dobře,dle mě utekl hrobníkovi z lopaty.
odpovědět | #34 | 15.09.08 14:20
Autor: Maryša
Titulek:
Hlavně,aby si vzal ze své blbosti ponaučení a příště neblbl a nezabil někoho nevinného. Jinak mu též přeji hodně zdraví a na mororku ať už radši neleze.
odpovědět | #35 | 19.09.08 16:01
Autor: Bohouš S.
Titulek: Re:
Blbes zůstane blbcem i kdyby měl bouraček několik.Ale třeba se poučil.
odpovědět | #36 | 1.10.08 17:06
Autor: Milan
Titulek: záchranka
Dneska ráno prej bourala místní záchranka u Jilmu,píše se to na zpravodajství z Vysočiny,snad se opřela o barák.Asi spěchali s pacientem,kterej bude muset po Novym roce Julínkovy platit za dopravu....
odpovědět | #37 | 1.10.08 18:34
Autor: bikekiller
Titulek: Martina měla pravdu, měl být mrtvý
a já bych matce toho kreténa rád řekl, že ten idiot už to má za sebou a ať zaplatí ten blatník na Škodovce...
odpovědět | #38 | 1.10.08 21:00
Autor: Tomáš Z.
Titulek: Re:záchranka
A stalo se někomu něco?Co bylo důvodem havárky,rychlá jízda?
odpovědět | #39 | 2.10.08 13:35
Autor: Petr
Titulek: Re:záchranka
Jo spěchal,přímo letěl,asi zbytečně.
odpovědět | #40 | 6.10.08 17:51
Autor: Viktor H.
Titulek: Re:záchranka
Měl zapnutý majáky,píše se v Deníku Vysočina.To mu bude platný,i řidič záchranky musí jízdu a rychlost přizpůsobit stavu a povaze vozovky.Záchranky nám tady bourají nějak často.
odpovědět | #41 | 19.11.08 11:33
Autor: JEHO SVEDOMI z Chotěboře
Titulek: TYRAN MLATIM SVOJI ZENU JESTE KE VSEMU
Ludek Brožek nehodu přežil , ale domací nasilí provádí na dále na svojí ženě Elišce Brožkové a mlátí jí jak žito a ona si vymyšlí jak spadla a kryje ho. To je hrdina na motorce jezdí ožralej a pak mátí ženy a roky provádí doma domácí nasílí tomuhle se neříká CHLPA´K , ale ubožák a měl by se jít léčit. Nebo by mu chtělo rozbít taky hubu , aby viděl jaké to je dement jeden!!!!!( ochlasta)


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky