Je náměstí jen pro někoho?

Datum: 17. červenec 2006, 08:17
Autor: Jiří Prošek
Rubrika: Úvahy a glosy
V současné době obchází hokejový boss pan Heřmanský, jinak též majitel zeleniny, majitele místních obchodů a snaží se získat jejich podporu pro zavedení zákazu zastavení na náměstí TGM. Zatímco ve své funkci radního už dokázal zrušit autobusové zastávky před svým obchodem a vyhradit si tam parkovací místo, je mu to stále málo. Na vyhrazeném místě často parkuje a další jeho dodavatelé musí zastavit ve druhé řadě( avšak nový silniční zákon zastavení ve druhé řadě pro vykládku či nakládku u vozidel do 3,5 tuny, což jsou všechny dodávkové automobily, povoluje). Nyní chce občany města dále omezit. Chce dopravní značkou omezit stání po celé východní straně náměstí. Situace s parkováním na náměstí je kritická a jako radní by měl spíše vyvíjet iniciativu k hledání nových parkovacích míst. Zvýšený obrat v jeho zelenině mu však natolik stoupl do hlavy, že přestává myslet na své zákazníky, či majitele domů, provozovatele obchodů kolem, kteří jsou mnohdy z části závislí právě na projíždějících hostech našeho města. Prosím proto o zveřejnění této informace a laskavé názory čtenářů.

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 17.07.06 14:13
Autor: Mikeš
Titulek: Parkování na náměstí je třeba rozšířit
Něco na tom je, nejde jen o parkování, ale pan Heřmanský si vymohl i to, že zelináři na tržnici musí platit nadstandartní poplatky, oproti jinému zboží. Na tržnici by měli platit všichni stejně, ne podle toho kdo je letos v radě, zda zelinář, nebo obchodník s textilem. Co se parkování týče, je to lobby zelináře a drogistky paní Němcové. Jde jen o jejich neochotu a pohodlnost. Oba mají solidní příjezd z ulice ¨Na valech, kde jim auto se zásobováním může stát třeba celý den. Drogerie má dokonce vzadu dveře ve výši korby automobilu pro snažší manipulaci, jenže paní si k nim postavila skříň a nechce se jí to měnit, pohodlnější je omezit desítky chotěbořáků.
odpovědět | #2 | 17.07.06 14:47
Autor: Klouzek
Titulek: Re:Parkování na náměstí je třeba rozšířit
tak to vidím, že o náměstí se podělí zelinář s romskou mládeží a městská policie bude hlídat aby se jim tam nikdo jiný nepletl
odpovědět | #3 | 17.07.06 15:19
Autor: Věra V.
Titulek: Re:Parkování na náměstí je třeba rozšířit
no a jak jinak vám má vnutit ty předražený rajčata? vysokými polatky nutí zelináře(a to je zelinář, ne šmelinář jako někdo)na tržnici aby zvedl ceny, ale těch jeho to stejně nikdy nedosáhne.
odpovědět | #4 | 17.07.06 15:37
Autor: percy_x
Titulek: náměstí
Je pravda, že nepořádku způsobeného (nejen romskou) mládeží je na náměstí víc než dost, zejména teď v létě, a nezájem městské policie je fantastický, stačí být na náměstí kolem 9té večerní a samotný dospělý člověk aby se tak trochu i bál...
odpovědět | #5 | 17.07.06 15:50
Autor: Luky
Titulek: Souhlas
Taky by někdo mohl zrušit ty nesmyslné zákazy státní v sobotu dopoledne. Ty tam jsou z doby, kdy bylo každou sobotu 4-5 svateb. Ty by měli zmizet a městská policie by tam měla umístit značku přenosnou jen v případě, že se nějací zoufalci rozhodnou vzít
odpovědět | #6 | 17.07.06 15:56
Autor: Luky
Titulek: Re:Souhlas
samo mluvím o náměstí
odpovědět | #7 | 17.07.06 17:18
Autor: mak
Titulek: Re:náměstí
tak bud doma, kdyz se bojis svyho stinu:)
odpovědět | #8 | 17.07.06 18:18
Autor: Dawid
Titulek: dmnc
Za chvíli budou smět na náměstí zastavit jen zákazníci obchodu se zeleninou,kteří nakoupili nad 500 korun.Další občan Chotěboře, kterýmu hrabe.Díky,o tomhle jsem nevěděl :))
odpovědět | #9 | 17.07.06 19:40
Autor: Mussa
Titulek: Zelinář
A až nás nas... , tak mu z toho uděláme kůlničku na dříví, ne ???? :D lol
odpovědět | #10 | 17.07.06 22:19
Autor: Petr Vaněk
Titulek: ????
Myslím že p.Heřmanský asi dobře ví co dělá, bohužel s počítačem zacházet stejně neumí jako s obchodem tudíž si zdejší příspěvky asi nepřečte :o). Ale normální to asi není. Proto ze všechny píšu ať se zamyslí...
odpovědět | #11 | 17.07.06 23:01
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Zelinář
No, až si p. Heřmanský (ač podle "zasvěceného" komentáře P. Vaňka počítačový negramot) přečte tvůj příspěvek, zcela jistě ti udělá na obličeji velmi zajímavý make-up. Nemám tuhle diskuzi s ohledem na tvou bezpečnost radši stopnout? ;)
odpovědět | #12 | 17.07.06 23:14
Autor: P. Natov
Titulek: Stejně brzy skončí
Brzy přijdou volby. Doufám, že takoví lidé (dá-li se to tak říci) jeko je p. Hařmanský z radnice vypadnou jako při defenestraci. Poté by se měli noví radní postarat o odebrání privilegií zelinářům a jim podobným občanům.
Ale to je zapotřebí volit politické strany (je ž vcelku jedno, jestli ODS nebo ČSSD...), protože zpravidla ty nejsou jen lobysticky zaměřené (urvat si jen pro sebe) jako třeba hokejisti a fotbalisti
odpovědět | #13 | 18.07.06 07:45
Autor: Karolko
Titulek: Re:Stejně brzy skončí
No myslí, že nejvíce lobbistů prošlo při posledních volbách na stranické kandidátce a to KDU ČSL
odpovědět | #14 | 18.07.06 07:58
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Stejně brzy skončí
Prosil bych ty lobbisty na kandidátce KDU-ČSL vyjmenovat! Aby se nakonec neukázalo, že nikdo takový za KDU-ČSL v zastupitelstvu není!
odpovědět | #15 | 18.07.06 09:15
Autor: Mac
Titulek: Re: Mikeš
Tak tady bych se pana Heřmanského zastala - on vážně nemá kudy jinudy to zboží do Zeleniny dostat. Zadní vchod tam žádný není.
odpovědět | #16 | 18.07.06 09:33
Autor: Lada
Titulek: Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
Kubeš, Gregor! Myslím, že víc nemá cenu jmenovat.
odpovědět | #17 | 18.07.06 09:47
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
Žádný Kubeš v zastupitelstvu není a nikdy nebyl.
odpovědět | #18 | 18.07.06 09:53
Autor: nick
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
Ale třeba jednou bude, to se taky počítá !
odpovědět | #19 | 18.07.06 10:03
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
Šanci, že třeba jednou v zastupitelstvu bude, má každý občan Chotěboře. I ten, kterému je dnes třeba jenom 15 let, protože může kandidovat už za 4 roky. I ten, kdo dnes v Chotěboři nebydlí, protože se může přistěhovat, viz třeba Ing. Václav Pravda. To bychom také mohli chodit s bázní kolem každé babičky a říkat: "Bacha, co když jednou babička bude kandidovat do zastupitelstva a co když ji tam zvolí!"
odpovědět | #20 | 18.07.06 10:22
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
Kubeš tam není, ale tahá na špagátku jakéhosi Linharta
odpovědět | #21 | 18.07.06 10:23
Autor: Petr Urban
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
V zastupitelstvu nejsou,ale rideji to dostatecne a maji obrovskej vliv.Vzdyt si to taky na radnici vybreceli a ta jim jde ve vsem na ruku!!!!!!!!!Ale to nic pane Linhart,v Hlinsku to neni jiste jine,ze???......
odpovědět | #22 | 18.07.06 10:24
Autor: Luboš
Titulek: Re Mac
ten příjezd tam kolem realitky je, opravdu celkem slušný, ale i kdyby nebyl tak ho to neomlouvá
odpovědět | #23 | 18.07.06 10:37
Autor: Kuka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
však se snaží uchytit na úřadě, chraň nás ...
odpovědět | #24 | 18.07.06 11:07
Autor: fred
Titulek: BOSS ???
Jakejpak hokejovej boss pan Heřmanský je ???
Rozumí hokeji jak koze od p....e k noze !!!
odpovědět | #25 | 18.07.06 11:11
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
To Petr Urban: Máme za sebou 4 čtyřletá volební období a seznam lidí, kteří se snažili mít vliv na různá zastupitelstva v různých obdobích, by určitě nebyl krátký. Různé lobbisty si tady zažily všechny politické strany. Záleží na tom, kolik se kdy komu podařilo vylobovat. Osobně si myslím, že v tomto volebním období se nám dařilo držet nejrůznější zájmové skupiny i jednotlivce docela zkrátka. Že byla období, kdy to bylo obtížnější. Prostě se vždycky najde někdo, kdo se snaží získat nějaké výhody, a je na radě a na zastupitelstvu, nakolik těmto tlakům podlehnou. Rozhodně si nemyslím, že by se předcházející tři zastupitelstva a rady těnto tlakům ubránily stoprocentně. Tenkrát ale nebyl tolik rozšířený Internet nebo dokonce nebyl vůbec, takže se ty věci takhle veřejně nepropíraly, novináři sem také nejezdili a kdo nechodí pravidelně do hospody, tak vlastně nic nevěděl.
odpovědět | #26 | 18.07.06 11:12
Autor: Robby
Titulek: Ty mně, já tobě
Bohužel tak to funguje i v naší radě. Jsou tam lidé vychytralí a ti jednodušší. Jednomu stačí přemístění zastávky a za to pak podpoří levárnz těch chytřejších, aniž by mu došlo jak poškodí město, ani ho to moc nezajímá, hlavně, že má kam postavit dodávku
odpovědět | #27 | 18.07.06 11:24
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Ty mně, já tobě
Spíš bych řekl, že je to přesně naopak. Že se všichni vzájemně tak hlídají, že by nikomu žádné levárny neprošly. Nebo snad o nějakých víte?
odpovědět | #28 | 18.07.06 11:32
Autor: Mussa
Titulek: Re: Zbyněk Mrkvička
Tak to je asi to poslední, čeho bych se bál :D
odpovědět | #29 | 18.07.06 11:36
Autor: Luboš
Titulek: Re:Re:Ty mně, já tobě
víme a povíme, ale ještě čas neuzrál
odpovědět | #30 | 18.07.06 11:37
Autor: Lada
Titulek: Re:Re:Ty mně, já tobě
Ty Vaše návštěvy za panem Kubešem jsou dostatečně známé. Lidi mají oči, pane Linhart. Takže Gregor = předražený nábytek na městě, Kubeš = předražené dveře na městě. K tomu kauza Třešňovka = lidi z KDU-ČSL. Mám pokračovat?
odpovědět | #31 | 18.07.06 11:51
Autor: Koki
Titulek: Re:Re:Re:Ty mně, já tobě
raději ne, nebo se sem už nevejde nic k tématu
odpovědět | #32 | 18.07.06 11:53
Autor: Jan
Titulek: Re:Re:Re:Ty mně, já tobě
Pokud o nějakých šibalovinách víte, podělte se s nimi. Pokračujte.
odpovědět | #33 | 18.07.06 12:05
Autor: Holobrádek
Titulek: ...
to jsou samý planý řeči
odpovědět | #34 | 18.07.06 12:11
Autor: Miloš B.
Titulek: Pane Linharte, zanechte osobní agitky a vyjádřete se k problému
Vyhrazená místa, ani ty co už jsou(drogerie a zelenina) by na místě s takovým nedostatkem parkovacích míst vůbec neměla být. Přece kvůli tomu, že tam 2x denně(u drogerie ani tolik ne – dealera s rtěnkama v kufříku nelze počítat) na 10-15 min zastaví dodávka nebude blokováno místo trvale??? Více to netrvá, ani nemůže, protože by se ten rozvozce neuživil. Navíc nový silniční zákon povoluje pro složení nákladu i zastavení ve druhé řadě, pokud zůstane pruh 3,5m a to zůstane.Dále by měly zmizet nesmyslné sobotní zákazy stání, když svatby nejsou. Co třeba uvolnit také parkoviště MÚ pro veřejnost – jako placené. Vozy MÚ a zaměstnanců mohou stát z druhé strany budovy, kde dříve stávala technika Telesu. Vše jsou jen technická opatření bez investic. Proč se radní nestarají?
odpovědět | #35 | 18.07.06 12:17
Autor: Kuko
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
Pane Linharte ujišťuji vás, že právě vaše rada zavedla v Chotěboři dosud nevídané metody lobbismu a přidělování trafik. Teprve nyní, když město ovládli manažeři či majitelé velkých firem došlo k devastaci ekonomiky i kreditu města.
odpovědět | #36 | 18.07.06 12:20
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Pane Linharte, zanechte osobní agitky a vyjádřete se k problému
doplnil bych, že ani celodenní parkování číšníku z P.domu nebo řezníka Jiřičky není žádoucí - viděl bych to na časově omezené stání .
P.S. pro redakci - vy nás ještě naučíte počítat :-)
odpovědět | #37 | 18.07.06 12:46
Autor: Milan Linhart
Titulek: Nepodložené fámy
To Lada: Podle čeho soudíte, že nábytek je předražený nebo dveře předražené? A jsou tady ve městě nebo v okolí jiné nábytkářské firmy, které by uměly udělat takový atypický nábytek na míru? Dodržet kvalitu a termín dodání? Na celkovou dodávku nábytku na městský úřad v rámci reformy veřejné správy vyhrála firma ALKA řádné výběrové řízení ještě před minulými volbami a zakázku schvalovala rada, ve které ing. Gregor nebyl. Vyhrála proto, že nabídla nejnižší cenu. Pokud je občas potřeba nějaký kus nábytku přidat nebo předělat, bere se dál od stejné firmy, aby kanceláře k něčemu vypadaly a aby se v případě potřeby mohly jednotlivé kusy nábytku mezi kancelářemi vyměňovat, což se děje dost často. Je rychlé a operativní, když tyto věci dělá místní firma. Ušetří se za dopravu, různé atypy se musí vyzkoušet, někdy i znovu v dílně předělat, takže montážníci jezdí sem a tam mezi Alkou a úřadem. Kdyby byl výrobce kdoví odkud, tak by to nešlo nebo by se to neúměrně prodražilo. A ceny jsou stále srovnatelné s ostatními firmami, spíš občas montážníky umluvíme, aby nám v rámci dodávky provedli nějaké drobné truhlářské práce navíc. Třešňovku bych považoval za kauzu, kdyby to byl pozemek města a město ho bezdůvodně prodalo, prodalo nápadně levně nebo dokonce darovalo! On to ale nikdy pozemek města nebyl, vždy to byla soukromá zahrada. Ale nebyla nikdy oplocená, takže lidé si osvojili právo po tomto soukromém pozemku bez vědomí majitele chodit, zkracovat si tudy cestu, venčit tam psy, v zimě lyžovat nebo sáňkovat... Každý majitel zahrady má právo požádat o změnu územního plánu ze zahrady na stavební parcelu a ve většině případů vychází zastupitelstvo těmto žádostem vstříc. V tomto případě ke změně doposud nedošlo, protože se zpracovává urbanistická studie celé lokality, která by měla celé území znovu odborně posoudit. To, o čem zastupitelstvo rozhodlo, bylo pouze zahájení celého procesu. KDU-ČSL má v zastupitelstvu 4 zastupitele, ze kterých ani všichni nebyli pro. Přesto se našlo 11 zastupitelů, kteří se zahájením procesu změny územního plánu souhlasili. To ale ještě neznamená, že výsledek bude kladný a že se v Třešňovce bude stavět. V každém případě budou muset majitelé pozemků dodržet minimálně 50 m široké ochranné pásmo kolem lipové aleje. Ve veřejnosti se to málem interpretuje, jakoby KDU-ČSL městu Třešňovku ukradla. Ve skutečnosti ten pozemek město nikdy nevlastnilo a pro zahájení procesu změny územního plánu dodala KDU-ČSL pouze tři hlasy z 11 potřebných.
odpovědět | #38 | 18.07.06 12:53
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
To Kuko: Mám opačný názor. Právě tato rada omezila tyto negativní jevy na minimum. Ale zase by bylo zapotřebí diskutovat o konkrétních případech, které Vám mohou jako lobbismus nebo přidělení trafiky připadat. Já si myslím, že za této rady se dostalo "do hry" daleko více firem než v minulosti. Důkladná výběrová řízení se dělají téměř na každou prkotinu, a to i v případech, kdy zákon umožňuje zadat zakázku přímo, bez výběrového řízení. Důkladná výběrová řízení se provádějí i v případě přijímání nových zaměstnaců, i když je zákon opět nevyžaduje. A složení komisí je u personálních výběrových řízení i u stavebních zakázek pokaždé jiné.
odpovědět | #39 | 18.07.06 13:05
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Pane Linharte, zanechte osobní agitky a vyjádřete se k problému
Problematika zákazu stání při silnici II. třídy, tedy např. před Panským domem, do kompetemce samosprávy města vůbec nenáleží. Je to záležitost orgánů státní správy, dopravního inspektorátu a kraje Vysočina, kterému komunikace patří. Proto tam město nemůže ani vybírat parkovné! Ta průjezdnost komunikace se lehce dodrží v létě, v zimě je to horší. Na vyvážení sněhu tradičně nemá dost peněz město ani kraj, ale pro upřesnění, sníh kolem hlavní silnice není města, je kraje, takže jeho jeho případné vyvezení má zorganizovat a zaplatit kraj prostřednictvím Správy a údržby silnic. Problém ovšem vznikne, když třeba přiveze cisterna pivo do Panského domu, protože to pivo se z cisterny do sklepa přečerpává hadicí a je tedy nutné zastavit přesně před Panským domem a co nejblíž k chodníku. Parkoviště městského úřadu je určeno především pro různé návštěvy, které na úřad přijíždějí na jednání. Někdy je obtížné navigovat je pomocí telefonu už jenom na toto parkoviště. Dozadu za budovu řidič, který není místní, asi moc jednoduše netrefí. Zadní dveře jsou uzavřeny na kouli a klíče mají jen zaměstnanci. Pro vozíčkáře slouží zvonek na podatelnu, ale není možné, aby zaměstnanci z podatelny běhali otevírat zadní dveře každých pět minut.
odpovědět | #40 | 18.07.06 15:26
Autor: Miloš B.
Titulek: Re:Re:Pane Linharte, zanechte osobní agitky a vyjádřete se k problému
Není v kompetenci města, ale jistě má město velmi významný poradní hlas a kompetentní místa jistě budou vůli města respektovat, pokud nebude v rozporu s pravidly, nebo ne?
odpovědět | #41 | 18.07.06 18:17
Autor: kůžičkář
Titulek: Re:Re:Zelinář
co kdybychom pana Vaňka společně pomočily?To by se vám pane Mrtvičko líbilo že?Ale jedině až po tom make-upu co uděláme tomu hajzlovi Vaňkovi!!!
odpovědět | #42 | 18.07.06 18:24
Autor: Petra
Titulek: žampiony nadívané
to už je jen třešnička na dortu od pana Heřmanského, k tomu co se tady děje!!!!! Zelinář s přemrzlejma bramborama, co si myslí, že banány z něj dělají chytrého....tací jsou nejlepší! S tím jak si zrušil busy před krámem, to byl vrchol. U nás před domem na náměstí drnčí busy od čtyř od rána a pochybuju, že před naším domem by to někdo zrušil-prostě nejsem Heřmanskej a nemám na úřadě partu kamarádů, se kterýma tam sedím, asi tak no......
odpovědět | #43 | 18.07.06 18:26
Autor: Petra
Titulek: Re:Re:Re:Re:Stejně brzy skončí
taky nemám zadní vchod a před mým domem stojí busy, to by pak na náměstí nesměly parkovat nikde!
odpovědět | #44 | 18.07.06 19:41
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Vážení diskutující...
Tato diskuze pozbyla někde kolem šestého příspěvku smyslu. Nechutné komentáře různých _kůžičkářů_ jsou důvodem, proč jsem ji ukončil.
odpovědět | #45 | 19.07.06 00:00
Autor: Mirda Novotny
Titulek: K predchozimu clanku a moc se omlouvam...
Chtel bych se moc a moc omluvit ale musel jsem to napsat aby to bylo jasne, Je to k predchozimu clanku. Vim ze kuzickar je p Hermansky a ani on se tim netaji ale tohle je na trestni oznameni. Tohle fakt by nemel psat a divim se p. Vankovi ze ho necha tohle rici a navic na verejnem serveru vyhrozovat.
odpovědět | #46 | 19.07.06 15:25
Autor: nick
Titulek: CENZURA
Naprosto souhlasím s Mirdou.
Tohle je víc než jen hulvátství a drzost.
A ještě to, co provedl pan Mrkvička...ukončit diskuzi, protože PRÁVĚ JEMU se zdá být od šestého příspěvku mimo....no coment !!!
Omlouvám se za přízpěvek sem, ale díky právě takovým pánům Mrkvičkům, kteří si hrají na mediálního pána boha, nemáme šanci reagovat přímo pod daným článkem...
odpovědět | #47 | 19.07.06 16:33
Autor: Pavel Marek
Titulek: Re:CENZURA
Pan Mrkvička k tomu má naprosté právo! Za prvé: Toto je informační web s MOŽNOSTÍ komentáře, ale ne NUTNOSTÍ desítek téměř se opakujících komentářů anonymních pisatelů! Za druhé: nebýt "panů Mrkvičků" a jemu podobných lidí, tak žádný takový to server nevznikl. Za třetí: znamenalo by to, že se budeš moct vyjadřovat maximálně dopisem do echa! .....Pokud se vedení redakce rozhodne stopnout komentáře na informačním serveru, stejně tak jako je povolit nebo zvěřejnit některý článek, je to pouze věc autora článku a redakce. To je třeba si uvědomit!
odpovědět | #48 | 20.07.06 08:02
Autor: Milan Linhart
Titulek: Diskuse na webu města.
Jistě jste si všimli, že oficiální webové stránky města používají nový redakční systém. Postupně ho ověřujeme a v rámci zkušebního provozu se ode dneška můžete vyjádřit i v Diskusním fóru na těchto stránkách, případně využít rubriku Dotazy a odpovědi. Příspěvky mohou být kritické, ale nesmějí být vulgární a urážlivé. Při zachování standardní míry slušnosti se ale můžete vyjádřit k čemukoliv. Já se do diskuse zapojím nejdříve 30. července po příjezdu z lázní, ale i potom ještě budu mít týden dovolenou, takže nebudu mít k dispozici čerstvé informace. Ty ode mne můžete očekávat zase až po 7. srpnu.
odpovědět | #49 | 20.07.06 09:03
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:CENZURA
Mediální pán bůh? Děkuji, to mě velice potěšilo ;) Vážený NICKu, je mi naprosto jedno, co si o mě myslíte. Když se rozhodnu tu diskuzi stopnout, tak ji stopnu a) většinou po konzultaci s některým z ostatních adminů, b) s ohledem na svůj rozum (který mi, narozdíl od vás, velí i to, že se dokážu pod svůj příspěvek podepsat).
odpovědět | #50 | 20.07.06 10:32
Autor: Petr Musílek ml.
Titulek: Stop komentářů
Já si myslím, že komentáře by se stopovat neměly.Ano, pokud je nějakej komentář vulgární, tak smazat.To ano.Ale ne stopovat.A myslím si , že je uplně jedno, jestli se podepíšu jako "Nick" nebo jako "Evžen Traktor".Prostě plno lidí známých pod svým jménem není.Prostě by se stopování nemělo praktikovat.Ať se každej vyjádří a třeba anonymně :)
odpovědět | #51 | 20.07.06 11:43
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Stop komentářů
Stopnu komenáře a NICKy křičí CENZURA, smažu vulgarity, NICKy křičí CENZURA. Komentáře k tomu inkriminovanému článku jsem prostě stopnul, nebyly k ničemu. Zrovna tak to udělám s tímto článkem, pokud další komentáře nebudou k tématu.
odpovědět | #52 | 20.07.06 12:42
Autor: Petr Musílek ml.
Titulek: Re:Re:Stop komentářů
Tak zde vytvoř nějakou všeobecnou diskusní sekci,kde si budou moci lidé vyměňovat názory.Je to docela důležitá věc a člověk se tam dozví plno nových věcí.
odpovědět | #53 | 20.07.06 13:18
Autor: nick
Titulek: To : Zbyněk Mrkvička
Na jazyk se mi dere jedno přísloví : "potrefená husa se vždycky ozve"... Ale neberte to vůbec osobně, spíš jako odlehčení diskuze.
Teď ale vážně, trefili jsme hřebíček na hlavičku.
Já NIKDY nenapíšu, že je cenzura smazat příspěvek sprostý a kohokoliv urážející.A dejme tomu absolutně mimo téma a zcestný.
Ale pokud si někdo jen tak umane, že se mu diskuze nelíbí, že se začínají oběvovat pravdy, které jsou více než na tělo a tuto diskuzi utne pro údajnou mimotématovost, není to moc fér. A hlavně to pak opravdu zavání tím, že se někomu těmi názory šláplo na kuří oko...
V ukončené diskuzi o parkování na náměstí se sice možná nemluvilo až tak k tématu, ale každá diskuze je vždy velice obšírná. Proto posuzovat její objektivitu je velmi zavádějící.
Vezměte si třeba reakce pana Linharta, jsou dosti obšírné a také na mnoho řádků. A je jasné, že když se jeden člověk chytne zrovna první věty a jiný reaguje na poslední, není to tématově na jedné vlně.
A teď třeba tyhle naše příspěvky v článku "Chotěboř má za sebou další festival". Nejsou vůbec k tématu a klidně by jste je mohl smazat, nebo to tu stopnout. Ale nebýt stopnuté diskuze o parkování, nenapíšu sem ani řádku.
Tak dejte slušným lidem šanci vyjádřit se. Ti co se neumí chovat ji samozřejmě nedostanou, to snad pochopí každý. Ale hlavně ne chovat se podle toho, jak se zlíbí autorům, adminům....každý má jiný názor a ne vždy je příjemné ho číst.
odpovědět | #54 | 20.07.06 14:08
Autor: Vašek
Titulek: Re:To : Zbyněk Mrkvička
Admin je admin a v diskusi kterou vedeme na jeho stránkách si může klást podmínky. Jediné řešení je jít jinam (diskusní klub), nebo založit vlastní stránky a sehnat diskutující
odpovědět | #55 | 20.07.06 14:23
Autor: Luky
Titulek: Stopnout diskuzi byla chyba
z několika důvodů
1) jde o vážnou věc
2) běžela jen jeden den a každý sem denně nemůže - a to je věc o které by měl mít možnost vědět každý
odpovědět | #56 | 20.07.06 14:29
Autor: Vinny
Titulek: K tomu parkování - ověřeno:
zelenina i drogerie mají příjezd ze zadu, jediným problémem zůstává cisterna s pivem pro Panský dům, ale tu už jsem dlouho neviděl, tak buď přešli na sudy nebo jezdí v době kdy to nikomu nevadí - tak se to má řešit. Takže nechme náměstí veřejnosti.!!!!!!!!!
odpovědět | #57 | 20.07.06 14:31
Autor: morous
Titulek: cenzura!
jsem proti jakékoliv cenzuře. z principu! a zrovna u muzikanta (a umělce) mrkvičky bych cenzuru nečekal. protože každá cenzura je vždy jen a jen cenzura a každá cenzura je špatná. ať si ten člově říká admin nebo třeba pánbůh. mazal bych jen příspěvky porušující zákon.
odpovědět | #58 | 20.07.06 14:55
Autor: Luboš
Titulek: Chce to kompromisní řešení
Například vyhradit pro zásobování od 7.00 do 9.00 a obchodníci ať si skládání těžkých věcí přizpůsobí(palety s batvami, cisterna s pivem) do tohoto času. Na zásobování rtěnkami a zubnima pastama může dealer přijít i přes náměstí. Navíc nová pravidla dovolují pro vykládku zboží zastavit i v druhé řadě(do teď se to nesmělo a dělalo a nyní se toho bojí?). Jinak se přimlouvám za znovuotevření diskuze a přesunutí těchto komentářů tam kam patří. Vím že není jenoduché vzdorovat rozezlenému Heřmanskému při jeho výšce, ale taky mu nemůže projít všechno
odpovědět | #59 | 20.07.06 15:04
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:To : Zbyněk Mrkvička
Kuří oko? Podívejte se, mě je de facto úplně fuk, kdo a jak parkuje na náměstí v Chotěboři, bydlím ve Žďáře nad Sázavou a pracuju v HB. Bodem 4. v pravidlech o komentářích je, že mají sloužit konstruktivním a věcným poznámkám k danému tématu. Prostudujte si ty příspěvky a povězte mi, kde je alespoň trochu věcnosti.
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v dubnu
31.03. 22:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc duben. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v březnu
7.03. 09:37 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc březen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v únoru
1.02. 09:44 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc únor. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v prosinci
3.12. 22:09 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc prosinec. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v listopadu
5.11. 22:20 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
29.02.24 08:45 Dobrá společnost
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky