Zbytečný dotazník k územnímu plánu

Datum: 28. únor 2009, 20:12
Autor: Maša Miroslav
Rubrika: Úvahy a glosy
Dotazy položené v dotazníku jsou všechny zbytečné. Je to jako byste se v Somálsku ptali, zda mají raději maso hovězí, vepřové či jelení.

Ve městě není jediná volná parcela pro RD, pro bytové domy, pro průmyslové stavby atd. (kromě několika předražených zahrad soukromníků a pár snad po dlouhých letech připravených parcel od města, o které se vyhladovělí stavebníci poperou, popř. je skoupí spekulanti) a přitom je položena otázka: Máme připravovat parcely pro RD?

Obce pod městem patří k nejméně rozvinutým obcím v okolí. Co třeba takový Vepříkov. Mají provedené chodníky, plynofikaci, hřště s umělým povrchem a co já vím, co ještě. Hádejte, co by tam bylo, kdyby obec patřila pod Chotěboř?

Městu za posledních 10 let ubylo asi 300 obyvatel, Ždírci nad Doubravou asi 300 přibylo. Je to ještě rozvoj města nebo už je to ..... ?!
Většina měst a obcí se stará o rozvoj a nám udělali alespoň dotazník.

Komentáře:

Odpověď pro:  Jan Kobzan / Re:Porovnání

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 1.03.09 17:51
Autor: patriot
Titulek:
Bohužel, na rozdíl od ostatních velikostně srovnatelných měst, Chotěboř upadá. Zatímco co naši sportovci musí jezdit ostudně do hal např. v Ledči nebo Přibyslavi, tak si Heřmanův Městec nebo Skuteč staví nové víceúčelové haly.Maturanti svůj ples musí trapně odbývat v Brodě, protože zde není nikdo schopen požádat o dotaci a vystavět slušný sál na plesy a divadla. Pokud sedí na úřadě líní, kteří neseženou pro město žádné dotace a jediné investice jakými jsou přestavba staré radnice a vybudování několika málo parcel trvá 4 roky, poté se nelze divit, že lidé utíkají. Je to ostuda a jen se ptám, proč jinde lze získávat dotace, jak na běžícím páse a u nás město skomírá. Co na to, paní starostko, je to jen dědictví předchůdce, nebo neschopnost většiny vedení. Neschopnost, nebo lenost? Je už opravdu na čase začít budovat kulturní, sportovní zařízení, bytové domy, parcely, průmyslové zony a město zkrášlovat. Nebo bude z města vesnička středisková. A vy jste na úřadě od toho, abyste město rozvíjeli a pokud to neumíte, zeptejte se ve Světlé, jak sehnali peníze na zimní stadion a zeptejte se v Přibyslavi, Skutči, Městci atd.,jak se starat. Nebo vás uspokojí sláva, až velkolepě předáte po 4 letech radnici?Smutné a trapné.
odpovědět | #2 | 1.03.09 19:13
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:
K té Světlé - tam jsou teď všichni asi na větvi, že mají tu halu ... Skutečný rozvoj města je a vždy bude spojen pouze s možností zaměstnání - můžete stavět desítky sportovních hal, pokud by to, nedej bože, zabalila jedna jediná firma z CHS tak to bude k ničemu. A v té Světlé se poptejte za dva tři roky, jak se jim ta hala skvěle financuje ... A na tom maturáku gymplu v HB jsem byl - KD Ostrov je neskutečně hnusný, to tedy zlatá Sokolovna. A mimochodem, jak je na tom podle Vás Havl. Brod - stagnuje nebo se rozvíjí? Já jen, že tam momentálně nemají kino ...
Tímto nechci nijak hájit činnost radnice, ale bylo by dobré si uvědomit, že, i když sami to nikdy nepřizná, na skutečný rozvoj města má ve skutečnosti vliv velmi malý. Haly, bazény, sportoviště jsou -stavěny pomocí dotací - pouhými "danajskými" dary pro města naší velikosti, která mají problém s financováním svého běžného provozu. Rozvoj města je v dlouhodobé perspektivě závislý pouze na ekonomické aktivitě jeho občanů!
odpovědět | #3 | 1.03.09 20:01
Autor: LlFF
Titulek: Dotazník...opravdu zbytečnost??
Vážený pane Mašo,
zrovna jsem pročítal Vámi zmiňovaný dotazník. Bohužel jsem zde žádnou otázku: "Máme připravovat parcely pro RD?" nenašel. jak vidno, pletete si pojmy a dojmy. Ne, že bych toho hodně věděl o územním plánování, ale vím, že územní plán se zabývá využitím daného území. Například plochy pro bydlení mohou být vymezeny..jak na stávajících zahradách, lukách...a nerozlišuje se, zda je to pozemek v soukromých nebo veřejných rukách. Toto vůbec nemá nic společného s investicemi města do infrastruktury a dalších.
Možná by bylo lépe se nejdříve informavat a pka teprve plácat nesmysly. Ale co.. na to jsme už v Chotěboři zvyklí, že kacá každý..jen bohužel skoro nikdo nechce nic pro rozvoj udělat.
odpovědět | #4 | 2.03.09 08:24
Autor: Michal Nikl
Titulek:
S těma parcelema je to na štětec
odpovědět | #5 | 2.03.09 18:23
Autor: Luis
Titulek: Souhlas
Plně souhlasím s autorem článku.

A na ukázku vybírám z ankety hlavní body a otázky:
1. PLOCHY BYDLENÍ
Myslíte si, že Chotěboř potřebuje vymezit další plochy bydlení mimo již vymezené plochy ?
2. PLOCHY REKREACE
Myslíte si, že jsou plošně dostatečně dimenzované?
3. PLOCHY OBČANSKÉHO VYBAVENÍ
a) Považujete vymezené plochy za dostatečné?
4. PLOCHY VÝROBY A SKLADOVÁNÍ
Považujete plochy pro výrobu a skladování, dimenzované současným ÚPSÚ, za dostatečné?

A teď se ptám já.
1. Myslíte si, že tento dotazník zajistí např. více parcel a že vyřeší odliv občanů z města?
2. Myslíte si, že anketa napomůže např. k rozšíření průmyslové zóny?
3. Myslíte si, že anketa napomůže např. k sportovnímu a kulturnímu rozvoji města?
4. Myslíte si, že anketa je vůbec k něčemu dobrá?
odpovědět | #6 | 2.03.09 18:44
Autor: Pepa
Titulek: hodiny
Chtěl bych se zeptat, jestli nové paní starostce nevadí, že se nám návštěvníci z okolních měst a obcí smějí, že už dva roky máme na náměstí na hodinách na věži čas 13:45?
odpovědět | #7 | 3.03.09 11:58
Autor: F. Stratil
Titulek:
Jak to v období 1. 1. 1998 až 31. 12. 2007 přibývalo a ubývalo u nás i jinde:
Chotěboř minus 81 obyvatel, pokles 0,81 %
Ždírec n. Doubravou plus 323 ob., růst 11,5 %
Vilémov minus 128 ob., pokles 11,47 %
Golčův Jeníkov minus 51 ob., pokles 1,9 %
Světlá nad Sázavou minus 250 ob., pokles 3,46 %
Ledeč nad Sázavou minus 557 ob., pokles 8,72 %
Přibyslav minus 52 ob., pokles 1,29 %
Havlíčkův Brod minus 147 ob., pokles 0,6 %
Hlinsko minus 484 ob., pokles 4,5 %
Čáslav plus 48 ob., růst 0,48%
Humpolec minus 195 ob., pokles 1,72 %
Pelhřimov minus 417 ob., pokles 2,45 %
Pacov minus 279 ob., pokles 5,24 %
Velké Meziříčí plus 12 ob., růst 0,1 %
Žďár nad Sázavou minus 810 ob., pokles 3,3 %
Kutná Hora minus 297 ob., pokles 1,37 %
Chrudim minus 887 ob., pokles 3,66 %
Jihlava minus 1613 ob., pokles 3,08 %
Hradec Králové minus 5587 ob., pokles 5,6 %
Plzeň minus 4153 ob., pokles 2,45 %
Za dobu od 1.1.1997 do 31.12.2006:
Okres Havlíčkův Brod minus 982 ob., pokles o 1,02 %
Kraj Vysočina minus 4029 ob., pokles 0,78 %

Tolik k "úbytku obyvatel". Se stěhováním obyvatel z města si stojí Chotěboř o něco hůř, ale ani tady to není zdaleka tak dramatické, jak by mohl neinformovaný či naivní čtenář soudit podle zde uveřejněných příspěvků, a určitě je co a proč dohánět či zlepšovat. Občas to vypadá, že skutečně nedostatkovým artiklem v Chotěboři je obyčejná soudnost.... Nákladová cena (i se započtením dotací, bez koruny zisku a bez započítání protihlukové stěny) na 1 m2 pozemku na Božích Mukách stěží bude menší než 600,- Kč. Ale z ankety v bočním pruhu těchto stránek je zřejmé, že 87 procent hlasujících by rádo, aby doplatek mezi tím, co by dali oni a tím, kolik to stojí, platil někdo jiný. Kdo asi? Představa o hromadách peněz kdesi ležících, po kterých stačí
natáhnout ruku města, je mylná.
odpovědět | #8 | 3.03.09 12:59
Autor: Petra
Titulek: Divné počty
V lednovém Echu je srovnání počtu obyvatel Chotěboře od 31.12.2007 k 31.12.2008. A tuším, že u Chotěboře je pokles cca 80 obyvatel. Že by tedy za poslední rok byl úbytek stejný jako za předchozích 9 let dohromady? Zvláštní. A nebo už to znamená, že lidem v Chotěboři došla trpělivost a začínají se houfně stěhovat pryč.
Kdy, že by měl být hotov nový územní plán?
V některých starších diskuzích (ještě u Harryho) se mluvilo o konci roku 2005. Teď máme rok 2009 a jak to tak vypadá, tak na územním plánu se teprve začíná pracovat. I to je nějaké zvláštní?!
odpovědět | #9 | 3.03.09 13:42
Autor: LIFF
Titulek: Re:Divné počty
Vážená Petro,
zde uvedené počty obyvatel jsou pravděpodobně převzaty z evidence Českého statistiského úřadu (ČSÚ) a jsou tedy správné. Počet obyvatel Chotěboře, který byl uveden v Echu vychází z evidence Ministerstva vnitra. Obě instituce však vycházejí z jiné metodiky a tedy se počty obyvatel v jednotlivých obcích liší.
Je však nutné sdělit, že pro potřeby zákona o rozpočtovém určení daní je směrodatná bilance ČSÚ.
odpovědět | #10 | 3.03.09 14:08
Autor: F. Stratil
Titulek: Re:Divné počty
Divné počty, hmm, mým zdrojem je skutečně veřejně přístupná databáze Českého statistického úřadu a lepší údaje nemám. Když chci srovnávat, musím mít srovnatelné, zejména ve vztahu k jiným obcím, a taky ověřitelné - uvádím informace, nikoli dojmy. Vámi
uváděné číslo není 80, nýbrž 61 - to je, jen tak na okraj, rozdíl mezi dojmem a informací. Pisatel článku použil desetileté srovnání a tak jsem sáhl po zveřejněných datech za posledních uzavřených 10 let. Mně to divné nepřipadá.
Územní plán sám o sobě peníze do městské pokladny nepřidá a tak, pokud nenajde nikdo jiný odvahu vykoupit drahá pole a louky a zainvestovat stavební parcely, zbude to zase jen na obci - a ta žádné svoje vhodné pozemky nemá. Územní plán nezajistí vyšší kupní sílu obyvatel a nové parcely negarantují, že se tu mladí stavebníci usadí bez ohledu na schopnost splácet hypotéky (lidí ubývá i v mnohem lépe situovaných a silnějších městech). Prostor pro developery s bydlením pro mladé je tu i
teď, a kde nic, tu nic. Kde jsou schopní a úspěšní, pro které je rentabilita rutinou? Proč by mělo výhradně město nést prodělek ? Ono nemusí řádně hospodařit? Ono nemá jiné palčivé problémy?
odpovědět | #11 | 3.03.09 15:31
Autor: Petra
Titulek: Echo
Bohužel jsem neměla lednové Echo u sebe. Proto jsem tam "střelila" číslo 80 zpaměti, a proto jsem tam také napsala "cca". Je možné, že to bylo 61. Nemám takovou super paměť.
Co se týká územního plánu, tak to bylo normální "rýpnutí". Nemyslela jsem tím tedy nic v tom smyslu, že územní plán zajistí více parcel nebo něco podobného. Doufala jsem, že nám tu zde někdo například vysvětlí, proč územní plán Chotěboře ještě není hotov a proč není hotov. Když v diskuzi v roce 2005 (byla to ona diskuze o Třešňovce) padlo z pera pana tehdejšího místostarosty (tedy ne nějakého anonymního pisálka), že územní plán by měl být hotov do konce roku 2005.
Chápu, že se třeba termín dokončení může posunout. Ale proboha, máme rok 2009 a na územním plánu se teprve začíná dělat!!! Co se dělalo v letech 2006-2008?
odpovědět | #12 | 3.03.09 15:42
Autor: Smoula
Titulek: Re:Echo
Nic Petro :) Nedělo se vůbec nic a nic se taky dít nebude... ne dokud tam na úřadě budou sedět ti, kteří tam chtějí jen sedět a ne dělat. Bohužel jsme to my ( nemyslím konkrétně mě ), kdo jsme si je zvolili.
odpovědět | #13 | 3.03.09 17:05
Autor: Dawid
Titulek: :)
Však vzpomeňte na ten iChotěboř článek (nebo to byl dokonce rozhovor?) o nové starostce, kde říká "Za člověka mluví především jeho práce"....
odpovědět | #14 | 3.03.09 17:57
Autor: Martin
Titulek: Re:Re:Echo
Prosím Tě, pracovitý a za věci veřejné bojující Šmoulo, nech se příště zvolit a zveleb naše město svou invencí, genialitou, nasazením, schopnostmi a vším tím, co narozdíl od těch, co jsou tam teď, nabízíš.
odpovědět | #15 | 3.03.09 20:33
Autor: LIFF
Titulek: rozvoj
Musím souhlasit s názorem pana Juránka, že město samo o sobě s rozvojem sama sebe moc nenadělá. jen bych doplnil, že nezáleží jen na té ekonomické aktivitě občanů, ale na aktivitě obecně.
Stále zde čtu, jak město má dělat to a to, jak má čerpat dotace, ale nikoho nezajímá, jak s ena rozvoji města podílí jednotliví občané, podnikatelé, firmy. Zajímalo by mě, kolik z těchto firem žádalo o dotace z fondů EU, dotací kraje atd. Moc jich asi nebude a také mají tu možnost zlepšit zaměstnanost, technologické postupy a další aspekty výroby. Z neziskovek si na velkou dotaci z EU sáhl snad jen Benediktus. Školy takřka nic...a to nemluvím jen o školách základních, ale zvláště středních, které by měly být také motorem rozvoje co se týká spoluprací v oblasti rekvalifikací, návazného studia.
a my ostatní občané? Jdeme na zastupitelstvo města, jen pokud se to týká nás osobně. Náš nezájem o věci veřejné je ten hlavní viník špatného fungování radnice, úřadu...
Podívejme se nejdříve na sebe, než budeme hodnotit jiné.
odpovědět | #16 | 3.03.09 23:52
Autor: F. Stratil
Titulek: Re:Echo
Proč územní plán ještě není? Ta věc nemá jedinou ani jednoduchou příčinu. A kdopak se bude anonymu na internetu zpovídat, co, proč a jak dělá ve svém zaměstnání? Nejsem volený politik a případné účty skládám svému zaměstnavateli. Dotknu se ale Vámi naťuknuté diskuze o Třešňovce. Úvodní článek pana Poděbradského ( http://harry.ichotebor.cz/tresnovka/index.html ) snad výstižně charakterizoval tehdejší klima dost neutěšených poměrů, v nichž se odbýval jak politický tak pracovní dialog - nedialog mezi jednotlivými hráči obce a úřadu ve věci územního plánování. Před volbami 2002 jsem z jednoho mítinkového pódia zaslechl, .... že to tady rozhýbou a že lobbing je jedním z důležitých prostředků, který použijí .... A jak pravili, tak mínili a ... výsledek se dostavil. Pro nový a lepší plán se ale nevystačí jen s požadavkem dílčí a účelové jinakosti oproti dosavadnímu, který některým lidem nevyhovuje. Pak se tato záležitost zcvrkne na cosi jako: tak nám kupte plán, který bude moderní a přizpůsobivý a bude tam všeho dost. To dost dobře nejde. K úspěšnému obstarání řešení za sedmimístnou sumu je nezbytná otevřená, věcná a hlavně faktická spolupráce zúčastněných ze strany radnice i úřadu. Bez toho lze stěží pojmenovat objektivní rozvojové potřeby obce...Čas se posunul a prostředí pro rozběh územního plánu se projasnilo, je sdílné, věcné a neutrální. Navíc je tu drobný bonus – pořizovat (tedy něco jako zařizovat) budou moje kolegyně. Jak jsem zmínil, není důvod jediný. Napřed se zpožděním a pak razantně nám do práce vstoupila nová legislativa a v neposlední řadě sám nejsem bez dluhu. Ale to už je jiná věc a myslím, že na migraci obyvatel či dostupnost parcel coby diskuzní téma to nemá vliv.
Ohledně údajné informace někdejšího místostarosty z diskuze k Třešňovce – v polovině r. 2005 věděl, že plán neběží, a s tím nejde dohromady prohlášení, že bude hotový do konce r. 2005. Snad nějaká nepřesnost...
odpovědět | #17 | 5.03.09 20:17
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Echo
Pane architekte, blahopřeji Vám k 50. narozeninám a k té minulosti se už raději nevracejte. :-)
odpovědět | #18 | 6.03.09 09:15
Autor: Robert
Titulek: Re:Re:Echo
O Vašem architektonickým umu mluví samo za sebe to, jaký barák jste si koupil a v jakém autě jezdíte.
odpovědět | #19 | 6.03.09 10:09
Autor: XXY
Titulek: Re:Re:Re:Echo
Vážený Roberte,
zřejmě jste si pozorně nepročetl úvodní článek. Potom by se Vám nemohlo stát, že tak tragicky utíkáte od tématu. Abych Vám vyjasnila, jak dalece jste mimo, vysvětlím Vám, jaká je úloha pořizovatele územního plánu. Kromě toho, že zúřaduje celé jeho projednání tak, jak mu velí stavební zákon, sepíše zadání ÚP ve spolupráci s určeným zastupitelem. Kromě toho, že se tedy do zadání (pokynů pro projektanta, co by tam asi tak mělo být, tedy kromě jeho odborného zjištění) promítá názor pořizovatele, jak s územím naložit, promítne se tam také názor zastupitelstva. Ptejte se tedy „svého“ zastupitele, tedy toho, kterého jste volil, nebo toho, kterému jste svou neúčastí ve volbách umožnil, aby za Vás rozhodoval, co bude do ÚP navrhovat! Jen pro informaci: v současném ÚPSÚ JSOU volné plochy pro bydlení, pro průmysl i pro sport. To, že nejsou připraveny, případně vykoupeny, územní plán neřeší a řešit NEBUDE! Takže krátce shrnuto: brečíte dobře, ale na špatném hrobě. Pan Maša, jako zaměstnanec firmy, která se projekcí územních plánů zabývá, by toto měl vědět, nebo to ví, ale bylo prostě příliš lákavé „si rýpnout“. Jen není z jeho článku jasné, komu bylo rýpnutí adresováno. Snad zastupitelstvu? To, že do článku mícháte osobní invektivy, komentovat nebudu, obrázek o Vás si snad udělá každý sám. Hezký den, vzhledem k tomu, že jste se nepodepsal, odpovídám také anonymně, na rozdíl od Vás snad ale slušně.
odpovědět | #20 | 6.03.09 12:21
Autor: Kobzan
Titulek: Porovnání
Podle mě autor článku nechtěl rýpat do územního plánu,ale právě do práce zastupitelů a vedení města.Poukazoval na to,že ostatní města se rozvíjejí a Chotěboř už léta,nyní už spíše desetiletí,přešlapuje na místě.Možná by bylo zajímavé spíše porovnat,kolik se například připravilo za posledních "xy" let parcel v Chotěboři a kolik v Přibyslavi,Světlé,Ledči apod.Nemluvě o Ždírci,to už je prostě jiná dimenze.To by nám mohl pan architekt zjistit a porovnat.Dále by bylo zajímavé porovnat,kolik se podařilo získat dotací Chotěboři a kolik v jiných přilehlých městech a obcích.
odpovědět | #21 | 6.03.09 12:27
Autor: Robert
Titulek: Re:Re:Re:Re:Echo
Děkuji za váš názor. To koho jsem já volil je uplně jedno, ale nevolil jsem nikoho z těch co tam jsou. Dokud tady v Chotěboři budou takoví lidé, kteří volí zastupitele podle toho, že už tam nějakou dobu jsou, tak nemá cenu tady něco řešit. Dokud tam všichni co tam jsou budou, tak se tady ničeho nedocílí. Všude jinde jde všechno, jen tady nejde nic. Jediné co se tady za celý rok udělá je to, že se opraví silnice, občas se někde dokoce udělá část silnice nová. Udělá se průmyslová zona, kde firmy začnou stavět až za 5 let a udělají se parcely pro domy, kde se domy nemůžou postavit dokud nebude protihluková stěna. Nevím koho jiného by to mohla být chyba, než vedení města, což je rada města a zastupitelstvo. To že zde za posledních pár let ubylo 300 obyvatel mluví samo za sebe. Pořád tady jistý člověk psal, že je potřeba aby Chotěboř měla 10tis obyv. aby do města připlulo mnohem více peněz od státu, ale tímto tempem z nás bude za pár let vesnice. Jediné řešení je v tom, kompletně obměnit celý MěÚ. Jenže než si to tady lidi uvědomí, tak bude pozdě, protože tady je skoro všem všechno jedno, hlavně že zatím fuguje fabrika... Ano, pod toto se nepodepíšu z jistých důvodů , Chotěboř je moc malá a kdoví, co by se mi za to, že jsem si je dovolil urazit, mohlo stát.
odpovědět | #22 | 6.03.09 12:28
Autor: Luděk
Titulek: Re:Porovnání
Radeji to nechtej vedet,nebo se z toho poblijes.protoze sem neprisli zadne penize.a vsad se,ze se budou ohanet skolni jidelnou,na kterou dostali dotaci pred x lety.
odpovědět | #23 | 6.03.09 16:57
Autor: Martin
Titulek: Re:Re:Porovnání
Ludek, Robert: Nikoho neobhajuji, ale jen pro zajímavost, kolik projektů na grant jste zkusili napsat? A měli jste někdy snahu si podmínky takového grantu přečíst a nebo si alespoň zjistit důvody pro odmítnutí ?
odpovědět | #24 | 6.03.09 20:46
Autor: Kobzan
Titulek: Dotace
Na získávání dotací snad máme na městě příslušné úředníky.Tak proč bych já měl vymýšlet projekty na grant?Mám jinou práci.Ať to dělají ti,kteří jsou za to placený.
odpovědět | #25 | 7.03.09 11:24
Autor: Martin
Titulek: Re:Dotace
Granty nejsou vypisovány jen pro město, v podstatě si každý může nějaký zkusit napsat, ať dělá cokoliv - podnikatel, neziskovka, ale i běžný občan... Šlo mi o to, že se zde často kritizují věci, o kterých kritici nemají ani páru.
odpovědět | #26 | 18.05.09 23:57
Autor: Venca
Titulek: Re:hodiny
myslím si, že to je tak akorát dotazník Stratila, aby si obhájil, že nic pro rozvoj nedělal.
odpovědět | #27 | 19.05.09 00:12
Autor: XYX
Titulek: Re:Porovnání
Vážený XXY, ono ovšem u pana Stratila nejde jen o nestranné "dání podkladů dohromady" , ale o osobní zájmy, vměšování, pěstování si důležisoti a nepostradatelnosti.....ono totiž když někdo z ÚP nedodržuje termíny, tak i zastupitelstvo je na něho krátké....ono totiž boužel není jeho nadřízený...a tak řednický šimel řechtá a řechtá a Chotěboř je tam kde je....
odpovědět | #28 | 4.01.11 19:03
Autor: Jan Kobzan
Titulek: Re:Porovnání
Ahoj..co Kobzan to rodina..nejsme tež příbuzní??


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky