Obnova hromadné dopravy

Datum: 6. leden 2007, 10:53
Autor: Milan Knob
Rubrika: Reportáže
Chotěboř * Po více než deseti letech se město Chotěboř chystá opět obnovit městskou hromadnou dopravu.
"Pokud by taková doprava ve městě jezdila, bylo by to dobré, zvlášť kdyby ceny jízdného byly pro nás důchodce příznivé. Pak bychom se svezli určitě," přejí si manželé Pátkovi.
Podle hoteliéra Jiřího Moutelíka by městskou hromadnou dopravu v Chotěboř "jeho" hosté určitě uvítali. "Bydlí u nás dělníci, kteří musejí chodit do práce přes celé město. Občas u nás bydlí někdo, kdo jede za příbuzným do vzdáleného rehabilitačního ústavu. Taxíky jsou drahé," uvažuje podnikatel.

Nově a jinak.

Iniciátorem celého nápadu je zastupitel Patrik Perka. "Městská hromadná doprava ve městě jezdila do začátku 90. let minulého století. Pak ji město zrušilo, protože už potřebám cestujících nevyhovovala," vysvětluje zastupitel. Podle jeho názoru už Chotěboř městskou hromadnou dopravu (MHD) potřebuje jako sůl. Město se rozrůstá, ne každý může používat vlastní dopravu.

Nechtějí prodělat.

Podle starosty Tomáše Škaryda by město ani zastupitelé neodmítli, kdyby v Chotěboři začala MHD opět fungovat. Zatím už připravili předběžný jízdní řád a trasu, kudy by měl autobus jezdit. Předpokládaná délka trati je asi 6 kilometrů, autobus by měl projíždět asi osmadvacetkrát za den. Výchozím i konečným stanovištěm by bylo vlakové nádraží.
"Nejdřív musíme zjistit finanční náklady. Nechtěli bychom, aby doprava byla vysoce prodělečná. Na druhé straně nemůže jízdenka stát 30 korun. Uvažujeme zatím o částce pět korun za osobu. Pak musíme najít vhodného provozovatele," upřesňuje starosta.
Důležité bude i zjistit, jaký mají občané Chotěboře o hromadnou dopravu zájem. Pak teprve o tom, zda MHD ve městě bude, rozhodne radnice a zastupitelé.

Převzato z havlíčkobrodského deníku.

Komentáře:

Odpověď pro:  Charles /

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 6.01.07 18:12
Autor: martin
Titulek:
Myslím že je to dobrý nápad a doufám že ho město uskuteční.
odpovědět | #2 | 7.01.07 15:55
Autor: Mussa
Titulek:
Dle mého názoru MHD v Chotěboři prodělečná bude.To funguje v Brodě, který je ale několikrát větší.No nicméně se nechám překvapit :) Že Taxislužba je drahá není zase tak uplně pravda, protože např. cesta od Zámku k nádraží vyjde na cca 50 kč, což dneska nejsou žádné peníze.Pokud jízdenka bude stát 5 kč, tak to aby si ten autobusák hledal ještě nějaké melouchy, protože z toho ho těžko uživíte, a to nemluvě o palivu a pronájmu nebo leasingu autobusu.No ale jak jsem psal :) nechám se překvapit :)
odpovědět | #3 | 7.01.07 16:31
Autor: jaxitaxi
Titulek:
Hele Musso, když vozíš 3km za 50kč, tak je jasné že pro tebe není 50kč žádný peníz! Ale pro jiné lidi je 50 třeba oběd, krabička cigaret nebo 5lahváčů:-). Nedovedu si představit, že by skvadra co pije u benzinky lahvače jela taxikem na 5lahvovejch za 50, to raději využijou za 5kč MHD. To samé lidé kteří dělají v Alce, Camoně, Altecu, atd., přece nebudou jezdit každé ráno taxikem přes celou chotěboř, to je lepší MHD, ne? Ale i tak si myslím, že se vyplatí pouze párkrát za den, a bude prodělečná. Ale je to po dlouhé době vstřícný krok alespon k části místních obyvatel, což je dobře!
odpovědět | #4 | 7.01.07 16:58
Autor: Mussa
Titulek: Re:
No tak ale zase ta skvadra, která dole pije na benzíně lahváče, asi těžko MHD uživí, to už spíše ta Camona a Alka,tak se to vyplatí, to uznávám.Ale 28x za den je hodně přehnaný.Jinak 50 kč za 3 km po městě je slušná cena na Taxislužbu, nicméně jízd po městě je málo, takže mě osobně je to celkem jedno, jestli budou nějaké, nebo žádné, to není to co mě živí. :)
odpovědět | #5 | 7.01.07 19:52
Autor: kujon
Titulek:
Dle mého jde o docela dobrý nápad, ale v Chotěboři bude hodně záležet na zvolené trase busu. I když moc širokých silnic tu nemáme, takže se ta trasa dá víceméně odhadnout :)
odpovědět | #6 | 7.01.07 21:04
Autor: Majer
Titulek: A jak podpoří město ostatní dopravce?
Městská doprava je dobrá věc. 100% bude silně ztrátová a bude vodou na mlýn českým drahám, kterým nažene cestující. Jak tuto výhodu město vyrovná konkurenčním dopravcům?
odpovědět | #7 | 7.01.07 23:31
Autor: Standa
Titulek:
MHD v Chotěboři nemá podle mne žádný smysl.Město s tímto počtem obyvatel naší rozlohou městskou hromadnou dopravu absolutně nevyužije.Koneckonců nebyly by to jediné vyhozené peníze že.
odpovědět | #8 | 7.01.07 23:57
Autor: Martin
Titulek: Re:
no já si myslím, že kdyby spíše udělali něco na čem by chotěbořák vydělal by bylo daleko lepší. Místo toho aby rozvíjeli průmyslovou zonu a přilákali další investory a rozvíjeli tak Chotěboř tak místo toho, dělají nějaké hlouposti. To je můj názor...Jen ať se každý podívá kolem Chotěboře jak se všude staví a rozjíždí (vždyt za chvíli ten Ždírec bude větší jak Chotěboř), už je jenom hanba tomu, že hromada chotěbořáků jezdí pracovat do zmíněného Ždírce. Ted k tomu jsem ještě zvědav jak se bude vyvíjet jeden z největších firem v Chotěboři Autogen, který snad by měl nějakou část výroby přesouvat do Číny (ale to není potvrzené, takže nevím). Vždyt za chvíli tu nebude moct kdo pracovat, ale hlavně že budeme mít Městskou hromadnou dopravu. Myslím si, že by radní měli nejdříve přilákat více lidí do Chotěboře, rozvoj průmyslu a tím vytvoření více pracovních míst a potom teprve nějakou Městskou hromadnou dopravu... Jaký je Váš názor?
odpovědět | #9 | 8.01.07 00:09
Autor: František Kadlec
Titulek: Re:Re:MOJE ŘEČ
já souhlasím s předchozím příspěvkem!!!! Rád bych tady uvedl jednu věc. Jsem ze Sobíňova a pracuji ve firmě Camona za nástupní plat 58 Kč hrubého. Možná si říkáte, jak za to může ještě dnes někdo dělat, ale bohužel tady v Chotěboři musí a nic jiného mi nezbyde. Pokud tady nebude nějaká konkurence k tomu, aby nezvedla platy aspon na hranici průměrné mzdy, tak málokdo si bude vozit zadek v Městské hromadné dopravě.... A
odpovědět | #10 | 8.01.07 05:57
Autor: Milan Linhart
Titulek: Průmyslová zóna
Průmyslovou zónu město dokončilo v minulém roce a pozemky v ní jsou již prakticky rozebrány, na jaře začnou jednotliví investoři stavět. Pokud by se našel ještě další vážný zájemce, je možné průmyslovou zónu poměrně snadno rozšířit, protože územní plán s tím počítá a sítě jsou položeny tak, aby rychlé rozšířené zóny umožnily. Zóna byla budována z prostředků programu Phare, což na jedné straně městu ušetřilo peníze a na druhé straně budování zóny zpomalilo, jinak mohla být hotova o rok či dva dříve. Pokud jde o platy, záleží na vyráběném sortimentu. Určité výrobky jsou prodejné jen za nějakou maximální cenu, pak už zákazník nakoupí u levnější konkurence nebo si pořídí výrobek od nějaké renomované a světoznámé značky, kde mu vyšší cena nevadí. Mzdy jsou většinou významnou součástí výrobních nákladů a tedy i výsledné ceny. Jejich růst může v některém případě vést až k neprodejnosti výrobků, což by naopak znamenalo propouštění a nezaměstnanost. Stále více zboží se vyrábí v Asii za doslova směšné ceny, takže je stále těžší najít výrobní program, který by zajistil dostatečný zisk majiteli firmy i vysoké mzdy zaměstnancům. A pokud se takový výrobní program podaří nalézt, vyžaduje zase pracovní sílu s poměrně vysokou kvalifikací, což také může být problém. Nový investor si většinou zjišťuje, jaká je v regionu nezaměstnanost a v jakém oboru. Zajíma se o strukturu místních obyvatel z hlediska jejich kvalifikace. Pak se teprve rozhodne, jestli bude investovat. A pokud není vysoká kvalifikace zaměstnanců potřeba, protože výroba je jednoduchá, nedají se očekávat ani vysoké mzdy. Všechny jednoduché výroby už jsou dávno na Východě, kde vytvořili něco jako novodobý otrokářský systém.
odpovědět | #11 | 8.01.07 07:52
Autor: Majer
Titulek: Re:Průmyslová zóna
To jsou jen tlachy od exmístostarosty, který v době 2002/2003 spolu se starostou Škarydem , po nátlaku majitelů místních velkých firem, znemožnil příchod investora, který chtěl zaměstnávat nejméně 700 lidí. Jo průmyslová zóna je rozebrána, ale nárust pracovních míst bude mizivý(tak jak velké firmy potřebují).
odpovědět | #12 | 8.01.07 08:57
Autor: Čermák
Titulek: Re:Re:Průmyslová zóna
No ono je pěkné, že průmyslová zona už je rozebrana. Můžeme děkovat za každého nově zaměstnaného člověka, ale nebylo by pořád stejně lepší přilákat a nějak udržet investora, který by zaměstnával aspoň stovku lidí? Jinak jestli to není tajné, rád bych věděl. Jaké firmy se hodlají prosazovat v nově vybudované průmyslové zoně, děkuji za odpověd.
odpovědět | #13 | 8.01.07 08:34
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Průmyslová zóna
Nemám již aktuální informace, ale jednalo se převážně o místní firmy, které mají zájem rozšířit výrobu. A také o pivovar, který byl na tomto webu již diskutován. Že bychom na nátlak místních firem znemožnili příchod velkého investora je tak nehorázná lež a pomluva, že za starých časů by to bylo na souboj na pistole na kraji lesíčka za úsvitu! Jediná firma, která se o průmyslovou zónu zajímala, byli Japonci, kteří však nevěřili, že stihneme vykácet les a natáhnout sítě za půl roku. Jejich investice totiž hodně spěchala. Jednalo se o komponenty pro automobilový průmysl a rozhodně nechtěli zaměstnávat 700 lidí, to číslo je nadsazené. Město vedlo jednání seriózně a Japonci ho nakonec ukončili sami, protože objevili lokalitu, která byla lépe připravená. Můžu však odpřísáhnout, že místní velké firmy v tom prsty neměly.
odpovědět | #14 | 8.01.07 12:31
Autor: Agent
Titulek:
No ti Japonci by platili urcite lepe nez pojebanej autogen.
odpovědět | #15 | 8.01.07 11:53
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:Re:Re:Průmyslová zóna
právě ta příprava zóny byla uměle zdržována, aby odešli, protože se vědělo, že spěchají. Dnes zaměstnávají u sousedů skoro 900 lidí, takže 700 nebylo nijak nadsazené :-(
odpovědět | #16 | 9.01.07 17:15
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Průmyslová zóna
Jestli myslíte Futabu, tak ta v Chotěboři na jednání nikdy nebyla. Tihle Japonci chtěli stavět menší provoz a myslím, že zakotvili ve Zruči.
odpovědět | #17 | 10.01.07 00:12
Autor: Petr
Titulek:
MHD v Chotebori je podle meho nazoru pekna hloupost,to uz by bylo levnejsi prispivat lidem na taxi(duchodci;invalide) a ty ostatni to prece musy dojit pesky.Nezijem prece v Pardubicich.Timto tempem budeme brzy potrebovat vice spoju do Zdirce.A to ze prumyslovou zonu maji Choteborsti podnikatele a ne Japonci me neprekvapuje.Kapri si prece rybnik nikdy nevypusti a stiku v podobe Japoncu v nem take myt nechteji=dalsi 4 roky bezezmen:-(
odpovědět | #18 | 11.01.07 14:43
Autor: filip
Titulek:
MHD v Chotěboři dobrý nápad už se těším.
odpovědět | #19 | 11.01.07 17:58
Autor: marek
Titulek:
Když může mít Brod s 25 000 obyvateli 8 linek, tak by téměř desetitisícová Chotěboř mohla mít alespoň jednu...
odpovědět | #20 | 11.01.07 18:46
Autor: Mussa
Titulek: Re:
Jenže Brod je mnohem více rozvětven, než Chotěboř, má mnohem více hlavních silnic a na každém okraji města obchodní zónu.v Chotěboři je akorát Penny, Doubravka a Supermarket na městě.Jediná linka, která by se dle mého názoru vyplatila je : " Zámek - náměstí - u Hermana - Nádraží. "
odpovědět | #21 | 11.01.07 18:58
Autor: Kady
Titulek:
Autobus by mohl jezdit jen rano v 5 a ve 14 odpoledne.Zbytek by hravě zmákl nějakej důchodce se škodovkou:o) a alespoň by si přivydělal.Stejně by víc jak 4 lidi najednou nejeli.
odpovědět | #22 | 12.01.07 15:13
Autor: Majer
Titulek: Re:
Levnější by asi bylo řešit to jezdícími chodníky od zámku k nádraží.
odpovědět | #23 | 12.01.07 15:15
Autor: Majer
Titulek: Primátor
Starosta si prostě připadá jako primátor, te megalomanství se s ním vleče už co nastoupil v minulém volebním období.
odpovědět | #24 | 12.01.07 14:59
Autor: Mussa
Titulek: Re:Primátor
Že si jseš tak jist, že je to nápad starosty :)
odpovědět | #25 | 25.01.07 19:34
Autor: Věra
Titulek:
Dobrý den, přimlouvám se za veřejnou dopravu po Chotěboři. Když by byla městská doprava drahá, proč by nemohly po městě zastavovat autobusy ČSAD, které jedou okolo? Některé zastavují, ale neodpovídá to příjezdům vlaků. To nejde skloubit? Vlak přijede a autobus má odjezd před desetiminutami.Nechtějte slyšet , co o našem městě říkají cestující, kteří přijedou do Chotěboře na adresu našeho zastupitelstva.
odpovědět | #26 | 2.02.07 20:30
Autor: Jan
Titulek:
Já si myslím že je to dobrý nápad protože v našem městě je plno lidí kteří musí chodit pěšky kvůli tomu že nemají auto.MHD by vyřešila tento problém.Také přestup z autobusu na vlak a opačně by byl mnohem lepší(náměstí je od nádraží poměrně daleko)
odpovědět | #27 | 2.02.07 19:42
Autor: Franta
Titulek:
Dobrý Den já bydlím na Bílku,ale do Chotěboře jezdím každý den vlakem jednou na náměstí podruhé do penny
potřetí zase do kina na hokej apod. takže dle mého názoru je to dobrý nápad už kvůli tomu že nádraží je skoro za městem a 99% lidí jede do města a myslíte že by za 5kč nejeli MHD?Co se týče mě já bych MHD využíval za 5kč to není tolik.No,ale každopádně se nechám překvapit.
odpovědět | #28 | 14.02.07 22:27
Autor: martan
Titulek:
MHD v Chotěboři je dobrá věc,alespon dle mého názoru.
Chotěboř by potřebovala MHD,ale aby obsluhovalo polikliniku,základní školy,střední školy,náměstí,nádraží,sídliště: severní, na chmelnici,penny market apod.Myslím si že trasa nádraží-náměstí-zámek by byla zcela zbytečná,protože kolem této trasy jsou většinou obchody a do těch by z nádraží jelo jen málo lidí.No ale uvidím já bych ¨MHD využíval protože ještě nemám na auto peníze,ale já i kdybych měl auto tak bych jezdil MHD protože jsou problémy z parkováním s průjezdností apod.
odpovědět | #29 | 15.02.07 14:05
Autor: Majer
Titulek:
Stále se mi jeví MHD ve městě naší velikosti jako úlet. Ale pokud už ano, myslím, že by měla být řešena kombinovaně. Tedy v čase jízdy linek autobusů rozšířením jejich zastávek po městě a v pauzách mezi linkami by jezdil extra bus, který by však měl obsloužit nejen město samotné, ale i místní části, čímž by se jejich kontakt s městem velmi zlepšil.
odpovědět | #30 | 16.02.07 21:17
Autor: Charles
Titulek:
Ono by bylo taky dobrý kdyby se už teď do tý navrhovaný trasy třeba přidaly i okolní malý obce jako svinej, bílek a třeba dobkov (ale i ty další) protože i tam žijou lidi a autobusy taky nejezděj furt a lidí tady taky pracuje dost z toho blízkýho okolí ne ?
odpovědět | #31 | 16.02.07 21:26
Autor: Milan
Titulek: Re:
Když se spojí všechny místní části do jedné trasy, dá to 40 km, to je hodinka jízdy. Okružní jízdy Chotěboří mají navazovat na vlaky, které v určitých částech dne jezdí skoro přesně po hodině. Autobus má projet město zhruba za půl hodiny po směru hodinových ručiček a za druhé půl hodiny zase proti směru. Trasu proto nelze více prodlužovat, nestihl by se další vlak.
odpovědět | #32 | 17.02.07 09:07
Autor: Majer
Titulek: Re:Re:
Tak jak je to navrženo v Echu to nikomu nepomůže, vyhozené peníze.
odpovědět | #33 | 17.02.07 12:38
Autor: Charles
Titulek:
Já to myslel tak že by se mohla vyprojektovat další linka a ty okolní obce spojila s Chotěboří v ten danej čas kdy autobusy společnosti Connex nejezdí z těch daných obcí.
odpovědět | #34 | 17.02.07 20:38
Autor: Majer
Titulek: Obavy
Po prohlídce Echa se musím přiznat, že mám obavy co může realizace způsobit. Zejména problémy s parkováním, které by muselo být nutně omezeno nejen v místě vybudovaných zastávek, ale i v některých užších místech trasy. V některých lokalitách by byli místní řidiči asi dost nešťastní.
odpovědět | #35 | 20.02.07 07:42
Autor: Ludva
Titulek: Re:Obavy
Ty obavy já tedy sdílím, řidiči zamyslete se všichni!!!
odpovědět | #36 | 20.02.07 14:35
Autor: marek
Titulek: centrum
MHD by měla také obsluhovat cestující, kteří přijedou autobusem na náměstí, tak nevím, proč trasa, která je v ECHU, vůbec nevede přes naměstí (zastávka může zřízena na některé ze stávajících, tudíž by ani nezabírala parkovací místa v centru, totéž by mohlo platit u parku V. Fialy) Dle mého názaru by mohla trasa také vést Železnohorsko ulicí, nebo alespoň její zkrácená varianta a tyto 2 varianty by se mohly střídat.
odpovědět | #37 | 21.02.07 14:11
Autor: Majer
Titulek: Re:centrum
Je to takové ušité horkou jehlou, řekl bych snaha vytvořit dojem, že se něco děje, že se pro lidi dělá, ale tomu kdo tohle vymyslel by to měli strhnout z dovolené. :-)))
odpovědět | #38 | 21.02.07 16:48
Autor: raft
Titulek:
Po prohlídce echa musím přiznat že se mi projekt zamlouvá,ale myslím si že by měl ten autobus jet
přes náměstí také by měl zastavovat pod svatou annou
a u odbočky do ulice jižní.Jinak tímto bych chtěl vyjádřit že s projektem souhlasím a v případě realizace žádám
město aby se zamyslelo alespon nad tím náměstím ostatně z náměstím nejsem sám.
odpovědět | #39 | 21.02.07 21:55
Autor: Martin
Titulek:
Právě jsem byl v diskontu a vzal jsem si tam dvojlist
o MHD v Chotěboři a musím říct,že se mi tento projekt
jeví jako dobrý nápad.Takže já s ním souhlasím i když
musím uznat,že by MHD měla zajíždět na náměstí TGM
již kvůli tomu,že MHD bude vlastně sloužit k návozu
cestujících na vlak a cestující takhle přestupují z autobusu na vlak a opačně,ale ne každý autobus zastavuje na železničním nádraží.Doufám tedy,že MHD
v našem městě bude jezdit.
odpovědět | #40 | 21.02.07 22:40
Autor: Izabella
Titulek: Krtek ve městě
Ach jo, opět přicházím o iluze, jako ten KRTEK VE MĚSTĚ. Naše kdysi krásně zelená Chotěboř se mění v město, kde se staví parkoviště na úkor zeleně, kde máme jedno dětské hřiště za milion a už žádné obyčejné plácky na vybiku a fotbálek, jen spousta aut a ještě k tomu městský autobus !? Z mé zkušenosti berou starší občané cestu za nákupem či na hřbitov jako procházku a my mladší chceme přece žít zdravě, ne si vozit zadek v autobuse !!!! ???
odpovědět | #41 | 22.02.07 09:32
Autor: Agent
Titulek: Re:Krtek ve městě
Tak to se odstěhuj někam na vesnici, ty krtku....
odpovědět | #42 | 22.02.07 22:17
Autor: Izabella
Titulek: Re:Re:Krtek ve městě
Milý agente a vám se líbí ve městě kde ubývá zeleně a přibývá výfukových zplodin? Zeptejte se svého zdraví a psychiky.
odpovědět | #43 | 23.02.07 00:30
Autor: Agent
Titulek: Re:Re:Re:Krtek ve městě
Když mi chybí zeleň a čerstvý vzduch, tak se seberu a odjedu na hory, nebo někam do přírody.Osobně s MHD v Chotěboři krajně nesouhlasím, ale rozhodně ne, kvuli živ. prostředí, které na tomto kroku města nijak neutrpí, neboť autobus, který zde eventuelně bude jezdit, bude buď na plyn, nebo Bionaftu.Osobně bych se přikláněl k tomu plynu.Osobních aut, kterých už tak je dost, bude stále přibývat..to je prostě dané a nic s tím nenaděláte.
odpovědět | #44 | 23.02.07 09:15
Autor: Majer
Titulek: Zpět
Vraťme se k příspěvku číslo osm. Ano tam je zakopán pes. Lidé se do Chotěboře nepohrnou aby se svezli dotovanou městskou dopravou, ale pokud zde najdou práci. Je třeba změnit stávající praxi, kdy vypocené průmyslové zóny obsazují místní firmy, které tím "rozšíří výrobu" s přínosem pracovních míst tzv. nula nula nic!
Nebude snadné napravit to, co minulá rada pokazila, ale městská doprava určitě za současného stavu není investice tím správným směrem.
odpovědět | #45 | 26.02.07 20:00
Autor: Standa
Titulek:
Myslím si,že MHD v Chotěboři je zbytečná,protože málo kdo bude jezdit autobusem. Kdo má auto,tak stějně pojede autem a kdo ho nemá,tak raději půjde pěšky,protože mu bude líto za ten autobus dát peníze.Raději peníze, které by tento púrojekt stál, by se měli investovat do oprav místních silnic a ulic, které jsou v zuboženém stavu.
odpovědět | #46 | 27.02.07 14:37
Autor: Majer
Titulek: Re:
Máš pravdu Stando, je nesmysl koupit mikrobus nebo něco podobnýho a jezdit s ním po městských komunikacích. To je jako koupit broušenou vázu a hodit ji z okna
odpovědět | #47 | 28.02.07 12:45
Autor: Kouba
Titulek: Financování
MHD ve městě se mi jeví jako služba zákazníkům Českých drah. Tím budou ostatní dopravci znevýhodněni. Pokud už ano, měly by vozidlo zakoupit i provozovat právě dráhy. Město by se mělo účastnit maximálně vybudováním zastávek.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
2.10. 22:58 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
28.01.24 20:13 Jaroslav Ludvík
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
3.02.24 19:48 Jaroslav Ludvík
17.02.24 19:52 Jaroslav Ludvík
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky